» »

nakup "cestaka" 250 vs 600

nakup "cestaka" 250 vs 600

«
1
2

r0b3rt ::

lp, naslednje leto ko dopolnim 21let se mi "odpre" na neomejeno in razmišljam o nakupu motorja. Ker sem imel do sedaj apn6, se mi zdi prehod na ninjo6 oz. ta "razred" malo prevelika razlika ter razmišljam o ninji 250. Pa bi vas poprosil za nekaj odgovorov, in sicer:
ima kdo kakšne izkušnje z ninjo 250? kako se zadeva obenese? se splača kupiti 250ccm glede na to da ne bom imel zakonske omejitve? 250 bi kupil novo, 6ko pa bi rabljeno. Glede na to da je motor (250ccm) 2valjni, 4taktni in naj bi bila tovarniška moč 24kw in končna hitrost 160km/h, postojijo kakšni načini da se motor "odpre", kajti z menjavo celotnega izpuha se pridobi na moči le kakšen konj; ali je to končna moč kolikor jo je sposoben ustvariti motor? kaj mi vi predlagate?!

Tilen ::

Jaz bi tukaj samo opozoril, da je pri nas maksimalna dovoljena hitrost 130 km/h.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

meandmouse ::

Z 250 si boš samo malo podaljšal življenje.

mtosev ::

ce gre na autobahn ni omejitve:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

TOP ::

Če se motor,da odpteti potle preko auspuha in nekaj se pridobi,spet ne pričakuj veliko.Med tema dvema motorjema je razlika ogromno že po samem navoru in moči.Pa tud sami teži motorja.

dzinks63 ::

Kao prvo, upam da imaš v glavi pošlihtano. Ker nekateri nimajo in ko se vsedejo na motor se jim možgani preklopijo eno dimenzijo višje in ne razmišljajo več na zemeljski način. Za takšne ne veljajo nobeni predpisi, zakoni, pravila in niti fizika sama.

Torej če ustrezaš kriterijem, da ti določaš vožnjo kot tako, potem si nabavi kar 600ccm motor. Zadevo boš lahko lagodno vozil naokrog (s pol gasa), rezerve moči boš imel vedno več kot dovolj in tudi motor sam je bolj čvrsto narejen, kot neka navita 250 piksna. Če boš kupoval rabljeno, seveda glej da bo imel čim manj prevoženih km, da je nerazbit in seveda redno in pravilno servisiran.

T-h-o-r ::

lol lol lol


čudno, da mu kar direkt ne rečete, da je psihopatični kriminalec, ker si hoče kupiti motor

drugače pa, pomoje je bolje, da preideš iz mopeda na 250, kot pa takoj na 600 kubičnega
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Bakunin ::

izkusnje kazejo, da sta dve leti "zorenja" na kaksnem motorju pod 500ccm ravno prav, da motorist pridobi izkusnje na cesti.
Ne govorim o njegovih vozniskih sposobnostih, ampak da se nauci oz. dozivi kako je biti motorist.
"tisanje gasa" ipd. je sicer ok (v mejah normale in zakonov), ampak cesta ni ravna in je potrebno tudi zvoziti kaksen ovinek.
Navaditi se bo moral OPAZOVATI in PREDVIDEVATI !
Tipicna situacija je zavijanje avtomobila na levo BREZ uporabe smeronakazov - ce ga bos poskusal prehiteti, se ti zna zgoditi, da bos koncal kot muha na "haubi". In glej...spet bodo krivi "divji" motoristi, ker vozijo prehitro...

anyway - za tvojo glavo gre. Vzami kaj rabljenega ter z manj ccm - saj vemo, da sta samo dve vrsti motoristov - tisti, ki so padli in tisti, ki se bodo....

dzinks63 ::

in motor ima 3x krajso zavorno pot kot avto.


