Forum » Kaj kupiti » Nikon Vs. Canon
Nikon Vs. Canon
Temo vidijo: vsi
AngelStar ::
Živjo!
Pred kratkim sem se odločila, da bi rada preklopila iz ljubiteljske fotografije na profesionalno. Bolj natančno v modno fotografijo. Ker sem obiskovala že razne tečaje in prej dosti fotografirala ne bi imela rada začetniškega fotoaparata. Snemanje videov me ne zanima. Prodajalci mi priporočajo Nikona D90, Nikona D7000 in Canona EOS 60D. Vem da je razlika med njimi, vendar mi vsak prodajalec pove drugače (nekateri pravijo da Nikon d90 dela vseeno boljše slike kot Canon 60D - drugi pravijo da je boljši Canon 60d, ker že ima v začetnem paketu boljši objektiv. Tako da me zanima vaše mnenje, izkušnje, ...
Hvala
Lep pozdrav
Pred kratkim sem se odločila, da bi rada preklopila iz ljubiteljske fotografije na profesionalno. Bolj natančno v modno fotografijo. Ker sem obiskovala že razne tečaje in prej dosti fotografirala ne bi imela rada začetniškega fotoaparata. Snemanje videov me ne zanima. Prodajalci mi priporočajo Nikona D90, Nikona D7000 in Canona EOS 60D. Vem da je razlika med njimi, vendar mi vsak prodajalec pove drugače (nekateri pravijo da Nikon d90 dela vseeno boljše slike kot Canon 60D - drugi pravijo da je boljši Canon 60d, ker že ima v začetnem paketu boljši objektiv. Tako da me zanima vaše mnenje, izkušnje, ...
Hvala
Lep pozdrav
technolog ::
No poglej še sony alpha A580...
Seveda pa si prihrani še kak evro za kakovosten objektiv.
Seveda pa si prihrani še kak evro za kakovosten objektiv.
bluefish ::
Z nobenim od omenjenih ne boš zgrešila - vsak ima svoje prednosti in slabosti. Lahko jih primerjaš na http://dpreview.com/ in gledaš lastnosti, ki so ti pomembne.
Veselje se potem začne pri objektivih.
Veselje se potem začne pri objektivih.
glistovje ::
vseglih kater body boš vzela od naštetih. Z nobenim ne bos zgrešila. Vsi delajo perfektne slike. Probaj jih vzeti v roko in bos videla kateri ti najbolj leži.
Le pri objektivu dobro razmisli kaj/kje/kako bos slikala in katerega bos vzela. Posvetuj se malo z stricem googlom
Le pri objektivu dobro razmisli kaj/kje/kako bos slikala in katerega bos vzela. Posvetuj se malo z stricem googlom
jype ::
Profesionalno? Potem nimaš kaj dosti izbire - potrebuješ 35mm senzor in par dobrih objektivov, od katerih bo cenejši stal več kot 500.
Če kupuješ prosumer body ne kupit kit objektiva.
Če kupuješ prosumer body ne kupit kit objektiva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
lurker ::
Pro fashion meni zveni kot spodoben high megapixel aparat. Torej Canon. 5D MKII ali 7D.
Nikon D3X je verjetno malo pretirana cena, na DX-u Nikon D7000 za tak namen nima nobene bistvene prednosti pred Canon 7D (razen malenkost nižjo ceno), ostali spodobni Nikoni pa pomoje niso primerni oz. so bolj naravnani na low light, action fotografijo.
Nikon D3X je verjetno malo pretirana cena, na DX-u Nikon D7000 za tak namen nima nobene bistvene prednosti pred Canon 7D (razen malenkost nižjo ceno), ostali spodobni Nikoni pa pomoje niso primerni oz. so bolj naravnani na low light, action fotografijo.
Griffith ::
Z nobenim od omenjenih ne boš zgrešila - vsak ima svoje prednosti in slabosti. Lahko jih primerjaš na http://dpreview.com/ in gledaš lastnosti, ki so ti pomembne.
Veselje se potem začne pri objektivih.
