» »

Slovenske ceste

Slovenske ceste

«
1
2

Ciklamen ::

TO je ŽIVA KATASTROFA!

Danes sem se šel vozit z motorom, ker nisem imel pametnejšega dela...Pa se jaz vozim (po Ptuju) in to je neverjetno, vozit se je tak kot po tračnicah. Se peljem gor proti mestnemu vrhu kjer vidim cestnega delavca, kako z LOPATO (ja LOPATO!) popravlja cesto (tako da je vrgel malo asfalta na cesto in 2x vdaril z lopato pa je to to), v ovinek si sploh ne upam pelat niti 50, ker je na vsakem ovinku ena tona kamenja, ceste takšne kot bi gledal površje Zemlje...Da ne omenim da se naše ceste uničijo že po 5 letih...

Verjamem da je tudi po drugih mestih tako, ampak ko pa prideš na Avstrijsko stran, lahko z zaprtimi očmi ugotoviš kdaj si na njihovi strani...ceste popravljajo tako kot je treba, speglane so v nulo pa še bolj, sploh se ne rabiš bati za pesek na cesti, ker ga ne bo...

Zdaj pa mi povejte, kaj je v tem primeru sploh za narediti? Kako povečati nadzor nad delavci, če seveda nadzorniki spijo ali pijejo kavo raje...
- End of the Post ->

mastah ::

kupi boljse amortizerje :))

;-) ::

Pred časom sem se peljal v avstrijo pa so na cesti trgali asfalt dol (3kilometre), ko smo šli nazaj po treh dneh smo se peljali po novem asfaltu.

Ko so delali začetke slovenske avtoceste so 100km avtoceste naredili v 18mesecih, na roko (lopato), zdaj delajo z stroji 500km 30 let:D

T0RN4D0 ::

Ni problem v amortizerjih, ampak v cestah. Ki so komplet po celi sloveniji katastrofalne. Popravljajo jih po mojem namenoma tako, da jim dela nikoli ne zmanjka, ker že takoj ko nardijo vidiš da več kot par let ne more zdržat. Ceste flikane tako, da ponekod že ne veš česa je več, flik al original asfalta. Pa še tistih par flik ko delajo ponavad razrežejo jim traja en tedn, vmes pa lukne na cesti ko bi robnike pozidu sred ceste....

Podlaga takšna ali pa drugačna, to pri nas je višek šlamparije.


Da ne omenjam, da cestišče pri nas nikol ni krivo za kakšno prometno nesrečo, vedno je neprilagojena hitrost. Seveda, bi se mogu prilagodit našim cestam in se vozit 40 okol za ziher, pa nebi blo nesreč. Seveda je lažje obest krivdo na voznika, ker ni predvidevu da bo pesek na cesti, al pa mastn madež, pa še položnco mu lahko direktno napišeš :\
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Ejsi_Disi ::

Pozabljate na naše podnebje - zima, poletje... In predvsem pozimi se zaradi zmrzali naše ceste precej hitro uničijo, še posebej če so že malo načete. Poleg tega pa se marsikatero cesto ne splača preplastiti, ker je potrebna celotna rekonstrukcija (plin, voda, kanal...) in potem se čaka na investicije, ker vemo kako so boge nekatere občine. Sedaj ko pridno izkoriščajo evropska sredstva, je malenkost bolje. Še najslabše od vseh so po moje kar državne ceste. Ali pa recimo na JEsenicah, kjer so za podlago uporabljali žlindro, sedaj se pa vse napihuje.
Rock n' roll ain't noise pollution!

kixs ::

Seveda... zime in poletja poznamo samo pri nas 8-O

profii ::

Seveda... zime in poletja poznamo samo pri nas 8-O


Res je! V Avstriji je konstatno 20 °C +-0.1°C.

Sarkazem off: samo res še nikoli in res nikoli ni bila kriva luknja, preozka cesta, ipd. za prometno nesrečo.

