» »

Big bang garancija sennheiser cx300 katastrofa

Big bang garancija sennheiser cx300 katastrofa

lele ::

Imam te slušalke že 2 leti, oz. Manjka še 1 mesec. Prvo kot prvo ker sem bil namenjen v btc sem šel v bigbang vprašat koliko garacije sploh imajo, prvi prodajalec reče da 1 leto ker je to dodatna oprema, rečem vredu itak je že poteklo, vprašam prodajalca malo stran reče da ne ve in da če sem jih uničil jaz brezveze pošiljati na popravilo ker bom dobil račun katerega bom moral plačati jaz, sem mu lepo rekel da nisem uničil jaz ampak je ena slušalka nehala delovati... Začne gledati če je kabel kje precvikan, poškodovan in ne najde nič... Reče spet da se ne splača da dam v garancijo ker bom samo plačal, vredu grem naprej po nakupih in grem v big banga ko je notri u cityparku in sem rekel no grem pa še tukaj vprašati kaj pa kako... In takoj ko pridem in vprašam reče če sem jih kupil tukaj rečem da v drugemu bigbangu, reče da moram tja iti, mu vse razložim in greva skupaj do slušalk kjer pogledava da majo 2 leti. Reče da bi mi jih morali zamenta samo tja moram. Sedaj pa, teh slušalk nisem uničil jaz, in če jim dam nazaj slušalke in da jih pošljejo na servis bom res moral kaj plačati?
Kajti take malomarnosti še nisem videl, da prodajalci ne vejo nič... Tudi pomagati nočejo
  • polepsal: bluefish ()

Šimpanz ::

Ti kar daj popraviti. Če ni mehanske poškodbe ti jih bodo zamenjali.

ender ::

Če je garancija, ne boš plačal nič.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

butec ::

Slabe izkušnje s prodajalci v bigbang-u

ModriN96 ::

1. bigbang NAJEVČJI KRETENI IN NAJVEČJI NATEGI U SLOVENIJI
2. MORJO jih zamenjat, kert NI TVOJA KRIVDA da so nehale delat
3. če ne zamenajo INŠPEKCIJA ;) in je stvar lepo rešena

333333 ::

JP tudi jaz opazam da so BIG BANDGOVI prodajalci zelo nepreijazni ko gre za reklamacijo ali uveljavljanje garancije in če jo uveljavlja nekdo ki ni strokovno podkovan in pričakuje od prodajalca pomoč v tej smeri dobi ravno obratno... nateg ker se mu ne da... al pa kaj pa vem mogoče majo taksna navodila da bi povspešili prodajo novih produktov... tukaj pa se seveda ne zavedajo da je stranko potrebno postreči isto vljudno in z isto zavzetostjo kot pri prodaji tudi pri reklamaciji. Ne zavedajo se tega da s tem odnosom zgubljajo stranke... itd... to ni dobro za BIG BAND za konkurenco pa je to super ker njihov neprijazen odnos odganja stanke... ampak zgleda da jih majo dost pa da se jim jebe kr tako naprej ;) bomo meli ostali več biznisa ;)
Spiritual

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 333333 ()

Zheegec ::

ModriN96 je izjavil:

1. bigbang NAJEVČJI KRETENI IN NAJVEČJI NATEGI U SLOVENIJI
2. MORJO jih zamenjat, kert NI TVOJA KRIVDA da so nehale delat
3. če ne zamenajo INŠPEKCIJA ;) in je stvar lepo rešena

Hehe. Stvar gre na servis in servis mora stvar ali popraviti ali pa zamenjati, če ni vidne fizične poškodbe. Trgovina pa stvar samo pošlje na servis.
Lele - nesi v trgovino ali na servis z računom, če garancija še velja. Kaj ti prodajalec reče nima veze (razen, da se najprej ugotovi, koliko je sploh garancije), ker gre zadeva na servis. Če je tvoja krivda te mora serviser prej poklicati glede stroškov popravila, tako da potem kriješ samo pošiljanje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20653825 (13791) Han
»

Iz trgovine direktno v servis

Oddelek: Kaj kupiti
354434 (2480) shadeX
»

Grancija v tujini [Iiyama monitor]

Oddelek: Pomoč in nasveti
377440 (5070) Bannanna
»

Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9922619 (19317) RejZoR
»

Bigbang in njihovo obnašanje in dobavni roki (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
527322 (4926) Zheegec

Več podobnih tem