» »

groza pri nakupu v Bingibongiju

groza pri nakupu v Bingibongiju

«
1
2

GregiB ::

Alo...

kar se je fantu od nečakinje pripetilo včeraj je pa za v rubriko "saj ni res, pa je"... Fant je bolj skromen in ni glih pri denarju, a se je želel pred nečakinjo, njegovo punco, za božička iskazati.... V BingiBongiju ji je kupil digitalni fotoaparat...
Prodajalka mu je dala škatlo iz zaklenjene vitrine. Zadevo je plačal pri pultu in jo dal zaviti v trgovini.
Ko smo bili vsi zbrani, ji je zadevo poklonil. Nečakinja je bila vsa iz sebe, navdušena in presenečena. A še bolj, ko je odprla škatlo. V njej je bilo vse razen... aparata. Sumim, da je prodajalka dala fantu škatlo od izložbenega aparata v vitrini. Ampak... WTF???? Jutri gre zadevo "rešiti"... Me zanima, ča mu bodo kaj ponudili v opravičilo.... Mislim, da so preveč kilavi za kaj takega, ampak, dejmo se presenetit...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Hardstyle ::

Tudi fant od nečakinje je kilav glede nato, da ni opazil, da not ni digitalca. Se pa se te po teži opazi, da nekaj ne štima, sicer pa zakaj ne pogleda v škatlo? Jaz zmeraj pogledam, če posumim, da kaj ne štima.

GregiB ::

Verjamem, da to narediš, je pa zanimivo, da bi sredi trgovine kaj takega sumil.
Glede na to, da ji je kupil "Ixusa", ki je precej lahek, v škatli pa so še navodila v 265 jezikih, etui za aparat, kablovje, garancije idr.... kako veš, da je škatla "prelahka"???
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

debil ::

Zgodi se. Jaz vem da nobeni ženski ne zaupam pri tehniki.
Že parkrat so me v BigBangu neumno informirale. In še vedno ne vem ka počenjo tam če se ne znajdejo pri tej stvari. Še pri parfumih jih postrani gledam. Ampak ok.
Upam da boš dobil aparat.

Tilen ::

Bingibongi? Kje je ta trgovina? Imajo mogoče spletno stran?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

techfreak :) ::

Nikoli še nisem pogledal v škatlo v trgovini :D in sem zaenkrat na srečo še vse vedno imel notri.

Se pa strinjam, da pri fotoaparatu ne moreš vedeti, če je notri (vsaj pri teh lahkih).

JanezC ::

Imel isti problem v LeClercu z spletno kamero.
No, na srečo jo nismo podarjali.
Se pa prav lahko zgodi, da bodo trdili,
da je aparat bil v škatli in bo problem dobiti zadevo.

LP

bluefish ::

Aparat imajo potemtakem še vedno nekje v vitrini ali pa kje naokoli.

tattoo ::

Mislim, da tukaj ni šlo za namerno napako, tak da ne razumem zakaj tako zgroženje (edino v primeru, da bo trdila, da mu je dala fotoaparat). Se pa strinjam s Hardstylom, da bi mogo preverit če je vse noter. Ponavadi to prodajalci naredijo pred vami, če ne pa sam preveriš. Mislim, da je to daleč od rubrke "saj ni res, pa je!":)

Izbeglica ::

Ste potem zadevo rešili?

SIcer pa če je res škatla od razstavnega aparat ne bo nobenih problemov, ker se pač pogleda serijske na škatli in razstavljenem aparatu, ter če se ujemata trgovina poda opravičilo, ter vpraša če želiš denar ali zamenjavo, no vsaj prav bi bilo tako.
Zna se pa zaplesti, če je aparat "padel s police" ter ga je nekdo "pobral". V tem primeru vrjetno ne boste z lahkoto dokazali, da ste dobili prazno škatlo, ter lahko začnejo nabijat, da ste ga sami ukradli.

EDIT: Sicer pa pri večini dražjih tehničnih izdelkov škatle sploh ni treba odpirat, saj imajo pačet, na katerem se vidi če je škatla že bila odprta ali ne. Je pa kljub temu še nek procent možnosti, da kak kos pozabijo priložit v tovarni, tako da je vseno pametno pred nakupom vsebino lastnoročno preverit.

