Forum » Problemi človeštva » Kako so partijski funkcionarji kradli družinske dragocenosti
Kako so partijski funkcionarji kradli družinske dragocenosti
durrenmatt ::
in ne samo to! Nakradeno blago so potem njihovi potomci tudi dedovali. Tako kot recimo Janez Kocjančič, ki bi se zdaj zaradi razkritja tega, da ima v posesti blago, ki ga je njegov foter nakradel, šel tožit.
Pozor, branje ogroža neumnost!
T-h-o-r ::
kaj pa je z vsemi random ameriškimi/francoskimi/angleškimi vojaki, ki so pokradli nakradeno nacistično blago :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Furbo ::
V vsaki vojni, revoluciji in tudi v miru se krade. Nisi odkril tople vode.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
durrenmatt ::
V vsaki vojni, revoluciji in tudi v miru se krade. Nisi odkril tople vode.
Vem, da nisem odkril tople vode. Kajti:
1. To se je dogajalo po vojni. In v tem primeru ne gre za finančne malverzacije z bančnimi računi, temveč za čisto konkretno fizično blago - umetnine. Te dragocensti so komunisti (po vojni!) ukradli ljudem v maniri čisto navadnih roparjev, ki ti pridejo ponoči v bajto in nastavijo pištolo na čelo ter zahtevajo družinski nakit.
2. Janez Kocjančič, ki ima to nesrečo, da je v tej zgodbi posebej izpostavljen, pa bi zdaj pral svoje ime s tožbami, ko pa je vendar povsem jasno, da si je njegov foter prilastil nakradeno blago in ga je on dedoval. Torej: naj blago izroči policiji, ta pa zakonitim dedičem. Kdo se gre zdaj tu sprenevedanje?
Pozor, branje ogroža neumnost!
sergejevic ::
Janez Kocjančič je pa ja poštenjak, sej je tako sposoben, da je dosmrtni predsednik Olimpijskega komiteja, ki je prišel na to funkcijo zaradi gole sposobnosti (da ne bi kdo mislil, da je prisel na polozaj preko komunistične partije) in je ja najboljši. Pa nič hudega, če deduje ukradene umetnine, to je v naši državi legalno, nesporno in moralno dejanje. Morda bi mu morala država še kakšen drobiž dat, ker tako dolgo in lepo hrani umetnine, a ne?
PaX_MaN ::
Po neslavnem koncu FZC, in ko o galeriji Akademije likovnih umetnosti ni bilo ne duha ne sluha, se po raznih potrdilih vidi, da je Akademija likovnih umetnosti dala "svoje" slike na voljo drugim kulturnim institucijam, da so si z njimi okrasile pisarne. Prosvetno ministrstvo je dalo dovoljenje, da so umetnine prevzemali iz skladišč FZC zasebniki in kulturne institucije. "Vozili smo jih kar s cizo," je pripovedoval prof. Filip Kumbatovič s ps. Filip Kalan (1910-1989), prvi rektor Akademije za igralsko umetnost. Umetnine so pristale tudi na Akademiji za glasbo, na Akademiji znanosti in umetnosti kar v obilju, vendar bržkone največ iz zaloge Akademije likovnih umetnosti, nadalje na Šoli za oblikovanje, v Narodni in univerzitetni knjižnici, pri Društvu književnikov itn. Začasni prevzemniki so se obvezali, da bodo umetnine skrbno varovali in jih vrnili, ko bo to zahtevano. Slovenska akademija znanosti in umetnosti je 20. februarja 1959 sporočila Akademiji likovnih umetnosti, da vrača 35 umetnin, ker jih ne rabi. Ali bodo res vse slike iz fonda FZC, ki so v tem katalogu objavljene, visele v približno stalnih zbirkah evropskih mojstrov Narodne galerije, ne vem.
Izvršni svet Skupščine SR Slovenije, št. 410-02/84-2/13 z dne 6. marca 1986, je izdal "Pogodbo o ureditvi medsebojnih razmerij v zvezi s prenosom pravice upravljanja na likovnih delih v prostorih Izvršnega sveta Skupščine SR Slovenije, v prostorih drugih organov in organizacij ter likovnih delih, ki so začasno pri posameznih osebah". Tudi to poglavje še ni končano.
http://www.ng-slo.si/default.asp?id=80
durrenmatt ::
Vprašanje, ki se pri tem postavlja, meri na namen >>revolucionarnega<< projekta in ustvarjanja >>novega<< sveta, kot smo do sedaj poslušali. Ti dokumenti to >>hipotezo<< demantirajo: kažejo, da so bili slovenski revolucionarji notranje občutljivi prav za zunanja znamenja meščanske družbe, na luksuz in prestiž. Čas je, da sistematična akcija stroke in pravosodnih organov podre berlinski zid tudi na tem področju in umetnine vrne tistim, ki jim pripadajo.
