Forum » Na cesti » nakup "cestaka" 250 vs 600
nakup "cestaka" 250 vs 600
bosmla ::
Vidim pa, da vas ima veliko (neutemeljen) strah pred motocikli... tega pa spet ni treba. V pravem casu hladna glava resi vecino se tako tezkih situacij.
Nasvet: Glej v resitev (npr. prostor med avtomobili) ne v tezavo!
Nasvet: Glej v resitev (npr. prostor med avtomobili) ne v tezavo!
aiko ::
Mislim, da tudi marsikdo tu ni imel motorja, zato taki komentarji.
Z dvemi kolegi smo si letos omislili motorje - pred tem 5 let nič, še prej pa prav tako 50 ccm jajca in z gotovostjo lahko povem, da če nimaš glave na pravem mestu je vse zastonj.
600 ccm motor (npr. fazerka, katero sva 2 izmed 3-h tudi kupila) je super motor za začetek (poglej samo koliko jih je po cesti - vsaj pri nas). Za sabo imamo cca. 5000 km in glej ga zlomka... še smo živi, res pa je, da ne divjamo.
lp
Z dvemi kolegi smo si letos omislili motorje - pred tem 5 let nič, še prej pa prav tako 50 ccm jajca in z gotovostjo lahko povem, da če nimaš glave na pravem mestu je vse zastonj.
600 ccm motor (npr. fazerka, katero sva 2 izmed 3-h tudi kupila) je super motor za začetek (poglej samo koliko jih je po cesti - vsaj pri nas). Za sabo imamo cca. 5000 km in glej ga zlomka... še smo živi, res pa je, da ne divjamo.
lp
Daedalus ::
Fazerka 600 je nek zelo dober kompromis, zelo uporaben motor, ni prezahteven za vozit, pa 98Km kar je kr dost za 600ccm.
Meni je pa to vedno blo malo hecno. Avto z 100KM je nice za vozit, rajt? No, motor z 100KM je izstrelek. Ker ma skup z voznikom in opremo lih okoli 300kg, mogoče mal več (cestaki vsaj)... kar je ene štirkrat manj ko avto. Je pa res, da šestotaka jebe navor. Enivej, jaz sem bolj za umirjene, pa mi bo ob priliki tud slabih 50KM kake tenerce čisto ok. Je bol uporabo pakiranih ko one čebelce
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
flipflop ::
se pravi 250ccm gledano na daljši rok se ne splača, 600ccm pa bo premočna zadeva... kaj pa porečete o Yamaha XJ6 N? je imel že kdo konkretno srečanje s to zadevo?
Že če teste prebereš so vsi navdušen - ni pa to dirkalni motor, je tak bolj za izlete. Navor ma pa lepo porazdeljen, tako da od cca 3000 lahko že čist normalno voziš, je ni treba naganjat v obrate. Se pa zavrti brez problema tud do konca če je treba, sam ni glih za to namenjena. Pa za začetnika je pomoje boljš kot kak fazer, ni tolk športno naravnana.
matvoz ::
@r0b3rt:
par stvari upam da si že naštudiral:
- kolk denarja imaš na leto za stroške (servisi, gume, bencin..)
- kolk denarja misliš dati za opremo (že imaš opremo?)
- tvoja teža, se boš vozil večinoma sam ali boš imel še koga zadaj
- kolk se dejansko misliš vozit.. do prve gostilne pa nazaj, 200km, 500km, 800km?
Ko boš vse to vedel, ti bomo lahko lažje svetovali.
Eno se pa moraš zavedati: motorizem je v vsakem primeru drag in zelo odgovoren hobi.
par stvari upam da si že naštudiral:
- kolk denarja imaš na leto za stroške (servisi, gume, bencin..)
- kolk denarja misliš dati za opremo (že imaš opremo?)
- tvoja teža, se boš vozil večinoma sam ali boš imel še koga zadaj
- kolk se dejansko misliš vozit.. do prve gostilne pa nazaj, 200km, 500km, 800km?
Ko boš vse to vedel, ti bomo lahko lažje svetovali.
Eno se pa moraš zavedati: motorizem je v vsakem primeru drag in zelo odgovoren hobi.
