Forum » Loža » Zakaj je velik avto pravilna izbira?
Zakaj je velik avto pravilna izbira?
Meizu ::
Ramon dekers je izjavil:
Meni zanimiva rešitev bi bila, da bi dejansko onemogočili prehitevanje avtomobilov. Niti na ravnicah. Tako bi se IMO kar učinkovito znižala povprečna hitrost slovenskih voznikov, ker bi se verjetno vedno našel nekdo, ki bi "oviral" vse ostale voznike v koloni s tem, ko bi vozil po omejitvah. Prehitet ga pa ne bi smel. Pa bi blo.
Seveda se bodo tukaj oglasili tisti, ki se jim vedno nekam mudi - jebiga, pa se odpravi na cesto malce prej. To ni izgovor.
ja in potem je problem ena jeb... penzijonistka ka ima cajta VELIKO preveč, in vozi 20 km pod omejitvam. Mater kaj boste vi še ugotovili, še dobro da ne sediš v DZ.
To pa rešiš s tablami, oz. splošnim predpisom, kjer je 40km/h minimalna dovoljena hitrost. Tako kot na hitri cesti. Kdor ni zmožen peljat 40/uro - go and take a taxi.
@Meizu
Samo zate so naredili test:
KLIK!
EDIT: Še za ostale - tale Volvo je precej večji in težji kot Modus.
No ja, tale volvo je že precej star, da nima niti airbaga noter. Pa Modus ima dokaj solidno varnost pri trku. Še vedno menim, da bi bil izid, če bi modusa zamenjal s kakšnim cheap chevroletom, precej drugače (seveda volvo, ki ima airbage, heh :))
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Ramon dekers ::
eh saj bi bila že razlika če bi imeli ti trije golf petko s 5 zračnimi blazinami kot pa tale fiatov jajc star 10 če ne več let.
Se spomni kdo nesreče ko so bili udeleženi neki makedonci oče mati in sin. No družina je vozila golf 3 krivec, ki pa je pobegnil pa je vozil fiat 500. Skratka golf je bil zarit do mašine oz do voznika, fiat pa je bil na strehi, brez nekih vidnih poškodb, to pa je bilo tudi vse.
Se pozna že novejši avto ali avto star več kot 10 let. Moj clio letnik 95 nima dejansko nobene, amapak res nobene ojačitve pri vratih, ima dve železni palčki ki jih brez problema ukriviš.
To pa rešiš s tablami, oz. splošnim predpisom, kjer je 40km/h minimalna dovoljena hitrost. Tako kot na hitri cesti. Kdor ni zmožen peljat 40/uro - go and take a taxi.
Nevem kaj hočeš povedati, če je štiredeset lahko mama vozi 20, policajev pa tako ali tako ni tam kjer je potreba. Tako da imaš malo butaste ideje, če ne že utopične.
Se spomni kdo nesreče ko so bili udeleženi neki makedonci oče mati in sin. No družina je vozila golf 3 krivec, ki pa je pobegnil pa je vozil fiat 500. Skratka golf je bil zarit do mašine oz do voznika, fiat pa je bil na strehi, brez nekih vidnih poškodb, to pa je bilo tudi vse.
Se pozna že novejši avto ali avto star več kot 10 let. Moj clio letnik 95 nima dejansko nobene, amapak res nobene ojačitve pri vratih, ima dve železni palčki ki jih brez problema ukriviš.
To pa rešiš s tablami, oz. splošnim predpisom, kjer je 40km/h minimalna dovoljena hitrost. Tako kot na hitri cesti. Kdor ni zmožen peljat 40/uro - go and take a taxi.
Nevem kaj hočeš povedati, če je štiredeset lahko mama vozi 20, policajev pa tako ali tako ni tam kjer je potreba. Tako da imaš malo butaste ideje, če ne že utopične.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
balocom ::
GrimReaper je izjavil:
Kakor za koga, jest se veliko raje vozim s svojim Puntom kot pa s kakšno 4.8 metra dolgo limuzino. Zaradi majhne moči (1.2 60 konjev) se počutim celo bolj varnega.