>>Dr. Janezu Kocijančiču se opravičujemo za trditve, navedene v kolumni 9. avgusta 2010, da je njegov oče, pok. Boris Kocijančič, imel zbirko slik, ki so izvirale iz povojnih razlastitev, ter da Janez Kocijančič prodaja enega od desetih platen, ki izvirajo iz povojne kraje.<< Tako zahtevo je na uredništvo Reporterja naslovila odvetniška pisarna Zakonjšek: pridruženo je pooblastilo Janeza Kocijančiča, s čimer je razvidno, da je izjava plod suverene volje.
Izjava Janeza Kocijančiča je >>zavestno neresnična izjava z namenom zavajati v zmoto<<, kot Slovar slovenskega knjižnega jezika opredeljuje njen manj zveneči sinonim, laž. Zato sem bil nemalo presenečen nad grozečo pošto, ki je priromala iz odvetniške pisarne Zakonjšek. Začudenje je bilo toliko večje, ker sem Janeza Kocijančiča omenil v članku zgolj enkrat, in to ne kot posameznika, temveč kot strankarskega predhodnika sedanjega predsednika vlade in katastrofalne gospodarske politike, za katero pa nisem klical na odgovornost večnega šefa Olimpijskega komiteja RS. Bil sem docela prepričan, da bo Janez Kocijančič, ki ga med vsemi reform-komunisti cenim po najvišji stopnji inteligentnosti v tej združbi, tiho in se bo ukvarjal s pomembnejšimi stvarmi.
S tem namenom sem prosil za posredovanje: zaradi Janeza Kocijančiča in ene povedi se mi ni zdelo dostojno prerekati se po sodiščih. Pomembnejši razlog pa je bil, da sta v okolju Janeza Kocijančiča dva človeka, ki sta mi dolga leta še posebno draga. Zato sem prosil za pogajanje, naj Kocijančič tožbo umakne. Posredni(ci)ku sem pokazal dokument, ki ga je ob tej priložnosti pripravil visoko kvalificirani umetnostni zgodovinar. Videl(a) je tudi stavek: >>Nekatere po drugi vojni pri nas zaplenjene umetnine so bile zbrane v Federalnem zbirnem centru. Pri iskanju provenience slik sem pregledoval(a) to knjigo (arhiv Federalnega zbirnega centra, op. B. M. T.), kjer so včasih zapisani institucije in razni zasebniki, ki so iz tega centra prejeli umetnine ali druge predmete. Med zasebniki prejemniki je naveden tudi dr. Boris Kocijančič, oče Janeza Kocijančiča.<<
Naj že sedaj povem, da je v tej analizi uporabljena dobra tretjina dokaznega gradiva. Drugo čaka na sodno razpravo. Oseba, ki mi je poslala priporočeno pismo, dokazujoče izvor slik v fondih po vojni zaplenjenih umetnin, mi je tudi obljubila, da bo pričala. O njeni identiteti zato ne morem govoriti.
Janez Kocijančič je ponujeno roko zavrnil tako, da je svojo potlačil v žep, kot onega 8. julija 1990 v Kočevskem rogu, češ da se bo z menoj pogovarjal samo na sodišču.
http://www.revija-reporter.si/index.php...
"Glede na to, da je vsa ta generacija, ki je vzela umetnine iz centra, odšla, umetnine pa niso bile vrnjene, sklepam, da so ostale pri njihovih dedičih. Vse te umetnine bi bilo treba vrniti, saj so bile nekomu odvzete in se da dediče teh tudi najti. V veliki mogoči meri se da rekonstruirati, komu so bile te umetnine odvzete," je prepričan. Dodal je, da je posedovanje stvari, za katero veš, da je njen izvor kriminalnega porekla, kaznivo dejanje, zato bi se moralo odzvati tudi tožilstvo.
Stvari, ki so jih partijski oblastniki skladiščili v Federalnem zbirnem centru, niso bile nacionalizirane, ampak so bile preprosto pobrane, je pojasnil Turk. Našel je, tako Turk, tudi dokumente, ki dokazujejo, da je Boris Kocijančič, oče predsednika Olimpijskega komiteja Slovenije Janeza Kocijančiča, prejel več stvari: dve perzijski preprogi in tabernakelj, predalnik, komodo, svečnik, porcelan in dve umetniški platni (Nürnberg Ferda Vesela in Robbov vodnjak Matije Jama), kranjsko majoliko z dvoglavim orlom ter oljno platno Deklica z vrčem Matije Jame.
