Forum » Loža » Izguba na rabljenih oz. novih avtih
Izguba na rabljenih oz. novih avtih
Rippy ::
Zato ga pa vedno, ko kupujes rabljen avto, peljes na uradni servis, da ga priklopijo na racunalnik in tehnicno pregledajo.
Tole tudi ni vedno rešitev. Še vedno ne veš v kakšnem stanju je motor (mehansko), do kakšne mere so obrabljeni določeni deli itd.
To in razne kozmetične napake (vdrtine, praske, obraba...), ki jih mogoče ne opaziš takoj in so lahko "nadležne". Možno je tudi, da ti in servis spregleda morebitne težave s elektroniko itd.
c00L3r ::
Najprej opaziš razliko med starim in novim avtom v zavorah.
Kdor ne verjame pa se naj pelje z Golfom, Meganom, Cliotom ... iz leta 1995, nato pa z istimi modeli iz 2005. Razlika je kot noč in dan.
Definiraj.
Pelji se s temi avti 50km/h, 100km/h in recimo 150km/h. Pa pri vsaki od teh hitrosti se poskusi čimprej ustavit. Če boš trdil da se zavore delujejo podobno in da se ustaviš po približno enaki dolžini, potem ne dojemaš realnosti
Konkreten primer. S kolegi imamo vse generacije Opel Corse, A, B, C in zadnjo D. Pri vsaki generaciji se opazijo napredki v zavorah in legi na cesti.
Valvoline ::
Najprej opaziš razliko med starim in novim avtom v zavorah.
Kdor ne verjame pa se naj pelje z Golfom, Meganom, Cliotom ... iz leta 1995, nato pa z istimi modeli iz 2005. Razlika je kot noč in dan.
Definiraj.
Pelji se s temi avti 50km/h, 100km/h in recimo 150km/h. Pa pri vsaki od teh hitrosti se poskusi čimprej ustavit. Če boš trdil da se zavore delujejo podobno in da se ustaviš po približno enaki dolžini, potem ne dojemaš realnosti
Konkreten primer. S kolegi imamo vse generacije Opel Corse, A, B, C in zadnjo D. Pri vsaki generaciji se opazijo napredki v zavorah in legi na cesti.
Sj je res,vendar morš vedet da pač vsak naslednji model corse je imel večja platišča in gume ter večji premer diskov in ploščic. Corso A in B pa nikakor ne moreš dat v istem razredu kot corso C in D.
Pyr0Beast ::
In čisto možno imajo tisti starejši avti še originalne (popolnoma zarjavele in uničene) diske ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
matejmesar ::
Relanium ::
In kje sem jaz to napisal da so novejši avti slabši? Seveda so boljši,vedno bo novejši model boljši k starejši,normalno. Pa kupuj na vsakih 3-4 leta novega,če maš keša na preteku zakaj da ne.Jz nimam rad novejših avtov ker ga sam ne smeš prčkat.Hecno je da je vedno več plastike,tudi tam kjer ni treba.Včasih smo se vsi smejal temu da je trabant ves plastični,lejga danes pa je to povsem normalno. :)To bo počas plastični premični racunalnik na 4 kolesa z 1000+ senzorjev. Glede bremz pa je navadno natolčevanje da npr a4 l.95 ki ma diske spredaj in zadaj slabše zavira kot novejši audi.Če je premer diskov in dimenzija ploščic enaka,pa pritisk crpalke in cilinderckov podoben,ne vidim res nobene logike da bo novejši avto boljše bremzal.Če pa je materijal za izdelavo diskov in ploščic vmes kaj izboljšan pa mogoče.
Pr novejših avtih se postavlja vprašanje kje je meja pumpanja z tehnologijo.Preveč je elektronskega sranja ki se po defaultu težko popraula. Kot sem povedal,nočem imet takšnega avta ki si ga sam ne morem popravljat. Ne hvala.
pod tole se tudi jaz podpišem.
Mi je pa drugače zmeraj smešno pametovanje električarjev o strojniških zadevah
ne upam nič kaj preveč rečt zraven
Drugač pa, starejši avti so bili bolj bolj zanesljivi, robustnejši, tako da vozit 20 let star avto ni problem.
Jaz imam na mojem 16let starem dokaj malo stroškov, super gre, malo žre pa tud sramujem se ga ne (ker ga od časa do časa znam spucat in pa kako stvar popravit) Tako avto izgleda zelo lepo tud če je star. (ponavadi se stari avti zanemarjajo)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
IceIceBaby ::
Pr novejših avtih se postavlja vprašanje kje je meja pumpanja z tehnologijo.Preveč je elektronskega sranja ki se po defaultu težko popraula. Kot sem povedal,nočem imet takšnega avta ki si ga sam ne morem popravljat. Ne hvala.
