» »

Cene goriv

Cene goriv

Temo vidijo: vsi
««
8 / 17
»»

username ::

Takšnemu potrošniku potemtakem ne gre tako zelo slabo, in ga je potrebno stisniti za jajca,
Se pravi, v ozadju je pravzaprav bolna zavist?
Gre le zato, da če nekdo nekaj ima (bohnedej več od mene), ga je treba zahebat, prasca bogatega?

Sicer bi bilo treba tudi tebe 'za jajca' (kot sam praviš), ker po eni strani hočeš drugim diktirati alternativo, zase pa gledaš da bi kupil ameriški V8 s 320 HP...
(čeprav imaš v tistem odstavku tudi precej prav glede samih lastnosti V8)

ima Kalifornija najstrožje predpise o izpustih na svetu ki so strožji od euro5, zato se tam proda izjemno malo oz. praktično nič dizlov
V Ameriki že nasploh dizli niso priljubljeni. Ko govorimo o osebnih avtih, vozijo dizle le redki (lahko bi rekli le čudaki). Do pred nekaj leti na črpalkah skorajda niso prodajali dizla (razen na truckstops)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

jype ::

username> Si za?

Seveda! To bi v 10 letih več kot razpolovilo izdatke za zdravstveno blagajno, poleg tega da bi ljudje že v splošnem bili bolj produktivni, ker po "zdravem slovenskem obroku" greš itak lahko samo spat.

Boeing ::

Eeem, si mogoče kdaj z najbolj zakotnim koščkom malih možganov pomislil, da tak tovornjak kupujem zaradi potreb po prevozu tovora in ne kot podaljšek tiča ?
Ker so kombiji pri nas prav pasje dragi, z drago opremo za doplačilo in še ne dobiš vsega, kar bi si želel (esp in tempomat, bohnedej bencinski motor za LPG konverzijo, več kot 2 airbaga sta pa že itak znanstvena fantastika), sem se seveda ozrl za alternativami, ki mi za isto oz. manj cene ponudijo 2x več moči, 2x več navora, nebroj več dodatne oz. pravzaprav že kar luksuzno opremo za naše standarde (10 smerno elektro nastavljivi ogrevani/hlajeni memory usnjeni sedeži so zame velik nepotreben luksuz, 12 2-stopenjskih airbagov pač ne), skratka - dobim avto, ki je ob primerljivi ceni neprimerno bolj zabaven za vožnjo in ima zvrhano zalogo moči za premagovanje takšnih in drugačnih gričkov, nebroj potrebne varnostne in nepotrebne luksuzne opreme, obenem pa mi pri LPG predelavi predstavlja manjši strošek vožnje in v zrak spusti manj CO2-ja in nič saj v primerjavi z dizlom s pol manj moči.
edit: registracija je pa dražja, ja, zaradi litraže... ampak jebiga...

Prosim, če se ti da, poglej si v specifikacijah kombijev evropske proizvodnje (znamka poljubna) podatke o porabi cca 130-150 konjskega dizla in izpustih CO2-ja, pa boš kmalu ugotovil, da nisem tisti, ki bi ga bilo potrebno držati za jajca - takšni dizli namreč zaradi potrebe po navoru in s tem krajših prestav kot za šalo požrejo 10 litrov, cifre v CO2 koloni pa se začnejo pri 250 in končajo precej nad 300... verjetno pa se strinjaš, da sem z 80 konjskim dizlom in zadaj 2 tonami tovora, po možnosti še navbrek, bolj nepremičnina kot avto...


V8 dizel pa je zadnjih nekaj let, odkar je v US z zakonom obvezna uporaba ultra-low-sulfur dizla (čistejši kot pri nas), v tovornjakih ala F250 in močnejši, RAM, Sierra, Tundra itd precej popularen predvsem zaradi dodatnega navora... ni kaj, standardi glede moči/kg avta so čez lužo pač neprimerno višji kot na tej strani + še eno lepo lastnost imajo - uporaba filtra za saje je obvezna, odstranitev pa ostro kaznujejo.



Karaya52: sploh ne. Recimo, Brane2 (z vsem spoštovanjem) v sorodnem threadu sprašuje o konverziji na plin in ga podatek o ceni 1500€ za predelavo in amortizaciji 1-2 letih očitno ne impresionira, zato sklepam, da se za to ne bo odločil. Če bi bila cena bencina blizu moji predlagani ceni 1.5€/liter in LPG-ja 70c, bi amortizacijska doba padla na manj kot leto, kar bi bilo za večino sodelujočih v tistem threadu "mnogo boljša investicija" in bi se jih več odločilo za ta korak, kar bi koristilo vsem...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

Karaya 52 ::

Tukaj se razhajamo že v osnovi. Sam npr. ne ločujem goriv na visoko ogljična in nizko ogljična.

imagodei ::

Beli Zajček,

toplo ti svetujem, da se začneš obnašat na nivoju. Tle ni "en drug računalniški forum", tle je slo-tech.


BZ> "Enkrat praviš, da ljudje nimajo za predelavo na plin, ker se povrne šele v 2-3 letih in v tem času že nov avto kupijo, drugič pa praviš, da nimajo niti za nov avto pa vozijo kripe za 400€."

Ne vem, kje tukaj vidiš kakršno koli kontradikcijo. Kdor me je želel razumet, me je razumel. Glede na trenutno ekonomsko situacijo in glede na standard v Sloveniji, si ljudje lažje privoščijo mesečno 10 EUR več stroškov za bencin, kot pa skeširat za nov avto ali pljunit 1000+ EUR za predelavo na plin. Pri mesečnem prihranku npr. 50 EUR (čeprav ekonomsko ogroženi že itak manj vozijo in zato bi bili prihranki nižji) bi se investicija 1000 EUR izplačevala 20 mesecev. Avto, ki ga je kupil ekonomsko ogroženi državljan, je stal npr. 800 EUR. Ko ga bo čez 3 leta prodajal in kupoval novega (pardon: drugega rabljenega, a novejšega), ga bo s predelavo vred lahko prodal za recimo 300-400 EUR. Prodajal ga bo pa zato, ker ga bo servis avtomobila stal več, kot stane drug rabljen, a novejši avto.

