» »

Cinema 4D R12

Cinema 4D R12

r0ks0n ::

Pozdravljeni!

Maxon je v začetku meseca septembra izdal dvanajsto verzijo Cineme 4D (R12). Jo je že kdo preizkusil, demo, polno verzijo...? Če ste, poročajte o novostih, če so le te opazne pri vsakdanjem delu in vidne po nekaj minutah dela z Cinemo :)

Pa lep pozdravm vsem!

Byla ::

eni jo imajo ze v produkciji :)
www.thirdframestudios.com

bluefish ::

Z vsako verzijo me bolj in bolj vleče, da bi presedlal iz Maxa.

r0ks0n ::

blueFish: lahko podaš kakšne konkretne razloge? Ker jaz se pa vse bolj nagibam k obratni odločitvi :) Nevem sicer zakaj, ampak izdelki v Maxu mi delujejo bolj "realistični", žal pa me od njega odvrača precej zahteven uporabniški vmesnik (ali pa sem se le Cinemo toliko privadil)... No, je že kdo preizkusil 12-verzijo in lahko poda kakšno mnenje o novostih? BlueFist, ali morda kje objavljaš izdelke iz Maxa, javnosti na ogled? :)

bluefish ::

Pri Cinemi mi je GUI bolj všeč, tudi na nekatera orodja se je lažje navaditi. Res pa je, da ima Max na voljo precej dobre rendirnike - še posebej Vray.

Konkretnih izdelkov zaenkrat raje ne razkazujem :) , ker sem šele nedolgo nazaj glede same kvalitete upodobitve prišel na nek spodoben in resen nivo. Se pa trenutno posvečam vizualizacijam.

r0ks0n ::

A ni Vray na voljo tudi za Cinemo? Si ga morda že preizkusil v njej - kakšna je razlika napram default renderju? Se povsem strinjam, da ima Cinema daleč najbolj pregleden in uporaben vmesnik, poleg Maye :) Trenutno se učim Cinemo kombinirati z MotionBuilderjem, sem pa še v obeh bolj svež kot ne, zato tudi izdelki v Cinemi niso neki vrhunski, ampak z vajo, kombiniranjem in veliko rendiranja vse pride :)))

Byla ::

Vray je na voljo tudi za Cinemo.

In ja, tudi Cinema z vsako verzijo dobiva na stevilu funkcij, vcasih tudi brez veznih, a je se vedno precej posebna v tem svetu. Edini resni program, ki ni v lasti Autodeska :)
www.thirdframestudios.com

Squeazer ::

Woah, par urc testiram R12 in morem rečt, ima dosti novih izboljšav. Vglavnem se je MAXON osredotočil na Dynamics ki so jih res izboljšali. Bom še kaj napisal ko bom imel več časa z njo.

Kurzweil ::

Kolikor sem na tekočem so do sedaj vsi, ki kaj v Sloveniji štejejo pri 3ds Max in Mayi, Vray mislim, da je za obe platformi, vprašajte pa se kateri okolje podpira kaj in kako dobro (i7, fermi, cuda,...)
Popolnoma nič nimam proti 4d cinemi, za bolj laične lahko za vzpodbudo povem da je bil LOTR narejen v njej.
Če ima človek namen kdaj kaj resnega delat se more spijaznit z GUIjem in kompleksnostjo, kjer prednjači max.

Bom pa z veseljem spremljal tole temo, ker tudi mene zanima kako je z novo cinemo, z veseljem presedlam če je boljša

@Byla se ne tudi pri 3d frame studiu dela z MAXom?

Kolikor mi je znano so tudi vsi boljpi špili v maxu narejeni o tem bi lahko napisal kdo iz Zoothflyja kaj več, glede na to da so še najbolj advanced game developerji v SLO... sigurno se najde kakšen na forumu :)

Sicer pa sila lahkotno govorite o menjavi okolja če ste si pred kratkim kupili 3ds max dvomim da si boste slabo leto po tem še novo Cinemo :D ...ko smo že pri tem kakšna ni naj bila cena nove 4d cineme ?

Squeazer ::

Stane menda okoli 3500 $, nekoliko več. Meni pa je všeč vglavnem zaradi preprosteg UI-a.

bluefish ::

@Kurzweil: za špile se veliko uporablja tudi Maya.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Kurzweil ::

bluefish je izjavil:

@Kurzweil: za špile se veliko uporablja tudi Maya.


