Forum » Mobilne tehnologije » garancija
garancija
lismhek ::
Lep pozdrav, imam eno vprašanje.
Dala sem telefon na servis, bilo je še dva dni do poteka garancije. Telefon je na servis prispel po dnevu, ko mi garancija ni več veljala. Zanima me, ali se šteje dan, ko sem dala telefon v reklamacijo ali dan, ko je telefon prispel na servis? Fora je bila še v tem, da je prodajalec poslal telefon na napačen servis, ko pa so ga poslali nazaj, ni bilo nobenega lista ali karkoli zraven, tako da je prodajalec ugotovil, da je bil telefon poslan na napačen servis šele, ko so klicali iz pravega servisa in rekli, da popravilo ne bo šlo več pod garancijo.
Hvala lepa!
Dala sem telefon na servis, bilo je še dva dni do poteka garancije. Telefon je na servis prispel po dnevu, ko mi garancija ni več veljala. Zanima me, ali se šteje dan, ko sem dala telefon v reklamacijo ali dan, ko je telefon prispel na servis? Fora je bila še v tem, da je prodajalec poslal telefon na napačen servis, ko pa so ga poslali nazaj, ni bilo nobenega lista ali karkoli zraven, tako da je prodajalec ugotovil, da je bil telefon poslan na napačen servis šele, ko so klicali iz pravega servisa in rekli, da popravilo ne bo šlo več pod garancijo.
Hvala lepa!
borki ::
To je prodajalec kriv če je poslal na napačen servis in ne ti zato mora zdaj on krit stroške po njegovi krivdi.
Ziga Dolhar ::
Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu. Če si jo pravočasno uveljavljala pri njem, njegova morebitna zamuda proti njegovemu pogodbenemu partnerju - servisu ali proizvajalcu - zoper tebe ne more učinkovati.
Ne pusti se odpravit tako na easy. Če je prodajalec zajebal, bo sam nosil stroške zajeba. Tudi če bi se ugotovilo, da si sicer telefon "izročila" prodajalcu zgolj zato, da bi zate uveljavljal garancijo pri servisu, pa je prodajalec poslal na napačen servis in zaradi tega zamudil rok za uveljavljanje garancije pri pravem serviserju oz. proizvajalcu, ti je vsaj odškodninsko odgovoren.
Ne pusti se odpravit tako na easy. Če je prodajalec zajebal, bo sam nosil stroške zajeba. Tudi če bi se ugotovilo, da si sicer telefon "izročila" prodajalcu zgolj zato, da bi zate uveljavljal garancijo pri servisu, pa je prodajalec poslal na napačen servis in zaradi tega zamudil rok za uveljavljanje garancije pri pravem serviserju oz. proizvajalcu, ti je vsaj odškodninsko odgovoren.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Zheegec ::
Važen je datum na reklamacijskem zapisniku, če je bila takrat garancija še veljavna, potem garancija še velja. Kaj se je pa potem dogajalo te ne zanima, ti čakaš 45 dni, da dobiš popravljen aparat ali pa novega ali pa vračilo kupnine.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Bias ::
Aparat si predala v garancijsko popravilo v garancijsko veljavnem in priznanem času. Kaj je počel pogodbeni partner servisa, ki vrši garancijska popravila ni tvoj problem. Upam, da imaš kakšen dokument, kjer je razvidno, da si aparat predala dva dni pred iztekom garancijske dobe. Definitivno ti morajo garancijski pregled priznati.
To je nekako tako kot če bi aparat poslala priporočeno (ker imaš dokazilo dne oddaje) aparat po pošti. Kdaj aparat dostavi pošta/kurir itd. ni tvoj problem.
Poročaj kako se razpleta. LP
P.S.: po 45 dneh si opravičena do novega aparata, če ti ne vrnejo popravljenega (seveda če je napaka na aparatu predmet garancije).
To je nekako tako kot če bi aparat poslala priporočeno (ker imaš dokazilo dne oddaje) aparat po pošti. Kdaj aparat dostavi pošta/kurir itd. ni tvoj problem.
Poročaj kako se razpleta. LP
P.S.: po 45 dneh si opravičena do novega aparata, če ti ne vrnejo popravljenega (seveda če je napaka na aparatu predmet garancije).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 26554 (4267) | tomaz- |
» | garancija - postopekOddelek: Pomoč in nasveti | 2457 (1510) | grobijan |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5218 (4377) | andromedar |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12949 (10067) | solatko |
» | [FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 6298 (6298) | AngelOfDeath |