» »

[Vse o DSLR]

[Vse o DSLR]

Temo vidijo: vsi
««
84 / 92
»»

pikachu004 ::

Hvala za komentarje.

Kartica: bom probal s hitrejšo.
Objektiv: v mislih sem imel manjše št. f. Tako glede hitrosti kot zamegljenosti. Primer moje slike
ISI200, 24mm, f/4, 1/1500
Mogoče je stvar okusa, ampak meni so lepše takšne slike

Če lahko pogledate še te slike:
1
2
3
4
5
6

Aparat je bil dovolj hiter, da je v tem primeru ujel dve sliki (3 in 4). Sliki sta v fokusu, tako da ni težav. Se pa zgodi, da ena ne bi bila v fokusu, pri drugi pa zgrešim kompozicijo. Zato sem omenil fps in dober autofokus.

Še dve sliki iz koncerta:
1
2
ISO 1600. Čas 1/30, f/1.8
Koliko je še sprejemljiv šum pri iso 1600 v mojem primeru? Če sem dal na 3200 se mi je zdelo preveč, nimam nobenega primera.
V takih primerih probam z exposure compensation, da pridobim nekaj časa.

pikachu004 ::

Še komentar na komentar o slikah: sprejmem kritike, to sem želel. Končno nekdo odkrit (ali pa z znanjem :)

kuglvinkl ::

Fotke fantov na kolesihv hribih so lahko en tolk dobre, hitro se ustavi...
Your focus determines your reallity

no comment ::

Največ kontrole, če odmislimo bolj specializirane rešitve, nad globinsko ostrino dobiš s FF. Ima razmeroma velik senzor in ogromno dovolj hitrih objektivov. Če to rabiš al ne rabiš, je čisto vseeno. Tvoja fotografija nima NIČ s tem kaj si o fotografiji misli dežurni Olympus/Sony/Nikon/Canon fanboy.

Verjemi, da prav noben urednik (no, kak ruralni zadrtež bi se hitro našel), ne bi npr. kakemu D. Burnett-u zavrnil objavo fotke, ker je imela premalo globinske ostrine.

Barko ::

@BigWhale: dobro sarkazem detektor je bil očitno na off :-)

@pikachu004:
Objektiv: "v mislih sem imel manjše št. f. Tako glede hitrosti kot zamegljenosti" Saj tvoja ni slaba, diagonalna kompozicija je čisto OK, če nebi drugi kolesar zapeljal v senco, bi bila še boljša, to bi lahko sicer v postu malo popravil, amapak to je reportažna fotka, kjer ne moreš kontrolirat vseh pogojev, kot v studiu. Če si pa hotel imet zadnje kolesarje zameglejene si uporabil NAPAČEN OBJEKTIV! Širokotniki imajo veeeeliko globinsko ostrino zaradi svoje konstrukcije, ne moreš ti zdaj proti zakonom optike :-) lahko ti čisto odpreš zaslonko pa bo še vedno vse precej ostro, že pri 50mmm pa je zgodba drugačna. Torej: nauči se nekaj o lastnostih objektivov in kakšni objetivi so primerni za posamezno zvrst fotografije. Probaj 1x narediti s 24mm portretno fotko - samo glavo in poročaj kakšna je izpadla. Lahko pa seveda 24mm koristno uporabiš za kakšen landscape, ali pa greš slikat kakšen event v klub, kjer fotkaš skupino najstnic, ki bodo srečne s tako fotko na svojeme fb ali ig profilu. Njim bo to najbolj kul fotka, ker bo zelo podobna temu kar same fotkajo s telefonom. Poznam fotografe, ki to namerno delajo.

Fotke od 1 do ...sem ti že komentiral. Razen prve so OK. Tam ima malo čudno odrezane noge. Če bi sijalo sonce bi bile bolj živahne barve (lahko bi popravil v postu), posamezni oblaki (ne pokrita oblačnost) bi dali zanimivejše ozadje....jaz bi se morda postavil tako, da nebi imel nebo za ozadje, ker je to tudi težje korektno osvetliti glede na pretežno svetlo ozadje. Senzor pač nima tako velikega dinamičnega razpona kot oko. To je to, marsikdo bi bi naredil slabše.