TOP ::
icematxyz pa daj umiri se mal in ne trosi neumnosti.Ti gledaš vse preveč z dirkaškega stališča pa niso vsi dirkači to menda veš.Če si že tako pameten,pa mi nekaj povej,kaj z 250 se po tvojem ne more noret in se ti ne more nič zgodit.Padeš lahko z APN ali pa z dirkačem,motor je motoe in tud z APN se ubijejo ni potrebno imet močnejši motor.Sedaj pa na temo.Če imaš pod kapo vse pošlihtano potle kupi 600 že zardi udobja in navora.In znjim boš se lahko kam odpravu na izlet,ker z 250 se bo treba kej ustavit,ker boš vsa bravljinčev zardi obratov.Ker če hočeš da kam gre ga je treba preganjat.To gledam iz stališča kot motorist ,ne pa kot dirkač,ki polaga ovinke in išče meje zmogljivosti motorja na navadni cesti.Če te kdaj popremi,da bi mal brezskrbi,divjal in da nisi ustrahi da ti bo kdo prišel nasproti pa greš lepo na Grobnik na Hrvaškem pa tam to počneš.
r0b3rt ::
Koliko denarja bo šlo za stroške ne vem, zato si na nek način želim nov motor.
Opreme nimam, koliko denarja se splača dati zanjo pa mi prosim vi svetujte, pa prosim ne z odgovorom: "za čelado daj kolikor imaš svojo glavo rad", denarja nimam neomejeno (študent)...
Vozil se bom po vsej verjetnosti večinoma sam, nikoli pa ne veš kaj pride, uporabljal bi ga po večini za vožnjo cca 20km (v eno smer) do faxa,"službe",... če je le lepo vreme in čas pa seveda kakšna daljša relacija, česar si sedaj ne morem privoščiti z apn-jem. Seveda imam namen iti tudi kdaj na primer na Pag, in verjamem, da se bo kaj hitro našla tudi kakšna kandidatka, ki bo šla zdraven.
Pomanjkljivost, ki mi jo je dosedaj uspelo najti pri Yamahi je, da nimaš pred seboj nobene zaščite (šipe/vezirja ali kako se temu reče), kar pa zna biti pri višji hitrosti moteče.
Motor bi rad imel za daljši čas in mi ni končni cilj dirkanje (seveda te kdaj prime in ga stišneš, v nasprotnem primeru motorji niso interesantni), ker v tem primeru bi si kupil rc8 in kolikor sem slišal so cestaki predvsem agresivni in če hočeš da kam gredo, jih je potrebno vrteti na 9krpm+...
Dejstva katera si želim: športen izgled; čimbolj linearna karakteristika moči; športen globok zvok motorja in ne preveč glasen, če te prime in ko ga zvrtiš, da te ne čaka patrulja za ovinkom, ki te sliši na kilometer daleč; cenovno ugoden.
Opreme nimam, koliko denarja se splača dati zanjo pa mi prosim vi svetujte, pa prosim ne z odgovorom: "za čelado daj kolikor imaš svojo glavo rad", denarja nimam neomejeno (študent)...
Vozil se bom po vsej verjetnosti večinoma sam, nikoli pa ne veš kaj pride, uporabljal bi ga po večini za vožnjo cca 20km (v eno smer) do faxa,"službe",... če je le lepo vreme in čas pa seveda kakšna daljša relacija, česar si sedaj ne morem privoščiti z apn-jem. Seveda imam namen iti tudi kdaj na primer na Pag, in verjamem, da se bo kaj hitro našla tudi kakšna kandidatka, ki bo šla zdraven.
Pomanjkljivost, ki mi jo je dosedaj uspelo najti pri Yamahi je, da nimaš pred seboj nobene zaščite (šipe/vezirja ali kako se temu reče), kar pa zna biti pri višji hitrosti moteče.
Motor bi rad imel za daljši čas in mi ni končni cilj dirkanje (seveda te kdaj prime in ga stišneš, v nasprotnem primeru motorji niso interesantni), ker v tem primeru bi si kupil rc8 in kolikor sem slišal so cestaki predvsem agresivni in če hočeš da kam gredo, jih je potrebno vrteti na 9krpm+...
Dejstva katera si želim: športen izgled; čimbolj linearna karakteristika moči; športen globok zvok motorja in ne preveč glasen, če te prime in ko ga zvrtiš, da te ne čaka patrulja za ovinkom, ki te sliši na kilometer daleč; cenovno ugoden.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r0b3rt ()
Phoebus ::
Predlagam ti motosvet, tam ti bomo znali napisat kaj brez obsojanja "kaj razmišljaš o motorju". Preden vprašaš, si preveri arzenal 500 tem o tem "kak moped naj si kupim".
Predlogi:
oprema, ne šparaj.
Za vsakdanjo vožnjo vsekakor dvodelni kombinezon (drgače se sploh ne boš oblačil za kratke vožnje v enodelca), usnje je vsekakor boljša zaščita od cordure (je pa slednja bolj udobna v hudi vročini, ampak varnost je prva). Pri čeladi se ne špara. Predlagam kaj bolj kvalitetnega (shoei, arai, če bi raje modularno lahko pogledaš še schuberth, kako nolanko ali x-litko [ki jih pri nas tako hvalijo predvsem zaradi angažiranja kompija, so pa močno pod shoei/arai]).
