Forum » Strojna oprema » Hofer-> Medion-> Garancija
Hofer-> Medion-> Garancija
XsenO ::
Njihova ali moja poštenost gor pa dol. Kaj mi zagotovi, da niso oni kaj zasrali? Če bi takoj dobil obvestilo, da je prišlo do vdora vode jim nebi toliko dvomim toda po predračunu so prenosnik prejeli 11.12. na ta dan sem tudi poslal mail na katerego so 14.12. odgovorili, da so ga predali in že popravljajo. Ker en teden ni bilo nič novega jim 20.12. pošljem nov mail na katerega odgovorijo 21.12. da je prenosnik na vrsti za 24.12. od takrat tišina dokler nisem kot že veste 4.1. dobim predračun in zavrnjeno garancijo... A nebi vsak normalen servis to takoj ob odprtju sporočil?
Drugače sem končno prejel slike in obrazložitev poškodb in po tem mejlu imam vse večji občutek, da me hočejo nategnit.
OBRAZLOŽITEV
- CPU Heatsink = pločevina z ventilatorjem za CPU (to za kar sem prenosnik sploh poslal....da fuck je pločevina? niso načeloma rebra?)
- KB WS M51U1 (keyboard) = tipkovnica
- DC_IN Board = priključek za elektriko
- Mainboard Reparatur = popravilo matične plošče zaradi poškodovanega WLAN priključka (100 EUR ali USB stick za 20 EUR, če se stvar s časom bo res pokvarila? ali glede na slike LAN priključka, ki je redko v uporabi)
In slike "visoke kvaliete" povlečene iz 286K velikega pdf-ja.
Žal nisem našel nobene sheme, ki bi mi nakazala, kje se WLAN nahaja tako, da ne vem ali je LAN ali WLAN poškodovan. Isto tudi kateri kot tipkovnice naj bi bil polit mi ni jasno. Poškodbe priključka niso mi še pokazali, čeprav zna bit edina resna škoda, ker se mi je ene dvakrat zgodilo, da se je kdo spotaknil ob kabel in ga s tem močneje pocukal toda to ni poškodba z vodo... Smešno je, da navajajo v slikah poškodbo na LAN priključku predvsem zato, ker je bil manj kot 10 uporabljen in še takrat vedno s kablom brez tiste plastike, ki bi ga tiščala not.
Tudi pozicija oksidacije mi je čudna (levo na sredini prenosnika oziroma verjetno levi spodnji kot tipkovnice), ker sem desničar in že če bi pil bi pil z desne strani in predvsem ker prenosnik sem 95% časa uporabil ko sem sedel na kavču ali v postli...
Prosim za nasvete kako naprej v tej komediji...
Drugače sem končno prejel slike in obrazložitev poškodb in po tem mejlu imam vse večji občutek, da me hočejo nategnit.
OBRAZLOŽITEV
- CPU Heatsink = pločevina z ventilatorjem za CPU (to za kar sem prenosnik sploh poslal....da fuck je pločevina? niso načeloma rebra?)
- KB WS M51U1 (keyboard) = tipkovnica
- DC_IN Board = priključek za elektriko
- Mainboard Reparatur = popravilo matične plošče zaradi poškodovanega WLAN priključka (100 EUR ali USB stick za 20 EUR, če se stvar s časom bo res pokvarila? ali glede na slike LAN priključka, ki je redko v uporabi)
In slike "visoke kvaliete" povlečene iz 286K velikega pdf-ja.
Glede na to, da sem ga s priloženo suho krpico očistil pred pošiljanjem imajo zelo čisto okolje popravljanja.....
Žal nisem našel nobene sheme, ki bi mi nakazala, kje se WLAN nahaja tako, da ne vem ali je LAN ali WLAN poškodovan. Isto tudi kateri kot tipkovnice naj bi bil polit mi ni jasno. Poškodbe priključka niso mi še pokazali, čeprav zna bit edina resna škoda, ker se mi je ene dvakrat zgodilo, da se je kdo spotaknil ob kabel in ga s tem močneje pocukal toda to ni poškodba z vodo... Smešno je, da navajajo v slikah poškodbo na LAN priključku predvsem zato, ker je bil manj kot 10 uporabljen in še takrat vedno s kablom brez tiste plastike, ki bi ga tiščala not.
Tudi pozicija oksidacije mi je čudna (levo na sredini prenosnika oziroma verjetno levi spodnji kot tipkovnice), ker sem desničar in že če bi pil bi pil z desne strani in predvsem ker prenosnik sem 95% časa uporabil ko sem sedel na kavču ali v postli...
Prosim za nasvete kako naprej v tej komediji...
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
fosil ::
Tisto popravilo matične je po moje menjava dc_in konektorja, torej priključka za elektriko.
Edino ne razumem, ali je stvar sedaj že popravljena ali še čakajo na tvojo odobritev?
Edino ne razumem, ali je stvar sedaj že popravljena ali še čakajo na tvojo odobritev?
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
XsenO ::
Tisto popravilo matične je po moje menjava dc_in konektorja, torej priključka za elektriko.
Enako sem misli jaz dokler nisem dobil te njihove "obrazložitve", ki je kopirana direktno iz prejetega mail, razen mojega komentarja v oklepajih.
Edino ne razumem, ali je stvar sedaj že popravljena ali še čakajo na tvojo odobritev?
Kolkor razumem čakajo na odobritev
1 + 1 = 1
fosil ::
Za wlan se jaz ne bi sekiral, pač uporapiš usb.
Če pa ti za 15 eur zamenjajo dc_in konektor, potem pa bi jaz to z veseljem sprejel, glede na to da je bil verjetno razmajan, ker sam praviš da si spotikal ob kabel.
Samo preveri prej da je res to to.
Tudi 15 eur za tipkovnico ni veliko.
Če pa ti za 15 eur zamenjajo dc_in konektor, potem pa bi jaz to z veseljem sprejel, glede na to da je bil verjetno razmajan, ker sam praviš da si spotikal ob kabel.
Samo preveri prej da je res to to.
Tudi 15 eur za tipkovnico ni veliko.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
XsenO ::
Sej če je res to to bom šel po tej 30 EUR poti. Samo glede na poslane slike in obrazložitev stroškov dvomim v profesionalnost njihovega servisa...in da vdor vode se ni zgodil pri njih v teh 3-4 tednih od kar je prenosnik tam...
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
XsenO ::
Imam, toda
- prenosnik med neuporabo je bil vedno poklopljen,
- prenosnik je bil spravljen v spalnici, kjer mačka le redko kdaj zbeži in če tudi zbeži se raje uleže na deko ali majco :)
- mačka ni taka, da bi se rada crklala, tako da tudi ko sem ga uporabljav na kavču se ni metala tam
- Če bi naredila kakšno hitro potrebico, bi verjetno lepo smrdelo
BTW tisto na drugi sliki je možno da je tudi WLAN kot je napisano v obrazložitvi ali gre verjetno za LAN priključek + elektroniko od LANa?
