» »

Trgovina in pošiljanje stvari na servis

Trgovina in pošiljanje stvari na servis

RejZoR ::

Zdej prebral sem si zakone, samo jih verjetno nisem prav razumel oz našel kar sem iskal. Dam en primer.

Stranka je pred pol leta kupila laptop. Neki crkne in ga privleče nazaj v trgovino. Je trgovina zavezana poslati ta laptop na servis ali lahko stranki reče naj se sama obrne direktno na servis?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

misek ::

ZVPot, 16. člen, (6) Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu. Torej jaz mislim da ja. Ti prineseš nazaj k prodajalcu, on pa pošlje na servis.

dfajt ::

Tako kot je dejal mišek: trgovec je dolžan kupcu zagotoviti servis za okvarjen izdelek znotraj garancijskega roka. Prav tako začne 45. dnevni rok za popravilo teči tisti dan, ko je bil izdelek predan v trgovino in ne iz trgovine v servis, kot se izgovarjajo nekateri trgovci.

kitewing ::

Trgovina ti mora prevzeti in poslati na servis. Če se obrneš direktno na servis boš imel hiteje odpravljeno napako, saj boš izgubil minimalno 2 dni zaradi prepošiljanja.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancijska nalepka (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
826479 (3705) Invictus
»

mobitelov servis [že več kot 45 dni]

Oddelek: Loža
3610881 (8763) jan01
»

garancija - kje se uveljavlja

Oddelek: Loža
8776 (650) blackmack
»

Ali naj kupim USB zunanji trdi disk iz hoferja ? 400 giga, 8 mb, 7200.

Oddelek: Kaj kupiti
403846 (1863) Urajmal
»

Problm z trdim diskom WD

Oddelek: Pomoč in nasveti
91134 (999) Ojster10

Več podobnih tem