» »

nakup avtomobila

nakup avtomobila

1 2
3
»

T0RN4D0 ::

Uja, v 50 se vsedeš brez da bi prezraču in si našopaš klimo na polno, za boljši učinek si šobe obrneš v obraz. :]

Je pa res da za AC če se ti kam mudi je klima precej boljša. Pa če maš pretemen avto tudi, za po regionalkah se furat pa okni običajno zadostujejo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

koyotee ::

afaik se ti pri >80km/h že splača imeti vlkopljeno klimo, namesto odprtih oken.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

djordjevic ::

Odprta okna na polno, pri štiridesetih pa revma ... Korelacija? ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

blackbfm ::

Saj se ne furaš z odprtimi okni pri -5. Z vsem tem se pretirava zadnje čase, vsaka stvar že povroča neko revmo pa raka in nevem kaj še vse, brezveze.

djordjevic ::

Ah, daj, ne pretiravaj. Vsako pretiravanje je pač nezdravo in vožnja z odprtimi okni pri 80 km/h (pa če je zunaj 35 ali -5) pač ni zdrava in pika. Primerno ohlajen avtu v odnosu na okolico zmaga in je za telo tudi najmanj naporno - toplotni šoki iz avta s klimo na 18 pri okolici s 38 niso najbolj prijetni ne zaželeni.
No grave is deep enough to keep us in chains.

blackbfm ::

Ja čudno potem da se folk potem z motorji fura če je to tak hud šok za telo. Sicer pa je pri 80 kmh je mogoče že mal tečno imet na polno odprta okna.

djordjevic ::

Gotovo si opazil, da imajo motoristi (ta pametni, jasno) precej drugačno opremo od povprečnega voznika avtomobila - bodisi usnjeno bodisi iz umetna materiala, ki ščiti pred prepihom.
No grave is deep enough to keep us in chains.

koyotee ::

Da ne omenjamo ledvičnega pasu...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

samsung113 ::

Jop tko je..

amigo_no1 ::

Gre, samo ko boš prehitevu jo boš izklopu :D

Pri enih se klima začasno izklopi ko daš gas do konca (elektromagnetna sklopka oz. nekaj takega).

Valvoline ::

http://www.avtomobilizem.com/forum/view...

Folk komentira o cliotih dci. :)

djordjevic ::

Ja, nekaj nesrečnih primerkov in par notoričnih debilov, ki onanirajo na nemške znamke in odpirajo šampanjec, ko slišijo, da je kak Renault crknil. Precej pogost pojav, tole.
No grave is deep enough to keep us in chains.

oldguy ::

Ja, imajo prav. Samo renault dizla ne. Resno. Kupi onega twingota ali kakega bencin cliota, če že, ampak bejž stran od dizla. Sestra je imela dizla, v enem letu je šlo vanj 2500€, preden se ga je znebila, en kolega ima rabljenega cliota dci, po dveh letih je zmetal vanj še eno kupnino in sedaj kao dela, drug kolega, ki je imel scenica z vso dodatno opremo, pa mi je rekel tole: "Edina stvar, ki mi nikoli ni crknila, je navigacija - vsaj zmerom sem lahko povedal, kam naj me pridejo iskat z avtovleko". V avto je vložil še pol kupnine za popravila, prodal pa ga je po letu in pol s konkretno izgubo. Zdaj ima rabljenega dizel Audija, z še enkrat več kilometri kot oni scenic, pa po 30K kilometrov ni imel enega problema.

Reno bencinarji so pa načeloma v redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

djordjevic ::

Zanimivo, naši trije dizli (1.5 dci 65, 1.5 dci 82 in 1.9 dci 120) pa predejo kot mucki. Strašansko naključje ali kako?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

Zanimivo, naši trije dizli (1.5 dci 65, 1.5 dci 82 in 1.9 dci 120) pa predejo kot mucki. Strašansko naključje ali kako?