Podpis. Temu primerno imam zato tudi nižjo hitrost, prehitevam skoraj nič (kak traktor včasih). Če bi imel eno veliko mrcino, bi temu primerno verjetno tudi vozil in bi bilo povečanje moje varnosti na račun zmanjšanja moje varnosti (in tudi varnosti drugih).
Torej hočete reči da z švoh avtom brzdate svoje nekontrolirane nagone po norenju in neodgovorni vožnji?
ja in potem je problem ena jeb... penzijonistka ka ima cajta VELIKO preveč, in vozi 20 km pod omejitvam. Mater kaj boste vi še ugotovili, še dobro da ne sediš v DZ.
Ej, z nižjo hitrostjo pride večja varnost Omejitve so (v 99%) postavljene tako, da lahko vsi vozijo vse izpravne avtomobile točno po omejitvah z nekaj rezerve, razen po ovinkih ki ali niso nagnjeni ali pa so zelo ostri. Face it
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Ramon dekers ::
"Ej, z nižjo hitrostjo pride večja varnost Omejitve so (v 99%) postavljene tako, da lahko vsi vozijo vse izpravne avtomobile točno po omejitvah z nekaj rezerve, razen po ovinkih ki ali niso nagnjeni ali pa so zelo ostri. Face it"
To lahko govori penzijonist ali nek študent ki ima 3/4 preveč časa. Najbolje potem da prestavimo na konja. Če je izven naselja 90 pa mama vozi 60, za njo pa še dva ki ne upata prehiteavati, normalno da takšna vožnja zjezi celotno kolono zadaj in bo prej ali slej nekdo prehiteval. Eden od vzrokov za nesrečo. Lahko pa po tvoje prešaltamo na konje ali pa začnemo hoditi peš.
To lahko govori penzijonist ali nek študent ki ima 3/4 preveč časa. Najbolje potem da prestavimo na konja. Če je izven naselja 90 pa mama vozi 60, za njo pa še dva ki ne upata prehiteavati, normalno da takšna vožnja zjezi celotno kolono zadaj in bo prej ali slej nekdo prehiteval. Eden od vzrokov za nesrečo. Lahko pa po tvoje prešaltamo na konje ali pa začnemo hoditi peš.
balocom ::
Taprvi stavek ki si ga citiral od mene ima zelo veliko ironije/sarkazma.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
ShowDown ::
Chevrolet Spark
Chevrolet Cruze
Dvomim, da se kateri od teh "cheap Chevrolejev" pri tem crashu odreže kaj slabše. Lahko je ogromen Volvo, če nima mečkalnih con to ne pomaga veliko.
Chevrolet Cruze
Dvomim, da se kateri od teh "cheap Chevrolejev" pri tem crashu odreže kaj slabše. Lahko je ogromen Volvo, če nima mečkalnih con to ne pomaga veliko.
balocom ::
Zabij skupaj starega Volvota pa tega Chervoleja. Zaradi teže volvota ter mečkalnih con Chervoljea se zna zgodit da se bo energija trka sproščala na chervoleju, na koncu pa zmečkljive cone ne bodo več pomagale ker se bo začela potniška kabina zvijat. Sicer nočem zagovarjat starih avtov kot bolj varne, ampak v tem primeru bi stavil na volvota.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Ramon dekers ::
Taprvi stavek ki si ga citiral od mene ima zelo veliko ironije/sarkazma.
jah čas je denar, to po tvoje izgleda ne drži, saj imaš veliko časa (glede na napisano) in se lahko po vseh cestah voziš 50, v službo pa imaš čas (veselj) oditi tudi 3 ure prej, samo zato da se boš lahko vozil za nekom ki vozi 30 km/h pod omejitvami. To je ironija/sarkazem.
