» »

Izkušnje s trgovino Mlacom in Funtech

Izkušnje s trgovino Mlacom in Funtech

Temo vidijo: vsi
««
11 / 12
»»

Horas ::

jaz se na vsake tolk špilam s funtechovim konfiguratorjem, in mi lepo tekoče dela in na pc in na mobitelu
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

blackbfm ::

Horas je izjavil:

jaz se na vsake tolk špilam s funtechovim konfiguratorjem, in mi lepo tekoče dela in na pc in na mobitelu


Ja konfigurator dela se najhitreje ima pa druge pomanjklivosti, zamenjas cpu/ploščo in ti podere celotno sestavo. Poleg tega ne mores delit konfiguracije, in se screenshotat ne mores lepo ker je narejeno na široko vse

bluefish ::

solatko je izjavil:

jotunn - Oni nimajo skladišča, robo dobijo v trgovino tisti dan, ko si obveščen, da so stvari pripravljene za prevzem ali pošiljanje. Kaj ti ni jasno?
Oni imajo na spletni strani objavljen rok dobave, katerega jim ponuja dobavitelj, če laže on, laže tudi Funtech. Preprosto. Se pa trudijo, da je tega čim manj, tudi z izbiro dobaviteljev, kjer je to sploh možno. Če je za določene komponente samo eden, izbire ni.
Sami ne naročajo robe iz tujine, ker so potem verjetno problem reklamacije in garancija.
Tisto kar piše rok dobave do 3 dni v tem času pride, ostalo pa upajo, da vsaj približno takrat. Zaloge pišejo - pri dobavitelju.
Vse kul, ampak z vidika kupca je lokacija skladišča irelevantna. Kupec pričakuje točno informacijo o dobavnem roku. Kako imata v ozadju urejeno komunikacijo trgovec ter dobavitelj, je izključno njuna stvar.

In ja, sem v preteklosti pri enem od teh dveh naročil artikel, ki naj bi bil na zalogi. Prav tako sem prejel potrditev naročila z enako informacijo. No, ko po nekaj dneh ni bil dobavljen, sem poslal mail in dobil odgovor, da sploh ne bo dobavljen z opcijo vračila kupnine ali menjave za drug izdelek.
Nekako bi pričakoval, da me trgovina o taki situaciji obvesti sama.

Imam pa z obema trgovcema bolj ko ne dobre izkušnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Gagatronix ::

Mlacom je trenutno sredi selitve. Nov naslov bo: Pot heroja Trtnika 27, 1000 LJ.

scipascapa ::

Pa res LJ Dobrunje, ulica naprej od AVTERE/BIROTEHNE.

NejcSSD ::

Hudo, moj okraj
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb 3200Mhz CL16, 2x 1TB NVME, MSI 1070Ti

jotunn ::

solatko je izjavil:

jotunn - Oni nimajo skladišča, robo dobijo v trgovino tisti dan, ko si obveščen, da so stvari pripravljene za prevzem ali pošiljanje. Kaj ti ni jasno?
Oni imajo na spletni strani objavljen rok dobave, katerega jim ponuja dobavitelj, če laže on, laže tudi Funtech. Preprosto. Se pa trudijo, da je tega čim manj, tudi z izbiro dobaviteljev, kjer je to sploh možno. Če je za določene komponente samo eden, izbire ni.


Kaj mi ni jasno? Recimo (pac prvi klik na njihovi strani):
https://funtech.si/si/vsi-oddelki/komp/...
Dobavljivost: Na zalogi

Torej pomeni to "na zalogi" da je nekje v Evropi in pride ko pride. No to je tisto, kar TEBI ni jasno. Na zalogi pomeni, da vzames s police, das v skatlo in gre na posto cez 2h ter je jutri pri meni. To pomeni NA ZALOGI. To da je na zalogi pri proizvajalcu ali dobavitelju v Maleziji, zame ne pomeni na zalogi. Ce je tebi poimenovanje "na zalogi" cool, tudi ko niti pod razno ne ves kdaj bos potem dobil stvar, je to tvoj problem, pri vecini ljudi pa na zalogi pomeni, da imas stvar doma jutri ne mogoce jutri, mogoce pa cez en mesec, pac odvisno kdaj se bo nabralo dovolj narocil, da bomo narocili transport za vse skupaj, ker za en disk, se nam ne splaca narocati iz Nemcije.

blackbfm ::

Ponavadi ne piše na zalogi ampak 1-3 dni. Možno da imajo te ryzene dejansko na zalogi ker se dobro prodajajo

escanor ::

Meni je Funtech ene pol leta nazaj zahteval da plačam vnaprej po predračunu za izdelek, katerega niso imeli na zalogi. Vedno sm pa plačeval in prevzemal v njihovi trgovini.

