TG Daily - Producenti filma Bombna misija (izvirni naslov Hurt Locker) Voltage Pictures so na sodišču v Washingtonu vložili tožbo zoper 5000 uporabnikov BitTorrenta, ki so si film pred izidom ilegalno prenesli s spleta. Za zdaj producenti nimajo imen kršiteljev, le njihove IP-naslove, a bodo od ponudnikov dostopa do interneta še ta teden zahtevali razkritje imen. Če jim bo sodišče ugodilo, bodo kršiteljem lahko poslali pisma, v katerih jim bodo ponudili poravnavo s plačilom 1500 dolarjev kazni, v nasprotnem primeru jih bodo tožili. Filma Bombna misija je na splet ušel pol leta pred uradnim ameriškim izidom, kar je po mnenju producentske hiše razlog za slab uspeh v kinematografih, kjer je film zaslužil le 17 milijonov dolarjev.
So pa res izvirni, kar torrent uporabniki so krivi za njihov izpad dobička; če ni recesija je pa ta izgovor
Sam npr. nisem imel ne želje si ogledati filma, kaj šele da bi ga hotel prenesti s spleta. Sicer sem pa za njega izvedel šele na podelitvi Oskarjev. Očitno ležijo njihove težave nekje drugje
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
5000 torrenterjev x 10 dolarjev na kino karto = 50.000 dolarjev. Pa recimo, da vsak od teh torrenterjev pripelje v kino po 2 človeka, torej skupaj 150.000 dolarjev.
Film bi torej po izračunih producentov namesto borih 17.000.000 dolarjev zaslužil vrtoglavih 17.150.000 dolarjev!
Seveda morajo odvetniki upoštevat čim več prikritih stroškov, da upravičijo svoj obstanek. To je produkt od nenasitne komercialne ekonomije ter mrhovinarske logike.
So pa res izvirni, kar torrent uporabniki so krivi za njihov izpad dobička; če ni recesija je pa ta izgovor
Sam npr. nisem imel ne želje si ogledati filma, kaj šele da bi ga hotel prenesti s spleta. Sicer sem pa za njega izvedel šele na podelitvi Oskarjev. Očitno ležijo njihove težave nekje drugje
Bom jaz njih tožil ker sem izgubil 2h svojega življenja ob gledanju tega brezveznega filma.
ej točno to! zakaj se noben ne spravi tožit njih nazaj, da je film govno in da so ble reklame zavajujoče. Pomojm bi v ameriki še clo uspel dobit status skupinske tožbe :D
Naj raj poskrbijo raj da bo po svetu hkrati prišel film vn, da morš čakat na določene filme 3 mesce, en mesec kasneje pa DVD izzide (ki je prek amazona skor ista cena kot 2 karte za kino) je pa itak jasno kaj bom naredu. In ne gre kle za lokalne distributerje ampak za politiko velkih hiš.
U pismu, zgleda da bo treba res proxy začet uporabljat.
Ima kdo kake informacije kje so ta folk staknili? Če je na sodišču v washingtonu potem verjetno zadeva samo US državljane, pa vseen... sam vprašanje časa kdaj bo naša klečeplazna vlada sledila z istimi ukrepi na pobudo US.
Film je slab zato je zaslužil "le" 17 miljonov $. Ne zaradi piratstva. Kako dobijo IP: Shareajo in seedajo film nato pa si zapišejo IPje vseh leecherjev, ki downloadajo on njih.
Sicer pa ne vem kako jim lahko sodišče verjame kar tako na lepe oči. Saj zapisane IPje se lahko enostavno izmislijo. Pol pa je še fora, da oni dobijo le kontakt od naročnika internetne povezave in ne dejansko osebe, ki je film downloadala.
Jah ja, uspelo jim bo zajezit prost pretok kulture :)
Peezda, še eni, ki želijo za ogled filma računat... Svinjarija!
V zdajšnjih časih pa bi že bilo lahko vse zastonj: kultura (glasba, film, fotografija, pornografija). In Bob Dylan, ki pride junija v Ljubljano, hoče za karto 70 evrov. Kreten požrešen!
Hočemo (vse) zastonj, hočemo (vse) zastonj, hočemo (vse) zastonj... Nekako imamo pravico, da je vse (razen piva) zastonj, kajne? Saj smo vendar (de)generacija zastonjkarjev!