- prenosnik med neuporabo je bil vedno poklopljen,
- prenosnik je bil spravljen v spalnici, kjer mačka le redko kdaj zbeži in če tudi zbeži se raje uleže na deko ali majco :)
- mačka ni taka, da bi se rada crklala, tako da tudi ko sem ga uporabljav na kavču se ni metala tam
- Če bi naredila kakšno hitro potrebico, bi verjetno lepo smrdelo
BTW tisto na drugi sliki je možno da je tudi WLAN kot je napisano v obrazložitvi ali gre verjetno za LAN priključek + elektroniko od LANa?
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
fosil ::
Ne, tist na drugi sliki ni niti LAN, niti WLAN. Mogoče priklop monitorja.
Na sliki zgleda kot da je nekaj polito, recimo kava.
Po moje so nekaj zabluzili pri samem prevajanju.
Verjetno je cena dc konektorja 15 eur, cena menjave pa 100.
Na sliki zgleda kot da je nekaj polito, recimo kava.
Po moje so nekaj zabluzili pri samem prevajanju.
Verjetno je cena dc konektorja 15 eur, cena menjave pa 100.
Tako je!
XsenO ::
Če bi bila res kava bi to bil višek komedije, saj kave nisem še zaužil v tem življenju (no razen v biskvitu tiramisuja )
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
MIRAN67 ::
Danes prejmem klic iz št +490201362 servis slovenija.Gospod Repas kolegi na medionu so sklenili sledeče" Dobili boste drug (predvidevam nov) računalnik z istimi specifikacijami kot je bil vaš.Bravo nekaj se pa vendarle premika
St235 ::
Danes prejmem klic iz št +490201362 servis slovenija.Gospod Repas kolegi na medionu so sklenili sledeče" Dobili boste drug (predvidevam nov) računalnik z istimi specifikacijami kot je bil vaš.Bravo nekaj se pa vendarle premika
Prasci in to potem, ko so že obljubil, daboš dobil del kupnine. Jaz bi poslal še kakšen polpismen dopis na TIRS, da jih spravijo v red.
fosil ::
To dejansko kaže da so neresna firma.
Enkrat ti povejo nekaj, drugič spet nekaj popolnoma drugega.
Ob tem pa čas še kar teče, zgodilo pa se še vedno ni nič.
Če si že kupil drug računalnik, bi jaz od njih zahteval da se držijo prvotne obljube in vrnejo denar.
Enkrat ti povejo nekaj, drugič spet nekaj popolnoma drugega.
Ob tem pa čas še kar teče, zgodilo pa se še vedno ni nič.
Če si že kupil drug računalnik, bi jaz od njih zahteval da se držijo prvotne obljube in vrnejo denar.
Tako je!
Invictus ::
Danes prejmem klic iz št +490201362 servis slovenija.Gospod Repas kolegi na medionu so sklenili sledeče" Dobili boste drug (predvidevam nov) računalnik z istimi specifikacijami kot je bil vaš.Bravo nekaj se pa vendarle premika
Res so prasci. Namesto da bi ti vrnili kupnino + nov računalnik ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
XsenO ::
Jaz pa še vedno čakam na sliko pokvarjenega električnega priključka in da se izjasnijo ali je LAN ali WLAN poškodovan....
1 + 1 = 1
kmetek ::
Danes prejmem klic iz št +490201362 servis slovenija.Gospod Repas kolegi na medionu so sklenili sledeče" Dobili boste drug (predvidevam nov) računalnik z istimi specifikacijami kot je bil vaš.Bravo nekaj se pa vendarle premika
Res so prasci. Namesto da bi ti vrnili kupnino + nov računalnik ...
+ 1000€ bonov za futr ne pozabi pa 3 glasbene želje.
St235 ::
jap, in nujno jih mora zapet tista nesposobna prodajlka skupaj z celotni servism oddelkom Mediona za backvokal.
MIRAN67 ::
Ha ha ,saj sem si mal mislil.Normalno da sem zavrnil. saj so mi 3krat poslali mail ,da dobim vrnjeno kupnino.Tako,da sem kupil nov računalnik,računajoč ,da mi za tega vrnejo denar.Na mojo zahtevo je odvrnila"Bomo posredovali vaše zahteve v Nemčijo na medion. Mislim ,da me malenkost preizkušajo iz kakšnega testa sem.
MIRAN67 ::
Čakam , čakam ,čakam Dokler nam popizdo pa enga ....
Kupnina končno vrnjena
Kupnina končno vrnjena
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIRAN67 ()
Matej18 ::
Delim še jaz svojo izkušnjo s Hoferjem. Pred parimi meseci kupili računalnik in je odpovedal polnilec oz. se baterija ni več dala napolniti. Računalnik je seveda še v garanciji, ki je niti slučajno ne bodo upoštevali, ker gre kao za mehansko napako in smo krivi sami. Poleg tega smo še izvedeli, da so uničeni ostali USB priključki. Haloo pa jih niti uporabljali nismo. In potem pošiljajo celo vrsto slik in en kup mailov, s katerimi ne pridemo do konca.
In kaj lahko storimo v tem primeru? Nič plačamo predračun, ki so ga poslali in to je to.
Tako, da hvala lepa za nakupe pri Hoferju, nikoli več ničesar.
Lp
In kaj lahko storimo v tem primeru? Nič plačamo predračun, ki so ga poslali in to je to.
Tako, da hvala lepa za nakupe pri Hoferju, nikoli več ničesar.
Lp
Pithlit ::
Tako, da hvala lepa za nakupe pri Hoferju, nikoli več ničesar.
Prav registrirat se je blo treba in _edino_ tole postat. Zanimivo.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
To so več ali manj posti uporabnikov, ki jim Hoferjeva ponudba niža prodajo njihovih artiklov.
S Hoferjem sem imel do sedaj štiri reklamacije in vse so se rešile v cca 14-ih dneh, v mojo korist.
Šlo je za en prenosni disk, eno fleksarco (ročno brusilko), monitor in prenosnik.
Za fleksarco je bil vrnjen denar, disk je bil zamenjan iz 500GB na 1TB (brez doplačila), monitor in prenosnik pa zamenjana z novima, brez kakršnih koli problemov in pri vsaki zadevi je bilo še opravičilo, zaradi nevšečnosti.
Glede na doživeto in realizirano, ne morem verjet, da imajo nekateri take težave, ali lažejo ali pa hočejo svoje napake, zastonj podtaknit Hoferju, kar pa zaradi izkušenih mojstrov, ne gre.
