» »

EnaA - Zakaj dvojna poštnina?

EnaA - Zakaj dvojna poštnina?

«
1
2

technolog ::

V trgovini enaA sem naročil dva (majhna) izdelka po okoli 3€ vsak (torej skupaj cca. 6€), ko pa sem zaključil nakup je prišlo še 7€ poštnine?

To mi je malo absurdno, da mi zaračunajo dvojno poštnino, če bi lahko oba izdelka pakirali skupaj (itak pa bosta domov prispela skupaj). Ne razumem njihove politike, saj bi na tak način (če bi računali vedno samo eno poštnino) spodbudili kupce k večjim nakupom.

Zakaj ni mogoč osebni prevzem, čeprav je v njihovih pogojih naveden kot možnost?

Tarzan ::

Tako enaa, kot mimovrste so se tako povampirili, da tam le redko še kaj nabavim. Osebni prevzem za nekatere zadeve ni opcija, ponavadi ravno za nekaj, kar nujno potrebuješ, recimo v mojem primeru, že pred časom, USB HUB.

Nemci imajo tarifo 19 EUR in pripeljajo tudi 30 kil robe preko UPS dostavne službe v treh dneh. Nazadnje sem pri mimovrste čakal dlje.

Tko pač je. ;)

technolog ::

Oni mi bodo pa za dva 100g paketa za teh 10km kokr majo do mene zaračunali 7€ ?

Je kaka možnost, da jih prepričam v osebni prevzem, ker 120% nabitka k ceni mi ne diši.

Zgodovina sprememb…

čuhalev ::

Poglej, v katerih distribucijskih centrih sta izdelka.

Ice-Heki ::

technolog, pred leti se je zgodilo, da je nekdo izbral "osebni prevzem" in na računu, ki so mu ga stiskali v poslovalnici je bila obračunana tudi poštnina.

pa mimovrste menda zaračuna nekaj € za osebni prevzem?

technolog ::

Barabe :D

Gre se za to, da včasih naberem par takih "drobnarij" (kaki kabli, pretvorniki) na enaa, pa mi potem za vsako zaračunajo še 3,5€ za dobro jutro :D

čuhalev ::

Preberi OBDELAVA IN DOSTAVA, bodi pozoren na ponudnike. Na enaa imaš artikle, ki jih ne moreš osebno prevzeti, prav zaradi teh drugih "ponudnikov".

DonMatejo ::

Ice-Heki, ne ga srat.

Aljoša ::

Na enaa.com si prizadevamo tako za najnižje možne cene kot tudi za preglednost vseh dodatnih stroškov, ki jih obračunamo, če do njih pride. To velja tudi za stroške dostave. Z vsemi stroški je kupec seznanjen pred oddajo naročila, tako da se lahko sam odloči, ali se mu nakup splača ali ne. Stroškov prevzema oz. dostave, pri osebnem prevzemu ali DRIVEIN prevzemu ne zaračunavamo.

technolog ::

Samo žal ni mogoče vseh izdelkov osebno prevzeti... Imam prav?

St235 ::

Aljoša je izjavil:

Na enaa.com si prizadevamo tako za najnižje možne cene kot tudi za preglednost vseh dodatnih stroškov, ki jih obračunamo, če do njih pride.


Nakladanje da glava peče. Še kitajci znajo dva artikla spakirat v isti paket in poslat po nižji poštnini čez pol sveta.

boogie_xlr ::

če kupuješ za male zneske, se bolj splača it v navadno štacuno.

def0r ::

St235 je izjavil:

Aljoša je izjavil:

Na enaa.com si prizadevamo tako za najnižje možne cene kot tudi za preglednost vseh dodatnih stroškov, ki jih obračunamo, če do njih pride.


Nakladanje da glava peče. Še kitajci znajo dva artikla spakirat v isti paket in poslat po nižji poštnini čez pol sveta.


