» »

[Vse o DSLR]

[Vse o DSLR]

Temo vidijo: vsi
««
83 / 92
»»

Okapi ::

Marumi je v razredu kot Hoya in B+W. Ne smeš pričakovati, da bo kaj boljši od Hoye, ker je malo dražji, ne bo pa nič slabši.

Sicer je pa kar nekaj testov na netu, malo poguglaj.

dottor ::

Hvala obema. Nisem pričakoval da bo boljši, kvečjemu v istem razredu. Tako da bom kar tega vzel da se ne rabim lovit s poštarjem.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

no comment ::

Imam enega. Ko sem ga pred leti kupil, je bil prakticno najcenejsi in dobro ocenjen na nekem primerjalnem testu (mislim, da je bil lenstip.com).

mulc007 ::

White balance (nastavitev beline)
Ali je namen te funkcije ta da aparatu sporočimo kakšna je temperatura objekta?

Zanima me tudi ali je za ročno določanje beline res vseeno ali uporabiš bel list ali pa nevtralno sivega. Bo rezultat enak?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mulc007 ()

nejcek74 ::

mulc007 je izjavil:

Ali je namen te funkcije ta da aparatu sporočimo kakšna je temperatura objekta?

Ne, namen te funkcije je da aparatu sporocis kakšna je temperatura svetlobe. Ce uporabljas RAW format, se ti ni treba ukvarjat s tem.

mulc007 je izjavil:

Zanima me tudi ali je za ročno določanje beline res vseeno ali uporabiš bel list ali pa nevtralno sivega. Bo rezultat enak?

Mislim da funkcija v fotoaparatu ponavadi potrebuje bel list papirja. Sive tablica je ponavadi uporabna v programu za obdelavo fotografij. Poglej v navodila svojega aparata, preglej fukcije v programu.

Poguglaj za obsirno razlago.

zobnik ::

Razmišljam, da bi iz digitalca canon sx prešel na DSlr, gledam Nikkon 3100d
Ker nimam pojma, o tem nikkonu, me zanima, če se splača menjat

jype ::

Zelo odvisno od tega, kaj misliš fotografirat.

zobnik ::

naravo

jype ::

Če to pomeni ptiče, potem sta SLR in dober teleobjektiv smiselna, če smreke, potem je pa bolje, da kupiš mirrorless, ker je precej manj zajeten in ponuja vse, kar boš potreboval.

dottor ::

Če gledaš tisti set D3100 + 18-105 za 100€ na bolhi kupi, sprovaj in če ti ne odgovarja prodaj dalje za isti denar. Kot naravo je pa 100 in 1 stvar. Lahko je to živali, drevesa, panoramski posnetki okolice, ... Pa zavedaj se da z DSLRjem pride dodatna teža ki jo moreš nosit s seboj.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

a_borlak ::

Pa če poznaš koga, ki se vsaj malo spozna na fotoaparate, ga vzemi s seboj, da pregledata vse skupaj. Sicer pa 100€, kupi.

zobnik ::

Bolj se poraja vprašanje, če bo sploh delal, 100 evrov
Al pa bi raj en žepni fotoaparat za slikanje pokrajine so še telefoni dobri.

dottor ::

Delalo bo ampak računaj da je D3000 serija vstopni razred in da je D3100 prišu vn leta 2010. KIT 18-105 objektiv je še kar soliden. Dodatne objektive pa boš sproti vidu če jih boš potreboval (sploh kakšne manjše tipa 10-20, 35 1.8, ...). Če rabiš nekoga da ga pregleda in ga boš prevzel v Ankaranu sem jaz iz Kopra pa lahko pridem s tabo in pogledam. Sem pa sam ene 2 leti vzel rabljen D200+Grip za 150€ kot sekundarni fotoaparat pa ga dosti krat vzamem tudi kot primarni, ker kljub starost in omejitvam dela res super in se komot prilagodiš na omejitve.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

polozweii ::

Nekje sem prebral da je ICM profil narejen za Windows, ICC pa je za Mac računalnik.

Danes sem naletel na ta link, ki govori malo drugače.
https://hkdirect.pantone.com/customer-s...

