Forum » Igre » Risen II: Dark Waters
Risen II: Dark Waters
Izi ::
Pri Risen 2 na začetku nič ne izbiramo in so vsi junaki enaki. Potem pa nabiramo slavo (Glory) z delanjem questom in pobijanjem sovražnikov s katero se počasi specializiramo. kasneje pa se bomo morali pridružit še eni izmed frakcij (inkvizicija, domačini, pirati, ..., kar nam bo omogočilo še bolj podrobno in popolno specializacijo.
Ko naberemo dovolj slave, jo lahko vložimo v eno izmed 5 znanj v katerih se bomo urili: Blades, Firearms, Voodoo, Toughness in Cunning.
Vlaganja v ta znanja pa bodo potem odklepala določene pripadajoče talente.
Naprimer vlaganja v Blades bo počasi odklepalo nove talente kot so Slashing Weapons, Piercing Weapons in Throwing Weapons.
Vlaganja v Cunning pa bo počasi odklepalo talente kot Dirty Tricks, Thievery in Silver Tongue.
Višanje teh talentov pa bo potem omogočilo, da se bomo pri različnih učiteljih učili nove skille, ki bodo spet povezani z določenimi talenti. Na primer za učenje sneak, pickpocket in lock pick moramo najprej odkleniti Thievery.
Zveni komplicirano na papirju, ampak je v igri povsem enostavno in logično.
Največji problem je, da moramo za učenje plačevati denar in to precej denarja. Samo nabiranje slave, nas ne bo nikamor pripeljalo. Glavna stvar v igri bo torej nabiranje denarja, katerega pa je brez pravih skillov zelo težko dobiti, za skille pa moramo najprej imeti denar. Začaran krog torej. Treba se bo znajti.
Strelna orožja bodo menda zelo močna, ob zadostni specializaciji bo verjetno en strel dovolj za smrt sovražnika, ampak bo pa tako hudo pomanjkanje krogel za pištole in puške, da bo nujno treba uporabljati tudi meče. Pravzaprav bodo meči, kot se spodobi za vsakega pravega pirata vedno prvotno orožje, pištole pa drugotno.
Voodoo ni namenjen direktni destrukciji ampak je bolj posreden, saj na različne načine onesposobi sovražnike, da jih potem lahko s sabljico ali orožjem z lahkoto pokončamo.
Toughness je seveda nujen, da ne bomo umrli takoj ko nas bo kdorkoli grdo pogledal.
Brez Cunninga pa v deželi piratov ne bomo nikamor prilezli, saj je ravno nabiranje denarja bistvo za napredovanje in denar bo prišel večinoma samo iz Cunninga.
Torej bo vseh 5 znanj zelo pomembnih in bo treba skrbno premisliti, kaj se učiti, da ne bomo nekje sredi igre obtičali kot popoln siromak brez možnosti za napredovanje, čeprav bomo na primer meče obvladovali kot največji specialist.
Ko naberemo dovolj slave, jo lahko vložimo v eno izmed 5 znanj v katerih se bomo urili: Blades, Firearms, Voodoo, Toughness in Cunning.
Vlaganja v ta znanja pa bodo potem odklepala določene pripadajoče talente.
Naprimer vlaganja v Blades bo počasi odklepalo nove talente kot so Slashing Weapons, Piercing Weapons in Throwing Weapons.
Vlaganja v Cunning pa bo počasi odklepalo talente kot Dirty Tricks, Thievery in Silver Tongue.
Višanje teh talentov pa bo potem omogočilo, da se bomo pri različnih učiteljih učili nove skille, ki bodo spet povezani z določenimi talenti. Na primer za učenje sneak, pickpocket in lock pick moramo najprej odkleniti Thievery.
Zveni komplicirano na papirju, ampak je v igri povsem enostavno in logično.
Največji problem je, da moramo za učenje plačevati denar in to precej denarja. Samo nabiranje slave, nas ne bo nikamor pripeljalo. Glavna stvar v igri bo torej nabiranje denarja, katerega pa je brez pravih skillov zelo težko dobiti, za skille pa moramo najprej imeti denar. Začaran krog torej. Treba se bo znajti.
Strelna orožja bodo menda zelo močna, ob zadostni specializaciji bo verjetno en strel dovolj za smrt sovražnika, ampak bo pa tako hudo pomanjkanje krogel za pištole in puške, da bo nujno treba uporabljati tudi meče. Pravzaprav bodo meči, kot se spodobi za vsakega pravega pirata vedno prvotno orožje, pištole pa drugotno.
Voodoo ni namenjen direktni destrukciji ampak je bolj posreden, saj na različne načine onesposobi sovražnike, da jih potem lahko s sabljico ali orožjem z lahkoto pokončamo.
Toughness je seveda nujen, da ne bomo umrli takoj ko nas bo kdorkoli grdo pogledal.
Brez Cunninga pa v deželi piratov ne bomo nikamor prilezli, saj je ravno nabiranje denarja bistvo za napredovanje in denar bo prišel večinoma samo iz Cunninga.
Torej bo vseh 5 znanj zelo pomembnih in bo treba skrbno premisliti, kaj se učiti, da ne bomo nekje sredi igre obtičali kot popoln siromak brez možnosti za napredovanje, čeprav bomo na primer meče obvladovali kot največji specialist.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Mr Hilter ::
Na internetu je že neka beta oziroma demo, ne vem ker nisem dol pobral (2,5GB).
A je kdo kaj pira. khm, probal?
A je kdo kaj pira. khm, probal?
Izi ::
Na internetu je že neka beta oziroma demo, ne vem ker nisem dol pobral (2,5GB).
A je kdo kaj pira. khm, probal?
To je Demo, ki je bil namenjen opisovalcem iger, da so lahko naredili preview opise, ki so se pojavili na večini igričarskih strani prejšnji teden.