Saj tukaj govorimo o ekonomsko ogroženih, ane? Ker nekomu, ki domov prinese 1.500 EUR se gladko jebe, ali bencin stane 0,85 ali pa 1,2 EUR. Torej je edino vprašanje le še to, koliko realno je pričakovat, da bodo ekonomsko ogroženi ljudje šli delat predelavo. IMO so šanse zelo nizke.

Vidiš, v bistvu ti ne znaš brat. Edino opravičilo ti je morda to, da sem se nejasno izrazil - po 2-3 letih oseba iz primera pač ne bi kupila novega avtomobila, ampak zgolj drugega, torej novejšega rabljenega.

In pa, kot ti tukaj govorijo tudi drugi: ko bo višja cena goriva posledica razmer na trgu, jo bom pač pogoltnil ali pa začel razmišljat o alternativah. Dokler jo pa umetno viša država, je pa to sranje.

Karaya 52 ti je lepo povedal:
Visoka cena stanovanj je koristna, ker začne folk razmišljat o alternativah... Čopič v roke pa slikat alternative.
- Hoc est qui sumus -

Valvoline ::

@boeing jaz teb sploh ne razumem :)
Zakaj bi ti hotu dražja goriva ? Namest sedajnih 50c za avtoplin da bi plačal 70c, Res te ne razumem. Da bi se po skregani logiki tebi sistem hitreje poplačal? Dejansko boš pa več dal za gorivo? Jaz bi reku dab bencin in nafto znižal na realno raven 50-60c,avtoplin na 25c. Avtoplinskih sistemov pa naj država subvencionira tako da ne bo stal več k 500e,al pa prpeljat neko podjetje iz Srbije da bomo imel normalne cene.
Čeb bencin in nafta prišli na 1.5e-2e za liter se grem stavit da se bo obetal ekonomski kolaps in da bo potem vsaka debata o cenah goriva brezpredmetna,ker bo električni avto dejansko postal nujna alternativa,ne sam špekulacija.
Ps: In dej si enkrat dopovedat da čebi vsi dal predelat avte na avtoplin bi se cena tega poenotila z bencinom. Ker pač država hoče svoje pobrat. Pa ne mi o nekih evropskih direktivah.Zakaj pa misleš da zadnje čase dražijo bencin in nafto k zmešani ? Ker je državna blagajna prazna,preveč pijavk za futrat.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

"Zakaj pa misleš da zadnje čase dražijo bencin in nafto k zmešani ? Ker je državna blagajna prazna,preveč pijavk za futrat."

Raje narodu pobrat, ko pa tajkunom kak milion vzet nazaj, ker je to nemoralno za ljudi, ki imajo že vse.

Ljudem s plačo 400-600€ pomeni vsak 1€ pri prihranku bencina nekaj.

username ::

Boeing > nebroj več dodatne oz. pravzaprav že kar luksuzno opremo za naše standarde (10 smerno elektro nastavljivi ogrevani/hlajeni memory usnjeni sedeži so zame velik nepotreben luksuz, 12 2-stopenjskih airbagov pač ne), skratka - dobim avto, ki je ob primerljivi ceni neprimerno bolj zabaven za vožnjo in ima zvrhano zalogo moči za premagovanje takšnih in drugačnih gričkov, nebroj potrebne varnostne in nepotrebne luksuzne opreme
...
...
Prosim, če se ti da, poglej si v specifikacijah kombijev evropske proizvodnje (znamka poljubna) podatke o porabi cca 130-150 konjskega dizla in izpustih CO2
Boeing ,
glej: ni treba pred mano upravičevati nakupa ameriške V8 zverine - jaz ti privoščim, te razumem in itak menim, da je to povsem tvoja stvar. Le to mi ni jasno, kako da ob tovrstnih svojih načrtih hkrati navijaš za čimvišje cene goriva...

Podatkov o kombijih se mi pa res ne da gledati, ker me tovrsten nakup še dolgo časa ne bo zanimal (verjetno nikoli). Tako da če želiš, lahko sam predstaviš te podatke - ni pa treba, ti verjamem na besedo oziroma bolje povedano, mi je glede kombijev popolnoma vseeno.

imagodei > Ker nekomu, ki domov prinese 1.500 EUR se gladko jebe, ali bencin stane 0,85 ali pa 1,2 EUR.
To ti pa iz prve roke povem, da ni res... (no, pravzaprav - meni se dejansko res j*be za ceno bencina, ampak žal je tudi dizel drag) :)
Sicer pa se z večino tvojega posta strinjam.

Valvoline > Zakaj pa misleš da zadnje čase dražijo bencin in nafto k zmešani ? Ker je državna blagajna prazna,preveč pijavk za futrat.
Ampak to se nam lahko maščuje - tranzitni potniki in ljudje iz zamejstva so nehali tankati v Sloveniji, kmalu bodo nehali še mnogi Slovenci...
Škoda, namesto da bi davke in trošarine zmanjšali na minimum - tako bi lahko postali nekakšen "južni Luksemburg" in bi vsi sosedje hodili kupovat in tankat k nam, mi bi pa lepo kasirali...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

zee ::

Škoda, namesto da bi davke in trošarine zmanjšali na minimum...


Se pomnite, tovar'si, kako so se nekdaj nasi politik(ant)i hvalili, da bo Slovenija postala podalpska Svica in ne vem vec, kaj se vse?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

jype ::

Am...

Poleg tega da je Švica tut podalpska... Kaj pri nas pa je bistveno drugače kot v Švici?

username ::

Standard, kume, standard!
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

jype ::

Razen prometne kulture in slabše kolesarske infrastrukture jaz bistvene razlike ne opazim, opazim pa premike na bolje tudi na tem področju, odkar imamo za župana človeka, ki reči potiska naprej.

thramos ::

Župan katerega mesta? Ki izboljšuje kolesarsko infrastrukturo?

kixs ::

Bolj kot ne, potiska reci v svoj zep

jype ::

Našega. Jaz sem dobil približno 1600 metrov nove kolesarske steze. Da bo celotna pot od doma do službe pokrita s kvalitetno kolesarsko stezo mi manjka le še približno 1200 metrov kolesarske steze od Zaloga do Polja (določeni deli te poti že imajo kolesarsko stezo, preostali deli, kjer steze ni, pa so zelo nevarni, saj kljub omejitvi hitrosti na 50 km/h mnogo voznikov pelje bistveno hitreje).