Ali se ICC profil za monitor lahko uporablja v Windowsu oz. mu je potrebno le spremeniti končnico .ICC v .ICM?

zobnik ::

A pa ni ta nikon d3000 vseeno prestar za solidne slike.

Recimo tele slike se mi zdijo nekaj v rangu sodobnih digitalcev.
https://onfotolife.com/camera_sample_im...

zobnik ::

joze67 ::

zobnik je izjavil:

A pa ni ta nikon d3000 vseeno prestar za solidne slike.

Recimo tele slike se mi zdijo nekaj v rangu sodobnih digitalcev.
https://onfotolife.com/camera_sample_im...

Od katerega leta naprej pa misliš, da so slike solidne? Praviloma je težava za fotoaparatom, ne v njem.

dottor ::

Pač odvisno kako ga uporabljaš, kot je napisal joze67 je vedno problem v tistem ki zadevo drži v rokah, fotoaparat je več kot dovolj zmogljiv. Sam še vedno dosti krat v roke vzamem D200 pa pridejo fotografije super, sploh ko pogruntaš kje so meje in se navadaiš na tistih par AF točk začneš uporabljat drugačne tehnike fotografiranja ker dan danes je AF točk že tolko da s ene rabiš niti trudit.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

zobnik ::

Najbolj me skrbi da bi zaradi svoje zastarelosti delal slike na nivoju kakega sdobnega digitalca za 200-300 evrov.
Dosedaj sem uporabljal digitalce pa neke posebne razliek ni v slikanju, sem vse funkcije uporabljal pri različnih vremenskih situacijah pa so slike vse tam tam, celo slabše če preveč šariš po nastavitvah...al pa ne znam...nimam časa...

dottor ::

Kot sem rekel, lahko vzameš tistega za 100€ v Ankaranu in če vidiš da ti ni po godu ga prodaš dalje za isti denar.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

zobnik ::

na kaj pa moram bit pozoren pri nakupu

jype ::

zobnik je izjavil:

Najbolj me skrbi da bi zaradi svoje zastarelosti delal slike na nivoju kakega sdobnega digitalca za 200-300 evrov.
Fotografije dela fotograf, ne fotoaparat.

dottor ::

zobnik je izjavil:

na kaj pa moram bit pozoren pri nakupu

Preveri da autofockus deluje (se pravi tako v fotoaparatu kot v objektivu, preveri da nima sledi padcev, da pridejo fotografije dovolj ostre in da normalno piše in bere iz kartice. Kot sem rekel če ga greš osebno iskat lahko grem s tabo pa pregledam za sigurno. Dejansko če vse dela kot more mu nima kaj bit. Pa povpraši po št. narejenih fotografij saj ti proizvajalec na zaklop "garantira" 100.000-150.000 prožitev.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Tac20 ::

Če moj stari Nikon D50 "lahko" dela dobre fotke (resolucija je majhna ampak senzor je vseeno velik, to pa prinese kvalitetno fotko), potem jih tudi Nikon D3000. Samo poznati moraš omejitve fotoaparata in lahko delaš res dobre zadeve.

Področje kjer so novejši modeli res kot dan in noč v primerjavi s starimi je ISO performance. Na D50 imaš močno prisoten šum zelo kmalu na nizkih ISO vrednosti, medtem ko na novejših tudi ISO3200 še vedno zelo OK, ali pa celo višje vrednosti.

Kot je rekel nad mano, pa le preveri število proženj, menjava zaklopa je kar strošek.

zobnik ::

men so rekli da je škoda gnarja, objektiv je švoh druga cifra 55

dottor ::

Tac20: ja ISO se res pozna, recimo na D7100 lahko fotografiram pri ISO6400 pri D200 pa ISO1250 čeprav ne uporabljam ISO nad 1000 res razen če kak koncert fotografiram, ozvezja alpa živali (ko imaš f/6.3).