No od takrat naprej kupujem pr Mlacomu brez težav :)

Han ::

Funtech zahteva plačilo vnaprej le za izdelke z rokom dobave 3-10 dni, kjer gre za dobavo iz tujine. Identičen izdelek je ponvadi na voljo tudi z rokom dobave 1-2 dni, kar pomeni, da se nahaja v skladišču enega od uvoznikov. Če piše "na zalogi", je dejansko na zalogi v Funtechu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

jotunn ::

Han je izjavil:

Če piše "na zalogi", je dejansko na zalogi v Funtechu.

Razen ce ni. V mojem primeru (pa ne mislim tisti link od prej, ampak kaksno leto nazaj, ko sem zadnjic kupoval pri njih) je bila stvar "na zalogi", samo da to ni pomenilo dejansko pri njih na zalogi, ampak da ta "na zalogi" pomeni nekje po Evropi na zalogi, kar se je cez dober teden izkazalo da mogoce tudi tam ni na zalogi. Tako da hvala lepa za taksno nategovanje.

solatko ::

jotunn - Na zalogi pomeni, da je izdelek pri njih na polici. 1-2 dni pomeni, da je izdelek pri uvozniku na zalogi in bo dobavljen naslednji dan, če pa kličeš pred 9-to pa še isti dan. 3-10 dni pa je za izdelke, ki jih partnerji nimajo na zalogi, jih pa lahko naročijo in praviloma dobijo v enem tednu.
To so moje izkušnje pa sem pri njih sigurno vzel nekaj k€ robe in nikoli ni bilo problemov.

bluefish - Z vidika kupca bi bilo seveda najbolje, če bi vsi trgovci imeli ponujeno v lastnih skladiščih in podatke o zalogi ažurirane, vendar je vmes vedno tisti ampak, ki pomeni, da je nekdo v verigi podal napačno informacijo. Seveda nezadovoljstvo vedno pade na tistega, ki je nam najbližji, torej na trgovca pri katerem smo naročili pa, če prav ni vedno kriv.

Kar se tiče obveščanja, da kakšne stvari ni in je ne bo pa bi moralo biti ažurno in je opustitev tega, velika napaka trgovca.

Sem pa čakal dolgo časa brez obvestila tudi stvari, kao na zalogi, naročene pri največjih evropskih trgovcih, kjer pa je včasih stanje celo tako, da ti na mail sploh ne odgovorijo, češ ko te j..e.
Delo krepa človeka

facepalm ::

A tiste izdelke z dobavljivostjo "3 do 10 dni" dejansko narocate?
Ni bolje narociti direkt iz tujine brez dodatnega posrednika?

Osebno vidim pri SLO trgovinah le eno prednost: zaloga.
Ce je ni, je ponavadi tujina cenejsa, hitrejsa in ustrezljivejsa v primeru uveljavljanja garancije.
Mi je zanimivo, da si trgovci ne morejo privosciti zaloge vsaj najbolj prodajanih izdelkov.

Furbo ::

Če hočeš zalogo moraš v Links al nekam, seveda so cene temu ustrezne.
Saj se mi je zasral funtech ampak vseeno štekam njihov način poslovanja, naročajo po potrebi, ker so danes cene hardvera hujš kot delnice, ves čas skačejo.
Potem moraš imeti pa veliko maržo, da si vedno pokrit.
Potem bi pa jokali o cenah.
Ne moreš pojesti torto in jo še vedno imeti. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

solatko ::