Če bo gorivo dražje, bo sčasoma vse več ljudi na biciklih, kar pomeni dodaten pritisk na mesto, da pohiti z izgradnjo kolesarske infrastrukture.

kixs97> Bolj kot ne, potiska reci v svoj zep

Povsem verjetno, a trenutno raje vidim, da se župan okoristi s položajem, hkrati so pa reči narejene, kot da mesto še naprej vodi posadka, ki je preveč nesposobna, da bi se karkoli spremenilo na bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

imagodei ::

jaz> "Pri mesečnem prihranku npr. 50 EUR (čeprav ekonomsko ogroženi že itak manj vozijo in zato bi bili prihranki nižji) bi se investicija 1000 EUR izplačevala 20 mesecev."

Še to sem želel nadaljevat včeraj, pa je bila ura že mal preveč: če se bencin podraži iz trenutne 1,106 na npr. 1,306 EUR, se 40 litrov bencina (en poln tank za manjši avto) podraži za 8 EUR (iz 44,24 EUR na 52,24 EUR).

Zdaj se pa nekdo odloča med investicijo 1000 EUR v LPG, ki se mu bo povrnila v 20 mesecih, in apatičnim čakanjem na podražitve bencina: če teh 1000 EUR da na kup, bo samo iz tega denarja pri tankanju bencina 125x imel plačano razliko med staro in novo ceno. Oz. drugače, s 1000 EUR bi lahko 19x tankal poln tank. Če gre za osebo, ki jo podražitev bencina bolj kot le malo prizadane (se pravi da gre za finančno šibko osebo) in ki bo zelo premislila ali je pot z avtomobilom nujna ter bo bencin točila npr. samo enkrat na 3 tedne, potem 1000 EUR zadostuje za več kot eno leto polnjenja bencina!

In ne pozabit, da je finančno šibki osebi zagotovo lažje daljše obdobje plačevati manjše zneske, kot naenkrat vreči na pult večji znesek - tudi če to pomeni, da na daljši rok plača več: to je točno isti princip, po katerem delujejo banke (in posamezniki), ko dajejo posojila.

In na koncu je to še sledeči moment: finančno ne prav močna oseba si je omislila avto za recimo, bogatih 1500 EUR (enkrat na 3-4 leta je pa le treba). Nato ga prime nezadržna želja, da še ošibi družinske finance in vrže v avto še skoraj 1500 EUR za vgradnjo plinskega sistema. Investicija v avto je bila torej 3000 EUR. Ker želi varčevat in avto uporablja le za najnujnejše, se mu investicija ne povrne prej, kot v 2-3 letih. Po tem času je že itak treba menjat avto. Ker človeku proračun ne dopušča nabave avtomobila za 12.000 EUR, bo pač spet kupil rabljenega za 1.500 ali 2.000 EUR. Poleg tega bo svojega starega lahko prodal za, hja 400-500 EUR, pa ni važno če ima tri plinske sisteme v avtu.

Se pravi je avto, ki je bil vreden 1.500 EUR v treh letih izgubil krepko preko 2.000 EUR vrednosti. Ob tem se verjetno stroški za vzdrževanje avtomobila (redni in izredni servisi) niso pocenili.

Ne vem, no... Tisti, ki imajo dovolj denarja za bencin, tudi če se le-ta podraži, imajo zelo verjetno tudi denar za preseravanje s plinskimi sistemi. Tistim, ki pa že sedaj obračajo vsak evro in jih podražitev bencina najbolj prizadane, pa umetna dražitev preko trošarin ni nikakršna stimulacija, da bodo prešli na plinske sisteme. Si pač zelo težko oz. sploh ne morejo privoščiti. Če pa že, so pa zaradi menjav avtomobilov in varčevanja z gorivom itak ves čas nekje na nuli.
- Hoc est qui sumus -

Boeing ::

valvoline, če pa praviš, da ne o evropskih direktivah, potem pa ne bomo, no... ampak, obstajajo in treba jih je spoštovat in tako kot mora mala slovenija spoštovat milijon drugih direktiv, bo morala tudi to, sicer bo po hitrem postopku fasala kazen, kar se je že zgodilo in je edino pravilno.
Trošarine za bencin/dizel pa so zopet z eno drugo eu direktivo omejene navzdol in kar nekaj časa smo imeli najnižje še dovoljene trošarine, tj. lani poleti, ko je bila nafta 150, 160$ sod...
Zakaj pri nas ne gre brez trošarin - ker se iz njih med drugim financira malo morje drugih javnih storitev, ki se v ameriki ne, ker jih praktično nimajo -> javno zdravstvo, javno šolstvo... si prepričan, da bi rad mel bencin po 50c, kar je izvedljivo, obenem pa za zdravstveno zavarovanje letno plačal par k€, če ti ga bojo sploh odobrili ? Ocurijo te v vsakem primeru, le da je verzija z naftnimi centi državljanom bistveno bolj prijazna, pa tega eni nočete razumeti...
In ja, rade volje bom plačal 70c za plin, ko bo bencin po 1.5€, tako kot zdaj rade volje plačam 51c za plin, ko je bencin po 1.1€... pa daj si dopovedat, da za 400, 500€ NE MOREŠ naredit kvalitetne plinske inštalacije na modernem motorju, nanj dati 7 let garancije in še nadomestno garancijo na motor, če ti tovarniška zaradi predelave ugasne... kapiraš ?

username, pred nikomer se ne opravičujem - se mi ni potrebno, ker mislim, da sem dovolj dobro predstavil številke. Zakaj pa kljub temu želim višje cene ? Napisano v kar nekaj mojih postih zgoraj, tako da samo še enkrat prebrat, pa bo mogoče šlo dojet idejo, čemu.

Švica pa naj ostane kar tam kot je, ker pravo švico imamo tukaj... če kot merilo standarda jemljete avtomobile s švicarskimi registracijami, ki jih opazite pri nas, ni čudno, da so vtisi totalno zgrešeni... nimajo vsi švicarji cayennov pa bemfic in mercedezov, večina se jih vozi s še slabšimi kripami kot pri nas delavski razred... švicarji so siromaki in razen določenih področij, ki jih imajo doteranih u nulo, niti slučajno nebi rad živel v taki državi...

