» »

Popup @ TV ?!?

Popup @ TV ?!?

darh ::

Vir: Slashdot

"The Atlanta Journal-Constitution is reporting that television execs and advertising agencies think product placement and the 30 second commercial spot are not getting the respect they deserves from us consumers, so in order to combat us ignoring them, there will be pop-up ads taking up the lower quarter of your screen during normal programming. Not only that, but the ads will run during relevant portions of the programming (see a guy shaving in the mirror, get a pop-up ad from a razor company). Do "They" think we just don't see enough advertising in a day? If you aren't busy throwing things through your television yet, you can read the article over here (with no pop-up ads)."


Mislm.. tole res sux.. je učinkovit način kako izgubit še več gledalcev, pa še killat se jih ne da tko kt na PCju... Sicer že tako ali tako ne gledam TVja ravno zaradi prevelike količine reklam, ampak potem bo tega še več... sux uglavnem... na netu itak zveš kar češ.

TV je po mojem stvar ki gre down, edina stvar, ki je lahko zanimiva, so nadaljevanjke, ostalo si lahko v večji kvaliteti dobiš iz drugih virov - seveda brez oglasov

Še v koloseju naj naštelajo popupe.... pol smo pa tam.. ;)
Excuses are useless! Results are priceless!

Gandalfar ::

saj jih imas .. prvih 15min na zacetku.. pa se potem, ko glavni junak pije Pepsi pa ima Adidas superge .. :>

Sergio ::

Hehe, ravno o tem bo članek na Slo-Techu čez kakšen mesec.

Hint:

Vzamite DVD od Matrice (sposodite si ga, karkoli).

Pojdite na sceno, kjer se Neo tepe z Smithom, v postaji za podzemno.

Vidite, ko pride vlak. Tri frejme, preden vlak zbije Smitha, boste v ozadju na zidu v barvi zidu (z bevelom) odkrili lepo subtilno reklamo. Bom naredil screenshot, če se mi bo dalo.

Pejte pogledat, je res fajn...

Aja, btw, subtilne reklame so prepovedane :D
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

TESKAn ::

Beh, namesto z kvaliteto poskušajo prit do kupca z kvantiteto...so d*****. Kake reklame prov rad pogleda človek - recimo strička v zmrzovalniku, ki trese sok (hehe, komu se ta reklama ni zdela fajn?) ali pa ona za OMV - ko gre pes po bencin...
Če bi naredili dobro reklamo, ne pa kupček govna™, bi ljudje gledali - tako te pa zasujejo z desetimi minutami sranja™, med katerim greš raje nekaj pojest ali pa preklopiš kanal. Heh, zadnjič gledam vojno zvezd na Pro7 - je bilo, reci in piši, za eno uro reklam. Tako lepo šestkrat po deset minut. Groza, rečem.
Torej, jaz bi jim dal nasvet - raje, kot da povečajo število reklam in uvedejo pop - upe, naj naredijo kaj na sami kveliteti reklam. Bodo dosegli več, ker je sedaj edina stvar, ki jo dosegajo s temi 'modernimi' metodami, izguba gledalcev.
Na (našo) srečo pa seveda še vedno obstajajo 'alternative' televiziji:).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

sketch ::

Kdo spremlja CikCak, na slo1 ali slo2? Tam lepo pokažejo, kaj je oglaševanje in vizualne komunikacije, ne pa tale šodr katerega nam servirajo po TVju (vložki, pralni prašek in deodoranti - Dokaz, ne Obljube! Lepo prosim... blargh...)

Sicer pa je rekalama za ACE prišla v ožji izbor v Cannesu na izboru za zlati lev.

lp
s.
Adapt and overcome.

Gandalfar ::

vcasih mi pride v roke tudi kaksen 'backup' posnetek ameriskih oddaj kjer reklame niso izrezane. Moram reci, da so veliko, veliko bolj zanimive kakor nase. (Magic the gathering, playstaion II, .. ) Pa saj, ce ze tako recimo primerjas MTV in POP TV so tam neprimerno bolj zanimive reklame za nas. Torej mlajso generacijo. Po pravici povedano kdaj pa bos prodajal gospodinjam pralni prasek ce ne med 'resnicnimi zgodbami'. Pa tudi tako je da marsikdo gleda krneki po teliviziji zvecer, ker nima boljsega za pocet..