+1
Točno tako. Škoda je ker ni povedala koliko je pripavljena reskirati za mašinerijo. Ljudje imamo radi velike oči, ki se nam hitro orosijo ob pogledu na ceno.
Je pa nekaj res. Kvaliteta fotk je odvisna od fotoaparata v podrobnostih, kar se tiče ostrine, kromatične absorbcije itd, itd... je pa odvsino od objektivov in nič ti ne pomaga superduper fotkič če imaš gor hobby objektiv. Cena orenk objektivov je pa na žalost lahko kar cena bodya ali celo več.
primerjava:
http://www.dpreview.com/products/compar...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Griffith ()
leil ::
Vse odvisno od financ. Na tvojem mestu bi raje investiral v poceni body,
dober zoom (kar noben kit objektiv ni) in pa flash seveda.
dober zoom (kar noben kit objektiv ni) in pa flash seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: leil ()
zagi123 ::
Canon 7D=60D=550D, kar se tiče kvalitete slike. Tako kot je dejal leil, poceni body in dober objektiv. Tiste smeti tipa 18-55 in 18-135 so zanič.
glistovje ::
niso glih smeti. 18 - 55 tud ne dela čudežev :) se pa da narediti lepo ter kvalitetno sliko, odvisno od kvalitete FOTOGRAFA vsekakor se da z njim narediti veliko.
dražji objektivi so za perfekcioniste to je že bolezen
dražji objektivi so za perfekcioniste to je že bolezen
jype ::
Ne kupovat APS-C senzorja za profesionalno studijsko fotografijo.
Ne kupovat kit objektivov.
Veliko bolje take s fiksno goriščnico in veliko bolje tiste z rdečo črto, ker razlika _je_ opazna (žal tudi pri ceni).
Ne kupovat kit objektivov.
Veliko bolje take s fiksno goriščnico in veliko bolje tiste z rdečo črto, ker razlika _je_ opazna (žal tudi pri ceni).
s1m0n ::
Pa saj kakšen 60D in 85 f1.2 bi bla kar lepa kombinacija :)
Pa tudi kak Tamron 28-75mm f2.8 je dober. Pa kakšna 50mm 1.4!
Ni potrebno it na Full frame.
Pa tudi kak Tamron 28-75mm f2.8 je dober. Pa kakšna 50mm 1.4!
Ni potrebno it na Full frame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
jype ::
s1m0n> Ni potrebno it na Full frame.
Ne, potrebno ni, ampak glede na to da govori o profesionalni opremi se mi 1Ds mk3 (lahko z EF 50mm 1.4, zakaj pa ne) ne zdi napačna reč.
Glede na to da se vsaka dobra fotka lahko proda za več sto evrov, je tak body povsem smiselna naložba.
Flash je pri takem delu praktično neuporaben - če studio nima spodobnih luči, potem to ni noben studio, ni pa nič narobe, če dva ali pa tri flashe nosiš s seboj na prireditve.
Ne, potrebno ni, ampak glede na to da govori o profesionalni opremi se mi 1Ds mk3 (lahko z EF 50mm 1.4, zakaj pa ne) ne zdi napačna reč.
Glede na to da se vsaka dobra fotka lahko proda za več sto evrov, je tak body povsem smiselna naložba.
Flash je pri takem delu praktično neuporaben - če studio nima spodobnih luči, potem to ni noben studio, ni pa nič narobe, če dva ali pa tri flashe nosiš s seboj na prireditve.
mikko ::
Tudi sam sem tik pred nakupom mojega prvega dSLR.
Nagibam se k 60D, ker ima večina kolegov Canon in si bo lažje kdaj sposoditi kakšen objektiv.
Za začetek sem mislil kupiti kar s kit 18-135 objektivom in še dodatno 50mm 1.8, je to OK za začetek, ali je
18-135 res tako zanič objektiv?
Nagibam se k 60D, ker ima večina kolegov Canon in si bo lažje kdaj sposoditi kakšen objektiv.
Za začetek sem mislil kupiti kar s kit 18-135 objektivom in še dodatno 50mm 1.8, je to OK za začetek, ali je
18-135 res tako zanič objektiv?
