» »

Izbira motocikla, pomoč in informacije

Izbira motocikla, pomoč in informacije

1
2
»

Vikking ::

Če misliš vozit po pameti si lahko kupiš kar eno Hayabuso 1200 pa se boš prej naučil ga kontrolirat kot pa če začneš po kubikaturi (50, 125, 250, 600, 1200...). Samo pamet pa mirno roko rabiš. Nič drugega.

Ma dej no. Pamet pa mirno roko (desno) rabiš pri vsakem motorju. Se pa boš prej in več naučil na kakšnem manjšem 125kubičnem kot pa na hayabusi (čeprav mislim da si samo dal extremen primer in nisi mislil resno). Manjši, lažji motor ima ponavadi tudi krajšno medosno razdaljo, je bolj okreten in kar je najlepše odpusti kar nekaj napak. To pomeni tudi da boš s takšnim motorjem več poizkušal ter hitreje napredoval, dokler ne dosežeš limita motorja. (če govorimo o 50ccm in 125ccm nekje tja do 350).

Pri Hayabusi boš samo spoznal kako se je peljati pri 300km/h naravnost. To je vse, takšen motor skoraj da ne odpusti nobene napake, dolga medosna razdalja, pač ker je raketa. In ja na takšen motor greš ko imaš že veliko znanja in si sposoben samokontrole.

Stajerc ::

Lahko si pa kupiš Hayabuso predelano z turbopomnilnikom z 450 KM.

Mislim zakaj ne? Saj bo ti prvi motor pa maš pol res celo življenje ga lahko in ga spoznavaš.

Lepo z mirno roko ga vozi.

Mislim kake mate eni. Prvi motor R6? Blesavo pač žal nimam kaj drugega rečt.

Pol pa padeš al pa se znajdeš v situaciji ki te "zresni" pol pa obtožuješ motor kako je nevaren in nevem kaj vse...

Človek na motorju je pomojem mnenju bolj nevaren kot motor sam.

In nenapisano pravilo med motoristi je pač tako da R6 recimo si začetnik niti ne zasluži in nima na njem kaj iskat. Vsak reče kupi si saj je tvoj denar in tvoje življenje ampak pri sebi pa si misli svoje.

V vsaki stvari so pravila in razumnost. Ne greš najprej na Mont Everest ampak vsaj na kako Šmarno Goro.

Potem pa vidiš začetnike na R6 ki je v bistvu že blizu dirkalniku in se vprašaš kako je to sploh možno.

Saj vrjetno boš preživel z takim motorjem ampak vsaj eno zelo vročo situacijo boš doživel slej ko prej in ker R6 neboš sploh znal vozit nevem zakaj bi na tak način zatrl svojo ljubezen do motorjev?
Have a nice day.

xabre ::

Joj take traparije pišete, da me kar oči bolijo:D

Klemen, včlani se na motosvet, če se upaš, jaz pa upam, da te nikoli ne srečam na cesti 8-O

klemen22 ::

Evo da se oglasim, nekaj postov se je od mojega zadnjega obiska teme že nabralo.

Kakor sem že rekel sem vozil tudi že 1000+ kubake. Nasplošno imam dobre motorične sposobnosti in sem sposoben hitrega miselnega zaznavanja. Tako da bi zagotovo lahko obvladal tudi 600 kubično R6ko (ki je trenutno moja prva izbira). Ko se bom odločal se bom odločil za tisto zverino ki nudi čimbolj lahkotno vožnjo - stroge dirkaške zmogljivosti mene ne prevzamejo.
In še: 125 ali 250 ccm Aprillia RS nikakor ne pride v poštev. Prevelika cena, bolj boren zvok motorja in zagotova menjava motorja v roku 1 leta se mi ne zdi upravičeno. Glede na to da tudi te Aprillie letijo ko sneta sekira se lahko nalomiš s to ali z R6ko.
Odločil sem se da bom res prvo naredil izpit. Bo le manj tveganja. Če pa je tako da ga lahko narediš že v roku 1 mesca bolj u izi potem pa sploh dobro. A je res kakor je nekdo že zapisal, da ni potreben ponoven pregled pri zdravniku za zdravniško potrdilo?
Malo večji problem je to, da bo potrebno še punco prepričati v to da si ga bom lahko omisliv. Ker ko sem ji povedal o tej investiciji njeno mnenje ni bilo ravno odobravajoče.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Stajerc ::

Da še konkretno povem kakšno:

Ko sem se prvič recimo vozil pri 16 letih z BT50 motorjem pri hitrosti 40 km/h v blag ovinek sem se zaskočil in samo sreča je bila da nisem padel ali zapeljal ravno dol s ceste, potem zvečer enkrat sem z istim motorjem pristal na njivi in bolše da ne govorim o prvih prehitevanjih traktorjev....