Koncertne. Pri obeh ni izrazitega šuma. 1.: Desna rama je odrezana - ni ok, neki komolec ali kaj, na desnem delu slike nima tam kaj iskat. Moraš vedeti, da svetli deli slike bolj "padejo v oči" kot temni. 2.: ostrina mora biti na očeh, jaz jo vdim na napisu majice pod pasom od kitare - to ni ok, stojalo pred nastopajočim je moteče. Pri obeh: pazi da mikrofon preveč ne pokriva ust. Čakaj na posebne izrazne trenutke, ki se vidijo na nastopajočem, če hočeš dvigniti fotko nad povprečje.

Boš šlo zdaj .... itak si mi zdaj že dolžen sixpack al pa en craft :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Barko ()

a_borlak ::

Komu je že bilo 6 posnetkov na sekundo premalo?
https://petapixel.com/2019/08/19/canon-...

Barko ::

10 fps je premalo, moraš počakat, da bo 25 fps, bo potem debata, če lahko iz tega film naredijo :))

BigWhale ::

pikachu004 je izjavil:

Primer moje slike
ISI200, 24mm, f/4, 1/1500
Mogoče je stvar okusa, ampak meni so lepše takšne slike


Tukaj si dal za primer dve precej razlicni fotki. Tvoja je bila posneta s precej sirokokotnim objektivom, tista druga pa zelo verjetno z nekim tele objektivom. Razdalja do kolesarjev je bila vecja pri drugi fotki kot pri tvoji. V tvojem primeru bi lahko imel ne samo Full Frame in z enakim objektivom in enakimi nastavitvami ne bi dobil kaj bistveno boljse fotke. Oziroma bolj zabrisanega ozadja. Ce bi zaprl f na 1.8 bi bilo mal boljs. Se boljs bi pa bilo, ce bi namesto 24mm objektiva nasraufal 200mm nastavil f2.8 in fotkal tistega kolesarja zadaj v modri majici ali pa onega v rumeni. Potem bi tvoja fotka zgledala bolj podobna tistemu primeru, ki si ga dal.

pikachu004 je izjavil:


Če lahko pogledate še te slike:


Staticne fotke kolesarjev so bolj tko-tko Nasploh, ne specificno tvoje. Mal daljsi cas osvetlitve, da dobis nekaj gibanja, manj centralne kompozicije, ce ni neke izrazite simetrije, naj se vidi kam se kolesar pelje. Pa tukaj je bla svetloba zlo boga. Fotkati proti nebu je vecinoma precej nehvalezno opravilo.

pikachu004 je izjavil:


Aparat je bil dovolj hiter, da je v tem primeru ujel dve sliki (3 in 4). Sliki sta v fokusu, tako da ni težav. Se pa zgodi, da ena ne bi bila v fokusu, pri drugi pa zgrešim kompozicijo. Zato sem omenil fps in dober autofokus.


Practice, practice practice. Narest morst nekaj tisoc fotk preden lahko proglasis fotoaparat za ne dovolj dober. Pac, zakaj bi se sploh matral s fotkanjem? Vzames 8K kamero, postavis, posnames vse in potem ven poberes tistih deset frame-ov kjer je perfektna kompozicija. :D

pikachu004 je izjavil:


Še dve sliki iz koncerta:
1
2
ISO 1600. Čas 1/30, f/1.8


Pri obeh imas fokus na mikrofonu. In povecaj kader ... Bolj se splaca doma mal cropat, kot priti domov z odrezano fotko. :)

pikachu004 je izjavil:

Koliko je še sprejemljiv šum pri iso 1600 v mojem primeru? Če sem dal na 3200 se mi je zdelo preveč, nimam nobenega primera.
V takih primerih probam z exposure compensation, da pridobim nekaj časa.


Ne sekiraj se in nazgi ISO na 3200 pa naredi eno serijo fotk takih.

Poglej si kaksne profi fotke iz kaksnih starih koncertov. Imas polno fantasticnih fotk kjer se noben ne pritozuje zaradi suma. :)

kuglvinkl ::

Ker tist je grain, ne pa noise mind you ;). Grain good, noise bad. Ni pa tko vec kot je blo vcasih... skor vse se da popravit, tko da le nazgi na 3200...
Your focus determines your reallity

pikachu004 ::

@Barko: to imam trenutno na razpolago :) bom probal dobiti za test/probo 24-70 f2.8 in 70-200 f2.8 ali naj pogledam še za kaj drugega?
Glede slik 1-6. Sem probal tudi iz druge strani, kjer pa so bila za ozadje drevesa. Kako se vam zdi? Lepše bi bile gore :)
slika1
slika2
Tnx za komentarje za koncertne. Mogoče je kakšna boljše uspela, prilepil sem naključne, ker me je zanimalo glede ISO.

