Forum » Loža » Izbira motocikla, pomoč in informacije
Izbira motocikla, pomoč in informacije
klemen22 ::
Pozdravljeni vsi!
Med dolgotrajnim (in neproduktivnim) ležanjem na morju sem prišel do odločitve, da si v kratkem (v roku 4 mesecev) ubodem malo močnejši motor (beri 600 ccm)! Že od nekdaj sem bil velik ljubitelj motorjev!
Vprašanja:
1. Ali lahko registriram motocikel na svoje ime kljub temu, da še nimam izpita za motor? Je treba pri prvi registraciji to priložiti? Ker morda bom izpit naredil malo kasneje in sem pripravljen voziti s tveganjem, da me pač ta'modri lahko ustavijo. V tem primeru bi pač najebal ampak pripravljen sem živeti s tveganjem.
2. Izbiram izključno med Hondo Cbr600 ter Yamaho R6! Je mogoče kakšen lastnik tovrstne zverine tukaj gori, ki bi lahko napisal malo več?
3. Je veliko tveganja pri nakupu ene 3 leta starih "sport" motociklov? Glede na to da imajo v povprečju zelo malo kilometrov. Seveda je treba upoštevati da so obrati tukaj 2x višji kot pri avtomobilih.
4. Navezuje se na 3. točko. Na koliko let oz. na koliko KM se dela generalka na motorju pri teh športakih?
--------------------------------------------------------------------
Da ne bodo tisto o vožnji brez izpita tukaj spet kakšne kritike, bi samo povedal da sem motorje že vozil (tudi 1000 kubake) tako da vožnjo obvladam verjetno bolj kot nekdo ko pride frišn iz avtošole. Predvsem me zanima 1o vprašanje!!
Med dolgotrajnim (in neproduktivnim) ležanjem na morju sem prišel do odločitve, da si v kratkem (v roku 4 mesecev) ubodem malo močnejši motor (beri 600 ccm)! Že od nekdaj sem bil velik ljubitelj motorjev!
Vprašanja:
1. Ali lahko registriram motocikel na svoje ime kljub temu, da še nimam izpita za motor? Je treba pri prvi registraciji to priložiti? Ker morda bom izpit naredil malo kasneje in sem pripravljen voziti s tveganjem, da me pač ta'modri lahko ustavijo. V tem primeru bi pač najebal ampak pripravljen sem živeti s tveganjem.
2. Izbiram izključno med Hondo Cbr600 ter Yamaho R6! Je mogoče kakšen lastnik tovrstne zverine tukaj gori, ki bi lahko napisal malo več?
3. Je veliko tveganja pri nakupu ene 3 leta starih "sport" motociklov? Glede na to da imajo v povprečju zelo malo kilometrov. Seveda je treba upoštevati da so obrati tukaj 2x višji kot pri avtomobilih.
4. Navezuje se na 3. točko. Na koliko let oz. na koliko KM se dela generalka na motorju pri teh športakih?
--------------------------------------------------------------------
Da ne bodo tisto o vožnji brez izpita tukaj spet kakšne kritike, bi samo povedal da sem motorje že vozil (tudi 1000 kubake) tako da vožnjo obvladam verjetno bolj kot nekdo ko pride frišn iz avtošole. Predvsem me zanima 1o vprašanje!!
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
- spremenil: klemen22 ()
;-) ::
Če se misliš vozit brez ispita, pol bolš da ne registriraš...jim lahka vsaj vgreš pa ne tvegaš da ti vidjo tablce.
b ::
Globoko upam, da s svojim pocetjem ne bos koga poskodoval. Sebe bos gotovo.
Veliko srece.
Odgovor na 1. vprasanje je da.
Veliko srece.
Odgovor na 1. vprasanje je da.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: b ()
simoni ::
Registriraš lahko, noben te ne vpraša če maš izpit... Samo, če si pameten, ga naredi. Kar se tiče motorjev... Motor, ki je star 3 leta, naj bi bil, tak kot nov... Odvisno od lastnika in od tega, kako ga je vzdržeal... Če ga je vozil po dirkališčih, potm je velika šansa, da je "zgonjen", drugače pa ne... Sej motor takoj vidiš kako je bil merkan... Pa glej, da nebi bil že na tleh.
Kar se greneralne tiče... Če boš upil 3 leta starega, pa da je kolikor toliko vzdrževan, ga lahko imaš kar dolgo dolgo časa. Odvisno od lastnika.
Kar se pa tiče izkušenj... Težji (več kot 125ccm) motor imam že od 16 leta, pa me še vedno na cesti kdaj kakšna stvar preseneti... Tako da, če boš kaj kupil, po pameti, saj je veliko nesreč, ravno zradi precenjevanja svojih sposobnosti!
LP
Kar se greneralne tiče... Če boš upil 3 leta starega, pa da je kolikor toliko vzdrževan, ga lahko imaš kar dolgo dolgo časa. Odvisno od lastnika.
Kar se pa tiče izkušenj... Težji (več kot 125ccm) motor imam že od 16 leta, pa me še vedno na cesti kdaj kakšna stvar preseneti... Tako da, če boš kaj kupil, po pameti, saj je veliko nesreč, ravno zradi precenjevanja svojih sposobnosti!
