Forum » Loža » Stran Prevoz.org
Stran Prevoz.org
Manu ::
Rešitev: Pinkbunk če ne želiš uporabljati "storitev" (prehitra vožnja, predraga vožnja, sovoznik prdi, ...) je ne uporabljaj. Noben ni kriv, da ti nimaš avta. Če ga ne želiš imeti, ga ne imej, če ga želiš imeti pa ga še ne moreš imeti, naredi kaj glede tega. Marsikomu grejo na živce ljudje, ki bi se radi skoraj zastonj vozili...in?
Saj se noče zastonj vozit. In ni napisala, da ne želi uporabljat te storitve. Niti ni rekla, da so ostali krivi za to, ker nima avta. Sploh se ne pritožuje glede tega.
Storitev prevozi.org je namenjena primarno deljenju stroškov bencina, ne pa še dodatnega pokrivanja stroškov lastništva avta.
Lastniki avta imajo korist od te storitve na ta način, da imajo nižje stroške bencina s tem, ko ponudijo prevoz ostalim zainteresiranim. Torej zmaga-zmaga situacija za vse udeležence.
Če pa ponudnik prevoza zaračuna še amortizacijo in ostale stroške, pa je to že pohlep in izrodek sicer zelo dobre ideje s strani snovalcev spletne strani.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
WarpedGone ::
Ponudnik prevoza ne zaračuna ničesar, objavi le željen *prispevek*.
Js na primer celotno nafto in drugo amortizacijo krijem sam.
Prispevek pobiram za izgubljen čas, ki mi ga požre pobiranje/odlaganje.
Deal with it or walk.
Js na primer celotno nafto in drugo amortizacijo krijem sam.
Prispevek pobiram za izgubljen čas, ki mi ga požre pobiranje/odlaganje.
Deal with it or walk.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Manu ()
Phantomeye ::
Rešitev: Pinkbunk če ne želiš uporabljati "storitev" (prehitra vožnja, predraga vožnja, sovoznik prdi, ...) je ne uporabljaj. Noben ni kriv, da ti nimaš avta. Če ga ne želiš imeti, ga ne imej, če ga želiš imeti pa ga še ne moreš imeti, naredi kaj glede tega. Marsikomu grejo na živce ljudje, ki bi se radi skoraj zastonj vozili...in?
Saj se noče zastonj vozit. In ni napisala, da ne želi uporabljat te storitve. Niti ni rekla, da so ostali krivi za to, ker nima avta. Sploh se ne pritožuje glede tega.
Storitev prevozi.org je namenjena primarno deljenju stroškov bencina, ne pa še dodatnega pokrivanja stroškov lastništva avta.
Lastniki avta imajo korist od te storitve na ta način, da imajo nižje stroške bencina s tem, ko ponudijo prevoz ostalim zainteresiranim. Torej zmaga-zmaga situacija za vse udeležence.
Če pa ponudnik prevoza zaračuna še amortizacijo in ostale stroške, pa je to že pohlep in izrodek sicer zelo dobre ideje s strani snovalcev spletne strani.
Prevozi niso storitev. Taksi je storitev.
Je pa res, da prevoze preko prevoz.org ponujajo tudi podjetja, ki ti izdajo račun. Jaz sem šel lani iz Ljubljane do Portoroža za 5€. Udobna vožnja, klimatiziran kombi.
Manu ::
@Phantomeye
Potem popravljam tako:
"Projekt Prevozi.org je ....... (ostalo besedilo je enako)"
Potem popravljam tako:
"Projekt Prevozi.org je ....... (ostalo besedilo je enako)"
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
Phantomeye ::
Manu ::
@Relanium
In zakaj bi moral zaračunat? (Lastnik Tesle S npr. nima nobenih dodatnih stroškov za elektriko, če ga polni v Teslinih polnilnicah ... je pa imel dovolj denarja za nakup takega avta torej nima problemov s financami, zakaj potem zaračunat?)
Saj štoparjem se tudi nič ni zaračunalo (ali prosilo za prispevek). Zakaj bi bilo s projektom prevozi.org zdaj drugače? Ta projekt je samo organizacija nekdanjih študentov 'štoparjev', ki so s tem projektom celo pripravljeni prispevati delež porabe bencina, kar ponudniku prevoza celo koristi iz finančnega gledišča.
In zakaj bi moral zaračunat? (Lastnik Tesle S npr. nima nobenih dodatnih stroškov za elektriko, če ga polni v Teslinih polnilnicah ... je pa imel dovolj denarja za nakup takega avta torej nima problemov s financami, zakaj potem zaračunat?)