Ko dodaš še dobre škornje, želvo, rokavice (vzami take z luknjicami za zračenje na prstih, pozimi si boš kupil zimske če se boš vozil), prideš na 1200-1500 za kvalitetno opremo (pa spet ne najdražjo!).
Zdaj če si ti všeč SS, ga pač vzami; motor je kupuje za dušo in ne racionalnost. Vseeno ti pa, sploh glede na omenjene destinacije (mestna vožnja, kaka relacija s sopotnico) ne morem svetovat SS. Raje kakega nakeda, touring endurco. Pa spet, vprašanje če se ti splača kupit novega, za lep denar lahko dobiš lep rabljen moped za prvih 20, 30 tisoč da se naučiš peljat...pa si potem, ko veš kako in kaj, kupiš novega.
Direktno odgovor na vprašanje 250 ali 600 nova ninja... 600 je že stroj za resne dedce z izkušnjami. Brez izkušenj ti z lahkoto odleti rit na kakih ridah in highside je (za začetnika sploh) skoraj neizogiben. 250 je pa spet moped ki ga je treba molzt in vrtet v obrate....kaj pa vem...težko vprašanje :)
Je pa tvoja izbira :)
Predlogi:
oprema, ne šparaj.
Za vsakdanjo vožnjo vsekakor dvodelni kombinezon (drgače se sploh ne boš oblačil za kratke vožnje v enodelca), usnje je vsekakor boljša zaščita od cordure (je pa slednja bolj udobna v hudi vročini, ampak varnost je prva). Pri čeladi se ne špara. Predlagam kaj bolj kvalitetnega (shoei, arai, če bi raje modularno lahko pogledaš še schuberth, kako nolanko ali x-litko [ki jih pri nas tako hvalijo predvsem zaradi angažiranja kompija, so pa močno pod shoei/arai]).
Ko dodaš še dobre škornje, želvo, rokavice (vzami take z luknjicami za zračenje na prstih, pozimi si boš kupil zimske če se boš vozil), prideš na 1200-1500 za kvalitetno opremo (pa spet ne najdražjo!).
Zdaj če si ti všeč SS, ga pač vzami; motor je kupuje za dušo in ne racionalnost. Vseeno ti pa, sploh glede na omenjene destinacije (mestna vožnja, kaka relacija s sopotnico) ne morem svetovat SS. Raje kakega nakeda, touring endurco. Pa spet, vprašanje če se ti splača kupit novega, za lep denar lahko dobiš lep rabljen moped za prvih 20, 30 tisoč da se naučiš peljat...pa si potem, ko veš kako in kaj, kupiš novega.
Direktno odgovor na vprašanje 250 ali 600 nova ninja... 600 je že stroj za resne dedce z izkušnjami. Brez izkušenj ti z lahkoto odleti rit na kakih ridah in highside je (za začetnika sploh) skoraj neizogiben. 250 je pa spet moped ki ga je treba molzt in vrtet v obrate....kaj pa vem...težko vprašanje :)
Je pa tvoja izbira :)
Karaya 52 ::
Glas za 600. Po asfaltu sem drsel takrat ko sem izgubil strahospoštovanje do motorja. Eno leto sem imel to v mislih, potem sem pozabil in nesreča je bila tu. Z 250 bi si gotovo upal več (in vozil na meji zmogljivosti) kot s 600.
T0RN4D0 ::
Še en glas za 600. Prva stvar je da ti bo 250 zelo kmalu prešvoh, in boš po eni ali dveh sezonah nov motor prodajal za par jurjev manj. Druga je pa kot so ti že rekli- za relacije je to čisto neprimerna zadeva. Če je 160 končna hitrost, to še ne pomeni da je to neka normalna potovalna hitrost. Približno tako, kot bi se s 15 let staro corso vozil 190 na morje- gre že tolk, samo ni pa ravno prijetno. Medtem ko če se lahko pelješ tistih 160 z polovico obratov, je že malo drugačna zgodba. Po vsej verjetnosti ti bo pa tudi 600 po parih sezonah mogoče malo švoh, ampak preveč pretiravat tud ni zdravo za začetek.
Aja, sej najbrž te ne zanima, samo vseeno bi ti svetoval kakšno fazerko ali kaj podobnega za začetek.
Aja, sej najbrž te ne zanima, samo vseeno bi ti svetoval kakšno fazerko ali kaj podobnega za začetek.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Meizu ::
No, dejstvo je, da ti sploh ni dovoljeno voziti 160km/h okoli ane... Je pa 600ccm motor definitivno bolj udoben za vožnjo. Še posebej na dolge relacije.