Nekaj suhoparnih podatkov, test pri avtomagazinu (2.2.2006)

Suha podlaga
BMW K1200S (40km/h - 5,34m, 60km/h - 13,00m, 80km/h - 20,00m)
Honda CBF 500 (40km/h - 5,90m, 60km/h - 14,45m, 80km/h - 22,28m)
BMW 320d (40km/h - 3,50m, 60km/h - 8,90m, 80km/h - 16,40m)

Mokra podlaga
BMW K1200S (40km/h - 6,40m, 60km/h - 15,45m, 80km/h - 30,00m)
Honda CBF 500 (40km/h - 6,60m, 60km/h - 15,00m, 80km/h - 32,90m)
BMW 320d (40km/h - 7,41m, 60km/h - 13,95m, 80km/h - 29,10

WarpedGone ::

Tole ne bo še en pissing contest o nevarnih motoristih ampak se bomo držali teme. Jasno?
Zbogom in hvala za vse ribe

flipflop ::

Zakaj pa ravno med tema dvema? Pa kar takoj na cestaka? Drugače maš od Kawasakija še er6 ki ni tako hud, al pa od drugih proizvajalcev, recimo kaka CBF al pa XJ6, Gladius od Suzukija,... Malo bolj umirjeni motorji, da se ne streseš že od začetka ko boš mislil da obvladaš. Ko pride do krizne situacije pa še nimaš izkušenj je vseeno bolje imet pod ritjo nekaj z manj konji kot pa SS motor, le malo manj brutalno potegne XJ6 od R6 npr.

neo ::

Ce nimaš v glavi poštimano, pa misliš divjat, je tak vseeno kaj vzameš,250 kubične piksne so še bolj navite od kakega kultiviranega 600-taka. Priporočam 600-tko. Niso važni kubiki, niti konji, važna je glava. Ne se bat kubikov pri motorju ker ne grizejo:), poleg tega pa niso nič večji stroški vzdrževanja, pelješ se lepše (dosti manj prestavljanja), pa še kvarijo se manj.
Neo's

TOP ::

Ja spet je odvisno ali misli on se kam peljat s motorjem v kakšne kraje mal potovat ali se sam peljat eno džiro in zdivjat.Ker s dirkalcem kam dlje je težka in si vsa izmučen in pretresen od vibracij.

DOOM_er ::

Zakaj pa ravno med tema dvema? Pa kar takoj na cestaka? Drugače maš od Kawasakija še er6 ki ni tako hud, al pa od drugih proizvajalcev, recimo kaka CBF al pa XJ6, Gladius od Suzukija,... Malo bolj umirjeni motorji, da se ne streseš že od začetka ko boš mislil da obvladaš. Ko pride do krizne situacije pa še nimaš izkušenj je vseeno bolje imet pod ritjo nekaj z manj konji kot pa SS motor, le malo manj brutalno potegne XJ6 od R6 npr.


+1 , kup si raje kksno potovalno cesto varjanto (CBF, er6) ne pa da koj na cestaka, ki je 2x bolj zajeban za vozt normalno pa 2x bl te vse boli na njemu.
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

Icematxyz ::

250 bo za začetek popolnoma dovolj. Pa še nov bo kot praviš. Še dodaten +.

kitewing ::

Vsi, ki zagovarjate 250ccm motor verjetno niste nikoli imeli motorja. Če se voziš z motorjem do najbližje trgovine in nazaj je 250cmm res čisto dovolj, za daljše poti je pa prava muka!

Icematxyz ::

Bodi pameten in kupi nov 250 ccm motor. Da nebi kje slučajno res šel kupovati kakšnih rabljenih 600 ccm motorjev...

V dveh do štiri sezonah pa boš menjal če boš čutil potrebo.

Zgodovina sprememb…

kitewing ::

Bodi pameten in kupi nov 250 ccm motor. Da nebi kje slučajno res šel kupovati kakšnih rabljenih 600 ccm motorjev...

Kakšen je tvoj argument?

Icematxyz ::

Bodi pameten in kupi nov 250 ccm motor. Da nebi kje slučajno res šel kupovati kakšnih rabljenih 600 ccm motorjev...

Kakšen je tvoj argument?


Nekdo ki gre z APN-a na cestni motor ima ponavadi vsaj še eden padec v dobrem. Že to je dovolj dober argument da drugih ne rabim več podajati.

Da sploh ne govorim o tem kaj pomeni za začetnika če se lahko usede na nov motor dolije bencin in razen rednega servisa 1 krat letno z motorjem nima dodatnega dela.