LP
Bulmau pa še mau mn, ampak raj ne!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: simoni ()
Loki ::
ne ratat statistika
tisti jesenican je imel tudi motor podobnega ranga ter tudi ni imel pojma, kaj in kako se s takim motorjem sploh dela.
tisti jesenican je imel tudi motor podobnega ranga ter tudi ni imel pojma, kaj in kako se s takim motorjem sploh dela.
I left my wallet in El Segundo
Trololololo1 ::
600ccm motorji so lahko zelo močni, tk da verjetno bolje, da najprej nardiš izpit, ki te pride cca. 150.000, kar pa ni veliko v primerjavi s tem koliko bi ti policaji požrli, če te brez dobijo.
Če si parkrat vozil "1000 kubaka" še nisi dober motorist. Tisti frišni iz avtošole ponavadi znajo peljat varno in po pravilih in so večino časa za okolico manj nevarni kot pa novopečeni motoristi, ki so parkrat zapeljali sosedovega "1000 kubaka" in mislijo, da zdaj pa obvladajo. En poznan je bil nekaj podobnega kot ti. Parkrat vozil težje motorje in nato nabavil ninjo z 900 kubi. Po parih mescih divjanja in ogrožanja mimoidočih se je čist razletel.
Da ne bodo tisto o vožnji brez izpita tukaj spet kakšne kritike, bi samo povedal da sem motorje že vozil (tudi 1000 kubake) tako da vožnjo obvladam verjetno bolj kot nekdo ko pride frišn iz avtošole.
Če si parkrat vozil "1000 kubaka" še nisi dober motorist. Tisti frišni iz avtošole ponavadi znajo peljat varno in po pravilih in so večino časa za okolico manj nevarni kot pa novopečeni motoristi, ki so parkrat zapeljali sosedovega "1000 kubaka" in mislijo, da zdaj pa obvladajo. En poznan je bil nekaj podobnega kot ti. Parkrat vozil težje motorje in nato nabavil ninjo z 900 kubi. Po parih mescih divjanja in ogrožanja mimoidočih se je čist razletel.
norc ::
jsz osebno sem se peljal z yamaho r6 in ninjo 636r(obakrat kot sopotnik) in povem ti- STVAR JE BRUTALNA, sam bom počakal da bom star 18naredil izpit kupil 250ccm, in pri 21 prešaltal na 1000ccm, pač obnašanje motorja na cesti je pomembno! še najpomembnejši pa je človeški faktor
1.če nimaš izpita uin te dobijo plavi angeli- 120K SIT! sam tko za info
2.jaz bi izbral Yamaho(lepša mi je)imata pa oba cca 130km in 160-180 kg(to je za tanove podatek za 3leta stare ne vem)
3. motorji so narejeni za tae obrate- ampak pred nakupom NUJno poglej vsakega, in ne zapiči se v taprvega ki ga dobiš pod miljon
4. ne vem
PS: to je samo moje mnenej
1.če nimaš izpita uin te dobijo plavi angeli- 120K SIT! sam tko za info
2.jaz bi izbral Yamaho(lepša mi je)imata pa oba cca 130km in 160-180 kg(to je za tanove podatek za 3leta stare ne vem)
3. motorji so narejeni za tae obrate- ampak pred nakupom NUJno poglej vsakega, in ne zapiči se v taprvega ki ga dobiš pod miljon
4. ne vem
PS: to je samo moje mnenej
Daedalus ::
1. Ali lahko registriram motocikel na svoje ime kljub temu, da še nimam izpita za motor? Je treba pri prvi registraciji to priložiti? Ker morda bom izpit naredil malo kasneje in sem pripravljen voziti s tveganjem, da me pač ta'modri lahko ustavijo. V tem primeru bi pač najebal ampak pripravljen sem živeti s tveganjem.
Upam da te ustavijo, pošteno prebutajo in vzamejo motor. Brez izpita se nimaš kaj vozit po cesti. Plus tveganje, ki ga tak prepotentnež povzroča, pomeni še kaj drugega, kot da te zgolj ta modri ustavijo. Takile modeli kot ti (sem parkrat pelal, ziher obvladam) so smrtno nevarni, samemu sebi in okolici.
Če pa že ne moreš čakat, se pa spravi vsaj na kako dirkališče. Bojo v primeru prehude zaletavosti samo tebe pakirali v vrečo, ne pa še koga zraven.
Upam da te ustavijo, pošteno prebutajo in vzamejo motor. Brez izpita se nimaš kaj vozit po cesti. Plus tveganje, ki ga tak prepotentnež povzroča, pomeni še kaj drugega, kot da te zgolj ta modri ustavijo. Takile modeli kot ti (sem parkrat pelal, ziher obvladam) so smrtno nevarni, samemu sebi in okolici.
Če pa že ne moreš čakat, se pa spravi vsaj na kako dirkališče. Bojo v primeru prehude zaletavosti samo tebe pakirali v vrečo, ne pa še koga zraven.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Trololololo1 ::
Drugače pa bo ta forum bolj primeren zate. Obrazloži jim tudi to, da ne rabiš izpita in boš videl kaj ti bojo stari mački povedal.
;-) ::
matr ste nadležni vsi skupaj.
