Discovery bi bil moral poleteti že novembra, a so izstrelitev zaradi slabe aluminij-litijeve zlitine morali kar dvakrat preložiti. Direktor vzleta Mike Leinbach je zatrdil, da to pot priprave potekajo brez težav in da bo Discovery vzletel po načrtu. Vremenska napoved je dobra, saj je le 20 odstotkov možnosti za neprimerno vreme. Prenos vzletne procedure in same izstrelitve bo moč spremljati na internetu od 17.30 ure dalje.
Discovery je najstarejši raketoplan iz serije Space Shuttle, ki je še v uporabi. Doslej je v vesolje poletel 38-krat, prvikrat davnega leta 1984. To je njegova zadnja misija. Preostala aktivna člana flote, Endeavour in Atlantis, imata vsak še po en polet. Prvi bo poletel aprila letos, drugi pa na zadnjo misijo Space Shuttle junija. Več kot trideset let trajajoči program Space Shuttle bo s tem končan.
Od računalnikov do letal lovcev, povsod so motorji šli kakšno generacijo naprej, samo NASI ni to ni uspelo.
Veš kako pravijo, if it ain't broke, don't fix it! Pri raketnem motorju na tekoče gorivo težko narediš kaj več kot pravilno oblikuješ šobo, vse ostalo je samo optimiranje in nižanje mase celotnega sistema.
Od računalnikov do letal lovcev, povsod so motorji šli kakšno generacijo naprej, samo NASI ni to ni uspelo.
Byye Discovery
Mogoče zaradi pristriženih financ? Mogoče zato, ker je SSME itak že desetletja eden najkompleksnejših raketnih motorjev na svetu, tudi na vrhu z izkoristkom? Vsi novejši motorji grejo v smeri simplifikacije (reduced costs) na račun malo manjših zmogljivosti. Pa da ne omenimo rusov, ki se s Semjorko prevažajo že od pamtiveka... Ni da bi favoriziral NASO, imajo masla na glavi, samo me pogrejejo take neargumentirane klobase...