Novice » Zasebnost » Smrt na avtocesti: videonadzor ne pripomore k večji varnosti
keber ::
V državah tako imenovanega tretjega sveta ni le primankljaj avtov, temveč tudi primankljaj kvalitetnega izobraževanja voznika. Vendar pa se promet odvija normalno naprej. Samo poglej si kakšne slike.
Sem bil tam in vem kakšen promet je, zato mi naj nekateri, ki še niso povohali nosa 100 km izven Slovenije, ne tupijo traparij, še manj pa copy-pastajo trapastih člankov in raziskav iz interneta, ki so jih prav tako naredili ljudje, ki niso povohali še kaj več kot svojo rodno zemljo. Tisti indijski video je mala malica proti temu, kar sem jaz videl in doživel v JV Aziji. In ja, vse gre eno čez drugega, pa promet kar teče.
Hakelc je samo, da je mrtvih po prebivalcu nekajkrat več kot v evropskih državah. Zakaj? Zaradi nekulture voznikov (večji ima prednost). Ta pa je zaradi tega, ker prav nihče ne vzpodbuja upoštevanje prometnih predpisov.
Ko boste šli peš preko takole nabasane ceste:
boste tudi zastopili, zakaj promet lahko takole laufa:
Ampak ko boste videli nekaj nesreč, boste ugotovili, da to ni to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: keber ()
poweroff ::
trdite pa, da bi bilo treba inštalirat še več kamer, da bi rešili težave, ki jih obstoječe kamere ne rešujejo.Zdaj pa poskusi s kakšnim navedkom to svojo trditev še dokazati. Znova podtikaš nekaj, kar ni res.
Po temi lahko pobrskaš še sam. Poglej recimo prispevke BigWhalea. Pisali ste (morda ne ti osebno, drugi pa), da je treba še več kamer, da je treba več AI v kamere, višjo ločljivost, itd. Pa ne samo v tej temi.
Potem pa meni očitaš, ko trdim isto - da videonadzorni sistemi na splošno niso koristni.Ne, ti trdiš/pišeš, da niso v nobenem primeru koristni (še enkrat si preberi naslov te novice), še več, da so celo škodljivi.
V naslovu ne piše, da so škodljivi! V novici piše, da študije kažejo, da ni učinkovit. Tole je sicer splošna trditev, ampak na linku lepo piše, da večinoma ne učinkuje, v nekaj malih primerov pa tudi učinkuje.
V komentarju pa celo izrecno piše da videoposnetki, ki jih nihče ne pregleduje, ne pripomorejo k večji varnosti...
Takole podtikanje pa mislim da presega vse meje. Predlagam, da zaključiva debato.
Predvsem pa bi rad videl tvoj odgovor na vprašanje, ali za študije, ki dokazujejo korist videonadzora nisi vedel, ali si jih zanalašč zamolčal
Polinkana novica (ki sem jo jaz napisal) zelo natančno odgovarja na ta vprašanja.
Glede obiska videonadzornega centra pa seveda velja - pripravljeni smo se ga udeležiti, napisati o njem reportažo in zadevo posneti/pofotkati. S seboj bi pa prinesli tudi profesionalno kamero in snemalca (no, on bo hodil sam).
sudo poweroff
T-h-o-r ::
V državah tako imenovanega tretjega sveta ni le primankljaj avtov, temveč tudi primankljaj kvalitetnega izobraževanja voznika. Vendar pa se promet odvija normalno naprej. Samo poglej si kakšne slike.
Sem bil tam in vem kakšen promet je, zato mi naj nekateri, ki še niso povohali nosa 100 km izven Slovenije, ne tupijo traparij, še manj pa copy-pastajo trapastih člankov in raziskav iz interneta, ki so jih prav tako naredili ljudje, ki niso povohali še kaj več kot svojo rodno zemljo. Tisti indijski video je mala malica proti temu, kar sem jaz videl in doživel v JV Aziji. In ja, vse gre eno čez drugega, pa promet kar teče.
Hakelc je samo, da je mrtvih po prebivalcu nekajkrat več kot v evropskih državah. Zakaj? Zaradi nekulture voznikov (večji ima prednost). Ta pa je zaradi tega, ker prav nihče ne vzpodbuja upoštevanje prometnih predpisov.