Jah ja, uspelo jim bo zajezit prost pretok kulture :)
Peezda, še eni, ki želijo za ogled filma računat... Svinjarija!
V zdajšnjih časih pa bi že bilo lahko vse zastonj: kultura (glasba, film, fotografija, pornografija). In Bob Dylan, ki pride junija v Ljubljano, hoče za karto 70 evrov. Kreten požrešen!
Hočemo (vse) zastonj, hočemo (vse) zastonj, hočemo (vse) zastonj... Nekako imamo pravico, da je vse (razen piva) zastonj, kajne? Saj smo vendar (de)generacija zastonjkarjev!
No, pomiri se malo in vklopi razum.
Če pa niso zadovoljni s "samo" 17 milijonov dolarjev, potem naj pač prenehajo delat filme. Ne pa da zvalijo krivdo na 5000 uporabnikov torrentov za svoj neuspeh. Bodo pač igralci, kamermani, studiji ... dobili manjšo plačo. Je pač kriza, treba bo mal znižat plače ...
Če smatramo trg za svoboden in enakovreden, potem lahko uporabim argument proti založbam, filmarjem itd... kot ga njihovi zagovorniki uporabijo proti potrošnikom: če jim trg kakršen je ni všeč, potem naj se upokojijo. Jim ni treba delat filme, glasbo itd... saj jih nihče v to ne prisiljuje.
Če pa niso zadovoljni s "samo" 17 milijonov dolarjev, potem naj pač prenehajo delat filme. Ne pa da zvalijo krivdo na 5000 uporabnikov torrentov za svoj neuspeh. Bodo pač igralci, kamermani, studiji ... dobili manjšo plačo. Je pač kriza, treba bo mal znižat plače ... Če smatramo trg za svoboden in enakovreden, potem lahko uporabim argument proti založbam, filmarjem itd... kot ga njihovi zagovorniki uporabijo proti potrošnikom: če jim trg kakršen je ni všeč, potem naj se upokojijo. Jim ni treba delat filme, glasbo itd... saj jih nihče v to ne prisiljuje.
Govoriš o trgu, ki itak določi, kaj je vredno in kaj ni.
Kaj, če bi vi nehali krasti in bi bila vsaka stvar plačljiva, tako dobre, kot manj dobre/slabe vsebine? O.K: kakšen 15-sekundni demo glasbe in kakšen filmski trailer free. Ostalo pa plačljivo, za krajo pa avtomatsko kazenski pregon.
Ne vem, zakaj ne bi dober režiser, ne glede na krizo, za dober film še vedno dobil 100.000 ali miljon dolarjev?
Kriza zate (in za večino mlade degeneracije) očitno pomeni, da naj imajo vsi ljudje, tudi avtorji, med 500 in 800 evrov dohodkov, od do konca nekreativnih prodajalcev v trgovini in širokoplečnih varnostnikov, do najboljših režiserjev, glasbenikov.
Včasih smo takemu razmišljanju rekli: politika enakih želodcev. Ki ne pelje nikamor. Ki zatre še tistih 2 ali 3% kreativnih ljudi, ki nekaj znajo in vedo, ki imajo kakšno idejo in ki bi želeli živeti od svojih idej in realizacije le teh.
Ne pa se hebat za 650 evrov 250 ur mesečno, potem pa v soboto ali nedeljo za 20 evrov napisat kakšen dober komad, ali ob vikendih za 80 evrov posnet kakšen dober, ali manj dober celovečerec, ki si ga bo zvleklo dol 900.000 firbcev. Zveklo samo zato, ker so avtorska dela kao zastonj, oni pa poleg tega itak plačujejo 15 evrov mesečno za internetni priključek... In mislijo, da so s 15 evri stotisočem avtorjev pokrili vse stroške. In ki potem skoraj po pravilu "strokovno" ugotovijo, da je bil dol potegnjen film za en penis. Pa kaj hudiča ga potem sploh vlečete dol? Ga vlečete samo zato, ker je zastonj? Ali da bi videli (kot govorite), če se ga splača kupiti na DVD-ju, ali si ga ogledati proti neki odškodnini. Pri tem pa zelo dobro veste, da ga NE BOSTE NIKOLI KUPILI.