Zgodovina sprememb…

GregiB ::

Zadeva rešena.... v opravičilo je fant dobil torbico za aparat in nekaj % popusta pri nakupu spominske kartice...
Samo to.... se strinjam, da zadeva pač ni neka huda tragedija, če se zgodi... kadarkoli. Ob praznikih, kjer je 95% nakupov za darilo, bi pa prodajalci naj bili malo bolj "pozorni".... ne?
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Hardstyle ::

Še enkrat, zakaj pa nismo sami dovolj pozorni? Pa ko si že praznike omenil, drugače se v trgovini obrne 1000ljudi, sedaj ko so prazniki pa vsaj 5000, in če bi prodajalec moral vsakemu odpret škatlo in še zapakirat potem nevem, če bi si želel v vrsti čakat, da dobim nek izdelek.

Drugače pa sam ne kupujem razstavnih eksponatov razen, če dobim vredu ceno.

Utk ::

Ja in v čem je razlika, če bi vsak kupec na blagajni odpiral škatlo? Bi bla zato manjša vrsta, kot če bi trgovec odpiral škatlo?
Sej ni bil razstavni eksponant, samo škatla je bla tam not.
Take stvari se zgodijo, ni treba zato jokat, dokler trgovina ne komplicira. Če bi potem trdili, da je aparat bil not, bi bla pa druga stvar.

Šimpanz ::

Jaz vedno pogledam ali je škatla še originalno zaprta. Če ni ponavadi zahtevam nov artikel, ker nikoli ne veš kje je bil tisti iz že odprte škatla.

Furbo ::

Zadeva rešena.... v opravičilo je fant dobil torbico za aparat in nekaj % popusta pri nakupu spominske kartice...
Samo to.... se strinjam, da zadeva pač ni neka huda tragedija, če se zgodi... kadarkoli. Ob praznikih, kjer je 95% nakupov za darilo, bi pa prodajalci naj bili malo bolj "pozorni".... ne?


Prodajalci morajo biti vedno pozorni, kupci pa tudi. Jaz bi vsekakor odprl škatlo, že zato da mi potrdijo garancijo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

buhti69 ::

pa sej tudi, kako je pa z garancijo blo, zmeram se jo pri pultu vpiše v tisto knjižico, pač štempelj in podpis prodajalca a ni tako?
AMD Phenom X3 8450 @ 2,1Ghz | Sapphire HD 4670 512M DDR3 | Asus m3a78
LC Power 600W/12cm V2.2 | Apacer DDR2 800MHz Golden Cover KIT (4x1GB)
WD 320GB 16MB SATA2/300 + WD 500GB, 7200rpm, 16MB, USB 2.0

Hardstyle ::

Ja in v čem je razlika, če bi vsak kupec na blagajni odpiral škatlo? Bi bla zato manjša vrsta, kot če bi trgovec odpiral škatlo?
Sej ni bil razstavni eksponant, samo škatla je bla tam not.
Take stvari se zgodijo, ni treba zato jokat, dokler trgovina ne komplicira. Če bi potem trdili, da je aparat bil not, bi bla pa druga stvar.


Artikel prevzameš na blagajni ali pri policah? Pa tudi buhti je dal zanimiv povod, kako so izpolnili garancijo? To bi še bla finta, da ti ne izpolnijo garancijskega lista pa prideš domov izprazniš škatlo pa neseš nazaj da nisi nič dobil.

GregiB ::

Hmmm, izgleda, da v BBju bolj redko kupujete... Zadnjič sem sinu kupil darilo, pa je rekla, da naj v primeru reklamacije prinesem original račun in bianco garancijo, da je itaq na računu datum nakupa...?! Torej garancijskega lista ni odpirala niti škatle z izdelkom...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

roli ::

Tudi jaz redkokdaj dobim potrjen garancijski list. Pa naj bo kupljena stvar v bigbangu ali pa preko spleta v različnih trgovinah. Kar je tudi logično saj imaš vse podatke ponavadi napisane na računu.
http://www.r00li.com

damirez ::

Nevem zakaj tako zgražanje res. K, da se prodajalcu ne more zgodit kaj takega. Milsim WTF folk res dela dramo.
Dramo nared potem, ko bo rekla, da je dala fotoaparat. >:D

djordjevic ::

Potrjujem. Takšna je bolj ali manj redna praksa. Pravzaprav je prava redkost, da se vpisujejo podatki na garancijski list. Nazadnje so mi to menda naredili pri PS2. Pet let nazaj. Drugače pa original embalaža plus neodprta vrečka z garancijskim listom, garancijo pa uveljavljaš z listom in računom.
No grave is deep enough to keep us in chains.