Igra ni celotna, sta samo prva 2 otoka in drugi je na polovici zaprt z nevidnimi ovirami. Seveda so hackerji že cracknili te nevidne ovire, še vedno pa sta samo 2 otoka. V končni igri je menda kar precej otokov med katerimi bomo lahko prosto pluli.
In ta demo ni namenjen igralcem, ker lahko dobiš slab vtis, ker igra še zdaleč ni končana. Nekemu opisovalcu je paš kopija "ušla" na internet.
Celotna igra bo precej daljša kot pa 2,5 GB
Mr Hilter ::
Pa si kaj probal? Hardware zahteve, stil igranja... nekaj sem zasledil da bolj sliči na Gothic 1 in 2, kar je zame velik plus. Risen 1 mi ni bil kaj prida.
Lonsarg ::
Bolj podobnega špila Gothic 1/2, kot je bil Risen 1 ne boš nikoli več dobil.
Je pa res, da Risen 1 meni izgleda dosti nahitro narejen, tak da kvaliteta ni na nivoju G1/G2, poredvsem gre za manjšo zadevo, še vedno je pa stil isti in sem pro Gothic filing dobil, ko sem začel Risen 1 igrat.
Risen 2 bo seveda isto podoben v samem načinu igranja in dialogov, pač original PyranthaBytes način:) Ampak bo kar se tematike in orožij/magije tiče šel malce stran.
Je pa res, da Risen 1 meni izgleda dosti nahitro narejen, tak da kvaliteta ni na nivoju G1/G2, poredvsem gre za manjšo zadevo, še vedno je pa stil isti in sem pro Gothic filing dobil, ko sem začel Risen 1 igrat.
Risen 2 bo seveda isto podoben v samem načinu igranja in dialogov, pač original PyranthaBytes način:) Ampak bo kar se tematike in orožij/magije tiče šel malce stran.
Mr Hilter ::
Sveta marija in vsi svetniki, sem zamešal z Arcanio! Sem mislil da bo ''Gothic 4'' dobil nadaljevanje.
Risen 1 je bil pa tapravi Gothic ja, komaj čakam. Slin slin.
Risen 1 je bil pa tapravi Gothic ja, komaj čakam. Slin slin.
Izi ::
Malo zgodovine.
Piranha Bytes so legendarni izdelovalci po mojem mnenju najboljših RPG iger v zgodovini.
Je nemška firma in vse igre so ponavadi najprej izšle v nemščini, potem pa smo morali tudi celo leto čakati na angleško verzijo.
Piranha Bytes so do sedaj naredili:
- Gothic (2001)
- Gothic II (2002)
- Gothic II: Night of the Raven (2003)
- Gothic 3 (2006)
- Risen (2009)
- Risen 2: Dark Waters (2012)
Izšlo je še nekaj iger v seriji, ki pa jih NISO naredili Piranha Bytes in so bile seveda neprimerljivo slabše:
- Gothic 3: Forsaken Gods (2008)
- Arcania: Gothic 4 (2010)
- ArcaniA: Fall of Setarrif (2011)
Te 3 so delali in popravljali različni izdelovalci in so bile sramota za odlično serijo in so tudi povzročile, da je založnik JoWooD leta 2011 propadel.
Preobrat je bil maja leta 2007, ko se je izdelovalec iger Piranha Bytes skregal z založnikom JoWooD. Takoj nato so se razšli. Pravice za Gothic serijo pa si je prilastil založnik JoWooD. Zato Piranha Bytes niso več mogli nadaljevati s serijo Gothic in so začeli novo serijo Risen.
Risen 1 je tako dejansko pravi naslednik Gothica 3. Seveda pa zgodbi nista povezani.
Po propadu založnika JoWooD leta 2011 pa je pravice do imena Gothic spet dobil nazaj Piranha Bytes, in morda bomo nekoč po Risenu 2 ali Risenu 3 dobili tistega pravega Gothica 4.
Zaenkrat pa vsi nestrpno čakamo na Risen 2. To bo po dolgem času spet tisti pravi RPG, ki ni namenjeni nedeljskih igralcem RPG-jev ali celo igralcem strelskim iger. Je samo za prave ljubitelje RPG-jev, ki so vajeni težavnega napredovanja brez pomagal (puščic in krogcev na zemljevidu) in in so pripravljeni na malo slabšo grafiko, ki ne dosega ameriških, še manj pa azijskih iger. Ima pa dušo, ki jo ameriške igre nikoli nimajo.
Piranha Bytes so legendarni izdelovalci po mojem mnenju najboljših RPG iger v zgodovini.
Je nemška firma in vse igre so ponavadi najprej izšle v nemščini, potem pa smo morali tudi celo leto čakati na angleško verzijo.
Piranha Bytes so do sedaj naredili:
- Gothic (2001)
- Gothic II (2002)
- Gothic II: Night of the Raven (2003)
- Gothic 3 (2006)
- Risen (2009)
- Risen 2: Dark Waters (2012)
Izšlo je še nekaj iger v seriji, ki pa jih NISO naredili Piranha Bytes in so bile seveda neprimerljivo slabše:
- Gothic 3: Forsaken Gods (2008)
- Arcania: Gothic 4 (2010)
- ArcaniA: Fall of Setarrif (2011)
Te 3 so delali in popravljali različni izdelovalci in so bile sramota za odlično serijo in so tudi povzročile, da je založnik JoWooD leta 2011 propadel.
Preobrat je bil maja leta 2007, ko se je izdelovalec iger Piranha Bytes skregal z založnikom JoWooD. Takoj nato so se razšli. Pravice za Gothic serijo pa si je prilastil založnik JoWooD. Zato Piranha Bytes niso več mogli nadaljevati s serijo Gothic in so začeli novo serijo Risen.
Risen 1 je tako dejansko pravi naslednik Gothica 3. Seveda pa zgodbi nista povezani.