zobnik: za se naučit je vrh glave, kar se tiče objektiva ga imam in sem ga kar uporabljal, kolegica ki pa občasno fotografira prostore in aranžmaje dela vse z njim. Da je švoh ne boš opatu dokler ne boš kakšen boljši kos stekla dal gor ampak za začetek in za "splošno" uporabo ti bo več kot dovolj.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Tac20 ::

dottor je izjavil:

Tac20: ja ISO se res pozna, recimo na D7100 lahko fotografiram pri ISO6400 pri D200 pa ISO1250 čeprav ne uporabljam ISO nad 1000 res razen če kak koncert fotografiram, ozvezja alpa živali (ko imaš f/6.3).

zobnik: za se naučit je vrh glave, kar se tiče objektiva ga imam in sem ga kar uporabljal, kolegica ki pa občasno fotografira prostore in aranžmaje dela vse z njim. Da je švoh ne boš opatu dokler ne boš kakšen boljši kos stekla dal gor ampak za začetek in za "splošno" uporabo ti bo več kot dovolj.


Res je, zadeva je celo tako dobra da v 80% primerov ko fotkam uporabim kar "auto-iso" da fotič sam presodi koliko mora dati ISO, pa mu daš zgornji cap na npr. 6400 in se ni potrebno obremenjevat z nastavljanjem le tega. Redko je prisotno preveč šuma, so pa izjeme (izredno slabi svetlobni pogoji). Predvidevam da je na novejših modelih funkcija še tok bolj "sposobna".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tac20 ()

dottor ::

Osebno če odmislim 150-600 so vsi ostali objektivi na f/1.8 in f2.8 kar je v večina primerih dovolj da ne rabi it ISO čez jurja.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

pikachu004 ::

Živjo,

prej pol leta sem kupil svoj prvi DSLR, Canon 77d, link. Dobil sem kitr objektiv 18-55, kupil sem še EF 50mm f/1.8.
V tem času sem naredil kaj nekaj fotogrtafij in ugotovil, da me najbolj pritegne športna fotografija.

Tukaj opazim omejiteve pri trenutnem aparatu.
1. High-speed Continuous Shooting at up to 6.0 fps. Res je up to, ker se buffer zelo hitro napolni in teh 6 postane 1-2.
2. Autofocus deluje tako-tako. Sicer nisem probal drugih, ampak kakorkoli testiram, je v fokusu cca 50% slik. Če slikam tekača od od strani je autofokus še kar ok, ko pa se približuje - takrat je v fokusu manj kot 50% slik. Torej imam v fokusu max 3 slike na sekundo.
3. Kit objektiv je v večini primerov prepočasen, poleg tega je najmanjši F 4.5, s čimer ne dobim željene zamegljenosti. 50mm je glede hitrosti in zamegljenosti veliko bolši, je pa seveda omejen na 50mm.
4. slaba kvaliteta slik pri visokem ISO.
5. 1/4000 najvišja hitrost

Kaj lahko naredim?

Za začetek potrebujem objektiva 24-70 in 70-200. Kasneje bom potreboval še kaj takega kot je 150-600, ali kak prime objektiv 300mm/400mm ali zoom 150mm-600mm.

Kot vidim, potrebujem full frame body in zgornja dva objektiva. Gledal se Canon, Nikon in Sony. Budget za body sem si postavil do 2500€.

Canon:
-EOS 5D Mark 4: 3000€, samo 7fps
-EOS 6D Mark 2: 1500€, samo 6,5fps, fokus točke samo na sredini senzorja
-EOS RP: 1500€, samo 4-5 fps
-EOR R: 2500€, 8fps - na youtube slabi reviewi, sploh glede autofocusa

Nikon:
-D850: 3200€. po reviewih med boljšimi, cena ugodna za kar dobiš. Škoda da ima smao 7fps. Sicer jih doseže do 9 z battery gripom, ki pa stane cca 400€.
-D810: 2800€, predhodnik od D850, samo 5fps.
-D750/D610: 1400€, 6-7fps.
-Z6: 2000€, 10fps

Sony:
-A7 iii: 2100€ 10fps

Nobenega od zgornjih nisem še držal v roki, prebral sem nekaj opisov in pogledal youtube reviewe.