Ciklamen ::

Ejsi Disi, a avstrijci pa nimajo zim? Nimajo poletja? Zakaj se uničijo? ker delajo tako šlampasto, da ceste ne zdržijo niti eno zimo...
- End of the Post ->

imagodei ::

Podlaga ni noben izgovor. Dejstvo je, da so odgovorni za ceste enostavno nesposobni opravljati svoje delo. Ali dejansko sredstva odtekajo v privat žepe, ali se namenoma planira tako, da slovenskim gradbenim podjetjem ne zmanjka dela, ali pa so enostavno nesposobni planirati obremenitve.

Dejansko ne razumem, kako so lahko nekateri odseki cest, ki so jih gradili še v bivši Jugi z delavskimi akcijami, zdržali po 20 let, sedaj pa ena avtocesta ne more zdržat 10 let brez popravila. Ma, viadukt v Tržiški Bistrici na Gorenjski avtocesti ni bil star 5 let, pa so ga že obnavljali.

Na slabem terenu se pač da za podlago beton. Koliko in kakšnega že sami vedo, imajo vse izračune narejene milijonkrat. Čez naneseš asfalt in to je to - ima da zdrži več kot 10 let.

Že common sense ti pove, da če asfalt razpoka in vanj začne teči voda, se bo sčasoma razrahljala tudi peščena podlaga. Ko se enkrat to začne na večji površini, ni druge kot preplastiti, prej pa seveda ponovno utrditi teren. Pri betonu takega problema ni - če že razpoka asfalt in voda pride spodaj, odrežeš ven tisti del asfalta in na novo položiš - čez obstoječ beton.

Čeprav, pri današnjih finančnih mahinacijah ne vem, če bi beton zdržal 10 let. En starejši gospod živi v večstanovanjski hiši, ki so jih zgradili med WW II Nemci kot stanovanja za oficirje. Vhod v te hiše je nekoliko dvignjen in se povzpneš po 3-4 betonskih stopnicah, ki niso bile bistveno vzdrževane vsaj od 1945 leta. Beton še vedno drži, stopnice niso stolčene, razbite...

Pred nekaj leti so 5 metrov proč popravljali cesto in so začasno zabetonirali del cestišča. Čez 2 meseca je bil beton uničen, v cesti luknja do zemlje.
- Hoc est qui sumus -

Good Guy ::

mah to kar vi govorite je kul.. pr nas so take ceste da se še s tankom nebi upov pelat
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

kmetek ::

zato so patrie nabavili :D

dzinks63 ::

Dejansko ne razumem, kako so lahko nekateri odseki cest, ki so jih gradili še v bivši Jugi z delavskimi akcijami, zdržali po 20 let, sedaj pa ena avtocesta ne more zdržat 10 let brez popravila. Ma, viadukt v Tržiški Bistrici na Gorenjski avtocesti ni bil star 5 let, pa so ga že obnavljali.


Enostavno so bili drugi časi. Takrat tiste ceste še zdaleč niso bile tako zelo obremenjene, kot so sedanje danes. Sigurno niso bile tako utrjene in imele toliko debele podlage, niti tako debelega in kvalitetnega asfalta niso polagali kot ga sedaj, vendar gledano na vso obremenitev katero morajo dandanes ceste prenašat, pa je to vse skupaj premalo. Bo treba stopiti en karak naprej in začeti pod asfalt polagat najprej močno in debelo plast betona.

kixs ::

To drzi. Vendar ne morejo popravljat odsekov, ki so bili odprti pred letom ali dvema. Za primorsko AC ne recem, saj je stara ze prakticno 30 let, pa se se vedno dobro drzi - proti novim odsekom.

Alencica ::

Ceste bi bile boljše za 30%, če bi brezposelnim dal metlo v roke in bi mogl ves prah pa šodr spucat dol s prometnih površin (ceste, pločniki, kolesarske, s križišč) in to res povsod po Sloveniji.