Ja samo moras upostevat da je Posta Slovenije izjemno draga v primerjavi s tujino...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

St235 ::

kar ne spremeni dejstva, da bo poštnina za dva artila v isti škatli v 99% primerov cenejša kot če vsako posebej pošiljaš. Tukaj gre samo za lenobo in dodatno služenje.

hamax ::

Ce sta artikla na isti lokaciji to drzi, ce nista pac ne.

šernk ::

Aljoša je izjavil:

Stroškov prevzema oz. dostave, pri osebnem prevzemu ali DRIVEIN prevzemu ne zaračunavamo.


logično, če pa 3/4 stvari sploh ne morem prevzeti pri vas, to je zame daleč slabše kot tista 2€, ki jih zaračuna konkurenca.

zadnji poiskus nakupa na enaa.com je že vsaj leto dni nazaj, naberem za cca 60€ robe...a ker pri enem od izdelkov ni bilo moč izvesti osebnega prevzema, bi moral naročiti celoten paket domov, rekel sem si: "ja pa kaj še" in skenslal vse, raje kupim drugje 5€ dražje, pa grem sam iskat, kot pa da se z dostavnimi službami lovim po celi sloveniji.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blazz ::

še na ebayu mi je nek prodajalec, pri katerem sem 3 ure narazen kupil 2 različna artikla, lepo oba zapakiral v isti paket in celo vrnil 5 eur poštnine na paypal...

pvednik ::

EnaA, katastrofa. En nakup, dvojna dostava, pri prvem paketu manjajoči deli pri drugem paketu napačni izdelki. Naročil fotoaparat v vrednosti 250€ dobil eno baterijo in usnjeno torbico. Ko sem zahteval vračilo denarja so bi odgovorili, da ga bodo vrnili (kako so komot), ko bodo oni dobili napačno poslan paket na njihov naslov. Kot da je moja naloga, da jim jaz vračam in ponovno plačujem poštnino za napačni paket.

Vračilo denarja procedura v neskončnost. Aroganca na višku. EnaA nikoli več!

BlaY0 ::

Sej bodo počasi lahko kar zaprli, ko bo folk pogruntal, da zadevo dobi ceneje direktno od tam kjer izvira in to brez poštnine in ostalih "shadow" stroškov po možnosti hitreje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

luky ::

Mene pa zanima kje lahko direktno naročiš recimo SSD diske, da ne kupuješ pri EnaA, ali Mimovrste in ostalih kjer ti za vsak kupljen oz. naročen artikel posebej zaračunajo poštnino in odpravo kar je res nezaslišano.
luky!

gulfstream ::

Naše spletne trgovine so težko sranje.

Kitajec mi pošlje robo brez poštnine in jo dobim v tednu, Nemec in Avstrijec mi pošljeta robo v manj kot 24 urah za 2-3€/kg, po dostavnih službah.

Tukaj pa najprej čakaš en teden, nakar ugotoviš po klicarjenju da robe ni na zalogi (čeprav jim v spletni trgovini piše da je), čakaš še dva tedna, potem pa ti Pošta Slovenije zaračuna premoženje za kurčevo 200 gramsko pismo z odkupnino.

Naj crknejo, tako je edino prav.

Zgodovina sprememb…

zupicaa ::

@gulfstream bodi tako prijazen in nam predlagaj alternativo (avstrijske in nemške spletne trgovine, ki pošljejo robo v 3 dneh).

Mare3 ::

Sprijaznite se da živimo v Sloveniji, kjer vlada zakon močnejšega. Pošta Slovenije je itak že tako močna da vsak najprej pomisli na njo ko hoče kaj pošiljat in potem si oni lahko zmišljujejo cene pošiljanja ki jih dobijo ne vem niti sam kako. Sem se že odvadil pošiljanja po pošti ker so itak sama mafija, da ne govorim o tem kako ravnajo s pošiljkami...