facepalm - Včasih tudi, če je artikel zanimiv in cena privlačna. Vprašanje, če dobiš iz tujine iskan artikel kaj hitreje, jaz imam s tem mešane izkušnje, predvsem v času, ko ni bilo HDD-jev.
Nekateri so si jih, potem pa si tako, kot pri PC PLUS dobil računalnik, v katerem se MB in CPU nista ujemala. Najbolj prodajane izdelke tudi veletrgovci, po navadi, nimajo na zalogi.
Spomnim se, da so imele trgovine kar nekaj SSD-jev na zalogi, ko pa so cene rapidno padle, jih je kar nekaj zašlo v hude težave zaradi tega, ker so jih morali prodati za 1/3 nabavne cene. HW je podobeno rizično blago, kot, da bi ugodno kupil 1t-no mletega mesa in ga nebi uspel prodati v 2-eh dneh.
Delo krepa človeka

bajsibajsi ::

escanor je izjavil:

Meni je Funtech ene pol leta nazaj zahteval da plačam vnaprej po predračunu za izdelek, katerega niso imeli na zalogi. Vedno sm pa plačeval in prevzemal v njihovi trgovini.

No od takrat naprej kupujem pr Mlacomu brez težav :)


Tudi mene so cca. dva meseca nazaj - po ze opravljenem spletnem narocilu - negativno presenetili s popoldanskim telefonskim klicem, da moram PC komponente s sestavo placati v naprej (drugace jih ne dobim).
Pa z razlogom sem ob narocilu skrbno izbral le komponente, ki so imele pripisano "Dobava 1-2 dni" oz. "Na zalogi", saj sem iz predhodnih izkusenj vedel, da je v tem primeru roba najveckrat pripravljena za prevzem naslednji dan. Predvidevam, da je razlog, da enostavno zelijo zavarovanje. Najbrz se nekatere stranke tudi kdaj premislijo in potem ne pridejo iskati/placati narocenega ali kaj podobnega.

Pomagalo ni niti, da sem klicocemu omenil v smislu: "pa ja vidite mojo zgodovino nakupov, za 10 let nazaj... nikoli nikakrsnih tezav z neplacilom". Niso se dali! Naslednji dan sem sel fizicno placati narocilo in nato naslednji teden ponovno do njih prevzeti PC.

solatko ::

bajsibajsi - To je že od nekdaj. Nad določeno vsoto za specifično sestavo zahtevajo predplačilo, ker s specifičnim računalnikom ob nedvigu, nimajo kam. Imajo tako nizke marže, da si takih izpadov ne morejo privoščit, saj je za sestavo potrebno vse komponente dat iz original embalaže, kar pomeni uporabljeno, če hočejo to prodati nekomu drugemu.

Sem kupil dva meseca nazaj komponente za 2k€ pa mi ni bilo potrebno plačat naprej, temveč naslednji dan ob dvigu.
Delo krepa človeka

strom_15 ::

Izgleda, da je solatko zaposlen v Funtech-u ker jih kar naprej hvali. Vsak ima svoje mnenje. Sam menim, da niso resni, ko napišejo, da je izdelek na zalogi, čeprav ga nimajo (to je zavajanje kupcev9 s tako trgovino jaz ne želim imeti opravka. Je ša kar nekaj drugih, ki resnično podajo zaloge in tudi svetujejo. LP

solatko ::

strom_15 - Sem v penziji, veliko pa še danes poslujem z njimi in njihovo poslovanje in kvaliteto dobro poznam, tako kot tudi ostale trgovce s to robo.
Vsi pravite je še veliko drugih, nihče pa ne pove kateri so, ob običajnem iskanju po spletu pa jih ne najdem.
Daj imena firm, ki imajo velike zaloge in so dobri svetovalci!
Delo krepa človeka

gddr85 ::

mnja, dobre svetovalce lahko povsod najdeš, če se spoznajo na hardware, ne samo tistih par v official profi firmi, ki so potem tam prilepljeni do penzije :P

facepalm ::

Pri nas je tudi posta vredna svojega denarja.
3 zadeve, poslane isti dan.
Iz DE in IT sem dobil dostavljeno danes. Posiljka iz LJ (adaptercek) je danes se vedno v LJ:)
Da bi vedel, bi tudi to narocil preko amazona.

escanor ::

solatko je izjavil:

bajsibajsi - To je že od nekdaj. Nad določeno vsoto za specifično sestavo zahtevajo predplačilo, ker s specifičnim računalnikom ob nedvigu, nimajo kam. Imajo tako nizke marže, da si takih izpadov ne morejo privoščit, saj je za sestavo potrebno vse komponente dat iz original embalaže, kar pomeni uporabljeno, če hočejo to prodati nekomu drugemu.