Po propadu založnika JoWooD leta 2011 pa je pravice do imena Gothic spet dobil nazaj Piranha Bytes, in morda bomo nekoč po Risenu 2 ali Risenu 3 dobili tistega pravega Gothica 4.
Zaenkrat pa vsi nestrpno čakamo na Risen 2. To bo po dolgem času spet tisti pravi RPG, ki ni namenjeni nedeljskih igralcem RPG-jev ali celo igralcem strelskim iger. Je samo za prave ljubitelje RPG-jev, ki so vajeni težavnega napredovanja brez pomagal (puščic in krogcev na zemljevidu) in in so pripravljeni na malo slabšo grafiko, ki ne dosega ameriških, še manj pa azijskih iger. Ima pa dušo, ki jo ameriške igre nikoli nimajo.
Izi ::
Prišli so uradni datumi izida za Risen 2: Dark Waters:
Za PC v Evropi bo izid 27. aprila 2012
Za PC v Ameriki in Kanadi bo izid 22. maja 2012
Za konzole (Xbox 360 in PS3) bo izid 25. maja 2012
Ker nič ne piše drugače, smatram, da bo Evropska verzija že 27. aprila bila tudi v Angleščini.
Piranha Bytes namreč igre izdelujejo v Nemščini in to za PC. Kasneje se zadeve prevede še v druge jezike, na koncu pa se naredi še port za konzole, ki jim do sedaj ni ravno dobro uspeval.
To pot so si za konzole vzeli malo več časa. Risen 1 na konzolah je bil deležen kar nekaj kritik, ker je bil opazno slabši kot igra na PC, kjer je delovala odlično.
Za PC v Evropi bo izid 27. aprila 2012
Za PC v Ameriki in Kanadi bo izid 22. maja 2012
Za konzole (Xbox 360 in PS3) bo izid 25. maja 2012
Ker nič ne piše drugače, smatram, da bo Evropska verzija že 27. aprila bila tudi v Angleščini.
Piranha Bytes namreč igre izdelujejo v Nemščini in to za PC. Kasneje se zadeve prevede še v druge jezike, na koncu pa se naredi še port za konzole, ki jim do sedaj ni ravno dobro uspeval.
To pot so si za konzole vzeli malo več časa. Risen 1 na konzolah je bil deležen kar nekaj kritik, ker je bil opazno slabši kot igra na PC, kjer je delovala odlično.
Lonsarg ::
Risen1 je ločena ekipa predelala za konzolo. Risen2 pa kolikor sem bral so piranthyBytes bolj sodelovali z konzola ekipo, se spravi sproti je konzola ekipa prirejala in bo zato bolši konzola port.
Ne da nam je to evropejcem kaj dosti mar, ko bolj PCje uproabljamo:)
Ne da nam je to evropejcem kaj dosti mar, ko bolj PCje uproabljamo:)
Izi ::
Na Steamu so začeli s prednaročili.
Je pa cena spet konkretnih 50 €, kot kaže je to sedaj postala kar neka standard cena za vse nove igre, čeprav so bile še lansko leto večinoma po 40 €.
In seveda imamo spet DLC ob izidu Vsaj tokrat ga dobijo ZASTONJ vsi prednaročniki ne glede katero verzijo vzameš. Se pravi bolje kot pri BioWarju za Mass Effect 3, ker so ga zastonj dobili samo tisti z dragimi Collectors Editioni.
Je pa vprašanje ali se zadevo splača prednaročiti ali raje počakati na popravek ali dva.
Vse igre od Piranha Bytes so sicer legendarne in jih je nujno preigrati, o tem sploh ni debate, ampak so pa ob izidu vse po vrsti hudo bugaste brez izjeme. Vsi Gothici po vrsti so postali čisti užitek ob igranju šele kakšno leto po izidu. Risen 1 je bil malo boljši ampak tudi tu je bilo treba počakati nekaj mesecev na minimalno 2 patcha (sedaj jih je že 10), preden je igra postala užitek.
Z Risen 2 verjetno ne bo nič drugače. Beta je pokazala, da rabi še kar nekaj popravkov preden se bo lahko vpisal med legende.
Je pa cena spet konkretnih 50 €, kot kaže je to sedaj postala kar neka standard cena za vse nove igre, čeprav so bile še lansko leto večinoma po 40 €.
In seveda imamo spet DLC ob izidu Vsaj tokrat ga dobijo ZASTONJ vsi prednaročniki ne glede katero verzijo vzameš. Se pravi bolje kot pri BioWarju za Mass Effect 3, ker so ga zastonj dobili samo tisti z dragimi Collectors Editioni.
Je pa vprašanje ali se zadevo splača prednaročiti ali raje počakati na popravek ali dva.
Vse igre od Piranha Bytes so sicer legendarne in jih je nujno preigrati, o tem sploh ni debate, ampak so pa ob izidu vse po vrsti hudo bugaste brez izjeme. Vsi Gothici po vrsti so postali čisti užitek ob igranju šele kakšno leto po izidu. Risen 1 je bil malo boljši ampak tudi tu je bilo treba počakati nekaj mesecev na minimalno 2 patcha (sedaj jih je že 10), preden je igra postala užitek.
Z Risen 2 verjetno ne bo nič drugače. Beta je pokazala, da rabi še kar nekaj popravkov preden se bo lahko vpisal med legende.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Alamar ::
Gothic 1&2 je bil lepo igralen ob izidu angleške verzije. Sploh ni bilo nekih popravkov. Gothic 3 in Risen sta seveda druga zgodba, ker sta izšla skupaj z nemško verzijo istočasno.
Izi ::
Gothic 1&2 je bil lepo igralen ob izidu angleške verzije. Sploh ni bilo nekih popravkov. Gothic 3 in Risen sta seveda druga zgodba, ker sta izšla skupaj z nemško verzijo istočasno.
