» »

Comshop d.o.o trgovina vprašanje

Comshop d.o.o trgovina vprašanje

turkx90 ::

V tej trgovini sem kupil spletno kamero včeraj in za njo odštel veliko denarja, vendar je kvaliteta slike zelo slaba in sem bil z njo zelo razočaran.

Zdej pa me zanima, če se da to stvar vrnit nazaj? In v tem primeru, načeloma dobiš denar nazaj ali moreš kupiti kašno drugo stvar v tej vrednosti?

Ali vrnitev sploh ni možna?

KoMar- ::

Če gre bolj za subjektivno mnenje, da je slika slaba in ne za defekt, potem je vse odvisno od dobre volje prodajalca. Vsekakor pa boš dobil največ dobropis. Tako je bilo pri meni - prav tako v Comshopu.

Nam zaupaš še, za kateri Webcam gre? Recimo Logitech QuickCam 9000 Pro imajo odlično sliko, ampak je splošno znano, da je recimo 10% (to ni preverjen podatek) leč površno vstavljenih in je slika zato na recimo levi polovici slike meglena... V takem primeru se seveda splača uveljavljat garancijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

Zheegec ::

Načeloma je to dobra volja same trgovine, večinoma se dobi dobropis/bone.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

zelodko ::

Vrni kamero in zahtevaj nazaj kupnino. Če boš pred prodajalcem nastopil ostro in odločno, bo verjetno zaleglo. Meni je uspelo izterjati kupnino po dveh precej glasnih pogovorih s prodajalcem. Ni vedno lepa beseda tista, ki zaleže - vsaj v takih primerih ne.

turkx90 ::

Ma kamera ni moja ampak od sestre in je zanjo odštela 80 e....logitech s7500.

In ko sem šel pogledat, je slika res nikakva. Ona je imela 5 let staro kamero...in če primerjamo sliko s to, je malo boljša. Plus to, da na internetu stane taka kamera 40 e...ona pa je za njo plačala 80 e.

Zheegec ::

Če boš pred prodajalcem nastopil ostro in odločno, bo verjetno zaleglo

Take večina prodajalcev direktno odslovi. Nekateri pa res ne, precej stvar sreče. Večinoma se zelo ugodi raznim extra "težakom".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

zelodko ::

Zheegec je izjavil:

Če boš pred prodajalcem nastopil ostro in odločno, bo verjetno zaleglo

Take večina prodajalcev direktno odslovi. Nekateri pa res ne, precej stvar sreče. Večinoma se zelo ugodi raznim extra "težakom".


Ponavadi jim moraš težit toliko časa, da popustijo. Če ti gre res za to, da uspeš, potem jih pač nadleguješ, kadar le imaš čas.

KoMar- ::

Zato so potem prodajalci neprijazni do vseh, ki imajo z njimi opravka pri čem drugem kot nakupu...

Šimpanz ::

Jaz delam v servisu že dolgo časa in lahko mi verjameš, da je večja verjetnost da strani ustrežem če lepo pristopi do mene. Če pa pride do mene nekdo z grožnjami ali arogantnimi zahtevami, pa nima veliko možnosti, da bi kaj dosegel.

KoMar- ::

Jasno. Sploh, če ni nobene pravne oz. kakršnekoli podlage za to...

zelodko ::

Problem s prodajalci, če se pojavi, je ponavadi en sam: kupca preprosto nočejo poslušati. Seveda na začetku poskusiš na lep način, z vljudno prošnjo. Če na to dobiš negativen in morda celo nesramen odziv, potem pa imaš vso pravico zadevo zaostriti. Seveda v le v primeru, če si prepričan, da imaš prav. Če je kamera res slabe kvalitete glede na specifikacije, potem pač vztrajaš do konca. Gre za tvoj denar in želiš kvaliteten izdelek.
Če pa se zgodi, da ti kamera, ko jo prineseš domov, ni všeč kar tako in bi jo nesel nazaj brez pravega razloga, potem pa jasno ne podpiram raznih zmerjanj prodajalcev.
Da ne bo kdo mislil, da mi gre za veselje pri takem početju.

In da ne bo kdo užaljen, poznam veliko prijaznih prodajalcev, ki ti z veseljem ustrežejo in pomagajo pri odpravljanju težav.