To ti je skoraj tko k da si zadel na loteriji :)

Sicer to smo na avtomobilizem.com gledal z kolegom mal kako in kaj ker ima kliota 1.5dci in bo mogu šobe al pa pumpo menjat. Ok,ajd greš na servis pa je,problem je cena,zame vsaj nenormalnih 1200e najmanj za popravilo. zato smo tja mal pogledal če se da kje ceneje popravit.
Verjetn ga ne bo popravljal,skoraj 100% je da ga bo prodal.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

To, da so uradni serviserji k****, pa imho velja bolj ali manj za vsako znamko. Če kupiš rabljen avto, je itak največja sreča (poleg tega, da nimaš skritih okvar), če imaš znanega, dobrega, relativno poceni mehanika. :-)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

To, da so uradni serviserji k****, pa imho velja bolj ali manj za vsako znamko. Če kupiš rabljen avto, je itak največja sreča (poleg tega, da nimaš skritih okvar), če imaš znanega, dobrega, relativno poceni mehanika. :-)

Eh,čeb kolega imel golfa bi mu ga kar jaz posrafval in porihtal za ceno Laško 16-pack.

:)

oldguy ::

Zanimivo, naši trije dizli (1.5 dci 65, 1.5 dci 82 in 1.9 dci 120) pa predejo kot mucki. Strašansko naključje ali kako?


Hja, imaš srečo, upam, da jo boš imel tudi v prihodnje. Saj se nočem delat pametnega, a izkušnje tule okoli z renault dizli so zelo slabe. Če bi ti v enem letu zmetal v avto pol kupnine za popravila, najbrž ne bi več hotel videt take znamke.

Če pa dela, hej, drži se ga...

djordjevic ::

Če bi ti v enem letu zmetal v avto pol kupnine za popravila, najbrž ne bi več hotel videt take znamke.
Veš, da razumem ta refleks, ampak zgodi se pa to (metanje kupnine, namreč) točno zaradi tega, kar je valvoline napisal post više. Avto ima okvaro. Kaj bomo popravljali? Prodajmo hitro naprej. In pol imaš začarani krog. Naj pa še enkrat poudarim, da je pri avtih veliiiiko odvisno tudi od tega, kakšen voznik ga dobi v roke. Stavim, da bi tudi moj megane pri kom mogoče že spustil dušo. Ali pa vsaj turbino. ;-)
No grave is deep enough to keep us in chains.

oldguy ::

Ja, seveda. Vendar zgoraj omenjeni ljudje ne kupijo avta zato, da ga bodo prodali naprej. Hočejo se voziti z njim par let, nato pa doživijo prvo okvaro, jo popravijo, čez mesec pride druga, čez še dva meseca tretja, nakar se je že težko sprijaznit z izgubo, ki si jo naredil v letu dni. Po drugi strani pa imaš firme, pri katerih takšnih očitnih napak skorajda ni, oz. imaš (kot npr. Ceed) garancijo za pol življenske dobe avtomobila. Zakaj bi se potem šel loterijo in kupoval Renaulta? Razen začetne cene ne vidim razloga.

djordjevic ::

Tale Ceed mi je precejšnja uganka, moram priznati. Cena več kot ugodna, zunanji dizajn kr lep, notri me ne prepriča - sploh ko sem jo videl od blizu in sem bil presenečen nad cenenostjo materialov, Nemci jo v testih hvalijo, kot da je Nemec ... Ne vem. Rad bi počakal nekaj let, ko se bodo začele prodajati prve rabljene, pa da vidimo, ali je to res to.
No grave is deep enough to keep us in chains.

djordjevic ::

Razen začetne cene ne vidim razloga.
Renault je pragmatičen nakup - za sprejemljivo ceno ponuja največ. Mogoče imam/o res srečo, toda doma imamo zdaj že kakšnega osmega renaulta - dedek petega, jaz tretjega. Trkam po lesu, zaenkrat brez večjih težav. Menjam olje in filtre ter tu in tam kakšno žarnico. Edina večja stvar, ki mi je res crknila, so žarilne svečke. 80€ z delom. No, upajmo, da pri tem tudi ostane. :)))
No grave is deep enough to keep us in chains.

oldguy ::

Ma, ni slaba, za tak denar res ne. Tudi stare kie niso ravno jajca, seveda pa za tak denar ne pričakuješ mercedeza. A garancija+cena sta res dober kombo. 7 let je dolga doba...