Za 6 pack sem za :)

@BigWhale in @kuglvinkl : super, probam. Upam da grem septembra z znancem, ki slika za šporni časopis na nekaj tekem (nogomet, košarka, rokomet) in sprobam še njegovo opremo.
Glede koncertov: čim prej najdem kakšnega v bližini in probam razline ISO ter čase, pa pokomentiramo.

Imam še en ponesrečen primer. Slikano v planici na Bloudkovi velikanki, 139m. Desna na sliki.

Stopnice so ob skakalnici, na desni strani (gledano od spodaj). Postavil sem se pod odskočno mizo. Vreme je bilo oblačno, malo pred dežjem.
ISO 1600, f4, 1/1500

Skok1-1
Skok1-2
Skok1-3

Skok2-1
Skok2-2
Skok2-3

Pri fokusiranju sem imel aparat pri miru. Ko sem slišal skakalca da prihaja (dokler se ne odrine ga ne vidiš) sem sprožil continuous shooting.

Kako bi lahko drugače/bolje fokusiral?
Lahko bi ga probal slediti od odriva naprej. Sicer nisem probal, ampak se mije zdelo nemogoče. Mimo prileti s hitrostjo 90km/h na razdalji 5m.
Lahko bi imel ročni fokus na predvideni razdalji in upal da ga zadanem.
Še kakšna druga ideja?

Najprej je bila želja narediti nekaj takega. Ampak jih na tej skakalnici nisem ujel z ozadnjem z nebom ampak drevesi, ne glede na kateri višini sem bil.

edit: vse slike so neobrezane/neobdelane, bo tako bolje za komentiranje.

Hvala ;)

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Pri fotografiji je pomembna svetloba in kadriranje. Ko fotografiraš na prostem, je svetloba odvisna od vremena in ure. Če na to nimaš vpliva, je ves trud zaman, fotka ne bo res dobra, če svetloba ni v redu.

Pri kadriranju imaš dve možnosti - ali ti postaviš objekt v pravi položaj, ali pa se sam premakneš na pravo mesto. Pri športu (in koncertih) velikokrat nimaš dosti izbire, od kje lahko slikaš. In če položaj ni dober, že spet ne moreš pričakovati, da bo fotka res dobra.

Lahko je pravilno osvetljena (v smislu ekspozicije) in izostrena, ampak ti to bolj malo pomaga, če ostalo ni v redu. Fotoaparat ni kriv, če je bila svetloba slaba (grda), ti pa nisi bil na pravem mestu.

BigWhale ::

Pri vseh teh skokih se jaz sicer sprasujem zakaj nisi slikal v landscape mode in z mal manj cropa? Imel bi vec casa za narest fotko in lahko bi kasneje cropal. Pa zdi se mi, da si bil precej preblizu za to kar si fotkal.

Plus, continuous focus je v vecini primerov sranje. :D Je odvisen od objektiva, fotoparata in od tega kako se ti tresejo roke. :)) Jaz bi si v primeru skakalcev nastimal manual fokus na fiksno razdaljo in malo bolj odprl shutter. Potem bi skakalca spremljal, ce si preblizu potem se zna zgoditi, da ti casovno ne znese.

Barko ::

@pikachu04
"bom probal dobiti za test/probo 24-70 f2.8 in 70-200 f2.8 ali naj pogledam še za kaj drugega?" Ti kar probaj ta dva objektiva. So fotografi, ki celo življenje fotkajo samo s tema dvema all round objektivoma. Ampak obstaja še marsikaj drugega. Poglej tudi za kakšnimi fiksnimi. Ja sem danes dveurni fotoshooting naredil 85% s 50mm in 15% 85mm .... je res manj komot menjavat objektive, so pa tudi prednosti. Prejšnji vikend pa sem vse delal s 70-200 mm v Pivki na Europa Truck Trail Slovenia. Pač ni vsak objektiv za vse.