Zakaj pa je stanje takšno kot je, pa je verjetno vsem jasno... ker križanič ne obvlada niti osnove matematike, kaj šele ekonomije... bajuk je bumbar, velik bumbar, ampak takole ga pa tudi ni sral...


imagodei: plinski sistem se da prestavit iz enega v drug avto, kar stane 200, 300€ oz. popoldan dela + drobni material... hitro popravi računico...
Plus tega, človeku, ki tanka 45 litrov enkrat na 3 tedne... nevem, jaz bi se vprašal - a avto sploh rabim ?!
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

thramos ::

Ok, dopuščam možnost, da obstajajo novonastale kolesarske steze, ki pa se žal vztrajno izogibajo mojim potem. Kar pa vidim pred nosom, je gradnja dveh velikih parkirnih hiš v centru mesta ...

imagodei ::

Valvoline> "imagodei: plinski sistem se da prestavit iz enega v drug avto, kar stane 200, 300€ oz. popoldan dela + drobni material... hitro popravi računico..."

Zakaj že? Zato, ker se bo sedaj človeku, ki domov nosi 600 EUR denarja in preživlja dva šoloobvezna otroka, plinski sistem izplačal šele pri drugem avtu, ko ga bo v njem imel nameščenega pol leta?

Ne me narobe razumet: jaz sem prepričan, da je plinski sistem krasna reč in da prinaša prihranke. Ampak argument je bil, da so višje cene bencina OK, ker folk začne razmišljat o alternativah.

To je mogoče že kul (zakaj pri tem rabim državo, da umetno viša ceno?), ampak po drugi strani je pa bistveno to, da si tisti, ki bi največ profitirali od vgradnje plinskega sistema, le-tega mogoče niti ne morejo privoščit. Ni problem človeku z nadpovprečno plačo, če se bencin podraži za 0,2 EUR. Ali pa za 0,4 EUR. Problem je za tistega, ki ima plačo 600 EUR, brezposelno ženo in dva šoloobvezna otroka.
- Hoc est qui sumus -

jype ::

thramos> Ok, dopuščam možnost, da obstajajo novonastale kolesarske steze, ki pa se žal vztrajno izogibajo mojim potem.

Jaz sem županu že večkrat pisal, da je problem mestnih vpadnic, ki niso opremljene za kolesarje, z moje perspektive velik. Da lahko mestu precej prihranim, če ve vozim s kolesom, ker zame potem ni potrebno vzdrževati zelo drage prometne infrastrukture, ki pritiče motornim vozilom. Seveda sem izpostavil kritične točke moje poti proti mestu in vse kaže, da so zadevo vzeli resno, ker se je prej kot v dveh letih del cestišča uredil in je ob njem zdaj sodobna bankina s pločnikom in kolesarsko stezo. Na preostanek pač čakam, tako kot (sem prepričan) ti na svojega. Če ničesar ne storiš, da bi bile mestne oblasti seznanjene s tvojimi težavami, so možnosti, da jih bodo začele odpravljat, zelo blizu nič.

imagodei> Problem je za tistega, ki ima plačo 600 EUR, brezposelno ženo in dva šoloobvezna otroka.

Tak človek nima kaj počet z osebnim avtomobilom, ker si ga ne more privoščiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

username ::

jype > raje vidim, da se župan okoristi s položajem
No, potem se ti bo ta želja vsekakor obilno izpolnila.
There is a Santa Claus...


Boeing > si prepričan, da bi rad mel bencin po 50c, kar je izvedljivo, obenem pa za zdravstveno zavarovanje letno plačal par k€
A si ti včeraj prvič prišel v Slovenijo? Če imaš povprečno plačo, že sedaj plačaš teh par k EUR letno... Če si zaposlen, poglej plačilni listek ali svojo dohodninsko odločbo, tam lepo piše.


Švica pa naj ostane kar tam kot je, ker pravo švico imamo tukaj.
...
...
švicarji so siromaki
Hm, torej smo tudi tukaj siromaki, potemtakem?

Sicer pa čestitke za eno najbolj smešnih izjav zadnje čase ("švicarji so siromaki")...:))
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

jype ::

username> Sicer pa čestitke za eno najbolj smešnih izjav zadnje čase ("švicarji so siromaki")...:))

Švicarji _so_ siromaki! A ne poznaš tegale:

In Italy, for thirty years under the Borgias, they had warfare, terror,
murder, and bloodshed, but they produced Michaelangelo, Leonardo da Vinci
and the Renaissance. In Switzerland, they had brotherly love, they had
five hundred years of democracy and peace -- and what did they produce?
The cuckoo-clock.
-- Orson Welles, "The Third Man"

username> No, potem se ti bo ta želja vsekakor obilno izpolnila.

Ni želja, je pa collateral damage. Če poznaš kandidata za župana, ki bi bolje upravljal z mestnim premoženjem - naj slišimo tvoj predlog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

kmetek ::

jype: kero mesto?

Karaya 52 ::

boeing> nimajo vsi švicarji cayennov pa bemfic in mercedezov, večina se jih vozi s še slabšimi kripami kot pri nas delavski razred... švicarji so siromaki in razen določenih področij, ki jih imajo doteranih u nulo, niti slučajno nebi rad živel v taki državi...

Si prepričan da so Švicarji siromaki? Po tem kar si napisal bi veljalo ravno nasprotno. Ponosni plehar.

jype ::

kmetek> jype: kero mesto?

Največje.

Boeing> večina se jih vozi s še slabšimi kripami kot pri nas delavski razred...

Hvala bogu, da nimajo tako bednih fetišev kot Slovenci (ki se vozijo s kripami, ki si jih sploh privoščit ne morejo, samo da zgledajo premožnejši).

Beli_Zajcek ::

Beli Zajček,

toplo ti svetujem, da se začneš obnašat na nivoju. Tle ni "en drug računalniški forum", tle je slo-tech.