Kaj pa je tako težko popraviti na novih avtih?
Mehanika je praktično enaka (vsaj za popravilo) kot pred 50 leti. Če crkne kaj električnega pa pač zamenjaš tisti ECU, senzor ali motoršek. V čem je problem?
Relanium ::
IceIceBaby je izjavil:
Kaj pa je tako težko popraviti na novih avtih?
Mehanika je praktično enaka (vsaj za popravilo) kot pred 50 leti. Če crkne kaj električnega pa pač zamenjaš tisti ECU, senzor ali motoršek. V čem je problem?
Vrjetno v tem, da rabiš 2 električarja zraven in računalnik?? (ker je vsaka mala p1zdarija povezana z računalnikom - kam že gre tale kabel tu al tja...?)
Si kdaj pogledal pod havbo sploh?
matejmesar ::
Pa še vse, kar je elektronskega, je običajno svinjsko drago. Se še sedaj predobro spomnim regulatorja za ventilator v kabini od megana..
LPM
LPM
Mavrik ::
Mehanika je praktično enaka (vsaj za popravilo) kot pred 50 leti. Če crkne kaj električnega pa pač zamenjaš tisti ECU, senzor ali motoršek. V čem je problem?
Problem je v tem da rabiš že malo znanja o tem kako te sistemi delujejo in to "domače" mehanike hudo boli, ker ni več dovolj tam dvakrat s kladivom po motorju udarit ;) Potem pa počenjajo kompletne bedarije, menjujejo stvari, ki sploh s težavami nimajo veze in na veliko preklinjajo o "elektroniki".
Pač ljudje ki so zaostali v zgodovini in se raje vozijo v potujočih krstah kot pa da bi se nam pridružili v 21. stoletju.
The truth is rarely pure and never simple.
IceIceBaby ::
Sem bil zraven ko se je "šraufal" kak precej zapleten avto z ogromno elektronike (m3, m5, evo...). Res ne vem zakaj bi rabil električarja zraven.
Računalnike za kontrolo motorja imajo avtomobili že 30 let. Danes ti na testerju pač izpiše malo več podatkov, pa kakšno stvar lahko lažje odpraviš s testerjem. Pa mogoče je treba kak konektor več odstrant, to je pa vse.
Računalnike za kontrolo motorja imajo avtomobili že 30 let. Danes ti na testerju pač izpiše malo več podatkov, pa kakšno stvar lahko lažje odpraviš s testerjem. Pa mogoče je treba kak konektor več odstrant, to je pa vse.
Valvoline ::
Kolko od vas sravfa,popravlja,servisira avte,al pa vsaj svojega?
Po postih se vidi da nobeden,oz o avtomehaniko in avtoelektroniko nimate pojma.
Upam da si še račun imel priložnost pogledat :)
Tisti ki o zadevah nima pojma pač gre na servis lepo dobi racuncek za opravljeno delo in nasvidanje.Razlika med racuncki za opravljeno storitev med novim in 10 let starim avtom je ponavad še ena 0 zraven k plačaš za nouga
:)
Po postih se vidi da nobeden,oz o avtomehaniko in avtoelektroniko nimate pojma.
IceIceBaby je izjavil:
Sem bil zraven ko se je "šraufal" kak precej zapleten avto z ogromno elektronike (m3, m5, evo...). Res ne vem zakaj bi rabil električarja zraven.
Računalnike za kontrolo motorja imajo avtomobili že 30 let. Danes ti na testerju pač izpiše malo več podatkov, pa kakšno stvar lahko lažje odpraviš s testerjem. Pa mogoče je treba kak konektor več odstrant, to je pa vse.
Upam da si še račun imel priložnost pogledat :)
Tisti ki o zadevah nima pojma pač gre na servis lepo dobi racuncek za opravljeno delo in nasvidanje.Razlika med racuncki za opravljeno storitev med novim in 10 let starim avtom je ponavad še ena 0 zraven k plačaš za nouga
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Relanium ::
Kolko od vas sravfa,popravlja,servisira avte,al pa vsaj svojega?