T0RN4D0 ::
No, drugo dejstvo pa je da se z motorjem ljudje več ali manj ne držijo omejitev. In da je tudi 130 že precej blizu končne hitrosti.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Phoebus ::
No, dejstvo je, da ti sploh ni dovoljeno voziti 160km/h okoli ane... Je pa 600ccm motor definitivno bolj udoben za vožnjo. Še posebej na dolge relacije.
600SS in dolge relacije no no
matvoz ::
@r0b3rt:
Letni stroški na približno in zelo na hitro (pri marsikateri oceni bi se dalo diskutirat) :
- minimum 1 servis na leto - od 80 do 150€, odvisno od kilometrov, motorja
- gumi 250€, odvisno od serije, agresivnosti vožnje (lahko da boš imel en komplet gum več kot eno leto, ali pa boš skuril v enem letu dva kompleta)
- zavarovanje, tehnični, zelena karta, AOplus pri 55% popusta + cestnina + tehnični cca 540€ (Vir AMZS)
- od oka 10.000km, če boš vsak delovni dan naredil 40km -> če ti bo stvarca pila 5l/100km, še naslednjih 550€ za bencin
Stroški za vsaj približno spodobno opremo (sam si rekel.. "malo denarja, malo muske.." brez problema dobiš ti nov kombinezon za male pare. Ko boš pa šel na svojo prvo vožnjo, boš po petih kilometrih že čisto zašvican, vsak dež te bo zmočil do gat, udobje bo pa blizu 0 ):
- čelada min 250€, kot je rekel Phoebus, meri na Shoei, Arai, Schubert, Nolan (ne nujno v tem vrstnem redu). Kar se tiče servisev in feedbacka zmaga Nolan in X-Lite zaradi kompija. Varnostno se hudo veliko ne razlikujejo čelade od tega ranga navzgor, plačaš pa udobje (zelo pomembno, če boš delal kilometre), poslikavo in firmo
- kombinezon, za cestake boljši leder, drugače sam prisegam na tekstil. Dainese, Alpinestars primarni firmi, 500€+
- rokavice 80€+, hitro boš ugotovil, da so pomemben del opreme. Pri slabših rokavicah je težje vzdrževanje mehkobe ledra, pri nižjih temperaturih te bo zeblo v prste, pri višjih boš švical ko budala
- želva 100€, tukaj se ne splača šparat, hrbtenica je samo ena in kar fajn občutljiva zadeva, zopet Dainese, Alpinestars. Potem tudi ne potrebuješ ledvičnega pasa.
- škornji 150€, Oxtar oz TCX, Alpinestars, udobje je eno, varnost pa druga. Tukaj se oboje na trenutke izključuje razen če daš malo več denarja
- priporočljive še švic majica, gate, štumfi; na kratke relacije ne boš videl razlike, na dolgih relacijah pa ne boš hotel biti več brez. hitro pride na 100€ komplet
Nekaj je, če hočeš imeti cestaka zaradi oblike. Drugače te pa tolikokrat omenjena Fazerka isto lahko pribije ko daš gas. Sicer ne moreš primerjat, ampak za umret pri 200 na uro je Fazerka čisto dobra.
Je pa neprimerno bolj udobna (ni veliko motoristov, ki bi s cestaki delali 600km+ na dan), sopotnik te bo manj klel in dejansko boš lahko imel zadaj kufer, ne da bi te čudno gledali (samo provokacija ;) ). Za globlji zvok bi sicer rabil akrapota oz bolj 1000ccm motor no..
Letni stroški na približno in zelo na hitro (pri marsikateri oceni bi se dalo diskutirat) :
- minimum 1 servis na leto - od 80 do 150€, odvisno od kilometrov, motorja
- gumi 250€, odvisno od serije, agresivnosti vožnje (lahko da boš imel en komplet gum več kot eno leto, ali pa boš skuril v enem letu dva kompleta)
- zavarovanje, tehnični, zelena karta, AOplus pri 55% popusta + cestnina + tehnični cca 540€ (Vir AMZS)
- od oka 10.000km, če boš vsak delovni dan naredil 40km -> če ti bo stvarca pila 5l/100km, še naslednjih 550€ za bencin
Stroški za vsaj približno spodobno opremo (sam si rekel.. "malo denarja, malo muske.." brez problema dobiš ti nov kombinezon za male pare. Ko boš pa šel na svojo prvo vožnjo, boš po petih kilometrih že čisto zašvican, vsak dež te bo zmočil do gat, udobje bo pa blizu 0 ):
- čelada min 250€, kot je rekel Phoebus, meri na Shoei, Arai, Schubert, Nolan (ne nujno v tem vrstnem redu). Kar se tiče servisev in feedbacka zmaga Nolan in X-Lite zaradi kompija. Varnostno se hudo veliko ne razlikujejo čelade od tega ranga navzgor, plačaš pa udobje (zelo pomembno, če boš delal kilometre), poslikavo in firmo
- kombinezon, za cestake boljši leder, drugače sam prisegam na tekstil. Dainese, Alpinestars primarni firmi, 500€+
- rokavice 80€+, hitro boš ugotovil, da so pomemben del opreme. Pri slabših rokavicah je težje vzdrževanje mehkobe ledra, pri nižjih temperaturih te bo zeblo v prste, pri višjih boš švical ko budala
- želva 100€, tukaj se ne splača šparat, hrbtenica je samo ena in kar fajn občutljiva zadeva, zopet Dainese, Alpinestars. Potem tudi ne potrebuješ ledvičnega pasa.