Sem kupil dva meseca nazaj komponente za 2k€ pa mi ni bilo potrebno plačat naprej, temveč naslednji dan ob dvigu.



pri meni so zahtevali plačilo predračuna v vrednosti 60,70 eur.

LeXani ::

Je kdo naročal iz funtecha v kratkem? Naročil nekaj kosov v torek, dobava 1-2 dni. Se nič ne premakne, na telefon nedosegljivi..
Čas prve prijave 04.11.2005

strom_15 ::

LeXani je izjavil:

Je kdo naročal iz funtecha v kratkem? Naročil nekaj kosov v torek, dobava 1-2 dni. Se nič ne premakne, na telefon nedosegljivi..


Dobrodošel v klub :)

Gagatronix ::

Nekateri res rabite navodila za dihanje, madonca. Cel internet poln tega kako je funtech drek, vi pa veselo narocate pri njih.

A2233 ::

Se nebi mogel bolj strinjat.

Horas ::

in zakaj je drek?? danes skoraj nobena trgovina nima v trgovini na zalogi stvari in naročajo pri dobavitelju. seveda traja tudi nekaj dni da se dobavitelj odzove. potem je tu še pošta ki je počasna.

pa kaj je tako nujnega da rabiš pc komponento v 1-2dneh? sam zato ker piše tako? roke dajte raje v ogenj bo boljše za vse.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

blackbfm ::

pa kaj je tako nujnega da rabiš pc komponento v 1-2dneh? sam zato ker piše tako?


- zato ker rabimo za biznis
- zato ker komponente/pc rihtamo tretji osebi ki ima tudi svoje obveznosti

za vas ki zgolj d*kate facebook in igrice pa verjetno ni sile ce ste 2 dni brez:))

dxx ::

Pri stvareh kot je biznis, je ponavadi tudi backup mašina. Če tega ni, ni kriv funtech ali katerikoli drug dobavitelj. Če je tvoj posel odvisen od funtecha, potrebuje zdravljenje tvoj posel, ne funtech.

šernk ::

blackbfm je izjavil:



- zato ker rabimo za biznis
- zato ker komponente/pc rihtamo tretji osebi ki ima tudi svoje obveznosti

za vas ki zgolj d*kate facebook in igrice pa verjetno ni sile ce ste 2 dni brez:))


v mojem biznisu, ko res rabimo nujno zadevo vrtimo telefone. Pa se prekliče vse trgovine v radiju 150km in vso konkurenco za senzor vreden 20eur in potem se pošlje nekoga osebno z avtom ponj. Tolk o nujni stvari za naslednji dan ;)

danes ni zagotovljeno nič več naslednji dan.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

A2233 ::

Problem je v zavajanju/laganju. Nič ne bi bilo narobe in nihče se nebi jezil, če bi npr pisalo bomo vam dobavili, ko pač bomo ali pa npr. dobavni rok do 60 dni (če bi v tem času pač uspeli)

Rias Gremory ::

Jaz osebno še požrem, da se dejanski čas dostave razlikuje od navedenega (pri Slovenskih trgovcih pač klasika). Me pa zmoti, da komunikacija šepa. Ni odgovorov na e-mail, nekateri omenjajo da se ne javljajo na telefon. Kako naj potem dobiš kakšno informacijo?

mtosev ::

A pri funtechu so že dodali plačilo s paypalom? Čisto btw vprašanje.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Rias Gremory ::

mtosev je izjavil:

A pri funtechu so že dodali plačilo s paypalom? Čisto btw vprašanje.

https://www.funtech.si/si/nakupovanje/n... bo šlo? :|
Pa še off-topic si.

OZZY ::

tisti dobavni časi pri funtechu so sedaj ratali delovni dnevi. če pišr 3-10 je to dejanko lahko 14 dni+
Jaz sem zato v petek naročil neke ventilatorje direktno preko amazona.de in so danes že tukaj. So bili cenejši kot pri njih , ptt pa za 3 evre višja. Na koncu sem kljub vsemu profitiral cc 15 evrov, pa še takoj dobil čez pol evrope.
Go with the flow.

tomlin ::

Oba poznam. Pri obeh nabavljal. Ampak definitivno velik + za Funtech.