Ziga Dolhar ::
Ni zanič, je kul turistični objektiv.
Ko boš pa v roke dobil kakega boljšega ("L"-class), boš pa postal zelo nesrečen. (In moje bede je kriv jype!)
Ko boš pa v roke dobil kakega boljšega ("L"-class), boš pa postal zelo nesrečen. (In moje bede je kriv jype!)
https://dolhar.si/
jype ::
lurker> A 1D se smatra za FF?
Ne, 1Ds pa se.
Sem že oba (in 1Dmk4) držal v roki, pa je par reči, ki so zelo različne - 1Ds je FF, je obsceno oster, 1D so 1.3x crop (APS-H) in so praviloma hitri in zmorejo več pri visokih ISO nastavitvah.
5D (in mk2) od sebe ne data take ostrine kot 1Ds, kar je bržkone umetna omejitev, ker sicer bi vsak raje kupil tri ali štiri 5D bodyje (v resnici seveda enega in dva resna objektiva za isto ceno) kot en 1Ds body. CMOS je pri 5Dmk2 in 1Dsmk3 praktično enak in v obeh fotoaparatih Canon tudi umetno zviša ISO zaradi T-Stop izgube, kakorkoli se že temu reče po naše:
http://www.luminous-landscape.com/essay...
Ne, 1Ds pa se.
Sem že oba (in 1Dmk4) držal v roki, pa je par reči, ki so zelo različne - 1Ds je FF, je obsceno oster, 1D so 1.3x crop (APS-H) in so praviloma hitri in zmorejo več pri visokih ISO nastavitvah.
5D (in mk2) od sebe ne data take ostrine kot 1Ds, kar je bržkone umetna omejitev, ker sicer bi vsak raje kupil tri ali štiri 5D bodyje (v resnici seveda enega in dva resna objektiva za isto ceno) kot en 1Ds body. CMOS je pri 5Dmk2 in 1Dsmk3 praktično enak in v obeh fotoaparatih Canon tudi umetno zviša ISO zaradi T-Stop izgube, kakorkoli se že temu reče po naše:
http://www.luminous-landscape.com/essay...
mikko ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Ni zanič, je kul turistični objektiv.
Ko boš pa v roke dobil kakega boljšega ("L"-class), boš pa postal zelo nesrečen. (In moje bede je kriv jype!)
Dobil sem tudi predlog, naj kupim samo body in L 17-40, ampak je F4... Poznam pa objektiv, sem že večkrat slikal z njim (kolegov 40D + 17-40), ampak nimaš nič zooma praktično...
jype ::
mikko> je to OK za začetek, ali je 18-135 res tako zanič objektiv?
Seveda ni zanič, le spekter okoliščin, v katerih še lahko posnameš dobro fotografijo se znatno zmanjša, kar pa ne pomeni, da je fotografiranje z zelo dobrimi objektivi v zoprnih pogojih tako enostavno kot pritiskanje na sprožilec.
Ne samo OK za začetek, ko nabereš več znanja, se boš naučil delat mimo omejitev objektiva.
mikko> Dobil sem tudi predlog, naj kupim samo body in L 17-40, ampak je F4...
To je (zelo dober studijski) objektiv, ki ne pride do izraza na APS-c senzorju (ki je v 60D in 40D).
Seveda ni zanič, le spekter okoliščin, v katerih še lahko posnameš dobro fotografijo se znatno zmanjša, kar pa ne pomeni, da je fotografiranje z zelo dobrimi objektivi v zoprnih pogojih tako enostavno kot pritiskanje na sprožilec.
Ne samo OK za začetek, ko nabereš več znanja, se boš naučil delat mimo omejitev objektiva.
mikko> Dobil sem tudi predlog, naj kupim samo body in L 17-40, ampak je F4...
To je (zelo dober studijski) objektiv, ki ne pride do izraza na APS-c senzorju (ki je v 60D in 40D).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
Evo, (danes Žigin) EF-s 17-85 IS, razmeroma šibak objektiv za makro fotografijo:
In EF 100mm L IS macro v precej bolj zoprnih pogojih:
Z obojim se da naredit izjemne reči, če imaš znanje in potrpežljivost.