S Hoferjem sem imel do sedaj štiri reklamacije in vse so se rešile v cca 14-ih dneh, v mojo korist.
Šlo je za en prenosni disk, eno fleksarco (ročno brusilko), monitor in prenosnik.
Za fleksarco je bil vrnjen denar, disk je bil zamenjan iz 500GB na 1TB (brez doplačila), monitor in prenosnik pa zamenjana z novima, brez kakršnih koli problemov in pri vsaki zadevi je bilo še opravičilo, zaradi nevšečnosti.
Glede na doživeto in realizirano, ne morem verjet, da imajo nekateri take težave, ali lažejo ali pa hočejo svoje napake, zastonj podtaknit Hoferju, kar pa zaradi izkušenih mojstrov, ne gre.
Delo krepa človeka
tomaz- ::
Mislim, da imam tudi sam nekaj malega kredibilnosti na tem forumu, glede na to, da se nisem prijavil ravno vceraj... Hofer, kar se mene tice: striktno POHVALE!! Karkoli kadarkoli reklamiral, vse urejeno izjemno OK ..
fosil ::
Glede na doživeto in realizirano, ne morem verjet, da imajo nekateri take težave, ali lažejo ali pa hočejo svoje napake, zastonj podtaknit Hoferju, kar pa zaradi izkušenih mojstrov, ne gre.
Seveda, ker ti si defacto merilo za vse, vsi ostali so pa lažnivci in goljufi.
Včasih je bilo res slišat samo pohvale, zadnje čase pa se vrstijo tudi kritike.
Morda so vendarle nekoliko spremenili svojo politiko.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
francek1 ::
VEDNO sem bil izredno zadovoljen z odzivom Hoferjeve reklamacijske službe.Se zelo strinjam z Pithlit in Solatkom da so tisti, ki kritizirajo, zaposleni v konkurenčnih firmah ali pa so za okvare krivi sami.
Matej18, ti pa nam le pošlji dopise Hoferja, drugače ti bom javno rekel, da si navaden lažnivec.
Matej18, ti pa nam le pošlji dopise Hoferja, drugače ti bom javno rekel, da si navaden lažnivec.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Matej18 ::
VEDNO sem bil izredno zadovoljen z odzivom Hoferjeve reklamacijske službe.Se zelo strinjam z Pithlit in Solatkom da so tisti, ki kritizirajo, zaposleni v konkurenčnih firmah ali pa so za okvare krivi sami.
Matej18, ti pa nam le pošlji dopise Hoferja, drugače ti bom javno rekel, da si navaden lažnivec.
Škoda, da sem se sploh prijavil. Kdorkoli že ste, sam nisem več rosno mlad, vendar le malce pazite kako se izražate. Sem že v penziji in nimam nobene konkurence s Hoferjem, zato me pa to še toliko bolj boli, ko mi govorijo, da sem sam kriv za poškodbe sploh za priključke USB, ki jih nisem uporabljal, le polnilnik. Pa naj bo, račun je poravnan. Glede na to, da sem bil reden obiskovalec Hoferja, se mi je zameril, saj se sploh niso hoteli pogovarjati o čemerkoli, le, da sem sam kriv za vse.
Lp, pa brez zamere.
opeter ::
V penziji, potem pa ima nick "Matej18". No ja, čuden je ta svet.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Matej18 ::
opeter ::
Mislim, da se ne da. Lahko pa kontaktirate administratorja (Primoz) oz. moderatorje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
freesty ::
Zgleda, da so problemi sami pri reklamiranju racunalnikov. Tiste male pisdarije ti zamenjajo brez vprasanj. Jaz imam tudi skrajno dobre izkusnje drugace, vendar nisem nikoli reklamiral drazje stvari od 40e.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Pithlit ::
Se zelo strinjam z Pithlit in Solatkom da so tisti, ki kritizirajo, zaposleni v konkurenčnih firmah ali pa so za okvare krivi sami.
Nisem jaz tega nikoli rekla. Mi pa gre na jetra folk ki se registrira izključno za to da kritizirajo neko firmo (ob tem da več kot očitno niso pripravljeni ne reševati problemov, ne se pogovarjati o tem).
Life is as complicated as we make it...
St235 ::
VEDNO sem bil izredno zadovoljen z odzivom Hoferjeve reklamacijske službe.Se zelo strinjam z Pithlit in Solatkom da so tisti, ki kritizirajo, zaposleni v konkurenčnih firmah ali pa so za okvare krivi sami.
Matej18, ti pa nam le pošlji dopise Hoferja, drugače ti bom javno rekel, da si navaden lažnivec.
Škoda, da sem se sploh prijavil. Kdorkoli že ste, sam nisem več rosno mlad, vendar le malce pazite kako se izražate. Sem že v penziji in nimam nobene konkurence s Hoferjem, zato me pa to še toliko bolj boli, ko mi govorijo, da sem sam kriv za poškodbe sploh za priključke USB, ki jih nisem uporabljal, le polnilnik. Pa naj bo, račun je poravnan. Glede na to, da sem bil reden obiskovalec Hoferja, se mi je zameril, saj se sploh niso hoteli pogovarjati o čemerkoli, le, da sem sam kriv za vse.
Lp, pa brez zamere.
Res je. Škoda je da si se prijavil zato, da si nam natvezli brezzvezno zgodbico brez vsake podlage. Kaj točno imaš od tega da si izmišljuješ stvari veš samo ti. Če bi bilo v zgodbici kaj resnice potem ne bi imel težav prilepit emailov, niti slik okvare.
s7nf ::
Že nekaj časa nazaj se mi je na prenosniku pokvaril napajalni kabel. Na srečo sem bil še znotraj 3 letne garancije.
Poslal sem mail na njihov servis s št. računa, če bi lahko dobil novega.
Čez n dni je napajalni kabel prišel po pošti.
To je to. Nobene druge izmenjave mailov, preverjanj, hoje na servis. Nič.
Poslal sem mail na njihov servis s št. računa, če bi lahko dobil novega.
Čez n dni je napajalni kabel prišel po pošti.
To je to. Nobene druge izmenjave mailov, preverjanj, hoje na servis. Nič.
solatko ::
Vse skupaj sem imel reklamacij v Hoferju za cca 2k€. Brez problemov in komplikacij. Je pa res, da nisem nič polomil, polil, razbil, skuril.... Šlo je pač za običajne tehnične okvare, ki se lahko zgodijo tudi največjim.
Gre za odziv firme, pri kateri so bile stvari nabavljene in njihovo poprodajno aktivnost. Do sedaj, brez problema. Tudi nekaj kolegov, ki redno nabavljajo stvari v tej trgovini, nimajo nikakršnih pripomb.