Če pa govorimo o ljudeh ki delajo 12/h ur nad potem je takšna vožnja za te ljudi mučenje:)
Valvoline ::
Vedno več avtov in prometa je,temu primerno tut nesreče.Rešitve ni.Mogoče bo v prihodnje tehnologija pomagala,npr kšn GPS radar sistem ki bo opozarjal na avte in dogajanje v prometu npr v radiusu 500m.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
balocom ::
Normalno da sem ga spregledal, sicer sem pa napisal da ne zagovarjam starih avtov. Sicer bi pa rad videl crash test modusa in prej omenjenih chervolejev ali pa kake honde (mehek pleh).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Blinder ::
Kaj pa zate pomeni mehek pleh? A to misliš pločevino ali šasijo? Ker pločevina dvomim da ima kaj veze z varnostjo. Ali močna pločevina ali karton pomoje da ni razlike za karoserijo govorim.
Važen je chassis
Važen je chassis
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Ramon dekers ::
tale ima tudi slabo ojačane vrata. Ob bokih ima dobro ojačitev samo volvo, se tudi vidi kako debela vrata so.
3man ::
Pa naj bo to kakšen SUV, BMW 5, Audi A6 ali večji avto cenejših znamk. KLIK. Povzročitelju nič, nesrečniki v Fiat Bravo/Brava so pa vsi mrtvi. Na takšne stvari se je potrebno spomniti, ko se kupuje avto, ne pa na porabo, vzdrževanje itd. Isto je bilo pri "Mačku", sam je imel velik avto, potniki v Citroenu so vsi umrli. Ko vidim s kakšnimi jajci se dandanes prevaža mularija, me kar zmrazi. Zaradi same kulture povprečnega slovenskega voznika me čudi zakaj se v Sloveniji proda še toliko malih jajčkov.
Z vsem spoštovanjem, ampak "forum1" tvoje mnenje vodi do napačnega cilja. Veliki avti nikakor - nikoli in nikdar - niso pravilna, niti varnejša odločitev. Spremenit je treba vse drugo, ne pa tanke kupovat. Želim si, da bi bilo več ljudi, ki bi to razumeli in ne podlegali marketingu arabcev in ostale avto industrije, torej, ki nebi sklepali po liniji najmanjšega odpora.
Tudi tebi želim, da čimprej spoznaš v kakšni zmoti si.
lp
Isotropic ::
saj ne rabi met tuk ojacanih vrat.
glavnino udarca itak pobere al sprednji del alpa srednji stebricek, pa spodnji del, vrata pa ne (razen ce se motor zaleti not alpakej). bolj vazno je, da je sama karoserija fajn narejena, da pravilno razporedi nastopajoce sile po celem avtu.
mehko jeklo = mild steel oz. tako, kot se uporablja za razne jeklene profile, ki se uporaljajo v kovinski in gradbeni industriji. Mejna napetost (max. - Rm) je 400-600MPa, znana so po tem, da se orenk plasticno deformirajo pred porusitvijo. potem imamo pa se visokotrdnostna jekla, ki imajo Rm okoli 1000-1200 (in tam okoli), ta so pa v uporabi v avtih tam, kjer je zahtevana najvecja trdnost.
so pa le-ta ze tako trdna, da imajo gasilci ze probleme se prerezati skozi jeklo recimo A stebricka.
glavnino udarca itak pobere al sprednji del alpa srednji stebricek, pa spodnji del, vrata pa ne (razen ce se motor zaleti not alpakej). bolj vazno je, da je sama karoserija fajn narejena, da pravilno razporedi nastopajoce sile po celem avtu.
mehko jeklo = mild steel oz. tako, kot se uporablja za razne jeklene profile, ki se uporaljajo v kovinski in gradbeni industriji. Mejna napetost (max. - Rm) je 400-600MPa, znana so po tem, da se orenk plasticno deformirajo pred porusitvijo. potem imamo pa se visokotrdnostna jekla, ki imajo Rm okoli 1000-1200 (in tam okoli), ta so pa v uporabi v avtih tam, kjer je zahtevana najvecja trdnost.
so pa le-ta ze tako trdna, da imajo gasilci ze probleme se prerezati skozi jeklo recimo A stebricka.
marvin42 ::
Torej hočete reči da z švoh avtom brzdate svoje nekontrolirane nagone po norenju in neodgovorni vožnji?