Svojga šravfam, se varno vozim že dolgo (danes ravnokar tehnični, BP)
Sicer ne nasprotujem tvojim mnenjem, tak da vrjetno ne štejem
še kdo? (ki ni samo gledal ko so šravfali evota)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
IceIceBaby ::
Valvoline, ne bluzi, nisem mislil pri mehaniku. V svojem življenju sem imel kar nekaj opravka z avtomobili. Nisem ravno ekspert, sem pa že razstavil in sestavil par avtomobilov, naredil kakšno generalko na motorju in zamenjal nekaj turbin in ECUjev. Večinoma sicer pri starih škatlah iz 90ih, sem pa imel priliko sodelovati tudi pri kakšnem novejšem avtomobilu.
Svojega pa res ne servisiram, dam raje mehaniku tistih par 100EUR, sam pa v tem času naredim kaj bolj koristnega.
Svojega pa res ne servisiram, dam raje mehaniku tistih par 100EUR, sam pa v tem času naredim kaj bolj koristnega.
WarpedGone ::
Pa še vse, kar je elektronskega, je običajno svinjsko drago. Se še sedaj predobro spomnim regulatorja za ventilator v kabini od megana..
Tole je res problem.
Kake mehanske dele še dobiš neoriginalne al pa sam brez tovarniške oznake na škatli za 20% cene originalnega dela, pri računalniku si pa pečen.
600EUR za kompjuter za ABS, 300 EUR rablen. Noben me ne prepriča, da je tista reč vredna več kot 20 EUR. Vse ostalo je financiranje profita firme.
Zbogom in hvala za vse ribe
Valvoline ::
IceIceBaby je izjavil:
Valvoline, ne bluzi, nisem mislil pri mehaniku. V svojem življenju sem imel kar nekaj opravka z avtomobili. Nisem ravno ekspert, sem pa že razstavil in sestavil par avtomobilov, naredil kakšno generalko na motorju in zamenjal nekaj turbin in ECUjev. Večinoma sicer pri starih škatlah iz 90ih, sem pa imel priliko sodelovati tudi pri kakšnem novejšem avtomobilu.
Svojega pa res ne servisiram, dam raje mehaniku tistih par 100EUR, sam pa v tem času naredim kaj bolj koristnega.
Aha,i knew u was gonna say that
IceIceBaby ::
Valvoline, in kaj zdaj? Če nimam časa packati po avtu, ki ga imam za vsak dan nisem dovolj kvalificiran? :)
W1, imaš tudi določene mehanske dele, ki so nenormalno dragi, če ni na voljo ponaredka. Za kater avto pa gre to? Če je dovolj pogost potem je 300EUR precej. Ampak problem je, če gre za kakšno serijsko napako, in je delujočih rabljenih kosov malo.
W1, imaš tudi določene mehanske dele, ki so nenormalno dragi, če ni na voljo ponaredka. Za kater avto pa gre to? Če je dovolj pogost potem je 300EUR precej. Ampak problem je, če gre za kakšno serijsko napako, in je delujočih rabljenih kosov malo.
WarpedGone ::
Men je ABS kompjuter odpovedal na Laguni, letnik 2003. Dobil sem rablenga za 300 EUR. Ni to ravno "serijska" okvara, kot so recimo zloglasne turbine, ki pa je men zdržala 215k b.p., pol je šla pa čez mejo :)
Kakorkoli, izogibajte se dizlom z DPF-ji. To naj bo nova mantra pri nakupu avtomobilov.
Kakorkoli, izogibajte se dizlom z DPF-ji. To naj bo nova mantra pri nakupu avtomobilov.
Zbogom in hvala za vse ribe
Relanium ::
IceIceBaby je izjavil:
Kakorkoli, izogibajte se dizlom.
There, fixed it :)
Ti si dosti šravfal avte v življenju???
Rippy ::
Problem je v tem da rabiš že malo znanja o tem kako te sistemi delujejo in to "domače" mehanike hudo boli, ker ni več dovolj tam dvakrat s kladivom po motorju udarit ;) Potem pa počenjajo kompletne bedarije, menjujejo stvari, ki sploh s težavami nimajo veze in na veliko preklinjajo o "elektroniki".
Pač ljudje ki so zaostali v zgodovini in se raje vozijo v potujočih krstah kot pa da bi se nam pridružili v 21. stoletju.
