Forum » Programiranje » [opengl] Izdelava iger
[opengl] Izdelava iger

Defero ::
Zgravo,
mene pa zanima kater program bi bil najboljši (imel čimveč tutorialov itd) za izdelovanje objektov, likov itd...katere bi pol lahko importal v igro.
mene pa zanima kater program bi bil najboljši (imel čimveč tutorialov itd) za izdelovanje objektov, likov itd...katere bi pol lahko importal v igro.

Defero ::
kak je pa pol z imporatnjem v opengl kaj?
Veliko problemov na netu opisujejo (z mayo vsaj)... veliko jih spreminja v milkshape3d?
Veliko problemov na netu opisujejo (z mayo vsaj)... veliko jih spreminja v milkshape3d?

Ktj ::
OpenGL ni noben program v katerega se kaj inporta ampak je knjižnica na kateri narediš program, da ti poskrbi za izris. OpenGL je dokaj ekvavilenten direcX vendar da se tu dela drugače s stvarmi. Kaj in kako lahko importaš je pa odvisno izključno od programa katerega misliš in ne od opengl.

morbo ::
Importer si boš moral sam napisat. Tako kot še en kup ostalih stvari, preden se bo na zaslonu kaj pojavilo, ali bog daj, premikalo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Steam za Linux na voljo vsemOddelek: Novice / Igre | 16304 (13343) | deadbeef |
» | Profesionalni FermiOddelek: Novice / Grafične kartice | 12112 (11057) | Jst |
» | Resnična Resničnost: Linux (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / RTV Slo | 14100 (8870) | smihael |
» | Filipinske šole bogatejše za 23.000 PC-jev z Linuxom (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 9859 (7843) | MrStein |
» | OpenGL v asmju?Oddelek: Programiranje | 1936 (1763) | ^cyer3d |