Ne seri. Če bi hotel, bi lahko norel že z majhnim in švohotnim avtom, pa tega ne počnem. Bi mi pa močnejši avto omogočal kakšno prehitevanje in vsako prehitevanje ima v sebi nekaj nevarnosti. Čisto matematiko se grem in nič drugega.
Mostly Harmless
Ramon dekers ::
kako avto ne rabi imeti ojačanih vrat. Primer križišče, spregledaš avto ker pogledaš levo, desno spelješ in je kar naenkrat v tvojih vratih avto. Sedaj pa reči da tega primera še nisi slišal.
Res je tudi karoserija mora biti močna. Airbagi so prav tako pomembni najbolje je če so pri vsakem od sopotniko in vozniku.
Res je tudi karoserija mora biti močna. Airbagi so prav tako pomembni najbolje je če so pri vsakem od sopotniko in vozniku.
Isotropic ::
drugace je tko, da se v vecjih avtih pocutis bolj varnega in potem vec divjas oz. si vec upas. ista je zgodba z avti, ki so znani kot varni, z njimi naj bi bilo vec nesrec kot z "obicajnimi" oz. manjsimi avtoti.
hehe
vrata so v tem primeru obremenjena na upogib (s sunkom, kar je se slabse) in bi rabil met res ORENK traverzo tam, da bi naredila karkoli. poleg tega ti tak avto ne zadane SAMO vrat, zato vec energije nase prevzamejo A in B stebricek skupaj z karoserijo.
hehe
vrata so v tem primeru obremenjena na upogib (s sunkom, kar je se slabse) in bi rabil met res ORENK traverzo tam, da bi naredila karkoli. poleg tega ti tak avto ne zadane SAMO vrat, zato vec energije nase prevzamejo A in B stebricek skupaj z karoserijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Ramon dekers ::
tudi če ti veliko energije prevzame stebriček a in b ti določen del pride v notranjost se pravi dobesedno k vozniku. Poglej kaj ima notri recimo nek clio letnik 95 ali novejši model do 2000, ali pa neka toyota še bolje volvo. Tu ni primerjave kako so vrata tam ojačana.
Bananovec ::
Če govoriš o povzročitelju nesreče pri Ptuju, potem ti je verjetno tudi znano, da je pred nekaj leti že bil odgovoren za nesrečo s smrtnim izidom.
Tedaj je šlo dejansko za nesrečo.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
GrimReaper ::
Torej hočete reči da z švoh avtom brzdate svoje nekontrolirane nagone po norenju in neodgovorni vožnji?
Da, ravno zadnjič sem probal peljat 2.0 TDI 140KM, števec je kazal 180 po regionalki.
Drugače vozim po omejitvah oz. kvečjem +10km/h (realnih 55km/h) v naselju, +30km/h izven (v svoji karieri še nisem uspel naletet na radar po regionalki), +20km/h po AC, ampak tak avto omogoča dost višje hitrosti in vsaj prvič ko se vsedeš vanj ga probaš pritisnit.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Ramon dekers ::
je razlika ali ti voziš 12 let star avto ko veš da je to truga na štirih kolesih ali bmw x5 npr.
eieieie1 ::
Pa kaj bluzite z nekimi volvoji, ko se gre za varnost lol... Tam imate ADAC teste in rezultate in ni nobenih Volvojev med najboljše ocenjenimi.
worf ::
volvo je sinonim za varnost še iz prejšnjega tisočletja. Sprijazni se, tako je z razlogom.
renault je sinonim za reno, torej staro odpadno železo, ker je pleh dejansko tako mehek da ga zviješ samo če se nasloniš nanj.
renault je sinonim za reno, torej staro odpadno železo, ker je pleh dejansko tako mehek da ga zviješ samo če se nasloniš nanj.