Kar se tiče spletnih trgovin je pa stvar enaka, v enaa sem kupoval samo če so imeli možnost osebnega prevzema drugače mi niti na misel ni prišlo da bi naročal preko pošte ker so pač nesposobni da bi to izpeljali kot je treba, mimovrste so se mi pa tudi zamerili ker zaračunavajo 2€ osebni prevzem (wtf?), ker naj bi oni to zapakirali v svojo škatlo itd., če se mene vpraša je to dodatno pakiranje popolnoma nepotrebno, imajo pa profita vsaj 1,80€ na vsak prevzem ker škatla ne stane več kot 0,20€.

RejZoR ::

Men se zdi vsako pakiranje za osebni prevzem čista bedarija. Sprintaj račun pa čaw. Ko odneseš čez vrata je tvoja skrb, da ne razbiješ zadeve. Ne vem zakaj bi proizvajali še več smeti če pri osebnem prevzemu res ni absolutno nobene potrebe po dodatni embalaži.
Račun so pa itaq dolžni sprintat, tko da to ne morejo štet kot administrativne stroške.
Na Mimovrste in EnaA kupujem, če vidim, da se mi splača. Če je cena poštnine glede na izdelek previsoka potem počakam, da rabim še kaj večjega in vzamem skupaj, drugače pa sploh ne vzamem al pa grem raje spotoma v kakšno retail štacuno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kixs ::

Odkar v EnaA nimajo vec osebnega prevzema, nisem kupil cisto nic. Prej pa priblizno 500€ letno.

Se pa zadnje case za malenkosti obracam tudi sam direktno na Kitajce, kjer je vse vsaj pol ceneje in enako "kvalitetna" roba.

lp

BlaY0 ::

Fora je, da recimo za Mimovrste.com iz Jesenic v Ljubljano vozi Pošta Slovenije. Na Jesenicah zapakirajo dajo poštarjem in oni pripeljejo v Ljubljano kjer ti potem to "osebno" prevzameš. Zato je zapakirano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BigSexy ::

kixs je izjavil:

Odkar v EnaA nimajo vec osebnega prevzema, nisem kupil cisto nic. Prej pa priblizno 500€ letno.
lp


Kako nimajo osebnega prevzema, če sem ravno včeraj bil tam?
To Infinity And Beyond !

bluefish ::

Odkar v EnaA nimajo vec osebnega prevzema, nisem kupil cisto nic.
Seveda imajo osebni prevzem. Ravno pred nekaj časa kupil router in ga brez dodatnih stroškov osebno prevzel. Navsezadnje je tudi v postopku naročila opcija Nakup v trgovini.

BlaY0 ::

Samo pri določenih artiklih...

bluefish ::

Morda, vendar je to praksa pri mnogih trgovinah, ki imajo toliko artiklov. Tudi pri Mimovrste recimo ne gre prevzeti pnevmatik, bele tehnike,...

BlueRunner ::

zupicaa je izjavil:

@gulfstream bodi tako prijazen in nam predlagaj alternativo (avstrijske in nemške spletne trgovine, ki pošljejo robo v 3 dneh).

Jaz uporabljam mylemon.

1. dan nakažem
2. dan potrdijo prejem plačila
3. dan odpošljejo
4. dan prejmem

Če ne bi banka komplicirala z zamikom plačila za en dan, bi šlo v treh dnevih. Tako pa pač naročim v ponedeljek in dobim v četrtek, najkasneje petek.

Do sedaj se je ena pošiljka nekje izgubila - poslal sem jim e-mail, status preverili še isti dan, naslednji dan poslali novo pošiljko.

Z uveljavljanjem garancije pri njih še nimam izkušenj. Kar so mi dobavili mi še vse deluje.

LeQuack ::

Tisti, ki osebno prevzemate pri Enaa morate paziti tudi na to, da se s tem odplovete pravici vračilu blaga v 15 dneh. Je bilo že dosti napisanega o tem.
Quack !

gulfstream ::

@gulfstream bodi tako prijazen in nam predlagaj alternativo (avstrijske in nemške spletne trgovine, ki pošljejo robo v 3 dneh).