Najcenejši ukrep pa še največ rezultata bi dal.

kmetek ::

Ceste bi bile boljše za 100% če jih ne bi delal mafijski SCT.

Ciklamen ::

kmetek, ne glede kdo jih dela, so vseeno delavci tisti ki delajo...in ti so, roko na srce, nesposobneži da je joj...
- End of the Post ->

kmetek ::

me ne zanima, so plačani, da gledajo zaposleni, kot moj delodajalec mene.

kixs ::

Kriv je edino lahko narocnik, ki placa tako zgrajene/popravljene ceste!

Ciklamen ::

In potem je tukaj še druga ovira...nadzor. Nevem kaj delajo ti nadzorniki, ampak vse kaže da nič pa še to ne..a plačani so pa tak kot da nevem kakšno delo opravljajo...
- End of the Post ->

edge540 ::

Saj je preprosto, mati je včasih delala v firmi kjer so računali kakšne morajo biti ceste, predvsem so računali avtoceste.

Problem je bil v tem, ker so na primer izračunali, da je treba 2 leti prej met nasutega 100 cm peska za podlago, da se teren posede kolikor se misli, prek pa 60 cm asfalta, in bo cesta držala.

V praksi je pa to zgledalo tako, da je SCT nasul 50 cm peska, po možnosti napačnega, ali pa sploh pesek ni bil, niso niti počakali da se je do konca ugreznilo, potem pa preko vrgli pretanko plast asfalta.

Rezultati so vidni :) Za to seveda nihče nikoli ne odgovarja. Tak čudež je možen samo pri nas, da je cesta ''zgrajena točno po izračunih'', ki so pravilni, čez 2 leti pa je zrela za flikanje.

edge540 ::

Ampak, to v naši mafijski državi ni nič čudnega. Kuverta tu kuverta tam, pa je vse zrihtano ;)

ABX ::

Saj je preprosto, mati je včasih delala v firmi kjer so računali kakšne morajo biti ceste, predvsem so računali avtoceste.

Problem je bil v tem, ker so na primer izračunali, da je treba 2 leti prej met nasutega 100 cm peska za podlago, da se teren posede kolikor se misli, prek pa 60 cm asfalta, in bo cesta držala.

V praksi je pa to zgledalo tako, da je SCT nasul 50 cm peska, po možnosti napačnega, ali pa sploh pesek ni bil, niso niti počakali da se je do konca ugreznilo, potem pa preko vrgli pretanko plast asfalta.

Rezultati so vidni :) Za to seveda nihče nikoli ne odgovarja. Tak čudež je možen samo pri nas, da je cesta ''zgrajena točno po izračunih'', ki so pravilni, čez 2 leti pa je zrela za flikanje.


Italjani so tudi takšni primer, ko jih jebe pretvorba iz teorije v prakso.

Po moje je kriv cel pristop, noben tukaj noče krpat cest, ampak vsi pizdimo čez opravljeno delo.

Jaz tudi rad vozim z občutkom, a kaj ko dobiš mine za vsakim vogalom, policija pa itak pravi da je kriva hitrost. Jaz bi rad tožil državo če določen odsek ima pretirano število nesreč. Tako kot oni talajo kazni, tako jih lahko tudi mi nazaj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

edge540 ::

Najbolj žalostno je to, da znamo delat najboljše ceste, ki bi brez problema držale po 20 let, ampak jih zaradi pokvarjenosti nekaterih ne. Plačan si za dobro cesto, zgradiš šrot, razliko v denarju pobašeš v žep.

Po domače, plača se mercedesa, vozi pa zastavo.

ABX ::

Izvajalce bo potrebno kontrolirat in primerno kaznovat. A kaj ko 80%* cest nima sredstev za popravilo.