KoMar- ::

Treba si je prebrat kak review kamere Logitech S7500 (to bi bilo seveda treba narediti že pred nakupom!) in če so tudi tam ugotovili, da je slika zanič, potem tukaj prodajalci in trgovina nimajo nič zraven. In sploh ni treba zaostrovati zadev, ampak se lepo kulturno zmeni za dobropis, ki ga bodo 100% dali in je vse skupaj lekcija za naslednjič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

turkx90 ::

Mja sestra pač ni kej prevec razmisljala, ampak vseeno, ko greš ti v trgovino in kupiš pc za 1200 e....veš da je dober. Mislim, da če daš za kamero 85 e, bi mogla bit tudi dokaj zmogljiva in vse....ne pa da se premaknes za pou metra nazaj in gre fokus cisto u kurac in je use zamgljeno.

Drugače pa ja, bom jih klical ju3 in vprašal za dobropis. Mislim da zato nebi smelo biti porblemov.

KoMar- ::

Dobropis boš dobil na licu mesta in sicer samo v točno tisti poslovalnici, kjer je bila kamera kupljena.

turkx90 ::

Jaja, sej bom ju3 probal to zrihtat. Upam da mi bo uspelo dobiti vsaj dobropis..:S

tomaz- ::

za dobropis ne vidim razkloga, zakaj ne.. Ti pa svetujem, da greš direktno v trgovino, vzameš kamero s seboj, ker iz mojih izkušenj, tudi v Comshopu, to ni noben problem. Ti pa tud jaz svetujem: lepa in prijazna beseda najbolj zaleže.. Vedno se postavi v kožo prodajalca in pomisli: To, kar ti prodajalec naredi, je USLUGA in ne ZAKON. In pomisli, kako bi ti reagiral, če bi nasproti prišel en "aroganten" tip, poln samega sebe in raznih zahtev, do katerih ni upravičen..

IvoJan ::

glede na to da si kupil comshopu potem se mi zdi da ne bo problemov ker so prodajalci korektni do svojih strank. pojdi danes tja pa se lepo kulturno zmeni. Pa kamerco imej s sabo da lahko na licu mesta sprobajo. sem ze parkrat kej nesel nazaj pa so kar tam v trgovini sprobali pa ce ni delalo so mi enkrat celo vrnili kupnino oz smo se zmenili da so mi zamenjali za kaksno boljso stvar. ker če boš grozil in ne vem kaj še boš po domače povedano en ku*** dosegel.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

333333 ::

turkx90

Če boš slučajno imel težave me kontaktiraj na zs bomo poskusli uredit.
Spiritual

turkx90 ::

Ma sej kamera fokusira dobro, samo problem je, da je spregledala da ni avtofokusa(je pač sklepala, da za tako ogromno ceno more bit)in ona se snema ko poje in podobno, in tako se malo premakne..in je spet vse megleno. In zato ji kamera ne pride prav.

Drugače pa nisem niti taka oseba, ki bi bla arogantna ali kej podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: turkx90 ()

KoMar- ::

je pač sklepala, da za tako ogromno ceno more bit

Za naslednjič: http://www.logitech.com/en-us/webcam_co...

turkx90 ::

No, povedal sem jim zakj bi rad vrnil kamero in ni bilo problema, bom pač vzel nekaj drugega za isto ceno..:)

IvoJan ::

super :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

MrStein ::

Samo tole bi dodal:
- eni si zmišljujejo. Takrat mora pač prodajalec imeti dobre živce in namazan jezik, da ga "s čim manj bolečinami" odpravi.
- če je napaka na izdelku stvarna, pa ni debate. Morajo rešit. Če je stranka arogantna, nima veze. A na bencinski ne rabiš plačat, če je blagajnik neprijazen? Prodajalec mora uredit, glede nesramnosti pa lahko zapiše pripombo v knjigo pritožb stranke (če bi taka stvar obstajala). Če stranka pretira, ga sicer lahko tudi toži zaradi žalitev, ampak vse to ne odveže trgovino od svojih dolžnosti. Sem v praksi že večkrat videl, da so filozofirali 100 na uro. Pač najprej probaš lepo, če ne gre, odločno, pa ostro. Potem če si res želijo obiska inšpektorja, pa samo zavrtiš telefonsko in greš na hladno pivce v najbližji bar. Živcirajo se naj oni.

Ponavadi se da lepo rešit, tam v 15% primerov pa moraš namignit, da poznaš pravila.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914670 (7892) solatko
»

Nov prenosnik, desni zvočnik ne dela, (uveljavitev stvarne napake)

Oddelek: Pomoč in nasveti
485153 (4068) Šolar
»

Trgovci... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
567224 (5135) mpv404
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8812567 (8675) amigo_no1
»

Reklamacija blaga v roku 8. dneh (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9113714 (10890) miha555

Več podobnih tem