Ko boste šli peš preko takole nabasane ceste:
boste tudi zastopili, zakaj promet lahko takole laufa:
Ampak ko boste videli nekaj nesreč, boste ugotovili, da to ni to.
v gričji (v atenah) se nihče ne drži ne znakov, ne semaforjev ničesar, vozijo pač po logiki močnejšega
če si malo nepozoren, te z lahkoto zbije avto/tovornjak/skuter
vendar pa ima grčija menda manj prometnih nesreč s smrtnim izidom kot slovenija
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Okapi ::
Greece also has the worst drivers (most show off, speediest, reckless and dangerous) in Europe and in 2005 there were 1,614 traffic fatalities (worst in Europe for its size).
O.
O.
T-h-o-r ::
ok, vzamem nazaj
pol so se nam pa zlagali, al pa je tip govoril samo za atene :)
pol so se nam pa zlagali, al pa je tip govoril samo za atene :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Manu ::
Ampak ko boste videli nekaj nesreč, boste ugotovili, da to ni to.
Veliko nesreč je tudi tam, kjer so semaforji, kamere, znaki, omejitve ...
Lahko zaključimo, da je manj nesreč tam, kjer je kultura voznikov visoka ne glede na prisotnost ali odstotnost nadzornih in omejitvenih sistemov.
Zato je (kar se tiče kriminala in prometnih nesreč) najbolj učinkovita VZGOJA kulturnega obnašanja ljudi do soljudi in ne omejitve in kontrola.
Okapi ::
Polinkana novica (ki sem jo jaz napisal) zelo natančno odgovarja na ta vprašanja.
Kako? Rezultate raziskav, ki ti ustrezajo, si neupravičeno posplošil, tiste, ki ti ne ustrezajo, pa si marginaliziral oziroma jih sploh nisi omenil (še vedno ne vem, ali iz neznanja ali namenoma). Zame je to zavajanje par excellence, mogoče pa so vas na faksu drugače učili.
Da o senzacionalizmu te "prometne" novice niti ne govorimo. Vredna je Sveta na Kanalu A. Kameram na avtocesti podtakneš funkcijo, ki je sploh nimajo, in potem iz tega potegneš sklep, ki ti ustreza. Vredno FDV-ja
O.
Okapi ::
Nikjer ni napisal, da so kamere namenjene preprečevanju tega, da bi kdo s ceste zapeljal v prepad. Temu so, vsaj v pretežni meri, namenjene ograje.
O.
O.
Pyr0Beast ::
worst in Europe for its size
Glede na velikost. Kaj pa glede na populacijo, km cest. ?
Temu so, vsaj v pretežni meri, namenjene ograje.
Tiste ograje ob avtocesti so namenjene in skonstruirane tako, da se od njih odbiješ na tak način, da se vrneš nazaj na pas najbližje ograji.
Tukaj je ograja podlegla.
Glede na velikost. Kaj pa glede na populacijo, km cest. ?
Temu so, vsaj v pretežni meri, namenjene ograje.
Tiste ograje ob avtocesti so namenjene in skonstruirane tako, da se od njih odbiješ na tak način, da se vrneš nazaj na pas najbližje ograji.
Tukaj je ograja podlegla.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Okapi ::
Kaj pa glede na populacijo,Saj mišljena je velikost populacije, sicer pa si lahko izračunaš. Grčija ima 10 milijonov prebivalcev. Smrtnih žrtev na milijon prebivalcev je imela leta 2005 več kot Slovenija.
Tukaj je ograja podlegla.Čisto mogoče, ampak v novici lahko preberemo, da je podlegel videonadzor, kar je čista bedarija.
Je pa videonadzor res zatajil, ampak zato, ker so posnetke prehitro izbrisali (če je tisti odsek sploh bil pokrit s kamerami), da bi lahko analizirali, na kakšen način je podlegla ograja in bi lahko varnost izboljšali.
O.
Pyr0Beast ::
Je pa videonadzor res zatajil, ampak zato, ker so posnetke prehitro izbrisali (če je tisti odsek sploh bil pokrit s kamerami), da bi lahko analizirali, na kakšen način je podlegla ograja in bi lahko varnost izboljšali.
Ni interesa. Saj so sami izjavili da se jim ograja ne zdi omembe vredno poškodovana.
Sicer je že tako prenizka da bi zadržala karkoli IMO.
Ni interesa. Saj so sami izjavili da se jim ograja ne zdi omembe vredno poškodovana.
