Forum » Sedem umetnosti » The Walking Dead
The Walking Dead
Okapi ::
Mimogrede, 1:5000 je glede na videno po mojem pretirana cifra. To bi pomenilo, da v Sloveniji ostane živih 400 ljudi (se pravi manj, kot je medvedov), v vsej Ljubljani 60. To je tako malo, da bi lahko mesece dolgo hodil okoli, pa sploh ne bi nikogar srečal, vsaj na podeželju.
O.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Zmajc ::
Razen če bi sam zombi virus imel še visoko smrtnost in bi se število umrlih na dan postoterilo.
Tudi če bi zadevo nekako uspeli spraviti pod kontrolo bi to da vsak umrli postane zombi predstavljalo ogromen problem. Vsak starec ki ga šlagira ko ninikogar zraven, udeleženci prometnih nesreč, utopljenci, ipd
Tudi če bi zadevo nekako uspeli spraviti pod kontrolo bi to da vsak umrli postane zombi predstavljalo ogromen problem. Vsak starec ki ga šlagira ko ninikogar zraven, udeleženci prometnih nesreč, utopljenci, ipd
DarkSite ::
Torej če zoombi sledi zvoku je kul, ker lahko narediš ornk obrambo.
Recimo:
1) nad prepadom obsesis zvocnike in vsi zombiji bodo sli v smeri prepada in seveda padli v prepad. Če ni velike luknje pač uporabis kako reko, jezero, morje. Lahko tudi veliko luknjo v njej pa bager in potem naredis par fur gor in dol.
Recimo:
1) nad prepadom obsesis zvocnike in vsi zombiji bodo sli v smeri prepada in seveda padli v prepad. Če ni velike luknje pač uporabis kako reko, jezero, morje. Lahko tudi veliko luknjo v njej pa bager in potem naredis par fur gor in dol.
BigWhale ::
V teoriji deluje marsikaj. Hrane za 150 let pa pač ne boš nabral, ker bo večina robe propadle že precej prej. Nekaj let bo šlo, ravno večno pa ne. V seriji je sicer predstavljeno, da na večja mesta, nakupovalna središča in tako pozabi, ker so povsem preplavljena z zombiji. Morda bi ti jih lahko sčasoma uspelo očitstiti, vendar to ne bi bila trivialna naloga - mesto Atlanta ima pol milijona prebivalcev, z urbano okolico (kjer je dosti zombijev) pa pet milijonov. Zato se pa serija potem dogaja po manjših naseljih v okolici.
Saj pravim, da v teoriji. Konzerv bi imel toliko, da ne bi vedel kam z njimi, v bistvu bi imel od zacetka obilico hrane. Sploh v ameriki, kjer imas na tono stvari v prahu, ki imajo shelf-life vsaj nekaj let. Pa stvar komot podaljsas na dvojni rok. Pri nas bi imel toliko prsuta, da ga ne bi mogel pojesti vsega. :D
Vojaške baze od novega veka naprej praviloma niso več na hribih. Tudi ne vem ali je hrib ravno idealna lokacija za proti zombijem, otok bi bil dosti boljši.
Saj ne bi ostal v vojaski bazi. Ce bi nasel taksno, kjer lahko zapres 'blast doors' in ostanes notri in poganjas agregate, potem zmagas. Ce to ne gre, se pa spravis v kaksno srednjevesko utrdbo. Ljubljanski grad recimo. :) Hrib je dobra zadeva, ker vidis dalec naokrog. Ce imas tank, pol se lahko v mesto vozis v shopping.
V seriji povedo, da zombiji brez hrane zdržijo zelo, zelo dolgo - mesece ali več in se ne začnejo jesti med sabo. Trajalo bo kar dolgo.
Cist nerealno. ;>
BigWhale ::
Torej če zoombi sledi zvoku je kul, ker lahko narediš ornk obrambo.
Recimo:
1) nad prepadom obsesis zvocnike in vsi zombiji bodo sli v smeri prepada in seveda padli v prepad. Če ni velike luknje pač uporabis kako reko, jezero, morje. Lahko tudi veliko luknjo v njej pa bager in potem naredis par fur gor in dol.
