bit-tech.net - Mimo so časi, ko so zgolj novice o več gigahercih in slika novega čipa navdušile množice. Tako Intel kot AMD sta se v oglasih trudila množicam prodati koncept večjedrnih procesorjev, a sta bila bolj ali manj neuspešna zaradi nepoznavanja razlik, ki množice sploh ne zanimajo. Intel se je k problemu odločil pristopiti drugače. Z novo kampanjo, ki naj bi trajal od treh do pet let, bodo začeli v ZDA, Veliki Britaniji in Nemčiji (in jo nato razširili na 24 drugih držav, seveda pa bo prisotna tudi na spletu), v njih pa primerjali bolj ali manj vsakodnevne situacije s situacijami v njihovih tovarnah. Tako bodo eno zraven druge postavili sliko rock koncerta in v bele halje oblečenih razvijalcev čipa 4004 s pripisom: "Vaše rockovske zvezde niso enake našim." Drug primer bo rožnata soba male deklice s pripisom: "Vaša čista soba," in slika Intelove čiste sobe (za katero se pohvalijo, da ima v zraku 10.000x manj delcev, kot operacijska soba) s pripisom: "Naša čista soba."
Celotna kampanja bo poimenovana Sponzorji jutrišnega dne, saj pri Intelu trdijo, da so s svojimi procesorji omogočili mnoge napredke, zaradi katerih se nam nekateri predmeti danes zdijo nekaj povsem običajnega, brez njih pa bi bili skorajda izgubljeni. Na spletni strani pa si je že moč ogledati tudi bodoča televizijska oglasa.
Men je orto huda kampanja. S temle in z novim logotom Intel izapde res moderno, medtem ko se AMD popravlja, a vseeno ni tako 'fresh', IMO. Ampak sej to vemo, da je AMDjeva šibka točka marketing.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j