GregiB ::

@ damirez: Nevem zakaj tako zgražanje res. K, da se prodajalcu ne more zgodit kaj takega.

Hmmm, kje pa ti vlečeš črto, kje se smeš "pritožiti" in kje ne? Kdo sme pri svojem delu delati napake in kdo ne... Trgovke res ne gre primerjati s srčnim kirurgom, a ponavadi, če plačuješ neko storitev (ja, storitev trgovke je zajeta v ceno izdelka) pričakuješ, da bo storitev, ki jo plačaš, tudi opravljena.
Seveda pa lahko celo življenje preživiš po "se pač zgodi" filozofiji...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

barracuda ::

Folk, pa od kod vam take ideje, kot so: "zakaj bi le moral prodajalec pogledati v vsako škatlo", ali pa "lahko se zgodi, to ni nič takega"!

Dajte no!

Temu fantu se je to zgodilo, ko je zadevo kupoval za presenečenje druge osebe. Pozoren ni bil, ker je zaupal dobremu imenu trgovine.
Temu v prihodnje verjetno ne bo več in tudi marsikdo, ki je tole prebral, bo naslednjič sam pogledal v škatlo oz. preveril, če je izdelek 100% izpraven.
V tem primeru je prodajalec kriv za razočaranje vseh vpletenih, ker izdelka ni bilo v škatli! Prodajalec MORA izdati celoten komplet, ki ga kupec kupi. Kupec lahko preveri, če je izdelek v kompletu, če je izpraven, itd, kar pa zaradi prej omenjenega "dobrega imena podjetja" verjetno ni storil.
Se pravi je kriv prodajalec, oz prodajalka, ki je komplet izdala. V tem primeru je oškodovan kupec in je fer, da so mu zmoto nekako tudi poplačali (lahko bi se res izmikali).

Zato še enkrat, kriva je prodajalka, ki ni izdala kompleta!!! Ali je bila površna, ali pa ji je na koncu delavnika padla koncentracija ... ne pomaga noben izgovor! Prodajalka je plačana, zato da korektno opravlja svoje delo. V primetu njene nekorektnosti, pa trpi dobro ime podjetja!

Dr_M ::

Men se je ze v vecih trgovinah zgodil, da so prodajalci sami odprli skatlo pred mano in pregledali ce je vsebina prava. Sploh pri drazjih stvareh.
Kar se mi zdi pravilno in pohvalno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

nastyboy ::

Vsak človek se zmoti.. na koncu je dobil še torbico in popust... je še na boljšem..


Glede računa kot garancija. Računi se dostikrat nahajajo na nekem slabem papirju in čez nekaj časa podatki zbledijo - dostikrat jih že dolga izpostavljenost soncu zbriše. Tako da se splača takšen račun tudi fotografirati in shraniti na disk.


LP

zee ::

Ko sem nazadnje kupoval v Mediaworldu v Trstu, mi je enak nasvet dala kar prodajalka sama.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

yomama ::

men se je isto zgodilo v bigbangu, pa sem šel nazaj, razložil, so se mi opravičli, dali čisto na novo zapakiran aparat in nek popust. pač se zgodi, what can you do.

Hardstyle ::

What can you do? Greš na forum in se zgražaš nad nesposobnostjo prodajalcev.

Keyser Soze ::

Kateri posledično malo bolj pazijo kaj delajo, da ne bodo spet na tapeti.

Dokler si v plačani službi, in je ena od tvojih nalog tudi to, da stranki ponudiš popolno storitev potem so taki felerji napaka prodajalca in pika. Ko bodo tam "pro bono". OK, bomo pa to morda spregledali.

