» »

Guild Wars 2

Guild Wars 2

««
12 / 43
»»

def0r ::

Nemixxx je izjavil:

Kaj pomeni ta beta stran? Jaz sem se prijavil ampak na gmail še nisem dobil nič.
In če dobiš na gmail "odgovor" kaj to pomeni?Da ko pride beta lahko s tem acc igraš?

Imas sanso da prides v beto :) Ni pa zagotovljeno.

Guzzy ::

Kdaj in kje pa podpišeš ta NDA? Ko te sprejmejo?

Nemixxx ::

drgač sm milsu da bo beta za vse
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Tr0n ::

Guzzy je izjavil:

Kdaj in kje pa podpišeš ta NDA? Ko te sprejmejo?

Yup.

Freaxx ::

Tr0n, mogoče veš od kdaj je tale signup al kolk jih sprejmejo...si mogoče že sprejet?

Mcsin ::

Freaxx je izjavil:

Tr0n, mogoče veš od kdaj je tale signup al kolk jih sprejmejo...si mogoče že sprejet?

Noben še ni sprejet, sign up bo odprt 48 ur.

McGregorSL ::

Ko se hočeš prijaviti na BETO moraš prenesti programček, da jim pošlješ dxdiag.... je kdo gledal točno katere podatke pošlje ta programček?

edi123 ::

tvoj EMŠO pa TRR pa vse osebne podatke iz fejstfuka ti pošle in ti potem heknejo

IvoJan ::

McGregorSL je izjavil:

Ko se hočeš prijaviti na BETO moraš prenesti programček, da jim pošlješ dxdiag.... je kdo gledal točno katere podatke pošlje ta programček?

informacije o procu, grafi, ramu, OSu itd.

Tr0n ::

Freaxx je izjavil:

Tr0n, mogoče veš od kdaj je tale signup al kolk jih sprejmejo...si mogoče že sprejet?

Hehe ne, nisem, pa verjetno tudi ne bom. Iz par milijonov prijav bodo izbrali mogoce 500-1000 ljudi za vsak event, tako da jaz ne bi racunal na povabilo.

ahac ::

Dobijo pa dost podatkov in statistik o PCjih najbolj zagretih fanov, kar jim lahko pomaga pri razvoju. :)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Freaxx ::

eh pa sem že nekak upal da se bo igral ne...to je pol closed beta, pol more bit že open al kaj? release še nau kmal

Guzzy ::

Jaz še confirmation maila nisem dobil, medtem ko so ga drugi takoj :/

edi123 ::

če ni kdo dobo maila -> https://beta.guildwars2.com/resend

Tr0n ::

Freaxx je izjavil:

eh pa sem že nekak upal da se bo igral ne...to je pol closed beta, pol more bit že open al kaj? release še nau kmal

Open beta bi naj bila malo pred releasom, mogoce celo nekaj dni prej. Tole so closed bete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Pesimist ::

kolko je voice actinga v spuli? Kr texta citat se mi neda.

Tr0n ::

Precej. :)

Guzzy ::

Torej lahko pričakujemo maile šele jutri, če nas seveda sprejmejo ?

Tr0n ::

Hehe, pricakujes jih lahko kdaj hoces, dobil pa jih zelo verjetno ne bos.

Freaxx ::

Ma bodi optimist, kje si vidu kolko jih sprejmejo? Pa smo tut iz slovenije in nas je preprosto manj, mogoče bodo šli po državah in potem maš prec več možnosti xD

lp

Guzzy ::

Da, ker mene so na SWTOR sprejeli na closed beto takoj, pa sploh nisem nekaj navdušen nad star warsom :P

edi123 ::

ne bluzit tlko...možnosti so majhne, bodite realisti...ne se obremenjevat če bo bo čene pa ne

Freaxx ::

Meh kaj češ, sej poskušam potešit željo po igranju MMOja z lineageom 2 ki je zdej zastonj, saaam po tehle yogcastih pa press predstavitvi od cynical britta se mi tut wow zdi bolj zaostal :)
Za beto pa mogoče, pol je kle še faktor mašine ki si jo lastiš in se mi zdi da moja ustreza specifikacijam...Aj če se komu userje kle mi bo za kšno urco posodu acc in obratno seveda.

tt2 ::

A te beta, za katero je sedaj na voljo registracija, bi naj bila marca/aprila? Kaj še pol vse sledi? A le še open beta in release ali je še kaj vmes?

Tr0n ::

Tr0n ::

En milijon prijav. Vso sreco everyone! :)

https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/173130750747615232

Freaxx ::

No končno so zaključil, upamo da bo kej ne :)

tt2 ::

Huh, milijon. To pa res nisem mislil. :D

ABX ::

Tr0n je izjavil:

Dokler je aplikacija multithreaded (2 ali vec), je multithreaded. Drugo je, ali potem zna OS/CPU/jezik tole zaganjat na vec jedrih. Tole pa ni vec tolko odvisno od same high-level aplikacije, v tem primeru igre. Lahko kvecjemu delas dolocen fine-tuning in kaksne trike za dolocen sisteme, da prisilis zadevo k boljsemu izkoristeku corov.


http://www.tomshardware.com/reviews/sky...