-Canon DSLR se mi ne zdijo primerni, EOS R tudi naj ne bi bil namenjen športu, ker ima slab autofokus?
-Nikon D850 je dosegljiv, glede na ostale preformance semi zdi ok. Se vam zdi vreden 3500€ za to kar potrebujem?
-Nikon D750 se mi zdi ugoden entry level full frame. Je primeren za kakšno leto, dokler ne pridejo ven novi modeli z boljšim autofokus in več fps?
-Z6: po posodobitvi na firmware 2.0 naj bi bile težave z autofokusom rešene. Kako se vam zdi ta aparat? Ga ima kdo, kako se obnese?

-Sony: najbolši autofokus, ampak premalo objektivov za to kar rabim. Trenutno ne pride v poštev.

Kako se vam zdi ta izbira in kateri objektiv?
Z6, 2000€
objektiv 24-70 f2.8 (Tamron, Tokina ali Sigma) 1100-1300€
objektiv 70-200 f2.8 (Tamron ali Sigma) 1100-1300€

kasneje še 150-600

Hvala!

freesty ::

Za sport je boljse, da mogoce vzames crop. Kaksen nikon d500. Ima velik buffer in 10fpsjev. Stane dosti manj od D850. Avtofokus je tudi on point. Pa se 70-200 leca postane 105-300mm, kar je tudi boljse za sport.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Okapi ::

Ali pa še malo bolj "crop", Olympus E-M1 II, 1500 evrov, 18 slik/sek ...

a_borlak ::

Kolega pravi, da Z6 radi kupujejo za drugi body. Če iščeš za šport, poglej še Olympusa E-M1 mark II ali Panasonica G95, prvi ima do 60 posnetkov na sekundo, drugi 9. Olympus ima krasen objektiv z goriščnico 40-150mm f2.8 (80-300 na FF), ki ga dobiš včasih ceneje, kot razne 70-200 f2.8, pa vse skupaj je lažje, z E-M1 II pa tudi vodoodporno.

pikachu004 ::

Crop frame mi ne pride v poštev, ker se množi tudi f, zaradi česar pride do manj zamegljenosti-bokeha.

Zgodovina sprememb…

freesty ::

Ce je razdalja med fotoaparatom in objektom enaka pri cropu in FF bo bokeh enak(pri istem f). Ce pa s crop aparatom stopis malo nazaj, da dobis isti kader potem pa bo vec bokeha pri FF.

Za sport se mi zdi, da ti bo bolj prav prisel crop, ker bos stal z enako leco na enaki tocki, ker bo pred tabo verjetno ograja. Torej na cropu bos iz 200mm dobil primerljivih 300mm, torej verjetno boljsi kader+isti bokeh. Upostevati se moras, finance, pri cropu lahk uporabis 70-200 in dobis do 300mm efektivne razdalje. Pri FF bos rabil novo leco. 300mm 2.8 pa ze ni vec tak poceni. Pa se razlika v bodiju... Zapravis par 1000 eur za zanemarljivo razliko.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Lonsarg ::

FF je kralj za slikanje v slabši svetlobi, ni pa ravno praktičen za zoom 200mm+, cena in velikost gresta v nebo..

So pa res v zadnjih časih FF cene tako padle(od bodyjev ne od leč) da je kar mamljivo, moj fokus je na low-light in tu zmaga tako po ceni kot zmogljivosti A7 iii.

BigWhale ::

pikachu004 je izjavil:

Crop frame mi ne pride v poštev, ker se množi tudi f, zaradi česar pride do manj zamegljenosti-bokeha.


Pa si to dejansko sprobal? Si prosil kolega naj nardi dve fotki, kjer bo framing pdooben in je bila tista na FF senzorju objektivno toliko boljsa, da ves, da rabis FF senzor? :)

Ker pri 200mm in razdalji 15m je razlika v DOF minimalna.