Sicer je že tako prenizka da bi zadržala karkoli IMO.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
SoulReaver ::
Jaz govorim samo, da je potrebno ločiti med različnimi področji videonadzora. Na področju preventive kriminala se popolnoma strinjam z vsemi raziskavami, ki pravijo, da ni učinkovit in tudi možnost zlorabe se mi zdi dokaj velika, medtem, ko na področju nadzora kompleksnih sistemov, kot so prometni sistemi tako cestni, kot železniški sem prepričan, da ima svojo korist in ne vidim nekih velikih možnosti za zlobo s strani države...
Kakorkoli mislim, da sem matjažu dolžan opravičilo za moj infantilen ton...po navadi nisem tako...indiskreten, samo tvoj način odpravljanja drugih mnenj res zna izvleči bonton čisto na drugo stran,v bistvu sem bil čisto na tvoji strani glede nadzora in zasebnosti, dokler mi tole ni postavilo dvom v tvojo strokovnot in sem bil toliko bolj razočaran. opravičujem za nesramen ton in ne za mnenje ali katerega argumenta, ki sem ga napisal, še vedno stojim pri vsem!...da ne boš mislil, da imaš prav
Kakorkoli mislim, da sem matjažu dolžan opravičilo za moj infantilen ton...po navadi nisem tako...indiskreten, samo tvoj način odpravljanja drugih mnenj res zna izvleči bonton čisto na drugo stran,v bistvu sem bil čisto na tvoji strani glede nadzora in zasebnosti, dokler mi tole ni postavilo dvom v tvojo strokovnot in sem bil toliko bolj razočaran. opravičujem za nesramen ton in ne za mnenje ali katerega argumenta, ki sem ga napisal, še vedno stojim pri vsem!...da ne boš mislil, da imaš prav
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SoulReaver ()
Okapi ::
Na področju preventive kriminala se popolnoma strinjam z vsemi raziskavami, ki pravijo, da ni učinkovitIn zakaj se ne strinjaš s tistimi, ki pravijo, da so učinkoviti?
O.
BigWhale ::
Nikjer ni napisal, da so kamere namenjene preprečevanju tega, da bi kdo s ceste zapeljal v prepad. Temu so, vsaj v pretežni meri, namenjene ograje.
O.
Razen ce ima kamera tractor beam, pol lahko zadrzi vozilo, da ne zdrsne v prepad...
A. Smith ::
worst in Europe for its size
Glede na velikost. Kaj pa glede na populacijo, km cest. ?
Per-capita statistika za 2003 in 2004.
2004 smo imeli per capita več mrtvih, kot Hrvaška, pa tudi od Grčije nismo prav oddaljeni. Je pa Grčija res slabša od večine po statistiki.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
keber ::
v gričji (v atenah) se nihče ne drži ne znakov, ne semaforjev ničesar, vozijo pač po logiki močnejšega če si malo nepozoren, te z lahkoto zbije avto/tovornjak/skuter
Kar si napisal, velja čisto točno tudi za Ljubljano.
Pa ne mi o vzgoji. Najmanj mrtvih imajo tam, kjer imajo poleg vzgoje tudi izredno močan policijski nadzor, torej v Skandinaviji.
T-h-o-r ::
ja, policijski nadzor
ne pa big brother nadzor
ne pa big brother nadzor
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
darkolord ::
Sicer je [ograja] že tako prenizka da bi zadržala karkoli IMO.Tle se pa motiš. V primeru iz novice je bil problem, ko je vozilo ograjo "zajahalo" na začetnem delu, kjer se prične dvigovati. Samo kakšen meter naprej se to ne bi moglo več zgodit in bi se vozilo "odbilo" nazaj na cestišče.
Pyr0Beast ::
Tle se pa motiš. V primeru iz novice je bil problem, ko je vozilo ograjo "zajahalo" na začetnem delu, kjer se prične dvigovati. Samo kakšen meter naprej se to ne bi moglo več zgodit in bi se vozilo "odbilo" nazaj na cestišče.
Saj, ograja je prenizka, poleg tega pa še daleč prekratka in ne nudi nobene omembe vredne zaščite.
Saj, ograja je prenizka, poleg tega pa še daleč prekratka in ne nudi nobene omembe vredne zaščite.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
ABX ::
Greece also has the worst drivers (most show off, speediest, reckless and dangerous) in Europe and in 2005 there were 1,614 traffic fatalities (worst in Europe for its size).
O.
Hodim redno v Grčijo na dopust in potrdim da so najbolj nevarni vozniki v EU.
