» »

Bigbang in njihovo obnašanje in dobavni roki

Bigbang in njihovo obnašanje in dobavni roki

«
1
2

;-) ::

24.6.2009 grem v bigbang po prenosnik Lenovo n500. Cena na internetu je 474€. Pridem v trgovino prenosnikov nimajo, cena je 499€. Ok razumem da je pri spletni prodaji cenej, a bi plačal ker nujno potrebujem računalnik! V trgovini mi rečejo naj grem takoj domov in izpolnim nakup da bo drug delovni dan oz. nakasneje čez dva dni prenosnik doma.

Nič ni bilo 27.6 ko pokličem kaj se dogaja. Povejo mi da so imeli problem, da so imeli v skladišču neke težave in so imeli odprte pakete zato nebojo poslali ker nebi bilo pošteno in nevem kaj. Opozoril sem jih na tisti rok 3 dni ki piše da bo v treh dneh zadeva odposlana! Rekli so da bo drug dan prenosnik pri meni.

Danes kličem kje je prenosnik pa mi rečejo da bo jutri oziroma pojutrišnem in da nimajo zaloge, dobavitelj pa nekaj zavlačuje. Pismo vedno drug izgovor! Rečejo mi da je ta serija umaknjena iz prodaje oz. pride nova serija in da jo bom dobil za isto ceno z Visto premium. Vprašam če je kaka možnost da dobim računalnik danes in mi pošlejo na mail predračun ki naj ga grem takoj plačat in ko dobijo denar nakazan lahko takoj dvignem v Mariboru.

Takoj grem na banko nakazat denar, ob 14 uri je bilo knjiženo potem zato ne vidim razloga zakaj še ni denar pri njih in danes nebom dobil prenosnika, mineva pa osmi dan od naročila.

Kak kurac si lahko dovolijo da tako dolgo dobavljajo ko pa sem jih še pred potrditvijo naročila vprašal če bo takoj ker je nujno a kur** lažejo pa sploh prenosnikov nimajo v firmi!!?

KoMar- ::

Ej, prodajalci si marsikaj dovolijo. Preberi si temo o Solo.si :)

tomi_m ::

Ne moreš verjeti

Jaz sem ta prenosnik pri njih (BigBang Qlandia MB) kupil pred cca štirimi meseci in je po dveh mesecih ram "šou" k vragu.
Nesel sem ga nazaj (6. 5. 2009) in ga še danes ne morem uporabljati - včeraj so mi ga sicer vrnili z zamenjanimi RAMi ampak so nekje založili napajalnik. Kaj vse se je dogajalo vmes (med 6.5. in včerajšnjim dnem 1.7.) pa raje ne vprašajte.
Tam ne kupim več nič... niti praznega CDja.

Tim Burton ::

Saj ne da bi jih zagovarjal, samo v tvojem primeru tomi je vmes še servis in kaj vse in koliko časa je na servisu oni težko vplivajo, največ kar je da če se z njimi lepo zmeniš da še isti dan pošlejo zadevo na servis in da kdaj pokličejo da se podvizajo.

Sicer pa dobavni rok 8 dni ni nič. Sam sem naročil pri Partners prenosnik HP 8710p takoj ko je prišel na trg. Pisalo je dobava 7-10 dni. No iz teh 10 dni je ratalo 14, po 14-ih dneh so rekli da se je zavleklo, minilo je 3 tedne ko spet kličem, so imeli težave kao pri dobavi robe kao krivec HP Slovenija. Po 4 tednih in ničkoliko mejlih je leptop le prišel do mene. Vmes je bilo ves čas na spletu rok dobave 10 dni. Ko sem prenosnik dobil je imel udarjen zaslon in precej mrtvih pixlov. Direktor podjetja Partners mi je takrat rekel da se je dogovoril z Avtero da grem takoj naslednji dan tja in razložim kaka je situacija da se je on vse že v mojem imenu tam zmenil. Pridem naslednji dan tja, noben ni nič vedel (tist s katerim se je kao menil je bil na dopustu), ker sem jim težil so pristali da kljub vsemu pregledajo zaslon prek vrste, njihova ugotovitev je bila da je zaslon udarjen in da sem kriv jaz. Ko se mi je skorej strgal je direktor Partners le pristal da pošljem prenosnik direkt k njim (na svoje stroške) in so mi v roku parih dni dobavili novega ki sem ga moral iti iskat v Ljubljano. Kot opravičilo so mi poslali lasersko miško, ki je preden jo je poštar pripeljal do mene v embalazi nekega starega tonerja bila zdrobljena na prafaktorje in samo še za v smeti. Za češnjo na smetani so ceno prenosnika kmalu za tem znižal.