*Procente sem vzel iz riti. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

WamPIRe- ::

Kot je že napisal edge540...
Pri nas je asfalta na AC nekje 20cm napram Nemčiji kjer ga je 60. Kdor se je vozil po eni in drugi AC, ve kakšna je razlika. Pravtako koliko odsekov AC se je popravljalo recimo od Münchna do Kölna oz. Berlina. Jaz sem lani srečal samo eno gradbišče pa še to ob 4ih zjutraj.

TESKAn ::

Kot je že napisal edge540...
Pri nas je asfalta na AC nekje 20cm napram Nemčiji kjer ga je 60. Kdor se je vozil po eni in drugi AC, ve kakšna je razlika. Pravtako koliko odsekov AC se je popravljalo recimo od Münchna do Kölna oz. Berlina. Jaz sem lani srečal samo eno gradbišče pa še to ob 4ih zjutraj.

No midva s sodelavcem sva pristala v konkretni koloni od Munchna do Nurmberga, ko sva šla na pcim par mescev nazaj. Da ne omenjam Avstrije, kjer je bilo gradbišče za gradbiščem - prideva mimo enega, pospešiva na 130, pa že treba zavirat za novo gradbišče.
Je pa res, da bolj ko greš proti severu, manj je pacientov, ki vozijo kar naprej po pasu, ki se bo zožal na sosednji pas. Tako pri zožitvi ni vrivanja in se vsa zadeva premika, pri nas imamo pa kup pacientov, ki grejo do zadnjega metra po pasu, na katerem je delo, nato pa panično rinejo na prevozen pas in ustavljajo celo kolono. Dodaj med te paciente še par kamionarjev, pa imaš zastoj.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Ciklamen ::

TESKAn, naj popravim samo tvoj zadnji stavek:

Dodaj med te paciente še par kamionarjev, pa imaš VELIK zastoj.

:)
- End of the Post ->

krneki0001 ::

Vi sploh ne pomislite na zaslužke. Narediš slabo cesto, potem pa jo čez 3 mesece že poptravljaš in za vse si plačan. Pa to je bajno delo, vedno imaš lahko zaposlene ljudi, dotok denarja je stalen. Pa kaj bi še radi??? >:D
Poanta je v tem, da če bi dali 75cm betona in 50cm asfalta na naše avtoceste, da jih 30 let nebi bilo treba popravljat in bi vse firme ki gradijo ceste propadle, ker nebi imele dela.

Ciklamen ::

nebivedu, imaš prav, ampak če bi vseeno delali ceste takšne kot je treba jim ne bi zmanjkalo dela tudi ne...
- End of the Post ->

PacificBlue ::

A ne bo SCT menda gradil tudi avtocesto med Kosovom in Albanijo?heh bo potlej narejena še ena šlamparija več:)
I’m out.
:3

fosil ::

No sej zdej so gradbeniki že začel govort, da naj bi bile slovenske avtoceste premajhne za to količino prometa.

Tako da si očitno že pripravljajo teren za gradnjo tretjega pasu na vseh avtocestah.

Pa bo spet dela za naslednjih 20 let.
Tako je!

T0RN4D0 ::

To ni tolk problem izvajalcev, kokr pa problem naročnikov. Bi se razpisi in pogodbe komot tko nardile, da bi se izvajalcu IZPLAČALO delat 60cm plast asfalta na avtocestah. Tko je pa vse tko napelano da največji šalabajzer zmaga na razpisu, nardi najbolj v riti cesto, mu že za prvotni načrt zmanka $, dobi kr tko za hec nova sredstva, potem pa še plačano vzdrževanje, al pa dol visi vsem za to, kakšne so ceste.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

;-) ::

Tako pri zožitvi ni vrivanja in se vsa zadeva premika, pri nas imamo pa kup pacientov, ki grejo do zadnjega metra po pasu, na katerem je delo, nato pa panično rinejo na prevozen pas in ustavljajo celo kolono. Dodaj med te paciente še par kamionarjev, pa imaš zastoj.