Slika 1 in 2. malo boljše, samo na prvi ga imaš fotkanega skoraj v hrbet, pa z roko si zakriva glavo. Mogoče bi moral stati, tako da vozi/skoči proti tebi.

Planica: ti si za vzor postavil fotko, ki morda sploh ni bila narejena v Planici. Fotka je precej ostra (kar kaže na profi opremo) fotkana je pod reflektorji v popoldanskem času (modro nebo - kasneje zvečer bi bilo temno/črno). A si ti imel podobne pogoje? ostalo pa so ti že komentirali, slika v hrbet ni OK, letalec mora leteti V sliko ne IZ slike - ravnotako kot portretiranec gleda v sliko in ne iz nje. Moral bi ga fotkat takrat ko je bil točno pred tabo - torej iz profila, je pa res težko ujeti pravi trenutek. Pa kot je rekel BigWhale, zakaj ne landscape?

Svetujem ti, da čim več fotografiraš in se učiš na napakah, poglej kakšne dobre fotografske forume, greš na kakšno delavnico, poglej kje so dogodki, ki jih lahko fotkaš brez akreditacije, najdi med kolegicami/kolegi model/modelko in vadi portret... ko boš na leto naredil okoli 15.000 fotk, boš že marsikaj vedel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Barko ()

mulc007 ::

Se tukaj ukvarjate samo s pritiskanjem na knof, ali tudi s kalibriranjem barv na printerju?

a_borlak ::

Kalibracija tiskalnika je čista jeba, sploh pri poceni variantah. Pri dražjih pa praviloma dobiš za vsak papir svoj profil, pomaga. Si to mislil ali še kaj več?

polozweii ::

Jaz znam osnovno z enim starejšim aparatom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: polozweii ()

Okapi ::

Zakaj bi sploh tiskal sam, doma? Barvne tiskalnike smo imeli včasih, ko še ni imel vsak telefona ali tablice, da si lahko drugim pokazal oziroma dal fotke, 10x15 ali kvečjemu A5 velike. Pri katerih se ni bilo treba trudit s kalibracijo.

Velike fotografije rabiš za obesit na steno in za razstave. Ampak koliko takih fotografij potrebuješ? 10, mogoče 20 na leto. Se ti ne splača imeti vrhunskega tiskalnika doma pri takšni količini. Zato greš fotografije odtisnit k nekomu, ki se s tem poklicno ukvarja.

Je pa koristno imeti skalibriran monitor.

mulc007 ::

S kalibriranjem monitorja iz njega stisneš zmožnosti ki jo je monitor sposoben prikazat ali kalibriraš na sRGB da sliko vidiš tako kot bo na koncu na papirju? Ali pa lahko kalibriraš oba profila in potem po potrebi preklapljaš med enim in drugim prikazom?

Okapi ::

Kalibriraš glede na tiskalnik, če hočeš tiskati. In ja, imaš lahko več profilov.

Barko ::

Je lahko kdo malo bolj precizen, glede kalibriranja, ker tu sem pa jaz slab :-( Monitor imam kalibriran (Spyder 3 express + DisplayCAL) Ko dam fotko natisnit pa so barve precej mimo....

a_borlak ::

Preko katerega programa printaš? Ker Photoshop recimo ima možnost prilagoditve kalibracije ekrana tiskalniku.

jacal ::

O kalibriranju, profilih ipd. (z libre programi):
https://ninedegreesbelow.com/photograph...

Barko ::

@alanob
nisem bil natančen, ne printam sam amapak, dam natisniti...

a_borlak ::

Ah, to je druga zgodba. Pozanimaj se, kateri barvni profil uporabljajo.

mulc007 ::

a_borlak je izjavil:

Preko katerega programa printaš? Ker Photoshop recimo ima možnost prilagoditve kalibracije ekrana tiskalniku.


Kateri programi v fotografiji se največ uporabljajo in ki nudijo možnost prilagoditve kalibracije ekrana tiskalniku?

Photoshop je poleg barvne obdelave namenjen še fotomontaži/spremembam slike.
GIMP je brezplačen, podoben Photoshopu.
Adobe Lightroom je kakor vem namenjen le barvni obdelavi fotografij.
Affinity Photo ki se uveljavlja mislim da ponuja podobno kot Photoshop?
Kaj je še/največ v uporabi?