- škornji 150€, Oxtar oz TCX, Alpinestars, udobje je eno, varnost pa druga. Tukaj se oboje na trenutke izključuje razen če daš malo več denarja
- priporočljive še švic majica, gate, štumfi; na kratke relacije ne boš videl razlike, na dolgih relacijah pa ne boš hotel biti več brez. hitro pride na 100€ komplet
Nekaj je, če hočeš imeti cestaka zaradi oblike. Drugače te pa tolikokrat omenjena Fazerka isto lahko pribije ko daš gas. Sicer ne moreš primerjat, ampak za umret pri 200 na uro je Fazerka čisto dobra.
Je pa neprimerno bolj udobna (ni veliko motoristov, ki bi s cestaki delali 600km+ na dan), sopotnik te bo manj klel in dejansko boš lahko imel zadaj kufer, ne da bi te čudno gledali (samo provokacija ;) ). Za globlji zvok bi sicer rabil akrapota oz bolj 1000ccm motor no..
ABX ::
No, dejstvo je, da ti sploh ni dovoljeno voziti 160km/h okoli ane... Je pa 600ccm motor definitivno bolj udoben za vožnjo. Še posebej na dolge relacije.
Pa ni cel svet Slovenija.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
bluefish ::
Nemčija brez omejitve, potem se pa počasi že konča. Ponekod z omejitvijo na 100km/h.
Pa ni cel svet Slovenija.
Meizu ::
No, dejstvo je, da ti sploh ni dovoljeno voziti 160km/h okoli ane... Je pa 600ccm motor definitivno bolj udoben za vožnjo. Še posebej na dolge relacije.
600SS in dolge relacije no no
No ja, tudi sam sem mnenja da bi za dolge relacije vsi potrebovali 4000ccm 500KM mašine...
dzinks63 ::
Malo offtopic, pa vseeno kot zanimivost.
Tudi to obstaja: BHC-3-LS3SS
Liquid Cooled V-8 6200ccm
Horsepower 445@5750 rpm
No ja, tudi sam sem mnenja da bi za dolge relacije vsi potrebovali 4000ccm 500KM mašine...
Tudi to obstaja: BHC-3-LS3SS
Liquid Cooled V-8 6200ccm
Horsepower 445@5750 rpm
Meizu ::
Hehe, saj tudi Chrysler al Dodge (ne spomnem se ravno) ima neko par sto konjsko vesoljsko mašino :)
T-h-o-r ::
ja, ampak tista mašina je narejena za hitro pospeševanje, ne pa za dolge proge
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
flipflop ::
No ja, tudi sam sem mnenja da bi za dolge relacije vsi potrebovali 4000ccm 500KM mašine...
Verjetno ni ciljal na moč motorja, ker jo SS ma čez glavo dost. Udobje je pa druga reč.
Vikking ::
Vzemi 600 ccm ninjo pa bodi presran pred ovinki ja. Dober nasvet! Zato pa je toliko idiotov na cesti ker toliko idiotov deli nasvete kaj si naj začetnik kupi.
Vzemi rajše 600 ccm ninjo za prvi motor ker bo ti še to kmalu prešvoh... Idioti pač. Sam pa se odloči če jih boš poslušal ali ne.
Daj nehaj no. Motorji od 500cm naprej so v vsakem pogledu počasti. vsaj 4s do 100 km/h ter hitro pospeševanje do 160km/h. Vsi dosežejo 200km/h. 250ccm tudi ima pospeške sploh če govorimo o 2taktnem. 160 km/h kot iz puščice.
Ninja, fazer... Če misli fant delat daljše ture potem mora gledati nad 500ccm. Popularen motor v avtošolah včasih je bil ER-5. Če želi rakte naj ima raketo, kako vozi čez ovinke je njegova stvar. Raje vidim da se kot presran pelje s cestakom čet ovinek, kot pa s touring motorjem po kolenu z glavo na drugem pasu.