Enako je v BauMaxu, Bauhausu, leclercu, Šparu..., skratka pri vseh trgovcih, ki imajo lastnike v tujini, popolnoma drugače pa je z večino reklamacij, pri naših uvoznikih. Poleg, večinoma katastrofalnih servisnih storitev, je prisotna še nesramnost, neučinkovitost, aroganca......, tako, da tudi večino proizvodov, s katerimi so problemi, pošljem direktno v firmo, saj raje požrem tistih nekaj € poštnine, kot pa pametovanje naših poprodajnikov.
Je pa tudi res, da zadev, ki so v okvari zaradi moje nepravilne uporabe, niti ne poizkušam reklamirati, v okviru garancije.
Gre za odziv firme, pri kateri so bile stvari nabavljene in njihovo poprodajno aktivnost. Do sedaj, brez problema. Tudi nekaj kolegov, ki redno nabavljajo stvari v tej trgovini, nimajo nikakršnih pripomb.
Enako je v BauMaxu, Bauhausu, leclercu, Šparu..., skratka pri vseh trgovcih, ki imajo lastnike v tujini, popolnoma drugače pa je z večino reklamacij, pri naših uvoznikih. Poleg, večinoma katastrofalnih servisnih storitev, je prisotna še nesramnost, neučinkovitost, aroganca......, tako, da tudi večino proizvodov, s katerimi so problemi, pošljem direktno v firmo, saj raje požrem tistih nekaj € poštnine, kot pa pametovanje naših poprodajnikov.
Je pa tudi res, da zadev, ki so v okvari zaradi moje nepravilne uporabe, niti ne poizkušam reklamirati, v okviru garancije.
Delo krepa človeka
MIRAN67 ::
Spoštovani g. Repas,
prejeli smo Vaš e-mail in dopis, ki Vam ga je poslal Tržni inšektorat. Tako kot za inšpektorja, je tudi za nas primer Repas z vrnitvijo kupnine zakjučen.
Še enkrat poudarjamo, da, če bi prišlo do poškodbe računalnika na poti od Vas k nam v delavnico, bi mi to - takoj - pri predaji paketa reklamirali DPD-ju. Poškodbe Vašega računalnika, ki jh je le-ta imel ob dostavi v delavnico v začetku novembru 2012, niso nastale med transportom. Pri dostavi nepopravljenega računalnika nazaj na Vaš naslov 29.11. je prišlo do še dodatnih poškodb, zato smo Vam tudi vrnili kupnino in zaključili zadevo.
Lep pozdrav.
Mit freundlichem Gruß
Kind regards
Sabina Berberovic
Sabina Berberovic
Customer Care Department
Am Zehnthof 77
45307 Essen
Fon: +49 201 3612 3028
Fax: +49 201 8388 176
Web: www.medion.de
MEDION Blog: blog.medion.com
MEDION Facebook: www.facebook.com/MEDIONDeutschland
LA LA LA LA Saj niso nori ,da bi priznali, da se je računalnik poškodoval na poti v servis.
Vglavnem , če bom imel še kdaj opravka, bom prekleto previden. L.P. REPAS
prejeli smo Vaš e-mail in dopis, ki Vam ga je poslal Tržni inšektorat. Tako kot za inšpektorja, je tudi za nas primer Repas z vrnitvijo kupnine zakjučen.
Še enkrat poudarjamo, da, če bi prišlo do poškodbe računalnika na poti od Vas k nam v delavnico, bi mi to - takoj - pri predaji paketa reklamirali DPD-ju. Poškodbe Vašega računalnika, ki jh je le-ta imel ob dostavi v delavnico v začetku novembru 2012, niso nastale med transportom. Pri dostavi nepopravljenega računalnika nazaj na Vaš naslov 29.11. je prišlo do še dodatnih poškodb, zato smo Vam tudi vrnili kupnino in zaključili zadevo.
Lep pozdrav.
Mit freundlichem Gruß
Kind regards
Sabina Berberovic
Sabina Berberovic
Customer Care Department
Am Zehnthof 77
45307 Essen
Fon: +49 201 3612 3028
Fax: +49 201 8388 176
Web: www.medion.de
MEDION Blog: blog.medion.com
MEDION Facebook: www.facebook.com/MEDIONDeutschland
LA LA LA LA Saj niso nori ,da bi priznali, da se je računalnik poškodoval na poti v servis.
Vglavnem , če bom imel še kdaj opravka, bom prekleto previden. L.P. REPAS
solatko ::
MIRAN67 - Kaj bi še rad? Čeprav so dobili poškodovan izdelek (čas poškodbe pač ni bilo možno ugotoviti), so ti vrnili denar, pa še vedno nisi zadovoljen. Verjemi, da si takih kupcev ali strank, ne želi nihče.
Drugič, ko boš pri kakšni firmi reševal probleme, si zadevo poslikaj, preden pošlješ.
Drugič, ko boš pri kakšni firmi reševal probleme, si zadevo poslikaj, preden pošlješ.
Delo krepa človeka
darkolord ::
Drugič, ko boš pri kakšni firmi reševal probleme, si zadevo poslikaj, preden pošlješ.V okviru te debate mu to ne bi prav nič pomagalo, ker bi ga (tudi ti) vseeno obtožil, da je pač stvar poslikal tik pred tem, preden jo je namenoma razbil.
enako bi lahko rekli tudi na servisu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
solatko ::
darkolord - Ne trolaj. Mi smo že kar nekaj sporov rešili, na podlagi posnetega materiala, ravno pri ljudeh, ki so hoteli nekaj, kar jim ne pripada. Tudi primere poškodovanih pošiljk v tujino, smo rešili na podlagi posnetka pakiranja in pošiljanja paketa (v večini primerov, je bilo naknadno ugotovljeno, da je paket poškodoval prevoznik.
Brez tega, bi verjetno imeli enake probleme, kot jih ima Medion s svojim strankami, ko dobi razbito stvar in ne pristane na popravila v okviru garancije.
Ne trdim, da je on osebno, zadevo uničil in tako poslal, vendar je moj nasvet, da take nesporazume pripelje v mirne vode, z minimalno možnostjo, da bo njega, nekdo, obtožil po krivem. V blagovnem prometu, moraš tako kot v življenju, ščitit, predvsem sebe.
Dejstvo je, da ob odpiranju naprave, če ne snemaš celega postopka, stranki težko dokažeš, da je bila naprava polita, nepooblaščeno odpirana...., s snemanjem celotnega postopka, od prejema do končanega popravila, pa take zadeve, urediš v nekaj minutah.