Tako da ti s svojimi 8 dni si še v redu.

;-) ::

Saj pravim, klical sem več trgovin itd. pa so rekli da nemorejo garantirat da bo 2-3dni kot piše večini. Zato sem stopil v bigbang kjer ga niso imeli, so mi pa zagotovili da če naročim bo ceneje in hitreje. Pred tem ko sem oddal naročnino sem za vsak slučaj poklical klicni center in vprašal če imajo dost veliko zalogo da bo sigurno v kratkem, ker se mi res mudi, drugače mam čas čakat še 1 mesec me ne moti, samo če je nuja pa ti zagotavljajo nekaj pa gledaš drugače na njih.

1x sem kupil tam avtoradio pioneer. Ko sem ga poslušal se je izklapljal itd. Trgovec je stopil z mano do avta in rekel da imam kable zanič. Šel sem avtoelektričarju in sva probala druge radie in je delalo normalno-tud prejšni alpine. Grem nazaj v bigbang pa sprejmejo radio v garancijo (ker jih je poklical ta električar z katerim imajo neko pogodbo). Na koncu se je tako izteklo da sem bil na boljšem. Avtoradio je ostal na servisu pa so rekli da nemorejo popravit, jaz sem lahko vzel za tisto vsoto drugega.

Čez 14 dni pride domov pošta da naj dvignem avtoradio Pioneer. Dobil sem še starega nazaj ki pa je potem čudežno delal. Meni nič tebi nič šel sem po radio enega dal fotru enega imam jaz.

So pa šelebajzerji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

svecka ::

tudi sam imam kritiko čez MB BigBang...pokvarjen wi-fi...ga sploh niso hoteli porpavit (signala najde samo če si 5 metrov od antene, če se skriješ za stol ni signala)....skoz neki izgovori da njim dela (prenosnik ni moj), ženska nese drugič na servis (prvič zavrnil, izgovori, zavrnil, ker kao da je signal, pa čerpav samo 1 črtica)...no in je nesla prenosnik (slučajno brez baterije) in so napisal da so kao baterijo zamenjal, čeprav jo sploh niso in nove baterije sploh niso zraven dal! Ga noče prevzet in spet na servisu....in so napissal da so komplet matično ploščo zamenjal...mislim, WTF, kaj se tukaj gredo. Ne kupujte v MB BigBangu ker je sranje, najverjetneje sami komponente kradejo in bogve kaj še zraven!

Pa sry za tak način pisanja.

;-) ::

skoz neki izgovori da njim dela

To me najbolj moti ja da "njim" dela. Veš da njim delajo stvari ko probavajo v idealnih pogojih.

PacificBlue ::

Ne kupujte v MB BigBangu ker je sranje, najverjetneje sami komponente kradejo in bogve kaj še zraven!

Meni so 1x v MB BigBangu trgali s kartice, ko sem nabavil CPU hladilnik, dvojno vrednost le te-ga,tako kot bi kupil 2 hladilnika. Samo to sem videl šele, ko sem prišel domov in sem lepo nesel račun in jim ga pokazal. Je tip pogledal na računalnik in videl da je res tako, ter mi vrnil denar in še za opravičilo en kolač desetih cdjev.

Zdaj če je tisti prodajalec, ki mi je računal naredil zanalašč tako ali pa ne..je pa spet druga zgodba:)
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

Zheegec ::

Zdaj če je tisti prodajalec, ki mi je računal naredil zanalašč tako ali pa ne..je pa spet druga zgodba:)

Saj ne bi imel nič od tega, denar mu ne gre direktno na račun, veš :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

PacificBlue ::

Saj ne bi imel nič od tega, denar mu ne gre direktno na račun, veš


Ah ja, itak:)..sj najbrž je bila res nenamerna napaka.
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

tomi_m ::

Ko so mene na zadnje klicali iz BigBanga - QLandia MB je zgledalo nekako takole:
Jaz: Prosim
BBProdajalec: Zdravo, imamo vaš računalnik.
Jaz: Super, hvala. A imate vse? - tudi napajalnik in kabel za napajalnik, ki ga zadnjič niste našli?
BBProdajalec: Ja seveda vse imamo.
Jaz: Res imate vse?
BBProdajalec: Seveda, lahko pridete iskat.
Jaz: Hvala, LP
BBProdajalec: Ni za kaj, LP
...
Kaj mislite - sem dobil vse? Nop - napajalnika ni bilo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomi_m ()

connel ::

alien, seveda ima nekaj od tega, višino prometa ima višjo, kaj pa to pomeni naj pa pove kdo ki dela v kaki big bang trgovini

Zheegec ::

Za tiste ki delajo na blagajni to ne pomeni nič, ker nimajo stimulacije od prometa.