Tu pr nas ma pol folka k hodi na šolo skuterje pa 125 kubake pa skor noben izpita...
pol pa polnoletnemu težite
Tu pr nas ma pol folka k hodi na šolo skuterje pa 125 kubake pa skor noben izpita...
pol pa polnoletnemu težite
Trololololo1 ::
matr ste nadležni vsi skupaj.
Tu pr nas ma pol folka k hodi na šolo skuterje pa 125 kubake pa skor noben izpita...
pol pa polnoletnemu težite
Zaradi takšnih kretenov so motoristi na slabem glasu. Vsi jih grdo gledajo, ko se neki 13 letni smrkuci okol s skuterji furajo. NI je bol tečne štime od sesalca. Rajš poslušam da mi s krosko se en fura gor pa dol mim bajte. Če si polnoleten še ne pomeni, da lohk divjaš s cestaki po cesti, ampak pomeni samo to, da bi moral zaradi takšnega prekrška še veliko bol plačati.
Stajerc ::
Če hočeš zares uživati z motorjem potem pač rabiš vozniško dovoljenje.
Brez njega boš omejen na stranske ulice, vedno se boš oziral nazaj in neboš niti v miru mogel peljati punce na sok.
Razumem da se eni vozijo brez izpita ker majo motor ne morejo pa še iti delat izpita ker so premladi ampak ko si dovolj star je pa to brezveze pač.
Zakaj nebi šel z motorjem na morje ali kak vikend malo čez mejo na kašen izlet če ga že imaš? Zdaj če misliš s 600 kubičnim motorjem se voziti po kolovozih okrog hiše in zato ne misliš iti delati izpita pol pač delaš napako in si raje kupi vespo.
Zdaj to da si vozil že 1000 kubične motorje in podobno pomeni na cesti NIČ. Lahko voziš 10 let z izpitom ali 10 let brez in lahko se zabiješ tako ali drugače ali pa tudi ne. V bistvu če nisi sposoben boš se tako ali tako znašel v situaciji ko bo vroče in samo od sreče je odvisno kako jo boš odnesel. Ni motorista ki ni bil v krizni situaciji pa da je imel avtomatika ali 1000 kubični motor.
Prvi motor Yamaha R6? To se je malo za zamislit no. Čisto vseeno je če maš R6 ali R1 glede na tvoje izkušnje. Z enim in drugim se boš glede na tvoje znanje znašel v popolnoma enakih situacijah.
Začni z čim drugim pa čeprav samo 1 sezono razen če si res umirjen in veš da boš vozil kot dedek in se počasi učil in da te nebo doben sprovociral. Samo zdaj če si taki pa niti ne rabiš R6 se ti ne zdi?
Tako da pamet v roke lepo prosim ne nekaj pač kar je enodnevna muha zdaj po vsej sili narest.
Naredi izpit kupi šibkejši motor in upaj da se ti nebo kaj zgodilo potem pa napreduj če bo potreba. Ker marsikateri ljubitelj motorjev po eni sezoni vožnje z le temi popolnoma izgubi interes do vožnje z motorji in se pelje 1 krat letno še mogoče ali pa še to ne. In R6 da ti bo stala v garaži je pa škoda.
Brez njega boš omejen na stranske ulice, vedno se boš oziral nazaj in neboš niti v miru mogel peljati punce na sok.
Razumem da se eni vozijo brez izpita ker majo motor ne morejo pa še iti delat izpita ker so premladi ampak ko si dovolj star je pa to brezveze pač.
Zakaj nebi šel z motorjem na morje ali kak vikend malo čez mejo na kašen izlet če ga že imaš? Zdaj če misliš s 600 kubičnim motorjem se voziti po kolovozih okrog hiše in zato ne misliš iti delati izpita pol pač delaš napako in si raje kupi vespo.
Zdaj to da si vozil že 1000 kubične motorje in podobno pomeni na cesti NIČ. Lahko voziš 10 let z izpitom ali 10 let brez in lahko se zabiješ tako ali drugače ali pa tudi ne. V bistvu če nisi sposoben boš se tako ali tako znašel v situaciji ko bo vroče in samo od sreče je odvisno kako jo boš odnesel. Ni motorista ki ni bil v krizni situaciji pa da je imel avtomatika ali 1000 kubični motor.
Prvi motor Yamaha R6? To se je malo za zamislit no. Čisto vseeno je če maš R6 ali R1 glede na tvoje izkušnje. Z enim in drugim se boš glede na tvoje znanje znašel v popolnoma enakih situacijah.
Začni z čim drugim pa čeprav samo 1 sezono razen če si res umirjen in veš da boš vozil kot dedek in se počasi učil in da te nebo doben sprovociral. Samo zdaj če si taki pa niti ne rabiš R6 se ti ne zdi?
Tako da pamet v roke lepo prosim ne nekaj pač kar je enodnevna muha zdaj po vsej sili narest.
Naredi izpit kupi šibkejši motor in upaj da se ti nebo kaj zgodilo potem pa napreduj če bo potreba. Ker marsikateri ljubitelj motorjev po eni sezoni vožnje z le temi popolnoma izgubi interes do vožnje z motorji in se pelje 1 krat letno še mogoče ali pa še to ne. In R6 da ti bo stala v garaži je pa škoda.
Have a nice day.