Toplo ti svetujem, da potemtakem začneš razmišljati in ne pišeš neumnosti. Nivo foruma vlečeš proti tlom ti in ne jaz. Menjava avtov v 2-3 letih je neumnost. Tak, ki to počne ni socialno ogrožen. Primer, ki ga navajaš, je pa tako kot te tvoje kripe za 400€; prej izjema kot pravilo. Poglej si vozni park po Sloveniji pa ne piši neumnosti. O čemer pa ti govoriš je pa tudi neumnost. Številke vlečeš iz zraka medtem ko jaz navajam resnične podatke o ceni predelave, o porabi, itd.. Ekonomsko ogroženih z avtom za 800€, ki jih menjujejo vsaka 2-3 leta v Sloveniji ni toliko kot jih navajaš(oz. praviš, da jih je ogromno). Avtomobili po cestah stanejo v povprečju krepko čez 800€. In tudi če bi dal 800€ za avto, je tu še vedno zavarovanje, servis, tehnični. Posedovanje avta ni poceni. Vsekakor ne prideš čez z 800€ na leto. Če si lahko privošči vse to skupaj, potem si lahko pa tudi privošči pogledat za kakimi alternativami. Mogoče pa kdo ugotovi, da se da preživet brez avta.
Dejstvo je, da obstajajo tudi taki o katerih ti pišeš. Ampak večina ljudi vozi avte, ki stanejo več ko 800€. In tudi tisti, ki prinašajo domov 1500€ gledajo na denar (če so pametni) oz. možen prihranek. Nobenemu se ne jebe, če stane bencin 1,5€/L. To samo ti nekaj posplošuješ kakor se ti zdi. Tudi jaz bi rajši, da je bencin 0,5€, vem pa da to ni dobro, ker potem ne iščemo okolju bolj prijazne alternative. Te pa bomo prej ali slej morali poiskati, ker je nafte na voljo v omejeni količini pa kot sem omenil, še slaba za okolje je.
Glede prodaje rabljenih avtov s plinskimi sistemi. Cena je večja. Pri mojem volvu bi dobil 1000€ več zaradi tega, ker imam sistem na plin vdelan not. Sem za hec dal na avto.net, pa sem oglas hitro dal dol, je folk preveč klicaril. Vrednost moje 9 let stare kripe je po eurotaxu nekje 3000€.

Saj tukaj govorimo o ekonomsko ogroženih, ane? Ker nekomu, ki domov prinese 1.500 EUR se gladko jebe, ali bencin stane 0,85 ali pa 1,2 EUR. Torej je edino vprašanje le še to, koliko realno je pričakovat, da bodo ekonomsko ogroženi ljudje šli delat predelavo. IMO so šanse zelo nizke.

Zapičil si se v predelavo. Fino. Ker sem jo sam izvedel, ti lahko postrežem s točnimi podatki. Ampak jaz sem prej govoril tudi o drugih alternativah. Saj ne silim nobenega s pištolo na sencah, da pa mora zdaj nujno predelat avto na plin. Alternativ je več in dražji kot bo bencin bolj bodo ljudje posegali po njih. Sicer res da počasi, ker potem ko imaš enkrat avto je težje preklopit na alternative, ampak se jih bo našlo nekaj. Potem ko pa prvi naredijo korak in vidijo ostali, da je pa vse ok oziroma še bolje, se pa tudi drugi opogumijo.

Vidiš, v bistvu ti ne znaš brat. Edino opravičilo ti je morda to, da sem se nejasno izrazil - po 2-3 letih oseba iz primera pač ne bi kupila novega avtomobila, ampak zgolj drugega, torej novejšega rabljenega.

Sem te čisto dobro razumel, da gre kupovat rabljeno vozilo. In požre vsaka 2-3 leta še dodatno izgubo vrednosti v znesku 400€ (poleg bencina,servisa, zimskih/letnih gum in zavarovanja), ker je pač socialno ogrožen. Tvoja logika šepa. Kdor je socialno ogrožen ne bo vsaka 2-3 leta metal 400€ čez okno.

Karaya 52 ti je lepo povedal:
Visoka cena stanovanj je koristna, ker začne folk razmišljat o alternativah... Čopič v roke pa slikat alternative.

Mah ja, primerja dve neprimerljivi stvari. Za stanovanje nimaš nekih alternativ. Eno je nuja, drugo pa ne. Sicer se je z stanjem javnega prometa naredilo avtomobil v Sloveniji za skorajda nujnega, ampak verjamem, da se da stvari popraviti.

TESKAn ::

Če bo gorivo dražje, bo sčasoma vse več ljudi na biciklih, kar pomeni dodaten pritisk na mesto, da pohiti z izgradnjo kolesarske infrastrukture.


Enak efekt bi dosegel z redarji, ki bi en mesec vsak dan talali listke narobe parkiranim. Z dražjim bencinom boš štrafal tudi tiste, ki nimajo alternative - avtobusa ni, za z biciklom pa predaleč. Tako situacijo imam jaz dva mesca na leto (ko ni šolarjev, ne vozi), ostalih 10 mescev pa bi na dan porabil uro več samo zato, da bi prišel do avtobusa. S kolesom vsak dan vozit 62 km v eno smer bi pa bila malo huda, sploh pozimi...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Boeing ::

username, procentualno od osebnega dohodka plačaš manj in dobiš konkretno obširnejši nabor zdravstvenih storitev. Ampak to je offtopic, lahko pa odpremo nov thread na to temo... pa da ne bo pomote, cifre čez lužo niso "par k$" ampak so konkretni n x 10k$ zneski... sorry, meni je naš sistem bolj všeč.

Glej, švicarji, ljudje kot ti in jaz, ne tahudi bankirji, SO siromaki za moje pojme. Poznam človeka, Slovenca, ki je živel v centru Zuricha in delal v hotelu kot hišnik - se pravi, povprečen državljan. Njegova izkušnja je taka: zaslužil je cca 4000€ mesečno, od tega je za najemnino dal 1500€, zdravstveno in pokojninsko zavarovanje ter vrtec za otroka 1500€, za hrano, prevoz in obleke je zdeval cca 600-700€, torej mu je konec meseca ostalo slabih 300€ - kaj pa v švici dobiš za 300€, pa upam da mi ni treba posebej razlagati.
Rezultat ? Tip se je z družino po par letih preselil nazaj v slovenijo, kjer za isto delo zasluži 700€ in mu pod črto ravno tako ostane 300€. Torej, kje živi bolje ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Boeing zej pa res govoriš neumnosti. Če bi tle pr nas plačeval najemnino tako k v Švici tistih 700e še za to bo premal,še posebej če živi nekje v prestolnici. Se pravi Zurich najemnina 1500e-plača 4000e,Ljubljana najemnina 1000e-plača 1000e. Torej ?
BTW Švica je ljudstvu precej bl prijazna država kot je Slovenija,davki so napol manjši,administracija tut.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

PS
Če država danes umetno podraži bencin na 1.5e in plin na 0.7e si tudi ti najebu. Ne vem,a si tolk retardiran pa tega ne zastopiš al kaj. Če podražijo goriva najebemo vsi,tisti ki peljejo bencinca,dizelaša in plinaša. Profitira državna hobotnica.