Takim cepcom bi vzel avto ne sam izpit. Ma nima šans da koga takega spustim, magari se bočno zaletima bom vsaj kasiral.

A ne bo SCT menda gradil tudi avtocesto med Kosovom in Albanijo?heh bo potlej narejena še ena šlamparija več:)


Pol stoletja bojo meli ka delat:D

AndrejS ::

Ti se kr zaleti... potem pa ti bo nekdo razložil pravilo zadrge... morda na zavarovalnici, kjer ti ne bodo hoteli škode izplačat.

kixs ::

Za osvezitev spomina!!

Pravilo zadrge narekuje, da ob zožitvi vsak voznik spusti predse vozilo z drugega voznega pasu. Za največjo pretočnost prometa morajo vozniki peljati do zapore in se šele tam vključiti na drug pas. Na slednjem morajo vozniki med seboj pustiti dovolj veliko razdaljo, da omogočijo vključitev po enega vozila z drugega pasu.


Ob doslednem upoštevanju tega pravila bi bil marsikateri zastoj na slovenskih cestah bistveno krajši.

Zheegec ::

Uh ja, pri nas so tovornjaki SCT čisto uničili cesto, ker so se vozili preveč polni in so policaji zamižali na eno oko. Se jim je že splačalo.

Potem nekaj let ni bilo nič (seveda so obljubili, da bodo cesto takoj popravili). "že" celo kakšnega pol leta po tem, ko je bilo par nesreč (avto zapeljal v luknjo na cesti in zletel s ceste) so prišli popraviti cesto. Namesto, da bi zamenjali cel asfalt so popravili par metrčkov, toliko da so zafilali vse luknje. Označili so še nekaj drugih delov ceste za popravilo, ampak so že prej odšli in že 2 meseca ni nič od popravila.

Seveda se bodo kmalu spet pojavile luknje, ker je asfalt precej tanek. No, pa za 10 let smo dobri.

Avtoceste so pa sploh katastrofa, nove imajo cel kup lukenj in hribčkov, ker se -seveda- cesta poseda.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

TESKAn ::

Za osvezitev spomina!!

Pravilo zadrge narekuje, da ob zožitvi vsak voznik spusti predse vozilo z drugega voznega pasu. Za največjo pretočnost prometa morajo vozniki peljati do zapore in se šele tam vključiti na drug pas. Na slednjem morajo vozniki med seboj pustiti dovolj veliko razdaljo, da omogočijo vključitev po enega vozila z drugega pasu.


Ob doslednem upoštevanju tega pravila bi bil marsikateri zastoj na slovenskih cestah bistveno krajši.


Butasto pravilo. Recimo maš šlepar in ga moreš spustit predse - se ustaviš. Preden spet spelješ, cela kolona za tabo stoji. Če bi ljudje vozili po omejitvi in bi se vključevali na prevozen pas takoj, ko je prvi znak za zožitev, bi lahko našli "luknjo" na sosednjem pasu in tako naredili kolono brez ustavljanja, namesto da se grejo zadrgo in ustavljajo ob zapori. Je pa res, da to vključuje predpostavko, da so ljudje sposobni peljat po omejitvi, ne pa da imaš paciente kot na dolenjski avtocesti pri Trebnjem, ko se konča avtocesta. Omejitev je 6 skozi zožitev, ko pa se tja postavijo DARSovci, ne vem zakaj se povprečna hitrost zniža na 20 - 30 in imamo zastoj.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

oldguy ::

Slovenske ceste, don't get me started. Najhuje je, ko se 30 let voziš po eni in isti (seveda do konca zmahani) cesti kjer le občasno vržejo notri kako lopato asfalta, nakar jo v dveh letih preplastijo. Po preplastitvi se pa začne: Voda, plin, telefon, kabli za mobitel, in po še dveh letih si želiš one razbitine iz mladosti nazaj.