Par let na motorjih z majnšo kubikažo in postopno večanje in še sedaj ne morem reči da ne spoštujem motorja vsakič ko se vsedem na njega.

Ti pa bi si kupil dirkalnik R6 in se začel soočati z vsemi temi težavami ki sem jih jaz imel kot 16 letni mulc na motorju ki je bistveno manj kaznoval napake kot jih to dela R6?

To je pač loterija in samo eno je jasno da "vroče" situacije bodo in samo od sreče je odvisno kako se bodo razpletle. Sam sem imel malo teh vročih situacij v vseh letih ker tudi ne dirkam rad in izsiljujem usode in če te vsaj samo te čakajo kot so mene potem ti pač povem da ti izzid nebo všeč.

Začni z šibkejšim motorjem.
Have a nice day.

klemen22 ::

Večji motorji so zagotovo bolj varni kot kolesa z motorjem. To je 1A. In pa tudi jaz sem imel BTja. In kakšno prehitevnje traktorja v klanec je seveda svojevrstna umetnost. Takim manevrom se pač z večkubaši izogneš.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

#000000 ::

Klemen22 Lej kaj če ti sploh izpit, ti samo sprintaj prejšnji tvoj post in ga zatakni v ovitek od izpita, in si zmagu, lahko pa ga neseš na roško in ti bojo garant dal knjižco, ker ti si vozu že 1000 "kubake" kubaki= izraz "kao starega motorističnega znanca"

1. dej ne biksaj ga z govorjenjem kako dobre motorične sposobnosti imaš.

Jest mam tud zlo dobre reflekse in sem kot otrok (skor prejt vozu kot shodu) z 12 leti sem začel vozt prvo avtomatika, pa pol šterko, pa elektronko pa MZ 250, pa hondo boldor 750 pa Yamaho FZR 1000 in kdaj mislš da sem usekal ?? Ja na konc ejga na konc, in to ravno zarad motorike in refleksov + strahu. Hvala bogu je tam kjer sem letu s ceste bla koruza in sem jo super odnesu.

Predlagam ti da greš delat izpit in ja ne boš ga kr dobu v 14 dneh, moj kolega ga je lansk let delu 3 mesce pa je naredu od prve (res pa ga je mal cajt basu, ker ma dost dela) ampak vseen traja neki časa, letos nared izpit, čez zimo kup motor (ker bodo novo modeli ven pršli in starim dodatno pade cena) uzam pa do 600 kubikov najbolj kako yamaho, pa lepo spomlad začneš mal vozit itd. LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Stajerc ::

Do neke mere bi se strinjal ampak druga stran pa je ta da večji motorji bistveno bolj kaznujejo napake ki jih zagotovo kot voznik začetnik boš naredil.

Pa še vsaj ene tri sezone boš znal samo to kaj znajo vozniki začetniki. Ravna cesta in gas vse ostalo pa odpade.

Mene pri teh motorjih ne moti hitrost ki jo dosegajo motorji ampak je težava manevriranje teh dirkalnikov v ovinkih, nadzor pri prehitevanju, hitrost in linija vstopa v ovinek, dodajanje in odvzem moči in pa predvsem premagovanje straha ko moraš motor v ovinku nagnit.

To ko se boš učil bo pa R6 ti žal znala pokazat neukrotljivost in zobe.

Po širokih in praznih cestah bo seveda šlo saj boš se peljal v ovinek prosto po prešerno ampak slej ko prej bo prišel trenutek resnice...

Nepregleden ovinek, visoka hitrost, strah, vozilo v nasprotni smeri, pesek na cestišču, luknja na cesti, mokro cestišče, kamen na cesti, narobe ocenjen ovinek, in kaj bo? V tem delčku sekunde boš mogel narediti popolnoma vse pravilno drugače bo izzid slab. In kako boš to naredil če nimaš iskušenj?

In kdo pravi da neboš ravno na to situacijo naletel že prvo sezono popolnoma brez izkušenj?

Saj pravim loterija, lahko se ubiješ tudi z kolesom ampak pač R6 za voznika začetnika po mojem mnenju ni.
Have a nice day.

komar ::

Stajerc se strinjam.
klemen22 kolko km pa si prevozu s1000+ kubiki?