Zdej sem se spomnil na novega Renault Megane in Fift Gear. Pri tem avtomobilu skoraj ni mogoče, da sam zamenjaš žarnico. Sicer se strinjam s tabo ampak tukaj je primer "21. stoletja".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rippy ()
djordjevic ::
Hehe, saj je pri prejšnjem isto. Sploh če imaš malo bolj močne roke.
edit: To je prejšnji. Pri tem z lečo gre sicer menda laže kot pri mojem pred FL.
edit: To je prejšnji. Pri tem z lečo gre sicer menda laže kot pri mojem pred FL.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
LeQuack ::
Jaz sem hotel zamenjat radio v Polotu za original, ki igra tudi mp3je (drugače je čisto isti v vseh pogledih). Radio ni nič posebnega, ima manj funkcij kot en povprečen avtoradio za 50EUR, samo prilega se pač konzoli.
Na rezervnih delih na Porscheju so mi rekli, da pride okoli 1100EUR (!). Sem ga potem naročil iz eBaya za manj kot 100EUR, prav tako novega.
Na rezervnih delih na Porscheju so mi rekli, da pride okoli 1100EUR (!). Sem ga potem naročil iz eBaya za manj kot 100EUR, prav tako novega.
Quack !
Valvoline ::
IceIceBaby je izjavil:
Kakorkoli, izogibajte se dizlom.
There, fixed it :)
Ti si dosti šravfal avte v življenju???
Kje pa,vprašanje če je sploh kdaj pokrov motorja odprl,vsaj da olje prećekira.
WarpedGone je izjavil:
Men je ABS kompjuter odpovedal na Laguni, letnik 2003. Dobil sem rablenga za 300 EUR. Ni to ravno "serijska" okvara, kot so recimo zloglasne turbine, ki pa je men zdržala 215k b.p., pol je šla pa čez mejo :)
Kakorkoli, izogibajte se dizlom z DPF-ji. To naj bo nova mantra pri nakupu avtomobilov.
W1 kak se pa je avto obnašal brez abs-a,al je normalno bremzal? Ponavad bremze kar delajo,pač pa ni tega abs učinka.Lučko za abs dul pobereš z števca pa je,pršparaš 300e + delo. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
T-h-o-r ::
glede luksuznih avtomobilov je stvar res katastrofalna
npr. vw phateona 2003 letnik dobiš že za 10kEUR, nov pa je stal okrog 100-110k
valvoline, ti se pa kar vozi v raznih starih kantah, bo že
npr. vw phateona 2003 letnik dobiš že za 10kEUR, nov pa je stal okrog 100-110k
valvoline, ti se pa kar vozi v raznih starih kantah, bo že
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Valvoline ::
Problem je v tem da rabiš že malo znanja o tem kako te sistemi delujejo in to "domače" mehanike hudo boli, ker ni več dovolj tam dvakrat s kladivom po motorju udarit ;) Potem pa počenjajo kompletne bedarije, menjujejo stvari, ki sploh s težavami nimajo veze in na veliko preklinjajo o "elektroniki".
Pač ljudje ki so zaostali v zgodovini in se raje vozijo v potujočih krstah kot pa da bi se nam pridružili v 21. stoletju.
Zdej sem se spomnil na novega Renault Megane in Fift Gear. Pri tem avtomobilu skoraj ni mogoče, da sam zamenjaš žarnico. Sicer se strinjam s tabo ampak tukaj je primer "21. stoletja".
Mission impossible je tole ja. Vendar spet mal zavajajoče so to naredil fantje in 5G.Ker je na golfu V in IV tut zajebano zamenjat žarnico na voznikovo stran,kok vem je treba aku dol pobrat ker drugače ne gre,al pa morš bit vitki plasticmen :)
glede luksuznih avtomobilov je stvar res katastrofalna
npr. vw phateona 2003 letnik dobiš že za 10kEUR, nov pa je stal okrog 100-110k
valvoline, ti se pa kar vozi v raznih starih kantah, bo že
Tipični slovenski butelj ni kaj. Pa mej phaetona,srecno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
WarpedGone ::
Valvoline
Zavore so seveda delale normalno, le lučka za ABS mi je nonstop gorela. Ker svojga življenja nočem prevažat naokrog v avtu brez ABS/ESP, ni blo debate al popravt al ne popravt. Samo kako, kdaj, kje in za kakšno ceno. Pa še trajalo je, da je serviser dal pravilno diagnozo. Najprej je zamenjal senzor - nič bolje. Zamenjal obroček z magnetom - nič bolje, pol je nek stručko pogruntal da heca kompjuter.