Boeing ::

Nope, pri ceni 70c na liter plina se jaz še vedno vozim 1/3 ceneje, kot se trenutno na dizel, pa mi v tem trenutku gorivo ne predstavlja nobenega bistvenega stroška, tretjino manjši strošek pa bom še lažje pogoltnil. Najebete vozniki "modernih dizlov". Oziroma, nič posebej ne najebete, samo strošek goriva je pod črto toliko večji, kar je prav, ker svinjate bolj kot jaz, ki se vozim na plin.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Ok pol pa čakamo vsi,in bomo vidl kaj se bo z cenami goriv dogajalo. Tovornjakarji hodijo že vsi čez mejo tankat nafto v avstriji po 77c.
Dolgo tako vlada ne bo zdržala. Trenutno si delajo politični samomor z višanjem trošarin,kar tako naprej.Men je itak vseeno,noben plinaš se ne fura pocen tako k jaz.

username ::

procentualno od osebnega dohodka plačaš manj in dobiš konkretno obširnejši nabor zdravstvenih storitev. Ampak to je offtopic, lahko pa odpremo nov thread na to temo... pa da ne bo pomote, cifre čez lužo niso "par k$" ampak so konkretni n x 10k$ zneski.
Je offtopic, ampak tudi hudo nabijaš.
Pojdi pogledat na /www.ehealthinsurance.com, boš videl da se da dobiti komercialno zavarovanje že za 70 USD mesečno. Sicer res bolj borno, a za cca 300-400 USD se dobi precej boljša zavarovanja. Če imaš v Sloveniji vsaj približno spodobno plačo, plačaš podoben meseen znesek za obvezno ZZZS.
Dobro zavarovanje torej dobiš za letni znesek cca 5000 USD (3500 EUR), najdražja pa slabih 8000 USD letno (5500 EUR).
Človek, ki ima v ZDA medianski dohodek (50.000 USD letno), plača za neko spodobno zdravstveno zavarovanje podoben ali celo manjši procent bruto plače, kot bi ga s takim dohodkom v Sloveniji.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

koyotee ::

Hahahaha, 4000€ neto je ~7500€ bruto? Torej je hišnik kar sanjski poklic. Najbrž še politiki ne dobijo tok plače. Pa stanovanje za 1500€, a to je najmanj 100m^2? Same buče so te
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

imagodei ::

BZ> "Menjava avtov v 2-3 letih je neumnost. Tak, ki to počne ni socialno ogrožen."

Res? ;) Osebno poznam par ljudi, ki to počnejo. Avta se jim ne splača popravljati, ker novejši rabljen stane manj, pa še tehničnega ima opravljenega. So ljudje, ki ne kupujejo avta za 15.000 EUR, za to da v treh letih izgubi 5.000 EUR. Rajši kupijo avto za 1.500 - 2.500 EUR, pa je v treh letih izgubil največ 1.000 EUR. Ne bom rekel ravno socialno ogroženi (taki nimajo niti avta), ampak finančno šibki - ti počnejo ravno to, kar pišem.


BZ> "Primer, ki ga navajaš, je pa tako kot te tvoje kripe za 400€; prej izjema kot pravilo."

No, ni se zdaj treba obešati na 400 EUR (čeprav se za tak denar danes, v času krize, dejansko da dobiti spodoben avto - pretestirano iz prve roke). Pa recimo 1000 EUR. Stvari to ne spremeni. Če ne veš, da se po naših cestah vozi ogromno avtomobilov, katerih tržna vrednost znaša bistveno manj, kot 1.000 ali 1.200 EUR, potem pač nimaš stika z realnostjo. Mnogo je ljudi v Sloveniji, kjer v gospodinstvu ni 1.000 EUR mesečnih dohodkov, so pa šoloobvezni otroci. Ti ljudje so že ugotovili, da se kredita za avto ne da jesti.


BZ> "Avtomobili po cestah stanejo v povprečju krepko čez 800€."

Ja, v povprečju brez dvoma. Dejansko pa se po naših cestah vozi precej ljudi z avtomobili v tem cenovnem razredu. IOW, vozijo se z avtomobili znamke Fiat, Reanult, Hyundai (sploh slednji), starimi 10 in več let. In vedno več jih bo ;((


BZ> "In tudi če bi dal 800€ za avto, je tu še vedno zavarovanje, servis, tehnični. Posedovanje avta ni poceni. Vsekakor ne prideš čez z 800€ na leto. Če si lahko privošči vse to skupaj, potem si lahko pa tudi privošči pogledat za kakimi alternativami. Mogoče pa kdo ugotovi, da se da preživet brez avta."

Točno tako. In ne pozabit, da se obešam samo na tvojo trditev, da je (umetno) višanje cene goriv krasna reč, ker ljudi spodbuja v alternative.


BZ> "Tudi jaz bi rajši, da je bencin 0,5€, vem pa da to ni dobro, ker potem ne iščemo okolju bolj prijazne alternative. Te pa bomo prej ali slej morali poiskati, ker je nafte na voljo v omejeni količini pa kot sem omenil, še slaba za okolje je."

Narobe razumeš. Nafta se bo prodajala, dokler bo za lastnike in oskrbovalno verigo dovolj zaslužka v njej. Ravno tako bodo alternative razvili tisti, ki bodo v tem videli možnost zaslužka. Seveda je to pogojeno s pričakovanjem trga, ampak umetne podražitve z dvigovanjem trošarin so pa povsem zgrešena reč. O tem govorim, o ničemer drugem.


BZ> "Sem te čisto dobro razumel, da gre kupovat rabljeno vozilo. In požre vsaka 2-3 leta še dodatno izgubo vrednosti v znesku 400€ (poleg bencina,servisa, zimskih/letnih gum in zavarovanja), ker je pač socialno ogrožen. Tvoja logika šepa. Kdor je socialno ogrožen ne bo vsaka 2-3 leta metal 400€ čez okno."