Kupi 250 in ga vozi vsaj 2 sezoni potem pa se odloči za naprej. 600 ccm cestni motor ni niti malo primeren za tvoj prestop in kdorkoli ti to svetuje ti pač želi slabo.

MotoGP se tudi ne prične v kraljevskem razredu ampak v 125 ccm razredu. Tako da ne podcenjuj motorja in ne poslušaj neumnosti kot da razlik med 250 in 600 ccm cestnim motorjem ni. To ni avto ki dopušča napake. Ko tukaj narediš napako si na tleh.

ABX ::

in motor ima 3x krajso zavorno pot kot avto.


Nekaj suhoparnih podatkov, test pri avtomagazinu (2.2.2006)

Suha podlaga
BMW K1200S (40km/h - 5,34m, 60km/h - 13,00m, 80km/h - 20,00m)
Honda CBF 500 (40km/h - 5,90m, 60km/h - 14,45m, 80km/h - 22,28m)
BMW 320d (40km/h - 3,50m, 60km/h - 8,90m, 80km/h - 16,40m)

Mokra podlaga
BMW K1200S (40km/h - 6,40m, 60km/h - 15,45m, 80km/h - 30,00m)
Honda CBF 500 (40km/h - 6,60m, 60km/h - 15,00m, 80km/h - 32,90m)
BMW 320d (40km/h - 7,41m, 60km/h - 13,95m, 80km/h - 29,10


Zanimiv podatek, samo ni fer primerjat športne motorje z dizlom. Kakšen M3 je bolj primeren za to kategorijo.

Pa še nekaj, dokler zaviraš z motorjem na ravnini še nekako gre. Vendar če moraš zavirat v ovinku, pa je cela štala.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

Vendar če moraš zavirat v ovinku


Zato pa z motorjem nikoli ne zaviraš v ovinku. (razen morda elitni dirkači pri športni vožnji z zadnjo zavoro zaradi drsenja). Razen pač če storiš to napako da si to privoščiš. Vprašanje pa je kako se bo situacija razpletla s takšnim početjem.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Vendar če moraš zavirat v ovinku


Zato pa z motorjem nikoli ne zaviraš v ovinku. (razen morda pri športni vožnji z zadnjo zavoro zaradi drsenja). Razen pač če storiš to napako da si to privoščiš. Vprašanje pa je kako se bo situacija razpletla s takšnim početjem.


Mi je jasno, komentar je letel na tistega ki je primerjal zavorno pot z avtom.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Meizu ::

Če se ne motim, menjava izpušnega sistema pri 4 taktnih motorjih ne doprinese dosti. Medtem ko pri 2 taktnih motorjih naredi kar občutno razliko.

dzinks63 ::

Zanimiv podatek, samo ni fer primerjat športne motorje z dizlom. Kakšen M3 je bolj primeren za to kategorijo.


Seveda, razlike zavornih poti bi bile še bistveno bolj v prid avtomobilu.

Sicer kar se nakupa tiče, vse je v glavi. Moj bratranec si je pred leti po sveže opravljenem izpitu A kategorije kupil kot prvi novi pravi motor (pred tem je bil prav tako na APN-u) Hondo CBR1100XX Blackbird, kateri je bil takrat najhitrejši serijski motocikel. Vozil se je normalno in nabiral izkušnje. Do sedaj se še ni poškodoval, pa je medtem zamenjal kar nekaj motorjev, za še bolj strupene od tega taprvega. Če si pa hajvan, katerenu se odklopi, ko se vsedeš na motor, pa itak ni važno kaj si kupiš, kmalu boš v gipsu ali pa 2m pod zemljo. Imel sem kar nekaj kolegov, katere je doletelo ravno to.

Meizu ::

Dajte raje manj nakladat o vseh teh nesrečah in raje pomagajte človeku. Ste mu dali že dovolj vedet, da se lahko ubije, verjetno se tega tudi sam zaveda. Če se pač ne, je to njegov problem.

Icematxyz ::

Vozil se je normalno in nabiral izkušnje.