Glede menjave žarnic - IIRC je neka novejša evropska direktiva, ki evropskim proizvajalcem zapoveduje design, ki omogoča menjavo žarnic brez da razdreš pol avtomobila. Renault tuki sploh ni edini, morda le najbolj znan, ker je pač največ teh avtomobilov na cesti. Istega greha je kriv vsaj še Audi.
Js sedaj lahko zamenjam recimo kratke luči, tretje zavorne luči pa ne več. V navodilih direkt piše Pelji na servis. Pa še za menjavo žarnice morm ven vzet akumulator, na srečo mi še ni blo treba probat. Je pa cela komedija med bixenone, v obvezni rezervi pa navadne halogenke ...
W1 kak se pa je avto obnašal brez abs-a,al je normalno bremzal? Ponavad bremze kar delajo,pač pa ni tega abs učinka.Lučko za abs dul pobereš z števca pa je,pršparaš 300e + delo. :)
Zavore so seveda delale normalno, le lučka za ABS mi je nonstop gorela. Ker svojga življenja nočem prevažat naokrog v avtu brez ABS/ESP, ni blo debate al popravt al ne popravt. Samo kako, kdaj, kje in za kakšno ceno. Pa še trajalo je, da je serviser dal pravilno diagnozo. Najprej je zamenjal senzor - nič bolje. Zamenjal obroček z magnetom - nič bolje, pol je nek stručko pogruntal da heca kompjuter.
Glede menjave žarnic - IIRC je neka novejša evropska direktiva, ki evropskim proizvajalcem zapoveduje design, ki omogoča menjavo žarnic brez da razdreš pol avtomobila. Renault tuki sploh ni edini, morda le najbolj znan, ker je pač največ teh avtomobilov na cesti. Istega greha je kriv vsaj še Audi.
Js sedaj lahko zamenjam recimo kratke luči, tretje zavorne luči pa ne več. V navodilih direkt piše Pelji na servis. Pa še za menjavo žarnice morm ven vzet akumulator, na srečo mi še ni blo treba probat. Je pa cela komedija med bixenone, v obvezni rezervi pa navadne halogenke ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Music Man ::
Zdej sem se spomnil na novega Renault Megane in Fift Gear. Pri tem avtomobilu skoraj ni mogoče, da sam zamenjaš žarnico. Sicer se strinjam s tabo ampak tukaj je primer "21. stoletja".
To ni nov Megane Na tanovem so ta fail z menjavo žarnic popravili. Čeprav je pa res, da moraš namesto kolesa zdaj odšraufati celo luč
Ontopic: jaz sem pred kratkim kupoval avto. Sprva sem sicer hotel kupiti par let (max 5) star avto, gledal sem pa predvsem BMW 3, Audi A4, Alfa Romeo 159 in podobne. Vse se je dalo dobiti za neko zmerno ceno (od 10.000 naprej), vendar noben avto mi ni vlival pretirano veliko zaupanja. Eni so imeli 200.000+ km in so jih najverjetneje čakali dragi servisi, drugi so bili zelo slabo ohranjeni za svojo starost (rja v mašini pri 4 leta starem avtu), precej jih je imelo očitno prevrtene kilometre (manj kot 100.000 km na števcu, volan, sedež, gumb za vžig, naslonjalo za roko, ... pa že čisto zdrsani), največ pa jih je bilo uvoženih iz Italije s povsem neznano servisno zgodovino. Nakup takega avta sem jaz videl kot čisto loterijo: lahko imaš srečo in dobiš poceni in zelo dober avto, lahko pa se fejst nategneš in boš poleg 12.000€ za avto čez en mesec več kot 1.000€ za menjavo neke ključne komponente. Meni pa se s tem ne da ukvarjat, ker avto imam za vozit, ne pa za to, da ga popravljam vsak mesec, zato sem šel raje razred nižje in kupil novega Megana. Upam da bo nekaj let šlo brez težav, če pa že bojo, imam pa garancijo.
Relanium ::
Ker svojga življenja nočem prevažat naokrog v avtu brez ABS/ESP, ni blo debate al popravt al ne popravt. Samo kako, kdaj, kje in za kakšno ceno.
Js upam da se še kdo tu zaveda da se ABS v določenih situacijah obnese dost slabše kot pa brez.
prednost ABSa pri skrajšanju zavorne poti* je največja samo v suhem vremenu.
Na snegu je pa ABS lahko zelo nevarna stvar, ko je treba hitro ustavit.
