» »

Dober avto nižjega cenovnega razreda?

Dober avto nižjega cenovnega razreda?

1 2
3
»

M-XXXX ::

V primeru, da se gre dejansko za 60HP avto potem pozabi. Že 75 je za normalno vožnjo občutno premalo...

guest #44 ::

Hmm, sej načeloma se strinjam da raje 16V. Sam kot sem že omenu, gre avto predvsem za mojo mati in ne toliko zame, čeprav se bom začasno tud jaz nekaj vozu.

Torej je 400EUR vredno, pravite.

dzinks63 ::

Poglej še za ostalimi, npr:
Aveo
Spark
Fiesta
107
Twingo

wooted ::

Po tistem sem kupil dci-ja z 82 KM. Razlika? Kot noč in dan.


seveda je razlika, pri 150.000km ti bo rignil.. bosch pumpa se znotraj lušči in ti opilke meče k batom... aja da ne omenjam kompresije, turbine itd...

djordjevic ::

Sicer ga nimam več, ampak ja, itak. Pa še renault je, to ne more it dolgo, ane. ;(
No grave is deep enough to keep us in chains.

energetik ::

djordjevic je izjavil:

@energetik: Doma smo imeli več fiest bencinarjev, in sicer 1.3 65 konjev (ali nekaj takega). Ko si vklopil klimo, si na križišču komaj speljal. Pa ne pretiravam. Samo povem, da dečko ne bo presenečen, ko avto ne bo nikamor vlekel.

Si pač speljal s premajhnimi obrati. Ne mi rečt, da 2KM manj povzroči avto nevozen. Logično pa je, da pri takem majhnem navoru ne moreš potem speljevati s 1000rpm, ampak recimo z 1500rpm.

V primeru, da se gre dejansko za 60HP avto potem pozabi. Že 75 je za normalno vožnjo občutno premalo...
Če je zate premalo še ni rečeno, da je tudi za druge.
Večkrat vozim očetovega Polo Classic s 60KM in sem povsem po omejitvah prevozil že pol SLO, s 4 osebami in polnim prtljažnikom. Ja, tudi v Vrhniški klanec sem šel 130km/h. Ampak očitno nekateri vozite v klance s peto prestavo pri 3000rpm in potem jamrate, da stvar nikamor ne gre.

Zgodovina sprememb…

CoolBits ::

V vrhniški 130 s peto pri 2500 obratih in trenutno porabo 6l... 115 konjev dizel seveda :)
Kar je 75 ali manj konjev niti ni za AC... po mojem mnenju seveda.

energetik ::

Si prebral mojo izkušnjo? Polno naložen Polo 60KM, Vrhniški klanec, 4. prestava, 130km/h. Pri skoraj 5000rpm, ampak gre. Seveda moraš precej delat s prestavno ročico pri 60KM avtu na AC, ampak da ni za občasno uporabo na AC, je pa smešno govorit.
No, če maš na izbiro 75KM za par 100EUR več, kot je napisal avtor teme, je logično da se boš stegnil.

kmetek ::

i20 ali i30 je tudi dobra izbira, kakšno imajo porabo?

CoolBits ::

Sem prebral... kaj pa poraba pri 5000 obratih in polnem gasu? :D

energetik ::

CoolBits je izjavil:

...kaj pa poraba pri 5000 obratih in polnem gasu? :D

Malenkost večja kot pri primerljivo težkem in velikem bencinarju z recimo 2x60=120KM. Zaradi malce slabšega izkoristka 60KM mašine pri tako visokih obratih. Porabo v grobem določa breme na kolesih, ki je odvisno od hitrosti, aerodinamike, mase avta in naklona klanca. Če so vsi ti parametri enaki pri 60 in 120KM avtu, bo poraba zelo podobna.
Sicer pa smo zdaj že OT.

Utk ::

Če je zate normalna vožnja v 4. po avtocesti v klanec pri 5000 obratih, pa še to da dosežeš celih 130 na uro, potem hvala lepa :) To je za mazohiste, ne pa da se boš tako vozil. Povprečen avto mora it v peti pri 3000 obratih v kar hud klanec. Če ne gre, je podhranjen, pika.

guest #44 ::

djordjevic je izjavil:

Sicer ga nimam več, ampak ja, itak. Pa še renault je, to ne more it dolgo, ane. ;(


A to sarkastično? A je clio slaba kvaliteta? Glede na to da jih že tolk časa izdelujejo pa da je clio storia pač med zadnjimi, bi nekako pričakoval da so večje težave odpravili.