Lemmings! ;>
Tudi ce so tolk pametni, da se pre prepadom ustavijo, je ze to dost pomembno, da gredo za zvokom. En dober woofer in avto, pa lahko celo naselje spraznis. Ce zombiji hodio s 3km/h se ti z avtom vozis 3.5km/h. Al pa mal odbrzis naprej, vzames sendvic, ki si ga mel zavitega v alu foliji in cakas, da pridejo k tebi. V desetih urah si 30km stran. Tam mas pa kolega s tankom in metalci plamena. :D
Zmajc ::
Zombiji lahko komot preživijo daljša obdobja v vodi, tak da neko vodenje v reke in jezera nebi pomagalo kaj dosti na dolgi rok.
sheeshkar ::
Smešno je, kako nekateri trdijo, da so dogodki v seriji nerealni, hkrati bi pa milijonska mesta izprazili z glasnim radiem in vse zombije pomendrali z nekaj tanki.
Okapi ::
Tudi če bi zadevo nekako uspeli spraviti pod kontrolo bi to da vsak umrli postane zombi predstavljalo ogromen problem. Vsak starec ki ga šlagira ko ninikogar zraven, udeleženci prometnih nesreč, utopljenci, ipdPrav noben hud problem ne bi bil. Večina starcev, ki umrejo neopaženo, umrejo v zaklenjenem stanovanju. Za vse druge pač velja preprost higienski ukrep, primerno močan udarec v glavo. V resnici je to precej bolj preprosto, kot poskrbeti za trupla v primeru ebole ali kuge ali kakšne druge bolezni.
Kot vidimo, so zombiji nekoliko nevarni samo v dveh primerih - da jih je ogromno na kupu, ti si pa sam, ali pa, da te kje kakšen preseneti, recimo v spanju, ali če greš na slepo v kakšno klet. Malce previdnosti, in takšni posamezni zombiji zaradi običajne umrljivosti ljudi ne bi predstavljali nobene resnejše nevarnosti.
Če ni velike luknje pač uporabis kako reko, jezero, morje. Lahko tudi veliko luknjo v njej pa bager in potem naredis par fur gor in dol.Reka je dobra bariera, da zombiji ne pridejo čez - recimo precejšen del Ljubljane je v bistvu otok in samo pregrade na mostovih čez Ljubljanico in Grubarjev prekop moraš narediti, pa ne pride noben zombi od zunaj noter. Ampak tisti, ki padejo v reko, ne umrejo, ampak jih samo odnese naprej in slej ko prej se lahko kje skobacajo na kopno.
Tudi ce so tolk pametni, da se pre prepadom ustavijo, je ze to dost pomembno, da gredo za zvokom.Jim ne bi nič pomagalo. Tisti, ki bi prvi prišli do prepada, bi se morda celo res ustavili, ampak od zadaj bi prihajali drugi, ki prepada ne bi videli, komunicirati med seboj ne znajo, in bi tiste spredaj preprosto potisnili v prepad. Kot rečeno - zombiji so tako neumni, da bi jih s povprečno človeško pametjo hitro iztrebil.
O.
Okapi ::
V najbližji darsovi bazi imaš vse potrebno. Najprej greš po enega takega, namesto stekel privariš kovinske rešetke na okna za dodatno varnost, in se lotiš čiščenja nesnage.
Potem vzameš tole in skoplješ nekaj velikih jam.
Na koncu pa vzameš še tole in sfaširano nesnago splužiš v te jame.
Teden ali dva dela in si najhujši del problema rešil
Potem vzameš tole in skoplješ nekaj velikih jam.
Na koncu pa vzameš še tole in sfaširano nesnago splužiš v te jame.
Teden ali dva dela in si najhujši del problema rešil
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Zmajc ::
To bi funkcioniralo samo pri nas, kako miljonsko velemesto bi hitro vzel vrag. Da države tretjega sveta sploh ne omenjamo.
oo7 ::
V nekaterih primerih tudi skopan kanal ne bi zadostoval
Če pride npr taka čreda
Bi prej kot slej tisti kanal bil povn in bi ostali zombači šli samo čez.
Če pride npr taka čreda
Bi prej kot slej tisti kanal bil povn in bi ostali zombači šli samo čez.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Imajo pa srečo v tej seriji, da niso te vrste zombiji
Zdaj si pa predstavljajte razmerje 1:5000 serija bi se lahko končala v prvi sezoni.
Zdaj si pa predstavljajte razmerje 1:5000 serija bi se lahko končala v prvi sezoni.
Okapi ::
Za boljšo predstavo - volumen človeškega telesa je, če zaokrožimo precej navzgor, 100 litrov. Olimpijski bazen ima 2,5 milijona litrov. Vanj bi torej spravili 25.000 zombijev.