Jaz imam drugačne izkušnje Se strinjam, da je bil najmanj bugast Gothic 1, ampak Gothic 2 je bil pa najbolj bugasta igra v zgodovini sploh in ob izidu popolnoma neigralen.
Pri Gothic 1 je trajalo kar konkternih 8 mesecev preden je izšla Angleška verzija in ta je že vsebovala vse popravke iz nemške verzije, tako da je bila že on izidu Angleške verzije kar precej igralna. Je pa kasneje izšlo še nekaj popravkov. Na koncu je bil igra verzije 1.08, in tako igra z najmanj popravki v zgodovini Piranha Bytes.
Gothic 2 pa je bil ob izidu zagotovo daleč najbolj bugasta igra v zgodovini iger. Pri drugem delu je trajalo celih 11 mesecev po nemški verziji, da je izšla Angleška verzija in v tem času so jo seveda pridno krpali. To Angleško verzijo sem kupil ob izidu in se spomnim, da jo je bilo takrat ko so jo že eno leto popravljali skoraj nemogoče igrati, od tega, da je bilo kar nekaj questov pokvarjenih je igra stalno sesula kar celoten računalnik. Takrat sistem še ni bil tako napreden, da bi se sesula samo igra. Enostavno je nisem mogel igrati še skoraj celo leto, preden so toliko pokrpali, da sem jo prvič uspel končati.
Tistega leta 2003 je izšla še razširitev in spet samo v Nemščini, v Angleščino so jo spravili šele 2 leti kasneje leta 2005.
In šele takrat leta 2005, 3 leta po izidu, je na koncu izšla Gold verzija Gothic 2 skupaj z razširitvijo in ta je bila končno tisto pravo in ena najboljših iger v zgodovini. Kljub temu je izšlo še nekaj popravkov. Končna verzija je po vseh neštetih popravkih prilezla do verzije 2.70, kar lepo pove koliko je bilo popravkov.
Pri Gothic 3 so se zaradi katastrofe z Gothicom 2 precej bolj trudili in jo "pilili" dlje časa. Sta pa hkrati izšli nemška in angleška verzija, tako da Nemci tokrat niso bili poskusni zajčki, ki bi eno leto prizkušali igro. In je tako cel svet prvič igrali Piranha Bytes igro verzije 1.0 Ravno zaradi tega velja Gothic 3 za najbolj bugastio igro, čeprav je bil Gothic 2 verzija 1.0 neskončno bolj bugast in popolnoma neigralen. Menda ga kar nekaj mesecev sploh nihče ni mogel končati, ampak Nemci so so kot kaže precej potrpežljivi ljudje.
Gothic 3 pa se je dalo končati že takoj ob izidu, imam originalno angleško verzijo kupljeno ob izidu, ki sem jo uspel končati že po nekaj mesecih. Je bilo sicer precej sesutij računalnika, precej questov je bilo nerešljivih in bojevanje je bilo na začetku katastrofalno, saj je bilo bojevanje na blizu tako rekoč nemogoče, ker te je vsak sovražnik ubil, brez da bi ti sploh prišel do udarca, ker te je ob vsakem udarcu sovražnika ravno toliko onesposobilo, da nisi mogel narediti nič do naslednjega udarca sovražnika.
Gothic 3 so popravljali 2 leti in je prilezel do verzije 1.74, se pravi 3-krat manj popravkov kot Gothic 2. Ja pa bilo Gothic 3 že samo 1 leto po izidu že užitek preigrati. Je bil skoraj druga igra kot ob izidu.
Risen 1 je tudi izšel skupaj nemška in angleška verzija in sem ga igral in končal takoj ob izidu. Pa sploh ni imel kakšnih res hudih bugov. Na koncu je igra prilezla do verzije 1.10
Se je videlo, da tokrat niso več imeli založnika JoWood, ki jih je vedno priganjal, da so izdali nedokončano igro. Risen je sicer imel kar nekaj bugov ampak nič pretirano kritičnega. Je bila pa verzija za Xbox 360 komajda igralna in polna bugov in ravno zato je Risen bil deležen kar nekaj precej slabih ocen, ker so jo mnogi kritiki igrali na konzoli. Verzija za PC je bila vrhunska in na ravni Gothicov. Tistih nekaj, ki so probali obe verziji pravijo, da je pri Risen konzolna in PC verzija tako rekoč druga igra, ampak slabe ocene pa na internetu ostanejo za vedno.
Za Risen 2 ne pričakujem pretiranih bugov, vseeno pa več kot smo vajeni pri ostalih igrah, ker se mi zdi, da so to igro kar nekam prehitro naredili.
Še vedno mislim, da je vsako igro najlepše preigrati šele kakšno leto po izidu. Večin iger na koncu z vsemi popravki da popolnoma drugačen občutek kot ob izidu.
Tisti, ki vse igre igrajo takoj ob izidu sploh ne vedo kaj so dobre igre, saj celo življenje igrajo samo nedokončane beta verzije iger
Alamar ::
Ne vem, kakšne si to ti imel probleme in kaj to nekaj preračunavaš, a sam sem preigral 1&2 ENG gothic brez problemov. Tudi tole o nešteto patchih ni res. Angleška verzija ima samo en patch 1.08k, ki odpravi neko malenkostno nezdružljivost z geforci. Dvojka pa sploh nima angleškega patcha. Se pa strinjam, da je bila nemška verzija hroščata in so potem kar nekaj patchov izdali. Tele verzije notr in gold so pa interne številke poimenovanja in ne pomeni, da so toliko patchov izdali. Da zaključim angleške verzije, ki jih je igrala velika večina igralcev pri nas, so bile čisto spodobno spolirane, kar za katastrofo od Gothic 3 ne moreš reči. Prav tako je bil ob izidu Risen precej spoliran. Sta sice pol izšla dva patcha ampak nič tragičnega. To seveda govorim o uradnih patchih, ker pol imaš za vse igre, vključno z Risen še fanovske patche.
