Novice » Znanost in tehnologija » Vetrne elektrarne nad New Yorkom
sword ::
Poleg tega bi se verjetno take naprave v zraku precej premikale sem in tja ob spremembah vetra. Kar pa pomeni, da če ne želimo trkov teh turbin, lahko postavimo le eno na precej veliko območje (stožec z dolžino stranice 9 km, premer oz. kot pri vrhu pa je težko ocent).
Fuzija je prava pot.
Eidt: typo
Fuzija je prava pot.
Eidt: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sword ()
Pyr0Beast ::
Dvomim, da bi bila to težava v kolikor se vse take stvari premikajo hkrati z vetrom :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
mihamedo ::
ah daj no folk če so lohk rusi zepeline v zrak spravl bombe gor naložil itd itd itd .. da pa ene elektrarne nebi mogl u luft spravt bi pa tud blo smotan.. vprašanje če se splača je pa itak že rešeno. NE splača se.
-AMD phenom 955be @4.0ghz--
- 4x4gb ocz vengeance 8.8.3.7@2000--
-revodrive x2 220gb-2x spinpoint f3 500gb
- 4x4gb ocz vengeance 8.8.3.7@2000--
-revodrive x2 220gb-2x spinpoint f3 500gb
edge540 ::
ah daj no folk če so lohk rusi zepeline v zrak spravl bombe gor naložil itd itd itd .. da pa ene elektrarne nebi mogl u luft spravt bi pa tud blo smotan..
Cepelini so leteli v mirnem, če je malo močneje pihalo so imeli velike težave.
Jetstreami pa pihajo 150 km/h. Če hočeš dosti helija, rabiš velik volumen. Za velik volumen rabiš veliko strukturo, ki pa ustvarja nesmiselno velik upor pri taki hitrosti vetra, ne glede na to kake oblike je.
MrStein ::
Mipe:
"hraniti gigavat" je nesmisel. Enako kot "hraniti sekundo".
Glede kabla: v sloveniji imamo na stotine kilometrov daljnovodov. Tistih 9 km bodo že porihtali. Brez skrbi.
sword:
OK. Kje lahko kupim ?
Ko bomo znali shraniti gigavate
"hraniti gigavat" je nesmisel. Enako kot "hraniti sekundo".
Glede kabla: v sloveniji imamo na stotine kilometrov daljnovodov. Tistih 9 km bodo že porihtali. Brez skrbi.
sword:
Fuzija je prava pot.
OK. Kje lahko kupim ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Pyr0Beast ::
Wh
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
opeter ::
Kaj pa, če bi te elektrarne imele neke akumulatorje/baterije, ki bi se v primeru, da se napolnijo, bili zamenjani z praznimi? Napolnjene akumultaroje pa bi z nekimi transportnimi plovili prinesli nazaj na zemljo?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Pyr0Beast ::
Da, gravitacija bi zagotovo naredila svoje.
Pretežko IMO. Raje konkreten kabel in centralno postajo.
Pretežko IMO. Raje konkreten kabel in centralno postajo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Azrael ::
>Kaj pa, če bi te elektrarne imele neke akumulatorje/baterije, ki bi se v primeru, da se napolnijo, bili zamenjani z praznimi? Napolnjene akumultaroje pa bi z nekimi transportnimi plovili prinesli nazaj na zemljo?
Ne.
Malo daljše razmišljanje zakaj ne: Katero plovilo bi zmoglo dostavo?
Letalo zaradi preredkega zraka ne bo letelo pri hitrosti manjši od 150km/h, kar je nujno, da bo ob stalnih vetrovih lahko nepremično lebdelo nad tlemi zraven te elektrarne in izvršilo pretovor.
Helikopter tudi odpade zaradi preredkega zraka.
Ostane še cepelin, vodljiva zračna ladja, Največji enoti vseh časov sta bili ladji LZ129 Hindenburg in LZ130 Graf Zeppelin, opis.
Zračni ladji sta kljub svojim meram lahko nosili le 10 ton tovora!
10 ton današnjih najboljših akumulatorjev shrani 1500kWh ( vir).
1500kWh pa je malo manj kot 150l dizelskega goriva (isti vir)- ob predpostavki, da uporabimo ladjo razreda Hindenburg. Bo cepelin prišel gor in dol za količino goriva, pri kateri kamijonarji pravijo, da so že bolj suhi? Najbrž ne.
Seveda sem zanemaril probleme, da je bila največja hitrost teh dveh zračnih ladij 131km/h, da sta bili polnjeni z vodikom in bi pri polnitvi s helijem, dvignili manj in seveda, koliko energije bi porabili za izdelavo novih zračnih ladij, saj je od obeh omenjenih ohranjeno samo nekaj koščkov in orumenelih fotografij.
Ker bo zmaj iz novice s primerno zajlo itak zakljukan na tla, je mnogo bolj smiselno to povezavo izkoristiti še za prenos energije. Kakšni pa bo morala biti tista kljuka na tleh pa je poglavje zase.
Ne.
Malo daljše razmišljanje zakaj ne: Katero plovilo bi zmoglo dostavo?
Letalo zaradi preredkega zraka ne bo letelo pri hitrosti manjši od 150km/h, kar je nujno, da bo ob stalnih vetrovih lahko nepremično lebdelo nad tlemi zraven te elektrarne in izvršilo pretovor.
Helikopter tudi odpade zaradi preredkega zraka.
Ostane še cepelin, vodljiva zračna ladja, Največji enoti vseh časov sta bili ladji LZ129 Hindenburg in LZ130 Graf Zeppelin, opis.
Zračni ladji sta kljub svojim meram lahko nosili le 10 ton tovora!
10 ton današnjih najboljših akumulatorjev shrani 1500kWh ( vir).
1500kWh pa je malo manj kot 150l dizelskega goriva (isti vir)- ob predpostavki, da uporabimo ladjo razreda Hindenburg. Bo cepelin prišel gor in dol za količino goriva, pri kateri kamijonarji pravijo, da so že bolj suhi? Najbrž ne.
Seveda sem zanemaril probleme, da je bila največja hitrost teh dveh zračnih ladij 131km/h, da sta bili polnjeni z vodikom in bi pri polnitvi s helijem, dvignili manj in seveda, koliko energije bi porabili za izdelavo novih zračnih ladij, saj je od obeh omenjenih ohranjeno samo nekaj koščkov in orumenelih fotografij.
Ker bo zmaj iz novice s primerno zajlo itak zakljukan na tla, je mnogo bolj smiselno to povezavo izkoristiti še za prenos energije. Kakšni pa bo morala biti tista kljuka na tleh pa je poglavje zase.
Nekoč je bil Slo-tech.
Pyr0Beast ::
>
Večina teže teh cepelinov je odpadla na močne dizelske motorje in gorivo.
Večina teže teh cepelinov je odpadla na močne dizelske motorje in gorivo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Solarna elektrarnaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 9532 (1525) | Likalnik |
» | Povezava vetrnice v domače omrežjeOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1401 (1027) | int47 |
» | Bi Slovenija morala izstopiti iz EU ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 16488 (13778) | Buggy |
» | Račun za elektriko (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 19139 (11326) | nUUb |