Za en penis in v pogubo svetovni ekonomiji so namreč ravno taki "zastonkarji" in bog nas obvarji take populacije. Bedne klošarske populacije, ki samo čaka, da bo na spletu zastonj še pir in da ga bo zastonj dolvlivalo na hektolitre...
digitalcek roflmao, pa kaj si sinček od kšnega režiserja al kaj? Svetovna ekonomija bo kvečjemu bolj uspešna če nobeden več ne kupi nobenega filma - bodo vsaj kaj koristnega delali :D najlažje je jokat kako je svet nepošten, do ubogih moljonarčkov, ki sedaj za svoje "garanje" (dajo denar režiserju naj gara) dobijo ušivih 17 miljončkov roflmaoftst
Assumption is the mother of all fuckups!
"Under Siege 2:Dark Territory"
Svetovna ekonomija bo kvečjemu bolj uspešna če nobeden več ne kupi nobenega filma - bodo vsaj kaj koristnega delali :D
Svetovno ekonomijo, v kateri že vsaj 60% prebivalcev (tudi v EU) nima več skoraj nobene kupne moči, bo vzel hudič, če se snemajo filmi, ali pa ne. Zakaj? Ker imajo v veliki večini ljudje samo še za položnice, pivo, ter cigarete... Ampak to še vedno ne pomeni, da naj bi režirali filme za 30 dolarjev na dan.
digitalcek roflmao, pa kaj si sinček od kšnega režiserja al kaj? Svetovna ekonomija bo kvečjemu bolj uspešna če nobeden več ne kupi nobenega filma - bodo vsaj kaj koristnega delali :D
Isto lahko rečeš za vse, ki ne gradijo hiš ali pa raznašajo pošte. Naj tudi znanstveniki, računalničarji in ostali gredo delati nekaj koristnega.
Jap, večina ceni samo (svoje) fizično - nizkointelektualno delo, ki pa ne bo nikoli plačano več kot (recimo) tri ali štiri evre na uro neto.
In kar je še huje, tisti, ki morajo pri delu misliti, so za take fizikalce zgube in luzerji, ki bi jih bilo treba orenk zaposliti - seveda s fizičnimi deli. Bog pomagaj družbi, kjer tako razmišlja večina...
In ravno zato taki butli vlečejo dol cele noči, saj jim le kvantiteta pomeni zadovoljstvo. Kvantiteta dolpotegnjenih filmov, glasbe, porna, kvantiteta popitih piv...
digitalcek roflmao, pa kaj si sinček od kšnega režiserja al kaj?
Ja, če je kdo proti piratstvu je sinček režiserja. Če je za arbitražo je Hrvat. Če je za gay poroke je peder. Če je proti cerkvi je muslimanski terorist. Itd, itd...
Pozabil si: režiserjem je treba pobrati premoženje. Celih 50 let (do prohoda spleta) so namreč kopičili denar in služili bistveno več, kot delavci/manualci.
Sinčke režiserjev pa nagnat tolč kamen, da se bodo navadili, kako pomembno in kreativno je delo s krampom, ter kladivom...
Če pa niso zadovoljni s "samo" 17 milijonov dolarjev, potem naj pač prenehajo delat filme. Ne pa da zvalijo krivdo na 5000 uporabnikov torrentov za svoj neuspeh. Bodo pač igralci, kamermani, studiji ... dobili manjšo plačo. Je pač kriza, treba bo mal znižat plače ... Če smatramo trg za svoboden in enakovreden, potem lahko uporabim argument proti založbam, filmarjem itd... kot ga njihovi zagovorniki uporabijo proti potrošnikom: če jim trg kakršen je ni všeč, potem naj se upokojijo. Jim ni treba delat filme, glasbo itd... saj jih nihče v to ne prisiljuje.
Govoriš o trgu, ki itak določi, kaj je vredno in kaj ni.
Kaj, če bi vi nehali krasti in bi bila vsaka stvar plačljiva, tako dobre, kot manj dobre/slabe vsebine? O.K: kakšen 15-sekundni demo glasbe in kakšen filmski trailer free. Ostalo pa plačljivo, za krajo pa avtomatsko kazenski pregon.
Ne vem, zakaj ne bi dober režiser, ne glede na krizo, za dober film še vedno dobil 100.000 ali miljon dolarjev?
Kriza zate (in za večino mlade degeneracije) očitno pomeni, da naj imajo vsi ljudje, tudi avtorji, med 500 in 800 evrov dohodkov, od do konca nekreativnih prodajalcev v trgovini in širokoplečnih varnostnikov, do najboljših režiserjev, glasbenikov.