Storio dobim že za 7600€ oz 8000€, pa not je klima, itd. Vsi ostali so vsaj 1000€ dražji. Pa 5 vrat seveda, zato modeli tipo twingo odpadejo.
Sicer če bi bil avto izključno zame bi seveda malo drugače kupoval, ampak poudarek na tem, da je primarno za mojo mati in sicer bolj umirjeno mestno/predmestno vožnjo. Avtocesto bo mogoče videl parkrat na leto.
Pa nekako računam na to da ker je clio zelo razširjen po slo, imajo mehaniki veliko izkušenj pa deli so lažje dobavljivi IMO. Pa a ne velja da se Renault drži malo višje od kakega fiata, Kie, Hyundai, itd?

Bor H ::

kvaliteta je odvisna kater avto kupš v naboru, ne samo od firme, sem sigurn da je citroenov c5 druga zgodba kot c2, cenejši kot je avto več ima plastike, slabše motorje...
kia se je baje ful popravla zadnja leta (sploh odkar jih ma hyundai)
hyundai vozim 14 let brez problema (ampak ga recimo zdj ne bi kupu - nism fanboy)
fiatov pa ne poznam..

guest #44 ::

The DEKRA 2010 top cars for reliability are:
MINI/SMALL CARS
- Opel Corsa followed by Smart Fortwo and Toyota Yaris (mileage up to 50,000km)
- Toyota Yaris followed by Renault Clio and Mazda2 (mileage 50,000-100,000km)
- Honda Jazz followed by Audi A2 and Ford Fiesta (mileage 100,000-150,000km)


http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec...

Utk ::

Clio storia bencinar je neuničljiv. Za žensko brez občutka pa sigurno ne kupit dizla. Sploh pa ne renojevega :)

djordjevic ::

Itak da sarkazem. :) Takole ti bom rekel. Že 10 let vozim renaulte in, tok tok, razen rednih servisov, potrošnega materiala, enega nosilca motorja in zguljene bunke (po 25k km) na 2. cliotu in kakšnih 20 žarnic (prvi clio je imel sploh problem, da so crkovale na 10k km - serijska napaka očitno) za kratke luči ni bilo treba menjati ničesar drastičnega. Skupno se je z avti naredilo 200k km, od tega AC relacij kakšnih 100k, ostalo pa mešano, mesto in magistralka. Torej, če bi bili renaulti tak ološ, bi bili vsi že v treskah. Je pa res ena stvar, na katero je kolega, s katerim sem polemiziral, opozoril. Vodna pumpa pri 80-konjskih naj bi se dejansko lupila in pošiljala opilke v injektorje, ki se zato posledično mašijo. Ampak zadeva prav tako ne velja za vsak primerek. Moraš imeti tudi malo smole, žal.
No grave is deep enough to keep us in chains.

guest #44 ::

djordjevic je izjavil:

Je pa res ena stvar, na katero je kolega, s katerim sem polemiziral, opozoril. Vodna pumpa pri 80-konjskih naj bi se dejansko lupila in pošiljala opilke v injektorje, ki se zato posledično mašijo. Ampak zadeva prav tako ne velja za vsak primerek. Moraš imeti tudi malo smole, žal.


Pa sej če se ne motim ste govorili o dizlu? Itak pa vzamem bencinca. Z dizlom nima kaj počet. Tisto špežo do merkatorja in nazaj res nima smisla. Jz pa se itak vozim zlo mal, ker sem večinoma v lj.
Sej pravim pomembno je le da malo pije in čim manj resno kvari, za žarnice se res ne bom sekiral. :D

Vprašanje je sploh, če bo klima uporabljana ker gre za zelo kratke relacije. Pa glede na to da se že 10 let vozimo z neklimatiziranimi avti.

djordjevic ::

Edina slabost renaultovih bencinarjev so vžigalne tuljave, konec koncev pa tudi če crknejo, niso neki ogromen strošek. Drugače pa so ob normalnem vzdrževanju in uporabi načeloma neuničljivi, kot pravi CrniE.
No grave is deep enough to keep us in chains.

energetik ::

Utk je izjavil:

Če je zate normalna vožnja v 4. po avtocesti v klanec pri 5000 obratih, pa še to da dosežeš celih 130 na uro, potem hvala lepa :) To je za mazohiste, ne pa da se boš tako vozil. Povprečen avto mora it v peti pri 3000 obratih v kar hud klanec. Če ne gre, je podhranjen, pika.

Če nisi vsakodnevno na AC, to ni noben problem. Se mogoče ti matraš, če ima mašina 5000rpm in če gas tiščiš na 90% namesto na 50%? Namreč jaz se ne, motor je pa stroj in se ne more "matrati". Edino gleženj mi zašteka, če gas tiščim v podenj. :D

Se pa strinjam, da če se vsakodnevno voziš po AC in rad veliko prehitevaš, je pa dobro imeti vsaj tam okoli 0,1KM/kg moči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Moja uha se bi matrala :) Pa sej res ni problem, sem imel 60 konjskega cliota, in sem se pač vozil v tist klanec 100-110, kolk je šlo v peti, če ni šlo, pa v 4., ampak tudi ne več kot 100. Če ne gre, ne gre. Na 5000 obratih se pač ne vozi, samo prehiteva. No, ko sem presedlal na 75 konjskega cliota je bla pa čisto druga stvar, tam gor leti 150 če treba. Pa pri tem verjetno manj pokuri. Teh par konjev več se zelo pozna, na porabi pa prav nič, ali celo obratno. Podhranjen avto res ni pametna stvar. Že pri novem se splača tistih par sto evrov doplačat, pri rabljenem je pa razlika samo še manjša.