Testiranje je pokazalo, da je bolje če kolesa blokirajo in pred seboj nakopičijo kup snega, medtem ko ABS enostavno pelje čez
Pravtako pa izkušnje
As someone who drives every winter in a snow covered region and competes in winter events I can state factually that ABS on a Subaru significantly extends the distance needed to stop on any snow/ice surface regardless of whether its fresh or not.
Does my ABS engage on my daily drive to work ? Typically not. However, its those times where you have to hit the brakes that ABS will get you into trouble. While I encourage people to drive safely and take extra precations during the winter there are simply times when "stuff happens" at any speed such as rush hour traffic. That extra 15 feet that engaging ABS can mean the difference between stopping safely and rear ending someone even at speeds of 20mph.
http://www.subaruforester.org/vbulletin...
nekaj se dela na tem oz se je delalo sam nevem kak je kaj to
WarpedGone ::
Nisem doma v rovtah, kjer bi mi ABS delal štalo ampak se furam po asfaltiranih cestah v nižinah, kjer mi je ABS več kot enkrat rešu glavo.
Zbogom in hvala za vse ribe
IceIceBaby ::
Relanium, to je sicer res v ekstremnih razmerah, ampak take razmere so največ par dni na leto. Ostalih 360 dni na leto, ko na cesti ni snega je ABS zelo dobrodošel.
Pa še nekaj je. Po snegu se običajno vozi počasi. Če se počiš pri 30kmh je malo drugače kot če se počiš pri 130.
Pa še nekaj je. Po snegu se običajno vozi počasi. Če se počiš pri 30kmh je malo drugače kot če se počiš pri 130.
Valvoline ::
WarpedGone je izjavil:
Nisem doma v rovtah, kjer bi mi ABS delal štalo ampak se furam po asfaltiranih cestah v nižinah, kjer mi je ABS več kot enkrat rešu glavo.
Dej dej
ABS je še en med mnogih in predvsem nepotrebnih *modnih* dodatkov. Taksi kompanije namernoma pr nakupu novih avtov takoj izklapljajo ABS. Le zakaj? To k praviš da te je abs rešil resno dvomim,sam mam ABS na golfa3 pa skorajda nikol ne zagrabi,razen pozimi ko je poledica,takrat pa itak nič ne pomaga če nisi previden.
Čeb se men pokvaril ABS takoj naredim bypass,lucko ven in poberem vse dol ker sam placa jemlje brezveze
IceIceBaby je izjavil:
Relanium, to je sicer res v ekstremnih razmerah, ampak take razmere so največ par dni na leto. Ostalih 360 dni na leto, ko na cesti ni snega je ABS zelo dobrodošel.
Pa še nekaj je. Po snegu se običajno vozi počasi. Če se počiš pri 30kmh je malo drugače kot če se počiš pri 130.
Kaj si sploh sprobal keda pelat avto brez ABS-a,pa trdiš da je tolk pomemben ? Pober dol varovalko za ABS fa se furaj. Garantiram da nobene razlike ne boš opazil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
IceIceBaby ::
Meni tudi ne zagrabi skoraj nikoli ABS. Ampak takrat, ko ga rabiš ti pa lahko reši življenje ali vsaj pleh.
Če misliš, da si dovolj dober voznik, da ti ABS ne pomaga potem se definitivno precenjuješ.
Če misliš, da si dovolj dober voznik, da ti ABS ne pomaga potem se definitivno precenjuješ.
LeQuack ::
ABS je v redu zadeva, ampak kot je rekel nekdo zgoraj na snegu ali ledu ti lahko precej podaljša zavorno pot. Seveda je prednost, da v tem času lahko vsaj zaviješ levo ali desno in se izogneš trku na ta način.
Quack !
Zheegec ::
ABS je še en med mnogih in predvsem nepotrebnih *modnih* dodatkov. Taksi kompanije namernoma pr nakupu novih avtov takoj izklapljajo ABS. Le zakaj? To k praviš da te je abs rešil resno dvomim,sam mam ABS na golfa3 pa skorajda nikol ne zagrabi,razen pozimi ko je poledica,takrat pa itak nič ne pomaga če nisi previden.
ABS je super stvar, ESP in VDC pa sploh, ravno danes se mi je nepričakovano vključil na spolzki cesti. S starim avtom bi ga moral loviti, tako pa je samo malo pomežikala lučka. ABS pa tudi naredi OGROMNO razliko, sprobano.
Pa nehaj že s tem Golfom tvojim, še diskov nima zadaj, je jajc po domače rečeno, tako slabo zavira, da se ABS res težko vključi če imaš dobre gume Pri dobrih avtomobilih z dobrimi bremzami pa se ABS kar kmalu vključi, ker je zaviralna sila tako močnejša.