Dr_M ::
Renault je eden od soustanoviteljev NCAPa, tako da je jasno, da so vedno na vrhu.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
worf ::
nasloni se enkrat na cliota, ti bo takoj jasno da so ribe v konzervi bistveno bolj varne kot nekdo v cliotu.
edit: še vedno pa si v cliotu lahko popolnoma varen če voziš z glavo.
edit: še vedno pa si v cliotu lahko popolnoma varen če voziš z glavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
Dr_M ::
Kot je bilo ze omenjeno, pleh pri varnosti nima popolnoma nobene veze. Vazno je, kaj je pod njim.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Isotropic ::
na cliotu ni pleh, ampak je uporabljena plastika na tistih delih, ki nimajo kaksne posebne funkcije (tam pri kolesih recimo, blatniki tut verjetno ipd.) zaradi nizje cene, teze in lazjega vzdrzevanja (menjava namesto ravnanja)
balocom ::
Ne seri. Če bi hotel, bi lahko norel že z majhnim in švohotnim avtom, pa tega ne počnem. Bi mi pa močnejši avto omogočal kakšno prehitevanje in vsako prehitevanje ima v sebi nekaj nevarnosti. Čisto matematiko se grem in nič drugega.
Vsako prehitevanje ima res nevarnost v sebi (razen ac, pa še tam te lahko kdo od zadaj nabaše), ampak z močnejšim avtom greš hitreje mimo prehitevanega, kar pomeni da si MANJ časa v območju nevarnosti.
Kaj pa zate pomeni mehek pleh? A to misliš pločevino ali šasijo? Ker pločevina dvomim da ima kaj veze z varnostjo. Ali močna pločevina ali karton pomoje da ni razlike za karoserijo govorim.
Važen je chassis
Mislu sem komplet školko, vem da je bila na ta račun enkrat priredba reklame za hondo kjer so pokazal za vsak model enega poškodovanega ter kako je avto zgledal po krešu.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Zgodovina sprememb…
- spremenil: balocom ()
Isotropic ::
>> ampak z močnejšim avtom greš hitreje mimo prehitevanega, kar pomeni da si MANJ časa v območju nevarnosti.
izgovori izgovori
izgovori izgovori
balocom ::
In zdaj boš rekel da grem jaz prehitevat ker imam 10kg/KM razmerje teža/moč kadar mi zapaše ter nisem povsem prepričan da sploh noben ne bo prišel nasproti, kaj šele da bi mogoče lahko šel v škarje prehitevat? Oprosti, motiš se
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Isotropic ::
ti mogoce ne, ampak je pa tako na splosno, sploh pri kaksnih avtih na lizing i suppose. sem mel priloznost gledat dogodivscine enega takega nekaj casa nazaj.
USS Liberty ::
Naša vlada je pa zelo pametna, saj hoče, da nas čimveč umre v cliotih, saj nam je za SUV-ve nabila davek na motorna vozila 28% za bencinarje in 31% za dizle. Ta davek je v Sloveniji najboljh prizadel potencialne kupce SUV-ov.
Slovenka leta se lahko vozi varno s Cayennom, saj ona se izogne plačilu DMV, navaden Janez naj pa gre rakom žvižgat v zmečkanem plastičnem twingotu.
Slovenka leta se lahko vozi varno s Cayennom, saj ona se izogne plačilu DMV, navaden Janez naj pa gre rakom žvižgat v zmečkanem plastičnem twingotu.
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29
Blinder ::
volvo je sinonim za varnost ker so se v 80-ih letih novi lastniki znamke odločili, da mu bodo z oglaševanjem naredili ugled češ da je varen avto. In to jim je tudi uspelo. Avti so bili velke škatle, navidez robustne in verjetno so takrat potrudili za varnost avta več kot ostale znamke.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
pirlo ::
Jaz bi SUV, Pickupe in podobno golazen ali ukinil ali pa naredil novo kategorijo kot pri motorjih. Podobno tudi za športne avtomobile. To je že navadno preseravanje in je bolj bolano od najbolj bolanega.