Ne boš verjel, kaj ljudje vse naredijo, da bi skrili svojo napako in na račun drugega pridobili materialno korist. Smo pač na Balkanu in tu so barabe bolj zaščitene od poštenjakov - zato se moraš, tudi s pomočjo pametnih nasvetov, zaščititi sam.
Vedno kadar gre za kritiziranje neke firme, ki v 99,9% reklamacije reši v korist kupca, je potrebne te kritike vzeti, s primerno dozo skepse. Če strokovnjak ugotovi, da ne gre za napako, ki spada v garancijska popravila, verjemi da v sodnem sporu, kupec nebi imel pogojev, da tožbo dobi. Nobenemu zaposlenemu v veliki firmi kot je MEDION, niti na misel ne pride, da bi delal v škodo firmi, s slabim odzivom v poprodajnih aktivnostih. Večino zadev, ki so morda tudi rezultat napake uporabnika, skrijejo v garancijo in stranki zadevo poštimajo. Ko pa gre za razbit, namočen, namerno poškodovan izdelek, pa še tak strokovnjak, tega ne more pokrit in je potem samo stvar politike podjetja, kako bo tak slučaj rešilo.
Pri njemu, so navkljub morda neupravičenemu zahtevku, še enkrat vrgli prenosnik na tla (morda vodja oddelka, morda vodja reklamacij...., skratka neka odgovorna oseba, ki ve, da je včasih bolje kaj požreti in iti v svoj minus), da se je zadeva kao dodatno poškodovala po krivdi servisa in so v tem primeru vrnili kupnino. Seveda tega ne more narediti expedit ali serviser, lahko pa to v določenih primerih stori eden od vodij.
In kaj se zgodi, človek, ki so mu neupravičeno rešili reklamacijo v njegovo korist, po tej firmi še vedno pljuva, namesto, da bi jih pohvalil za iznajdljivost, pri reševanju (glede na prejšnje poste) z njegove strani, že popušene reklamacije.
Brez tega, bi verjetno imeli enake probleme, kot jih ima Medion s svojim strankami, ko dobi razbito stvar in ne pristane na popravila v okviru garancije.
Ne trdim, da je on osebno, zadevo uničil in tako poslal, vendar je moj nasvet, da take nesporazume pripelje v mirne vode, z minimalno možnostjo, da bo njega, nekdo, obtožil po krivem. V blagovnem prometu, moraš tako kot v življenju, ščitit, predvsem sebe.
Dejstvo je, da ob odpiranju naprave, če ne snemaš celega postopka, stranki težko dokažeš, da je bila naprava polita, nepooblaščeno odpirana...., s snemanjem celotnega postopka, od prejema do končanega popravila, pa take zadeve, urediš v nekaj minutah.
Ne boš verjel, kaj ljudje vse naredijo, da bi skrili svojo napako in na račun drugega pridobili materialno korist. Smo pač na Balkanu in tu so barabe bolj zaščitene od poštenjakov - zato se moraš, tudi s pomočjo pametnih nasvetov, zaščititi sam.
Vedno kadar gre za kritiziranje neke firme, ki v 99,9% reklamacije reši v korist kupca, je potrebne te kritike vzeti, s primerno dozo skepse. Če strokovnjak ugotovi, da ne gre za napako, ki spada v garancijska popravila, verjemi da v sodnem sporu, kupec nebi imel pogojev, da tožbo dobi. Nobenemu zaposlenemu v veliki firmi kot je MEDION, niti na misel ne pride, da bi delal v škodo firmi, s slabim odzivom v poprodajnih aktivnostih. Večino zadev, ki so morda tudi rezultat napake uporabnika, skrijejo v garancijo in stranki zadevo poštimajo. Ko pa gre za razbit, namočen, namerno poškodovan izdelek, pa še tak strokovnjak, tega ne more pokrit in je potem samo stvar politike podjetja, kako bo tak slučaj rešilo.
Pri njemu, so navkljub morda neupravičenemu zahtevku, še enkrat vrgli prenosnik na tla (morda vodja oddelka, morda vodja reklamacij...., skratka neka odgovorna oseba, ki ve, da je včasih bolje kaj požreti in iti v svoj minus), da se je zadeva kao dodatno poškodovala po krivdi servisa in so v tem primeru vrnili kupnino. Seveda tega ne more narediti expedit ali serviser, lahko pa to v določenih primerih stori eden od vodij.
In kaj se zgodi, človek, ki so mu neupravičeno rešili reklamacijo v njegovo korist, po tej firmi še vedno pljuva, namesto, da bi jih pohvalil za iznajdljivost, pri reševanju (glede na prejšnje poste) z njegove strani, že popušene reklamacije.
Delo krepa človeka
darkolord ::
solatko ::
darkolord - če bi bral poste, bi to v zadnjem, kjer je objavil celoten dopis, tudi prebral (glede na poškodovanje ob pošiljanju nepopravljenega ....., smo se odločili, da stranki vrnemo kupnino in s tem zaključimo primer - nekaj v tem stilu). To v drobnem tisku, med vrsticami pomeni, da je nekdo dal befel, da se prenosnik še enkrat poškoduje in se vrne kupnino - tudi na vzgor, mora biti vodja, ki o tem odloča pokrit. Verjetno so kakšno nerodnost, tudi posneli, da imajo kritje.
Če bi kdaj delal v kakšni večji firmi, ki se srečuje z reklamacijami, bi to vedel. Tako se namreč v solidnih firmah rešuje reklamacije, pri katerih, ni možno odkriti krivca, stranka pa je zadosti tečna, da bi morda prišlo celo do sodnega spora. Ker vsak spor s kupci, pomeni negativno reklamo, se večino takih primerov, ko ne gre za kakšne večje zneske, zadeve rešijo na podoben način.
Vendar je zadeva taka, da to nek nižji uradnik ali serviser, ne more in ne sme narediti, so pa v vsaki taki firmi ljudje, ki odločijo, kaj je za firmo bolje in so za te odločitve tudi plačani in odgovorni.
A RES no? pa se ti zna zgodit pri kakšni naši preprodajalski firmi.
In to so popolnoma resne zadeve (ne boš verjel, ampak včasih, se to zgodi tudi pri kakšnem našem uvozniku, ko stranka prinese nedelujoč izdelek, nekaj dni po poteku garancije.
Če bi kdaj delal v kakšni večji firmi, ki se srečuje z reklamacijami, bi to vedel. Tako se namreč v solidnih firmah rešuje reklamacije, pri katerih, ni možno odkriti krivca, stranka pa je zadosti tečna, da bi morda prišlo celo do sodnega spora. Ker vsak spor s kupci, pomeni negativno reklamo, se večino takih primerov, ko ne gre za kakšne večje zneske, zadeve rešijo na podoben način.