Včasih smo takemu razmišljanju rekli: politika enakih želodcev. Ki ne pelje nikamor. Ki zatre še tistih 2 ali 3% kreativnih ljudi, ki nekaj znajo in vedo, ki imajo kakšno idejo in ki bi želeli živeti od svojih idej in realizacije le teh.
Ne pa se hebat za 650 evrov 250 ur mesečno, potem pa v soboto ali nedeljo za 20 evrov napisat kakšen dober komad, ali ob vikendih za 80 evrov posnet kakšen dober, ali manj dober celovečerec, ki si ga bo zvleklo dol 900.000 firbcev. Zveklo samo zato, ker so avtorska dela kao zastonj, oni pa poleg tega itak plačujejo 15 evrov mesečno za internetni priključek... In mislijo, da so s 15 evri stotisočem avtorjev pokrili vse stroške. In ki potem skoraj po pravilu "strokovno" ugotovijo, da je bil dol potegnjen film za en penis. Pa kaj hudiča ga potem sploh vlečete dol? Ga vlečete samo zato, ker je zastonj? Ali da bi videli (kot govorite), če se ga splača kupiti na DVD-ju, ali si ga ogledati proti neki odškodnini. Pri tem pa zelo dobro veste, da ga NE BOSTE NIKOLI KUPILI.
Za en penis in v pogubo svetovni ekonomiji so namreč ravno taki "zastonkarji" in bog nas obvarji take populacije. Bedne klošarske populacije, ki samo čaka, da bo na spletu zastonj še pir in da ga bo zastonj dolvlivalo na hektolitre...
Jaz ne kradem. Mene ne morejo tožiti, ker si filma niti tako niti drugače nisem ogledal, niti ga ne nameravam.
Če ni zanimanja za film, potem pač ne bo toliko prihodka. Ampak ne, krivi so torrent uporabniki. Kot da je deljenje filmov (kaset, cd-jev, dvd-jev) nekaj novega in se nikoli do zdaj ni prakticiralo.
Tudi Avatar je bil deljen preko torrenta na veliko pa je do zdaj to najbolj dobičkonosen film vseh časov (kolikor se spomnim).
Zanimivo pri poslovnežih je to: ko jim uspe, si izplačajo ogromne dobičke. Ko pa jim ne gre: so krivi drugi. Bolj otročje ne bi moglo biti. Žal.
Pa še to: niso vsi dragi filmi tudi dobri. So tudi filmi, ki nimajo velikega proračuna, pa so uspešni.
Eden takih filmov je Blair Witch Project. A misliš, da ta film ni bil deljen preko bit torrenta?
Kaj pa film Slumdog Millionare? 15 milijonov proračuna, 377 milijonov dobička. A misliš, da so ga vsi šli gledat v kino in si ga nihče ni pogledal doma na računalniku? (mimogrede: koliko je bila plačana deklica Rubina Ali za vlogo v filmu z 377 milijonov dobička?)
Verjetno ameriški vojni filmi niso več tako gledani. Zdaj se gleda filme z vsebino, ki se tičejo problemov današnjega časa. Ne vem, samo razmišljam. Krivda za neuspeh ni samo v torrent uporabnikih. Je v mnogih dejavnikih, ki so prisotni na trgu filmov. Mogoče je scenarij nezanimiv. Aja, scenarist je brez napak. Scenaristi se ne motijo... :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zanimivo pri poslovnežih je to: ko jim uspe, si izplačajo ogromne dobičke. Ko pa jim ne gre: so krivi drugi. Bolj otročje ne bi moglo biti. Žal.
Res je. Ko jim uspe, si izplačajo ogromne dobičke. Ko pa jim ne uspe, si izplačajo minimalne dobičke. Ali pa celo pokrijejo izgubo. In se vprašajo, kdo je zasral... In ta v bodočnosti skoraj ne dobi več dela. Ali pa jih je nekaj za projekt pokurilo toliko svojih prihrankov, da se ne bodo šli več. Ne samo zaradi izdelka, ki se je slabo prodajal. Tudi zaradi piratizacije...
Ni najboljši primer, pa vendar: V Sloveniji bo po novem ministrstvo za kulturo financiralo celovečeren film le do 50% proračuna. Recimo, da tak stane miljon evrov.
