» »

Tulba - IBM in POWER PLUS sucks!!!

Tulba - IBM in POWER PLUS sucks!!!

MikroB ::

Pred pol leta sem pri Power Plus v MB kupil nov disk. Ker placa ni nikoli preveč ;) in ker so diski zmeraj prepocasni sem kupil ,,zloglasnega'' IBM 7200, 40 GB. Čez čas sem na forumu zasledil nekaj pripomb, čes da ti diski crkujejo, itd... Pa kaj sem si misli, moj že ni tak. :D In do pred enim tednom je odlično mlel, potem pa so se iz zaboja pojavili čudni glasovi, kakor da bi v gajbo dal se en, glasen ventilator. Sprva sem mislil, da mi je crknil kuler, potem pa sem z grozo ugotovil, da se oglasa disk. Ti glasovi sicer niso bili primerljivi z oglasanjem formule 1 ali vzletavanje letal, ampak disk je bil dovolj glasen da me je pošteno zaskrbelo za mojo še ne napisano diplomo in za vse ostale bedarije, ki jih mam gor. Seveda sem takoj poklical na servis, kjer so rekli, da je mogoče crknu ležaj in da naj disk prinesem na servis.
To sem tudi storil in ko sem se čez par dni vrnil, je serviser rekel, da je glasnost v mejah normale in da ni nič narobe. Poleg tega mi je dodatno zaračunal 2k za NEUPRAVIČENO REKLAMACIJO???!!!!!!;(( ;(( ;((
HALO??? Za disk sem dal 37k in zdaj imam glasen disk z 3-letno garancijo, ki ga nočejo popraviti, zaraven pa moram plačati še 2k za neupravičeno reklamacijo. Če to ni absurd!!! Mene je skoraj kap 8-O in ako je to pošten odnos do kupcev naj me koklja brcne:|

Zgolj za primerjavo, dva tegna nazaj sem pri Mlacomo kupil nov kuler in ker je bil prevlki za mojega celerončka so mi vrnili denar pa tega sploh ne bi rabli, pri Tech Tradu pa sem dobil celo zastonj pasto.

Hm, mogoče pa pri Power Plusu menijo, da je treba vsako stvar malce s kladivom potoučt, da ne bo nobenega dvoma o njenem (ne)delovanju????

(zelo) Jezni ;(( ;(( ;(( ;(( ;(( ;(( ;(( ;(( ;(( ;((

_Mortal_ ::

Zato pa ne več tm kupovt.
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

MikroB ::

Niti pod razno ;(( ampak neupravičena reklamacija in da moraš pol še plačat????;(( ;(( ;((

_Mortal_ ::

To je pri vsakmu
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

||_^_|| ::

MikroB: da ne bi slučajno plaču.

_Mortal_ ::

Je že
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

Han ::

Zakaj si sploh nesel disk na servis, če ga nisi prej sam pregledal z DFT (Drive Fitness Test)???

Ziga Dolhar ::

Pregled česarkoli, kar ne spada v garancijsko popravilo/zamenjavo, je storitev servisa in je zatorej popolnoma v redu, da plačaš.

Je pa res, da sam tega ne bi imenoval "neupravičena reklamacija", ampak prej "strošek pregleda".

||_^_|| ::

če model pravi da se disk DERE pol to ni in nikakor ne more bit neupravičena reklamacija.

TheJack ::

Do pičice enak disk, do pičice enake težave. Celo dvakrat! Sem pa imel srečo, da sem kompjuter kupil bolj ''po domače'', tako da so mi (po veliko jamranja) oba diska (drugega za drugim) zamenjali in na koncu dali Maxtorja.

Moje mnenje je, da če disk nenadoma začne glasno ropotati (okej, za lastnika raznih 7000 rpm ventilatorjev je še vedno ''neslišen'', ampak to nekako ne šteje ne?), se mora zamenjati, pa če je drugače z njim kaj narobe ali ne. Že zaradi samega ropotanja. Kupec je kupil tih disk. To ga je morda vodilo pri nakupu. Morda je bila tihost celo odločilni razlog za nakup. Naj sedaj prenaša disk, ki je najmanj 3x glasnejši od novega, zato, ker se nekemu serviserju še vedno zdi ''v mejah normale''?!????! Noro in skrajno nesramno do kupca. Bo morda lastnik novega BMWja prenašal trikrat glasnejše ropotanje svojega jeklenega konjička,ali ga bo peljal na servis?
Zato ponavljam tisto, kar sem rekel nekaj mesecev nazaj v svojem tovrstnem topicu: Če se kupljena stvar (v garancijskem roku) ne izpolnjuje (več) pričakovanih specifikacij in ni več v stanju, v kakršnem jo je kupec kupil (in kupil jo je prav zaradi njenih lastnosti, ki sedaj niso več take, kot so bile, ne?), mu je treba stvar ali popraviti, ali zamenjati ali pa vrniti kupnino.