Thrivial ::

Pri takih artiklih kot je pralni prasek ima tak tip reklam kot je najboljse razmerje cena/ucinkovitost. Povprecna gospodinja pac ni dokoncala likovne akademije in ne hodi v opero...

lp
:: Member of Eror Team ::

... and Eror Team is gone...

Kaboom ::

MTV reklame sux, kakorkoli obrneš vse reklame smrdijo, še posebej na MTVju ker so türške ali katerekoli že in potem njihove nadležni visoki vokal ki ti seka bobniče... da ne omenjamo namenskega utiševanja filmov / serij in vedno bolj glasnih reklam na Pro7, ko me ob enih vjutro iz postle vrže neka reklama med mirnim televizijskim programom ;) . -joke. ampak vseeno gledam Pr07 ker razturajo, na nekaterih področjih.

p.s. - oni dedek za ACEtom raztura :D
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.

bastadu ::

Sergio: Kakšne so to subtilne reklame?

Tomi ::

Na n-slik se pojavi neka slika. So delali poskuse, in ko je bilo v filmu na 20 slik mleko, je velika večina po filmu imela željo po mleku.
metrodusa.blogspot.com

para! ::

Samo še pop-up reklame na TVjih nam manjkajo. Kot, da že prekinitvenih reklam ni dovolj. Razumem, sicer, da se morajo tv postaje tudi preživljati in se niti ne pritožujem. Verjetno zaradi tega, ker TVja večinoma ne gledam. Samo to s pop-up reklamami je pa že, po mojem mnenju, kaplja čez rob.

TV postaje...ne vem, morda jim je nekako res usojen propad. Informacije dobimo na internetu kadar koli hočemo, v takšni ali drugačni obliki, tako da nam ni treba čakati na dnevnik; filme gledamo na DVDju ali v DivX formatu, tudi v kinu. Serije so res ena stvar, ki jih večinoma gledamo na TVju. Pa še te se vse bolj premikajo tudi na DVDje. Sicer pa bo čas pokazal svoje...

Subtilne reklame so zanimiva stvar. Nekaj let nazaj so se takšnega oglaševanja posluževala podjetja, kot so Coca-Cola. Na primer, film se je vrtel s 24 sličicami na sekundu, vsake toliko časa pa so na mesto 25. sličice vstavili sliko Coca-Cole. Po ogledu filma si je večina gledalcev želela piti Coca-Colo. Le-to pa so, kakopak, prodajali ravno pred kino dvorano :) Tovrstno oglaševanje pa je seveda prepovedano, kajti to je posiljevanje ljudi z določenim izdelkom. Nekako pride v podzavest in človek se ne odloči po lastni volji...vsekakor zanimivo.

Lp,
Jazz
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

Sergio ::

Še vedno vas naprošam, da greste pogledat tist odlomk iz Matrice :D
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

bastadu ::

Sergio: Čakamo na screenshot:\
;)

CaqKa ::

kaj za tale HP se gre?

darh ::

divje >:D
Excuses are useless! Results are priceless!

ABX ::

Sej za TV me boli kurac, pač je zastonj in naj vrtijo kar jim paše. Samo pa totalno popizdim ko grem v kino in sem prisiljen gledat 15 minut reklam. To mi res dvigne pritisk.

O.k pač zamudiš 15 minut samo ni to to!
Drugače pa je moj TV ugasnjen že ene dve leti, malce sem odtrgan od sveta, but who gives a shit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

TV reklame ki vam gredo najbolj na živce (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6810849 (8355) energetik
»

Prihaja tarčno oglaševanje na TV (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
719035 (6835) kuglvinkl
»

Škoda povzročena zaradi ne-gledanja reklam višja od piratiziranja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
6210643 (8031) Gregor P
»

Nov pristop k oglaševanju v igrah (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
536738 (5393) drejc
»

Če ne gledate reklam, ste tatovi

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
152486 (2486) TheD

Več podobnih tem