Seveda bo, ker bodo stroški vzdrževanja stare kripe presegli znesek nakupa novejše stare kripe. Ne bi verjel, koliko ljudi kupuje avtomobile za 200-400 EUR, jih vozi do tehničnega pregleda, nato pa nabavi drugega. Jih pride ceneje plačat na odpadu za razgradnjo (ali pa jih prodati po delih oz. se zmenit s kom, ki rabi avto za dele), kot pa plačat servis in tehnični pregled.

Vse ostalo (zavarovanja, letne/zimske gume in bencin) sem pa itak vkalkuliral. Še vedno je nekaterim lažje dajati 2-3 leta 12x na leto 40 EUR, kot pa skeširat 1000 EUR.

In to je ves moj point. Da šepa tvoja logika, kako so podražitve bencina nekaj skrajno finega. Ko bo 90% ljudi v SLO imelo normalne plače, bom tvoj največji podpornik. Dokler si pa lahko plinski sistem zrihtajo samo tisti, ki jim denar itak ni problem, je pa opravičevanje dviganja trošarin na račun čistejših alternativ navadna puhlica.
- Hoc est qui sumus -

šernk ::


imagodei> Problem je za tistega, ki ima plačo 600 EUR, brezposelno ženo in dva šoloobvezna otroka.

Tak človek nima kaj počet z osebnim avtomobilom, ker si ga ne more privoščiti.


in tako še tistih 600€ ne dobi? je torej bolje da reče: ne morem v službo ker si ne morem privoščiti niti najslabšega avta in dobiva socialno?

Z dražjim bencinom boš štrafal tudi tiste, ki nimajo alternative - avtobusa ni, za z biciklom pa predaleč. Tako situacijo imam jaz dva mesca na leto (ko ni šolarjev, ne vozi), ostalih 10 mescev pa bi na dan porabil uro več samo zato, da bi prišel do avtobusa. S kolesom vsak dan vozit 62 km v eno smer bi pa bila malo huda, sploh pozimi...


tisti ki živijo v večjih mestih tega problema enostavno ne vidijo in jim ga ne moreš pokazati, še lepše pa se je voziti s kolesom v hribih, kjer pomeni že 2km kar velik napor.

@boeing: če ti v slo od 700€ plače ostane 300€ potem verjetno sploh ne smeš nič jesti. že same položnice te stanejo ogromno, v trgovini na dan če kupiš le malo kruha in še kaj zraven te stane dodatna 2€ dnevno (minimum), bog ne daj da si privoščiš mleko ali kakšen sok. da o avtu sploh ne govorimo.

vozni park v SLO je lahko zelo dober, vendar je precej tistih ki hodijo od vulkanizerja do vulkanizerja in sprašujejo za rabljene gume (IN TO Z BMWji!!! itd...) kar naj država viša gorivo ni panike, se bližamo ceni sosednje italije in ko se gorivo nekje uravna, me ne vidijo več dokler ne pade cena na naših črpalkah...

in zdravstvo in vse še kako plačujemo, poglej malo koliko % od celotne plače gre državi. (80-90%??? z vsemi davki, trošarinami itd)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

username ::

Boeing > je živel v centru Zuricha in delal v hotelu kot hišnik - se pravi, povprečen državljan. Njegova izkušnja je taka: zaslužil je cca 4000€ mesečno, od tega je za najemnino dal 1500€
Poišči po Googlu pod "Mietwohnung Zürich" in boš videl, da so najemnine v Zürichu res tudi 1500, ampak ne EUR, temveč CHF. 1500 frankov je pa slabih 980 EUR. Dajo se pa dobiti tudi za 1000 CHF (600-700 EUR). Gledal sem pa 2- in 3-sobna. V mestu Zürich.

Tko da ali nabijaš al ti je pa tisti človek nakladal. Ali si pa enostavno pri najemnini pozabil preračunat v EUR...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Valvoline ::

@imagodei....+1
Tist k ma keša na preteku kupi novi avto in se pelje 3-10let odvisno kakšne so finance sproti da bi spet nabavil novega.Tisti k dela za povprečno delavsko plačo luksuza si ne more privoščit in kupi 10 let rabljenega avta. Kolk časa bo tega avta peljal je pa odvisno od tega kolk je avto bil prej vdrževan in kakšni bojo vmesni stroški za vzdrževanje in popravilo. In če pride do tega da se več ne splača popravljat seveda gre spet v nakup 10 let rabljenega za max 3kE.

krho ::

@Boeing:Plus tega, človeku, ki tanka 45 litrov enkrat na 3 tedne... nevem, jaz bi se vprašal - a avto sploh rabim ?!
Da 10km do službe. Pot z javnim prevozom bi izgledala nekako takole: Avtobus -> čakat 15min na naslednji avtobus -> pojdi peš še 1km.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

kmetek ::

no kok je upadla prodaja bencina? kranj je tipičen primer kjer se avto skoraj ne rabi, razen po nakupih, drugače pa ob lepem nedeževem in prehladnem vremenu se da prav lepo uporabiti noge ali kolo. stanje? polno pločevine, iz enega konca do drugega 10-15minut, kolesarjev skoraj ne vidim.....ne razumem res....

gor v amsterdamu na stotine kolesarjev....še urejeni se vozijo....aja, mi smo banana republika.

Phil ::

kranj je tipičen primer kjer se avto skoraj ne rabi, razen po nakupih, drugače pa ob lepem nedeževem...ne razumem res....


V Kranju je veliko služb na katere se ljudje ki niso iz Kranja dnevno vozijo?

LPG bo pa zanimiv samo toliko časa dokler nanj ne preide dovolj ljudi, potem bojo šle pa trošarine gor, enako kot se je zgodilo pri dizlu. V osnovi ni pa LPG nič cenejši kot dizel ali bencin niti ni izpuh človeku bistveno manj škodljiv kot pri bencinarju. Tako da se plinaši umirite s svojimi "alternativami" in dvigovanjem trošarin na vse drugo.

Prava alternativa bi bila kvečjemu električni avto in to le zato, ker bi se lahko izognili uvažanju fosilnih goriv iz raznih brezveznih držav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

kmetek ::

pa dober kaj je to LPG?