Plin do ovinka potem pa mnogo negotovosti? Ali pa da je vozil počasi na način da bi rabil kvečjemu prvo in drugo prestavo? In zakaj potem je to boljša izbira od nečesa ki je cenejše, lažje, dopušča več napak, je novo in ne rabljeno in presega zmogljivosti voznika za vsaj 2 sezoni?

Poškoduješ se pa lahko tudi z APN-om to je popolnoma jasno. Ampak vprašanje avtorja teme je bilo kaj je bolj smiselno. In zagotovo je bolj smiselna izbira 250 ccm nov cestni motor kot ostale alternative ki jih je napisal!

Zgodovina sprememb…

hotlips ::

Moje preference so sicer malo drugačne, kot tvoje, sam bi si omislil novga 600 fazrja (abs) 2008 letnik. Se mi zdi, da je to dost optimalna izbira, vsestranski motor z po mojem mnenju zelo spremljivo ceno.
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=278...

Če pa bi se mai mal bl zrolal in bi mel mal več izkušenj potem se mi zdi pa tole "ubijalski" motor za 10K€.
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=276...

PS: Zgolj motorji o katerih sem jaz premišljeval, kar ne pomeni da so nujno dobra izbira zate.

lp.hl

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotlips ()

Icematxyz ::

Ja Yamaha YZF-R1 si naj kupi kot začetnik. Totalno se je sfuzlalo ljudem in nobene predstave o ničemer več nimajo.

Saj ni čudno potem kakšno je stanje v prometu.

biokill ::

Moj frend ma ninjo 250, je nowo kupil lani, je zadovoljen, samo mu je že malo "prešvoh"
V ovinkih močnejše dohaja, v ravnini mu uidejo....Je pa super motor za navadit se na cestaka.

IceIceBaby ::

Z motorji sicer nimam izkušenj, ampak moj prvi avto je bil 200+ konjski turbač z zadnjim pogonom brez vsake elektronike. Vsi so govorili, da je to smrt, ampak če si pri sebi se da povsem normalno obvladat. Mislim, da je enako z motorji.

250ccm cestak je relativno hitra zadeva. Z njim se lahko ubiješ enako kot z R1, če si norc. Če imaš v glavi pospravljeno je pa IMHO močnejši motor boljši. Pri normalni vožnji je bolj udoben, ni ga treba terati v obrate, manj se kvari, več moči je v rezervi...

;-) ::

Nevem zakaj morejo v vsaki temi bit retardi in pametovat o omejitvah. Tilen in kompanija.

Prve dni moje vožnje sem vozo zadnji pogon in po snegu. Vedno ko sedem v avtu prvo stisnem ASR in pridržim za 3 sekunde pa naj bo mokro, 20centi snega, nima veze.

Nič ni taki bav bav kot govorijo tu na forumu, pametujejo pa samo tisti ki niso sposobni peljat ali še niso probali. Nikoli nisem imel mopeda, skuterja, motorja, 1x v življenju sem peljal štirko, 1x supermoto in R1. In prav nič ni bav bav noben motor, noben avto da bi rabil kako navajanje z manjšo prostornino prej.

Edino kar rabiš je občutek, če tega nimaš ga tud z izkušnjami neboš pridobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

;-) ::

Bodi pameten in kupi nov 250 ccm motor. Da nebi kje slučajno res šel kupovati kakšnih rabljenih 600 ccm motorjev...

V dveh do štiri sezonah pa boš menjal če boš čutil potrebo.


Če bo kupo 250ccm po čutil potrebo čez en teden. Isto so mi govorili za avto kupi nekaj do 100KM-ja right. Večje mašine so varnejše če znaš delat z njimi. Če pa si lolek kot jih veliko vidim po Sloveniji in ko pelješ na ozko mimo njega prime volan z dvema rokama in "cilja" da nebo zadel tebe ali jarka(takrat se spomnim da si morda slo-tech član) pa nesi izpit na občino, ker je vseeno al maš 200KM al 40.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

T-h-o-r ::

kje na slovenskih cestah pa sploh lahko izkoristiš več kot 100-120 km? razen na avtocesti, pa še tam je kriza :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

bluefish ::