Saj štoparjem se tudi nič ni zaračunalo (ali prosilo za prispevek). Zakaj bi bilo s projektom prevozi.org zdaj drugače? Ta projekt je samo organizacija nekdanjih študentov 'štoparjev', ki so s tem projektom celo pripravljeni prispevati delež porabe bencina, kar ponudniku prevoza celo koristi iz finančnega gledišča.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
black ice ::
Zakaj bi moral lastnik Tesle ali kateregakoli drugega avtomobila biti dobri samaritan? Njegova odločitev, katera se kogarkoli drugega nič ne tiče. Freedom of choice pa to.
dj_uro ::
se pravi, da moram jaz z MB S klaso za 200k eur zastonj prevažat ljudi, ker pač imam denar?
in po drugi strani zaračunati triplo, ker se peljem z 2000 eur vrednim jajčkom, ker pač nimam denarja?
-idiotsko razmišljanje na 3 sorry...
in po drugi strani zaračunati triplo, ker se peljem z 2000 eur vrednim jajčkom, ker pač nimam denarja?
-idiotsko razmišljanje na 3 sorry...
vw-klub.si
ohnowhy ::
Heavy ::
Saj štoparjem se tudi nič ni zaračunalo (ali prosilo za prispevek).
Štoparji so stali v vročini ali pa na mrazu in dežju, ter čakali, da se jih kdo usmili. Pri prevozih se točno dogovoriš kdaj te kdo pobere ali pa odloži. Včasih skoraj od študentskega doma pa do vrat njihove hiše. Če to ni vredno tiste par €, potem res ne vem kaj bi bilo.
Za štoparja pa se je spodobilo, da je dal kaj denarja vsaj za kavo šoferju. Ampak to je zgolj moja filozofija, pa sem tak, da ko rabim zgolj wc in grem v bar se olajšat plačam natakarju kavo.
#TeamFelix
stara mama ::
Tisti ki bo prišel s teslo ali pa S-klaso ali čimerkoli - če že sploh - se sploh ne bo ukvarjal z evrom ali dvema, ker je njegov čas preveč dragocen da bi se prilagajal nekim študentkam.
Če že, bolj plačaš njegov čas da te dostavi na željeno mesto ali pa sprejmeš njegove pogoje glede pobiranja in odlaganja - vrjam da se ne bo jajcal popoldan čez center ljubljane za par EUR.
Tako da ja...... vzemi ali pusti
Če že, bolj plačaš njegov čas da te dostavi na željeno mesto ali pa sprejmeš njegove pogoje glede pobiranja in odlaganja - vrjam da se ne bo jajcal popoldan čez center ljubljane za par EUR.
Tako da ja...... vzemi ali pusti
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
ententenera ::
Vprašanje za hruške ali gandalfarja glede oauth2 flowa:
skušam se povezati, le da vsi endpointi (https://prevoz.org/api/oauth2/authorize, https://prevoz.org/api/oauth2/token, https://prevoz.org/api/oauth2/revoke) mi vračajo 404, tako da nikoli ne dobim kode.
Sledim pa gandalfarjevemu primeru iz githuba.
Je napaka na moji strani ali na strežnikovi?
skušam se povezati, le da vsi endpointi (https://prevoz.org/api/oauth2/authorize, https://prevoz.org/api/oauth2/token, https://prevoz.org/api/oauth2/revoke) mi vračajo 404, tako da nikoli ne dobim kode.
Sledim pa gandalfarjevemu primeru iz githuba.
Je napaka na moji strani ali na strežnikovi?
Manu ::
Če kdo nima časa, potem se sploh ne bo ukvarjal s študenti in avtoštoparji. Voznikov čas je njegov in noben avtoštopar mu ga mimo njegove volje ne more ukrasti.
Če pa ga ima (in se vozi z S razredom) potem se verjetno ne bo šel zaračunavanja amortizacije, vinjete, prispevek za "vožnje trupel", itd...
Če pa ni med premožnimi, potem lahko zelo dobro pride čez z delitvijo stroškov bencina. Super, a ni?
Če mu pa korist z manjšim stroškom bencina ni vreden nič, potem mu ni treba nikogar peljati. Lahko se vozi sam.
Moje mnenje je enako kot od piknbunk, da je več kot prispevek za bencin le navaden pohlep, ki je izrodil odlično idejo za projektom prevozi.org.
Če pa ga ima (in se vozi z S razredom) potem se verjetno ne bo šel zaračunavanja amortizacije, vinjete, prispevek za "vožnje trupel", itd...
Če pa ni med premožnimi, potem lahko zelo dobro pride čez z delitvijo stroškov bencina. Super, a ni?
Če mu pa korist z manjšim stroškom bencina ni vreden nič, potem mu ni treba nikogar peljati. Lahko se vozi sam.