P.s.: samo moje mnenje!

Glugy ::

Pri Funtech sem doskrat vidu da imajo isti izdelek pa dve ceni ampak je rok dobave pri obeh ustrezno različen. Drgač pa ja če ti je cena pomembna boš verjetno kupil pri Funtech ker je vsaj po navadi cenejši če te pa bolj zanima dneve dostave lovit pa mogoče kje drugje. Men osebno nizka cena še vedno največ velja, mora bit pa odnos s strankami seveda še vedno na vsaj neki osnovni ravni če počez potegneš črto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

tomlin ::

facepalm je izjavil:

A tiste izdelke z dobavljivostjo "3 do 10 dni" dejansko narocate?
Ni bolje narociti direkt iz tujine brez dodatnega posrednika?

Osebno vidim pri SLO trgovinah le eno prednost: zaloga.
Ce je ni, je ponavadi tujina cenejsa, hitrejsa in ustrezljivejsa v primeru uveljavljanja garancije.
Mi je zanimivo, da si trgovci ne morejo privosciti zaloge vsaj najbolj prodajanih izdelkov.



Se definitivno strinjam. Dobavljivost "3 do 10 dni" pomeni zelo verjetno, da je roba nekje v tujem lagerju.
Konkretno za Mimovrste mi je nek prodajalec zaupal, da je večino takšnega blaga v skladiščih na Češkem, kjer naj bi imeli »novi lastniki« sedež. Možno!?????
Torej, če kupujemo v tujini, se izognemo še enega dodatnega posrednika.

tomlin ::

Svoj čas je bila še ena prednost kupovanja v Sloveniji – garancija in servis. V zadnjih letih pa se je tudi to skoraj popolnoma sfižilo, in je mnogokrat bolje, da si z garantnim listom obrišemo r.., kot pa da se neskončno brezplodno bodemo z »serviserji in uvozniki«. Kot tudi človek iz »ekonomsko-trgovske prakse«, vem, da je mnogo lažje uveljavljati garancijo oz. zamenjavo tehničnega blaga pri velikih »svaštarskih« trgovcih kot so Hofer, Lidl, Spar etc., ker oni z lahkoto pritisnejo na svojega dotičnega dobavitelja z »grožnjo« posledic. Če pa se ti, kot posameznik, bodeš s tehno trgovčiči, se le-ti nate požvižgajo.

Gagatronix ::

tomlin je izjavil:

facepalm je izjavil:

A tiste izdelke z dobavljivostjo "3 do 10 dni" dejansko narocate?
Ni bolje narociti direkt iz tujine brez dodatnega posrednika?

Osebno vidim pri SLO trgovinah le eno prednost: zaloga.
Ce je ni, je ponavadi tujina cenejsa, hitrejsa in ustrezljivejsa v primeru uveljavljanja garancije.
Mi je zanimivo, da si trgovci ne morejo privosciti zaloge vsaj najbolj prodajanih izdelkov.



Se definitivno strinjam. Dobavljivost "3 do 10 dni" pomeni zelo verjetno, da je roba nekje v tujem lagerju.
Konkretno za Mimovrste mi je nek prodajalec zaupal, da je večino takšnega blaga v skladiščih na Češkem, kjer naj bi imeli »novi lastniki« sedež. Možno!?????
Torej, če kupujemo v tujini, se izognemo še enega dodatnega posrednika.


Saj to je vsem znano, da so Cehi prevzeli Mimovrste.

chucki ::

3 tedne ze cakam komponente iz funtech. Ce bi vedel, da so tako propadli bi narocil iz tujine.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

roCkY ::

Ob naročilu pa je pisalo? Na zalogi? Dobava 1-3 dni?...

Propadli ali ne? Morda zadeve ni na zalogi pri njihovem dobavitelju. Baze pač niso ažurirane marsikje. Saj iz tujine je tudi podobna sreča občasno. Res pa veliko manjkrat kot pri SLO trgovcih. Ponavadi, ko gres narocat drugam (če sploh najdeš enakovredno opcijo) po tednu zamude, se še dodatno zezneš.