Aha mislim, da je bila v Mayi delana tudi ena slovenska igra, ki ni dočakala svojega krsta (vsaj ne da bi jaz vedel), obstajala je tudi uradna stran ampak tega verjetno nikdar nebom našel več, šlo pa je za nekakšno 3d arkadno igro, precej simpatično je izgledala na prvi pogled...

Kolegi, ki so vešči Secona lifa tudi pravijo da ja Maya najboljša pri implementaciji...

Nisem toliko omejen, da bi gledal samo na slovensko sceno ampak tuje ne poznam toliko, se bom pa konkretno razgledal po tem kaj uporabljajo pri večjih špilih...

Jasno pa je, da bo od nas game developerjev zelo malo in so programi koristni še za kaj drugega. Kolikor sem slišal in bral pa je Maya precej spretna pri optimatiziranju poligonov, ki so ena ključnih stvari pri modeliranju kakršnihkoli objektov v igrah...

Glede na to za kakšne namene uporabljam slednje programe, mislim da so vsi povsem vredu, kot praviš, da prideš na res spodoben nivo traja dolgo časa in še danes ne priznam in nikdar nebom da sem dober v tem.

Da ne nakladam preveč, upam, da pod to rubriko podamo čimveč izkušenj in kritik na račun omenjene trojice sploh pa nove 4d cineme, malo je takšnih debat nasplošno po slovenskih forumih (znam gladko angleško)... ampak to je pri izbiri na začetku izredno težavno, meni osebno je brat položil pred nos 3ds max, ker je dejansko z njim živel, sedaj dela v Mayi...

Bomo videli čez čas, prebral sem vso stran nove verzije, ampak tem obljubam že od nekdaj ne nasedam več (kriv predvsem Microsoft)

btw kolikor sem na začetku telovadil so mi tutoriali zelo prav prišli, teh je bilo za 3ds max nepredstavljivo več...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

bluefish ::

Načeloma je tako, da prehod iz enega na drug program ni posebno težaven, saj so osnove dela v 3D enake. Potrebno se je navaditi le na drugačen vmesnik ipd. Seveda pa je dobro, da vsaj približno obvladaš enega.

Spremljam dela nekaterih na CGSociety in mnogi uporabljajo več kot le en program - pač glede na prednosti, ki jih posamezen ponuja.

Ja, na slovenskih forumih teh debat ni, ker se s tem ukvarja malo ljudi, pa še to je več aktivnosti po tujih skupnostih.

detroit ::

moje mnenje je podobno kot za programske jezike...vsi so "isti". Stvar je taka, da pač enkrat ko vse poznaš lažje izbereš primernega za trenutni problem. Čeprav vse se da z vsakim (tako kot v programskih jezikih:) Tale tema mi je zanimiva ker sm cinemo videl samo za 10 min hehe mogoče se izkaže za kvalitetnega tekmeca drugim. Sicer pa že okol 6-8let nisem več v tem. Me pa resno zanima če ima kdo od vas original teh zadev, jst ga doma namreč nisem imel v službi pa seveda (recimo 3dsmax 3.5 takrat)

p.s. to ni in your face diss ampak firbec ker te stvari lahko stanejo
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

bluefish ::

Žal zaenkrat ni variante, da bi kupil zadevo (Max + VRay sta okoli 4600EUR) - sploh glede na to, da se gre za prosti čas in ne zaslužek.

detroit ::

blagor teb za prosti čas:)
Skero

The Player ::

jaz osebno uporabljam 3D Studio Max, ker sem se ga naučil v šoli in potem nadaljeval učenje doma, pred tem sem uporabljal Cinemo in je dobr, ker se jo da hitr razumet, ampak sedaj ko čedalje več uporabljam 3DS max mi je ta ljubši. Poskušal sem tudi presedlati na 3D Mayo, ampak se je nisem mogel navaditi, vmesnik mi ni preveč pregleden, ker je preveč jezičkov + imena so čisto druga kot pri 3DS max ali pa so ista, a je druga funkcija. Namreč se za projekte največ uporablja 3D Maya, zato sem se jo hotel tudi navaditi, samo mi ne gre preveč od rok. Namreč vsi teli komercialni studi-i uporabljajo večinoma 3D Mayo (za SLO), v tujini pa še poleg Max-a še drugi. pač moje mnenje