Moje mnenje je enako kot od piknbunk, da je več kot prispevek za bencin le navaden pohlep, ki je izrodil odlično idejo za projektom prevozi.org.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
FTad ::
Če kdo nima časa, potem se sploh ne bo ukvarjal s študenti in avtoštoparji. Voznikov čas je njegov in noben avtoštopar mu ga mimo njegove volje ne more ukrasti.
Če pa ga ima (in se vozi z S razredom) potem se verjetno ne bo šel zaračunavanja amortizacije, vinjete, prispevek za "vožnje trupel", itd...
Če pa ni med premožnimi, potem lahko zelo dobro pride čez z delitvijo stroškov bencina. Super, a ni?
Če mu pa korist z manjšim stroškom bencina ni vreden nič, potem mu ni treba nikogar peljati. Lahko se vozi sam.
Moje mnenje je enako kot od piknbunk, da je več kot prispevek za bencin le navaden pohlep, ki je izrodil odlično idejo za projektom prevozi.org.
Primer, ce je standardni prispevek za relacijo LJ-MB 5€ in se nas v avtu pelje jaz in se 3je, dobim 15€. Ker vozim dizla, ne porabim ravno bencina za 15€. A naj potem grem preracunavat in vracat denar sopotnikom, ki so se peljali z menoj, ker sem slucajno v profitu za par €?
Heavy ::
Seveda, fer bi bilo, da se deli strošek nafte med sopotnike. Če porabiš 10 litrov in pelješ 3 sopotnike vsakemu zaračunaš 2,5€. Če pelješ samo enega mu zaračunaš 4,5€ (lažji avto manj porabi).
Ampak na papirju je tudi socializem dobro zvenel.
Ampak na papirju je tudi socializem dobro zvenel.
#TeamFelix
FTad ::
Potemtakem bi moral, preden bi startal iz LJ napolnit tank do konca in v MB-ju, preden spustim vse tri potnike, se enx tankat, da vidim, koliksna je bila poraba, prinesem pokazat vsem racun in ga razdelit na 4 dele... Ja pa kaj se :S
Smurf ::
Potemtakem bi moral, preden bi startal iz LJ napolnit tank do konca in v MB-ju, preden spustim vse tri potnike, se enx tankat, da vidim, koliksna je bila poraba, prinesem pokazat vsem racun in ga razdelit na 4 dele... Ja pa kaj se :S
Se prej se moras spogajati o povprecni hitrosti, da vidis ali potniki preferirajo cenejso ali hitrejso varianto :>.
Mavrik ::
ententenera je izjavil:
Vprašanje za hruške ali gandalfarja glede oauth2 flowa:
skušam se povezati, le da vsi endpointi (https://prevoz.org/api/oauth2/authorize, https://prevoz.org/api/oauth2/token, https://prevoz.org/api/oauth2/revoke) mi vračajo 404, tako da nikoli ne dobim kode.
Sledim pa gandalfarjevemu primeru iz githuba.
Je napaka na moji strani ali na strežnikovi?
Probaj brez `/api/` dela, glej https://bitbucket.org/mavrik/prevoz-and...
The truth is rarely pure and never simple.
ententenera ::
Mavrik, hvala lepa!
Brez /api/ se premika v pravo smer, vendar še vedno potrebujem client_id in secret. Kje ju najdem na strani oz. kako ju zgeneriram?
In ja, nimam pojma o oauth2, če je to pod vprašanjem.
Brez /api/ se premika v pravo smer, vendar še vedno potrebujem client_id in secret. Kje ju najdem na strani oz. kako ju zgeneriram?
In ja, nimam pojma o oauth2, če je to pod vprašanjem.
Manu ::
Potemtakem bi moral, preden bi startal iz LJ napolnit tank do konca in v MB-ju, preden spustim vse tri potnike, se enx tankat, da vidim, koliksna je bila poraba, prinesem pokazat vsem racun in ga razdelit na 4 dele... Ja pa kaj se :S
Verjetno imaš podatek, koliko porabi tvoj avto. Skoraj vsak si je že kdaj vodil evidenco porabe goriva. Vzameš torej povprečno porabo.
Vse podatke vstaviš v preprosto enačbo in imaš izračunaš prispevek za posameznika. V današnji informacijski dobi je natančnost najmanjši problem, ker je avtomatična.
Potem pa samo zaokrožiš na celo število za prispevek na posameznika (kalkulatorji to že kar sami znajo) in noben se ne bo pritoževal. Ni treba nič komplicirat.
---
Treba si je priznat, da postanemo ljudje preveč pohlepni pri denarju in ga argumentiramo z argumenti tipa "jaz nimam časa", "prevažam trupla", "moram prenašat nezanimive pogovore", "mucke iz bunde na sedežu" ...