Drugače smo pa 5 let imeli twingota in je bil super zanesljiv avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Valvoline ::

Če bi ti v enem letu zmetal v avto pol kupnine za popravila, najbrž ne bi več hotel videt take znamke.
Veš, da razumem ta refleks, ampak zgodi se pa to (metanje kupnine, namreč) točno zaradi tega, kar je valvoline napisal post više. Avto ima okvaro. Kaj bomo popravljali? Prodajmo hitro naprej. In pol imaš začarani krog. Naj pa še enkrat poudarim, da je pri avtih veliiiiko odvisno tudi od tega, kakšen voznik ga dobi v roke. Stavim, da bi tudi moj megane pri kom mogoče že spustil dušo. Ali pa vsaj turbino. ;-)

Sej un klio je lepo šu,ne me narobe razumet. Kupu ga je 3 leta starega in je še on naredo 40tkm. Zej ma skoraj 100tkm gor. Premal km da bi se takšne okvare začel pojavljat. Pa še cene rezervnih delov za popravilo so katastrofalne.
Men je skoraj kap zadela k mi je povedal 1200e za 2 šobe in obnovitev neke pumpe(ne vem kako zadeva deluje pr CR motorjih).Tankal skoz na OMV-ju taboljšo nafto. Verjetn so tile DCI mašince uber precizne,na žalost je pač kakovost goriv pr naših distributerjih obupna,in se zato pogosto kvarijo.

Valvoline ::

Zato pa je VW oldschool navadni D najboljši,gre pač na vse kaj mu naliješ notr :) Ne pritožuje se nad kakovostjo nafte in ga tut barvni dodatki ne motijo :)

djordjevic ::

Samo, mater, to je imho dosti, kolikor sem bral na renault forumu, ko so fantje te reči menjavali. Menda več kot kakšnih 500-600 evrov ne bi smelo priti.
No grave is deep enough to keep us in chains.

šernk ::

Valvoline: dobrodošel v svetu dizlov

djordjevic: zakaj ste zamenjali že 8 avtov? delate 100k km+ na leto? ker če pogledamo da bi moral vsak avto zdržati cca 300k km (dizli še več) pomeni da če delaš 100k km na leto zadostujejo tile avti za 24 let ob tem da ni večjih nesreč seveda.

če ima avto pod 200k km o neki kvaliteti ne moreš govoriti, ker do 100k km se lomi edino avto ki je res katastrofa ali pa je takšen voznik no.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Valvoline ::

hehe. Sem že pr tretjem dizelašu. Morš vedet kakšnega dizla kupit. VW dizel power forever :)
P.S. Un omenjen klio dci je od prjatla,jaz dizla če ni VW oznaka gor ne povoham :)

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

djordjevic: zakaj ste zamenjali že 8 avtov?

Menjamo avto na 4-5 let (ajde, jaz na 3-4). Začelo se je s petko (in cliotom, bencincem). ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

djordjevic: zakaj ste zamenjali že 8 avtov?

Menjamo avto na 4-5 let (ajde, jaz na 3-4). Začelo se je s petko (in cliotom, bencincem). ;)

Jaz k kupim avto pričakujem da gre najmanj 10 let,naredi najmanj 300tkm in skoraj nič šravfanja. Zamenjam edino v primeru če je res prava priložnost za dober nakup rabljenega avta od znanca. Tako sem prodal svoj audi 80 1.9tdi kot nov z 280tkm,in sem kupu zdajšnega golf3 1.9d od prvega lastnika z 130tkm. Zdaj je na števcu že 240tkm gor,avto je še vedno kot nov.

šernk ::

no mi menjamo avte pa na 15-20 let, razen če pride vmes kaj drugega (nesreča)
imamo doma stare avte 21 let (80k km), 16 let(360k km), 8let (105k km) in 3leta (70k km). razen avta z 360k km se še dolgo ne bo menjalo nobenega pa so vsi "slabo" kvalitetni italijani razen najstarejšega yugota.

nimam nič proti dizlom (golf 2 seveda zmaga v tem razredu) vendar je izključno za na dolge relacije, ker mu vsak užig še kako škoduje, v tem primeru se splača, vendar za 20-30km dolgo pot se ne izplača, ker te stanejo popravila preveč. če menjaš avto na vsakih 5 let tega seveda ne moreš reči. vendar avta s katerim nimaš stroškov po 5 letih ne boš menjal saj ga boš gonil dokler gre.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

samsung113 ::

Steinkauz ::

Kako lahko sploh gledaš avte brez klime8-O

samsung113 ::

Za 50km na dan ni krize. Avti z klimo so pa tudi dosti dražji..
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10020600 (16574) vorantz
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719786 (17660) RejZoR
»

Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10621823 (17021) amigo_no1
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12227239 (24848) amigo_no1
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
5211189 (10222) tomaz321

Več podobnih tem