BTW, se kdo vozi iz Kamnika v Ljubljano čez Domžale? Katastrofa. Totalno prometna cesta, asfalt pa tak, da ti nov avto po dveh mesecih dobi 10 čričkov...če se pelješ 30, seveda...

mare_ ::

Je pa res, da to vključuje predpostavko, da so ljudje sposobni peljat po omejitvi, ne pa da imaš paciente kot na dolenjski avtocesti pri Trebnjem, ko se konča avtocesta
Ah, ni panike, saj bodo tale odsek avtoceste pa res končali do naslednjega julija. Ker pač vedo, da vsi neizmerno uživamo, ko tistih 14 km od nm do trebnjega traja dlje časa kot potem 50 km od trebnega do lj.

Good Guy ::

jah tovornjakarji delajo največji šmorn(prehitevanje, klub temu da majo "svoj" pas se furajo po voznem, so največji "škodljivci" za ceste..)

če bi blo kj po moje(grem stavt da se kr neki ljudi strinja), bi poleg avtoceste zgradil še tire za tovorne vlake(pač tam kjer se bi to zdelo smiselno, in bi prinašal konstatni dobiček-povezave s tujimi kraji)

vse tovornjake pa iz cest.

ne štekam pa še ene stvari..

se zgodi nesreča in dva avtomobila stojita na odstavnem pasu.In zarad tega se naredi taka kolona da glava boli(voziš maksimalno 50), ampak zakaj?(se je zgodilo točno to dons pred cestninsko postajo log)

čeprov je to ma OT ampak vseen..
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

kmetek ::

ma škoda je sploh karkoli omenjat v tej banana republiki, ko si talajo milione € so dobri, ko je treba kaj narediti pa itaq nikogar.

BigWhale ::

Butasto pravilo. Recimo maš šlepar in ga moreš spustit predse - se ustaviš. Preden spet spelješ, cela kolona za tabo stoji. Če bi ljudje vozili po omejitvi in bi se vključevali na prevozen pas takoj, ko je prvi znak za zožitev, bi lahko našli "luknjo" na sosednjem pasu in tako naredili kolono brez ustavljanja, namesto da se grejo zadrgo in ustavljajo ob zapori. Je pa res, da to vključuje predpostavko, da so ljudje sposobni peljat po omejitvi, ne pa da imaš paciente kot na dolenjski avtocesti pri Trebnjem, ko se konča avtocesta. Omejitev je 6 skozi zožitev, ko pa se tja postavijo DARSovci, ne vem zakaj se povprečna hitrost zniža na 20 - 30 in imamo zastoj.


NE, to pravilo je idealno! Ce bi ga vsi upostevali bi promet tekel tako kot je treba. Ce vidis, da bos moral spustiti tovornjak predse potem vecas varnostno razdaljo ze pred zaporo, da ti ni treba ustavljati. Ce pa divjas naprej se nabijas tistemu pred tabo na rit in zapiras tiste ki bi se radi vkljucevali potem pa rata guzva ja.

Vsi cimprej na en pas? Potem imas pa deset kilometrsko kolono zraven pa en pas namesto pet kilometrske kolone. :> Obe se pa zaradi narave kolon samih premikata z isto hitrostjo :P

CoolBits ::

A se temu kar imamo v SLO, sploh lahko reče avtocesta? Po mojem bolj hitra cesta al pa še to ne, glede na vsa gradbišča po njih.

KandazaR ::

Glede kvalitete zgrajenih cest. Kriv je nadzor, nadzor in pa še 1x nadzor. Kar postavite se vi na mesto izvajalca. Vem da bi vsi izkoristili možnost, pa prišparali tu pa tam če vas ne bi nihče nadziral.