Brezveze. Če nimaš časa, potem se sploh ne ukvarjaj s prevozi. Če ne maraš ljudi in jih gledaš kot "trupla", pusti prevoze pri miru in pelji samo svoje truplo (in trupla tistih, ki jih imaš rad; žena, otroci). Če se nočeš pogovarjat, povej to ljudem, ne pa se delat prijaznega ... preprosto reci: "ne zamerit, ne zanima me ta tema" ali "brez zamere, ampak nisem razpoložen za pogovor". Če koga voziš, potem računaj na vnos kamenčkov, nekaj umazanije od čevljev, las, še posebej ženskih in kakšnih muck od bund. Saj nihče zanalašč to ne počne. To je del življenja, tovarne delajo slabe bunde, lasje padajo brez naše volje.
Lahko smo malo bolj človeški in bo interakcija bolj zanimiva, manj zamer in življenje bo teklo lažje. Zakaj bit zategnjen, če pa imamo od projekta prevozi.org vsi vpleteni korist in to samo z delitvijo stroškov za gorivo?
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
BigWhale ::
"Ej, a me lahk zapeljes do Kranja?"
"Valjda, a bos kej prispeval?"
"Neki pa lahk, kolk pa?"
"Cak, da zracunam."
*zvok brnenja iz prikolice*
"Ej, kaj je pa to zadi? Neki ropota?"
"Ah nic, sam vklopu sem racunalnik za izracunavanje optimalne cene prevoza. Uposteva vse parametre. Btw, a lahk pljunes v tole salcko, rabim tvoj DNA, da zracunam riziko za prenos kaksne bolezni."
"Valjda, a bos kej prispeval?"
"Neki pa lahk, kolk pa?"
"Cak, da zracunam."
*zvok brnenja iz prikolice*
"Ej, kaj je pa to zadi? Neki ropota?"
"Ah nic, sam vklopu sem racunalnik za izracunavanje optimalne cene prevoza. Uposteva vse parametre. Btw, a lahk pljunes v tole salcko, rabim tvoj DNA, da zracunam riziko za prenos kaksne bolezni."
nevone ::
Treba si je priznat, da postanemo ljudje preveč pohlepni pri denarju in ga argumentiramo z argumenti tipa "jaz nimam časa", "prevažam trupla", "moram prenašat nezanimive pogovore", "mucke iz bunde na sedežu" ...
Za nižanje cen in stroškov je na voljo konkurenca. Če ti je toliko do tega, organiziraj poceniprevoz.org in delaj tako kot se tebi zdi prav. Najlažje je regulirat nekaj, kar drugi ustvarijo.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
šernk ::
Seveda, fer bi bilo, da se deli strošek nafte med sopotnike. Če porabiš 10 litrov in pelješ 3 sopotnike vsakemu zaračunaš 2,5€. Če pelješ samo enega mu zaračunaš 4,5€ (lažji avto manj porabi).
aha torej: te pokliče nekdo: ja računam od 2,5 do 8eur odvisno ali vas peljem 4 ali samo tebe, sporočim ko vse poberemo.
sem imel 5 let nazaj 5 eur in bi imel sedaj 5eur če bi še vozil. umes mi 5eur ko je bil bencin 1,5eur ni pokrilo niti stroškov bencina. zakaj 5eur? ker se mi danes 4eur, čez 2 meseca 4,2eur čez pol leta 5,6eur ne splača pobirat. že tako je z 5eur nekajkrat nastal problem z drobižem, pa sem skoraj vedno gledal da sem imel za vrnit.
če komu ni všeč cena, naj poišče drug prevoz, naj kupi svoj avto ali pa naj gre z avtobusom/vlakom. Najbolje je to, da nekateri hočejo da jih pelješ samo polovico poti (zapeljat še kak km z avtoceste stran po možnosti), potem pa upajo da jim boš samo polovično zaračunal. Zakaj že? Če se pelje z mano namesto 130km samo 50km ni moj problem (naj dobi drug prevoz saj meni čene zaseda plac in namesto njega, lahko komot počakam drugega ki mi bo dal 5eur za 100km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Blinder ::
Izredno za Ljubljano bi lahko dodali funkcijo da mora nujno ponudnik prevoza (start iz Lj) oznacit route po kateri bo sel skozi Ljubljano. Cilj je se izognit oglasom, kjer pise samo, da je start v Ljubljani. Plus, redkeje bi prislo do situacij kot npr.. clovek starta na enmu (npr. vzhod) koncu Ljubljane in pobere ljudi na drugi skrajnosti Lj (zahod). Medtem ob istem casu drugi ponudnik caka iskalce prevoza na zahodu, kateri prihajajo z busom iz vzhoda. Dalo bi se optimizirat.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
mojca ::
Jaz pogosto štartam na vzhodu in mi je (z izjemo prometnih konic) povsem vseeno, ali peljem po severni ali južni obvoznici oz. če naredim še kakšen manjši ovinek sem ali tja. Pogosto je tako pot odvisna od tistega, ki pokliče. Če štartam na Viču, pa to jasno zapišem. Kot sopotniku pa mi je pogosto vseeno, kam grem, če me kdo pride iskat. Mene bi neke umetne zahteve prej ovirale kot pa olajšale delo.