Trololololo1 ::
Aprilia rs 250 bi bila odlična za začetek. Je pa problem, ker je dvotaktna in je vlk vzdrževanja. Mogoče kaka kawasaki zzr 250, ki malo pije ampak tudi ne potegne glih kej vredu nad 100km/h. V rangu 250ccm sta to edina 2 cestaka se mi zdi. Pa rs-ka je tud za divjaka čist vredu za začetek.
schurda ::
V avto sta se mi s skuterjem zaletela mulca brez čelade, tehničnega in verjamem, da tudi brez izpita. Imel sem za 100kSIT škode, policaje, ki niso naredili nič, ko sta onadva pobegnila. Naslednjič, ko bo kdo kaj takega naredil, ga sesujem na mestu.
Na tvoje vprašanje pa takole: 1. naredi izpit in potem registriraj; 2. mašina ima 120konjev, pomisli na to. Večina nesreč je s 600 cm3 cestaki (malo navora, veliko obratov...) 3. Če se boš vozil pametno: obilo sreče in užitka. Jaz grem rajši na nakeda.
Na tvoje vprašanje pa takole: 1. naredi izpit in potem registriraj; 2. mašina ima 120konjev, pomisli na to. Večina nesreč je s 600 cm3 cestaki (malo navora, veliko obratov...) 3. Če se boš vozil pametno: obilo sreče in užitka. Jaz grem rajši na nakeda.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
mzidy ::
Da ne bodo tisto o vožnji brez izpita tukaj spet kakšne kritike, bi samo povedal da sem motorje že vozil (tudi 1000 kubake) tako da vožnjo obvladam verjetno bolj kot nekdo ko pride frišn iz avtošole.
S tem si dovolj o sebi povedal in potrdil svoj rank!
S tem si dovolj o sebi povedal in potrdil svoj rank!
Trololololo1 ::
Glej, da ne boš v kdaj v mene šel z motorjem. Če pa boš, pa glej da boš vsaj zavarovanga mel.
Pa sej ponavadi tk sam besedah ostane. Če te že za izpit matra, me kr zanima kk te bo zmatral k boš mogu gume menjat al kako generalno nardit.
Pa sej ponavadi tk sam besedah ostane. Če te že za izpit matra, me kr zanima kk te bo zmatral k boš mogu gume menjat al kako generalno nardit.
Loki ::
rs250 ne bos dobil ohranjene rabljene, nova pa je draga kot hudic (ce se sploh se prodaja), mi je bila pa vcasih ljubezen. (zal nikoli uresnicena).
pa se dvotaktna je, kar pomeni, da te bo vecji servis prisel jao. in rabljene se ponavadi prodajajo pred vecjim servisom.
ne smes pa misliti, da ce je 250ccm, da je nezna kot punca. dvotaktni so znani po svoji "brutalnosti", visokih vrtljajih. ~70-80km in okoli 130kg je pa strup.
za prvi motor bmw 650 ali ce ze hoces mocno, a malo bolj umirjeno, Honda fazer. narejena okoli motorja prejsnje generacije R6, ki pa nima vec apetita za visje vrtljaje (moja sedanja ljubezen, a spet neuresnicena). raje pa se po motoristu pogledat.
sicer pa, tudi ce je motor registriran (kasko, ce hoces) in nimas izpita, ti bo zavarovalnica samo regresirala skodo (beri zahtevala bo denar nazaj), ce se kje stolces.
pa se dvotaktna je, kar pomeni, da te bo vecji servis prisel jao. in rabljene se ponavadi prodajajo pred vecjim servisom.
ne smes pa misliti, da ce je 250ccm, da je nezna kot punca. dvotaktni so znani po svoji "brutalnosti", visokih vrtljajih. ~70-80km in okoli 130kg je pa strup.
za prvi motor bmw 650 ali ce ze hoces mocno, a malo bolj umirjeno, Honda fazer. narejena okoli motorja prejsnje generacije R6, ki pa nima vec apetita za visje vrtljaje (moja sedanja ljubezen, a spet neuresnicena). raje pa se po motoristu pogledat.
sicer pa, tudi ce je motor registriran (kasko, ce hoces) in nimas izpita, ti bo zavarovalnica samo regresirala skodo (beri zahtevala bo denar nazaj), ce se kje stolces.
I left my wallet in El Segundo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loki ()
Trololololo1 ::
a malo bolj umirjeno, Honda fazer
Honda fazer niti pod razni ni umirjena, sploh pa ne za začetnika, ki misli da je motorist po parih vožnjah z enim 1000 kubičnim motorjem. Tudi fazerko se da pritisnit, da te strese dol z motorja(sploh če si neizkušen).
klemen22 ::
No nekateri odgovori so čisto iz konteksta.
Problem je bolj s časom kot z denarjem. Motor si nameravam kupiti ke okrog septembra, da bi se lahko še fural ena dva mesca (ker konec oktobra je tudi konec moto sezone na žalost). Tako da je z izpitom bolj časovni problem kot denarni. Itak pa se brez izpita ne bi ravno fural po celi Sloveniji.
Kakšne 250ccm Apprilie odpadejo saj niso drastično cenejše (če se ne motim) od kakšne R6 al CBR 600. Zalimaš pa se s tisto lahko isto kot z eno CBRko. Tako da kaj manjšega od 600 kubov odpade. Morda pride v poštev še Suzuki Gsx-r 600 ki je pa res lepotec in zverina.
