Kotaku - Na britanski trgovini Play.com so najverjetneje nekoliko prezgodaj razkrili tehnične zmogljivosti Kinecta, Microsoftovega sistema za zaznavanje gibanja in uporabe le-tega za upravljanje z igrami. Že pred tem smo vedeli, da Kinect uporablja infrardeče kamere, s katerimi zaznava igralce. Slednjih bo zaznal do šest, a bosta začuda lahko aktivna le dva, ki se bosta lahko sama sebe uporabila tudi za prikazno sliko na Xbox LIVE. Število aktivnih igralcev je nekolikšno razočaranje, saj oba konkurenta, Wii in PS3 Move, omogočata hkratno igranje štirim igralcem.
Infrardeča kamera z ločljivostjo 320 x 240 pik pri 16 bitih globine in 30 sličicah na sekundo bo pri vsakemu igralcu zmožna videti do 20 sklepov ter bo delovala na oddaljenosti 1,2 do 3,5 metra. Poleg infrardeče kamere, katere namen je zaznavati tudi globino (pravzaprav ima Kinect par infrardečih senzorjev, s čimer je sploh omogočena globinska zaznava), za zajem običajnih slik in videoposnetkov skrbi še običajna barvna kamera z ločljivostjo 640 x 480 pik, 32-bitno globino, zajem pa je mogoč z do 30 sličicami na sekundo. Vključen je seveda še mikrofon, ki bo skupaj z barvno kamero omogočal videopogovore oz. glasovno komuniciranje v samih igrah. Za storitev je potrebno imeti zlato naročnino za Xbox Live.
Senzor za globinsko zaznavo ima 57° vidni kot v vodoravni in 43° vidni kot v navpični smeri, poleg tega pa podpira do 27° nagiba v obeh smereh, s čimer še razširi vidno polje. Spreminjanje naklona senzorja je sicer nekoliko počasno in služi bolj za zamenjavo aktivnega igralca kot aktivnemu sledenju po celemu prostoru. Vse podatke je po besedah trgovine podal proizvajalec opreme.
Koncep je izredno zanimiv. Vprašanje pa je kakšna bo izvedba v praksi.
Torej se bo zadeva uporabljala namesto kontrolerja ali v kombinaciji z njim?
Če brez, potem mi sedaj ne pade na pamet kako je možno v race simulacijah dodajati in odvzemati gas ter podobne zadeve, za katere bi rabil vsaj kakšen gumb ali dva.
Kje je sedaj tisti mudel, ki je razpravljal o tem, da je PS Eye kamera zanič? Kolikor sem prebral včeraj, je razlika samo (še) v ir senzorih. Aja, r0ker je verjetno bil tisti mudel, ki je nakladal.
Glavna stvar tukaj je bržkone software, ne pa hardware, ki najbrž ni nekaj bistvenega. To je tako, kot da bi rekel, da je Wiijev remote zanič zato ker je grd
Drugače pa osebno navijam za Microsoft, ker imajo pač malenkost drugačno idejo. Če bo dobra tudi v praksi bomo pa še videli, teorija je super!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
2 ir kamerai, navadna kamera, tiltanje, controlerles controlling proti sixaxis kontrolerju in vga kameri
in še move več stane. sorči mudel če mam filing da je Move apple-like inovacija (neinovativno in predrago) :rolleyes:
Sonyjeva kamera deluje pri 60 fps ter celo 120 fps pri nižji resoluciji (320x240), kar bo omogočalo večjo natančnost in manjši lag. Poleg tega pa igranje brez kontrolerja omogoča tudi PS eye, za nizko ceno pod 50€ (kamera + igra)
Hardware je samo polovica cele zadeve. Nekateri so sicer naprimer šokirani, kako "nizko" resolucijo ima kamera, ampak v strojnem vidu je tako, da se uporabi tisto, kar zadosti potrebam, ne pa nekaj, kar ima višje številke. Za npr. sprocesirat VGA sliko rabiš pač 4x več časa kot za QVGA sliko...
Hm, ja, malce svoh tole deluje (ampak itaq, da je za namen vec kot super, imho bo to hotlo bit v vseh druzinskih dnevnih sobah, kjer so prevec posh za poceni konzolo). 150ms pa itaq da ne bo zamika, ce bi s tolk zamika sam z misko po menijih kliku, bi mi slo na zivce.
Ko so prvic predstavili koncept, sem si utopicno predstavljal, da bom to lahko priklopu na abak & nekje leze upravljal abak (npr. ob direktnem kontaktu oci s kamero, da bi miganje mazinca zaznalo kot spreminjanje glasnosti ...). Drugic :).