Kaj si sploh sprobal keda pelat avto brez ABS-a,pa trdiš da je tolk pomemben ? Pober dol varovalko za ABS fa se furaj. Garantiram da nobene razlike ne boš opazil.
Za normalno vožnjo seveda, to je tako, kot da bi trdil, da se avto brez airbagov pelje isto, kot avto z airbagi... Saj SE, ampak to ni point airbaga
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
ABS je še en med mnogih in predvsem nepotrebnih *modnih* dodatkov. Taksi kompanije namernoma pr nakupu novih avtov takoj izklapljajo ABS. Le zakaj? To k praviš da te je abs rešil resno dvomim,sam mam ABS na golfa3 pa skorajda nikol ne zagrabi,razen pozimi ko je poledica,takrat pa itak nič ne pomaga če nisi previden.
ABS je super stvar, ESP in VDC pa sploh, ravno danes se mi je nepričakovano vključil na spolzki cesti. S starim avtom bi ga moral loviti, tako pa je samo malo pomežikala lučka. ABS pa tudi naredi OGROMNO razliko, sprobano.
Pa nehaj že s tem Golfom tvojim, še diskov nima zadaj, je jajc po domače rečeno, tako slabo zavira, da se ABS res težko vključi če imaš dobre gume Pri dobrih avtomobilih z dobrimi bremzami pa se ABS kar kmalu vključi, ker je zaviralna sila tako močnejša.
Kaj si sploh sprobal keda pelat avto brez ABS-a,pa trdiš da je tolk pomemben ? Pober dol varovalko za ABS fa se furaj. Garantiram da nobene razlike ne boš opazil.
Za normalno vožnjo seveda, to je tako, kot da bi trdil, da se avto brez airbagov pelje isto, kot avto z airbagi... Saj SE, ampak to ni point airbaga
Pa glih danes je zagrabil,da nam poveš nekaj pametnega.Haha pa kaj še :)
Če se abs pogosto vklaplja to pomen da je z sistemom nekaj narobe,in ga je treba dat kalibrirat. Diski ali bobni zadaj,spet ena skoraj nepomembna zadeva,razen v tvojo glavo.
Relanium ::
heh, modni dodatek bi bla kr prava definicija.
Dejstvo pa je, da imajo ljudje preveč sprane glave od avtomobilskih reklam.
OK napredek je, to vsi vemo ampak NITI PRIBLIŽNO tak kot nam oglašujejo!!
Glede diskov in bobnov: bobni so čist vredu, sam problem je neenakomerna sila zaviranja med bobni
(npr levi pa desni - tega si ne želite na sprednjih kolesih).
Pa hlajenje je slabše. To pa je to
Dejstvo pa je, da imajo ljudje preveč sprane glave od avtomobilskih reklam.
OK napredek je, to vsi vemo ampak NITI PRIBLIŽNO tak kot nam oglašujejo!!
Glede diskov in bobnov: bobni so čist vredu, sam problem je neenakomerna sila zaviranja med bobni
(npr levi pa desni - tega si ne želite na sprednjih kolesih).
Pa hlajenje je slabše. To pa je to
darkolord ::
Če se abs pogosto vklaplja to pomen da je z sistemom nekaj narobe,in ga je treba dat kalibriratEh?
WarpedGone ::
Js bi tele mojstre vožnje opozoril le na to, da če se mi kdo zalima v rit, ker so mu zavore premal prijele al pa so mu kolesa blokirala, mi ne bo dal samo osebnih podatkov ampak bo dobil tudi dve vzgojni okrog kepe. Jasno?
Zbogom in hvala za vse ribe
Kinjorts ::
Tiste, ki vam abs kar naprej rešuje življenje, vas prosim, da se odstranite s ceste, ker ste resnično nevarni za družbo. Dvanajst let sem vozil avto brez abs, pa sem še živ, da ne govorim o tistih, ki so vozili avte v 80`, 70`,...
Blinder ::
WarpedGone je izjavil:
Nisem doma v rovtah, kjer bi mi ABS delal štalo ampak se furam po asfaltiranih cestah v nižinah, kjer mi je ABS več kot enkrat rešu glavo.
Dej dej
ABS je še en med mnogih in predvsem nepotrebnih *modnih* dodatkov. Taksi kompanije namernoma pr nakupu novih avtov takoj izklapljajo ABS. Le zakaj? To k praviš da te je abs rešil resno dvomim,sam mam ABS na golfa3 pa skorajda nikol ne zagrabi,razen pozimi ko je poledica,takrat pa itak nič ne pomaga če nisi previden.