Meizu ::
Se vam ne zdi tudi, da postajajo igre z leti in napredkom tehnologij vedno bolj kompleksni in je potrebno za realizacijo veliko veliko več vrstic kode? Logično je potem pričakovati tudi veliko več bugov. Ne morte primerjat špila iz leta 1243, ki je imel 10 vrstic kode in špila letnik 2010, ki jih ima neprimerno več.
Lonsarg ::
Napredujejo hkrati tudi tehnologije za bugfree kodo;) Pyranthna Bytes je pač kodo pisala tko, da so skozi neki dodajal, pol so pa bli bugi. Če imaš pa ti zadevo modularno napisano ni takih problemov, torej da imaš bugfree grafični engine že napisan, pa potem delaš igro recimo. Za Pyranthna bytes pomoje bolje da so engine kupili(vsaj delno pa potem modificirali) kot napisali, razn če imajo v ekipi kak svež kader za engine pisat.
Meizu ::
Ma bugfree ni nič bolj kot je kdaj bilo.
Ampak če maš za napisat engine, ki uporablja visok nivo umetne inteligence, high active okolje (kjer moraš pisat parametre za vsako rastlinico posebej), potem nastane hitro problem, ker je kode enostavno preveč.
Sej, neki se trudijo objektno programirat, pa jim očitno to prav nič ne pomaga (ampak ja, če še tega ne bi bilo bi blo še slabše).
Ampak če maš za napisat engine, ki uporablja visok nivo umetne inteligence, high active okolje (kjer moraš pisat parametre za vsako rastlinico posebej), potem nastane hitro problem, ker je kode enostavno preveč.
Sej, neki se trudijo objektno programirat, pa jim očitno to prav nič ne pomaga (ampak ja, če še tega ne bi bilo bi blo še slabše).
Lonsarg ::
G1/G2 sta stari igri pa sta imeli več bugov, kot G3/Risen(oziroma praktično katerakoli druga igra), tak da ne vem od kje tvoja teorija, da bodo igre imele vedno več bugov, ker so bolj komplicirane.
Meizu ::
G1/G2 sta stari igri pa sta imeli več bugov, kot G3/Risen(oziroma praktično katerakoli druga igra), tak da ne vem od kje tvoja teorija, da bodo igre imele vedno več bugov, ker so bolj komplicirane.
To seveda ni res. Ja, znajo naredit tudi danes bugfree igro, ampak to je redka roba.
Lonsarg ::
G1/2 sta bila ob izzidu skoraj neigralna, po prvih par patchih bolje da si od začetka šel igrat na novo. Tega ne vidiš več, Risen ni imel tega problema pa je od istih avtorjev.
Meizu ::
Jah, način programiranja gre naprej, jst ne vem kako je bilo v času G1/G2, danes pa vem, da se na veliko uporablja objektno programiranje. Na ta način veliko hitreje odkriješ kritične napake in jih lažje popraviš. Sej tudi letala letijo danes z nadzvočno hitrostjo brez problema, kar letala iz WWII sploh niso mogla, kar pa ne pomeni da so današnja letala u izi za zgradit. So veliko kompleksnejša ampak se je tudi ustalila tehnika projektiranja takšnih letal, da ne pride do kritičnih napak.
Mogoče malo slaba primerjava, ampak vseeno. Sem pač spal danes le 2 uri
Mogoče malo slaba primerjava, ampak vseeno. Sem pač spal danes le 2 uri
Izi ::
Hehehe, založnik za igro Deep Silver je moral spremeniti naslovnico za škatelno verzijo igre, ker je bila po mnenju ESRB preveč krvava.
ESRB je organizacija, ki določa ratinge primernosti in starostne meje za uporabnike Amerike.
Rdečo barvo so morali zamenjati z zeleno, da bo igra lahko stala na policah trgovin, brez da bi ljudje omedlevali od groze ob pogledu na vso tisto kri
Čudno, da so prenesli pogled na prestreljeno lobanjo.
Vprašanje pa je ali bomo sedaj vsi dobili tisti grd zeleni ovitek ali samo Američani.
ESRB je organizacija, ki določa ratinge primernosti in starostne meje za uporabnike Amerike.
Rdečo barvo so morali zamenjati z zeleno, da bo igra lahko stala na policah trgovin, brez da bi ljudje omedlevali od groze ob pogledu na vso tisto kri
Čudno, da so prenesli pogled na prestreljeno lobanjo.
Vprašanje pa je ali bomo sedaj vsi dobili tisti grd zeleni ovitek ali samo Američani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Bolf3nk ::
ker fail od fighting sistema. da jim je*em mater. katastrofa od špila. klikanje lmb do onemoglosti in na trenutke igraš malo kung fu fighterja. še g1 je imel boljši sistem. Igraš na otokih, a plavanje je onemogočeno... lol
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bolf3nk ()
fireX88 ::
ker fail od fighting sistema. da jim je*em mater. katastrofa od špila. klikanje lmb do onemoglosti. še g1 je imel boljši sistem. Igraš na otokih, a plavanje je onemogočeno... lol
že vse vem...fail od nakupa
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
Lonsarg ::
Čeprav kar sem jaz bral od review je edino fightning totalni fail. Glede ostalga sem slišal več dobrih kot pa slabih stvari, predvsem sem slišal, da dialoge prec prepoznaš da so od pyranthe, njihov humor, g1/g2/Risen1 stil:)
Men je pa zgodba ter predvsem dialogi bolj pomembno kot fightning, tak da vsaj probal bom, najverjetneje obrnil:)
Men je pa zgodba ter predvsem dialogi bolj pomembno kot fightning, tak da vsaj probal bom, najverjetneje obrnil:)
macgajver ::
Pač gothic fighting sistem klik klik klik poj ga pa bildaš da se malo bolj obrne pa mogoče kej obrani point je v bildanju. Sej je bil že risen 1 gothic z bolšo grafiko še isti characterji nastopajo čeprav tole piratstvo in puške meni ne diši imam rajši klasiko vitezi in armorji ampak ok preigral bom saj je nadaljevanje ubadali se bomo s titani. Mene pa zelo hudo moti druga zadevšna nekaj pri grafiki. Koj ko sem prišel na otok v gmajno sami popupi pred mano ok zadevšno porihtam nabijem drav distance za vse detajle in objekte in res stvar špila ampak ne morm se pa losat tega spreminjanja vegetacije 5metrou pred mano pa to ni da bi se detajli popravili ampak to se vse kr premika nekak čudo od začetka še nisem takoj opazil sedaj pa ko sem me moti ko hudič ve kdo kako to rešit.