Namrec, ce rabis res visok framrate, potem vzames Canon 7DMk2, ki ima 10fps in v raw nacinu 30 framov bufferja, v jpeg pa preko tisoc frame-ov, z ustrezno memory kartico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Barko ::

@pikachu004: crop lahko (ni pa v navadi) uporabiš za športni fotografijo, pri športni fotografiji je bokeh nepomemben. Z6 + ostale mirorless, ne kupuj za športno fotografijo, če boš pa delal koncertno fotografijo pa seveda lahko. Mirorless je zdaj hype, ima pa tudi svoje slabe lastnosti amapak to si v trenutni evforiji nekateri ne dajo dopovedati. Seveda nisi inn, profi in the best, če nimaš mirrorless. Enako kot pri telefonih. Poglej malo po resnih forumih/testih - ne samo youtube gledat.

@freesty: argument, da naj vzame crop zato, da bo bližje je brezvezen. Če fotografiraš nogometno tekmo si itak ob igrišču - bližje verjetno ne gre, če fotografraš slalom, si ob progi. Če želiš bližji posnetek je pač potrebno imeti ustrezen objektiv. Je pa res, da cena opreme lahko doseže ceno avtombila nižjega srednjega razreda. Bližnjice tukaj brez sklepanja kompromisov ni.

Pa še nekaj, ni vse v fps - upoštevaj pa da za "rafalno" fotografiranje v RAW, potrebuješ dobro oz. odlično kartico, za katero boš z lahkoto odštel 100 (ali več) EUR. Pa malo poglej še kako boš fotografije obdelal oz. primerjaj velikost datotek, da se računalnik ne bo sesedel, ko boš zagnal katerega od programov za urejanje fotografij.

@Lonsarg: "FF je kralj za slikanje v slabši svetlobi, ni pa ravno praktičen za zoom 200mm+ ...." lahko to malo pojasniš?

za konec ....itak, se ti bo zgodilo, da boš kupil "napačni" fotoaparat - pa ne zato, ker bi narobe izbral amapak zato, ker boš, če boš dosti fotografiral ugotovil, da določenih stvari pač z izbranim fotoaparatom ne moreš narediti oz. le s težavo, še posebej če boš razen športa fotografiral še kaj drugega.

freesty ::

@Barko ja res je, da ce budget ni problem pac vzames najboljso stvar, ki jo dobis. Potem bi verjetno gledal D5 in podobne bodije. Moj point je bil, da pri sportu ne bo tako pomembne razlike v bokehu, kot pa bi pridobil z vec fpsji in nizjo ceno za kar lahko kupis dodaten objektiv.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

pikachu004 ::

BigWhale je izjavil:

pikachu004 je izjavil:

Crop frame mi ne pride v poštev, ker se množi tudi f, zaradi česar pride do manj zamegljenosti-bokeha.


Pa si to dejansko sprobal? Si prosil kolega naj nardi dve fotki, kjer bo framing pdooben in je bila tista na FF senzorju objektivno toliko boljsa, da ves, da rabis FF senzor? :)

Ker pri 200mm in razdalji 15m je razlika v DOF minimalna.

Namrec, ce rabis res visok framrate, potem vzames Canon 7DMk2, ki ima 10fps in v raw nacinu 30 framov bufferja, v jpeg pa preko tisoc frame-ov, z ustrezno memory kartico.


Nisem probal. To sem videl v tukaj: Crop Factor: Why you multiply the aperture by the crop factor when comparing lenses

in tukaj: https://fstoppers.com/education/underst...

dottor ::

Nevem če jaz slabo vidim ampak se mi to zdi enako:



Razlika na stane ko hočeš dosešt isto forografijo med dvema, ker si na različni razdalji in se ti pol vse spremeni:




Škoda da ni objavu še ISO in shutter speed da se dejansko vidi če je razlika krat crop factor.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

freesty ::

@dottor pri prvem primeru je enaka leca in enaka razdalja od senzorja do objekta in tako je enak bokeh.

Pri drugih dveh pa je isti kader, pri drugi je za to poskrbljeno z drugo leco. Pri zadnjem pa z vecjo razdaljo in je zato bokeh bolj izrazit pri FF aparatu.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

BigWhale ::

pikachu004 je izjavil:


Nisem probal. To sem videl v tukaj: Crop Factor: Why you multiply the aperture by the crop factor when comparing lenses

in tukaj: https://fstoppers.com/education/underst...