In EF 100mm L IS macro v precej bolj zoprnih pogojih:
Z obojim se da naredit izjemne reči, če imaš znanje in potrpežljivost.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Ziga Dolhar ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Ni zanič, je kul turistični objektiv.
Ko boš pa v roke dobil kakega boljšega ("L"-class), boš pa postal zelo nesrečen. (In moje bede je kriv jype!)
Dobil sem tudi predlog, naj kupim samo body in L 17-40, ampak je F4... Poznam pa objektiv, sem že večkrat slikal z njim (kolegov 40D + 17-40), ampak nimaš nič zooma praktično...
Najboljše fotografije boš verjetno itak delal s fiksnim (torej - brez zooma!) objektivom. Ker ne moreš več nadomeščati kadriranja z "zumiranjem", ampak se moraš res premakniti in ugotoviti, kakšen kader bo najboljši. Plus, ker je že po naravi stvari optika fiksnega objektiva manj podvržena optičnim zablodam (aberacija ipd).
Sicer pa o prednostih (in njegovi odvisnosti od-) fiksnih objektivov lahko marsikaj pove kuglvinkl :).
https://dolhar.si/
floyd1 ::
Že teh nekaj postov zgoraj pokaže, kako je s DSLR-ji. Da ne bo kake zamere, govorim iz svojih izkušenj. Najhujši smo itak mi "resni ljubiteljski fotografi" ). Torej "načohaš" denar in kupiš soliden aparat z objektivom, misliš, da je to to, a se veselica šele začne. Brez blica itak ne gre, torej še pač blic (ali dva), valjda ena dobra torba za vse skupaj, kako stojalo... Počasi ugotoviš, da ostrina, barve, kontrasti itd. vseeno niso čisto taki, kot si gledal pri fotkah na netu in kaj je krivo? Oprema jasno. Spet v nakup. Rabiš kak boljši objektiv. Potem boljši body, spet boljši objektiv, boljši... Če s tem služiš in ti naročnik da vedeti, da je pričakoval boljše rezultate in na koncu res ugotoviš, da si naredil s to opremo vse, kar si lahko - potem OK, še razumem nove in nove nakupe, drugače pa si je treba postaviti neko mejo. Razen, če denar res ni omejitev.
Da ne bom predolgo bluzil, začetniku ne bi nikoli predlagal "full frame" bodyja. Z APS-C, solidnimi objektivi in nekaj znanja (to itak pride s kilometrino) lahko narediš praktično vse. In ko sam ugotoviš, da to ni več dovolj, in da te tak aparat res omejuje, kupiš še FF. Razlika v ceni je taka, da je res škoda, da bi se FF prašil v omari ko izgubiš interes za fotkat. Če pa greš iz povprečnega APS-C na FF pa pri prodaji prvega vseeno ne boš izgubil toliko, da bi se ravno sekiral (proti denarju, ki ga daš za FF).
Mogoče še samo to - povejte mi za enega začetnika, ki se je kar odločil, da bo postal profi fotograf, si kupil FF in opremo in že dobiva nekaj 100 EUR za fotko(e)? Po mojem ga ni in ta pot je dolga, pa čeprav si odločen, da boš kaj naredil iz sebe.
Imam "starega" Sony A700, nekaj solidnih objektivov, 2 flasha in mareli. S tem se da narediti čuda stvari, če le imaš voljo. In vse skupaj verjetno ni prišlo toliko kot kak srednje dragi FF body.
Da ne bom predolgo bluzil, začetniku ne bi nikoli predlagal "full frame" bodyja. Z APS-C, solidnimi objektivi in nekaj znanja (to itak pride s kilometrino) lahko narediš praktično vse. In ko sam ugotoviš, da to ni več dovolj, in da te tak aparat res omejuje, kupiš še FF. Razlika v ceni je taka, da je res škoda, da bi se FF prašil v omari ko izgubiš interes za fotkat. Če pa greš iz povprečnega APS-C na FF pa pri prodaji prvega vseeno ne boš izgubil toliko, da bi se ravno sekiral (proti denarju, ki ga daš za FF).