Imam trenutno čakalno vajo na Computeruniverse. Je bilo 4-6 dni do pošiljanja ob naročilu. Smo na cca. 10 delovnem dnevu. Nisem veliko kupoval od njih. Pod 10 nakupov do sedaj... tako da nekih realnih izkušenj ni. Ponavadi je držalo kar je pisalo ob naročilu.

To rundo pa se naslednji dan status artikla na portalu spremeni v "ni več dobavljivo" cena ob artiklu +35% kar je 500+€, no saj Amazon ima podobno ceno pa tudi brez zaloge... Ostalo po Idealo tudi nič prida ne zgleda kar se zalog tiče. Se bojim, da bom čakal "kontejner".
V naročilu artikla sedaj vidim "ni na zalogi". Prvi mail je bil 4-6 dni.
Se mi pa ne mudi. Če ne bo Miklavž prinesel bo pa Božiček.

jernejl ::

chucki je izjavil:

3 tedne ze cakam komponente iz funtech. Ce bi vedel, da so tako propadli bi narocil iz tujine.

Pri meni je pisalo 3-10 dni, čakal sem pa en mesec (to je bilo sicer nekaj mesecev nazaj).
Sem tudi napisal kritiko sem gor, pa je bila hitro izbrisana.

solatko ::

chucki - Napiši kaj čakaš, se bom pozanimal, zakaj ti ne dostavijo, mogoče je pomanjkanje čipov in zadeve niso ne zalogi nikjer v EU, niti pri Kitajcih. Ali pa si troll konkurence.

jernejl - Pri dobavi 3-10 dni prepisujejo podatke njihovih dobaviteljev in niso za to nič oni krivi, če dobavitelj ne spremeni stanja zalog. To je enako, kot bi pri naročeni pici kurcal voznika, namesto dispečerja, ker ti ni povedal pravi čas dostave, zato, da nebi pico naročil drugje. Tisti, ki smo veliko naročali pač vemo zakonitosti. Krivi so lahko delno samo pri dobavi 1-3 dni, kar pa pri meni ob naročilih za nekaj 10k€ naročil, ni bilo nikoli, kar za enaa, aena,... ne morem potrditi. Pri Funteku je bilo celo tako, da sem naročila do 9-te ure, dobil še isti dan, eden od njih, ki je hodil prvi, je namreč telefon dvigal, ko trgovina uradno še ni poslovala. Resnično sem se na njih lahko zanesel, tudi za rojstno dnevna in druga naročila za darila.
Delo krepa človeka

jernejl ::

solatko je izjavil:

jernejl - Pri dobavi 3-10 dni prepisujejo podatke njihovih dobaviteljev in niso za to nič oni krivi

Ne.
Z njihovimi dobavitelji nimam nič in je to povsem njihov problem. Če je njihovo delo zgolj prepisovanje podatkov dobaviteljev, potem naj pa še dobaviteljeve cene prepišejo.
Če nič drugega bi se lahko opravičili, da izdelka ne bodo dobavili v ponujenem roku, in ponudili nek primerljiv izdelek, ki je na zalogi, pa tega niso storili. Več pa raje ne bom pisal, ker zamuda ni bila edina kritika.

To je enako, kot bi pri naročeni pici kurcal voznika
Ne. To kar ti pišeš je enako, kot če bi se pri naročeni pici šel razburjat na kmeta, ki piceriji dobavlja šunko, da je prepozno zaklal pujsa in zato pica ni bila dostavljena pravi čas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

solatko ::