Skyrim doesn’t appear to be optimized for more than two threads. Although this isn't a surprise, considering the original version of the game engine was developed prior to 2006, it’s a little disappointing that threading isn't more prevalent, since the title is so clearly affected by CPU performance.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pesimist ::

miljon se vam res zdi dosti? Bi pricakoval da vsej vsak drugi WOW igralec se prijavi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Outsajder ()

Outsajder ::

Bilo je samo 48 ur zato...

Freaxx ::

48 ur, je malo. Glede na to da tega niso nič napovedal...sam sem izvedu kle na forumu. Na njihovi strani pa tut glih folk ne visi če igra še izšla ni. Tko da se mi ta milijon zdi kar zadosti, sploh za beto. Itak pa folk obupa, in ko sliš kolko se jih je prijavil raje sploh ne poskušajo xD


lp

Tr0n ::

Milijoncek v 2 dneh je kr lepa cifra ja. Saj vec folka pa tak ne rabimo, ce bo nekje 1000 na server. :)

bdoxx ::

Glede na to da tega niso nič napovedal...


so so, je ncsoft poslal meil

Guzzy ::

Pomoje bo pa blo tam nekje 3000 na server.

Truga ::

Jaz ne razumem kako lahko v letu 2012, ko je en kup lepih nacinov za zdruzit igralce, ljudje furajo MMO z vec kot enim serverjom. Glej naprimer swtor: obstaja koda za vec instanc planetov (recimo Korriban [1] in [2]), kot je bilo to urejeno ze v guild wars 1 mestih (izsel 7 let nazaj!). Pa so raje kot da bi to dejansko uporabili (zdaj ko je populacija bolj razporejena na planetih ni nikoli vec kot 80 ljudi, in je ta koda tam cist brezveze) in vse playerje mirno zbasali na en "server", kjer potem samo menjas instance, so sli narest totalno bedarijo in razbili community na 100+ serverjov.

Why?

ABX ::

Ker bilo kako obrneš večje število igralcev pomeni večjo obremenitev na strežnike in mrežo. Zato nekateri uporabljajo finte da razporedijo igralce čez strežinke.

Največji problem je da hardware zahteve rastejo eksponencialno in ne linearno. Ker vsak igralec, poleg pošiljat informacije strežniku, jih mora tudi ostalim igralcem.

Mrežne zahteve za rFactor2 (simulacija vožnje):

Bandwidth:
96 Kbits/sec per user for server populations less than 10
256 Kbits/sec per user for server populations between 10 and 20
768 Kbits/sec per user for server populations between 20 and 30

http://isiforums.net/f/showthread.php/1...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pesimist ::

Ma to je zato da lahko kasirajo server migracije.

Pesimist ::



ABX je izjavil:

Ker bilo kako obrneš večje število igralcev pomeni večjo obremenitev na strežnike in mrežo. Zato nekateri uporabljajo finte da razporedijo igralce čez strežinke.

Največji problem je da hardware zahteve rastejo eksponencialno in ne linearno. Ker vsak igralec, poleg pošiljat informacije strežniku, jih mora tudi ostalim igralcem.

Mrežne zahteve za rFactor2 (simulacija vožnje):

Bandwidth:
96 Kbits/sec per user for server populations less than 10
256 Kbits/sec per user for server populations between 10 and 20
768 Kbits/sec per user for server populations between 20 and 30

http://isiforums.net/f/showthread.php/1...


Eh ni res. Ti ne dobivas informacij za playere ki so dovol dalec stran in ensotavno izginejo. Tudi rFactor 1 je imel to kodo, da so se oddaljeni avti popacili, tisti blizu pa ojacali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Freaxx ::

Ma pa sej guild wars2 ne bo meu tolk ogromen serverjev, samo to še kr blagodejno vpliva na tiste ki majo slabšo povezavo, ter tudi specifikacije računalnika. Naprimer, ko sem igral wow kaka dva mesca nazaj, sem prišu v orgrimmar in so fpsji padl na 30, pa laggal je da ni za verjet (Kazzak, high populated- kar bi se tudi zgodil ob furanju enega serverja.) Pol so pa kle še ping, ki je pomoje tut pomembna zadeva, če si doma v sloveniji neboš igral na serverju ki je hostan v ameriki in obratno, lahko gledaš manjše znotraj evrope pa tut podoben sistem.

lp

ABX ::

Pesimist je izjavil:



ABX je izjavil:

Ker bilo kako obrneš večje število igralcev pomeni večjo obremenitev na strežnike in mrežo. Zato nekateri uporabljajo finte da razporedijo igralce čez strežinke.