Relanium ::
Odvisno
Če si študent, maš čas in nimaš denarja ter iščeš poceni variante, če pa si zaposlen in imaš še kaj zraven se ti pa še najmanj da ubadat z iskanjem poti in fijakanjem ter podobno, ker ti čas pomeni več kot tistih par €.
Če si študent, maš čas in nimaš denarja ter iščeš poceni variante, če pa si zaposlen in imaš še kaj zraven se ti pa še najmanj da ubadat z iskanjem poti in fijakanjem ter podobno, ker ti čas pomeni več kot tistih par €.
lucatoni ::
Sem edini, ki se mu na strani prevoz.org prikazuje reklama gemius.pl, in mi ne dovoli klikat na že shranjene prevoze ter na povezave moj profil/moji prevozi/dodaj prevoze?
lucatoni ::
A se lahko spet pritožim? V prikazu "podobnih prevozov" - "vsi na eni strani", bi bilo možno dodati podatek o opisu avtomobila, imam/nimam zavarovanja in ustavljam/ne ustavljam po poti?
Adrijan0 ::
Ali se da nekako dobiti prevoze za nazaj, ki jih uporabim? Potreboval bi telefonsko številko od osebe, ki me je peljala 31.10.
FTad ::
Predlagal bi, da se za mobi aplikacijo doda moznost auto-fill prevozov za redne destinacije (kot na spletni strani), da ni potrebno vedno vse rocno vnasat.
stara mama ::
Js bi pa predlagal da se naredi nek ukrep proti tistim, ki napišejo po 10 prevozov samo za eno vožnjo.
Potem pa pogledaš relacija: Celje-Koper 12 prevozov, od tega jih dejansko peljeta samo dva ali trije
Potem pa pogledaš relacija: Celje-Koper 12 prevozov, od tega jih dejansko peljeta samo dva ali trije
BCSman ::
Koliko možnosti za uspešno tožbo ima potnik s prevozov.org, kjer je prišlo do nesreče za katero si bil sam kriv. Pa brez alkohola/drog v krvi seveda in brez norenja na cesti. Je smiselno doplačat zavarovanje potnikov, da bi ga takem primeru zavarovalnica izplačala? Sprašujem, ker nerad prepuščam naključju zadeve. Če zavaruješ potnike, je verjetno bolje da jim sploh tega ne omenjaš, da ne bodo izkoriščali izplačil že v primeru zloma nohta?
edit: sem že par strani vprašal isto, a mogoče bo še kako novo mnenje
edit: sem že par strani vprašal isto, a mogoče bo še kako novo mnenje
WarpedGone ::
Seveda so ampak strah in FUD za svoje živlenje ne potrebujeta podlage v realnem.
Js te lahko tožim ker imaš tri glave. Da imaš samo eno al pa mogoče dve, mojih možnosti za tožbo ne zmanjša. Tudi je možnost za takšno uspešno tožbo neničelna. Sodišča in pravni sistem so daleč od (naivnega) ideala.
Ampak kljub temu nekak živimo z rizikom, da bomo tu in tam kaj fasal. Ta rizik je tudi na strani potnika, ki se bo spustil v takšno tožbo.
Duševne bolečine se da skompenzirat tut na kak drug način, mimo sodišča.
Js te lahko tožim ker imaš tri glave. Da imaš samo eno al pa mogoče dve, mojih možnosti za tožbo ne zmanjša. Tudi je možnost za takšno uspešno tožbo neničelna. Sodišča in pravni sistem so daleč od (naivnega) ideala.
Ampak kljub temu nekak živimo z rizikom, da bomo tu in tam kaj fasal. Ta rizik je tudi na strani potnika, ki se bo spustil v takšno tožbo.
Duševne bolečine se da skompenzirat tut na kak drug način, mimo sodišča.