Mogoče še samo to - povejte mi za enega začetnika, ki se je kar odločil, da bo postal profi fotograf, si kupil FF in opremo in že dobiva nekaj 100 EUR za fotko(e)? Po mojem ga ni in ta pot je dolga, pa čeprav si odločen, da boš kaj naredil iz sebe.
Imam "starega" Sony A700, nekaj solidnih objektivov, 2 flasha in mareli. S tem se da narediti čuda stvari, če le imaš voljo. In vse skupaj verjetno ni prišlo toliko kot kak srednje dragi FF body.
jype ::
floyd1> Imam "starega" Sony A700, nekaj solidnih objektivov, 2 flasha in mareli. S tem se da narediti čuda stvari, če le imaš voljo. In vse skupaj verjetno ni prišlo toliko kot kak srednje dragi FF body.
Se popolnoma strinjam - ampak takoj ko začneš fotografirat po naročilu, si zelo težko privoščiš zamočit. Takrat draga oprema pogosteje dela posnetke, ki prinesejo denar.
Se popolnoma strinjam - ampak takoj ko začneš fotografirat po naročilu, si zelo težko privoščiš zamočit. Takrat draga oprema pogosteje dela posnetke, ki prinesejo denar.
floyd1 ::
Saj razumem, kaj hočeš povedat in se do določene mere strinjam. Recimo Matjaž Intihar (E-fotografija) je enkrat napisal, da je moral posnetke, narejene z Olympusom predelat (spremenit exif), da so bili potem kao OK. Seveda so posnetki ostali identični, le da pri tej stock photo strani ni bil OK fotoaparat in so jih prvič zavrnili. Ampak taki primeri so redki in takih "strank", ki "vse vedo" bi se jaz itak že na daleč izognil.
Draga oprema pa sama po sebi ne more narediti dobrega fotografa. Pri začetniku s FF vidim le to prednost, da lahko zaradi več MP kasneje pri obdelavi več "kropa", če ni dobro kadriral in še vedno ima dovolj mpixlov. Za DOF je pa tak, da če ne zna na cropu dobro s tem delat je vprašanje, če bo FF to rešil.
Ne vem pa, če si gledal kak videeo od "Strobista" - precej običajna oprema (razen res precej dragih pocket wizardov, seveda dober objektiv), pa dela vrhunske portretne fotke - nenazadnje od tega živi. Njegove videe toplo priporočam vsem, ki se učijo uporabljat flash, ker so prava zakladnica idej.
Je pa treba vedeti, da imajo nekateri profiji za studie take mašine, da se lahko celo z nakupom FF počutiš kot "klošar" (pa smo vstopili še v velikoformatni svet, kjer pa so cene ).
Draga oprema pa sama po sebi ne more narediti dobrega fotografa. Pri začetniku s FF vidim le to prednost, da lahko zaradi več MP kasneje pri obdelavi več "kropa", če ni dobro kadriral in še vedno ima dovolj mpixlov. Za DOF je pa tak, da če ne zna na cropu dobro s tem delat je vprašanje, če bo FF to rešil.
Ne vem pa, če si gledal kak videeo od "Strobista" - precej običajna oprema (razen res precej dragih pocket wizardov, seveda dober objektiv), pa dela vrhunske portretne fotke - nenazadnje od tega živi. Njegove videe toplo priporočam vsem, ki se učijo uporabljat flash, ker so prava zakladnica idej.
Je pa treba vedeti, da imajo nekateri profiji za studie take mašine, da se lahko celo z nakupom FF počutiš kot "klošar" (pa smo vstopili še v velikoformatni svet, kjer pa so cene ).
jype ::
floyd1> Ampak taki primeri so redki in takih "strank", ki "vse vedo" bi se jaz itak že na daleč izognil.