Ostali (prodajalci) jo imajo samo na papirju, dejansko izplačano imajo samo nekaj procentov od vsake prodane podaljšane garancije "se zgodi" vsako četrtletje. To nanese kakšnih 100€ za boljše vsake 4 mesece.

Te še kaj zanima?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

;-) ::

Za zdaj ostaja pri tem da ga jutri dopoldan ko me obvestijo da so prejeli transakcijo lahko dvignem, ma dvomim da ga bom kdaj videl po tolkih obljubah.

Spc ::

Kak kurac si lahko dovolijo da tako dolgo dobavljajo ko pa sem jih še pred potrditvijo naročila vprašal če bo takoj ker je nujno a kur** lažejo pa sploh prenosnikov nimajo v firmi!!?

Eh to še ni nič.
Boljše, da ne veste kaj delajo v rolanu .. to je še hudo .. bom napisal sedaj enkrat ko bom imel malo več časa kaj se šele tam dogaja.. obup.

Priporočam, da se močno izogibate rolana in raje kupujte kje drugje.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

Highlag ::

Če bi sam "nujno" potreboval karkoli, bi šel stvar osebno iskat v trgovino. Izgovori dobimo jutri me sigurno nebi prepričali v nakup. Kupil bi zadevo če bi jo dobil v roke. ČE kupuješ prek neta moraš računat na daljši čas, ker vedno lahko pride do nekega zamika. Če drugega ne ima poštarski kombi prometno....
Never trust a computer you can't throw out a window

mojsterleo ::

jaz sem pri njih kaksnega 1,5 leta nazaj kupil nintendo DS lite. vse ql, prijazni trgovec mi vse razlozi in priporoca neke igre ipd. nato cez en teden ugotovim na eni igri, da je touch screen defekten, ker je skoraj 0.5 cm razlike med dotaknjeno tocko ter tocko na zaslonu, kalibracija ni pomagala 0. seveda za ta defekt nisem mogel vedeti vnaprej, ker pac nisem imel igre, ki bi to uporabljala. grem nazaj v trgovino, pa mi trgovec rece da mi "samo" zaradi tega defekta ne morejo zamenjat po garanciji, ter da touchscreena itaq noben ne rabi tako da ni panike. ne vem al so sli ti modeli na kak tecaj nesramnosti pri reklamacijah, ampak pritozil sem se na vse mozne instance, od direktorjeve pisarne pa do zveze potrosnikov. po mukotrpnem mesecu dni so mi zadevo zamenjali (pa se to mi je njihov poslovodja zagrozil, da ce je tudi ta zamenjana konzola defektna, mi je ne bodo vec zamenjali), kar pa se mene tice pa je to zadnji pomembnejsi nakup v tej trgovini.

tista big bang extra garancija, ki jo "prodajajo", pa je totalen cinizem na racun potrosnikov. ce sem imel ze pri aparatu za 150€ take probleme, si ne predstavljam kaj je ce ti crkne plazma za 1500€. verjetno bodo rekli da naj se cimprej zglasim pri okulistu, ker pri njih vse dela.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Danes sem dobil komp končno.

Zjutraj kličem mi reče gospod da vejo v bigbangu v evroparku zakaj gre da naj samo osebni dokument imam poleg. Pridem tja gospa trdi da ta račun ni na njih itd. Da ka vem kera številka (sklic ali kaj) ne štima in podobne buče. Potem kliče nekam pa 10 minut zmiguje z glavo nakar mi reče da naj grem v skladišče ponj.

Komp sem dobil vendar ni lenovo n500 ampak naslednik g530. Pridem domov prižgem gor je vista premium naložim vse programe in podatke prekopiram z starih diskov kar mi je vzelo skoraj 2 ure dela,hočem povezat telefon preko BT glejgazlomka pa nima BT, po telefonu pa so mi zatrjevali da bom dobil isti prenosnik oz. iste karakteristike kot sem naročil. Kličem nazaj pa mi reče da lahko pridem v Slov.Bistrico menjat prenosnik za takega ki sem naročil-LOOL pol ko sem imel vse naloženo pa pripravljeno za delo! Sem rekel da to odpade nakar mi ponudi BT vmesnik za 15€.