Zbogom in hvala za vse ribe
FTad ::
A je kul, da goOpti reklamira svoje prevoze na tej strani? Sem videl nekaj oglasov,sicer drazji za kolicnik cca 1.8
zrataj4201 ::
Jaz pa bi rad opozoril na osebo, ki naj bi se imenoval:
Grega 040 154 767 z srebrnim kombijem MB JT-120
in ponuja relacijo Maribor-Venice in Maribor-Milano.Potrebovali smo prevoz za prijateljico tujko, ki je prišla k nam na obisk. Po prvem pogovoru nam je dejal, da gre samo mimo Benetk, pravzaprav v Milano, kljub objavi da ponuja prevoz v Benetke. Ponudil je, da morda pusti potnika na bližnji postaji in da bo preveril kje.Po krajši pavzi je poklical nazaj in dejal, da v bližini avtoceste ni nikogar, zato bo za dodatnih 2-3 EUR vseeno peljal v Benetke na postajo Santa Lucija. Zato smo pristali in naša potnica je šla ob 00.30 z njim.
Javila se nam je po 7 urah in bili smo prepričani, da je vse vredu. Pravzaprav je za plačilo namesto 15 + 3 = 18 EUR dobil 20 EUR in odložil potnico blizu postaje Mestre ob 4+ uri zjutraj.Dejal ji je, da je to postaja Santa Lucija. Potnica je kasneje imela težave, ki so bile večje od 4X vplačane cene. Ker gre za čisto nategovanje zagotovo za manjših oziroma šibkejših od sebe, je pomebno, da se zadeva ve v opozorilo drugim, ki bi lahko imeli še večje težave. Verjetno je imela malo sreče, da je v Ljubljani pobral tudi moškega, saj človek s takšnim karakterjem je pripravljen zagotovo tudi oropati šibkejšega od sebe.Če ne danes, bo to zagotovo storil jutri. Ker gre za zavestno zavajanje je prav, da se na nevarnost potovanja z njim opozori tudi druge.
Prav možno je, da bodo njegovi prijatelji prepoznali njegovo telefonsko in ga branili, a preden to storijo, naj pomislijo pri čem sodelujejo!
https://prevoz.org/prevoz/view/3579563
Grega 040 154 767 z srebrnim kombijem MB JT-120
in ponuja relacijo Maribor-Venice in Maribor-Milano.Potrebovali smo prevoz za prijateljico tujko, ki je prišla k nam na obisk. Po prvem pogovoru nam je dejal, da gre samo mimo Benetk, pravzaprav v Milano, kljub objavi da ponuja prevoz v Benetke. Ponudil je, da morda pusti potnika na bližnji postaji in da bo preveril kje.Po krajši pavzi je poklical nazaj in dejal, da v bližini avtoceste ni nikogar, zato bo za dodatnih 2-3 EUR vseeno peljal v Benetke na postajo Santa Lucija. Zato smo pristali in naša potnica je šla ob 00.30 z njim.
Javila se nam je po 7 urah in bili smo prepričani, da je vse vredu. Pravzaprav je za plačilo namesto 15 + 3 = 18 EUR dobil 20 EUR in odložil potnico blizu postaje Mestre ob 4+ uri zjutraj.Dejal ji je, da je to postaja Santa Lucija. Potnica je kasneje imela težave, ki so bile večje od 4X vplačane cene. Ker gre za čisto nategovanje zagotovo za manjših oziroma šibkejših od sebe, je pomebno, da se zadeva ve v opozorilo drugim, ki bi lahko imeli še večje težave. Verjetno je imela malo sreče, da je v Ljubljani pobral tudi moškega, saj človek s takšnim karakterjem je pripravljen zagotovo tudi oropati šibkejšega od sebe.Če ne danes, bo to zagotovo storil jutri. Ker gre za zavestno zavajanje je prav, da se na nevarnost potovanja z njim opozori tudi druge.
Prav možno je, da bodo njegovi prijatelji prepoznali njegovo telefonsko in ga branili, a preden to storijo, naj pomislijo pri čem sodelujejo!
https://prevoz.org/prevoz/view/3579563
jusv ::
Na žalost je prevoz.org še vedno tombola zaradi nekaj neuravnovešenih posameznikov. Hvala za obvestilo.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!
BlaY0 ::
Rabiš samo nek sistem ratinga. Recimo kot ga ima airbnb, potem takšni primeri odpadejo. Še vedno moraš bit pa sam dovolj "funkcionalno pismen", da veš kam te peljejo oziroma kje te bodo odložili. Če nisi, potem je bolje da greš s kakšno potovalno/turistično agencijo...
sash69 ::
Ker se z mojo boljšo polovico redno peljeva na v službo v Ljubljano, sva se odločila preveriti tale sistem. Sicer je kot tak dokaj v redu, ampak (po moje) nujno potrebuje nekaj izboljšav za boljšo izkušnjo.