TESKAn ::

NE, to pravilo je idealno! Ce bi ga vsi upostevali bi promet tekel tako kot je treba. Ce vidis, da bos moral spustiti tovornjak predse potem vecas varnostno razdaljo ze pred zaporo, da ti ni treba ustavljati. Ce pa divjas naprej se nabijas tistemu pred tabo na rit in zapiras tiste ki bi se radi vkljucevali potem pa rata guzva ja.

In kaj narediš, ko pelješ lepo po predpisih pa oča s čepico pred tabo zabremza (se ustraši darsovcev, čeprav ima letno vinjeto) in bo tvoja "luknja za šlepar" izpuhtela? Sploh pa kakšna je korist, če imamo namesto na enem pasu strnjeno kolono dva pasova takih kolon, ki se lahko komot "zapneta" v enega? To bi namreč rabil, če bi hotel imet tekočo zadrgo...

Vsi cimprej na en pas? Potem imas pa deset kilometrsko kolono zraven pa en pas namesto pet kilometrske kolone. :> Obe se pa zaradi narave kolon samih premikata z isto hitrostjo :P

Ne, ne premikata se z isto hitrostjo. Deset kilometrska kolona bi se lahko premikala z vsaj 60 kmh, pet kilometrska kolona pa bi se premikala 10 kmh, da bi se lahko razvrstili tik pred zaporo. In še enkrat, če bi imeli vsi pred sabo v eni koloni dovolj prostora, da bi se lahko vozilo iz druge brez problema vključilo, bi imeli namesto ene goste 10 kilometrske kolone dve redki 10 kilometrski koloni. Če imaš mimo gradbišča samo en pas, bo mimo vozila samo ena kolona vozil, pa če imaš prej vse razvrščene v eno kolono ali pa tri vzporedne kolone.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Če je omejitev mimo gradbišča 60, se bi morala cela kolona premikat s 60, in vse kolone pred zaporo tudi, to bi blo čisto vredu. Malokdaj je tolk prometa, da se bi kolona podaljševala, če bi se tam res vozilo 60. Zdaj je pa tako, da se vsi vozijo 150 do zapore, potem se morajo skoraj ustavit, da se premaknejo na pravi pas, tist, ki jih spusti not, se tudi skoraj ustavi na 30, in to se potem nadaljuje še cel popoldan. Če se bi vsi vozili po omejitvah že prej, 100-80-60 kot so ponavadi table, bi šlo skoraj zmeraj čisto tekoče.

gzibret ::

Luknje niti niso največji problem.

Največji problem je slab asfalt, predvsem zato, ker notri dajejo najcenejši agregat. Po nekaj letih obrabe je ta agregat zlizan, da je joj in posledično je cesta ob vsakem dežju drsalnica.

Nekateri odseki so prava katastrofa. Pa ne gre le za zvit pleh; včasih gre tudi za življenja (ja, ja, zgubil oblast nad vozilom.... velikokrat zaradi šparanja pri asfaltu).
Vse je za neki dobr!

kmetek ::

Glede kvalitete zgrajenih cest. Kriv je nadzor, nadzor in pa še 1x nadzor. Kar postavite se vi na mesto izvajalca. Vem da bi vsi izkoristili možnost, pa prišparali tu pa tam če vas ne bi nihče nadziral.


Zanimivo, mene dejansko pri delu nihče teoretično ne nadzira, pa bi lahko vsak dan goljufal, pa ne. Morala, dobra vzgoja?

Beli_Zajcek ::

NE, to pravilo je idealno! Ce bi ga vsi upostevali bi promet tekel tako kot je treba. Ce vidis, da bos moral spustiti tovornjak predse potem vecas varnostno razdaljo ze pred zaporo, da ti ni treba ustavljati. Ce pa divjas naprej se nabijas tistemu pred tabo na rit in zapiras tiste ki bi se radi vkljucevali potem pa rata guzva ja.