Žal primarni uporabnik opreme, s katero razpolagam, fotografira precej zahtevne reči (konjeniške športe v pokritih jahalnicah, kjer je uporabla bliskavic nezaželjena). Razlika med profesionalno, napredno in amatersko opremo se žal zelo pozna (sicer bi še vedno imeli cenejšo).
floyd1> Draga oprema pa sama po sebi ne more narediti dobrega fotografa.
Seveda ne - in dober fotograf lahko naredi dobre fotografije s praktično vsake vrste opremo - a ne v vsake vrste razmerah.
floyd1> Je pa treba vedeti, da imajo nekateri profiji za studie take mašine
Ja, in njihov vložek se povrne, ker s tako mašino dejansko lahko narediš
Žal primarni uporabnik opreme, s katero razpolagam, fotografira precej zahtevne reči (konjeniške športe v pokritih jahalnicah, kjer je uporabla bliskavic nezaželjena). Razlika med profesionalno, napredno in amatersko opremo se žal zelo pozna (sicer bi še vedno imeli cenejšo).
floyd1> Draga oprema pa sama po sebi ne more narediti dobrega fotografa.
Seveda ne - in dober fotograf lahko naredi dobre fotografije s praktično vsake vrste opremo - a ne v vsake vrste razmerah.
floyd1> Je pa treba vedeti, da imajo nekateri profiji za studie take mašine
Ja, in njihov vložek se povrne, ker s tako mašino dejansko lahko narediš
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: jype ()
floyd1 ::
Nimam kaj rečt, to, kar si napisal, drži. Pri tvojih (specifičnih) pogojih je to nekaj čisto drugega in dobro se zavedam, da se z mojo opremo take pro fotografije res ne morem iti. Ampak ta tema ni bila o športni fotografiji in v tej smeri je tudi šel moj odgovor.
BlueRunner ::
Profesionalna modna fotografija je tipično domena MF in FF aparatov. Hasselblad, Mayima, Pentax na prvih mestih, šele potem prideta Canon in Nikon. Sony šele tam nekje daleč zadaj. Od dodatne opreme bo šlo težko brez svetlomerov, bliskavic/reflektorjev, senčnikov, marel in pomočnika. Za studijsko je potrebno prišteti še prostor in njegovo opremo, za snemanje zunaj pa električno opremo (generator, baterije, ...).
Ločljivost je pri profesionalni modni fotografiji vse, zato je na koncu govora o 20.000+ EUR opreme samo za začetek. Pod rang Alpha A900/A850 se pri profi modni fotografiji ne gre. Še Canon 5D2 je na meji sprejemljivega, 1Ds MkIII je OK, kot tudi Nikon D3x. To so tipično ohišja za snemanje na terenu in modnih revijah. Studio pa Pentax 645D ali pa Hasselblad H4D-nekaj z ustreznimi MF objektivi.
That said....
Verjetno nisi imela v mislih pravo profesionalno modno fotografijo ampak fotografiranje za denar, na lokacijah in za potrebe manjših naročnikov (torej profesionalno delo, ne pa ravno profi modno fotografijo, ki je hudič, kar se tiče zahtev in tega, da sploh prideš k koritu). Torej je izbira omejena bolj na FF DSLR ohišja. Nekje med Sony Alpha A850 in Canon 1Ds MkIII ali Nikon D3x - čeprav bosta ta dva zate verjetno le predrag kos opreme. Še posebej, če še nisi v tem poslu.
Od objektivov pa ti za začetek priporočam "ljubiteljskega" 24-70 f/2,8 in fiksnega 100 ali 105 (f/2,8 ali f/2,0 odvisno od globine denarnice). Kasneje lahko sestaviš celoten "komplet" kvalitetnih 35, 50, 85. Pa verjetno ne boš za nobenega dala kaj dosti manj kot 1000 EUR.
Aha... pa te stvari se kupuje v Avstriji ali Italiji, ne pa v Sloveniji.
Kar je manj od tega je ljubiteljsko in (relativno glede na profi opremo) poceni. Profi zadeve pa so drage, ker se z njimi služi denar. Tako kot je tovornjak drag, ampak ga nekako moraš imeti, če želiš biti "profesionalen avtoprevoznik". Je pa uproabno za začetek. S tem, da če šele začenjaš z DSLR svetom, potem začni z nečim kompaktnim vendar še vedno sposobnim. Canon 550D/600D ali Nikon D5100.