Malo bi bilo seveda treba pazit na dimenzije jarkov, da te ne bi kaj presenetilo, oziroma bi jih moral narediti tako, da lahko zombije iz njih občasno pospraviš v večjo jamo - ali pa skuriš do pepela.
O.
Malo bi bilo seveda treba pazit na dimenzije jarkov, da te ne bi kaj presenetilo, oziroma bi jih moral narediti tako, da lahko zombije iz njih občasno pospraviš v večjo jamo - ali pa skuriš do pepela.
O.
Zmajc ::
Ko bi do Evrope prišla Kitajsko-Indijska horda 2 miljard zombijev ti noben jarek ali olimpijski bazen nebi sfolgal. :P
matobeli ::
Sej mamo hrvaško blizu. Sploh ne bi blo švoh na enem hvaru preživljat svoj preostanek življenja
Okapi ::
Imajo pa srečo v tej seriji, da niso te vrste zombijiJa, hitri zombiji, ki delujejo organizirano, četudi zgolj nagonsko (recimo s pametjo mravelj), so pa seveda čisto nekaj drugega. Proti takim se je pa neprimerno težje boriti.
Ko bi do Evrope prišla Kitajsko-Indijska horda 2 miljard zombijev ti noben jarek ali olimpijski bazen nebi sfolgal.Kitajsko-indijske horde bi "sfolgala" že Volga in Bospor.
O.
DarkSite ::
oo7 ::
matobeli ::
grizu bi prah ko bi ga sonček malo pošlatal :)
Sicer, kako pa je z vodo in zombiji? nisem še nobenega videl piti pa so vseeno vsi taki žoftni. A je kao njihova voda preveč kul da bi izhlapela iz napol razžaganega telesa?
Sicer, kako pa je z vodo in zombiji? nisem še nobenega videl piti pa so vseeno vsi taki žoftni. A je kao njihova voda preveč kul da bi izhlapela iz napol razžaganega telesa?
oo7 ::
grizu bi prah ko bi ga sonček malo pošlatal :)
Sicer, kako pa je z vodo in zombiji? nisem še nobenega videl piti pa so vseeno vsi taki žoftni. A je kao njihova voda preveč kul da bi izhlapela iz napol razžaganega telesa?
Isto kot pri mrtvem človeku samo, da oni lahko še hodijo okoli.
oo7 ::
Flesh sloughing off, turning blue and gray, and generally remaining damaged long after wounds ought to have scabbed over; all of these indicate that Z-1 has a unique effect on human skin.
Oxygen blockages to skin cells causes necrosis; that's the premature death of cells in living tissue. Necrosis can happen to the living in various ways, including snake and spider bites, which indicates that Z-1 lives very, very well in human saliva, and, like the bite from a brown recluse spider, it begins a slow process of killing tissues. But that doesn't mean it has to kill muscle tissues--only skin and flesh tend to decay, at least initially. When zombies are injured by stupidly running into things or getting shot, the wound never heals because skin cells are dead, and the immune system, rocked by the other effects of Z-1, cannot address the problems of infections by other organisms, which only increases decay.
Given enough time, Z-1 causes necrosis of bone cells, which brings on symptoms similar to osteogenesis imperfecta (brittle bone disease), of a Type IV kind or above. In this phase of zombism, bones are easily fractured. This is why "older" zombies (those who've had Z-1 the longest and have gone through all the major cellular breakdown stages) are mushier, easier to hack into pieces, almost exactly like a corpse.
Oxygen blockages to skin cells causes necrosis; that's the premature death of cells in living tissue. Necrosis can happen to the living in various ways, including snake and spider bites, which indicates that Z-1 lives very, very well in human saliva, and, like the bite from a brown recluse spider, it begins a slow process of killing tissues. But that doesn't mean it has to kill muscle tissues--only skin and flesh tend to decay, at least initially. When zombies are injured by stupidly running into things or getting shot, the wound never heals because skin cells are dead, and the immune system, rocked by the other effects of Z-1, cannot address the problems of infections by other organisms, which only increases decay.
Given enough time, Z-1 causes necrosis of bone cells, which brings on symptoms similar to osteogenesis imperfecta (brittle bone disease), of a Type IV kind or above. In this phase of zombism, bones are easily fractured. This is why "older" zombies (those who've had Z-1 the longest and have gone through all the major cellular breakdown stages) are mushier, easier to hack into pieces, almost exactly like a corpse.