Ne kupujem pri velikih trgovinah tipa mimovrste, ampak raje manjših, specializiranih, odvisno od tega kaj rabim. Do zdaj brez slabih izkušenj. Me je pa že parkrat na rit vrglo, ko sem zvečer plačal zadevo, zjutraj so dobili nakazilo, v roku pol ure poslali in je bilo naslednje jutro pri meni.

Kitajci iz ebaya so pa tako zakon. Naročil že shitload stvari, večina pride v tednu, maksimalno dveh. Če kaj dlje traja, ti brez vprašanj vrnejo denar, in se opravičijo za nevšečnosti. Tako se dela posel.

BlaY0 ::

LeQuack: Vrneš pač v osmih dneh in ne petnastih. Toliko je po zakonu če kupuješ na daljavo. In kupis si na daljavo ane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

LeQuack ::

BlaY0 je izjavil:

LeQuack: Vrneš pač v osmih dneh in ne petnastih.


Ne vem, če res obstaja kak zakon ki to predpisuje. Načeloma lahko uveljavljaš stvarno napako, ampak to ni isto kot samo vrniti artikel.
Quack !

BlaY0 ::

Oziroma ne, kar 15 dni ostane po ZVPot 43.č člen, prvi odstavek:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

LeQuack ::

Nisem si jaz tega zmislil, ampak Enaa, sem imel že sam težave s tem. Oni pogodbo na daljavo definirajo, če je v celoti sklenjena na daljavo, če greš tja iskat potem po njihovih splošnih pogojih to ni več pogodba na daljavo. Pomembno je torej, kako se definira pogodbo na daljavo, se pravi kdaj se smatra kot sklenjena.

Sicer pa so pred nekaj časa tudi spremenili naziv osebnega prevzema, tako da kot si opazil ne piše več "osebni prevzem" ampak "nakup v trgovini". To je ravno zaradi tega dejstva. Lahko pa jih pokličeš pa ti bodo sami isto povedali. :D
Quack !

Aljoša ::

S tem primerom sem seznanjen. Na vsa tvoja sporočila so sodelavci takoj odgovorili in ti posredovali ustrezna navodila. Nobenega dvoma ni, da je prišlo do napake, za kar smo ti se tudi opravičili. Tudi denar boš dobil nazaj takoj, ko dobimo pošiljko nazaj. Ne za to, ker bi bili komot! Upam, da je razumljivo, da lahko tvojo reklamacijo rešimo šele potem, ko dobimo pošiljko nazaj. Med nekaj sto, včasih tudi tisoč naročili, ki jih izdamo na dan, pride do napak. Zgodijo se prometne nesreče, kakšen paket pade na tla, ... V povprečju je takih primerov manj kot pet na teden. Tokrat se je to zgodilo tebi. Na naši strani bomo naredili vse, da ti bomo zadevo v največji možni meri olajšali. A časa ne znamo zavrteti nazaj. Upam, da nas naši kupci zaradi tega še vedno lahko sprejmejo kot ponudnika, ki si zelo prizadeva, da bi bila prodaja preko spleta tudi v Sloveniji na najvišjem možnem nivoju.


pvednik je izjavil:

EnaA, katastrofa. En nakup, dvojna dostava, pri prvem paketu manjajoči deli pri drugem paketu napačni izdelki. Naročil fotoaparat v vrednosti 250€ dobil eno baterijo in usnjeno torbico. Ko sem zahteval vračilo denarja so bi odgovorili, da ga bodo vrnili (kako so komot), ko bodo oni dobili napačno poslan paket na njihov naslov. Kot da je moja naloga, da jim jaz vračam in ponovno plačujem poštnino za napačni paket.

Vračilo denarja procedura v neskončnost. Aroganca na višku. EnaA nikoli več!

BlaY0 ::

LeQuack: Nima veze, to so določila "pogodbe", ki niso v skladu z zakonom in so zato nična pa tudi če so napisana v fontu Helvetica Bold 32 pik. Ti si zadevo kupil na daljavo, lahko se to imenuje trgovina, štacuna ali kaj tretjega...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

metalc ::

zupicaa je izjavil:

@gulfstream bodi tako prijazen in nam predlagaj alternativo (avstrijske in nemške spletne trgovine, ki pošljejo robo v 3 dneh).