Tema govori zgolj o cinemi 4D tko, da bi blo fajn na to prešaltat :)

Byla ::

3fs uporablja predvsem Cinemo. Kar pac rabimo 3d grafike. Razlogov je vec, bistven pa je ta, da je Cinema bolj primeren program za manjse produkcije.

zootfly ima engine, ki direktno komunicira z mayo. Torej, lahko recemo, da vse kar delajo, delajo z Mayo

LOTR ni bil narejen z Cinemo, kot tudi ni bil narejen s kamero. Ampak ja, oboje oz. vse to je bilo v produkciji. Ce ze govorimo o LOTRU, ima weta digital primarno Mayo v produkciji, Cinemo pa predvsem v matte painting delu in seveda bodypaint (ki je tudi del Cineme) za teksturiranje. Pri kompleksnih zadevah, kot so filmi, se ponavadi potrebuje plejada razlicnega softwara.
www.thirdframestudios.com

marko2210 ::

Jaz uporabljam Cinemo že nekaj časa.. drugač večni študent krajinske arhitekture, kar upam, da se bo spremenilo.. ampak nima veze :) Sledeče je moje mnenje, simple mind na kompu smrtnika...

se zdi da je prav vseeno kaj uporabljaš, če veš kaj delaš, če nimaš smisla, pol lahko maš pa tud Maxa 3011 & ultraray :P Poglejte kaj dela en talentiran folk s SketchUp-om! Ok, ni zaj nek pune pune kahl dobro, samo je pa sketchup *ebote!
Če ti paše zakomplicirat Cinemo, jo lahko, brez skrbi. Plus, nekdo, ki reče da Cinema ni komplicirana, ne pozna Cineme dovolj. Najprej nastavljaš low, medium high :D tako se začne valda. Pri Maxu ne morš začet tako, ker je namenjena drugačnemu tipu uporabnikov. Ljudem, ki paše, da imajo VSE nastavitve v UI naenkrat, da MORŠ met dva 30col monitorja, da sploh vidiš vse.. Ker pač zgleda dost bolj resno, če nekdo poleg gleda kako delaš. Tako je. In včasih je to boljše. Če si player. Ampak, če pa živiš (poskušaš) od tega, pa je workflow over showplay. In ne morš premagat workflowa od Cineme.
Druga razlika je, kaj se dogaja pri projektih, ki so malo večji od ene sobe, ali hišice teraso in klopjo. Maxon je postavil standard tega, kaj pomeni biti na tekočem z recentno strojno opremo. In tudi kaj čisto točno pomeni 64bit. Praktično : dajte 10.000 poligonov objekt v array 1000 kosov x 1000 kosov v Maxu.. Zdaj pa to naredite z MoGraphom v Cinemi, in naj jih še razporedi po neki površini, uporablja recimo 5 različnih, random rotira, scale-a +-%. In to more nardit v istem dnevu. Sem vse povedal. Saj v Maxu verjetno lahko tud nardiš to ja, nekak.. samo rabiš malo več časa + nek po*ukan plugin morš plačat ziher spet!
Če delaš arhitekturo ali pa krajinsko arhitekturo ali pa dizajn al pa karkoli takega, kar morš pol na koncu oddat načrt, prereze, kotirano.. recimo temu formalnosti no.. Cinema4d + AllPlan. Boste ugotovili, da dejansko je možno oddat v roku in spat zadnje 3 dni. Plus, to je 4 jurje, medtem ko je Max+Autocad+Vray 8 al 9 jurjev. Za to dobiš en al pa dva renderblade-a poleg!
Definitivno je Max "ata" te scene, posledično morš Maxa poznat, ker so vse knjižnice, vsi novi principi, večina tutorialov in vse napisano/modelirano za Maxa... Tudi, če želiš it delat kam v tujino v večje studie, morš Maxa poznat osnovno in tud Mayo, Solidworks, Rhinota. Ker Schumaher more znat pelat vsak avto. Ampak vsak ima 4 kolesa, motor in volan.