Halo! Če bi hotel kupit BT vmesnik nebi iskal takega kompa ki ga ima in sigurno nebi kupil v bigbangu! Nato mi reče da mi ga podarijo in da bodo poslali po pošti.

Zdaj mi je vse še bolj čudno ker na računu je drugi komp kot ta ki ga imam doma in bodo vrjetno problemi ko bom hotel garancijo uveljavljat. Garancijski listi niso poštempljani, na predračunu pa je serija n500, doma imam g530.

kmetek ::

problemi s težavo :D

LuGi ::

Nazaj po nov račun in potrjeno garancijo..jebiga:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LuGi ()

nejcpirc ::

Fak, pa saj ne moreš verjet, res maš smolo :/ Imam namen nabavt PS3 pri njih, pa sem se sedaj ob branju pošteno zamislil...

Pejt na šalabajzer.si pa še tam povej kakšno "lepo" izkušnjo si imel pri njih.

;-) ::

Mail bom napisal da naj mi pošljejo račun za pravo stvar, ker garancije itak nikol ne izpolnijo tak da nebom kompliciral samo da mam račun za pravo zadevo kot se spodobi!

koyotee ::

Garancija najbrž velja samo z računom, na njem pa je tudi datum.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

;-) ::

Ja samo kolk jih poznam če jim dam moj račun bo pisalo n500 prineso bom g530 pa bojo rekli ki si ti to dobo to ni naše.

misek ::

Pa še kakšna serijska številka računalnika naj bo na računu napisana. Pa ne na roko.

;-) ::

Zdaj sem poslal mail pa da vidim kak odgovor dobim jutri.

Pismo tak se počutim kot da bi na bolšjem sejmu kupo računalnik, nimam garancije ne računa, BT ki je na papirju intergiran pa dobim v USB obliki:D

Kje je pri nas varstvo potrošnikov ali kaka podobna organizacija ki bi se obadala z takimi stvarmi sploh?

Zheegec ::

čakaj, na računu imaš N500 dobil si pa g530? To je pa precej resna napaka...

S kom na spletu si se pa to menil?

Povej na ZS prosim...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

;-) ::

Zakaj napaka naj bi bil isto dober oz. še boljši prenosnik!?

dobiš ZS, sicer pa lahko govorimo tudi o imenih če koga zanima

BALAST ::

;-) najbolje boš to rešil, da se pogovoriš z Tržno inšpekcijo jim skeniraš račun in poslikaš dejanski produkt in črtno kodo. Oni bodo to v najman enem tednu izdali pregled primera in boš ti dobil z BB klic, da te čaka pravi prenosnik in da se opravičujejo za napako ter ti ponudili 10% popust pri naslednem nakupu. Vsaj tako se je rešil znanec, ko je prejel napačen izdelek.

Zheegec ::

ne zato, zavedno so ti dali drug artikel kot tisti, ki je na računu - tudi če je 3x boljši za to dobijo kazen od inšpekcije.

Bom pogledal doma pa malo zatežil, samo jutri je sobota in so ti idioti doma :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

;-) ::

Računa sploh nimam imam samo predračun. Računa, ki ga ponavadi dobiš ko stvar kupiš pa nimam. Tako niti nevem od kdaj dalje velja garancija in nič ker nikjer ne piše kdaj in kje sem prevzel stvar-vsaj na mojih papirjih ni nič od tega. Vse kar je je tisti mail.

Double_J ::

Račun ima ta namen, da ga plačaš, ko ga dobiš. Zgleda ne znaš kupovat stvari.
Dve šivanki...

;-) ::

Na računu piše račun tu pa piše predračun.

Predračun je namenjen povpraševanju in nikjer gor ne piše da velja kot račun?

Zheegec ::

Predračun ni isto kot račun, seveda ne. Moral bi dobiti račun za pravi artikel, s predračunom pač ne moreš uveljavljati garancije.

Ga pa ponavadi naknadno pošljejo po pošti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

;-) ::

No potem je vse ok, ko dobim račun je zadeva rešena pa volk sit in koza cela.

;-) ::

Računa še nisem dobil. Da jim pi**a zele grizla.

Gospod z katerim sem pa imel kontakt pa ne odgovarja več na mail.

Ka naj naredim neda se mi ukvarjat, samo sedaj nimam garancije-list ni potrjen ne popisan, računa pa nisem dobil. Če nesem v Slov.Bistrico v BigBang pa vprašam za račun mi nebojo vrjeli da sem kupil pri BigBangu ker nimam niti dokaza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

Furbo ::

Jaz sem si tudi naročil nekaj dni nazaj prenosnik Compaq z intlom, dobim smrdljiv AMD. Peljem v Ljubljano, niti ene pof... nalepke niso mogli dati za to, samo režijo se kot prizadeti tisti muloti iz spletne prodaje.