Ampak že nekaj let imajo stroge zakone proti hitrost. Posledično noben ne vozi prehitro, ampak to ni pomagalo pri varnosti a ma nič. Kar se tam dogaja je to da če voziš za 1km/h hitreje se boš pač lotil TAKOJ prehitevat, ne glede na to ali vidiš kaj je za vogalom.
P.S: V Grčiji sem tudi doživel da smo z avtobusom zleteli ven iz ceste ker je prehiteval po klancu navzdol pred ovinkom za 180˙.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
darkolord ::
Saj, ograja je prenizkaSamo na tistem metru. Ampak ograja se mora začet tako, da se postopno dviguje.
Pyr0Beast ::
Ni tako da mora biti ograja na AC neprekinjena ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
mojca ::
mi poveš en sam primer zlorabe videonadzora in kako lahko videonadzor krši tvoje dostojanstvo?
Kamera v našem bivšem študentskem domu je bila postavljena izključno zaradi varnosti, samo jim je zmanjkalo kabla, da bi monitor postavili k vratarju (ki 24 ur na dan pazi na poslopje), zato so ga postavili k šefu doma, ki si je posnetke od časa do časa pogledal in pometal ven vse tiste, ki so kdaj dobili kakšen obisk po 22h zvečer, še posebej, če je bil ta obisk nasprotnega spola.
SoulReaver ::
Na področju preventive kriminala se popolnoma strinjam z vsemi raziskavami, ki pravijo, da ni učinkovitIn zakaj se ne strinjaš s tistimi, ki pravijo, da so učinkoviti?
O.
to je moje nestrokovno mnenje za katero priznavam, da ni trdno osnovano na nečem konkretnim. Zaenkrat se mi zdijo prepričljivejša in nič več. Lahko, da se motim in policijo celo skrbi, da so preveč učinkovite in se bojijo za svoja delovna mesta? ali pa se bojijo, da kamere posnamejo več zlorab z njihove strani (kot je bil pred kratkim primer, ko so poskusili podtakniti mamila nedolžni osebi, pa jih je zašila policijska kamera)
ampak to bi bila nekakšna ne osnovana špekulacija in meni ne osnovane špekulacije dišijo po teorijah zarot, ki meglijo razum (kot ti rad praviš:) Zaenkrat zaupam strokovnjakom na področjih o katerih sam ne vem nič.
SoulReaver ::
mi poveš en sam primer zlorabe videonadzora in kako lahko videonadzor krši tvoje dostojanstvo?
Kamera v našem bivšem študentskem domu je bila postavljena izključno zaradi varnosti, samo jim je zmanjkalo kabla, da bi monitor postavili k vratarju (ki 24 ur na dan pazi na poslopje), zato so ga postavili k šefu doma, ki si je posnetke od časa do časa pogledal in pometal ven vse tiste, ki so kdaj dobili kakšen obisk po 22h zvečer, še posebej, če je bil ta obisk nasprotnega spola.
Jaz sem mislil na javne kraje, kot so parki, ulice, trgi, itd. Študentski dom ni lih javno mesto dostopno vsakomur. Ampak vseeno priznavam, da ta primer ni lih enostaven za določit, a je zloraba ali ni,...
Okapi ::
Zaenkrat zaupam strokovnjakom na področjih o katerih sam ne vem nič.Očitno jim ne, ker tudi raziskave, ki potrjujejo korist videonadzora so delali strokovnjaki. Ne moreš (OK, lahko, ampak ni smotrno) verjeti samo tebi všečnim rezultatom.
O.
keber ::
ja, policijski nadzor
ne pa big brother nadzor
Torej praviš, da je velika razlika, ali te policaj nadzoruje preko radarja ali kamere v svojem avtu ali pa preko kamere na stebru in iz pisarne?
Menda ne ...
Glede ograj na avtocestah ... ne rabijo biti neprekinjene, postavijo se na nevarnih mestih. Pravijo pa, da naj bi voznik/-ca vozil v kontra smeri po avtocesti, torej očitno ograja ni bila postavljena tako, da bi zadržala nalet z nasprotne strani.
bluefish ::
Očitno jim ne, ker tudi raziskave, ki potrjujejo korist videonadzora so delali strokovnjaki. Ne moreš (OK, lahko, ampak ni smotrno) verjeti samo tebi všečnim rezultatom.Pravzaprav so v VB ugotovili, da prevelika količina nadzornih podatkov zmanjša efektivnost dela in učinkovite analize zbranega.