Še nasvet za MikroBja: Tožil se verjetno ne boš. Morda bi moral poklicati Zavod za zaščito potrošnikov ali pa inšpektorat. Ampak po pravici povedano, dvomim, da bo kaj pomagalo. Sicer pa tudi če ti disk zamenjajo, ti bo tudi novi začel prej ali slej ropotati. Ni pa vredno, da bi disk obdržal, poslušal njegovo rožljanje in dan za dnem trepetal za svoje podatke. Disk lepo prodaj in si kupi novega. Cene so zelo padle, tako da danes dobiš 80 GB disk že za 33 jurjev (Maxtor). Čeprav bi jaz raje vzel Barracudo, ki ni dosti dražja.

Golden eye ::

Jast bi vzel disk pa NIČ plačal!!:D
Tekel bi kolikor bi me noge nosile!!:))

YiMMi ::

Power Plus je ze vrei store....
Fantje vejo kaj delajo in imajo v primerjavi ze kakim comtronom,megahitom...in podobnim sranjem dost vec v glavi.....
da ne omenjam bivsega jerovska...heeeee tisto je pa blo res sux....
kar se pa tice tvojega diska.....
1.serviser je mogo disk stestirat....porabo je 20 min
1 ura servisa je okol 6 jurjev tak da je tebi napisal racun za 2 ...normalno....ce bi takrat zahteval sefa ti garantiram da bi ti pustil ta dva jurja...
2.Kupo si najvecji olos kaj jih je IBM(SUX)....
3.Ce disk dela in na njem ni bad sektorjev ti ga ziv bog nebo menjo pa ce se dere ko kaka motorna zaga.....

Heee..mogo bos pocakat da disk crkne pa ga pol nesi....
daj ga v skrinjo....za eno noc... pol pa direkt na sonce....
pa mas novi disk....:)
-------------------------------------------------------------
Jebeees Olimpijo ...jaz ljubim Maribor..
Jaz ljubim Maribor.....Jebes Olimpijo.......

žvau ::

To da servis zaračuna neupravičeno reklamacijo je čist u redu, če stranka ne more dokazati napake. Ponavljam ti moraš dokazati napako, če jo serviser ne opazi. S tem ko si disk prevzel iz servisa in plaču račun si priznal svojo krivdo, tako da ti nobene inšpekcja več ne more pomagat. Jaz bi na tvojem mestu nesu disk nazaj in zahtevu naj zraven priklopijo enak nov disk. Pol se pa lahko nateguješ zaradi neupravičene reklamacije (v primeru da bo nov disk tišji, drugač pa pripravi še 2 čuka>:D ). Poznam dost servisov in vem da stranke dostikrat reklamirajo robo brezveze (tipično je da šarijo po winsih pol pa nič ne dela in pizdijo da komponente ne delajo).

MikroB ::

OK, fantje hvala za moralno pomoč!:P
Ja disk je še vedno na servisu ker tista 2k res ne mislim plačat. Vsak ma svoje principe...:|
Se mi zdi res brezveze, ker sem klical serviserja in mi je sam rekel, naj ga prinesem na servis...torej...sem pričakoval, da ga bojo popravili, ne pa dodatno zaračunali!
Sem tudi šefa zahteval pa je na dopustu, vrne se v pondeljek, bomo vidli, mogoce bo on bolj razumevajoč!!!

RookY ::

S power plusom sem imel tudi sam slabe izkušnje.
Med drugim prodajajo robo brez garancije.
Vsaj meni so jo.
Tace stran od njih...
aja...LJ podružnica
Juhu juhu spet bom bruhu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RookY ()

AngelOfDeath ::

power plus suxxx

še zvočne ne znajo prav priklopit ;(( ;((


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija plačilo stroškov - če izdelek deluje

Oddelek: Loža
203445 (2965) Ales
»

Vprašanje o reklamaciji

Oddelek: Loža
344860 (3735) St235
»

Najbolj neumen odgovor:) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12810886 (6586) fRiK0
»

Vaše izkušnje z Mlacomom... (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
695715 (4008) Roadkill
»

Najboljsi računalniški servis je: (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
657881 (5212) OldSkul

Več podobnih tem