jernejl - Seveda nimaš, imaš pa možnost naročit pri tistemu, ki ti obljublja rok dobave iz svojih skladišč, pri Funtec-u imaš 1-3 dni, kar sigurno pride v tem času, 3-10 ti pa piše, da naročajo drugje, torej najprej nategnejo njih, oni pa nenamerno tebe. Ne ni, ti naročiš dispečerju, ki razporeja voznike, če jih nima dovolj pride do zamud, za katere ti lepo pametno zamolči in ti pizdiš na voznika, ki ti pripelje toplo pico, ker je bil na cesti največ 10 minut, dispečer ti pa ni povedal, da bo voznika poslal šele čez uro in pol ali še pozneje. Voznik ni čisto nič kriv, je le vmesni člen.
Enako je sedaj, ko se zaradi odloka vlade, folk pizdi na varnostnike, prodajalke,.... namesto na vlado.
Sedaj že leta kupim samo še kakšno malenkost pri Funtech, ker sem se pač nehal ukvarjat s sestavo sistemov in ne rabim več toliko robe, vem pa to, da so bili ena redkih firm, na katere si se lahko zanesel, pri robi, ki je imela dobavni rok 1-3 dni pa tudi vse drugo je prišlo v največ 7-8-ih dneh, je pa res, da ni bilo corone in vseh anomalij v povezavi s tem, kar se dogaja po svetu, baje eloktronika iz daljnega vzhoda zamuja toliko, da v EU stojijo avtomobilske tovarne. Pa ne, da bi jih kakorkoli zagovarjal, ampak fantje se trudijo, kolikor je v njihvi moči, čarat pa za enkrat še ne znajo in ni pri njih vse tako zanič, kot jim slabo reklamo delate nekateri.
Delo krepa človeka

jernejl ::

solatko je izjavil:

Ne ni, ti naročiš dispečerju, ki razporeja voznike, če jih nima dovolj pride do zamud
Točno, zato bo dispečer kriv, če bo prišlo do zamude.
Enako je za zamudo kriv trgovec, pri katerem naročim izdelek (ne pa dostavljavec, ki je dostavil v enem dnevu), kaj ima pa on za sabo je pa njegov problem in njegova odgovornost. Če zna vzeti maržo, naj prevzame tudi odgovornost, ne pa da samo služi, krivi so pa vsi drugi.

ni pri njih vse tako zanič, kot jim slabo reklamo delate nekateri.
Moje izkušnje so take, da se kritike tule brišejo. Tako da so v resnici bolj zanič, kot je razbrati iz te teme.

Gagatronix ::

solatko, ti mi res vedno bolj delujes kot nekdo ki ga fase v rit in je hvalezen za to.

hokuto ::

Kar mene moti pri Funtechu je, da lahko pri njih zlahka naletiš na povsem absurdne cene. Pa tu ne mislim v primerjavi z evropskimi, kar je druga, čeprav povezana in tudi problematična zgodba, ampak primerjalno znotraj zgolj njihove lastne ponudbe. Tako recimo lahko vidiš napajalnike iste firme, kjer 100W šibkejša različica stane enako kot močnejša in več kot enako močna z RGB. Pa ne, ker bi bila RGB in +100w varianti neobičajno poceni, ampak, ker je šibkejši PSU izrazito predrag. Ali podobno pri ohišjih, kjer lahko različica s polno stranico opazno odstopa navzgor in je občutno dražja od različic z oknom, od katerih je sicer povsod drugod cenejša.

Pa tu ne gre za kakšna nepričakovana pomanjkanja, ki se čudežno dotaknejo samo ene variante v seriji sorodnih izdelkov, ker nikjer drugje v Evropi ni takega odstopanja. Tudi ni to primer pozabljene cene, da bi npr ostali sorodni izdelki že bili pocenjeni, izpostavljeni predragi pa preproste še ni bil ažuriran, ker je sprememba skok cene navzgor, ne pa pocenitev. Tako, da je to očitno izključno stvar Funtecha in njihove nerazložljive, za mene tudi nerazumne, cenovne politike, za katero si težko predstavljam, da privablja stranke.
doke!

TehDucky ::

Njihova stran dobiva podatke od različnih dobaviteljev. Lahko preveriš, imajo enake izdelke večkrat na njihovi strani v različnih cenah in različni dobavni roki.

Vse kar naredijo je da njihov API dobi ceno od dobavitelja, doda nek procent svoje marže in pošlje na spletno trgovino. Če se dobavitelju stvar spremeni, se avtomatsko pri njih spremeni. Če so cene absurdne, so zaradi dobaviteljev.
««
11 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AGT Računalniki, AGT Trgovina (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
785314142 (49688) igorpec

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562140500 (80040) kuglvinkl
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16533284 (22126) cholt45
»

AGT računalniki d.o.o. (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6816377 (12175) gendale

Več podobnih tem