In kaj narediš, ko pelješ lepo po predpisih pa oča s čepico pred tabo zabremza (se ustraši darsovcev, čeprav ima letno vinjeto) in bo tvoja "luknja za šlepar" izpuhtela? Sploh pa kakšna je korist, če imamo namesto na enem pasu strnjeno kolono dva pasova takih kolon, ki se lahko komot "zapneta" v enega? To bi namreč rabil, če bi hotel imet tekočo zadrgo...

Vsi cimprej na en pas? Potem imas pa deset kilometrsko kolono zraven pa en pas namesto pet kilometrske kolone. :> Obe se pa zaradi narave kolon samih premikata z isto hitrostjo :P

Ne, ne premikata se z isto hitrostjo. Deset kilometrska kolona bi se lahko premikala z vsaj 60 kmh, pet kilometrska kolona pa bi se premikala 10 kmh, da bi se lahko razvrstili tik pred zaporo. In še enkrat, če bi imeli vsi pred sabo v eni koloni dovolj prostora, da bi se lahko vozilo iz druge brez problema vključilo, bi imeli namesto ene goste 10 kilometrske kolone dve redki 10 kilometrski koloni. Če imaš mimo gradbišča samo en pas, bo mimo vozila samo ena kolona vozil, pa če imaš prej vse razvrščene v eno kolono ali pa tri vzporedne kolone.


Ali nisi voznik ali pa ne razumeš dosti. Pravilo kot je nastavljeno je idealno. Pelješ se do zapore in nato vključiš. Ker pa tega slovenski vozniki ne obvladajo, povzročijo, da se en pas premika hitreje kot drugi in s tem seveda veliko nejevolje. Iz zaprtega pasu se prosto po prešernu že 200-300 metrov pred zaporo vključijo na odprti pas. To samo po sebi ne bi bilo sporno, zaradi tega se kolona na odprtem pasu malce upočasni, ampak to je za pričakovati. Problem je, ker so se vključili že 200-300m pred zaporo, je da jih sedaj lahko prehitijo drugi vozniki in se vključijo 50m pred zaporo na odprt pas. Kar pomeni večjo upočasnitev kot sicer, če bi vsi peljali do zapore in se potem po principu zadrge vključevali. V tvoji zamisli v bistvu podpiraš to, da bi en pas bil hitrejši kot drugi. Da je pravilna izvedba zadrge najidelanejša rešitev se lahko prepričaš takrat ko kakemu kamionarju dopiz** in zapre prehitevalni pas. S tem prepreči prehitevanje in pospeši promet. Tvoja rešitev je pa neumna, ker nihče nismo telepati, da bi vedeli koliko prej se je pa model pred nami vključil, da se vključimo na istem mestu kot on. Zaporo kot jasen znak pa vsak vidi.

Malajlo ::

Pri teh zožanjih je problem v DARSu, ker ne postavi omejitev precej pred deloviščem. Znak za 80kmh salbih 100m prej nič ne reši. Bremzanje, izsiljevanje in ostalo. Kako lahko v Nemčiji celo tiste table nad avtocesto upoštevmo, v SLO pa na polno do znaka in nič prej počasneje. Čeprav imajo unlimited hitrost, je omejitev hitrosti namenjena ravno temu, da promet spontano teče z manjšo hitrostjo.
Zožanja pa ne bi bila problem, če ne bi v rit lezli. Že prehitevanje je lahko zaradi ritoleznikov (!) vprašljivo. Potem se pa drajsaš, kakšen bebo še ogledal ne uporablja in zaradi nove flike asfalta skoči na levo. Če ima klobuk, si še pripravljen na kaj takega in pač zapelješ na levo(!) bankino. Če le ne manjka kakšen kubik peska ob robu, potem si pa brez obes.
Pri zadrgi pa pozabljate na heroje, ki se po odstavnem pasu vozijo ;((
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

situacija na cesti

Oddelek: Na cesti
364525 (2687) MIHAc27
»

Autobahn - Nemčija (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7918412 (15572) St235
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814970 (9783) Tody

Več podobnih tem