Saj nimaš nič proti, če odgovorim tudi jaz :). Ne enem forumu sem dobil naslednji namig glede Nemčije. Osebno še nisem sprobal, imam pa shranjeno, ko bom nabavljal kaj večjega. To je citat nekoga drugega s tistega foruma:

maš odličen iskalnik cen-tako kot je pri nas ceneje.si je v Nemčiji idealo.de

Trgovini s katerimi imam najbolj odlične izkušnje pa sta voelkner.de in digitalo.de-pri obeh je poštnina le pet evrov(v bistvu je deset ampak dobiš skoraj vedno kupon za pet evrov popusta).
Popusti: http://www.gutscheinwurst.de/alle-shops/


Drugače pa poglej še Ebay, obstaja cel kup specializiranih trgovinic, ki delujejo samo prek njega. Vpišeš artikel, zaradi DDV/carin in nižjih poštnin najdeš prodajalca v EU, pri kakšni električni robi moraš biti še pozoren na napetost in vtičnice, navodila v kakšni finščini :D ipd.

BlaY0 ::

voelkner.de je tudi pri meni dobro zapisana... imam dobre izkušnje. Tudi z uveljavljanjem garancije in vračili artiklov.

mcgeek ::

Osebno dam raje tudi kak evro več in izdelek kupim v drugi spletni trgovini, kot pa pri enaa (če imajo ravno oni najcenejšega).
Sicer pa tudi niso najcenejša trgovina, ko prišteješ vse mogoče stroške.
Seveda prijaznost osebja, če imaš osebni prevzem ali pa se moraš po sili pač ukvarjati z njimi, žal ne dosega mojih osebnih standardov. Se strinjam z ostalimi, ki so že opisali njihov odnos do strank.

1 evro več in prijazen nasmeh ali 1 evro manj in aroganca?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mcgeek ()

Okapi ::

Seveda prijaznost osebja, če imaš osebni prevzem ali pa se moraš po sili pač ukvarjati z njimi, žal ne dosega mojih osebnih standardov.
Ne vem, kakšni so tvoji osebni standardi, in v katerih trgovinah jih dosegajo, vem pa, da so pri EnaA, ko prideš k njim kaj osebno dvignit, ali če jih kaj vprašaš, čisto dovolj prijazni. Če se ti pa zdi pri njih kaj predrago, pa ni treba pljuvati po njih, ampak pač mirno pojdi v kakšno drugo trgovino, ane?

O.

Ganon ::

Sramota, da moraš pri Mimovrste kupiti izdelke v vrednosti nad 300€, da si upravičen do zastonj poštnine. Pa stroški obdelave ob osebnih prevzemih, ne me hecat, no. ;(

St235 ::

Aljoša je izjavil:

S tem primerom sem seznanjen. Na vsa tvoja sporočila so sodelavci takoj odgovorili in ti posredovali ustrezna navodila. Nobenega dvoma ni, da je prišlo do napake, za kar smo ti se tudi opravičili. Tudi denar boš dobil nazaj takoj, ko dobimo pošiljko nazaj. Ne za to, ker bi bili komot! Upam, da je razumljivo, da lahko tvojo reklamacijo rešimo šele potem, ko dobimo pošiljko nazaj. Med nekaj sto, včasih tudi tisoč naročili, ki jih izdamo na dan, pride do napak. Zgodijo se prometne nesreče, kakšen paket pade na tla, ... V povprečju je takih primerov manj kot pet na teden. Tokrat se je to zgodilo tebi. Na naši strani bomo naredili vse, da ti bomo zadevo v največji možni meri olajšali. A časa ne znamo zavrteti nazaj. Upam, da nas naši kupci zaradi tega še vedno lahko sprejmejo kot ponudnika, ki si zelo prizadeva, da bi bila prodaja preko spleta tudi v Sloveniji na najvišjem možnem nivoju.