Chopperji in razni endurci meni pač ne sedejo. Sploh po dizajnu me odbijajo kot le kaj. Če bi bilo več keša bi v poštev prišel še kak Duče Monster samo ravno 2mio in več pa ne bom dal za motor katerega bom rabil parkrat na teden.
Torej če ima kdo doma oz je sprobaval: ker vem da se CBRke,R6 in Suzukiji Gsx-r ter mogoče Kawa 6 precej razlikujejo po "udobju" vožnje me zanima kako je s tem? Kateri se pelje najbolj na komot in zihr?
Problem je bolj s časom kot z denarjem. Motor si nameravam kupiti ke okrog septembra, da bi se lahko še fural ena dva mesca (ker konec oktobra je tudi konec moto sezone na žalost). Tako da je z izpitom bolj časovni problem kot denarni. Itak pa se brez izpita ne bi ravno fural po celi Sloveniji.
Kakšne 250ccm Apprilie odpadejo saj niso drastično cenejše (če se ne motim) od kakšne R6 al CBR 600. Zalimaš pa se s tisto lahko isto kot z eno CBRko. Tako da kaj manjšega od 600 kubov odpade. Morda pride v poštev še Suzuki Gsx-r 600 ki je pa res lepotec in zverina.
Chopperji in razni endurci meni pač ne sedejo. Sploh po dizajnu me odbijajo kot le kaj. Če bi bilo več keša bi v poštev prišel še kak Duče Monster samo ravno 2mio in več pa ne bom dal za motor katerega bom rabil parkrat na teden.
Torej če ima kdo doma oz je sprobaval: ker vem da se CBRke,R6 in Suzukiji Gsx-r ter mogoče Kawa 6 precej razlikujejo po "udobju" vožnje me zanima kako je s tem? Kateri se pelje najbolj na komot in zihr?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
klemen22 ::
Super se bom včlanil kasneje. Da vidmo kaj bodo pobje povedali.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Dr_M ::
prvi dan, se bos vozil kot po jajcih, drugi dan, bos ze mal bolj pogumen, tretji dan bos mislu da ze vse obvladas, te bo moped stresu s sebe (ce bos mel sreco, bos prezivel). potem bos su previdno pocasi dalje od zacetka (ce bos najdu jajca in si jih pripel nazaj.
trust me.
trust me.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
klemen22 ::
prvi dan, se bos vozil kot po jajcih, drugi dan, bos ze mal bolj pogumen, tretji dan bos mislu da ze vse obvladas, te bo moped stresu s sebe (ce bos mel sreco, bos prezivel). potem bos su previdno pocasi dalje od zacetka (ce bos najdu jajca in si jih pripel nazaj. trust me.
Niti ne. Sem zelo skrben človek. In vem kaj pomeni voziti po pameti. Resda po par dnevih zgubiš tisti začetni respect do zverine, samo s trezno glavo se da prav fino pelat. Ni to nekaj neobvladljivega.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Dr_M ::
Niti ne. Sem zelo skrben človek. In vem kaj pomeni voziti po pameti. Resda po par dnevih zgubiš tisti začetni respect do zverine, samo s trezno glavo se da prav fino pelat. Ni to nekaj neobvladljivega.
hehe, to vsak rece. no sicer nimam z mopedi takih izkusenj, mam pa s stirikolesniki (precej podobna stvar ubistvu). ko misls, da ze razturas po nekaj dneh, te strese. mene je, pa nism su v extreme, tako kot npr. moj fotr in stric
hehe, to vsak rece. no sicer nimam z mopedi takih izkusenj, mam pa s stirikolesniki (precej podobna stvar ubistvu). ko misls, da ze razturas po nekaj dneh, te strese. mene je, pa nism su v extreme, tako kot npr. moj fotr in stric
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Microsoft ::
Kako pa je z izpitom, ce si ze nad 21? Je mozno kar en izpit naredit ali je potrebno za vsak pofukan ccm naredit izpit ponovno?!
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Trololololo1 ::
Če si že 21 lohk greš delat za neomejeno. Če si 18 za do 24kw, če pa si 16 pa do 11kw in 125ccm. 50ccm pa tk niso motorji
dolenc ::
Honda fazer
Rs250 sploh ni tako švoh, ubistvu je precej huda zadeva(70 konju, 130kil če je suha), pa tud rabljene se prodajajo precej poceni. Problem je v vzdrževanje. Spije 12l+ pa tud olje papca kot kekec pašteto, ko pride do generalke se obračajo denarci, pa tud sama narava 2t mašine je taka da je treba zmeraj nekaj menat.
To da se kdo vozi brez izpita ne priporočam, tud sam sem se kar nekej časa vozil tko(pomankanje denarja, vse zagonu za motor), pa to ni to, ni tizga občutka svobode, se ne upaš nekam dalj pelat, pa skos se oziraš če so policaji kje... Pol sem pa še lepega popoldneva fasal avto pred mano v izhodu iz ovinka, pa sicer nisem bil jst kriv sam brez izpita... Škoda je bla na srečo dost mejhna, lahko bi bilo veliko huje.. Pa do nesreče še prehitro pride, vsakič ko zapelam na cesto mam kašno krizno situacijo. Ubistvu je res neodgovorno brez izpita se furat.
