Forum » Zvok in slika » 32 bitne barve???
32 bitne barve???
DixieFlatline ::
Pri specifikacijah grafičnih kartic povsod zraven piše, kakšno barvno globino so zmožne prikazati. Kako se izračuna, koliko barv je zmožna prikazati grafična kartica z npr. 32 bitno globino? To mi nikoli ni bilo jasno, zato seveda prosim za razlago.
Hvala.
Hvala.
Sergio ::
2 na x-to potenco.
v tvojem primeru 2^32.
sam je težava. možno je, da so v 32 bitne barve vključeni še alpha kanali.
v tem primeru imaš 2^24 ali pa 2^16 možnih barv.
če govoriš za navadno 2D sliko, pol 2^32.
v tvojem primeru 2^32.
sam je težava. možno je, da so v 32 bitne barve vključeni še alpha kanali.
v tem primeru imaš 2^24 ali pa 2^16 možnih barv.
če govoriš za navadno 2D sliko, pol 2^32.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Brane2 ::
Če imaš 32-bitno globino, je verjetno da imaš po 8 bitov za vsako barvno komponento in zadnjih 8 bitov, ki ne pridejo konkretno skozi RAMDAC-e, ampak služijo za prikaz prozornosti ali za kaj drugega.
V tem primeru ti da 8 bitov na vsaki barvni komponenti 2^8=256 kombinacij. Ker pa je vsak pixel sestavljen iz treh barvnih komponent (rdeča, zelena, modra), je vseh kombinacij 256x256x256, torej 2^24 ali 16.777.216 kombinacij.
Kapish ?
V tem primeru ti da 8 bitov na vsaki barvni komponenti 2^8=256 kombinacij. Ker pa je vsak pixel sestavljen iz treh barvnih komponent (rdeča, zelena, modra), je vseh kombinacij 256x256x256, torej 2^24 ali 16.777.216 kombinacij.
Kapish ?
ender ::
32-bitna barvna globina se uporablja namesto 24-bitne zato, ker procesorji veliko lažje prežvečijo podatke, ki so oblikovani v enote, katerih velikost je potenca števila 2. 24 bitov=3 byti, 32 bitov=4 byti. Če imaš v Windowsih nastavljene 32-bine barve, to preprosto pomeni, da je 8 bitov uporabljenih le kot polnilo za dosego potence 2. V igrah pa se teh 8 bitov ponavadi uporablja za alfa kanal (prosojnost)
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov ekran - elipseOddelek: Pomoč in nasveti | 5637 (5035) | Opkow |
» | Obdelava slike - orodje Resize - FiltriOddelek: Zvok in slika | 2279 (1860) | G@c |
» | R300 prvi z 128-bitnimi barvamiOddelek: Novice / Grafične kartice | 2234 (2234) | coderock |
» | Nov članek izpod Senitelovih prstovOddelek: Novice / Nova vsebina | 2103 (2103) | BigFoot |
» | PhotoshopOddelek: Zvok in slika | 1561 (1416) | ferjan |