Čeb se men pokvaril ABS takoj naredim bypass,lucko ven in poberem vse dol ker sam placa jemlje brezveze
IceIceBaby je izjavil:
Relanium, to je sicer res v ekstremnih razmerah, ampak take razmere so največ par dni na leto. Ostalih 360 dni na leto, ko na cesti ni snega je ABS zelo dobrodošel.
Pa še nekaj je. Po snegu se običajno vozi počasi. Če se počiš pri 30kmh je malo drugače kot če se počiš pri 130.
Kaj si sploh sprobal keda pelat avto brez ABS-a,pa trdiš da je tolk pomemben ? Pober dol varovalko za ABS fa se furaj. Garantiram da nobene razlike ne boš opazil.
Kot da bi rekel, da garantiraš, da če voziš nepripasan da ne opaziš nobene razlike.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Valvoline ::
.........Kot da bi rekel, da garantiraš, da če voziš nepripasan da ne opaziš nobene razlike. .......
Primerjava še zdaleč ni na mestu.
Pa če neb bil zakon o tem resno dvomim da bi se sploh kdo pripasal,jaz osebno nikoli.
Primerjava še zdaleč ni na mestu.
Pa če neb bil zakon o tem resno dvomim da bi se sploh kdo pripasal,jaz osebno nikoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
WarpedGone ::
Kaj si sploh sprobal keda pelat avto brez ABS-a,pa trdiš da je tolk pomemben ? Pober dol varovalko za ABS fa se furaj. Garantiram da nobene razlike ne boš opazil.
Še en, ki očitno nima pojma o čem govori.
Samo zate, ker tega očitno še ne veš:
ABS se sproži šele, ko ti kolo zablokira, takrat popusti pritisk v zavornem sistemu in gleda kdaj se bo kolo zopet zasuknil. Ko se zavrti zabremza nazaj in gleda kdaj se bo zopet nehal vrtet. In to ponavlja, dokler tiščiš zavoro. Med običajnim zaviranjem kolo ne blokira, zato se ABS seveda nima kaj prožit in ti nimaš česa opazit.
Smisel ABS je vodljivost avtomobila med močnim zaviranjem in NE krajša zavorna razdalja, ta je le stranska posledica v nekaterih pogojih, v drugih pa ne. Večja vodljivost je pa VEDNO.
Kako lepo je brat forum, kadar ljudje vejo o čem govorijo :(
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Valvoline ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj si sploh sprobal keda pelat avto brez ABS-a,pa trdiš da je tolk pomemben ? Pober dol varovalko za ABS fa se furaj. Garantiram da nobene razlike ne boš opazil.
Še en, ki očitno nima pojma o čem govori.
Samo zate, ker tega očitno še ne veš:
ABS se sproži šele, ko ti kolo zablokira, takrat popusti pritisk v zavornem sistemu in gleda kdaj se bo kolo zopet zasuknil. Ko se zavrti zabremza nazaj in gleda kdaj se bo zopet nehal vrtet. In to ponavlja, dokler tiščiš zavoro. Med običajnim zaviranjem kolo ne blokira, zato se ABS seveda nima kaj prožit in ti nimaš česa opazit.
Kako lepo je brat forum, kadar ljudje vejo o čem govorijo :(
Ja in kdaj ti je nazadnje blokiralo kolesa? Kaj ti resno misliš da ABS kaj pomaga ali kaj :) Ojoj.
Valvoline ::
ABS je mišljen za strašljive babe ki pr vsako bolj resno situacijo kr z obema nogama pritisnejo na bremz pedal
Pyr0Beast ::
ABS ti pomaga ko je treba obvoziti oviro in pri močnem bremzanju v ovinke, pač vodljivost, sicer nič posebnega kar se ne da narediti s popuščanjem bremze :)
WarpedOne: Tudi meni plz ? :))
WarpedOne: Tudi meni plz ? :))
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Blinder ::
btw, abs so tut v F1 uporabljali, dokler ga niso bannali.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lučka za ABS se občasno prižge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25774 (4088) | PrimozR |
» | Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABSOddelek: Na cesti | 5193 (3987) | K0l1br1 |
» | Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24650 (22215) | denabiker |
» | O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31976 (30082) | energetik |
» | Stanje bremzOddelek: Loža | 6571 (5597) | KoMar- |