Največji problem je da hardware zahteve rastejo eksponencialno in ne linearno. Ker vsak igralec, poleg pošiljat informacije strežniku, jih mora tudi ostalim igralcem.

Mrežne zahteve za rFactor2 (simulacija vožnje):

Bandwidth:
96 Kbits/sec per user for server populations less than 10
256 Kbits/sec per user for server populations between 10 and 20
768 Kbits/sec per user for server populations between 20 and 30

http://isiforums.net/f/showthread.php/1...


Eh ni res. Ti ne dobivas informacij za playere ki so dovol dalec stran in ensotavno izginejo. Tudi rFactor 1 je imel to kodo, da so se oddaljeni avti popacili, tisti blizu pa ojacali.


Ne trollaj.

tudi če se obrneš na drugi strani proge mora tako server kot drugi igralci vedet katero tablo si uničil na progi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Meizu ::

Sej to pri MMOjih rihta server, ne pa engine na playerjevih računalnikih.

ABX ::

Bluzi itak, meša rendering optimizacijo na klientu s tem kaj strežnik potrebuje da sinhronizira podatke med igralci.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Meizu ::

Sama igra načeloma lavfa na serverju, igralci samo prek klienta dobijo podatke o lokacijah ostalih igralcev, to je pa to. AFAIK igralec ničesar ne pošilja ostalim igralcem, pač pa svoje podatke pošilja serverju, ta pa usklajuje vse skupaj, ter razpošilja tvojo lokacijo/ostale stvari ostalim igralcem.

ABX ::

Ne, kot vidiš na mojem linku potreba o sinhronizaciji raste eksponencialno glede na število igralcev.

Če imaš kak dober članek na to temo se priporočam. Če pa ne veš o čemu govoriš ne delat smeti na internetu.

Če ti nekoga udariš za 300dmg, ta podatek potrebuje strežnik in prav tako vsak igralec ki je v isti seji kot ti. Torej razumeš da če je gor 100 igralcev je to bistveno več dela kot če je gor samo eden.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Meizu ::

Tisti tvoj link govori o hostingu. Ti pa MMOja ne hostaš, pač pa si v guest modeu.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Tilen ()

ABX ::

Da, in čeprav klient pošilja podatke "samo" strežniku, le ta mora vse spremembe pošiljat vsem klientom, zato zahteve za host rastejo prekomerno z veliko število igralcev.

P.S: Debatiram o zahtevi na hostu ne na klientu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Meizu ::

Če citiram tvojo izjavo:

Največji problem je da hardware zahteve rastejo eksponencialno in ne linearno. Ker vsak igralec, poleg pošiljat informacije strežniku, jih mora tudi ostalim igralcem.


Je očitno, da si govoril o guestih, ne o strežniku. Tudi poslednje linke si navedel kot podporo zgoraj izjavljenemu. Zato sem pač komentiral. Se pa strinjam z eksponentno porastjo hardwerskih zahtev na strežniku, o tem ni dvoma. Saj je logično.

Sva se najverjetneje narobe razumela.

Pesimist ::

Freaxx je izjavil:

Ma pa sej guild wars2 ne bo meu tolk ogromen serverjev, samo to še kr blagodejno vpliva na tiste ki majo slabšo povezavo, ter tudi specifikacije računalnika. Naprimer, ko sem igral wow kaka dva mesca nazaj, sem prišu v orgrimmar in so fpsji padl na 30, pa laggal je da ni za verjet (Kazzak, high populated- kar bi se tudi zgodil ob furanju enega serverja.) Pol so pa kle še ping, ki je pomoje tut pomembna zadeva, če si doma v sloveniji neboš igral na serverju ki je hostan v ameriki in obratno, lahko gledaš manjše znotraj evrope pa tut podoben sistem.

lp

Jah ce ma 1000 palyer per server pa 1 miljon userov si lahko menda zracunas da nebo malo serverov.

Freaxx ::

1 miljon je tistih ki bojo navalili v momentu izida, ostalih pa bo še juhuhu. Sam sej nebo 1k playerjev na server, vsaj po logiki če lahko nek private server laufa 5k playerjev, v tem primeru je to wow. Potem ne bi smel bit problem narest 10k, sej realmi na org majo tut tam nekje če kaj prav vem. Še vedno pa jih bo kar nekaj, to drži. Evropskih ocenjujem da bo tam enih 15, za ameriko pa še več.
««
12 / 43
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri MMO?

Oddelek: Igre
254586 (3183) sash69
»

Tera Online (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
6713708 (7018) r3tro
»

MMORPG

Oddelek: Igre
151653 (1367) BorutK-73
»

Guild Wars (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
46634011 (13040) stražar

Guild Wars 2

Oddelek: Igre
313089 (1829) Tilen

Več podobnih tem