Kar so ti ostali rekli - varčuj na ohišjih - bodi izbirčna pri objektivih, v celoti drži. 10 let star objektiv za 1000 EUR je še vedno vreden 1000 EUR. 10 let staro digitalno ohišje še froc ne bo hotel za v peskovnik.
Ločljivost je pri profesionalni modni fotografiji vse, zato je na koncu govora o 20.000+ EUR opreme samo za začetek. Pod rang Alpha A900/A850 se pri profi modni fotografiji ne gre. Še Canon 5D2 je na meji sprejemljivega, 1Ds MkIII je OK, kot tudi Nikon D3x. To so tipično ohišja za snemanje na terenu in modnih revijah. Studio pa Pentax 645D ali pa Hasselblad H4D-nekaj z ustreznimi MF objektivi.
That said....
Verjetno nisi imela v mislih pravo profesionalno modno fotografijo ampak fotografiranje za denar, na lokacijah in za potrebe manjših naročnikov (torej profesionalno delo, ne pa ravno profi modno fotografijo, ki je hudič, kar se tiče zahtev in tega, da sploh prideš k koritu). Torej je izbira omejena bolj na FF DSLR ohišja. Nekje med Sony Alpha A850 in Canon 1Ds MkIII ali Nikon D3x - čeprav bosta ta dva zate verjetno le predrag kos opreme. Še posebej, če še nisi v tem poslu.
Od objektivov pa ti za začetek priporočam "ljubiteljskega" 24-70 f/2,8 in fiksnega 100 ali 105 (f/2,8 ali f/2,0 odvisno od globine denarnice). Kasneje lahko sestaviš celoten "komplet" kvalitetnih 35, 50, 85. Pa verjetno ne boš za nobenega dala kaj dosti manj kot 1000 EUR.
Aha... pa te stvari se kupuje v Avstriji ali Italiji, ne pa v Sloveniji.
Kar je manj od tega je ljubiteljsko in (relativno glede na profi opremo) poceni. Profi zadeve pa so drage, ker se z njimi služi denar. Tako kot je tovornjak drag, ampak ga nekako moraš imeti, če želiš biti "profesionalen avtoprevoznik". Je pa uproabno za začetek. S tem, da če šele začenjaš z DSLR svetom, potem začni z nečim kompaktnim vendar še vedno sposobnim. Canon 550D/600D ali Nikon D5100.
Kar so ti ostali rekli - varčuj na ohišjih - bodi izbirčna pri objektivih, v celoti drži. 10 let star objektiv za 1000 EUR je še vedno vreden 1000 EUR. 10 let staro digitalno ohišje še froc ne bo hotel za v peskovnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
lurker ::
CMOS je pri 5Dmk2 in 1Dsmk3 praktično enak in v obeh fotoaparatih Canon tudi umetno zviša ISO zaradi T-Stop izgube, kakorkoli se že temu reče po naše:Velike buče, IMHO.
http://www.luminous-landscape.com/essay...
Sicer sem probal načet ravno to debato že davno v eni drugi temi.
Good Guy ::
Folk, avtorica teme bi iz ljubiteljskega rada prešaltala na profi. To se ne zgodi čez noč, sploh pa to da si profi fotograf ni pogoj dobra oprema.
Prvo kot prvo, tečaji katere je omenila so lari fari... če te zanima delo v studiu ni dost sam 6 urni tečaj, kjer ti nakladajo tisto in ono. Za to je potreba iti v studio, imeti zraven nekoga ki zadeve obvlada, da ti razloži vse kar rabiš za začetek(luči,fleshi,svetlometer,osp,ozadje,filtri,polje ostrine,....). Če nimaš studia je pač to še en strošek več.
Za to moraš biti "šolan", ne gre kar tako da prebereš en članek v reviji pa znaš vse kar rabiš, ker boš potem razočaran.