Okapi ::

Zaslon lahko kalibriraš neodvisno od programa za urejanje fotografij.

Drugače pa veliko fotografov uporablja DxO Photolab, Capture One, ON1 ...

Pa še en kup drugih je. Tule je en precej popoln pregled.
https://petapixel.com/2017/12/15/tested...

Cr00k ::

mulc007 je izjavil:


Kateri programi v fotografiji se največ uporabljajo in ki nudijo možnost prilagoditve kalibracije ekrana tiskalniku?

Photoshop je poleg barvne obdelave namenjen še fotomontaži/spremembam slike.
GIMP je brezplačen, podoben Photoshopu.
Adobe Lightroom je kakor vem namenjen le barvni obdelavi fotografij.
Affinity Photo ki se uveljavlja mislim da ponuja podobno kot Photoshop?
Kaj je še/največ v uporabi?


Monitor kalibriraš z napravo - spiderjem in je potem pravilno kalibriran za vse programe. Znotraj določenih programov pa lahko dodatno spreminjaš nastavitve.

Lightroom je za obdelavi vseh fotografij, tudi ČB... ne samo barvne. Jaz uporabljam CaptureOnePro, ki je cenejši in za Fujifilm in Sony RAW formate "boljši". Obstaja pa še kup programov dobrih in slabših, dragih in zastonj...

Bi pa rekel, da je industry standard kar Photoshpo in Lightroom. Tako da začetnikom vedno predlagam, kakšno starejšo "ne-cloud" verzijo tega iz travnikov, da se spozna z osnovami, potem se pa že vsak zase zna odločit v katero smer bo šel... plačeval Adobe Creative Cloud naročnino, kupil kaj drugega,... odvisno od potreb.

Cr00k ::

pikachu004 je izjavil:



Stopnice so ob skakalnici, na desni strani (gledano od spodaj). Postavil sem se pod odskočno mizo. Vreme je bilo oblačno, malo pred dežjem.
ISO 1600, f4, 1/1500

Pri fokusiranju sem imel aparat pri miru. Ko sem slišal skakalca da prihaja (dokler se ne odrine ga ne vidiš) sem sprožil continuous shooting.

Kako bi lahko drugače/bolje fokusiral?
Lahko bi ga probal slediti od odriva naprej. Sicer nisem probal, ampak se mije zdelo nemogoče. Mimo prileti s hitrostjo 90km/h na razdalji 5m.
Lahko bi imel ročni fokus na predvideni razdalji in upal da ga zadanem.
Še kakšna druga ideja?


Tole vidim, da ti noben ni odgovoril, pa mislim, da je kar pomembno pri športni fotografiji nasploh... v bistvu je fokus zadet pri tvojih fotkah, vendar je hitrost skakalca ki leti mimo tako blizu objektiva prevelika, da bi ga tudi 1/1500 hitrost zaslonke lahko zamrznila in je zato zamegljen.

Kolikor vidim, imaš spodoben canon aparat z nekim kit objektivom, kar bi moralo več kot zadoščati, da narediš dobro fotko... jaz bi se lotil tako, kot neko izhodišče:
- nastavitve, malo bi testiral, ampak bolj bi se osredotočil na višji f, recimo f8 s čimer veliko lažje (aparat ima manj dela) dobiš skakalca v fokus, ker je pas globlji, je pa zato manj "bokeha" a nič zato (naslednje točke). Hitrost zaslonke okoli 1/500 je vrh glave, mogoče celo manj, ISO temu primerno... čim nižji sicer.
- nastavitve autofokusa: continous-fokus, kar na center in rafalno proženje (če lahko nastaviš slow še bolje, ker ne rabiš 12FPS :))
- fotografiranje: kot je rekel BW, landscape, mogoče res malo manj prizoomano. In skalaca začneš slediti/fokusirati nekje na drugi tretjini skakalnice in mu z objektivom lepo slediš dokler ne nehaš slikati. Navadno rečemo panning. Tik predno odskoči, do konca pritisneš sprožilec in narediš 4-5fotk zaporedoma ko ga še vedno slediš in ga imaš nacentriranega. S tem ko slediš skakalcu, se ozadje nekoliko zabriše in f8 blenda še dodatno pomaga, da je skakalec v fokusu. Od 4-5fotk, bi vsaj dve mogle bit zadete in uporabne za nadaljno obdelavo.