Tako kot je rekel BlaY0 - AirBNB sistem comes to mind. Mogoče nekaj v tej smeri:
1. Registracija obvezna ne le za ponudnike, temveč tudi za iskalce prevoza.
2. Komunikacija oz. dogovarjanje za prevoz najprej poteka preko sporočil v aplikaciji (ali pa na spletni strani) - šele ko je prevoz potrjen oz. dogovorjen, se iskalcu prikaže telefonska številka za nujne primere.
3. Po opravljenem prevozu ima ponudnik možnost oceniti iskalca in seveda, tudi obratno - v obliki npr. kakšnega kratkega komentarja
4. Na podlagi ocen pa potem lahko ponudniki potrdijo ali zavrnejo iskalca - se lahko iz preteklih izkušenj drugih ponudnikov vidi, ali je oseba "primerna" za v naš avto (npr. če je nekdo nevljuden, umazan, mu je do tvojega avta vseeno in dela škodo, se ni držal dogovorjenega časa, ga je bilo treba čakati brez da bi te obvestil, da bo pozen etc - takšne osebe si sigurno nihče ne želi prevažat)
5. Ko je prevoz dogovorjen (oz. je avto poln, če lahko prevažaš več oseb), se oglas avtomatsko odstrani iz seznama.
5. Mogoče bi se lahko dodala kakšna funkcionalnost, kjer ob prevozu dopišeš možna "odložišča", iskanje relacije pa ta "odložišča" tudi upošteva. Npr. ponudim prostor na relaciji Ljubljana - Maribor, odložim lahko na Vranskem, v Šempetru, Celju,... In če nekdo išče relacijo Ljubljana - Vransko, mu najde tudi ta prevoz. Na tak način potem tako ponudnikom ni potrebno delati oglasov za posamezno odložišče.
Čemu prvi trije predlogi? Hja...nekateri ljudje so očitno nepismeni in pa neolikani oz. brez osnovnega bontona. Moja partnerka npr. izrecno napiše da naj iskalci pošljejo SMS, saj se med delovnim časom težko oglasi na telefon, a kljub vsemu klici dežujejo. Zato bi bilo dobro, da je začetna komunikacija le preko aplikacije same. Poleg tega pa resnično obstajajo ljudje brez vsakršnega bontona: npr. jo kliče nek možakar in le reče (to so bile prve besede, ko se je moja oglasila na telefon): "ti, me boš dans popoldne pobrala na železniški u lublan?". Nič, da bi se človek najprej predstavil, povprašal če je možno pobrati na tistem mestu (čeprav v oglasu izrecno piše, da pobirava le na Dunajski cesti od Astre navzgor) - torej, da bi bila komunikacija na osnovnem nivoju izražanja. Z rating sistemom in komunikacijo preko aplikacije, se s tako osebo niti ne bi šel dogovarjat.
My 2 cents. ;)
Tako kot je rekel BlaY0 - AirBNB sistem comes to mind. Mogoče nekaj v tej smeri:
1. Registracija obvezna ne le za ponudnike, temveč tudi za iskalce prevoza.
2. Komunikacija oz. dogovarjanje za prevoz najprej poteka preko sporočil v aplikaciji (ali pa na spletni strani) - šele ko je prevoz potrjen oz. dogovorjen, se iskalcu prikaže telefonska številka za nujne primere.
3. Po opravljenem prevozu ima ponudnik možnost oceniti iskalca in seveda, tudi obratno - v obliki npr. kakšnega kratkega komentarja
4. Na podlagi ocen pa potem lahko ponudniki potrdijo ali zavrnejo iskalca - se lahko iz preteklih izkušenj drugih ponudnikov vidi, ali je oseba "primerna" za v naš avto (npr. če je nekdo nevljuden, umazan, mu je do tvojega avta vseeno in dela škodo, se ni držal dogovorjenega časa, ga je bilo treba čakati brez da bi te obvestil, da bo pozen etc - takšne osebe si sigurno nihče ne želi prevažat)
5. Ko je prevoz dogovorjen (oz. je avto poln, če lahko prevažaš več oseb), se oglas avtomatsko odstrani iz seznama.
5. Mogoče bi se lahko dodala kakšna funkcionalnost, kjer ob prevozu dopišeš možna "odložišča", iskanje relacije pa ta "odložišča" tudi upošteva. Npr. ponudim prostor na relaciji Ljubljana - Maribor, odložim lahko na Vranskem, v Šempetru, Celju,... In če nekdo išče relacijo Ljubljana - Vransko, mu najde tudi ta prevoz. Na tak način potem tako ponudnikom ni potrebno delati oglasov za posamezno odložišče.