Prav tako se je pritožila tamkajšnja policija, da kljub velikemu številu kamer vse težje preprečujejo kazniva dejanja, ker jih sistem bombardira s povsem irelevantnimi posnetki.
Okapi ::
V Glasgowu so očitno drugačnega mnenja.
O.
Chief Inspector Andrew Mosley of Strathclyde Police confirmed that CCTV is a vital tool in the police armoury against crime and disorder ...
O.
Daedalus ::
Chief Inspector Andrew Mosley of Strathclyde Police confirmed that CCTV is a vital tool in the police armoury against crime and disorder ...
In to je podprl s čim točno?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
poweroff ::
Videonadzor je v tem primeru "ful pripomogel" k večji varnosti: http://gizmodo.com/5351450/this-is-how-...
BTW: pod pritiskom “prometne stroke” je bil spremenjen zakon o varnosti cestnega prometa v delu, kjer opredeljuje pojem “avtocesta” in sicer tako, da so nadomestili temeljne in zelo konkretne prometno varnostne zahteve za avtocesto, med katerimi je bil tudi odstavni pas, z določbo: “izpolnjuje predpisane pogoje za avtocesto”.
Stroka at it's best.
BTW: pod pritiskom “prometne stroke” je bil spremenjen zakon o varnosti cestnega prometa v delu, kjer opredeljuje pojem “avtocesta” in sicer tako, da so nadomestili temeljne in zelo konkretne prometno varnostne zahteve za avtocesto, med katerimi je bil tudi odstavni pas, z določbo: “izpolnjuje predpisane pogoje za avtocesto”.
...povprečno razgledanemu prometnemu udeležencu mora biti jasno, da mora imeti cesta, na kateri je dovoljena hitrost vožnje 130 km/h, kar je nekaj več kot 36 m/s oziroma skoraj 110 m v treh sekundah, ob vozišču posebno površino, namenjeno ustavitvi v sili, kajti na vozišču ustavljeno vozilo na avtocesti ni le ovira, ampak izjemno nevarna past, četudi je označeno.
Stroka at it's best.
sudo poweroff
Okapi ::
Videonadzor je v tem primeru "ful pripomogel" k večji varnostiPa kaj je s tabo pravzaprav? Počneš enake bedarije, kot tisti, ki razlagajo, da je cepljenje otrok škodljivo in to utemljujejo s primeri, ko je dejansko prišlo do neželenih stranskih učinkov ali celo smrti.
O.
poweroff ::
Ja, ampak smrti otroka ti nihče ne more nadomestiti, ne? No matter of cost. Tako si pravil.
Zdaj pa strošek tistih 60k funtov zamenjaj s stroškom bolezni drugih otrok za to, da bo tvoj živel (ker ne bo cepljen).
Je fajn imeti ogledalo, kaj?
Zdaj pa strošek tistih 60k funtov zamenjaj s stroškom bolezni drugih otrok za to, da bo tvoj živel (ker ne bo cepljen).
Je fajn imeti ogledalo, kaj?
sudo poweroff
T-h-o-r ::
idi prebrat svoje stare poste, pa boš potem videl, kaj je hotel povedati
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
BigWhale ::
Moj brat je kot varnostnik v nakupovalnem centru ujel dva tatova zaradi nadzornih kamer.
Nevem kaj se sploh prerekate. Kamera na cesti sama po sebi ne pripomore k varnosti, to vsi vemo. Ce pa kamero nadzoruje software in zazna nenadno izginotje vozila in ob tem prizge rdeco luc, potem je pa kamera koristna. Tako kot je bila koristna v primeru tiste utapljajoce deklice.
Tudi varnostni pas za v avto je ze marsikoga ubil ... Prosim, da se nehate privezovati, saj vas lahko ubije. To me spomni na enega poslusalca na nekem radiu, ki je povedal: 'enkrat se mi je zgodilo, da sem imel prometno nesreco in nisem bil privezan. Ce bi bil, bi verjetno ostal ujet v avtu in bi umrl, od takrat naprej se ne privezujem vec!' Statisticni bravo za srecneza in drzimo pesti, da se nikoli vec ne zaleti. :)
Kamere na avtocestah so fajn ideja, ce so ustrezno krmiljene in dovolj pametne. Drugace so pa same po sebi namen. Saj to vsi zagovorniki tukaj trdimo (dobro, morda kdo ne, nisem vsega prebiral).