ShowDown ::
@Blinder:
Odlično, končno nekdo ki razume, da velik star volvo != varnost. Nov Volvo na drugi strani je varen... vendar nič kaj bolj kot ostali avti z enako NCAP oceno. (: Tisti ki ste še vedno trmaste glave si poglejte zgornji video Modus vs Volvo 940.
@worf:
Ker ti očitno veš, da je Renault sinonim za odpadno železo, ti še bolj priporočam ogled videa Modus vs Volvo 940, kjer povedo nekaj na to temo. (hint: Renault uses high strength steel...) Pa če tudi ima Volvo betonski sprednji odbijač, ti to pri nesreči ne pomaga, ker bo hitro ustavljanje iz 70-0kmh naredilo coctail iz tvojih notranjih organov.
Očitno bo treba uvest psihološki test za ljudi, ki so sposobni voziti več kot avto ranga Golf. Očitno se začne 90% populacije v velikem močnem avtu obnašati kot idioti brez vesti.
Odlično, končno nekdo ki razume, da velik star volvo != varnost. Nov Volvo na drugi strani je varen... vendar nič kaj bolj kot ostali avti z enako NCAP oceno. (: Tisti ki ste še vedno trmaste glave si poglejte zgornji video Modus vs Volvo 940.
@worf:
Ker ti očitno veš, da je Renault sinonim za odpadno železo, ti še bolj priporočam ogled videa Modus vs Volvo 940, kjer povedo nekaj na to temo. (hint: Renault uses high strength steel...) Pa če tudi ima Volvo betonski sprednji odbijač, ti to pri nesreči ne pomaga, ker bo hitro ustavljanje iz 70-0kmh naredilo coctail iz tvojih notranjih organov.
Očitno bo treba uvest psihološki test za ljudi, ki so sposobni voziti več kot avto ranga Golf. Očitno se začne 90% populacije v velikem močnem avtu obnašati kot idioti brez vesti.
Phil ::
Nov Volvo na drugi strani je varen... vendar nič kaj bolj kot ostali avti z enako NCAP oceno.
No no. Size does matter. Sej tale crash test je že bil postan na slo-techu. Pa imata oba avta isti NCAP rating.
jype ::
Na NCAP zelo jasno piše, da so med seboj primerljive samo enake kategorije avtomobilov. Supermini in Supersized SUV to seveda nista.
Super Sonic ::
Nevara je bila tako slabo ocenjena predvsem zaradi softwarja na airbagih, ki je v prvem poiskusu povsem zatajil in odprl airbage tako pozno, da je vozniku zaradi tega skoraj zlomilo vrat. Nekaj dovolj podobnega se je zgodilo s Škodo Roomster, ki je v originalu delovala tako, da se je ob trku prekinil el. tok iz akumulatorja in posledično se airbagi niso sprožili pravočasno. Ncap jim je dal možnost, da to popravijo še pred uradnim testom. Očitno je, da so to oboji saniral, še vedno je pa Navara zelo šibka v šasiji.
Kakorkoli, avtomobili danes rastejo, trend vseh avtomobilov gre v višino, večina avtomobilov pa je tudi težjih kot kadarkoli do slej. Tako ob trkih na cestah najslabše skozi pridejo starejša vozila, ki so lažja in praktično brez zaščite. SUV vozila imajo svojo rak rano, in sicer stabilnost po trku. Tudi sicer sem bil priča dogodku, ko se je SantaFe (l 2006) zaletel s +40km/h v steno, brez zavore. Se mi ni zdel tisti avto nič kaj posebno varen, raje bi sedel kje drugje. Problem pa je, ker lahko ta vozila zadanejo nižja vozila na točkah, kjer je varovanje vozila slabo.
"Očitno bo treba uvest psihološki test za ljudi, ki so sposobni voziti več kot avto ranga Golf."