FlyingBee ::
fora bi bila, če bi se izkazalo, da je le v širši okolici Atlante ta problem in da so okoli tega parimetra naredili visok zid ter počistili z ostalim svetom ali pa da so zajebali in je vse okoli tega zidu mrtvo in je tako vse obratno
bambam20 ::
fora bi bila, če bi se izkazalo, da je le v širši okolici Atlante ta problem in da so okoli tega parimetra naredili visok zid ter počistili z ostalim svetom ali pa da so zajebali in je vse okoli tega zidu mrtvo in je tako vse obratno
Mislim, da ni problem samo v širši okolici Atlante. Sicer bi rekel, da je vlada pod krinko izpustila eksperimentalno en plin za ubijanje, kjer pa je zadeva potem odšla izven kotrole. Plin je ušel v ozračje in tako okužil celotno USA in verjetno tudi južno0 ameriko , ter Kanado. To je po moje edina logična obrazložitev, zakaj vsi v sebi nosijo ta virus. Vdihnili so ga. Zdaj, pač določen % populacije je verjetno naravno odporen na virus. Sicer, lahko virus potuje po zraku? Tok pa spet ne vem.
Zombiji se med seboj ne jedo. Zombi pač 2živi", dokler ne strohni. Se pravi dolgo, dolgi :). Zakaj Zombiji napadajo žive in se hranijo z mesom je pa misterija, ki je nisem nikoli razrešil. Pa ne mislim v seriji , ker zombiji obstajajo v takšni obliki že dolgo. Samo vprašanje, zakaj bi mrtvec, ki je oživel imel apetit po mesu je čist mimo.
So pa po mojih izkušnjah ljudje, ki jih je ugriznil zombie hitreje reanimirajo kot tisti, ki so umrli naravne smrti. Če se dobro spomnim naj bi reanimacija načeloma potekala veliko počasneje kot je to prikazano v serijalu. Od ure pa do celo 48 ur. Sicer ni tukaj nobenega pravila, kdaj bo nastalo vstajenje, vendar so primeri, ko je okuženi se reanimiral po nekaj minutah bolj piškave.
V realnem svetu vsi vemo, upam da, zombija ostraniš edino, če mu uničiš možgane. Tega v TWD svetu ne vedo oz. na začetku epidemije niso vedeli, zato tudi toliko smrtnih žrtev. Tako je v vseh filmih, stripih ipd, kot da ta ne poznajo pojava zombi :=). In potem pride do situacij, ko ustrelijo v zombija 50 metkov, pa je ta še vedno "živ" in se čudijo. Potem ta preživeli zombakej nekoga ugrizne in , ker ne vedo kako se okužba širi temu ne dajo posebnega pomena. Tako iz tega nastane en kup potencijalnih bodoči zombijev, ki širijo zadevo plus seveda naravno umrli. Ko si pridejo gor, kako se širi, kako lahko zombija uničiš je že zadeva ušla izpod nadzora =). Neki takega pač.
Sicer je po svoje tudi nerealno, da je takšno pomanjkanje municije. V vojašnici se zagotovo najde dovolj nabojev in sniperske puške.
Potem je nerealno, sploh gledano za USA, kjer so mesta polna orožje, da folk nima za obrambo meče. To je zagotovo najboljša zadeva za prebadanje lobanj. Bolj kot kladiva.
Moj plan bi bil, kot je že bilo rečeno ravnina, hrup oz. glasba in sniperske puške. S tem počistiš bataljone zombijev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Smrekar1 ::
Saj ne bi ostal v vojaski bazi. Ce bi nasel taksno, kjer lahko zapres 'blast doors' in ostanes notri in poganjas agregate, potem zmagas. Ce to ne gre, se pa spravis v kaksno srednjevesko utrdbo. Ljubljanski grad recimo. :)
Mi najdeš kak seznam srednjeveških utrdb v okolici Atlante v ZDA?
Sicer je po svoje tudi nerealno, da je takšno pomanjkanje municije. V vojašnici se zagotovo najde dovolj nabojev in sniperske puške.