Vendar je zadeva taka, da to nek nižji uradnik ali serviser, ne more in ne sme narediti, so pa v vsaki taki firmi ljudje, ki odločijo, kaj je za firmo bolje in so za te odločitve tudi plačani in odgovorni.
A RES no? pa se ti zna zgodit pri kakšni naši preprodajalski firmi.
In to so popolnoma resne zadeve (ne boš verjel, ampak včasih, se to zgodi tudi pri kakšnem našem uvozniku, ko stranka prinese nedelujoč izdelek, nekaj dni po poteku garancije.
Delo krepa človeka
MIRAN67 ::
solatko ne vem kaj je tebi ,da tolk zagovarjaš medion pa hofer.Zakaj niso poslikali pošiljke oziroma paketa,v kakšnem stanju je prišel na servis??Po telefonu sem zahteval ,da embalažo pregledajo.Po poškodbah iz slik je bilo razvidno ,da je paket moral biti poškodovan.To sem trdil že v prvem kontaktu z odgovornimi.
Ampak njihov zaključek je bil,kot je zapisal serviser v nemčiji in pika.To jim zamerim, da moja beseda ni veljala ničesar. Poglej si še enkrat embalažo v kateri je bil računalnik.
Ampak njihov zaključek je bil,kot je zapisal serviser v nemčiji in pika.To jim zamerim, da moja beseda ni veljala ničesar. Poglej si še enkrat embalažo v kateri je bil računalnik.
darkolord ::
To v drobnem tisku, med vrsticami pomeni, da je nekdo dal befel, da se prenosnik še enkrat poškoduje in se vrne kupninoNe, ne pomeni. To pomeni točno to, kar piše - da so se odločili, da vrnejo kupnino. Med vrsticami bi tole čisto enako lahko prebral, da so pač priznali svojo krivdo ker so bili stisnjeni v kot in so se vdali.
bluefish ::
Nisem bral vsega in bo tole morda bluz, vendar si na koncu dobil povrnjeno kupnino, čeprav je postopek res trajal (pre)dolgo.
Razlika je ta, da bi se z mnogimi našimi štacunami dogovarjal v nedogled ali preko sodišča oziroma inšpektorata.
Razlika je ta, da bi se z mnogimi našimi štacunami dogovarjal v nedogled ali preko sodišča oziroma inšpektorata.
solatko ::
MIRAN67 - Ne vem zakaj ti, kljub, zate ugodni rešitvi, še vedno nočeš razumeti, da Medion in Hofer nista firmi, ki bi imeli slabo poprodajno aktivnost, da pa se srečujejo, tako kot vsi, ki delajo z ljudmi, z različnimi upravičenimi in goljufivimi zadevami.
Ker ne gre za firmo z nekaj zaposlenimi in enim odgovornim šefom, so naloge in odgovornosti razdeljene, od zgoraj navzdol. Ne vem kakšen način imajo pri sprejemu pošiljke (za kar nekaj evropskih in svetovnih firm vem, kakšen je in v primeru poškodbe na pošiljki, te praviloma ne sprejmejo ali pa reklamacijo avtomatično zavrnejo - morda so ti znana pravila vračanja trdih diskov v RMA - če boš falil eno od navodil pakiranja, ti reklamacijo upravičeno zavrnejo, pa če prav gre za nekaj mm premalo pene okoli pokvarjenega diska).
Če si kdaj sodeloval s kakšno večjo firmo (vzemi za primer banko - referen za okencem, ima sam od sebe, zelo malo kompetenc, vseeno je pa on tisti prvi, ki preveri tvojo identiteto. V izogib nesporazumov, se dogajanje na bančnih okencih snema), zato, odločitev, da se navkljub "neupravičenosti" reklamacije, zadeva reši v tvojo korist, prinese nekdo na drugem ali tretjem nivoju, s svojo trdoglavostjo in vztrajnostjo, si prepričal nižje šefe in višji je udaril pomizi in dal ukaz - vrnite kupnino. Da pa si prepričal nižje vodje, je moralo preteči nekaj časa.
V firmi z eno vodstveno osebo, bi bila zadeva rešena v enem dnevu, praviloma v tvojo škodo. Oni bi kazali posnetke pokvarjenega računalnika, ti pa po drugi strani nebi imel dokazil, da si poslal, praktično delujočo napravo, s parimi napakami - pregrevanje in težave s tipkovnico ali kaj je že bilo.
Kaj misliš, kdo bi na koncu plačal stroške tožbe?
Zakaj jih zagovarjam - zato, ker so meni rešili 4 reklamacije, prijateljem pa kar nekaj krat več, brez enega zapleta (šlo je tudi za večje zneske, kot je bil tvoj).
Potem pa se na forumu, kjer je kar nekaj uporabnikom veliko teh stvari jasna, registrirata dva posameznika, ki imata kar naenkrat težave s Hoferjem in Medionom in to s štajeskega konca, kjer je kar nekaj firm, ki se ukvarjajo s prodajo računalnikov in jim je Hofer s svojo ponudbo Medionov, nelojalna konkurenca, ki jo je potrebno čim bolj očrnit.
Ravno tako se je obtoževalo Dinota (če prav je bilo njegovo poslovanje s strankami odlično, pa tudi poprodajnih problemov ni imel nihče), šlo je za razne dopise o nepriznavanju garancij.......
To so delali lumpi iz neke druge MB firme, ki so sestavljali zanič, nekonkurenčne mašine, katerih so, do prihoda Dinota, prodali vsak mesec kar nekaj, s previsokimi cenami oškodovali kupce, vgrajevali nekvalitetne komponente in še sestava je bila na oko, obupna.
Zgodilo se je to, da jim je, kar na enkrat prodaja upadla, forumi pa so bili polni pohval Dinovega podjetja in podjetnosti.
Kritike so se ustavile na dveh, treh posameznikih, vsi drugi kupci - bilo ih je nekaj sto, pa so bili zadovoljni.
Drug primer so nekatere druge firme, ki pa so bile dejansko opljuvane z mnogimi posti, grozili so celo s tožbami do S-T-ja, danes pa jih ni več ali pa životarijo in jih nihče več ne povoha.
Sam izhajam iz poslovnih vod, ravno na tem področju o katerem se na tem forumu debatira in vsaj malenkostno poznam to sceno, zato so mi taki posti, že v osnovi skregani z logiko.
V takih primerih gre lahko za stranko, ki je ubrala napačno pot in želi, da se sedaj vsi v verigi obnašajo po njenih željah (določene zadeve pri reklamiranu so pač predpisane in se jih je potrebno držat).
Ali gre za dejanski nesporazum med stranko - dostavno službo in servisom v tujini.
Ali gre za zavrnjeno neupravičeno reklamacijo.