Stajerc ::

Pa s tem ne mislim da bi mogli že avtomatika ali vespo podcenjevat!

Gre se samo za to da šibkejši motor dopušča majn in je zato majn zahteven do voznika začetnika.

Nad 350 po mojem mneju nima smisla začeti in to ne pomeni da je 350 kubični motor varen motor in da nebi celo življenje mogel vozit 1000 kubičnega motorja in ti nič nebi bilo.

Hočem ti povedati samo to da R6 je dirkalnik in zahteva izkušenega dirkača kar pa ti nisi in boš se mogel naučiti in pridobiti izkušnje. Vsaj 3 do 4 sezone. In ko se učiš voziti kolo tudi začneš z pomožnimi kolesi in ne greš takoj na dirkalnik.
Have a nice day.

Trololololo1 ::

klemen22 zgleda, da boš najprej mogu kupit R6, da vidiš kako slab motorist si, kar je tudi logično, saj kot ti je povedal Stajerc rabiš za obvladanje takšnega motorja par sezon izkušenj.
No upam, da se čimprej vpišeš na motosvet in poročaš kaj ti oni povedo o tvojih sposobnostih. Za začetnika je še aprilia rs 250 lahko velikokrat zelo premočna. Za tebe bi prišla bolj v poštev, saj si rekel da dalših tur ne boš delal.

strictom ::

Vsi motorji so nevarni. Gre se le to koliko dopuščajo napake kot je povedal štajerc. APNca lahko lepo potegneš iz ovinka in se resiš, kaj malo težjega pa letiš ker je motor enostavno prevelik pa pretežek. Ga moraš znat obvladat za kakšne malo bolj zajebane manevre. Kup si raj eno Cagivo Mito Evoluzion 2. To je 125ccm motor pa ima cca. 40KM. Gre pa tudi zavidljivih 180. Je pa izjemno lahek pa okreten.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Hasper ::

lol ...
ne vem kaj bi bil namen odpiranja te teme na ST-ju?
- da se nekdo hvali da kupuje SS motor? (pazi, tip kupuje motor ne pa skuter ali pa bohnedaj moped)
- da je vozil že 1000ccm motorje?
- da ima dobre motorične sposobnosti in pač je oh in sploh ene par stopenj boljši od drugih
- dodaj po želji

@klemen22
tako kot ti je ze kolega svetoval -> pojdi na www.motosvet.com; tudi tematsko bolj primeren forum
tam je morje takih mladičev kot si ti. v nedeljo spremljajo GP v ponedeljek kupujejo pa SS motor ccc :)
skratka my point: najprej se pomir, nared izpit, začni umirjeno, sčasoma(ne prvo sezono) pa si omisli motor katerega si želiš.
če ne ... lahko kaj hitro postaneš udeleženec črnega foruma na MS-ju.

Soon ::

Pozdrav
Evo ene kratke zgodbice ( čeprav vem, da ne bo zaleglo )
Imam dva prijatelja motorista:
Oba sta v mladosti nabirala izkušnje z 50 cca, 125 itd.
Ta prvi je imel vmes daljši premor ( cca 10 let brez motorja ).
Po treznem razmisleku in nasvetih naj si ne kupi športnika, si je kupil Kawasakija 750 cca - naked. Še zmeri je zverina- sam velike hitrosti ne dovoljuje zarad upora vetra. Moj nasvet je bil: kupi si najboljšo zaščitno opremo in pamet v roke - padel boš ( vsi motoristi pademo ! ). Čez teden dni me pokliče iz bolnice - prav si imel. Voznica mu je izsilila prednost. Zaradi manjne hitrosti je uspel položiti motor in pretrpel je "samo" pretres telesa, hrbtenica, rama, udarec v glavo ( na srečo ga je oblažila čelada, ki je bila fuč ). Po končanem zdravljenju je dobil nov motor, nove izkušne in trezno glavo.
Drugi prijatelj je bil zelo izkušen z športniki. Nepretrgano je bil na motorju. Zdaj je pokojni.
Moj nasvet je: če že vstrajaš pri kubikaži 600 + si kupi kakšen naked ( kawasaki, hodno ) in pamet v roke.

Lp pa srečno
Miran

komar ::

Tudi TA je obvladal. Žalostno.

perci ::

Ma, cestni motorji so kurac. Ne poznam nobenga, ki bi ga imel, da ne bi že orng usekal z njim.