tenstan krompir je pa zakon
macgajver ::
sem našel še filmček kaj mislim če kdo ne porajta
Poglejte recimo od 4minute naprej se res lepo vidi.
V risen1 te plesoče vegetacije ni bilo. nekak se zih da to ukint sej engin je isti.
Poglejte recimo od 4minute naprej se res lepo vidi.
V risen1 te plesoče vegetacije ni bilo. nekak se zih da to ukint sej engin je isti.
tenstan krompir je pa zakon
Zgodovina sprememb…
- spremenil: macgajver ()
first_line ::
SPOILER
Meni se je zataknilo, Garcia's ship Quest failed (ko ubijem una dva skrita pri fire wallu). Potem ne vem kaj naprej (buga ali kaj)?
Meni se je zataknilo, Garcia's ship Quest failed (ko ubijem una dva skrita pri fire wallu). Potem ne vem kaj naprej (buga ali kaj)?
first_line ::
Oziroma, kako prideš na Dead Island? Imam Bonesa s sabo, imam tudi njegovo misijo na zemljevidu, samo ne morem klikniti na Dead island :(
The Player ::
Mene pa zanima na kakih mlinčkih oz. grafičnih poganjate tale špil? Namreč imam HD 4850 in mi poganja na borih 20-30 frame-ov, kar zlo zlo najeda.
čudim se zakaj tko slabo dela, ker če primerjam kake druge špile npr. far cry 2, mafia 2, gta 4 (ki je zlo neoptimizirana), duke nukem forever, call of duty (modern warfare naprej), mi špili veliko lepše delajo pa še lepše zgledajo kot risen 2, zakaj neki tok slabi rezultati, ker pol res ni užitka igrat. Še crysis mi je delu z high nastavitvami bolš k risen 2.
prvo vzdušje: mal bogo, nism začutu unga tipičnga gothic vzdušja kot npr. v risen 1, k me je povleku not in igrou do 5 zjutri upam, da se skozi čas spremeni, dejmo se presenetit. "Navdušen" oz. mešane občutke imam nad bildanjem junaka, ker je enostavno drugačno , quest log mi ni všeč, najboljši mi je bil un iz G3.
Špil ma možnost gamepad-a, je že kdo poskusu? Kako se obnese
čudim se zakaj tko slabo dela, ker če primerjam kake druge špile npr. far cry 2, mafia 2, gta 4 (ki je zlo neoptimizirana), duke nukem forever, call of duty (modern warfare naprej), mi špili veliko lepše delajo pa še lepše zgledajo kot risen 2, zakaj neki tok slabi rezultati, ker pol res ni užitka igrat. Še crysis mi je delu z high nastavitvami bolš k risen 2.
prvo vzdušje: mal bogo, nism začutu unga tipičnga gothic vzdušja kot npr. v risen 1, k me je povleku not in igrou do 5 zjutri upam, da se skozi čas spremeni, dejmo se presenetit. "Navdušen" oz. mešane občutke imam nad bildanjem junaka, ker je enostavno drugačno , quest log mi ni všeč, najboljši mi je bil un iz G3.
Špil ma možnost gamepad-a, je že kdo poskusu? Kako se obnese
macgajver ::
Gtx480 špil na max leti 60frejmov. Samo je zadeva slaba če ne posežeš v config. Nastavitev za brzino miške kot prvo Draw distance za pop upe in objekte bi mogu bit slider v špilu ne pa da se na high 20metrou pred tabo folk riše in tako naprej. Se vidi da so mal preveč sodelovali s konzolami tokrat. Pa še kr mi ni jasn kaj je s tistim premikanjem vej od dreves in določenega grmičevja ko greš skoz gmajno.
Recimo kva je pametn naštelat.
ViewDistance="20"
AverageFPS="60.00"
Za draw distance folka in določenih objektou gmajne ......
Item_Small="8000.0"
Item_Medium="12000.0"
Item_Large="14000.0"
NPC_Small="6000.0"
NPC_Medium="10000.0"
NPC_Large="14000.0"
Level_Small="15000.0"
Level_Medium="25000.0"
Level_Large="35000.0"
Object_Small="5000.0"
Object_Medium="10000.0"
Object_Large="15000.0"
SpeedTree_Small="8000.0"
SpeedTree_Medium="15000.0"
SpeedTree_Large="28000.0"
Events_Small="5000.0"
Events_Medium="8000.0"
Events_Large="10000.0"
Effects_Small="6000.0"
Effects_Medium="15000.0"
Effects_Large="25000.0"
Lights="7000.0"
Terrain="100000.0"
Za miš pač po želji
SensitivityX="0.2f"
SensitivityY="0.8f"
Recimo kva je pametn naštelat.
ViewDistance="20"
AverageFPS="60.00"
Za draw distance folka in določenih objektou gmajne ......