Ali pa za navaden trol, ki naj očrni neko uspešno in do kupca prijazno firmo. Verjemi, da en Hofer ali Medion ob kolikor toliko upravičeni zadevi, ne bo šel v škodo kupca, pa en BauMax, OBI, Bauhaus, eLeclerc in kar je teh večjih trgovcev, nikoli ne bo kompliciral za nekaj sto ali tisoč€, če je reklamacija vsaj deloma upravičena.
Torej po samo dveh postih nezadovoljnih potrošnikov in še celo iz iste regije, v kateri je tudi slučajno nekaj firm, ki životarijo s prodajo podobne tehnične robe, dvom v resničnost zelo visok.
Kar me pa najbolj moti, pa je tvoj zadnji stavek
Namesto tega bi lahko dal vsaj besedo pohvale, da so navkljub nemogočim nesporazumom, vse skupaj zaključili, tebi v prid.
Ker ne gre za firmo z nekaj zaposlenimi in enim odgovornim šefom, so naloge in odgovornosti razdeljene, od zgoraj navzdol. Ne vem kakšen način imajo pri sprejemu pošiljke (za kar nekaj evropskih in svetovnih firm vem, kakšen je in v primeru poškodbe na pošiljki, te praviloma ne sprejmejo ali pa reklamacijo avtomatično zavrnejo - morda so ti znana pravila vračanja trdih diskov v RMA - če boš falil eno od navodil pakiranja, ti reklamacijo upravičeno zavrnejo, pa če prav gre za nekaj mm premalo pene okoli pokvarjenega diska).
Če si kdaj sodeloval s kakšno večjo firmo (vzemi za primer banko - referen za okencem, ima sam od sebe, zelo malo kompetenc, vseeno je pa on tisti prvi, ki preveri tvojo identiteto. V izogib nesporazumov, se dogajanje na bančnih okencih snema), zato, odločitev, da se navkljub "neupravičenosti" reklamacije, zadeva reši v tvojo korist, prinese nekdo na drugem ali tretjem nivoju, s svojo trdoglavostjo in vztrajnostjo, si prepričal nižje šefe in višji je udaril pomizi in dal ukaz - vrnite kupnino. Da pa si prepričal nižje vodje, je moralo preteči nekaj časa.
V firmi z eno vodstveno osebo, bi bila zadeva rešena v enem dnevu, praviloma v tvojo škodo. Oni bi kazali posnetke pokvarjenega računalnika, ti pa po drugi strani nebi imel dokazil, da si poslal, praktično delujočo napravo, s parimi napakami - pregrevanje in težave s tipkovnico ali kaj je že bilo.
Kaj misliš, kdo bi na koncu plačal stroške tožbe?
Zakaj jih zagovarjam - zato, ker so meni rešili 4 reklamacije, prijateljem pa kar nekaj krat več, brez enega zapleta (šlo je tudi za večje zneske, kot je bil tvoj).
Potem pa se na forumu, kjer je kar nekaj uporabnikom veliko teh stvari jasna, registrirata dva posameznika, ki imata kar naenkrat težave s Hoferjem in Medionom in to s štajeskega konca, kjer je kar nekaj firm, ki se ukvarjajo s prodajo računalnikov in jim je Hofer s svojo ponudbo Medionov, nelojalna konkurenca, ki jo je potrebno čim bolj očrnit.
Ravno tako se je obtoževalo Dinota (če prav je bilo njegovo poslovanje s strankami odlično, pa tudi poprodajnih problemov ni imel nihče), šlo je za razne dopise o nepriznavanju garancij.......
To so delali lumpi iz neke druge MB firme, ki so sestavljali zanič, nekonkurenčne mašine, katerih so, do prihoda Dinota, prodali vsak mesec kar nekaj, s previsokimi cenami oškodovali kupce, vgrajevali nekvalitetne komponente in še sestava je bila na oko, obupna.
Zgodilo se je to, da jim je, kar na enkrat prodaja upadla, forumi pa so bili polni pohval Dinovega podjetja in podjetnosti.
Kritike so se ustavile na dveh, treh posameznikih, vsi drugi kupci - bilo ih je nekaj sto, pa so bili zadovoljni.
Drug primer so nekatere druge firme, ki pa so bile dejansko opljuvane z mnogimi posti, grozili so celo s tožbami do S-T-ja, danes pa jih ni več ali pa životarijo in jih nihče več ne povoha.
Sam izhajam iz poslovnih vod, ravno na tem področju o katerem se na tem forumu debatira in vsaj malenkostno poznam to sceno, zato so mi taki posti, že v osnovi skregani z logiko.
V takih primerih gre lahko za stranko, ki je ubrala napačno pot in želi, da se sedaj vsi v verigi obnašajo po njenih željah (določene zadeve pri reklamiranu so pač predpisane in se jih je potrebno držat).
Ali gre za dejanski nesporazum med stranko - dostavno službo in servisom v tujini.
Ali gre za zavrnjeno neupravičeno reklamacijo.
Ali pa za navaden trol, ki naj očrni neko uspešno in do kupca prijazno firmo. Verjemi, da en Hofer ali Medion ob kolikor toliko upravičeni zadevi, ne bo šel v škodo kupca, pa en BauMax, OBI, Bauhaus, eLeclerc in kar je teh večjih trgovcev, nikoli ne bo kompliciral za nekaj sto ali tisoč€, če je reklamacija vsaj deloma upravičena.
Torej po samo dveh postih nezadovoljnih potrošnikov in še celo iz iste regije, v kateri je tudi slučajno nekaj firm, ki životarijo s prodajo podobne tehnične robe, dvom v resničnost zelo visok.
Kar me pa najbolj moti, pa je tvoj zadnji stavek
LA LA LA LA Saj niso nori ,da bi priznali, da se je računalnik poškodoval na poti v servis.
Vglavnem , če bom imel še kdaj opravka, bom prekleto previden. L.P. REPAS
Namesto tega bi lahko dal vsaj besedo pohvale, da so navkljub nemogočim nesporazumom, vse skupaj zaključili, tebi v prid.
Delo krepa človeka
darkolord ::
kjer je kar nekaj firm, ki se ukvarjajo s prodajo računalnikov in jim je Hofer s svojo ponudbo Medionov, nelojalna konkurenca, ki jo je potrebno čim bolj očrnit.Spet obtožuješ. Zdaj je pa res že čas, da te obtožbe podkrepiš s kakšnimi dokazi. Vedno bolj namreč izgleda, da si glih ti tisti, ki te Medion pa Hofer plačujeta, da jima delaš reklamo.
solatko ::
Nič ne obtožujem, samo čudno se mi zdi, dva posta o problemih trgovine z računalniki Medion "slučajno" iz regije, kjer se nekaj firm ukvarja s prodajo računalniške opreme.