Za prvi motor 600cc zakaj pa ne, če maš denar, pa da maš poštimano v glavi pa desnem zapestju, pa izpit seveda. Je pa en podoben kot ti tud na forumu, ki ti ga zgorej predlagajo, ki ima 600cc stroj, pa je že ene parkrat pojamru, da mu je mal premočno, ma le 100+ konjičku
Obstaja možnost da ga zablokiraš na 25kw, pa se lepo navadiš, pol pa rukneš ven, ko dobiš neomejen izpit, nanovo homoligerat, pa gasa.
Rs250 sploh ni tako švoh, ubistvu je precej huda zadeva(70 konju, 130kil če je suha), pa tud rabljene se prodajajo precej poceni. Problem je v vzdrževanje. Spije 12l+ pa tud olje papca kot kekec pašteto, ko pride do generalke se obračajo denarci, pa tud sama narava 2t mašine je taka da je treba zmeraj nekaj menat.
To da se kdo vozi brez izpita ne priporočam, tud sam sem se kar nekej časa vozil tko(pomankanje denarja, vse zagonu za motor), pa to ni to, ni tizga občutka svobode, se ne upaš nekam dalj pelat, pa skos se oziraš če so policaji kje... Pol sem pa še lepega popoldneva fasal avto pred mano v izhodu iz ovinka, pa sicer nisem bil jst kriv sam brez izpita... Škoda je bla na srečo dost mejhna, lahko bi bilo veliko huje.. Pa do nesreče še prehitro pride, vsakič ko zapelam na cesto mam kašno krizno situacijo. Ubistvu je res neodgovorno brez izpita se furat.
Za prvi motor 600cc zakaj pa ne, če maš denar, pa da maš poštimano v glavi pa desnem zapestju, pa izpit seveda. Je pa en podoben kot ti tud na forumu, ki ti ga zgorej predlagajo, ki ima 600cc stroj, pa je že ene parkrat pojamru, da mu je mal premočno, ma le 100+ konjičku
Obstaja možnost da ga zablokiraš na 25kw, pa se lepo navadiš, pol pa rukneš ven, ko dobiš neomejen izpit, nanovo homoligerat, pa gasa.
Trololololo1 ::
Obstaja možnost da ga zablokiraš na 25kw, pa se lepo navadiš, pol pa rukneš ven, ko dobiš neomejen izpit, nanovo homoligerat, pa gasa.
Niče ne na novo homologirat pa bo cenejša registracija.
bzp ::
klemen22: motor bos kupil septembra, pa pravis da je problem s casom? Jao. Za motor mas izpit v 2 tednih narejen, skupej z zdravniskim, cpp, obcinskimi, izpitno voznjo ... Preverjeno, pred kratkim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bzp ()
Trololololo1 ::
klemen22: motor bos kupil septembra, pa pravis da je problem s casom? Jao. Za motor mas izpit v 2 tednih narejen, skupej z zdravniskim, cpp, obcinskimi, izpitno voznjo ... Preverjeno, pred kratkim.
Zlo vlk folka pade že na rdečem križu. Je pa res, da končajo že s 14 urami.
AndrejS ::
Če nimaš izpita in si vpleten v prometno nesrečo si avtomatsko kriv. In potem te zavarovalnica lahko toži za vso povzročeno škodo. Zato raje prvo naredi izpit
perci ::
AndrejS: Kje si pa našel pravno podlago za to trditev?
p.s. Seveda, tudi jaz svetujem, da najprej naredi izpit, da ne bo pomote.
p.s. Seveda, tudi jaz svetujem, da najprej naredi izpit, da ne bo pomote.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
perci ::
dolenc: Kje si pa ti našel pravno podlago za svojo trditev? Al vam moramo res kar na besedo verjet?
bzp ::
namo2: prva pomoc (ce to mislis z rdecim krizem) ti velja od avtomobila. Je pa tud edina stvar ki ti velja ...
14 ur je pa ena cist normalna stevilka... ni to avto, kjer nabijajo ure. No ja, verjetno jih rabis malo vec ce prej nimas izpita za avto. Ker dejansko moras samo natrenirat poligon + dobit obcutek za voznjo, v prometu bi se pa spodobilo da se ze znajdes, tko da si na cesti < 10 ur
14 ur je pa ena cist normalna stevilka... ni to avto, kjer nabijajo ure. No ja, verjetno jih rabis malo vec ce prej nimas izpita za avto. Ker dejansko moras samo natrenirat poligon + dobit obcutek za voznjo, v prometu bi se pa spodobilo da se ze znajdes, tko da si na cesti < 10 ur
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bzp ()
AndrejS ::
Tudi pod vplivom alkohola si kriv. Če nimaš izpita ne sodiš na cesto - torej nisi usposobljen za vožnjo
Sicer pa ne živimo v pravni državi in nikoli nismo, to so le sanje, zato ni pravne razlege
Sicer pa ne živimo v pravni državi in nikoli nismo, to so le sanje, zato ni pravne razlege
baron21 ::
Živijo!