To ti ne pomaga prav nic. Pogoji fotografiranja so bili popolnoma drugacni kot jih bos imel ti recimo pri fotkanju odbojke na plazi na vrocem popoldanskem soncu ali pa pri fotkanju nogometne tekme zvecer pod reflektorji.

Preden vrzes tri jurje za opremo, si to opremo sposodi in jo stestiraj. Potem bos videl kaksne rezultate bos dobil. Ce gres na full frame in bi rad vec kot 6-7fps, potem bos moral z roko do komolca v zep. :)

https://www.bhphotovideo.com/explora/ph...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

DrSergioDJ ::

Jaz sploh ne vem kaj sploh kompliciraš z milijon fps, jaz brez problema že nekaj let za NLB fotkam športne igre (tako lastne, kot skupne bančne igre v Poreču) z Canon 5D3, ki ima "samo" 6fps, pa to nikoli ni bila ovira, da ne bi bil za omenjeno delo plačan, stranka pa zadovoljna s fotografijami.

Nasploh vidim, da si prvi DSLR prijel v roke šele pred pol leta, tako da mogoče rabiš najprej še malo prakse in naštudirati razne autofokus nastavitve, ne pa takoj gledati za bodyi po 2k+ EUR. Če pa te srbi denar, pa poglej za rabljenimi Canon 1DX, ki je še vedno ena izmed najboljših izbir za športno fotografijo.

Jaz sem letos sicer menjal na A7III (ker več snemam kot fotkam), a me prvo športno fotkanje čaka šele proti koncu septembra, tako da prej težko podam mnjenje, če je boljši oz. slabši od 5D3.

Tvojega zapisa, da ima Sony premalo objektivov tudi ne razumem. Dobiš tako 24-70 kot 70-200 in še marsikaj. Razlika je le ta, da so Sony objektivi ponavadi najdražji med ostalo konkurenco (Canon, Nikon). Sam imam za zdaj Sigmine objektive (EF mount), ki s Sigma adapterjem delujejo zadovoljivo dobro in ne vidim neke večje potrebe po menjavi na Sony objektive (od Sony objektivov imam za zdaj samo 28mm F2 zaradi majhnosti in teže, da lahko body in lens spravim na mali, enoročni gimbal).
...

pikachu004 ::

DrSergioDJ: Jaz sploh ne vem kaj sploh kompliciraš z milijon fps, jaz brez problema že nekaj let za NLB fotkam športne igre (tako lastne, kot skupne bančne igre v Poreču) z Canon 5D3, ki ima "samo" 6fps, pa to nikoli ni bila ovira, da ne bi bil za omenjeno delo plačan, stranka pa zadovoljna s fotografijami.

Ker kupujem nov body in je fps ob dobrem autofokusu pomembno za šport?

DrSergioDJ: Nasploh vidim, da si prvi DSLR prijel v roke šele pred pol leta, tako da mogoče rabiš najprej še malo prakse in naštudirati razne autofokus nastavitve, ne pa takoj gledati za bodyi po 2k+ EUR. Če pa te srbi denar, pa poglej za rabljenimi Canon 1DX, ki je še vedno ena izmed najboljših izbir za športno fotografijo.

Torej naj se vrnem in vprašam čez 10 let?

DrSergioDJ: Tvojega zapisa, da ima Sony premalo objektivov tudi ne razumem. Dobiš tako 24-70 kot 70-200 in še marsikaj. Razlika je le ta, da so Sony objektivi ponavadi najdražji med ostalo konkurenco (Canon, Nikon). Sam imam za zdaj Sigmine objektive (EF mount), ki s Sigma adapterjem delujejo zadovoljivo dobro in ne vidim neke večje potrebe po menjavi na Sony objektive (od Sony objektivov imam za zdaj samo 28mm F2 zaradi majhnosti in teže, da lahko body in lens spravim na mali, enoročni gimbal).

Ker razen Tamrona 28-75 ni objektivov drugih proizvajalcev, ki bi jih potreboval. Sonyjevi so 2-3x dražji od objektivov, ki bi jih lahko uporabljal na Canonu ali Nikonu.