Nisem nikogar omenjal, samo navedel sem možne štiri razloge, da se nekdo registrira na forumu, ki naj bi bil namenjen računalništvu, zato, da pove, da se pri Hoferju ne splača kupit računalnika, ker boš imel problem z reklamacijo, kar pa na stotine zadovoljnih kupcev, lahko spodbija, ravno to, kako malo je treba vložiti truda, da dobiš nov izdelek ali povrnjeno kupnino.
Lahko pa pogledaš nazaj iz katerih firm so se oglašali kritiki Elektronike.si - bivše Dinocomp firme. Šlo je za zaposlene v Comtronu.
Jaz delam na področju, ki ga s svojo dejavnostjo in nizkimi cenami kvalitetnih računalnikov, precej konkurenčno pokriva ravno Hofer. Samo mi skrbimo, da imamo dela dosti, nas konkurenca ne moti in se do strank obnašamo po standardih, ki naj bi veljali za dobre firme.
Vsako neupravičeno pljuvanje po nekom ali firmi me moti, če pa dejansko pride do nesporazuma, pa v primeru, da je rešen v mojo korist, navkljub morebitnim problemom, morda opišem dogodek (pred nekaj leti sem ga z urejanjem reklamacije v Harvej Normanu), na koncu pa podjetje vseeno pohvalim, da so problem rešili v mojo korist.
Danes sploh nebi pisal, pa me je zmotil ravno zadnji stavek v postu in resnično nisem mogel biti tiho, ker se lahko podobna zgodba, v prihodnosti zgodi naši firmi.
Verjemi, da bodo odgovorni v Hoferju primera raziskali (če se jim sploh da ukvarjat z dvema problemčkoma) in potegnili pravne sankcije, če gre slučajno za namišljene dogodke. Sredstev za to, jim ne manjka, odvisno je samo od tega, na koliko različnih forumih sta opisala svoj problem.
Nisem nikogar omenjal, samo navedel sem možne štiri razloge, da se nekdo registrira na forumu, ki naj bi bil namenjen računalništvu, zato, da pove, da se pri Hoferju ne splača kupit računalnika, ker boš imel problem z reklamacijo, kar pa na stotine zadovoljnih kupcev, lahko spodbija, ravno to, kako malo je treba vložiti truda, da dobiš nov izdelek ali povrnjeno kupnino.
Lahko pa pogledaš nazaj iz katerih firm so se oglašali kritiki Elektronike.si - bivše Dinocomp firme. Šlo je za zaposlene v Comtronu.
Jaz delam na področju, ki ga s svojo dejavnostjo in nizkimi cenami kvalitetnih računalnikov, precej konkurenčno pokriva ravno Hofer. Samo mi skrbimo, da imamo dela dosti, nas konkurenca ne moti in se do strank obnašamo po standardih, ki naj bi veljali za dobre firme.
Vsako neupravičeno pljuvanje po nekom ali firmi me moti, če pa dejansko pride do nesporazuma, pa v primeru, da je rešen v mojo korist, navkljub morebitnim problemom, morda opišem dogodek (pred nekaj leti sem ga z urejanjem reklamacije v Harvej Normanu), na koncu pa podjetje vseeno pohvalim, da so problem rešili v mojo korist.
Danes sploh nebi pisal, pa me je zmotil ravno zadnji stavek v postu in resnično nisem mogel biti tiho, ker se lahko podobna zgodba, v prihodnosti zgodi naši firmi.
Verjemi, da bodo odgovorni v Hoferju primera raziskali (če se jim sploh da ukvarjat z dvema problemčkoma) in potegnili pravne sankcije, če gre slučajno za namišljene dogodke. Sredstev za to, jim ne manjka, odvisno je samo od tega, na koliko različnih forumih sta opisala svoj problem.
Delo krepa človeka
darkolord ::
To, da sta oba iz druge največje regije v Sloveniji, nič ne pomeni (zarota!).
Prav tako nič ne pomeni, da je stotine ali tisoče ljudi pred njima reklamacije uspešno rešila. Se mi je že parkrat zgodilo, da so me na servisu hitro hoteli obtožiti, da je nemogoče (nemogoče!), da bi nek izdelek crknil, ker kljub tisočim nakupom ni še nikomur (kupim pač kvalitetno robo) crknil. Nemogoče.
O resničnosti MIRAN67-ovih trditev se nisem nikoli opredelil (ker ne poznam vseh dejstev), se mi pa zdi njegovo gradivo (fotografije, dopisi, ...) vseeno precej bolj verodostojno kot tvoji dolgi sestavki o hvaljenju servisov in pravljicah o poslovnih praksah, ki ponekod mejijo že na znanstveno fantastiko.
Pa z zadnjim odstavkom še vedno direkt namiguješ, da gre za goljufijo s strani kupcev.
Prav tako nič ne pomeni, da je stotine ali tisoče ljudi pred njima reklamacije uspešno rešila. Se mi je že parkrat zgodilo, da so me na servisu hitro hoteli obtožiti, da je nemogoče (nemogoče!), da bi nek izdelek crknil, ker kljub tisočim nakupom ni še nikomur (kupim pač kvalitetno robo) crknil. Nemogoče.
O resničnosti MIRAN67-ovih trditev se nisem nikoli opredelil (ker ne poznam vseh dejstev), se mi pa zdi njegovo gradivo (fotografije, dopisi, ...) vseeno precej bolj verodostojno kot tvoji dolgi sestavki o hvaljenju servisov in pravljicah o poslovnih praksah, ki ponekod mejijo že na znanstveno fantastiko.
Pa z zadnjim odstavkom še vedno direkt namiguješ, da gre za goljufijo s strani kupcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
fosil ::
To pa je logika, da ker je nekdo štajerc je očitno zaposlen v comtronu in hoče očrnit hofer.
To da je na šrajerskem nadpovprečno veliko računalniških podjetij, je še dodatna bedarija.
Predstava, da v velikih firmah na servisih delajo strokovnjaki, doktorji znanosti v belih oblekah je pa sploh neumnost.
To da je na šrajerskem nadpovprečno veliko računalniških podjetij, je še dodatna bedarija.
Predstava, da v velikih firmah na servisih delajo strokovnjaki, doktorji znanosti v belih oblekah je pa sploh neumnost.
Tako je!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | MEDION SERVISOddelek: Kaj kupiti | 7895 (7007) | dzinks63 |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 16071 (12829) | St235 |
» | Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 17786 (14324) | XsenO |
» | Računalnik iz Hofer-jaOddelek: Kaj kupiti | 15997 (4548) | MIRAN67 |
» | Prenosni računalnik MedionOddelek: Pomoč in nasveti | 10771 (10030) | jest10 |