Eden od predhodnikov je napisal:
---Če nimaš izpita in si vpleten v prometno nesrečo si avtomatsko kriv. In potem te zavarovalnica lahko toži za vso povzročeno škodo. Zato raje prvo naredi izpit---
Torej, če nimaš izpita, ti tudi ni potrebno registrirati motorja, saj ti registracija, zavarovanje... ne velja in je zato brezveze. Ko boš imel nesrečo--- močno upam da se to ne bo zgodilo--- boš potem plačeval, če boš le še lahko.
Zato najprej zberi misli, potem cekine za izpit, pa za motor pa bo šlo. Srečno!
Eden od predhodnikov je napisal:
---Če nimaš izpita in si vpleten v prometno nesrečo si avtomatsko kriv. In potem te zavarovalnica lahko toži za vso povzročeno škodo. Zato raje prvo naredi izpit---
Torej, če nimaš izpita, ti tudi ni potrebno registrirati motorja, saj ti registracija, zavarovanje... ne velja in je zato brezveze. Ko boš imel nesrečo--- močno upam da se to ne bo zgodilo--- boš potem plačeval, če boš le še lahko.
Zato najprej zberi misli, potem cekine za izpit, pa za motor pa bo šlo. Srečno!
baron21
Vikking ::
Kar se tiče števila ur, potrebno je opraviti 17ur. Se pravi ko boš končal ti mora pisati v kartončku 17 ur koliko jih boš pa dejansko odvozil je odvisno od inštruktorja.
Aja pa v 2 tednih bolj teško. Čakanje na izpitno komisijo zna trajati vsaj 2 tedna. Drugače pa res vse ostalo opraviš v 2 tednih. Čas ni izgovor tukaj.
Tudi jaz iščem nek zakon ki govori o tem da si avtomatsko kriv če nimaš izpita, mislim pa da se lahko izgovoarjaš ob storjeni nesreči, da nisi podučen o prometnih predpisih in se na ta način po moje lahko kar dobro zmažeš.
Kupi si raketo, vozi se po zadnjem in sprednjem ter pokaži kakšen junak si, kako obvladaš, ne pozabi da če si daš čelado gor se ti uniči frizura, pa še noben te ne bo prepoznal, v zaščitnih oblačilih boš samo švical. Pa ne vzami si k srcu preveč, ko te bodo frčoti in razni sesalci čez ovinke prehiteval, saj jih boš na ravnini nazaj stegnil.
Aja pa v 2 tednih bolj teško. Čakanje na izpitno komisijo zna trajati vsaj 2 tedna. Drugače pa res vse ostalo opraviš v 2 tednih. Čas ni izgovor tukaj.
Tudi jaz iščem nek zakon ki govori o tem da si avtomatsko kriv če nimaš izpita, mislim pa da se lahko izgovoarjaš ob storjeni nesreči, da nisi podučen o prometnih predpisih in se na ta način po moje lahko kar dobro zmažeš.
Kupi si raketo, vozi se po zadnjem in sprednjem ter pokaži kakšen junak si, kako obvladaš, ne pozabi da če si daš čelado gor se ti uniči frizura, pa še noben te ne bo prepoznal, v zaščitnih oblačilih boš samo švical. Pa ne vzami si k srcu preveč, ko te bodo frčoti in razni sesalci čez ovinke prehiteval, saj jih boš na ravnini nazaj stegnil.
b ::
klemen22:
izpit za motor NI casovni problem. Jaz sem ga naredil v 9 dneh. Od prve voznje (poligon) do izpitne. Ne isci izgovorov, pojdi naredit izpit. In pol si MOGOCE lahko kupis 600ccm masino, zarad mene tudi 1300 al pa 2000, jaz pa ti svetujem predvsem, da vsaj kaksno leto ne vozis motorja z vec kot 50-75KM. Hudica, jaz sem vozil prvo leto 500ccm/60KM (realno verjetno bolj 50, ker je bil star motor), prezivel par nevarnih situacij, pol me je pa v jarek odpeljal trenutek nepazljivosti. Dobro, da sem se takrat peljal dalec pod omejitvijo. Zdaj kupujem nov motor in se mi se zmeraj ne zdi pametno kupiti 100+ KM. Pa se ne bojim motorja. Enostavno vem, da bi me premocan motor lahko kdaj zanesel v preveselo ozemanje rocice za plin.
Razmisljam o Kawasaki ER6, ki stane 1.4M nov. 650ccm, 72KM. Verjetno boljsa izbira kot 3 leta star 600ccm sportak za podoben dnar, ali pa celo drazji. Sploh ker se bos UCIL vozit. Koliko obvladas, so ti povedali ze ostali zgoraj, in upam da si to doumel. Tvoje znanje voznje motorja iz povedanega limitira proti nicli, zato resno upam, da bos se enkrat premislil, ali se bos vozil brez izpita in s kaksnim motorjem bos to pocel.