Najprej moraš najti vojašnico in se prikopati do skladišča streliva. Bržkone so preplavljene z zombiji in imaš problem jajce/kura
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
bambam20 ::
Okapi ::
Ma kakšna vojašnica. Samo do enega "bauhausa" moraš priti, oziroma Home Depota. Te imajo vsepovsod. Tam pa "nabaviš" akumulatorske pištole za žeblje, udarne vrtalnike, motorke, macole ... To, plus nekaj težje mehanizacije, in imaš vse potrebno za učinkovito borbo proti počasnim & neumnim zombijem. Če pa ravno hočeš streljati, smo že ugotovili, da je orožja vsepovsod dovolj - trgovine z orožjem so v vsakem malo večjem kraju, sicer pa pač iščeš po domovih. Tu so še policijske postaje, ki so tudi dobro založene in jih je vsepovsod dovolj.
O.
O.
sheeshkar ::
Okapi ::
Smrekar1 ::
Ma kakšna vojašnica. Samo do enega "bauhausa" moraš priti, oziroma Home Depota. Te imajo vsepovsod. Tam pa "nabaviš" akumulatorske pištole za žeblje, udarne vrtalnike, motorke, macole ... To, plus nekaj težje mehanizacije, in imaš vse potrebno za učinkovito borbo proti počasnim & neumnim zombijem. Če pa ravno hočeš streljati, smo že ugotovili, da je orožja vsepovsod dovolj - trgovine z orožjem so v vsakem malo večjem kraju, sicer pa pač iščeš po domovih. Tu so še policijske postaje, ki so tudi dobro založene in jih je vsepovsod dovolj.
O.
Po videnem v seriji sodeč so vse take lokacije že preplavljene z zombiji. Najbrž z razlogom ostajajo izključno v manjših mestecih in vaseh ane.
Stvar je v tem, da je to fikcija in fikcija ima svoje zakone. Tole je enako, kot da bi v Vojni Zvezd govoril o tem, da bi pa Vaderja res lahko boljše pokrpali. Pa dobro, vem da se taki tudi najdejo, samo je vseeno glupo.
sheeshkar ::
FlyingBee ::
ja, itak, da je cerkev good chance for food, samo da zdaj je mal drugačna hrana na voljo
bambam20 ::
BigWhale ::
Po videnem v seriji sodeč so vse take lokacije že preplavljene z zombiji. Najbrž z razlogom ostajajo izključno v manjših mestecih in vaseh ane.
Stvar je v tem, da je to fikcija in fikcija ima svoje zakone. Tole je enako, kot da bi v Vojni Zvezd govoril o tem, da bi pa Vaderja res lahko boljše pokrpali. Pa dobro, vem da se taki tudi najdejo, samo je vseeno glupo.
Ce se drzimo okvirov serije, potem je goriva dovolj na prvi malo bolj oddaljeni crpalki izven mesta. Tudi te niso tako zelo redke. Kdaj se dogaja serija? Sedanji cas? GPS navigacija bi verjetno se delovala tudi po enem letu ne-vzdrzevanja. Pametni telefoni tudi in ce imas off-line zemljevide, mas se turn-by-turn navigacijo. :> V najslabsem primeru pa lahko navigiras zgolj z gledanjem na zemljevid.
Drgac je pa v Georgii kar nekaj vojaskih baz. Tam ni na milijone zombijev. Tiste pa komot spucas z malo mocnejsim avtom oziroma tovornjakom. Potem si pa vzames cas, da preberes user manual za M1 Abrams.
Proti taksnim zombijem, kot so prikazani v seriji, se resnicno ni tako tezko boriti. Predstavljaj si, da pridejo pes in obkolijo tvoj tank. Gostoto zombijev lahko nabijemo na maximum, ker so pac zombiji, 6+ ljudi na kvadratni meter, kar zgleda nekako takole:
http://www.gkstill.com/Support/crowd-de...
M1 Abrams tank je sirok nekaj cez tri metre in dolg skoraj osem metrov. Ce gor zmontiras se plug za mine, dobis kr zlo ucinkovitega odstranjevalca zombijev.
Spredaj dobimo 4m sirok plug. Ce se s tem zapeljes med zombije, lahko komot privzamemo, da povozis vse, ki so ti na poti, in da so dovolj povozeni, da ne predstavljajo vec nevarnosti. Ne vozis s polno hitrostjo (70km/h) ampak mal manj, recimo 40km/h, kar je 11m/s. Vozis toliko casa, dokler imas pred sabo zombije, potem obrnes in vozis v nasprotno smer. Zombijev je toliko, da sproti zapolnijo vrzel, ki nastane. Mal sam gledas na to, da ne vozis vedno po enem in istem kupu.