Sicer iz drugega kota, ampak takole npr:

no comment ::

mulc007 je izjavil:


Kateri programi v fotografiji se največ uporabljajo in ki nudijo možnost prilagoditve kalibracije ekrana tiskalniku?

Ne kalibrira se ekrana, da bodo na njem barve enake kot na fotografiji!

Soft proofing.

a_borlak ::

Photoshop CS2 bi se moral brez težav najti v divjini, takrat je Adobe celo objavil serijske številke za vse CS2 produkte. Sicer pa največ napak, ko ena stvar izgleda dobro na ekranu in slabo na tiskalniku je v tem, da je slika shranjena v Adobe RGB profilu, tiskalnik pa tiska v sRGB profilu.

zobnik ::

Kaj pravte nikon d5100 in ojektiv 18-200

a_borlak ::

Odvisno, zakaj boš potreboval. Za splošno fotkanje bo ok.

mulc007 ::

Na kaj moram biti pozoren pri izbiri neprofesionalnega monitorja za grafiko?
Če printam, potem je dober vsak monitor ki ponuja sRGB in tak je verjetno kar vsak monitor, sem mislil na začetku.
Kasneje sem prebral o renderingu kjer fotografijo skomprimiraš iz večjega gamuta na gamut, ki ga printer lahko prebavi. S tem mi je AdobeRGB postal smiseln.
Ker je monitor s 100% AdobeRGB dražji kot tak s 96% ali 98% AdobeRGB, jaz pa ne bi uporabljal za profesionalne namene, me zanima na kaj moram biti pozoren pri iskanju monitorja ki ima dobro razmerje med ceno in tem kar ponuja.

Dal bi do nekje 400€.
24 inčni monitor bi mi zadoščal.

skyline ::

mulc007 ::

Nikon formata DX bi uporabil za amatersko snemanje videa.
Kakšna goriščna razdalja objektiva AF bi bila primerna za snemanje v sobi? Goriščna razdalja 18 na DX se zdi da ima premajhen kot. 1https://slo-tech.com/forum/t358579/p650... na AF objektivu je pri FX objektivu mislim da okoli 28.


Zanima me še kakšen način zajema zvoka naj uporabim na razdalji 2 metra.
Ali zunanji mikrofon ki se pritrdi na fotoaparat deluje dobro tudi če govorec na razdalji 2 metra obrača glavo? Zunanjega hrupa v sobi ni.
https://www.aliexpress.com/item/3299609...

Daljinski mikrofon s pritrditvijo na oblačilo je predrag.

Varianta je tudi mikrofon na kablu. Uporabil bi ojačevalec. To bi bil MiniDisk ki bi ga z jack kablom (analogni signal) povezal na kamero.

MiniDisk ima svojo pomnilno enoto zato bi lahko zajel zvok tudi ločeno od kamere in bi ga preko jack kabla (analogni signal) prenesel na PC kjer bi ga potem v programu združil z videom.

Ali pa priporočate kakšno drugo varianto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mulc007 ()

weasel ::

Ce je osvetlitev sobe OK, je dobra izbira Nikonov 10-20mm AF-P (tiho ostrenje-primeren za video).

mulc007 ::

Za začetek bom uporabil malo boljši mikrofon ki ga bom povezal z omenjenim MiniDiscom v katerem lahko spreminjam moč izhodnega signala. Izhod bom z jack kablom povezal z vhodom na DSLR. Zanima me če je možno da je izhodni signal na Minidisku premočan in bi lahko skuril DSLR.
Ali moč pada z dolžino kabla?

V specifikacijah Minidiska piše:
Outputsi/LINE OUT*: stereo mini-jackHeadphones: maximum output level 5 mW + 5mW, load impedance 16 ohm
LINE OUT: 194 mV, load impedance 10 kilohm*The i/LINE OUT jack connects either headphones or a line cable.

mulc007 ::

Iskal sem zgoraj omenjeni objektiv Nikon 10-20mm AF-P
Novega-po znižani ceni dobiš za ca 240€.
Ali po novem letu pride ven novi model in bo staremu cena padla? Ali pa bo še bolje kupiti novi model....