Res zblojeno misliš, da bodo režiser, scenarist, kamerman in pet igralcev zbrali 500.000 evrov, ki jih bo dobilo nazaj, zelo verjetno pa ne? Daš ti v svoji službi letno 50.000 evrov, da sploh lahko delaš? Ali le nekaj pričakuješ, pa čeprav le 10.000 evrov letno?
To, da so slovenski filmi bolj kot ne zanič, tu ni tako pomembno. Pomembno je to, kdo bo v bodoče v tej državi sploh še delal kaj avtorskega...
Še posebej, ker je država polna genialcev/piratov, ki ne cenijo skoraj nič. Saj ne morejo ceniti, ko pa je vse zastonj. Žurnal leži po Ljubljani po tleh - zraven omaric, kjre ga lahko vzamemo, na busu pa leži pod nogami potnikov. Zakaj le? Ker je zastonj!
Pa ne pozabite pri teh dobičkih enega dejstva: z dobički je treba pokriti izgube neuspelih projektov in obresti na vložen denar, zakaj bi vložu denar v nekaj tveganega če bi v vsakem primeru več dobil od obresti na banki?
Pa ne pozabite pri teh dobičkih enega dejstva: z dobički je treba pokriti izgube neuspelih projektov in obresti na vložen denar, zakaj bi vložu denar v nekaj tveganega če bi v vsakem primeru več dobil od obresti na banki?
Ja, tudi to je nepoznavanje produkcije in vsega okrog nje. Vsi vidijo samo zasluženih 100 miljonov dolarjev. In se bojijo, da bo ta denar dobila ena sam oseba. Ker nimajo pojma. Ker postajamo Kuba, kjer si sumljiv, če imaš prihranjenih 10.000 dolarjev...
na splosno ne maram vojakih filmov... in slisal sem same slabe stvari o tem filmu, tak d mi ne pade na pamet, da bi ga gledal
mi je pa zlo smesno, ko vedno znova in znova ugotavljam kolk smo slovenci zavistni....
buh ne daj, da bi reziser kaj prevec zasluzu... je poskrbel le, da je ogromno folka uzivalo bo njegovi kreativnosti... BUH NE DAJ!
BUH daj raje meni, ki na kavcu polezavam cele dneve,pljuvam cez vse filme (ker jih imam polno rit), vsake tolko se zapizdim, ker ma tudi jansa visjo placo kot jaz, najbolj mi pa gre v nos to, da imajo hrvati morje in ga nam ne dajo. Ce bi mi zena prinesla se pivo, bi bil zlo happy... pizda valda... srot je zjebal lasko...in cigani smrdijo... in BUH, raje daj meni, kot pa tistim nagravznim proiskuitetnim pedrom, ki bi se radi kr porocili in posvajali otroke... naj zgnijejo... in pismo... a zdaj pa mislita se Damjan Murko in Artur sluzit na nasih plecih? Pa une lenobe Grske? Mars delat!
Glavno, da imaš ti pojem. Ampak to kar pišeš je že bilo že xyz krat tule gor prežvečeno. Skratka, ni vse črno-belo. Zgleda, da si še mlad milijonar.
Če ni črno-belo, zakaj potem poskušate prikazat piratstvo kot nekaj super dobrega?
Kje to? Sem samo napisal da bo (logika) in da je lepo da bo. Ker sicer bi bili samo eni. Za simbiozo pa sta potrebna dva. Pametne programerske hiše so to že spoznale. Filmsko in glasbeno industrijo pa je žal povozil čas.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
na splosno ne maram vojakih filmov... in slisal sem same slabe stvari o tem filmu, tak d mi ne pade na pamet, da bi ga gledal
mi je pa zlo smesno, ko vedno znova in znova ugotavljam kolk smo slovenci zavistni....
buh ne daj, da bi reziser kaj prevec zasluzu... je poskrbel le, da je ogromno folka uzivalo bo njegovi kreativnosti... BUH NE DAJ!