O izkušnjah s Partners pa raje nebi, nesposobni peki.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

;-) ::

Pa je crkno gumb S, prime samo če ful prtiskaš, ko sem navajen pisat slepo s nikoli ne prime, na vseh drugih računalnikih doma pa mi ob istem pritisku.

V glavnem jutri grem vprašat kako in kaj to me ovira pri delu in takega računalnika ne mislim met.

;-) ::

Pa je crkno ekran (grafična je zgleda šla po gobe) Samo artefakti letijo. Nesem v garancijo prejšnji teden, zraven vse zapakirano kot takrat ko sem dobil z odrezkom položnice itd. skratka čisto vse kar sem dobil zraven.

Tipu v BB v Europarku razložim glede računa itd. in da lahko na netu prebere temo o sranju ki je že bilo z prenosnikom in mi kar trobi isto: "račun račun račun" tak da je blo treba se skregat. cca 14 dni je rekel da bo trajalo da se prenosnik dobi nazaj.

Zdaj pa me zanima, kaj bojo naredli če je hin grafična oz. plata, menjujejo takih stvari ne, isti prenosnik pa ni več v prodaji, drugega mudela nebom sprejel ni šanse. Kaj se zgodi v takem primeru? Vrnejo denar ali dobroimetje v tistem znesku v bb?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

bluefish ::

drugega mudela nebom sprejel ni šanse
Tvoj problem.

;-) ::

Zakaj bi mogo sprejet drug model če sem že ob nakupu mogo zaj pa še mi bojo 1x vrjetno oni ukazovali kaj bom kupo?

DOOM_er ::

je kdo kdaj vidu kašne kitare prodajajo v big bangu? Vse zvit polomlen napacan. đabe
Robots will steal your job. But that's OK

;-) ::

Od 7. februarja do danes zadeva še vedno ni popravljena... WTF Alterna, na servisu noben ne dvigne telefona.

kmetek ::

tudi jaz nisem imel sreče z alterno - dobiti jih na telefon.

TOP ::

Si sam kriv in si cepec,ker vztrajaš.Pa kaj ni prinas drugih trgovin.Kaj lih tle ga moraš kupit,ker vidiš da ga nimajo in zdej tukej jih šinfaš.Sam vidiš,da se obnašajo,kot da ga ne želijo prodat in kje je problem greš drugam in tale tema potle ni potrebna.

;-) ::

Zdajle jih dobim na telefon in mi serviser reče da njemu že računalnik 1 teden dela normalno.

Ko ga jaz dobim v roke pa artefakti po ekranu...nemoreš vrjet. Preventivno bojo menjali matično ploščo.

Zheegec ::

TOP - v kateri koli trgovini v Sloveniji kupiš Acerja potem naletiš na čudoviti Alterna servis... tukaj pa res trgovina nima nič zraven.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Matwic ::

Tele zgodbice že kr malo težko verjamem. Res nevem kaj ti delaš ";-)", ali jim tam pizdiš vse po spisku ali pa si svoj laptop ti metal po tleh pa zdej ne dela. Z neko normalno stranko se ne bo tako delalo, ker lahko naredi podjetju take probleme, da bo res vsako podjetje raje dalo NOV BOLJŠI laptop kot pa te naredilo nezadovolnega.

Če si res tukaj nedolžen pa pojdi na tržno inšpekcijo in jim povej svojo zgodbo, pokličeš lahko na slovenski oddelek BSA (vsaka firma ma en kup nelegalnega programja na računalnikih) in jim malo poveš svoje sume. Za nazadnje pa lahko še napišeš na proizvajalca laptopa, verjemi mi, da jim tam ni vseeno kaj se dogaja z njihovimi proizvodi.

detroit ::

Z big bangom po moje ni nč narobe, jst sm se tm še čist vse lepo pomenu. Obstajajo pa druga podjetja ki sploh niso vredna omembe kaj šele razprave....
Skero

particle ::

Včeraj v big bangu - BTC vprašam prodajalca, kako je kaj z podnapisi na tem divx playerju? In on mi odgovori: Nemam pojma (jugo naglas) in bruhne v smeh. Svašta.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20651773 (11739) Han

BigBang (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12318562 (14209) dzinks63
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510149 (8777) solatko
»

Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9921607 (18305) RejZoR

Več podobnih tem