Item_Small="8000.0"
Item_Medium="12000.0"
Item_Large="14000.0"
NPC_Small="6000.0"
NPC_Medium="10000.0"
NPC_Large="14000.0"
Level_Small="15000.0"
Level_Medium="25000.0"
Level_Large="35000.0"
Object_Small="5000.0"
Object_Medium="10000.0"
Object_Large="15000.0"
SpeedTree_Small="8000.0"
SpeedTree_Medium="15000.0"
SpeedTree_Large="28000.0"
Events_Small="5000.0"
Events_Medium="8000.0"
Events_Large="10000.0"
Effects_Small="6000.0"
Effects_Medium="15000.0"
Effects_Large="25000.0"
Lights="7000.0"
Terrain="100000.0"
Za miš pač po želji
SensitivityX="0.2f"
SensitivityY="0.8f"
tenstan krompir je pa zakon
Zgodovina sprememb…
- spremenil: macgajver ()
The Player ::
js sm zdej začel ignorirat FPS-je in se navadu špilat špil z užitkom, pa čeprav malo slabše dela
Špil je čist hud, upam, da ga bom nehu igrat, ker mam še druge stvari za delat, tko, da če ste zaposleni, raj ne začet igrat
vprašanje:
sm še na taprvm otoku, kjer morš pač najti skrivališče piratov. Ni mi jasn pri tem špilu, ker sem opazu razne lokacije, kjer je nemogoče doseči cilja. Ja mal sm čudn napisu, s tem sem mislu sledeče:
- 1 lokacija, je kjer so 4-5 ghoulov, ni mi jasn kako jih premagat
- poleg nemogočih sovragov imaš skrinje, ki jih je nemogoče odpret (potrebuješ thivery 60+)
skratka, ni mi jasn, a so to razvijalci namerno nardil, da je že na začetku tok težko, al obstaja varjanta, da se zbildaš na tem otoku ali pa je možen povratek nazaj na ta otok al vrnitve ni več in večno ostaneš na sword coast-u?
da ne govorim o pomanjkanju denarja za veščine, ker npr. pr gothic 1 in 2 si se učil dobesedno zastonj, tuki morš pa vse plačat.
slučajno kdo ve, kaj se lahko in kaj ne sme prodajat, ker nočm prodat stvari, k jih bom rabu vnaprej za kake misije al pa za izdelavo voodoo al pa napojev.
Špil je čist hud, upam, da ga bom nehu igrat, ker mam še druge stvari za delat, tko, da če ste zaposleni, raj ne začet igrat
vprašanje:
sm še na taprvm otoku, kjer morš pač najti skrivališče piratov. Ni mi jasn pri tem špilu, ker sem opazu razne lokacije, kjer je nemogoče doseči cilja. Ja mal sm čudn napisu, s tem sem mislu sledeče:
- 1 lokacija, je kjer so 4-5 ghoulov, ni mi jasn kako jih premagat
- poleg nemogočih sovragov imaš skrinje, ki jih je nemogoče odpret (potrebuješ thivery 60+)
skratka, ni mi jasn, a so to razvijalci namerno nardil, da je že na začetku tok težko, al obstaja varjanta, da se zbildaš na tem otoku ali pa je možen povratek nazaj na ta otok al vrnitve ni več in večno ostaneš na sword coast-u?
da ne govorim o pomanjkanju denarja za veščine, ker npr. pr gothic 1 in 2 si se učil dobesedno zastonj, tuki morš pa vse plačat.
slučajno kdo ve, kaj se lahko in kaj ne sme prodajat, ker nočm prodat stvari, k jih bom rabu vnaprej za kake misije al pa za izdelavo voodoo al pa napojev.
PMlakar ::
V igri pozneje dobiš ladjo in lahko greš z enega otoka na drugega (tudi nazaj v caldero in tacariquo), tako da se zlevelaš na drugih otokih, streniraš thievery in najdeš še kak fajn prstan za +20 thievery, greš nazaj in odkleneš skrinjo :)
tiste ghoule pa lahko tudi na začetku premagaš, vendar takoj ko te opazijo bežiš (ne prehitro, da ti še vedno sledijo) in skočiš na kake skale kamor ghouli ne morejo in jih počasi pobiješ s pištolo. pa tudi kar se tiče reloadanja pištole: ustreliš, shraniš igro, loadaš igro in potem že imaš pištolo spet nabito. ta fora je uporabna na začetku pri tistem grave spiderju v jami na severu na prvem otoku.
kar se pa tiče fajtanja, na začetku si šibak in ne moreš nič, potem pa se bildaš, učiš nove move (izmikanje, parry, kick, power attack, itd.) in postane bolj zanimivo. ne moreš biti godlike kar na začetku, in tako je tudi prav :)
puške so tudi zanimive za imet, vendar niso ravno uporabne če gre 4 monsterjev kroži okoli tebe in te tepe z vseh strani. takrat se treba sabljat in brcat. vendar pri velikih monsterjih pa sablja največjrat odpove (guardian, gargoyle...) in takrat zapoje moja dvocevka :)
tiste ghoule pa lahko tudi na začetku premagaš, vendar takoj ko te opazijo bežiš (ne prehitro, da ti še vedno sledijo) in skočiš na kake skale kamor ghouli ne morejo in jih počasi pobiješ s pištolo. pa tudi kar se tiče reloadanja pištole: ustreliš, shraniš igro, loadaš igro in potem že imaš pištolo spet nabito. ta fora je uporabna na začetku pri tistem grave spiderju v jami na severu na prvem otoku.
kar se pa tiče fajtanja, na začetku si šibak in ne moreš nič, potem pa se bildaš, učiš nove move (izmikanje, parry, kick, power attack, itd.) in postane bolj zanimivo. ne moreš biti godlike kar na začetku, in tako je tudi prav :)
puške so tudi zanimive za imet, vendar niso ravno uporabne če gre 4 monsterjev kroži okoli tebe in te tepe z vseh strani. takrat se treba sabljat in brcat. vendar pri velikih monsterjih pa sablja največjrat odpove (guardian, gargoyle...) in takrat zapoje moja dvocevka :)
The Player ::
hehe, vem, da sm mal nestrpn, pa ne morm bit že na začetku bog, sam sj veš kak je to, mal me ferbc matra, pa mal sm razmišlu kako filozofijo majo oz. kako razmišlajo game/level designerji
to je fajn slišat, da lah preskakuješ od otoka do otoka je še velik stvari za dobit na taqariqui
Ja, bugi so pa huda reč, sm tut js par vidu. Pr men recmo se je enkrat zgodil, da sm bil tik pred smrtjo, pa sm dal vn opico, da bi mal kradla. Potem pa ko sm pospravu opico pa kr naenkrat 100% zdravja
pol, čez neki časa sm pa opazu, da pod skills nimam več "monkey trainer", čeprav sem še zmeraj lahko uporabljal opico. A to je možno, da opico sam streniraš, al jo moraš nujno kupt?