Generalno je problem v tem, da je voznik danes zelo zaščiten pri hitri vožji. Ima močan motor, dobro podvozje in veliko elektronike, zato lahko dosega izjemno visoke hitrosti. Toda če bi vsak voznik namesto airbaga dobil v glavo ostro konico iz titana, verjetno ne bi prav veliko ljudi divjalo, če sploh kdo. Je pa tak ukrepen skrajno nemogoč v realnosti, zato si lahko vsi skupaj le želimo, da nas podobna usoda na cesti ne čaka že jutri.
Kakorkoli, avtomobili danes rastejo, trend vseh avtomobilov gre v višino, večina avtomobilov pa je tudi težjih kot kadarkoli do slej. Tako ob trkih na cestah najslabše skozi pridejo starejša vozila, ki so lažja in praktično brez zaščite. SUV vozila imajo svojo rak rano, in sicer stabilnost po trku. Tudi sicer sem bil priča dogodku, ko se je SantaFe (l 2006) zaletel s +40km/h v steno, brez zavore. Se mi ni zdel tisti avto nič kaj posebno varen, raje bi sedel kje drugje. Problem pa je, ker lahko ta vozila zadanejo nižja vozila na točkah, kjer je varovanje vozila slabo.
"Očitno bo treba uvest psihološki test za ljudi, ki so sposobni voziti več kot avto ranga Golf."
Generalno je problem v tem, da je voznik danes zelo zaščiten pri hitri vožji. Ima močan motor, dobro podvozje in veliko elektronike, zato lahko dosega izjemno visoke hitrosti. Toda če bi vsak voznik namesto airbaga dobil v glavo ostro konico iz titana, verjetno ne bi prav veliko ljudi divjalo, če sploh kdo. Je pa tak ukrepen skrajno nemogoč v realnosti, zato si lahko vsi skupaj le želimo, da nas podobna usoda na cesti ne čaka že jutri.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
ShowDown ::
Se popravljam: Nov Volvo je na drugi strani varen... vendar nič kaj bolj kot ostali avti v tem rangu z enako NCAP oceno.
Dejstvo pa je, da se 15 let star Volvo ne kosa z novim majhnim avtomobilom kot je Modus.
Dejstvo pa je, da se 15 let star Volvo ne kosa z novim majhnim avtomobilom kot je Modus.
jype ::
Žal je zaradi večje varnosti sodobnih avtomobilov tudi večji odstotek voznikov popolnoma neodgovornih in ne spoštujejo predpisov, ker se zanašajo na to, da je njihovo vozilo varno. Za ostale udeležence v prometu jih boli kurec.
amigo_no1 ::
Se popravljam: Nov Volvo je na drugi strani varen... vendar nič kaj bolj kot ostali avti v tem rangu z enako NCAP oceno.
Dejstvo pa je, da se 15 let star Volvo ne kosa z novim majhnim avtomobilom kot je Modus.
Bi bilo treba kak konkreten NCAP test za obremenitve voznika+ sovoznika narediti, drugače je to ugibanje.
GrimReaper je izjavil:
Ko vidim s kakšnimi jajci se dandanes prevaža mularija, me kar zmrazi. Zaradi same kulture povprečnega slovenskega voznika me čudi zakaj se v Sloveniji proda še toliko malih jajčkov.
Kakor za koga, jest se veliko raje vozim s svojim Puntom kot pa s kakšno 4.8 metra dolgo limuzino. Zaradi majhne moči (1.2 60 konjev) se počutim celo bolj varnega.
Dokler en lokalni Colin McCrash ne prileti vate si varen tudi v Trabantu ali Fiatu Bravo-tu.
Pithlit ::
GrimReaper je izjavil:
Da, ravno zadnjič sem probal peljat 2.0 TDI 140KM, števec je kazal 180 po regionalki.
Drugače vozim po omejitvah oz. kvečjem +10km/h (realnih 55km/h) v naselju, +30km/h izven (v svoji karieri še nisem uspel naletet na radar po regionalki), +20km/h po AC, ampak tak avto omogoča dost višje hitrosti in vsaj prvič ko se vsedeš vanj ga probaš pritisnit.