Izukšnje bo pridobil s kilometrino. Če pa bo brez krča v desni roki, pa ne bo preživel dolgo, neglede na motor. ali je 125ccm ali 250ccm ali 1000ccm.
Meizu ::
No ja, tudi sam sem mnenja da bi za dolge relacije vsi potrebovali 4000ccm 500KM mašine...
Verjetno ni ciljal na moč motorja, ker jo SS ma čez glavo dost. Udobje je pa druga reč.
Sam informativno - zakaj bi moč motorja vplivala na udobnost vožnje? Sam si rekel, da ima SS čez glavo dosti močan motor? Torej ni problem v moči ampak udobnosti samega motorja. To je pa druga stvar, ne mešat.
dzinks63 ::
Avtorju teme se opravičujem, vendar me je tole kar not potegnilo.
Čist normalno se lahko voziš če hočeš, če ne pa tudi prav.
ja, ampak tista mašina je narejena za hitro pospeševanje, ne pa za dolge proge
Čist normalno se lahko voziš če hočeš, če ne pa tudi prav.
Icematxyz ::
Izukšnje bo pridobil s kilometrino. Če pa bo brez krča v desni roki, pa ne bo preživel dolgo, neglede na motor. ali je 125ccm ali 250ccm ali 1000ccm.
To je popolna neumnost. Seveda lahko z vsakim motorjem se poškoduješ. To pa še ne pomeni da zaradi tega ni razlik med 125 250 in 1000 kubičnimi športnimi motorji kaj se tiče vožnje le teh.
Kaj se pa tiče citiranega dela pa sem že včeraj vprašal pa zgleda sem naredil napako da nisem dodal sarkazem oznak.
600 kubični športni motor za začetnika ni primeren. Pa to ne pomeni da se bo avtomatsko z njim ubil ali poškodoval. To ne pomeni da čez 2 leti ne bo kupil nekdo močnejšega motorja.
Kdorkoli pa trdi da je 600 kubični športni motor primeren za začetnika pa za moje pojme nima pojma.
Drugače pa se je tema že včeraj izrodila. Naj si kupi kaj si hoče. Na koncu bo tako sam vozil tisto kaj si bo kupil. Če bo upošteval nasvet da 600 kubični športni motor ni za začetnika ali pač ne pa naj se sam odloči. Mislim da je bilo dovolj povedanega da sprejem to odločitev.
Phoebus ::
No, dejstvo je, da ti sploh ni dovoljeno voziti 160km/h okoli ane... Je pa 600ccm motor definitivno bolj udoben za vožnjo. Še posebej na dolge relacije.
600SS in dolge relacije no no
No ja, tudi sam sem mnenja da bi za dolge relacije vsi potrebovali 4000ccm 500KM mašine...
Narobe sva se razumela. SS pomeni SuperSport (cestak). Ti motorji so narejeni za na pisto, za doseganje "dobrih časov". So zelo vodljivi, imajo odlično aerodinamiko, minimalno maso itd itd. Z drugimi besedami, so mali in se "oviješ okoli njih", držiš se zelo naprej in roke + zapestja nosijo veliko breme (nonstop "delajo"). Tak motor _ni_ primeren za daljše relacije.
Z drugimi besedami, raje grem na relacijo z "udobnim" 125 kot z SS- R1 ne bo nič primernejša za daljše relacije, pa tudi če ima miljon konjev :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phoebus ()
Meizu ::
A to si ti mislil... Ja, ne poznam ravno teh oznak... Ja potem je pa za dolge relacije enduro še najboljša izbira... Ali pač ne?
Cveto ::
Kot lastnik večih motorjev in občasni tester pri eni od naših revij na to temo bi pripomnil samo tole: vzemi dvovaljni motor, najraje kakšen soft enduro kot je Aprilia Pegaso, Honda transalp ali podobno (BMW GS650 bi bil zmaga a kaj ko so tako dragi). Na takem motorju sediš lepo pokonci, imaš pregled nad cesto, če gre kaj narobe se da lepo odreagirati, potegne dobro a ni prehiter... Če pa že štirivaljnika oziroma bolj "zaresni" motor potem pa kakšno CBF, ER6 ali kaj podobnega. Fazer že nekako pade ven iz tega kroga, ker ima moč šele pri viskoih obrati in ga je treba kar precej šaltati da kam potegne.