V eni sekundi spucas 44 kvadratnih metrov zombijev. Ajd, recmo, da jih spucas samo 30 kvadratnih metrov na sekundo. Pa ce niso tko zlo na gosto postavljeni in jih je samo 6 na kvadratni meter, je to 180 zombijev na sekundo. Atlanta ima maximalno 6.1mio prebivalcev, ce stejes se okolico. To je slabih deset ur pucanja s tankom.
Upostevamo se to, da pucanje ni vedno tako zelo ucinkovito, imas pa se pet kolegov. V treh urah si fertik z Atlanto.
fireX88 ::
Vi imate prevec casa se mi zdi
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
Okapi ::
V eni sekundi spucas 44 kvadratnih metrov zombijevČe si kje na podeželju, pa poiščeš kaj takega (in delaš iz zombijev organsko gnojilo)
Drugače sem se pa tudi že spraševal, koliko časa bi brez nadzora delala kakšna tehnologija, recimo GPS. Koliko časa bi sateliti pravilno delali, ne da bi jih z Zemlje nadzorovali?
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
matobeli ::
Okapi ::
Pa še na genialno zamisel sem ob tem prišel, da bi naredil "ultimate zombie apocalipse survival off-line mega pack" - komplet zemljevidov, wikipedije, medicinskih priročnikov, vojaških priročnikov, survival priročnikov ... skratka, vsega, kar ti prav pride, ko internet crkne. Osnovni paket 16 GB, da pride na eno kartico ali usb ključ, potem pa še razširjene 32, 64 in 128 GB.
Če se bo kdo lotil posla, lepo prosim za 5% dobička od nedvomno izvrstnega zaslužka.
Mimogrede, komplet sovjetskih vojaških specialk za cel svet že imam na telefonu
Če se bo kdo lotil posla, lepo prosim za 5% dobička od nedvomno izvrstnega zaslužka.
Mimogrede, komplet sovjetskih vojaških specialk za cel svet že imam na telefonu
Offroad Navigation App with worldwide topographic maps (mainly Russian General Staff). For many countries in Africa and Asia these maps still belong to the best available topomaps
bambam20 ::
Pa še na genialno zamisel sem ob tem prišel, da bi naredil "ultimate zombie apocalipse survival off-line mega pack" - komplet zemljevidov, wikipedije, medicinskih priročnikov, vojaških priročnikov, survival priročnikov ... skratka, vsega, kar ti prav pride, ko internet crkne. Osnovni paket 16 GB, da pride na eno kartico ali usb ključ, potem pa še razširjene 32, 64 in 128 GB.
Če se bo kdo lotil posla, lepo prosim za 5% dobička od nedvomno izvrstnega zaslužka.
kaj ti bo, ker tko in tko ne bi bilo elektrike in ne bi imel kje polnit telefona. Pa tudi goriva oz nafte v zombie galaksiji ni ravno na pretek :P.
Veliko bolj normalna serija je tale letošnja Z nation..
FlyingBee ::
Z nation, si bo ogledal, drugače pa po opisu zgleda kot plagiat TWD, dobro, da jih ne tožijo
Okapi ::
kaj ti bo, ker tko in tko ne bi bilo elektrike in ne bi imel kje polnit telefona.Vidim da za sončne polnilnike še nisi slišal.
Te imaš, ko greš kam peš. Če se voziš z avti, imaš inverterje.
Ko se nekje namestiš za dlje časa, pa zaženeš generator.
Skratka, brez najmanjšega problema polniš telefone, tablice, prenosnike in ostale manjše porabnike. Malce bolj zapleteno bi bilo poskrbeti za hladen pir in sladoled.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
bambam20 ::
FlyingBee ::
bambam20 ::
Z nation, si bo ogledal, drugače pa po opisu zgleda kot plagiat TWD, dobro, da jih ne tožijo
Z nation je drugačen od TWD. Jih nimajo kaj tožit.
zelo drugačen očitno, California ni Washington in preživeli ni "fake" znanstvenik
metkov majo dost, goriva tudi.. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Walking Dead (Daryl & Carol) spinoff (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 6599 (118) | oo7 |
» | Fear the Walking Dead (strani: 1 2 3 4 … 18 19 20 21 )Oddelek: Sedem umetnosti | 343957 (23944) | oo7 |
» | The Walking Dead (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 38741 (6919) | oo7 |
» | The Walking Dead - Spin-Off (2020 - )Oddelek: Sedem umetnosti | 8130 (3152) | oo7 |
» | Tv serija : Ash vs Evil Dead (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 19502 (12036) | oo7 |