Torej ne znaš vozit. Meni ni noben problem vozit po omejitvah kadarkoli in kjerkoli. Vozim pa 145KM dizla. Mi je všeč da se v njem ne počutim kot da po pri 130km/h na avtocesti zdaj zdaj vzletel. Mi je všeč da potegne ko je treba (speljevanje pri vključevanju v promet, semaforji, prehitevanja). Mi je všeč da je poraba pod 5l/100km pri vožnji po omejitvah.
So pa, vsaj na našem koncu, med mladežem zelo popularni avteki tipa peugeot 206. Načeloma 'podhranjen' motor ki pa zaradi lahkosti vozila očitno svoje delo opravlja dokaj dobro, saj velja naslednje: če v vzvratnem ogledalu opaziš enega teh majhnih avtekov... si lahko ziher da bo ob prvi priložnosti (pa ni nujno da je ravno najbolj varna) skočil mimo. Pa tudi če se ti povsem normalno voziš po omejitvah.
Taki (vozniki) so problem. Ne pa avti. Ne mi govorit da je majhen 'podhranjen' avto bolj varen (ker to več kot očitno ni). Ponavadi večji avti prinašajo dosti drugih prednosti zaradi česar so dosti bolj ugodni od unih malčkov. Ni nujno da so veliki in močnejši avti bolj varni v prometu (za potnike v njem sicer nedvomno so). Kakor tudi ni nujno da so malčki počasnejši (in posledično varnejši za vse ostale).
Life is as complicated as we make it...
amigo_no1 ::
Mularija (večinoma) nima denarja za ne vem kake drage & varne avte (cena nad 10k E, starost vozila manj kot 5 let), zato so v prvem planu razna jajca, kjer je važno kako izgleda, da nekam gre ko daš gas in da nima prevelike porabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Pithlit ::
Ja, sam tukaj je argument švoh avto = varen avto. Kar dejansko ni res. In potem ti nekdo ki si tak avto lasti (in postavi takšno trditev - vsaj zase) pove da ne zna vozit močnejšega avta (kar meni pove, da sploh ni varen voznik saj svoje sposobnosti dejansko omejuje s sposobnostjo avta).
Čisto vsak avto, pa naj bo to fičo ali pa mclaren, je povsem lepo mogoče vozit po pravilih. Kdor tega ne zmore NI varen voznik.
Čisto vsak avto, pa naj bo to fičo ali pa mclaren, je povsem lepo mogoče vozit po pravilih. Kdor tega ne zmore NI varen voznik.
Life is as complicated as we make it...
Blinder ::
če greš s hummerjem vn s ceste boš lažje podru drevo ampak po drug strani z lotus elise boš težje zbil guard-rail
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Pithlit ::
Res je. Še težje pa peš. Pa vendar se da... če ne drugega, sebe. Sem pa srečala dovolj kolesarjev in pešcev ki se obnašajo dobesedno kot kamikaze in mimogrede povzročijo hudo nesrečo, v kateri pa voznik (recimo) hummerja ni popolnoma nič kriv.
Taki argumenti so rahlo bedni jype. Oziroma. Pardon... sploh niso argumenti.
Taki argumenti so rahlo bedni jype. Oziroma. Pardon... sploh niso argumenti.
Life is as complicated as we make it...
3man ::
jype ::
Pithlit> Taki argumenti so rahlo bedni jype. Oziroma. Pardon... sploh niso argumenti.
Če se nekdo ne obnaša samozaščitno na kolesu ali peš, tvega precej več kot tisti, ki se objestno obnaša v velikem avtomobilu.
Če se nekdo ne obnaša samozaščitno na kolesu ali peš, tvega precej več kot tisti, ki se objestno obnaša v velikem avtomobilu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21367 (17725) | sebas4 |
» | Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22473 (20238) | Unknown_001 |
» | trenutno najcenejši mali avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22218 (19350) | Zvezdica27 |
» | Tata Motors predstavil najcenejši avtomobil na svetu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 37043 (27059) | jype |