Novice » Igre » Nov pristop k oglaševanju v igrah
drejc ::
Igre se danes prodajajo večinoma zaradi grafike
My point exactly.
Stroški za izdelavo očesu prijazne igre so se drastično povečal (rabš vex Max, Maya,... dizajnerjev). Slabše kvalitete pa nekak nima smisla dewat ker te konkurenca in čas drugače povozta.
Tko da investicije založnikov za razvojne hiše iger gredo tja kjer je max dobiček, in tega se z oglasi da orenk povečat.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
klemen22 ::
Ah dej no ne trosit takih stvari okoli. Reševal česa? BAnkrota?
Si pomisliv TI preden si pritisnil na titi gumbek ki se kliče "Pošlji"? SI predstavljaš koliko založnikov in razvijalcev je šlo v zadnjih 10 letih rakom žvižgat? Si pomisliv to preden odpreš prodajalno bučk?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
BluPhenix ::
Zakaj pa so šli rakom žvižgat? Zato, ker niso imel sponzorjev?
Ja res je, če bi imeli veliko sponzorjev, bi lahko naprej ostajali in delali podpovprečne stvaritve. Takih si želimo. Tega si želimo, ja. Ne samo licnčnih katastorf, ampak licenčnih katastrof polnih oglasnega materijala. Super, kar tako naprej!
Vem, pa da je bilo veliko firm ukinjenih, ker so jih kupile druge, ampak tisto je druga zgodba.
Stroški razvoja drastično povišali. Ja so se v zadnjih desetih letih so se res drastično povišali. Prav tako pa tudi prodaja iger. Če bi bili stroški previsoki, nebi imeli sedaj takih korporativnih založnikov, z ogromnim kapitalom in dobičkom. Tako da je tako zagovarjanje IMO precej zgrešeno. Sploh ne vem zakaj bi kdo zagovarjal založnike, ker s tem samo pljuva v lastno skledo.
Ja res je, če bi imeli veliko sponzorjev, bi lahko naprej ostajali in delali podpovprečne stvaritve. Takih si želimo. Tega si želimo, ja. Ne samo licnčnih katastorf, ampak licenčnih katastrof polnih oglasnega materijala. Super, kar tako naprej!
Vem, pa da je bilo veliko firm ukinjenih, ker so jih kupile druge, ampak tisto je druga zgodba.
Stroški razvoja drastično povišali. Ja so se v zadnjih desetih letih so se res drastično povišali. Prav tako pa tudi prodaja iger. Če bi bili stroški previsoki, nebi imeli sedaj takih korporativnih založnikov, z ogromnim kapitalom in dobičkom. Tako da je tako zagovarjanje IMO precej zgrešeno. Sploh ne vem zakaj bi kdo zagovarjal založnike, ker s tem samo pljuva v lastno skledo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
drejc ::
Če bi bili stroški previsoki, nebi imeli sedaj takih korporativnih založnikov, z ogromnim kapitalom in dobičkom
Samo in le zato jih imamo.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Battlefield 2142 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8255 (4885) | svetetko |
» | Ketere igre v VistiOddelek: Igre | 2009 (1570) | >>><<< |
» | boti za battlefield 2 multiplayerOddelek: Igre | 1800 (1672) | RedStar |
» | Katera igrica je najboljša za igro prek interneta? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6474 (4752) | PaX_MaN |
» | Nov pristop k oglaševanju v igrah (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 6726 (5381) | drejc |