Sej praviloma je problem to, da te kdo izsili, ampak kaj ti to pomaga, da nisi kriv, če ležiš polomljen v bolnici.

Dr_M ::

hm, al pa kupis kawasaki zzr 1400 s 190KM :D
sm ga vidu pr nas v sluzbi, ko so ga prpelal iz razvoja...dost huda masinca, ampak na prvi pogled nic posebnega. zgleda bolj kot potovalni moped, ne pa tak stroj. verjetn je to najmocnejsi serijski motor trenutno.:)
pa se hayabusa precej skrije proti zzr :)


perci: jest sm pa poznal enga, k se je vozu ene 20 let z cestnim motorjem, pa je samo 1x v zivljenju padu z njim...:(

edit: drugac sm pa jest svoje mnenje napisu ze na prejsnji strani. nekak mi ne sede, da bi na ST prepbral, da je en clan pokojni, zato ker je mislu, da obvlada, kljub prepricevanju....
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

#000000 ::

Kaka krava more to bit, to se zlomiš dokler obračaš. Motorji so mel po 180 KM že 15 let nazaj, in po 500-750 ccm. As kdaj vidu kako se pele 500 dvotaktar za dirke ?? vsaka ganga od prve do šeste po zadnjem,če je treba. LP

Dr_M ::

#000000: ocitno si narobe tolmacis moj post. se 1x preber.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Daedalus ::

Če misliš vozit po pameti si lahko kupiš kar eno Hayabuso 1200 pa se boš prej naučil ga kontrolirat kot pa če začneš po kubikaturi (50, 125, 250, 600, 1200...). Samo pamet pa mirno roko rabiš. Nič drugega.

Bi rad vidal tvojo mirno roko na Hayabusi...pomoje bi se zasipal nekam v prvih 100 metrih vožnje.

Osebno bi si privoščil (če bi mel $$), eno Hondo CBF 600. Nekaj čez 70KM, udoben za pelat, pa še noob friendly ABS ma. Čisto dovolj za mojo malenkost (in uživanje v vožni na dveh kolesih). Samomorilcev je pa že itak dost, tule v Rogaški so se letoš že trije lepo razleteli, na prvo trugo pa še čakamo. Kak kaže, bo kmal kaka.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

#000000 ::

DR_M ne jest si pravilno tolmačim, pač se mi zdi da je 1400 kubikov za motor neokretna krava, sploh pa s tolk konji, za počas vozit gre za rastišat ke če fogle, pa je tole smrt. Drugač pa mogoče si ti narobe tolmačiš moj post, ki ni bil mišljen kot kaka kontra. LP

Dr_M ::

#000000: spet si narobe tolmacis moj post. :)
mislu sm na moc, kar se pa tice okretnosti, je pa verjetn res bolj krava s svojimi 215 kilami. je pa useen lazji od hayabuse :) torej...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

#000000 ::

Aja hayabusa, sem spregledu, se oproščam LP

strictom ::

Daedalus, tisto je blo mišljeno sarkastično. Drgač pa itak kros FTW!

KTM 450 + en lep Akrapovič kaj drugega sploh ni!
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

komar ::

Evo vam hayabuse

abstinent ::

jaz ne vem, kokr sm se do zdj jest vozu z motorji ni užitek ravnina(hayabusa, zzr,...) ki so namenjeni predvsem tem, ampak mi je najlepše polagati oveinek kar pa se najlažje začne delati na 125ccm, no dozdaj sem peljal 600naked yamahco=užitek 125rs aprilio=še večji

namreč ko vidiš kok lažje dvigneš aprilio(ima dost moči tut za dviganje z gasom), je pa zagotovo bolj odpustljiva, in razmišljam o nakupu
:8)

motor je užitek, vendar naučite se obvladati- en iz naše ulice je pred kratkim z 636-ko drsel :\ pa obvlada motor, je pa res da ga je že večkrat malo zanašalo(zadnje kolo-ostro bremzanje pa dva gor)



MOTOR JE UŽITEK, ne se ubit z užikom!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

4-kolesnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7028626 (14684) msjr
»

Za katera kolesa z pomožnim motorjem je potreben izpit?

Oddelek: Na cesti
3933211 (3313) St235
»

Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6015717 (9488) KTr1sk
»

Za avtomatika rabimo izpit? (moped mislim)

Oddelek: Loža
228527 (7812) TekO
»

Izpit za kategorijo A z opombo: A le do 50 Km/h

Oddelek: Loža
226512 (2770) SkIDiver

Več podobnih tem