Ta vikend sem imel doma CB1000R. Motor je odličen, a groza me je kaj bi se zgodilo če bi imel tak motor ko sem bil star 20 let. Pomoje bi se ubil prvi vikend. Pa ne gre za to da bil motor slab ali kaj podobnega. Nasprotno:motor je tako lepo vozen da se ti kar smeji, le hitro gre prehitro. Še danes, po 20 letih voznih izkušenj me je včasih kar groza ko pomislim na vse tiste ate ki so mi že zapeljali pred kolo brez da bi pogledali. Pri hitrem motorju se dogaja preveč stvari naenkrat in nevajen voznik hitro kaj spregleda.
Ta vikend sem imel doma CB1000R. Motor je odličen, a groza me je kaj bi se zgodilo če bi imel tak motor ko sem bil star 20 let. Pomoje bi se ubil prvi vikend. Pa ne gre za to da bil motor slab ali kaj podobnega. Nasprotno:motor je tako lepo vozen da se ti kar smeji, le hitro gre prehitro. Še danes, po 20 letih voznih izkušenj me je včasih kar groza ko pomislim na vse tiste ate ki so mi že zapeljali pred kolo brez da bi pogledali. Pri hitrem motorju se dogaja preveč stvari naenkrat in nevajen voznik hitro kaj spregleda.
amigo_no1 ::
Avtor kupuje cestaka in ne endurca.
Od tehle treh je Honda transalp edini dvovaljnik, kar pomeni oblico navora pri malih obratih (kot traktor; v pozitivnem smislu; zadeva je zelo udobna za vožnjo )in zelo malo tresljajev napram enovaljniku.
Od tehle treh je Honda transalp edini dvovaljnik, kar pomeni oblico navora pri malih obratih (kot traktor; v pozitivnem smislu; zadeva je zelo udobna za vožnjo )in zelo malo tresljajev napram enovaljniku.
Cveto ::
Vem da avtor kupuje cestaka a hotel sem reči da bi bilo dobro pogledat tudi za endurco. BMW-ja 650 sem pa mislil tega novejšega, ki je že dvovaljni in je odličen motor. Pegaso je pa res enovaljni ja, a gre ok, sploh za začetnika.
r0b3rt ::
recimo da sem se nekako odločil za omenjeno yamaha, pojavi pa se en problem:
http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&sm...
Predpisana starost za vožnjo motornih vozil
150. člen
s spremembo zakona se je dvignila starostna omejitev. Pa me zanima, po starem zakonu se je z dopolnjenim 21tim letom strosti kategorija A z omejitvijo (po novem A2) spremenila v A. Po novem zakonu pa se to zgodi pri 24letu oz. moram počakati da mine 2leti, odkar sem opravil glavno vožnjo in ponovno opraviti izpitno vožnjio. Se novi zakon upošteva za vse? Ali lahko glede na to, da sem opravil izpitno vožnjo po starem zakonu grem kot do sedaj na občino in se "odpre"?!
kako je za nove kandidate, če imajo že dopolnjeno starost 24let? Gredo lahko opravljati takoj kategorijo A (brez omejitve ala A1,A2)?
http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&sm...
Predpisana starost za vožnjo motornih vozil
150. člen
s spremembo zakona se je dvignila starostna omejitev. Pa me zanima, po starem zakonu se je z dopolnjenim 21tim letom strosti kategorija A z omejitvijo (po novem A2) spremenila v A. Po novem zakonu pa se to zgodi pri 24letu oz. moram počakati da mine 2leti, odkar sem opravil glavno vožnjo in ponovno opraviti izpitno vožnjio. Se novi zakon upošteva za vse? Ali lahko glede na to, da sem opravil izpitno vožnjo po starem zakonu grem kot do sedaj na občino in se "odpre"?!
kako je za nove kandidate, če imajo že dopolnjeno starost 24let? Gredo lahko opravljati takoj kategorijo A (brez omejitve ala A1,A2)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r0b3rt ()
buneech ::
Verjetno se ti upošteva po starem zakonu, če si tako delal, je pa dobro iti povprašati na občino.
TOP ::
Ne rabi tebi se upošteva,kdaj si delal izpit,se pravi po starem zakonu.Ko sem jaz delal izpit za A kategorijo sem takoj dobil za neomejeno kubikažo.Delal sem izpit pa z 125 kubično Cagivo.
amigo_no1 ::
Tukaj piše za A (po starem in po novem):
http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=38
http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=38
Uveljavljanje že pridobljenih pravic
Tako lahko imetniki vozniškega dovoljenja kategorije A1 ali A (z omejitvijo do 25 KW), ki bodo do 1. oktobra 2009 vložili vlogo in izpolnili pogoje za pridobitev kategorije A2 ali A (brez omejitve), pridobili vozniško dovoljenje teh kategorij po izpolnitvi starostnega pogoja 18 oz. 21 let in pogoja posedovanja vozniškega dovoljenja nižje kategorije več kot dve leti brez opravljanja praktičnega dela vozniškega izpita ter priložitve zdravniškega spričevala.