Potem pa je tukaj še obdelava fotografij(1.Camera raw, 2. Photoshop), katerega moraš obvladat v nulo, sploh kadar se gre za retušo modela.
Prvo kot prvo, tečaji katere je omenila so lari fari... če te zanima delo v studiu ni dost sam 6 urni tečaj, kjer ti nakladajo tisto in ono. Za to je potreba iti v studio, imeti zraven nekoga ki zadeve obvlada, da ti razloži vse kar rabiš za začetek(luči,fleshi,svetlometer,osp,ozadje,filtri,polje ostrine,....). Če nimaš studia je pač to še en strošek več.
Za to moraš biti "šolan", ne gre kar tako da prebereš en članek v reviji pa znaš vse kar rabiš, ker boš potem razočaran.
Potem pa je tukaj še obdelava fotografij(1.Camera raw, 2. Photoshop), katerega moraš obvladat v nulo, sploh kadar se gre za retušo modela.
BlueRunner ::
To se ne zgodi čez noč, sploh pa to da si profi fotograf ni pogoj dobra oprema.
Tudi relly voznik si lahko z navadnim avtom. Nisi pa profi rally voznik.
Profi pomeni profi. Vse to, kar si naštel in tudi profi to, kar imaš med očesom in subjektom. Heh... na 600D recimo ne moreš niti kabla za bliskavice priklopiti. Seveda lahko to dokupiš, a potem smo znova tam.
Verjetno pa OP ni mislila na resnično profi delo ampak se je samo nerodno izrazila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BlueRunner ::
Napraskaj še malo več denarja in kupi raje tega 50mm f/1,4. Dobil boš mnogo večjo vrednost v 50mm velikosti, glede na to, da že imaš zoom, ki pokriva 50mm.
Oziroma njegova stran v štacuni je tukaj.
Oziroma njegova stran v štacuni je tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
mikko ::
Kje se splača kupiti torbo in kakšno priporočate? Ruzak ali navadno torbo na naramnico? Lowe ali Tamrac?
mikko ::
Za začetek Canon 60D in 18-135, kasneje še kakšen širokokotni in pa 50mm.
Lokacije bojo pa kakšni sprehodi ipd.
Lokacije bojo pa kakšni sprehodi ipd.
Ziga Dolhar ::
Kje se splača kupiti torbo in kakšno priporočate? Ruzak ali navadno torbo na naramnico? Lowe ali Tamrac?
Čist odvisno od aktualnih potreb (torej - od dneva do dneva). "Univerzalnega" tošelčka ni (sploh ko kolebaš med ruzakom in messendžer-begom). Jaz veselo "kombiniram" in pač spakiram toliko opreme, kolikor jo tisti dan potrebujem, v takšno torbo, ki bo primerna glede na naravo itinerarja.
LowePro je nasplošno precej kvalitetna roba in relativno "ugodna". Nujno si oglej še Crumpler (če bi rad kaj modernega in vseeno jebeno elegantnega). Tamrac je "okej" - sam sicer nisem najbolj navdušen, a so fair value. Če iščeš kaj izjemno lightweight, potem Kata. Mal višji razred so potem še Domke in Billingham (če imaš preveč keša). In seveda - Think Thank Photo, ki so verjetno ene najbolj fotografu prijaznih torb.
S Samsoniteovimi torbami za fotoaparate nimam izkušenj, sem si jih pa pred časom ogledal v trgovini in sem bil pozitivno presenečen (na cene pa res nisem bil pozoren).
https://dolhar.si/
mikko ::
Hvala obema za odgovor. Sporočim kaj kupim, če bom pa imel še kakšno vprašanje, pa vprašam.
kuglvinkl ::
Še to, vedno nosim sabo še Domke torbico, taman za extra lečo, mobitel in keš ;). Se jih pa da dobiti v Fotoformatu al pa as always, Amazon.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fotoaparat - priporočilo za nakup (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 6048 (4453) | BRBR |
» | zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 25425 (20276) | schurda |
» | nikon d90 + nikkor 16-85 ? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 11632 (9884) | zcetrt |
» | Kateri DSLR (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 12330 (5998) | JayKay |