Forum » Pomoč in nasveti » Garancija za moj WD 2.0TB disk!
Garancija za moj WD 2.0TB disk!
Marilyn ::
pozdravljeni,
ker mi je "šel" moj zunanji disk sem se pač pozanimal na njihovi uradni strani, koliko časa mi še velja garancija . Glede na serijsko in pa model number mi je izpisalo da garancija velja do 1/6/2014. Ima že kdo izkušnje z pošiljanjem in ali lahko resno računam, da mi ga bodo popravili ali pa nadomestili? Nimam pa računa iz Big Banga (kjer je pač bil kupljen), sedaj bi ga pa poslal direkt k proizvajalcu.
Poslati ga moram v nemčijo, zanma me ali imamo distributerja tudi tukaj v Sloveniji?
hvala za odgovore!
ker mi je "šel" moj zunanji disk sem se pač pozanimal na njihovi uradni strani, koliko časa mi še velja garancija . Glede na serijsko in pa model number mi je izpisalo da garancija velja do 1/6/2014. Ima že kdo izkušnje z pošiljanjem in ali lahko resno računam, da mi ga bodo popravili ali pa nadomestili? Nimam pa računa iz Big Banga (kjer je pač bil kupljen), sedaj bi ga pa poslal direkt k proizvajalcu.
Poslati ga moram v nemčijo, zanma me ali imamo distributerja tudi tukaj v Sloveniji?
hvala za odgovore!
- zaklenil: Zheegec ()
kmetek ::
kdaj je bil kuplljen? pa kaj vi ljudje delate z računi in garancijskimi listi? se natisnejo v trgovino zaradi lepšega?
RejZoR ::
Heh, istega mnenja sem sam, ko dnevno dobim 99% folka, ki so brez garancije in ene 50% brez računa. Še vedno jim gremo tolk na roko, da naredimo kopijo računa. Zatakne se pri izdelkih od Gorenja kjer pa so zelo striktni in moraš obvezno imet račun in garancijski list. Če nimaš garancisjkega lista se lahko za garancijo obrišeš pod nosom. Včasih tečno ker moramo pol mi poslušat tečne stranke ampak po drugi strani pa mora bit red ker očitno se folku fučka za arancijo dokler je ni treba uveljavljati. Pol pa je cel halo.
Sam garancije in račune dam v mapo, ki je za to in vedno vem kje imam te papirje.
Če ti fali samo račun, ti ga bojo mogoče v BB ponovn sprintal če boš prijazen.
Sam garancije in račune dam v mapo, ki je za to in vedno vem kje imam te papirje.
Če ti fali samo račun, ti ga bojo mogoče v BB ponovn sprintal če boš prijazen.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kmetek ::
Tako je, doma ne morejo imeti lepo v 1 mapi nekaj stvari, mislim adijo pamet....jaz imam eno mapo vse notri...še po 4-5 letih ko prodam, kupec samo gleda
In kupec ne more nič zahtevati od trgovine, vsaka trgovina račun in garancija da....potem ni več stvar trgovine...samo kaj ko imaš potem arogantne in zoprne stranke :D
In kupec ne more nič zahtevati od trgovine, vsaka trgovina račun in garancija da....potem ni več stvar trgovine...samo kaj ko imaš potem arogantne in zoprne stranke :D
RejZoR ::
Men drugače ni težko naprintat kopijo če stranka lepo prosi. Čeprav jim je to ratala že kar razvada. Zakaj bi hranil račun, sej ti itaq poiščejo...
Ampak ajde, če hočeš obdržat stranke tud to požreš in jim greš pač na roko in sprintaš tist papir...
Ampak ajde, če hočeš obdržat stranke tud to požreš in jim greš pač na roko in sprintaš tist papir...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Marilyn ::
sem vaju mogoče vprašal za mnenje o garancijskih listih in pa računih?!!..mislim,da nisem..torej nevem, zakaj sta se trudila odgovarjat...sicer sta pa bila popolnoma nekoristna, ker sem že vse zrihtal..
pa lep pozdrav
pa lep pozdrav
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Marilyn ()
Marilyn ::
ja najdel sem distributerje in jih kontaktiral..sicer pa hvala za odgovor..takega sem rabil - tvoj link.
DeeCoy ::
sem vaju mogoče vprašal za mnenje o garancijskih listih in pa računih?!!..mislim,da nisem..torej nevem, zakaj sta se trudila odgovarjat...sicer sta pa bila popolnoma nekoristna, ker sem že vse zrihtal..
pa lep pozdrav
Kar pravo lekcijo sta ti dala. Lahko pa še malo prijaznejše odgovarjaš, ker konec koncev ti potrebuješ našo pomoč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DeeCoy ()
Marilyn ::
pomota, nisem rabil pomoči....rešil sem , še preden sem dobil odgovore..
2. nista mi odgovorila na vprašanje, prijaznejše bi odgovoril, če bi prijazno dobil repliko...
ne uči me bontona, morda te jo lahko naučim sam.
2. nista mi odgovorila na vprašanje, prijaznejše bi odgovoril, če bi prijazno dobil repliko...
ne uči me bontona, morda te jo lahko naučim sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Marilyn ()
Marilyn ::
no vidiš, ko bi te moral bontona učit...
pa lep pozdrav
p.s. če si mislil, da se bom s tabo ukvarjal..se se zmotil
kmetek ::
Zanimivo, da moderatorji ne brišejo, kar se ne tiče teme. Če pa jaz kaj napišem, pa takoj kri.
RejZoR ::
sem vaju mogoče vprašal za mnenje o garancijskih listih in pa računih?!!..mislim,da nisem..torej nevem, zakaj sta se trudila odgovarjat...sicer sta pa bila popolnoma nekoristna, ker sem že vse zrihtal..
pa lep pozdrav
Ok, naslednjič te bom namesto z nasvetom o tem, da greš enostavno v BB in poprosiš za kopijo računa raje zmerjal z idiotom. Očitno bo to bolj produktivno kot povsem pameten in smiselen nasvet.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zheegec ::
Tole je bilo pa kar dovolj...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13510 (10843) | starfotr |
» | Inšpektor nad oglasom na Bolhi? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10448 (7447) | mitja73 |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14675 (12347) | kratos |
» | garancija brez računa ?Oddelek: Loža | 6007 (5242) | cortez |
» | Garancija in procesorOddelek: Pomoč in nasveti | 916 (799) | Šimpanz |