Večje mašine so varnejše če znaš delat z njimi.
Res? Kakšen link ne bi škodil. Že 80KM je za obično vožnjo več kot dovolj. Jasno, če pa želiš prehitevat in se postavljat naokoli, potem pa ni kaj.

koyotee ::

Edino s testno vožnjo boš ugotovil kaj ti najbolj ustreza. 3/4 osebkov, ki pametujejo v tej temi se tut s štirko še ni peljalo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

IceIceBaby ::

Večje mašine so varnejše če znaš delat z njimi.
Res? Kakšen link ne bi škodil. Že 80KM je za obično vožnjo več kot dovolj. Jasno, če pa želiš prehitevat in se postavljat naokoli, potem pa ni kaj.


A ni prehitevanje sestavni del vožnje? z 200km lažje prehitiš kot z 80. Da ne govorim o tem koliko bolj udoben je avto z 200km.

bluefish ::

A ni prehitevanje sestavni del vožnje? z 200km lažje prehitiš kot z 80. Da ne govorim o tem koliko bolj udoben je avto z 200km.
To je res. Tudi speljevanje je hitrejše, ampak to še vedno ne pomeni, da je to kar avtomatska izbira.

flipflop ::

Kako lahko človeku ki gleda 250ccm motor predlagaš R1 mi pa tud ni jasno. Pa verjetn če bi peljal tak motor par 100km bi tud videl kje je razlika med enim kulturnim touring motorjem pa 1000ccm cestakom.







|O

Shark-357 ::

Če si pameten boš vzel 600ccm motor v kolikor imaš izpit za neomejeno, ne vidim potrebe da bi vzel 250ccm???
Sploh če boš kdaj punco peljal ali šel s kolegom na morje je 250ccm prešvoh (noja da se peljat sicer povsem kulturno, ampak je premalo navora za moj okus).
Zame osebno je še 600ccm mal prešvoh, je pa tudi res da imam že krepko več kot 200Kkm za seboj na SS motorju večje kubikaže kot 600ccm.
Če se bojiš raznih R6, GSX-R ter CBR 600 katere imajo med 110-120km vzami potem vsaj kak ER6, CBf600, SV650 ali kaj podobnega, morda bolj kultiviranega za začetnika...


Drugače je pa najbolje da se prijaviš na slovenski moto portal tam je že dosti napisanega---> http://www.motosvet.com/

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Vzami 600ccm. Edino kar ti zelo toplo priporočam je, da ima ABS. Vseeno ali je SS ali enduro ali Touring...

250 ti bo po 3 mesecih premalo. Za daljše ture je za v smeti.

Če boš imel dovolj pameti in samokontorole potem sploh ne bo nobenih težav. Če boš upošteval da so v naseljih smrtnosni priključki stranskih cest, da se bojiš traktoristov kot hudič križa, ne prehitevaš naenkrat cele kolone vozil ker ponavadi bo nekdo na sredini kolone zavijal levo.. ter ostale stvari kot so nepredvidene stvari na cesti...

Potem samo delaj veliko kilometrov, s kilometrino boš pridobil veliko izkušenj.

Mogoče še samo to, da je se splača kupiti odlično opremo ter mogoče motor nižjega ranga. Ter nikoli ni prevroče, da bi si pozabil nadeti vso opremo.

aiko ::

Moj nasvet je da si vzameš Yamaho FZR600 (fazerja) z ABS-om.
Vozil se boš dosti udobneje, prav tako pa tudi tisti, ki se bo vozil s teboj, saj pozicija telesa med vožnjo je dosti bolj pravilna, sopotnik pa ima zadaj ročaje za se držat.
Ta motor ob normalnem vzdrževanju naredi bp 60.000 km +, kar je dodaten +.
Će malo dvomiš vase, pojdi na tečaj varne vožnje z motorjem (pridobiš veliko znanja ravnanja z motorjem v slabih situacijah.

Seveda, ča nimaš v glavi vse poštelano (previdna vožnja brez divjanja - ker vozniki avtomobilov so dobesedno slepi; to boš ugotovil pri max. 1000 prevoženih km), te tudi 125ccm motor spravi v grob.

lp

r0b3rt ::

se pravi 250ccm gledano na daljši rok se ne splača, 600ccm pa bo premočna zadeva... kaj pa porečete o Yamaha XJ6 N? je imel že kdo konkretno srečanje s to zadevo?