Prav tako bodo lahko kandidati za voznike kategorij A, C, CE, D, DE, H (AM) ali F, ki so začeli z usposabljanjem v avtošoli ali se prvič priglasili k vozniškemu izpitu pred uveljavitvijo določb o novih predpisanih starostih (pred 13. julijem 2009), opravljali vozniški izpit in pridobili vozniško dovoljenje po starostnih pogojih, kot jih je določal prejšnji predpis.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
TekO ::
Nalednje leto se ti ne bo "odprlo" na neomejeno, tudi če si delal po starem zakonu. Ker so uvedli rok za tiste, ki so delali po starem zakonu, da lahko avtomatično povišajo, in sicer do 1. oktobra. Po tem roku, si pa na istem kot te, ki delajo po novem zakonu. Tako mi je rekla ženska na izpitnem centru..sam imam namreč isto težavo. Maja bom šele 21, in takrat bi šele lahko dobil za neomejeno. Tako pa zgleda da to ne bo mogoče.. In to se mi zdi nepravično. Če si pač delal po starem, bi se zato moral upoštevati stari zakon?!
Edino kar so mi rekli da je mogoče, je, da bi napisali kakšno pritožbo..čeprav ne verjamem da bi kaj pomagalo.
Edino kar so mi rekli da je mogoče, je, da bi napisali kakšno pritožbo..čeprav ne verjamem da bi kaj pomagalo.
Ideas are bulletproof.
T0RN4D0 ::
Hm, meni se odpre novembra... Se mi bo po novem torej rok prestavil še za 2 leti?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
TekO ::
Če sem jaz prav razumel se ti rok ne bo prestavil še za 2 leti naprej, ampak boš, v kolikor boš hotel izpit, moral opraviti praktičen preizkus, kot ga bo po novem zakonu moral opraviti vsak, ki bo hotel preiti na višjo kategorijo. Kaj točno praktični preizkus pomeni ne vem, si ga pa razlagam kot nekaj ur vožnje v avtošoli + glavna vožnja -možno da je drugače.. je pa zaenkrat še cela zmeda na izpitnih centrih glede tega. Ne razumem kako bi/so lahko kaj takega sploh uvedli, saj zakoni naj ne bi smeli imeti učinka za nazaj rajt?
Ideas are bulletproof.
T0RN4D0 ::
Razen če se spremeni zakon. :D No ja, prestavljen rok, ponovno opravljanje izpita, saj je vseeno. Barabe. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
r0b3rt ::
kaj pa če dam Kawasaki 250R vs Yamaha XJ6 N?!
ninja mi je ql ker je cestak, me pa moti ker je 2valjna in je vprašljivo za koliko časa bi ga imel.
yamaha sicer nima zvoka ss, je pa 4valjna. Ovrira zna biti izpit, ker ne vem kaj bodo zbluzili s tem zakonom. Sicer ne vem kako se naked obnese pri višjih hitrostih, je pa "dologoročno" gledano bolj primeren. Sorazmerno je tudi večje finančno breme.
ninja mi je ql ker je cestak, me pa moti ker je 2valjna in je vprašljivo za koliko časa bi ga imel.
yamaha sicer nima zvoka ss, je pa 4valjna. Ovrira zna biti izpit, ker ne vem kaj bodo zbluzili s tem zakonom. Sicer ne vem kako se naked obnese pri višjih hitrostih, je pa "dologoročno" gledano bolj primeren. Sorazmerno je tudi večje finančno breme.
Daedalus ::
Yamaha je bolj udobna in uporabna za vsak dan. Malo bolj "trpiš" pri višji hitrosti, ker pač malo bolj piha. 250 ccm cestak je pa za na pisto, ne v normalen promet. Isto vela za vse ostale SS in podobne motorje, preveč za povprečnega voznika na povprečni cesti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
flipflop ::
Nič kaj ne trpiš na Yamahi zarad vetra, v bistvu ja mora pihat na motorju? Do 130 ni nč utrudljivo al pa moteče, pol naprej pa že mogoče. Pooje je boljš Yamahco vzet, pa zdaj so jim še cene krepko palde ko bo konc sezone.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37569 (6773) | bajsibajsi |
» | Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15717 (9488) | KTr1sk |
» | Kateri motor kupit??Oddelek: Loža | 9200 (8405) | Bakunin |
» | Izbira motocikla, pomoč in informacije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7192 (6114) | abstinent |
» | Razmišljam o nakupu...Oddelek: Loža | 1912 (1627) | DMouse |