M-XXXX ::

Točno tako. Vsaj na avtocesti je ponavadi tako, da močnejši avto porabi manj, posebno pri malo hitrejšem režimu vožnje.

c00L3r ::

M-XXXX in CoolBits od kje vama ideja da 75KM ni dovolj za mali avto? Strinjam se, da je premalo za rang golfa, megana, focusa ipd. Za rang malih avtov Clio, Polo, Fiesta pa je za normalno vožnjo dovolj. Sam sem tudi dinamičen voznik in priznam, da mi je 75KM premalo za moj stil vožnje. Ampak za 3/4 ljudi pa je dovolj tudi z vklopljeno klimo. Vse je odvisno od teže avta in razporeditev navora v motorju, kjer ima večino krat prednost 16V motorju.

T-h-o-r ::

naj kar ima folk šibke mašine, vsaj ne bodo delali zdrah :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

M-XXXX ::

c00L3r je izjavil:

M-XXXX in CoolBits od kje vama ideja da 75KM ni dovolj za mali avto? Strinjam se, da je premalo za rang golfa, megana, focusa ipd. Za rang malih avtov Clio, Polo, Fiesta pa je za normalno vožnjo dovolj. Sam sem tudi dinamičen voznik in priznam, da mi je 75KM premalo za moj stil vožnje. Ampak za 3/4 ljudi pa je dovolj tudi z vklopljeno klimo. Vse je odvisno od teže avta in razporeditev navora v motorju, kjer ima večino krat prednost 16V motorju.

Za normalno vožnjo gor, dol, do trgovine je dovolj. Za normalno vožnjo po avtocesti po mojem mnenju ni in mu do tega manjka vsaj še cca 10-20HP:) Od kje mi ta ideja? Od njegove vožnje.

c00L3r ::

Jaz se lahko 140 km/h normalno peljem po avtocesti z 75KM. Za 160km/h po avtocesti se pa strinjam, da je potrebnih nekaj KM več. Ampak to v moji definiciji ni več "normalna" vožnja, saj presega omejitve.

CoolBits ::

No sej s 75KM še nekako gre... kar je pa manj pa ni za AC... vsaj po mojem in tako sem napisal pre. :)

c00L3r ::

To pa se strinjam. Imamo doma tudi Opel Corso 1.0 60KM. Sicer gre po AC tudi do 160km/h. Ampak hitrost ki bi jo lahko dlje časa vozil po AC je tam okrog 120km/h, ker ni na dolgi rok primerno za AC.

Kako pa ste kaj zadovoljni z malimi dizli na AC? Dostikrat imajo nižje končne hitrosti, zaradi nižjega števila obratov, ki jih motor doseže (velja za 5 stopenjski menjalnik).

zee ::

Kaj mislis z "malimi dizli"? Imam 82 KM dizla in sem super zadovoljen. Pogresam sesto prestavo in tempomat.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

c00L3r ::

Koliko je deklarirana končna hitrost? Koliko gre "po števcu"? Koliko se lahko konstantno pelješ po AC? Recimo, da se celi čas pelješ z isto hitrostjo vsaj 150km daleč. Koliko več pije?

Tudi sam razmišljam v letošnjem letu o potencialni menjavi vozila in gledam tudi dizle.

Spajky ::

Zadosti za vozit po AC je tudi npr.Škodilak :8)

...po prihodu na obvoznico (c.rez.za mot.vozila-100km/h), sem napalil moj "need4speed" in pospešil preko realnih 88MpH :-) (145/h).

Pa ker sem pozabil vklopit moj "Time circuit + Flux Capacitor" , se seveda ni zabliskalo in pustilo ognjenih sledi za mojimi kolesi in me prebacilo v preteklost med njive, da se pol zaletim v hlev! :D na žalost . Tako pa sem se bližal koncu obvoznice v sedanjosti malce prehitro in to seveda ni bil problem.

Nato sem spustil gas, ma problem je nastal kmalu ... >:D ... ko sem zagledal "mahajočo svetlečo liziko" v polmraku ;-/ ... so bli plavi "kavboji s pištolco" zakamuflirani nastavljeni, ker država rabi šolde baje za novi vodni top :8) ... Osrečili so me s položnico :D ...