Slika Matije Jame je pozneje postala predmet dedovanja, saj je v seznamu imetnikov umetniških del Moderne galerije Ljubljana iz leta 1974 navedeno, da je lastnica slike Deklica za vrčem Krista Kocijančič, žena Borisa Kocijančiča, medtem ko sta sinova Borut in Janez navedena kot lastnika slik Mestni trg s stolnico in Vrtnice, sklepa Turk.
http://www.rtvslovenija.si/kultura/novi...
Pozor, branje ogroža neumnost!
DeusVult ::
Termin "kraja" je preveč negativno nastrojen. Uporabljajmo raje politično korektni izraz spontani marksizem.
http://www.rtvslo.si/blog/deusvult
Iz 26:2 "Naj vstopi zaslužen Narod, Narod, ki varuje Vero."
Iz 26:2 "Naj vstopi zaslužen Narod, Narod, ki varuje Vero."
poweroff ::
Zadeva je vendar jasna - blago je terba vrniti pravim lastnikom. Imamo ministrstvo za kulturo, ki naj pobrskapo arhivih, naredi sezname in potem zadeve poišče. Hkrati poišče zakonite lastnike in jim zadeve vrne.
Če lastnikov ni več, se zadeve da v hrambo javnim galerijam.
Ne razumem kaj je tle kompliciranega?
Če lastnikov ni več, se zadeve da v hrambo javnim galerijam.
Ne razumem kaj je tle kompliciranega?
sudo poweroff
sergejevic ::
Komplicirana je naša država in naš sistem (tudi sodišča), ki še vedno podpira tiste, ki so 45 let živeli na tuj račun in še vedno slovenskih 20 let živijo na račun minulega dela...
Andruxa ::
iz tega, da je ne vem 5 najvišjih partijskih funkcionarjev po l. 45 pokradlo umetnine in si jih razdelilo, ne vidim kako izhaja, da so partijski funkcionarji kradli umetnine, kot splošno priznano dejstvo. To je idiotsko, kot bi recimo rekel, kako mi slovenci trgujemo z orozjem in ga prodajamo na jug, ker je to l.91 počela sekta (tvojega) zatiranega odrešenika.
Lp, A
durrenmatt ::
iz tega, da je ne vem 5 najvišjih partijskih funkcionarjev po l. 45 pokradlo umetnine in si jih razdelilo, ne vidim kako izhaja, da so partijski funkcionarji kradli umetnine, kot splošno priznano dejstvo.
Za to metodo sprenevedavega omalovaževanja bi ti najraje pripopal en Hamaxov 'strawman' link, a te poskušam razumeti: tipkaš hitreje kot bereš.
Na drugem linku namreč lepo piše:
dokazi pričajo o tem, da si je celoten slovenski partijski vrh (Boris Kidrič, Vida Tomšič, Boris Kocijančič, družina Bebler ...) po koncu druge svetovne vojne in prevzemu oblasti med sabo razdelil umetnine, ki so bile zbrane v Federalnem zbirnem centru.
Sicer pa res, ja. Krajo bi lahko v tem primeru prekvalificirali v izraz 'prevzem v trajno hrambo' Bi očitno bilo bolj politično korektno.
Pozor, branje ogroža neumnost!
moj_nick ::
iz tega, da je ne vem 5 najvišjih partijskih funkcionarjev po l. 45 pokradlo umetnine in si jih razdelilo, ne vidim kako izhaja, da so partijski funkcionarji kradli umetnine, kot splošno priznano dejstvo. To je idiotsko, kot bi recimo rekel, kako mi slovenci trgujemo z orozjem in ga prodajamo na jug, ker je to l.91 počela sekta (tvojega) zatiranega odrešenika.
Ostali so kradli zemljo.
110111001001010001010000
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | babica v študentskem domu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22301 (18887) | Yohan del Sud |
» | Strokovna matura + 5 predmet - omejitve?Oddelek: Šola | 2325 (2204) | McHusch |
» | šola za toOddelek: Izdelava spletišč | 2071 (1359) | Gost |
» | Slo-tech uporabniki in njihove praviceOddelek: Slo-Tech | 2233 (1726) | kuglvinkl |
» | Izdelovalci straniOddelek: Izdelava spletišč | 1217 (1066) | _Beast |