R12 ? Pogojno odličen.
Prej si rabil Blackstarov IES-LDT-Shader al pa si moral PRECEJ vedet za dobre luči, zdaj flikneš katalog od W&D-ja al pa Simesa na komp, pa si jih ogleduješ v Cinemi. podpora za IES lučke torej. KONČNO! Vse je prepisano, vse dela malo hitreje, material manager je malo boljši se mi zdi, deformatorji so novi (predvsem za character animation), čeprav še nisem preizkusil kako kaj delujejo. Render je hitrejši, itak. Import dwg-jev je boljši, ne vem, ne omenjajo, ampak meni boljše importa, manj "šteka",te IGS črte karkoli-že-to-pomeni se boljše obnašajo.
Dynamics modul je (pardon izrazu) .. fukjen! :D ne preizkušat, če nimaš 3 ure časa, ker kar začneš delat neke motorčke, ki grejo in padajo in federčke in softbodije ker kar vse leti realtime in.. Tako kot so real time delovali Mograph dynamics, zdaj deluje celi modul. Res hudo. Tudi, če se ne ukvarjaš s tem, morš met, da se igraš malo :D
Pogojno pa odličen, ker še prav noben *eben plugin ne dela, ker je *určevo jedro prepisano in si v *izdi do spomladi, če jo zdaj kupiš. Interface ima drugo barvno shemo za pike, robove, črte itd. No, pike morš povečat, kot standardno + zdaj jim morš še barvo menjat

to jaz mislim in čist možno, da se motim. ampak sem srečen v svoji zmoti fuL in ne bom šel v bližnji prihodnosti na Maxa, če mi ne bo treba.

r0ks0n ::

Zdravo banda!

Me veseli, da je tema "zaživela"... Tudi sam sem se že uspel prikopati do R12 in sem navdušen nad novemi deformerji in novimi elementi v Dynamicsu, čeprav funkcije Motor še neznam uporabljat :)) Ostalih stvari mi zaradi pomankanja časa še ni uspelo preizkusit, zato sem vesel, da ste se tukaj malo razpisali, pa čeprav še o ostalih 3D aplikacijah, nič hudega - morda pa kateremu začetniku pomaga pri odločitvi.

ripmork ::

bump*

Kako se kaj "Linear workflow" obnese?
Kolikor sem zasledil, je to ena bistvenih novosti v 12-ki. Po defaultu je vklopljen, izklopite v render nastavitvah pa poročajte o rezultatih (če ima kdo čas eksperimentirat:D).

Modulov ne bo več možno dokupovat, od zdaj naprej lahko izbiraš med štirimi verzijami.
Je pa zoprno, ker je denimo "Hair" orodje zgolj v najdražji Studio verziji, čeprav bi zelo prav prišel tudi v Visualize paketu
(denimo za izdelavo realistične trave pri arh. vizualizacijah).

Odsoten ::

ubistvu je marko vse povedal, jaz sicer cinemo uporabljam v navezi z pftrack in AE in se super obnese, sam sem sicer nekako prišel iz Solid worksa na cinemo, vem da ni ravno povezano med sabo samo so me vedno navduševali video efekti in tako sem priešl do C4D drugače ma pa na www.greyscalegorrila.com lepe primere za R12.

a je še kdo drugač tu k se ukvarja z pftrack?
krkol

Machete ::

Živjo,
sodelovka ima problem v zadnji verziji Archicad18 z Cinema render enginom.
Ker ga sam ne uporabljam, bom samo na grobo opisal problem.
Torej texture, ki jih doda kot image, če imajo belino to belo zrenderira in v predogledih kaže zeleno.

Ve kdo kje je trik. ugibam da nekaj z nastavitvami rgb kanalov.. ali?
Hvala in Lp!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Zvok in slika
589177632 (17897) Machete
»

Rendering PC

Oddelek: Kaj kupiti
9843 (547) pegasus
»

Program za modeliranje hiše

Oddelek: Programska oprema
265188 (3538) soncek12
»

vray za Cinemo 4D R11

Oddelek: Programska oprema
6620 (575) bluefish
»

Podeljene nagrade za najboljšo znanstveno vizualizacijo leta 2009

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
63295 (2595) gzibret

Več podobnih tem