Ja kriv sem in plačal bom >:D
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

zee ::

c00L3r:
Koliko je deklarirana končna hitrost? Koliko gre "po števcu"? Koliko se lahko konstantno pelješ po AC? Recimo, da se celi čas pelješ z isto hitrostjo vsaj 150km daleč. Koliko več pije?


Deklarirana koncna hitrost je 166 km/h. "Po stevcu" sem sel najvec nekaj pod 180 km/h.

Po avtocesti se obicajno vozim s konstantno hitrostjo v obmocju 100-110 km/h pri porabi okrog 4,5-5,0 L/100 km (BC pravi, da je povprecna poraba nekaj nad 4 L/100 km). Slo bi tudi hitreje, vendar bi se potem poraba bistveno bolj priblizala 5,0 L/100 km. Poraba. Moja tipicna tura je nekje med 50 in 150 km.

Superzadovoljen oz. kot receno pogresam 6. prestavo in tempomat (+ serijsko vgrajene ksenon zaromete in policko za roke :D ).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

M-XXXX ::

c00L3r je izjavil:

Jaz se lahko 140 km/h normalno peljem po avtocesti z 75KM. Za 160km/h po avtocesti se pa strinjam, da je potrebnih nekaj KM več. Ampak to v moji definiciji ni več "normalna" vožnja, saj presega omejitve.

Ne vem, vendar jaz ne štejem pod vožnjo na AC konstantno vožnjo, vendar je marsikat klanec ter prehitevanje in tam je tudi 75KM malo, vendar OPAZNO bolje kot 60KM, ki je PREMALO.

Ja kriv sem in plačal bom.

To si se vozil potem po AC? Potem si padel v najnižjo kazen (do 20km/h prehitro) kar nanese 50€, oziroma 25€ polovička. Ni niti omembe vredno :) Vsaj nekje so človeške kazni...

guest #44 ::

Še nekaj bi moral vprašat. Metalna barva ja ali ne? Je za doplačilo 380EUR, meni osebno se ne zdi vredno. Res, da je mogoče malo bolj odporna...sam 380EUR se mi zdi too much.

Ker trenutno je cena avta na 7990EUR (to je 16V verzija), če bi hotu še barvo bi moral dodat še tistih 400EUR.
Osebno raje dam ta denar za registracijo. Sej a ni garancija na rjavenje tam nekje 10 let?

Če bo sreča ga gremo iskat že ta ali drugi teden.

djordjevic ::

Z metalno barvo je videti avto povsem drugače, verjemi. In 380 doplačila za metalno barvo sploh ni toliko, kot se sliši.
No grave is deep enough to keep us in chains.

guest #44 ::

djordjevic je izjavil:

Z metalno barvo je videti avto povsem drugače, verjemi. In 380 doplačila za metalno barvo sploh ni toliko, kot se sliši.


Mogoče...sam veš kako to gre, pa še to, pa to pa tisto. Se nabere. videz ni tolko pomemben kot sem že omenu, ker itak ni namenjen za take stvari, bolj me zanima če bom imel z metalno barvo manj težav pri praskah, rjavenju, itd.

c00L3r ::

Tudi moj glas je za metalno barvo. Avto zgleda dosti lepše in vsaj meni se zdi, da ne zbledi barva tako hitro (ali pa se tak ne vidi).

Timurlenk ::

moj glas je proti metalni barvi, če je potrebno doplačati faking 400EUR

djordjevic ::

Pa si že kdaj kupoval avto, da take stresaš?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zheegec ::

400EUR ni toliko za metalno barvo, je pa lepša in dosti lažje je potem tudi čistiti avto, je prov fajni občutek :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Timurlenk ::

meni je 400EUR prekleto veliko za to, da malce bolj fancy zgleda

wooted ::

dejte še razglablat če bi mel vžigalnik v avtu za 50eur, pol ste pa zmagal

Kron ::

Ena izmed slabosti metalik laka je v primeru popravila le-tega, namreč popravilo stane nekaj več.

Drugače pa vse stvar okusa.
=**=C64=**=

amigo_no1 ::

Avto nižjega cenovnega razreda bo po 5+ letih ravno tako rjav, metalik barva gor ali dol.

djordjevic ::

Ja, itak.
No grave is deep enough to keep us in chains.

šernk ::

amigo_no1 je izjavil:

Avto nižjega cenovnega razreda bo po 5+ letih ravno tako rjav, metalik barva gor ali dol.


avto po 18ih letih ni bil rjav niti na enem delu (in to FIAT!)
kaj vi delate z avti res pojma nimam
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

wooted ::

vozmo za ritjo pa pesek leti :D
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avtomobila cca 12k (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9913595 (11302) facepalm
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525891 (21693) krneki0001

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33157418 (50803) bluefish
»

Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7919490 (17741) b
»

Poraba vašega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
657553 (6403) Boško

Več podobnih tem