BUH daj raje meni, ki na kavcu polezavam cele dneve,pljuvam cez vse filme (ker jih imam polno rit), vsake tolko se zapizdim, ker ma tudi jansa visjo placo kot jaz, najbolj mi pa gre v nos to, da imajo hrvati morje in ga nam ne dajo. Ce bi mi zena prinesla se pivo, bi bil zlo happy... pizda valda... srot je zjebal lasko...in cigani smrdijo... in BUH, raje daj meni, kot pa tistim nagravznim proiskuitetnim pedrom, ki bi se radi kr porocili in posvajali otroke... naj zgnijejo... in pismo... a zdaj pa mislita se Damjan Murko in Artur sluzit na nasih plecih? Pa une lenobe Grske? Mars delat!
ZENA prnesi ze enkrat to pivo
Čisto nekaj mimo. Nihče ... bom ponovil NIHČE ... ne pljuva čez režiserja in ostale ljudi, ki delajo film, in imajo dobro plačo.
Če je film dober, ga bom šel gledat. Če pa film ni dober ga ne bom gledal (tako, kot tega nisem).
Problem, ki ga izpostavljamo je v tem, da za finančni neuspeh filma krivijo druge.
Torej je ravno obratno kot si hotel prikazati. Režiserji (oz. filmarji) so nezadovoljni z finančnim izkazom in... in ker ne morejo kar kriviti vsepovprek je krivih 5000 torrent uporabnikov. Ja, denar je treba nekje dobit ane, da se pokrijejo stroški in dobički...
Če film ni uspešen, pač ni uspešen. Sprijazni se. Deljenje filmov med uporabniki ni in ne more bit izgovor za neuspeh filma. Dokaze sem predložil v enem prejšnjih komentarjev, kjer sem pokazal par uspešnih filmov (v finančnem smislu).
Pokazal sem celo v enem primeru, kjer je bila deklica, ki je igrala v filmu, zelo malo plačana (500$ na mesec) v primerjavi z dobičkom. Zakaj ji niso dali recimo 10.000 $? Naj dekle uživa v življenju (in njeni starši). Naj ima. Ji kdo ne privošči?
Pa še to: ti torrent uporabniki, ki so si ogledali film, niso s tem zaslužili niti dolarja ... torej ne gre za piratstvo. Ravno obratno: piratstvo je bilo v preteklih letih bolj razširjeno kot je danes (vsaj v Sloveniji).
ne reziserji in ne filmarji niso nezadovoljni in ne tozijo... tozijo distributerji
in moje pisanje se ni navezovalo direkt na to novico, ampak na nekatere psote zgoraj, ki se prav tako niso navezovali direkt na to novico ampak na to tematiko bolj na splosno
No, meni je bil film zelo dober. Ampak se ne spomnim kateri film je potreboval toliko časa, da je prišel v kino.
Če malo pogledamo datume: Prvo predvajanje: - Italy 4 September 2008 (Venice Film Festival) Prva dobra kvaliteta filma na torrentu: - 2009-01-22 19:28 Prvič, da je prišel v redno predvajanje v USA: - USA 5 June 2009 (Hollywood, California) (premiere) V redna predvajanja po evropi je prišel: - Germany 13 August 2009 DVD je izšel: - America on January 12, 2010 V Slovenijo (Kolosej) je prišel: - 11.2.2010, Kolosej Ljubljana
Jaz sem za film izvedel februarja 2009 in seveda nisem čakal, da pride v kino.
Filmsko in glasbeno industrijo pa je žal povozil čas.
ČAs bo kmalu povozil tudi pirate. Oziroma njihovo dojemanje dostopnosti kulturnih dobrin ("s spleta vzemi vse, kar ti srce poželi in to - brezplačno").
Da ne omenim, da kultura pač ne more biti brezplačna. Saj končno ni brezplačen niti kozarec vode, ki ga naročiš v kafiču, še posebej, če ne naročiš tudi kave, temveč le vodo.
Še najmanj naj bo kultura brezplačna za tiste, ki jo ne cenijo in ki "skladiščijo" terabajte in terabajte vsebin, pri tem pa do svoje smrti ne bodo sposobni pregledati niti 5% le-teh.
Medved ali veverica znosita skupaj za zimo le toliko, da preživita, mogoče malce več. Človek znosi tisočkrat več, kot potrebuje. Potreba? Ne, PRIMITIVIZEM!
In pametnim je že nekaj časa jasno: dokler bo vse na spletu brezplačno in to v ogromnih količinah, dokler lahko vsak bedak (ki ima dostop do računalnika) nekaj sporoča in soli pamet dosti pametnejšim od sebe, toliko časa na spletu NE BO kvalitete.