» »

Vracam izdelek iz spletnega nakupa (rabim pomoc)

Vracam izdelek iz spletnega nakupa (rabim pomoc)

mrepca ::

Lepo pozdravljeni,

pred parimi dnevi sem naročil žogo za sedenje, neko boljšo varijanto... Zadeva je taka, da je ventilček fuč, se vidi, da je serijska napaka. Žoga ima 24 mesecev garancije. Zanima me če lahko kljub garanciji zahtevam direktno vračilo denarja in naj potem prodajalec uveljavlja garancijo, glede na to, da je bil fuč nov izdelek??

Hvala Matic

simoncek ::

Pri spletnem nakupu obvestiš prodajalca, da boš izdelek vrnil. Za to ti ni potrebno navseti razloga. Boš pa na vračilo kupnine čakal do 30 dni (tam nekje) od datuma prejema vrnjenega izdelka.

Najbolje pa je, da prodajalca vprašaš o podrobnostih.

lp
simoncek

St235 ::

Prodajalca moraš obvestit da izdelek vračaš v 15 dneh od nakupa in mu ga v nadaljnjih 15 dostavit. Nenar ti je dolžan nato nakazat v 30 dneh.

Ziga Dolhar ::

Samo malenkosten popravek Lakotnika, da ne bo kakšnega zamujenega roka: rok za sporočilo o odstopu od pogodbe je 14 dni, ne 15. (Rok za vračilo blaga pa 30 dni od sporočila o odstopu.)

Sicer v svojem primeru res lahko "odstopiš" od pogodbe in pač kupiš novo žogo, vendar morda bo ni najoptimalnejša rešitev. Ker se lahko vračilo denarja kar zavleče, ti pa bi vseeno rada imela žogo, bi bilo morda pametneje uveljavljati stvarno napako.
https://dolhar.si/

St235 ::

se opravičuje za napačno informacijo. Rok za odstop od pogodbe je 14 dni.

RejZoR ::

Raje ne it v varianto za vračilo denarja ker se to rado zavleče.
Raje kontaktiraj trgovino, povej situacijo in se dogovori, da ti takoj zamenjajo če je možno in če si želiš tako žogo, samo da je brezhibna.
Vglavnem se vse da lepo zmenit pa še v tem primeru ti ne bo potrebno plačat poštnine, ker ti bojo oni na svoj račun poslal nov izdelek. Če boš vzel nazaj denar boš moral zadevo naročit še enkrat in še enkrat plačat poštnino.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

twom ::

Kar se poštnine tiče:
ker gre za vračilo nedelujočega izdelka (stvarna napaka) bi moral vse stroške v zvezi s poštnino nositi trgovec.
Pokličeš jih (ali pa pošlješ mail) in ti povejo kako vrneš izdelek na njihove stroške.

Za samo poštnino (popravek: v primeru da zahtevaš kupnino nazaj), ki si jo pa že plačal pa sem 100% da te bojo nategnili.
Lahko jih p potem seveda civilno tožiš...

Lp,
Peter

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

RejZoR ::

Govoril sem za primer ko nazaj zahtevaš kupnino ampak bi vseeno imel tako žogo. Tle ti nikoli ne bojo šenkali poštnine. Keš boš dobil nazaj, naslednje naročilo pa magari za isto zadevo ti bojo zaračunal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22759116 (7303) Groot
»

Vrnitev kupnine

Oddelek: Pomoč in nasveti
151321 (900) Zinkolina
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5323401 (14783) RejZoR
»

mimovrste vrnitev pošiljke

Oddelek: Loža
227779 (6834) TOP
»

Vracilo denarja. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
645371 (4039) nokia6310

Več podobnih tem