Vsak Kranjčan, ki dela v Kranju bi lahko šel v službo peš ali s kolesom, mesto ima radij 2-3km. ;((

username ::

Tako da se plinaši umirite s svojimi "alternativami" in dvigovanjem trošarin na vse drugo.
Dobro izhodišče.
Imam občutek, da 'plinaše' zanima predvsem relativno razmerje bencin(dizel)-vs-LPG. Namesto da bi se bolj posvetili absolutni ceni. Ki je BTW v ZDA za bencin nižja ali podobna kot pri nas z aLPG, če se ne motim...
Skratka: glavni motiv je očitno zadovoljstvo ob tem, da nekdo drug plača več od njih. Namesto da bi jih zanimalo, da bi sami plačali čim manj.
...'nič zato, če meni crkne krava, da le sosedu crkneta dve'...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Beli_Zajcek ::

Tako da se plinaši umirite s svojimi "alternativami" in dvigovanjem trošarin na vse drugo.
Dobro izhodišče.
Imam občutek, da 'plinaše' zanima predvsem relativno razmerje bencin(dizel)-vs-LPG. Namesto da bi se bolj posvetili absolutni ceni. Ki je BTW v ZDA za bencin nižja ali podobna kot pri nas z aLPG, če se ne motim...
Skratka: glavni motiv je očitno zadovoljstvo ob tem, da nekdo drug plača več od njih. Namesto da bi jih zanimalo, da bi sami plačali čim manj.
...'nič zato, če meni crkne krava, da le sosedu crkneta dve'...


Pol se spravi raje na Valvoline-a, ki se vozi na kurilca. Pa noben tle ni izrecno omenjal dvig trošarin kot edini način dvigovanja cene bencina. Tudi noben tle ti ne preprečuje, da si sam ne omisliš plina in plačuješ naše cene. Ja, ko bo plin bolj razširjen bo tudi cena šla gor. Ampak dokler obstajajo taka teleta kot tu, se ni nič za bat. Svojo kavč psihologijo nad čem jaz občutim zadovoljstvo pa hrani za gostilniške debate. Svoje razloge zakaj sem šel na plin sem že povedal, če si pa funkcionalno nepismen pa je žal že prepozno zate.

jype ::

username> ...'nič zato, če meni crkne krava, da le sosedu crkneta dve'...

Jah, to je naša mantra. Kam pa pridemo, če Slovenc neb biu fouš?

Js se s kolesom vozm sam zato, da bi se sosedu avto pokvaru!

username ::

Svojo kavč psihologijo nad čem jaz občutim zadovoljstvo pa hrani za gostilniške debate. Svoje razloge zakaj sem šel na plin sem že povedal,
Svojo kavč psihologijo pač občasno rad razsipavam namesto da bi jo šparal, sicer pa mi ti niti najmanj nisi pomemben, razen kot (slab) ilustrativen primer.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Boeing ::

jype, LOL... tak me že dolgo nisi nasmejal :))))

glej username, če se že spuščamo na osebni nivo - boli me k, kolko ti plačuješ za liter župe, kakršnokoli pač kuriš. Res, dol mi visi, me pa obenem veseli, da plačuješ več kot jaz, ravno zaradi tega, ker se tako trmasto oklepaš dveh uveljavljenih opcij, ne vidiš ne levo ne desno, na koncu smo pa plinaši kao krivi, da je tvoja župa draga. WTF ?!
Navsezadnje, ironično, ti nas plinaše, ki se vozimo povsem po regelcih in plačujemo vse dajatve na gorivo, tako kot ti (in samo izkoriščamo nižjo ceno energenta na trgu), obtožuješ fovšije (fovš pa smo ti česa že, točno?), potem pa v isti sapi zahtevaš nižanje cen taistega bencina, da se boš lahko vozil ceneje, porabil več in bolj svinjal.

Sprevržena, meni nedoumljiva logika...

Maš opcijo it na plin in plačevat isto kot jaz, nihče ti ne brani, na teh par straneh pa je nametanih ogromno podatkov in izkušenj, kako zadeva deluje, pa če boš vljudno vprašal, ti bomo vsi rade volje napisali vse še enkrat.

In da ne bo pomote, osebno bi se odločil za predelavo tudi če stroška predelave nebi nikoli dobil nazaj, čisto zaradi naravovarstvenih razlogov. Ampak si že ugotovil, da sem pač blesav...

valvoline & Co. ter njihove rešitve s kurilcem pa bojo oz. so zopet aktualne za carinike, tako da se glede tega tudi nič ne sekiram... upam, da se fantje zavedate, da s takšnim ravnanjem niste frajerji, niti ni to odraz "višje inteligence", ampak izključno nezakonito izogibanje plačevanja obveznih dajatev in hud carinski prekršek.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zheegec ::

glej username, če se že spuščamo na osebni nivo - boli me k, kolko ti plačuješ za liter župe, kakršnokoli pač kuriš. Res, dol mi visi, me pa obenem veseli, da plačuješ več kot jaz, ravno zaradi tega, ker se tako trmasto oklepaš dveh uveljavljenih opcij, ne vidiš ne levo ne desno, na koncu smo pa plinaši kao krivi, da je tvoja župa draga. WTF ?!

No, če ti plačaš manj z alternativo, zakaj bi potem podražil nafto na račun "alternativ"? Če je že cenejše se bo uveljavilo in bo s tem prodaja nafte šla dol.
Če so drugi ljudje res pravi idioti in se vozijo na dražjo zadevo, zakaj bi to še podražil? Bodi vesel, da je lahko tvoja alternativa poceni - kar bo, dokler je ne bo več ljudi uporabljalo.

Na kratko povedano - brigaj se zase.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Boeing ::

Funkcionalna pismenost oz. odsotnost le-te je zadnje čase očitno postal resen problem...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zheegec ::

Je res težko odgovoriti na jasno postavljena vprašanja in izjave, ja :)

No, fajn se mej še naprej.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
««
8 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtoplin poskočil na 73 centov

Oddelek: Na cesti
455500 (2384) RED_line
»

Zakaj je dizel (še vedno) cenejši od bencina?

Oddelek: Na cesti
387452 (5800) LeQuack
»

Cena nafte (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13319943 (13538) krneki0001

avto na plin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7929655 (18654) WarpedGone
»

Še malo pa bomo peš hodil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13312112 (8451) jype

Več podobnih tem