Stroške pošiljanja zaradi vaše napake, pa bo seveda kril kupec. Da o stroških, ki bodo nastali zaradi samega zapleta ne govorimo. Gotovo mu boste, šalabajzerji, ponudili 3% popust pri naslednjem nakupu :)

Tisti bullshit, da pri osebnem prevzemu ne gre za pogodbo sklenjeno na daljavo je pa buča stoletja. Ko se bo prvi pritožil na tržno inšpekcijo bo zadeva zaključena. Če jaz naročim in plačam izdelek na daljavo je prevzem postranskega pomena. No jaz vem, da te pritožbe ne bom rabil pošiljat, ker z enaa že lep čas ne kupujem več, ker sem imel dve katastrofalni izkušnji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

mcgeek ::

Okapi je izjavil:

Seveda prijaznost osebja, če imaš osebni prevzem ali pa se moraš po sili pač ukvarjati z njimi, žal ne dosega mojih osebnih standardov.
Ne vem, kakšni so tvoji osebni standardi, in v katerih trgovinah jih dosegajo, vem pa, da so pri EnaA, ko prideš k njim kaj osebno dvignit, ali če jih kaj vprašaš, čisto dovolj prijazni. Če se ti pa zdi pri njih kaj predrago, pa ni treba pljuvati po njih, ampak pač mirno pojdi v kakšno drugo trgovino, ane?

O.


Tvoja izkušnja, tvoje mnenje o prijaznosti.
Sicer pa kot verjetno nisi dobro prebral.. raje grem v drugo dražjo trgovino, kot pa da bi kupoval pri njih. Torej mi je čisto vseeno, če je pri njih kaj dražje ali ceneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mcgeek ()

gnilojabolko ::

Pri dostavi po povzetju....Kakšna dvojna poštnina? Se odločiš za nakup izdelka, oni vštejejo poštnino, potem pa ko prevzameš (!!!!) doplačaš 1€ da se pošlje denar do trgovine (če si lažje upaš predstavljat je to poštnina na denar, ki ga pošlješ ko prevzameš izdelek) - to je v bistvu storitev pošte, ne pa direktna poštnina za izdelek.

LeQuack ::

A je že kdo dobil kdaj račun za to storitev pri pošti?
Quack !

SlimDeluxe ::

St235 je izjavil:

Stroške pošiljanja zaradi vaše napake, pa bo seveda kril kupec. Da o stroških, ki bodo nastali zaradi samega zapleta ne govorimo. Gotovo mu boste, šalabajzerji, ponudili 3% popust pri naslednjem nakupu :)

Jaz osebno bi, če bi bila napaka prisotna ob prihodu paketa (tudi kot posledica rugbyaškega ravnanja Pošte Slovenije), stranki ali dal dobropis ali vrnil poštnino. Tako da s tem se strinjam.
Ne strinjam pa se s takšnim pristopom javnega kurcanja, kjer uporabniki namesto kontaktiranja trgovca in civiliziranega pristopa k reševanju problema, raje odprejo temo na nekem forumu?
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS

BlaY0 ::

Da povem kako ima Voelkner to rešeno... z računom pride zraven tudi nakaznica v primeru, če bi artikel želel tako ali drugače vrniti. Nakaznica je sicer od Bundespost-a kar pomeni, da velja samo v Nemčiji, vseeno pa se meni zdi OK, da imajo vsaj za lokalne stranke zadevo tako rešeno. Torej stranka za vračilo artikla pošti ne plača nič. Za vračila iz tujine pa paket pošlješ po redni pošti (najcenejša varianta), vanj pa priložiš račun. Ko prejmejo tvoj paket, ti znesek z računa nakažejo nazaj. Brez vprašanja ali kakršnega koli jajcanja in dopisovanja!
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22759079 (7266) Groot
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9238239 (3208) tomaz-
»

Mimovrste drazji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14351910 (32732) PoStrah
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8030756 (22082) technolog
»

vrnitev v spletni trgovini 14 dni

Oddelek: Pomoč in nasveti
345336 (4500) St235

Več podobnih tem