Ne vem od kje folku taka vnema, da navidezno omiljujejo krivdo. Pač, take the blame, če si kriv in to je to. A je tako težko? Je treba vedeti, da nekomu banalen problem, lahko drugi osebi predstavlja resno težavo.

P.S.: Me zanima kako bi bilo vam, če se vam pripeti ena taka nelagodnost in morate zaradi tega na EXTRA trip v Lj in Portoroža (na primer).
OM, F, G!

karafeka ::

Hja, če greš avto kupovati, tudi preveriš da je vse noter.... Ali ga morda sploh ne pogledate ?

Glede na to, da je šlo za darilo, bi moral biti še toliko bolj pozoren.

Trgovcu se gre samo za to, da proda oz. ima promet. Kakšne morebitne reklamacije (ni važno po čigavi krivdi) se rešujejo naknadno. Pa četudi se večinoma rešijo v pozitivni smeri za kupca, vseeno gre nekaj živcev, če stvar ni taka, kot je pričakoval. Ne moreš slepu verjeti vsakemu.


P.S.: Me zanima kako bi bilo vam, če se vam pripeti ena taka nelagodnost in morate zaradi tega na EXTRA trip v Lj in Portoroža (na primer).


No prav zaradi takšnih zadev (dodatnih stroškov), je bolje vnaprej preveriti dejansko stanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

barracuda ::


Ne vem od kje folku taka vnema, da navidezno omiljujejo krivdo. Pač, take the blame, če si kriv in to je to. A je tako težko? Je treba vedeti, da nekomu banalen problem, lahko drugi osebi predstavlja resno težavo.


Mogoče je večina teh ljudi, ki se tukaj zgražajo nad nepazljivostjo kupca in omiljujejo krivdo prodajalca, prodajalcev samih. mogoče bi raje koncentracijo vrgli na police in izdelke, ki jih stranke kupujejo, kot pa da tukaj zgubljate čas. :D

Utk ::

Pa kaj bi tu nekateri radi? Bila je napaka, šel je nazaj in dobil še aparat, torbico in še popust. Kaj bi še moral dobit? Še en aparat zastonj? Bi moral trgovec še dva mesca imet nočne more zarad tega? Za tisto strašno plačo, ki jo tam dobi, se ne bo nihče sekiral.
Ne hodit več v bingbang, če je to tako strašno.

Hardstyle ::

barracuda nisem nikoli delal kot prodajalec, če si imel mene v mislih.

Furbo ::

Tudi jaz redkokdaj dobim potrjen garancijski list. Pa naj bo kupljena stvar v bigbangu ali pa preko spleta v različnih trgovinah. Kar je tudi logično saj imaš vse podatke ponavadi napisane na računu.


Trgovine crkujejo. Računi bledijo in se zgubijo.
Jaz vztrajam pri izpolnitvi garancije pri bolj pomembnih zadevah, sploh če ne vpišejo serijske številke izdelka na račun.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

sniffo ::

Pa kaj bi tu nekateri radi? Bila je napaka, šel je nazaj in dobil še aparat, torbico in še popust. Kaj bi še moral dobit? Še en aparat zastonj? Bi moral trgovec še dva mesca imet nočne more zarad tega? Za tisto strašno plačo, ki jo tam dobi, se ne bo nihče sekiral.
Ne hodit več v bingbang, če je to tako strašno.


:) dajmo ga na sramotilni steber in mečimo fotoaparate vanjga

fosil ::

Kdor dela, dela tudi napake. Nezmotljivih ljudi ni.

Zato meni o nekemu človeku/podjetju/trgovini veliko več pove njegov odziv, ko ugotovi, da je naredil napako.

Nekateri (nekaj takih je tudi v tej temi) se imajo za nezmotljive in avtor teme je lahko vesel da ni naletel na takega. V takem primeru bi se lahko verjetno pod nosom obrisal za aparat, saj bi ga verjetno takoj odslovili, da kaj takega se pa njim sigurno ne more zgodit.
Tako je!