Pa mogoče, a je kdo opazu uro v igri? Ker v vseh Gothicih je bla ura, tuki pa kr je ni. Ponavad, če sm že zjutri na nuli z zdravjem, grem spat do 12.00 pa mam še zmerm pol dneva, tko, pa brez ure nimam pojma.
to je fajn slišat, da lah preskakuješ od otoka do otoka je še velik stvari za dobit na taqariqui
Ja, bugi so pa huda reč, sm tut js par vidu. Pr men recmo se je enkrat zgodil, da sm bil tik pred smrtjo, pa sm dal vn opico, da bi mal kradla. Potem pa ko sm pospravu opico pa kr naenkrat 100% zdravja
pol, čez neki časa sm pa opazu, da pod skills nimam več "monkey trainer", čeprav sem še zmeraj lahko uporabljal opico. A to je možno, da opico sam streniraš, al jo moraš nujno kupt?
Pa mogoče, a je kdo opazu uro v igri? Ker v vseh Gothicih je bla ura, tuki pa kr je ni. Ponavad, če sm že zjutri na nuli z zdravjem, grem spat do 12.00 pa mam še zmerm pol dneva, tko, pa brez ure nimam pojma.
PMlakar ::
za monkey trainer bug sem tudi jaz videl, pač bug :P tudi če imaš companiona in v grobnici npr. vzameš kipec in se vrata za tabo zaprejo ti ne moreš skozi, companioni pa grejo lahko skozi tista kamnita vrata :P
opico pa itak dobiš takoj ko te trainer nauči delati z opicami :) če jo lahko kaka pošast ubije to pa nevem, da bi potem moral iskati drugo opico :P
ure pa tudi jaz nisem opazil :/ vendar pa itak če prespiš 1 dan se nič ne spremeni v igri :)
opico pa itak dobiš takoj ko te trainer nauči delati z opicami :) če jo lahko kaka pošast ubije to pa nevem, da bi potem moral iskati drugo opico :P
ure pa tudi jaz nisem opazil :/ vendar pa itak če prespiš 1 dan se nič ne spremeni v igri :)
Lonsarg ::
Špil je v osnovi zelo podoben Risen 1, v bistvu vre razen fightninga, ja tudi grafika(to je v bistvu minus, lahko bi kaj novejšega) je v bistvu Risen 1 expension pack.
Tudi fightning, ki je sicer dumb vseeni ni kar prelahek. Sam pač težavnost ni v pritiskanju tipk, pač pa je težavnost v tem, kolko si nalevlan in skile naučen. Tak da kot celota deluje zelo revarding za skile se naučit, kar je glavna lastnost RPGjev.
Mi je pa zlo zakon ta novi leveling sistem. Ker učenje skilov po tanovem stane samo gold. moraš pa imeti atributee dovolj visoko za vsak skil. Te atribut pa po lastni izbiri dviguješ, ko nabiraš experiance, ki ga porabiš za dvignit.
Tudi fightning, ki je sicer dumb vseeni ni kar prelahek. Sam pač težavnost ni v pritiskanju tipk, pač pa je težavnost v tem, kolko si nalevlan in skile naučen. Tak da kot celota deluje zelo revarding za skile se naučit, kar je glavna lastnost RPGjev.
Mi je pa zlo zakon ta novi leveling sistem. Ker učenje skilov po tanovem stane samo gold. moraš pa imeti atributee dovolj visoko za vsak skil. Te atribut pa po lastni izbiri dviguješ, ko nabiraš experiance, ki ga porabiš za dvignit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
The Player ::
Čudno, da še nobeden ni tega objavil, bom pa se zato jaz opogumil
24.2.2014 je Piranha Bytes oznanil tretji del Risen-a: The Titan Lords
Napovedan naj bi bil za avgusta letos
http://www.pcgames.de/Risen-3-Titan-Lor...
Presenečen sem, da še niso dali ven nobenega "dražilnika", glede na to, da je do izida le še 5 mesecev (kot npr. pri risen 2 ko so izdali "dražilnik" eno leto pred izidom igre).
24.2.2014 je Piranha Bytes oznanil tretji del Risen-a: The Titan Lords
Napovedan naj bi bil za avgusta letos
http://www.pcgames.de/Risen-3-Titan-Lor...
Presenečen sem, da še niso dali ven nobenega "dražilnika", glede na to, da je do izida le še 5 mesecev (kot npr. pri risen 2 ko so izdali "dražilnik" eno leto pred izidom igre).
kratos ::
Pa res, zanimivo da ni nikjer bilo nič objavljenega. Mogoče ravno zaradi pomanjkanja in-game slik, teaserjev, trailerjev,... Vem da mi je bil drugi del res vrhunski in sem ga prav z užitkom igral.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elex (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 76702 (8101) | oo7 |
» | Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20851 (13034) | opeter |
⊘ | RPG/MMORPG - a je kej hudga na sceni? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6818 (5905) | Rotaidal |
» | Arcania: Gothic 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 39728 (32620) | Izi |
» | Risen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 10363 (6767) | Lonsarg |