BigWhale ::

DrSergioDJ je izjavil:

Jaz sploh ne vem kaj sploh kompliciraš z milijon fps, jaz brez problema že nekaj let za NLB fotkam športne igre (tako lastne, kot skupne bančne igre v Poreču) z Canon 5D3, ki ima "samo" 6fps, pa to nikoli ni bila ovira, da ne bi bil za omenjeno delo plačan, stranka pa zadovoljna s fotografijami.


Glej s 6fps ne mores NIC fotkat, NIC! Ce pogledas YT videe, ti je takoj vse jasno. Enostavno ne mores! Ce nimas full frame mas mogoce FPS sam nimas pa _BOKEH_! ;>

pikachu004 je izjavil:

Ker kupujem nov body in je fps ob dobrem autofokusu pomembno za šport?


A si v ocenjevanje fotografij ze nalimal kaksno svojo fotko? Dej mal. Da vidimo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Okapi ::

Ja, vedno je koristno videti kakšno fotko, ki demonstrira slabost premajhnega tipala. Se pravi, tako z dobrim motivom, pravilno osvetljeno in izostreno, aampak da ima preveliko globinsko ostrino, čeprav je bila narejena s povsem odprto zaslonko.

Če je to fotka, ki jo je izključno zaradi te pomanjkljivosti zavrnil urednik revije, toliko bolje.

pikachu004 ::

Super, če ste pripravljeni pogledati in komentirati. Vesel bom vsakega komentarja, predvsem kaj bi lako naredil drugače/boljše. Sedaj ko pogledam za nazaj vidim pomankljivosti skoraj pri vsaki sliki, oz. kaj bi spremenil. S tem namenom slik za nazaj ne brišem, naj se vidijo napake in napredek (če je :)

Oprema:
Canon 77d
EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM (kit objektiv)
Canon EF 50mm f/1.8 STM

Boste že sami videli kateri objektiv je uporabljen, 50mm je večinoma slikan pri f1.8.
Moj Ig profil.
Slike so večinoma po datumu, tako ko so bile slikane.

Barko ::

@BigWhale:
"Glej s 6fps ne mores NIC fotkat, NIC! Ce pogledas YT videe, ti je takoj vse jasno" S 6 fps LAHKO čisto normalno fotkaš npr. nočni veleslalom na Pohorju, košarko, tenis, namizni tenis, odbojko, tek/kros... vse to sem fotkal s približno 6fps - in to uspešno. Sem že v prejšnjem postu, omenil da YT ni vedno kredibilni vir informacij, zato ne širi nepreverjenih informacij in zavajaj. Za začetek predlaga branje Scotta Kelbya - je preveden v slovenščino.

Zmagaš pa seveda s to trditvijo. "Ce nimas full frame mas mogoce FPS sam nimas pa _BOKEH_! ;>" Zdaj mi pa konkretno razloži zakaj za vraga pa rabiš dober/lep bokeh pri športni fotografiji? Da ne omenjam, da je bokeh predvsem odvisen od lastnosti OBJEKTIVA (npr. tudi od tega koliko lamel ima zaslonka) in NE od uporabljenega ohišja in le malo od formata senzorja

@DrSegioDJ
Jaz sploh ne vem kaj sploh kompliciraš z milijon fps, jaz brez problema že nekaj let za NLB fotkam .....jaz tudi, samo da za konkurenco ;-) btw. imaš prav glede fps :-)

@pikachu004
"1. High-speed Continuous Shooting at up to 6.0 fps. Res je up to, ker se buffer zelo hitro napolni in teh 6 postane 1-2."
To je zato, ker imaš neko cheap shit kartico za 15 EUR, kupi npr. Lexarjevo 64 Gb za 90-100 EUR potem pa boš videl razliko.

3. Kit objektiv je v večini primerov prepočasen, poleg tega je najmanjši F 4.5, s čimer ne dobim željene zamegljenosti.
"Hitri" objektivi so v foto žargonu tisti, ki so so svetlobno močni (f 1.4 - 2.8) ker omogočajo kratke (HITRE) čase zaklopa! Potem pa govorimo o hitrosti ostrenja, ki pa je lahko pri nekaterih kit objektivih počasno. Vrhunski objektivi to imajo so pa cene tudi začnejo pri nekaj tisoč EUR.