Dr_M ::

No, sej tak odziv bi nekako pricakoval, ce so se zmotili. Definitivno bi tam se kupil, kjer bi tako ravnali.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

blackbfm ::

Jz sem mel tut neke slabe izkušnje, ki so se sicer dobr končale..sicer ne v BB. V glavnem take stvari je najboljše v trgovini odpret in stestirat, da ni potem presenečenj in da se ne hodi 2x tja.

barracuda ::

Vsekakor je odgovornost na obeh straneh, se pravi pri kupcu in pri prodajalcu, da do kaj takega ne pride.
Se je pa pač to zgodilo in v tem primeru sem na strani kupca. Saj sem tudi sam samo kupec in moram vedno vse pregledati, ko kaj kupim, ker enostavno ne zaupam več trgovcem. Zato kritiziram trgovce, ki so plačani za to, da delajo pravilno in komentarji kot so: "saj so samo ljudje, ki se lahko zmotijo" so čisto brez pomena!
Ti kot kupec se lahko zmotiš in pač ne pogledaš v škatlico, če je vse notri, ker zaupaš dobremu imenu podjetja, kjer je ta prodajalec zaposlen. Prodajalec se pa NE SME MOTITI, saj je v tem primetu kupec sam oškodovan.

Tukaj se je vse skupaj lepo izteklo in BB je lepo poskrbel, da se je za napako kupcu lepo odkupil.

sniffo ::

Tako je, reakcija prodajalca je bila, glede na zgoraj opisano, popolnoma korektna.

Glede "motiti se" pa .... da se prodajalec NE SME ZMOTIT je malo huda. zmotit se NE SME pilot, pa zdravnik, pa ŠOFER itd, ker so posledice bistveno hujše od tega, da se je treba vsest v avto in še enkrat peljat v trgovino.

Malo realnosti prosim.

Ziga Dolhar ::

Sicer daleč od tega, da bi zagovarjal prodajalce, ampak izleti v ekstreme - češ da je odgovoren ZGOLJ prodajalec, in NIKAKOR ne kupec, je pa malo bosa.

Včasih so takšna vprašanja reševali precej bolj trdo. Caveat Emptor - Kupec naj pazi!. Pa tudi danes ni takšno gledanje povsem preživeto, sploh kadar (ne nujno pretežni) del odgovornosti nosi kupec.
https://dolhar.si/

GregiB ::

Ni bil namen, da se zdaj nekateri zgražate nad tem, da se sploh kdo upa kaj pritožiti...
Bom pa rekel takole... v trgovine, kjer pač prevladuje teorija, da je kupec odgovoren za izpeljavo "posla", torej ne zgolj plačilo ampak tudi vse druge prvine... ne bom več hodil... simple.
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

bili_39 ::

Kar se v podanem primeru ni zgodilo...

Dobil si robo, popust in opravičilo. Se pa v takšni gneči pač zgodi. pa ne da je to zaželeno...

barracuda ::

Tako je, reakcija prodajalca je bila, glede na zgoraj opisano, popolnoma korektna.

Glede "motiti se" pa .... da se prodajalec NE SME ZMOTIT je malo huda. zmotit se NE SME pilot, pa zdravnik, pa ŠOFER itd, ker so posledice bistveno hujše od tega, da se je treba vsest v avto in še enkrat peljat v trgovino.

Malo realnosti prosim.


Realnost je pač takšna, kot sem jo opisal. Beri vse, ne samo delčkov!

we_are_borg ::

haha,to je moralo bit smešno :D:))
death is irrelevant

Zgodovina sprememb…

fabrskd ::

Ma dj teli prodajalci so vsi skp en podn in to kvalitetn. Redke so izjeme, ki pa pregovorno potrjujejo pravilo!
Screw you guys i'm going home!!!

Gandalfar ::

A kdo ve koliko zasluzi tak prodajalec na uro?

Galaxy ::

Okoli 2€/h se mi zdi. Moja teta je delala v podobni trgovini.

OrkAA ::

A dej nehaj no :)

Jaz bi rekel, da približno isto kot vsi ostali prodajalci - torej nekje od 3,5 - 4,5 ojro na uro.

kmetek ::

ja seveda....dreams.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Telekom cena iPhone vs Samsung

Oddelek: Kaj kupiti
352806 (1917) Furbo
»

Telefon kuplen pri tušmobilu, že uporabljen (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
24826932 (22128) Ziga Dolhar
»

3 leta gledam televizor ki ga nisem kupil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
517327 (5018) shotalick
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887112 (5702) Zheegec

Več podobnih tem