Icematxyz ::

Vzemi 600 ccm ninjo pa bodi presran pred ovinki ja. Dober nasvet! Zato pa je toliko idiotov na cesti ker toliko idiotov deli nasvete kaj si naj začetnik kupi.

Vzemi rajše 600 ccm ninjo za prvi motor ker bo ti še to kmalu prešvoh... Idioti pač. Sam pa se odloči če jih boš poslušal ali ne.

Meizu ::

Ni mi jasno, kako ti je lahko motor s 600ccm prešvoh, ko pa so ljudje zadovoljni z avtomobili s pol manjšimi pospeški?

Icematxyz ::

A moram post opremiti z sarkazem oznakami?

Meizu ::

Se opravičujem, namreč ni mi prišlo na pamet še možnost sarkazma :)

Itak je tale tema zafurala že v samem začetku...;((

bosmla ::

Ze veliko let vozim motor (letno vsaj 10000km oz. se vec) in ti glede na tvoj post svetujem kupi nekaj bolj umirjenega (citaj odgovor od flipflop) ker vidim, da ti je glavno, da se pokazes taksni motoristi pa delajo pol slabo statistiko... bos videl, da bos se z "umirjenimi" motorji imel tezave...

ZaOstali ::

A moram post opremiti z sarkazem oznakami?

Da, ker ga ni razumel.
Tudi Meizu naj doda oznake za sarkazem, ker njegov post verjetno ni noben razumel

hotlips ::

JOj dejte se sekirat, jaz mu seveda nisem priporočil R1, sem samo napisal, da je za 10K€ ubijalski motor, kar defenitivno je. BTW nikakor ni primeren za prvi resen motor. Cool?
250 kubičen cestak je pomoje zgrešen nakup. Prvič je bol ali manj neuporaben, drugič ga bo velik prej zagrabl, da bo kakšenga Rossija čez ovinke izvajal in po po eni sezoni, če ne prej ga bo hotel zamenjat za kakšen večji motor.

Fazerka 600 je nek zelo dober kompromis, zelo uporaben motor, ni prezahteven za vozit, pa 98Km kar je kr dost za 600ccm.

Tolk o tem kar sem jaz napisal.

Jasno pa, da če si ne počistiš pod pragom se pa tok z 250 kt pa s 600 raskemaš, al pa z navrtano frčko.

Una yamaha zgleda zelo atraktivo, mal mn močna, tud ni pretežka, pa relativno pocen, si za razliko lahko dobro opremo kupiš, pa naj ti ne bo škoda unih 500€ za abs, ker če ti enkrat res prov pride je že zadost.

Drugač pa boš pomoje mal bolše informacije tuki našel: http://www.motosvet.com/tabla/, pa siguren ga tud voz gdo od uporabnikov.

lp.hl

Okapi ::

Ma nam jst čaku kaj si nor,
zaštarta Francl svoj motor,
petsto kubikov, krom balanca,
v koloni sred Vrhniškega klanca.

Naj stoji, komur paše stanje,
jst nam lajfa trošu na čakanje,
sej zato je špura leva,
da lahko se prehiteva,

to še reče in sto na uro,
štarta čez dvojno polno špuro.

Levi pas to je špas,
nč razmišlat samo gas.

Levi pas to je špas,
nč razmišlat samo gas.

Franc prtiska kot iz uma,
da že mau smodi se guma,
pri srcu se mu pa kar smeje,
ko prehiteva tud bemweje.

Pa ta motor je čista zmaga,
si reče ko ovink polaga,
ker mu pogled zastre kolona,
ne opazi kamiona.

Preden umru je zadnja misel:
bla če bremzat ma sploh smisel.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10937843 (7047) bajsibajsi
»

Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6015784 (9555) KTr1sk
»

Kateri motor kupit??

Oddelek: Loža
309253 (8458) Bakunin
»

Izbira motocikla, pomoč in informacije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
757249 (6171) abstinent
»

Razmišljam o nakupu...

Oddelek: Loža
171927 (1642) DMouse

Več podobnih tem