Nevem kaj se sploh prerekate. Kamera na cesti sama po sebi ne pripomore k varnosti, to vsi vemo. Ce pa kamero nadzoruje software in zazna nenadno izginotje vozila in ob tem prizge rdeco luc, potem je pa kamera koristna. Tako kot je bila koristna v primeru tiste utapljajoce deklice.
Tudi varnostni pas za v avto je ze marsikoga ubil ... Prosim, da se nehate privezovati, saj vas lahko ubije. To me spomni na enega poslusalca na nekem radiu, ki je povedal: 'enkrat se mi je zgodilo, da sem imel prometno nesreco in nisem bil privezan. Ce bi bil, bi verjetno ostal ujet v avtu in bi umrl, od takrat naprej se ne privezujem vec!' Statisticni bravo za srecneza in drzimo pesti, da se nikoli vec ne zaleti. :)
Kamere na avtocestah so fajn ideja, ce so ustrezno krmiljene in dovolj pametne. Drugace so pa same po sebi namen. Saj to vsi zagovorniki tukaj trdimo (dobro, morda kdo ne, nisem vsega prebiral).
Okapi ::
Tudi varnostni pas za v avto je ze marsikoga ubil ...To sem hotel jaz prej omenit, pa sem potem raje izbral soroden (v bistvu enak) primer s cepljenjem. In dobil od Matthaia en zelo družbosloven odgovor
O.
WarpedGone ::
Kamere na avtocestah so fajn ideja, ce so ustrezno krmiljene in dovolj pametne. Drugace so pa same po sebi namen. Saj to vsi zagovorniki tukaj trdimo (dobro, morda kdo ne, nisem vsega prebiral).
A so? Glavni problem je ravno to, da dejansko niso. Neki se zmontira, šefi izpadejo ultra džeki, vzpostavi se false image da so stvari pod kontrolo, dejansko je pa nadzora še manj kot prej brez kamer.
Hudič je zopet v detajlih.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Ampak to ne pomeni, da je problem v kamerah samih. Ampak v implementaciji.
Problem je v tem, da se vsi hudi nasprotniki kamer trudijo jih ukiniti namesto, da bi se trudili, da se spremeni pogoje postavitve in uporabe.
Problem je v tem, da se vsi hudi nasprotniki kamer trudijo jih ukiniti namesto, da bi se trudili, da se spremeni pogoje postavitve in uporabe.
poweroff ::
Problem je v tem, da se vsi hudi nasprotniki kamer trudijo jih ukiniti namesto, da bi se trudili, da se spremeni pogoje postavitve in uporabe.
Zakaj pa zagovorniki kamer ne naredite evalvacije in predlagate spremembe izboljšav? Saj vendar vi hočete kamere - dajte se torej potrudit tudi glede postavitev in uporabe...
sudo poweroff
Beli_Zajcek ::
Mnja, primerjaš hruške in jabolka. Če se ne privežeš ubiješ v najslabšem primeru poleg sebe še enega (si na zadnjem sedežu in poletiš naprej), pri cepljenju je pa malce drugače. Ampak kaj bi razlagal, če doslej nisi razumel tudi zdaj ne boš. Aja, ker že ravno ocenjujemo odgovore : podal si dokaj ozkogleden in omejen odgovor.Tudi varnostni pas za v avto je ze marsikoga ubil ...To sem hotel jaz prej omenit, pa sem potem raje izbral soroden (v bistvu enak) primer s cepljenjem. In dobil od Matthaia en zelo družbosloven odgovor
O.
Ampak to ne pomeni, da je problem v kamerah samih. Ampak v implementaciji.Ampak vsi zagovorniki kamer tlačijo čedalje več kamer na čedalje več mest. In to je praksa, ki poteka že desetletja. Res je, da se računalniki razvijajo in bo nekoč mogoče računalniško spremljati dogajanje. Do takrat pa mi prosim ne tlačite pod nos na vsak korak kamer, ki jih nihče ne gleda in služijo po mojem mnenju tako kot marsikatera obcestna svetilka izključno polnjenju žepov določenih krogov.
Problem je v tem, da se vsi hudi nasprotniki kamer trudijo jih ukiniti namesto, da bi se trudili, da se spremeni pogoje postavitve in uporabe.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakonodaja videonadzora (strani: 1 2 3 )Oddelek: Informacijska varnost | 35837 (16015) | St235 |
» | Ponarejanje DNK sledov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 9672 (7497) | poweroff |
» | Končno prve koristi od nadzornih kamer v Sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 19502 (15577) | Jux |