Če bi se odločal da omenjen objektiv kupim nov, bi bilo po moji logiki bolje kupiti preko spletne trgovine kot pa od trgovine specializirane za fotografsko opremo. Zakaj? V klasični trgovini s fotografsko opremo kupci fotografi pridejo sproba par enakih objektivov in se odločijo za tistega pri katerem se jim zdi da dela najleške fotke. Preko spletnih trgovin testiranje ni možno zato dobiš naključni objektiv.

Takšen rabljen objektiv se dobi za 180 € kar se mi zdi previsoka cena glede na to da je garancija potekla in ne veš kaj vse je objektiv prestal.

dottor ::

Jaz čakam na novo tokino 11-16 f/2.8. Cena bo sicer okoli 450$ ampak bomo vidli.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

weasel ::

A pride nova Tokina? Jaz pa ravno danes vzel 11-16mm DX II.

dottor ::

Že en čas nazaj so objavli. Sicer se ne ve če bo res al so le falili ampak so v objavi dali sestavo leč trenutnega modela.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Bellzmet ::

Fantje dobre fotke so delali tudi x let nazaj...tako da ne rabite tanajnovješih objektivov:)

dottor ::

To je res, ampak jaz čakam zato da pade prejšnji seriji cena :))
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Bellzmet ::

Ja sej vem...jaz bi tut vse novo imel:)

fujtajksel ::

mulc007 je izjavil:

Iskal sem zgoraj omenjeni objektiv Nikon 10-20mm AF-P
Novega-po znižani ceni dobiš za ca 240€.
Ali po novem letu pride ven novi model in bo staremu cena padla? Ali pa bo še bolje kupiti novi model....

Če bi se odločal da omenjen objektiv kupim nov, bi bilo po moji logiki bolje kupiti preko spletne trgovine kot pa od trgovine specializirane za fotografsko opremo. Zakaj? V klasični trgovini s fotografsko opremo kupci fotografi pridejo sproba par enakih objektivov in se odločijo za tistega pri katerem se jim zdi da dela najleške fotke. Preko spletnih trgovin testiranje ni možno zato dobiš naključni objektiv.

Takšen rabljen objektiv se dobi za 180 € kar se mi zdi previsoka cena glede na to da je garancija potekla in ne veš kaj vse je objektiv prestal.


Dvomim da bo kakšen nov tak, kmalu ali sploh. Izbira DX objektivov je bila itq vedno bolj boga, še največ so naredili verzij osnovnih in podaljšanih kit objektivov. Zdej se bolj ukvarjajo z Z mountom, logična prihodnost DX je brezzrcalna zaradi zmanjšanja teže, edino bolj pozni so na tem vlaku. Pa še tam zaenkrat niti v roadmapu še ni niti širokokotnika niti boljšega osnovnega objektiva a la 16-80/2.8-4 DX.
https://photographylife.com/nikon-z-len...

dottor ::

Danes dobil Zomei Fader filter (ND2-400) in kar sem se malo igral z njim sem kar zadovoljen, sploh ker na Max. zatemnitvi ne pride do X vzorca. Sedaj sem še iz radovednosti vzel še njihov "navaden" CPL, pa čez en mesec ko pride da vidim kako se odreže. Še kdo uporablja njihove filtre?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

a_borlak ::

Zomei za 17€ ne naredi X vzorca pri maksimalni zatemnitvi?

dottor ::

Upam da kej pomaga video:
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

dottor ::

Po drugi strani njihov poceni CPL nardi lep X vzorec :))
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

jonystar ::

Že nekaj čase me "matra" da si kupim nek fotoaparat za hobi ampak preden si karkoli kupim me zanima kaj je treba pri teh zadevah gledat. Večinoma bi slikal naravo in živali. Sem pa popolni začetnik in nimam pojma. Do sedaj sem vedno vse slikal s telefonom ampak ni to to. Tudi kar se cene nevem koliko stanejo neki solidni fotoaparati zato je vsaka informacija dobrodošla.
««
84 / 92
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov D-SLR (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8825276 (13541) BigWhale
»

Fotoaparat dober nakup? (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
6624474 (18526) schurda
»

Sigma je najavila (svetlobno) hiter zoom objektiv 18-35mm f/1.8

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3811924 (9376) CaqKa
»

zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14023842 (18693) schurda

kateri 4\3 fotaparat do 500evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Zvok in slika
20425719 (22561) bluefish

Več podobnih tem