Se enkrat, veliko srece.
izpit za motor NI casovni problem. Jaz sem ga naredil v 9 dneh. Od prve voznje (poligon) do izpitne. Ne isci izgovorov, pojdi naredit izpit. In pol si MOGOCE lahko kupis 600ccm masino, zarad mene tudi 1300 al pa 2000, jaz pa ti svetujem predvsem, da vsaj kaksno leto ne vozis motorja z vec kot 50-75KM. Hudica, jaz sem vozil prvo leto 500ccm/60KM (realno verjetno bolj 50, ker je bil star motor), prezivel par nevarnih situacij, pol me je pa v jarek odpeljal trenutek nepazljivosti. Dobro, da sem se takrat peljal dalec pod omejitvijo. Zdaj kupujem nov motor in se mi se zmeraj ne zdi pametno kupiti 100+ KM. Pa se ne bojim motorja. Enostavno vem, da bi me premocan motor lahko kdaj zanesel v preveselo ozemanje rocice za plin.
Razmisljam o Kawasaki ER6, ki stane 1.4M nov. 650ccm, 72KM. Verjetno boljsa izbira kot 3 leta star 600ccm sportak za podoben dnar, ali pa celo drazji. Sploh ker se bos UCIL vozit. Koliko obvladas, so ti povedali ze ostali zgoraj, in upam da si to doumel. Tvoje znanje voznje motorja iz povedanega limitira proti nicli, zato resno upam, da bos se enkrat premislil, ali se bos vozil brez izpita in s kaksnim motorjem bos to pocel.
Se enkrat, veliko srece.
A. Smith ::
Tudi sam sem voznik motocikla. Večino so ti povedali že drugi, sploh uporabnik b, dodati je kvečjemu tole: Če se imaš za dobrega voznika, pojdi kdaj na kakšen zastonj poligon (prireja npr. društvo MAKSI), najraje pa na policijskega. Tam boš videl, kako zelo pirova je tvoja spretnost z motorjem, in posledično tvoje reakcije ob nepričakovanih dogodkih v prometu. Sposodi si prijateljev motor in pojdi na poligon. Naredil si boš uslugo!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Loki ::
andrejS bullsiht. tako je bilo v pradavnini.
sedaj zavarovalnice raziscejo, kdo je bil res kriv za nesreco, ce si alkoholoziran ali brez izpita pa v najslabsem primeru ne dobis poplacane skode (ce nisi kriv), ce pa si kriv, pa mores skodo vrniti (do zakonsko dolocene meje).
recimo alkoholizirani vozil 80 po AC, potem prinorel en z 200 v rit, kdo je tukaj kriv?
sedaj zavarovalnice raziscejo, kdo je bil res kriv za nesreco, ce si alkoholoziran ali brez izpita pa v najslabsem primeru ne dobis poplacane skode (ce nisi kriv), ce pa si kriv, pa mores skodo vrniti (do zakonsko dolocene meje).
recimo alkoholizirani vozil 80 po AC, potem prinorel en z 200 v rit, kdo je tukaj kriv?
I left my wallet in El Segundo
perci ::
Loki: Sej nam je vsem jasno, sam eni pa radi bluzijo in se delajo pametne, čeprav o zadevi nič ne vedo.
strictom ::
Ne da se mi brat cele teme ampak klemen22 če kupuješ 600ccm motor. Obvezno kupi R6. Boljše 600 kubične struje ne boš dobil. Pa še gre ko svinja :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Trololololo1 ::
Ne da se mi brat cele teme ampak klemen22 če kupuješ 600ccm motor. Obvezno kupi R6. Boljše 600 kubične struje ne boš dobil. Pa še gre ko svinja :)
STRiCtom to si pa tako vn butnu, ko bi reku nekomu, ki avto kupuje(in nima izpita), naj kupi bmw-ja m3, ki gre kot svija. Upam da nisi prevč res mislil. Ne morš nekomu, ki je parkrat vozil mal močnejši motor kot štirko svetovat naj nabavi r6 za njegov prvi resen motor.
SkIDiver ::
Samo glej, da ne precenjuješ svojih sposobnosti! Izkušnje in praksa ni samo nekajkrat ali nekaj 100km Pa da ne boš tako kot en majstr, ko si je takoj pivoščil 900ccm in ga je skaramboliral na streho kozolca ali pa še slabše, da postaneš del statistike.
Drugače pa 3 leta star motorcikel je lahko popolnoma ohranjen ali pa popolnoma zgonjen. Vse je odvisno od lastnika kako ga je vozil in vzdrževal.
Drugače pa 3 leta star motorcikel je lahko popolnoma ohranjen ali pa popolnoma zgonjen. Vse je odvisno od lastnika kako ga je vozil in vzdrževal.
strictom ::
Če misliš vozit po pameti si lahko kupiš kar eno Hayabuso 1200 pa se boš prej naučil ga kontrolirat kot pa če začneš po kubikaturi (50, 125, 250, 600, 1200...). Samo pamet pa mirno roko rabiš. Nič drugega.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Shark-357 ::
Heh R6 ...Ninja 636 ima najboljše vozne lastnost od šestotakov btw ima pa tudi največjo moč(125KM na zadnji gumi )...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 4-kolesnik (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 28755 (14813) | msjr |
» | Za katera kolesa z pomožnim motorjem je potreben izpit?Oddelek: Na cesti | 33274 (3376) | St235 |
» | Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15796 (9567) | KTr1sk |
» | Za avtomatika rabimo izpit? (moped mislim)Oddelek: Loža | 8575 (7860) | TekO |
» | Izpit za kategorijo A z opombo: A le do 50 Km/hOddelek: Loža | 6527 (2785) | SkIDiver |