Čemu prvi trije predlogi? Hja...nekateri ljudje so očitno nepismeni in pa neolikani oz. brez osnovnega bontona. Moja partnerka npr. izrecno napiše da naj iskalci pošljejo SMS, saj se med delovnim časom težko oglasi na telefon, a kljub vsemu klici dežujejo. Zato bi bilo dobro, da je začetna komunikacija le preko aplikacije same. Poleg tega pa resnično obstajajo ljudje brez vsakršnega bontona: npr. jo kliče nek možakar in le reče (to so bile prve besede, ko se je moja oglasila na telefon): "ti, me boš dans popoldne pobrala na železniški u lublan?". Nič, da bi se človek najprej predstavil, povprašal če je možno pobrati na tistem mestu (čeprav v oglasu izrecno piše, da pobirava le na Dunajski cesti od Astre navzgor) - torej, da bi bila komunikacija na osnovnem nivoju izražanja. Z rating sistemom in komunikacijo preko aplikacije, se s tako osebo niti ne bi šel dogovarjat.
My 2 cents. ;)
So, Eclipse and Xdebug walk into a bar, and then my Apache server dies.
FTad ::
Se strinjam s teboj sash69,
dodal/spremenil bi le nekaj idej
2. Najprej se vidi stevec prostih sedezev, ki jih voznik ponudi. Ko klikne iskalec prevoza na oglas in klikne npr. "zelim iti s tem ponudnikom", se zgodi potrditev, stevec sedezev se zmanjsa za eno in potem se zacne dogovarjanje oz potrditev, da se iskalec lahko pelje se iz ponudnikove strani, prikaze se telefonska voznika.
4. Se strinjam, da se poleg voznika oceni tudi iskalca prevoza, da v primeru, da sprejme oglas in potem ne pride na dogovorjeno mesto in sploh ne javi tega, da se ga oznaci kot "nezanesljivega". In obratno seveda za voznika.
5. oglas ne bi avtomatsko odstranil iz oglasa, temvec ga samo oznacil kot "ni vec prostih sedezev", da se ga lahko ustrezno spet prikaze, ce slucajno iskalec prevoza odpove.
6. Vmesna odlozisca bi bila stvar dogovora, sicer je v oglasu ze prevec informacij.
Sicer so pa tvoji predlogi in moji ze tako ali tako implementirani npr pri blablacar.com
dodal/spremenil bi le nekaj idej
2. Najprej se vidi stevec prostih sedezev, ki jih voznik ponudi. Ko klikne iskalec prevoza na oglas in klikne npr. "zelim iti s tem ponudnikom", se zgodi potrditev, stevec sedezev se zmanjsa za eno in potem se zacne dogovarjanje oz potrditev, da se iskalec lahko pelje se iz ponudnikove strani, prikaze se telefonska voznika.
4. Se strinjam, da se poleg voznika oceni tudi iskalca prevoza, da v primeru, da sprejme oglas in potem ne pride na dogovorjeno mesto in sploh ne javi tega, da se ga oznaci kot "nezanesljivega". In obratno seveda za voznika.
5. oglas ne bi avtomatsko odstranil iz oglasa, temvec ga samo oznacil kot "ni vec prostih sedezev", da se ga lahko ustrezno spet prikaze, ce slucajno iskalec prevoza odpove.
6. Vmesna odlozisca bi bila stvar dogovora, sicer je v oglasu ze prevec informacij.
Sicer so pa tvoji predlogi in moji ze tako ali tako implementirani npr pri blablacar.com
DuleKrtola ::
za referenco si vzemite blablacar.com
Super predlogi! Kdo bo pa developerje plačal?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DuleKrtola ()
MadMen ::
Eni se ne zavedate da gre to(pomoje) za hobi projekt ustvarjalcev in ne morete ravno pričakovati podobnost med prevozi.org in blablaccar, ki je v zadnjih dveh letih zbral 300 miljonov€ investicijskega kapitala.
sash69 ::
No, saj nihče od nas od razvijalcev tega ne zahteva - le podali smo predloge v kakšni smeri je mogoče tako spletno stran kot mobilno aplikacijo izboljšati za boljšo izkušnjo, v kolikor se / če se zadeva razvija (naprej).
So, Eclipse and Xdebug walk into a bar, and then my Apache server dies.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uber dela izguboOddelek: Novice / Rezultati | 15805 (13054) | BigWhale |
» | Uber kaznovan v Franciji, Nemčija zavrnila pritožboOddelek: Novice / Ostale najave | 16966 (14419) | nekikr |
» | Odgovornost voznika pri prevoz.org (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15113 (12736) | neon21 |
» | Uber v Nemčiji dosegel manjšo zmagoOddelek: Novice / Ostale najave | 14196 (12504) | AndrejO |
» | Spletna stran Prevoz.org ugasnjena zaradi domnevno nezakonitega oglaševanja dela na č (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Novice / NWO | 87903 (72984) | BlueRunner |