Daj ti najprej preveri/kaj je značilnost dobre športne fotografije predno govoriš o zamegljenosti. Če boš slikal mulce popoldan, ko nabijajo žogo je f4.5 dovolj hiter objektiv

Glede tvojega IG profila:
- delaj na kompoziciji, ker so nekatere fotke kar tako, nimam pojma zakaj si pritisnil na sprožilec
- kvadratni format je za kompozicijo težji kot pravokotni, zato ni najboljši za fotografsko prezentacijo
- prosim, ampak res prosim, ne uporablaj več tistega groznega oražno/rjavega filtra, ki ga je uprabljala tudi eno od trgovin z ženski cunjami, ker so mislili, da pač to mora biti zaradi konsistentnost profila :)) izpadlo pa je grozno.
- pozanimaj se kako se oblikuje konstistentni IG profil, lahko odpreš tudi več profilov.
- če se želiš naučiti fotografirati se bo treba zakopati v delo, če pa želiš samo vzdrževati svoj IG profil ali pa fotkat sosedovega mulca na bajku ali rolki pa ne kompliciraj z opremo, ker je še veliko drugega karje treba prej narediti.

Barko ::

@pikachu004
Sem zdaj še malo bolj pogledal tvoje fotke. Saj so čisto spodobne, tiste zadnje na gorskem kolesu. Drugo pa je panning, ki si ga delal v slabih svetlobnih pogojih. Ampak tega ne marsikdo ne zna in se ga ni preprosto naučiti pa veeeliko vaje je treba. Sem pa jaz vedno najbolj strog do samega sebe in ne objavim, če ni vse tako kot je treba. Če ni pač ni objave. Pika.

BigWhale ::

Barko je izjavil:

@BigWhale:
"Glej s 6fps ne mores NIC fotkat, NIC! Ce pogledas YT videe, ti je takoj vse jasno" S 6 fps LAHKO čisto normalno fotkaš npr. nočni veleslalom na Pohorju, košarko, tenis, namizni tenis, odbojko, tek/kros... vse to sem fotkal s približno 6fps - in to uspešno. Sem že v prejšnjem postu, omenil da YT ni vedno kredibilni vir informacij, zato ne širi nepreverjenih informacij in zavajaj. Za začetek predlaga branje Scotta Kelbya - je preveden v slovenščino.


Zgresil si moj sarkazem. :))

Jaz sem ze v startu predlagal Canon 7Dmk3, ce so nekomu tolk zlo pomembni tisi stirje FPSji. In da bi bilo fajn, da najprej nardi nekaj testnih fotk, da vidi a je res taksna razlika med fotko posneto s crop senzorjem in in fotko posneto s FF senzorjem. V veliki vecini namrec ni. Bokeh sem pa omenjal predvsem zato, ker smo v tej temi ze imeli pogovore o tem kaj bokeh je in kak je taprav bokeh in kateri bokeh je boljsi. Je blo kr neki smeha ze na to temo. :)

pikachu004 je izjavil:

Boste že sami videli kateri objektiv je uporabljen, 50mm je večinoma slikan pri f1.8.
Moj Ig profil.
Slike so večinoma po datumu, tako ko so bile slikane.


Tkole na hitro, vecino fotk imas taksnih, da je bokeh povsem nepomemben ali pa ga sploh ni videti in nisem glih preprican v to, da nujno potrebujes FF senzor zaradi tega, da bos imel lepsi bokeh. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()
««
83 / 92
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov D-SLR (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8825335 (13600) BigWhale
»

Fotoaparat dober nakup? (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
6624507 (18559) schurda
»

Sigma je najavila (svetlobno) hiter zoom objektiv 18-35mm f/1.8

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3811955 (9407) CaqKa
»

zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14023884 (18735) schurda

kateri 4\3 fotaparat do 500evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Zvok in slika
20425793 (22635) bluefish

Več podobnih tem