» »

Stran Prevoz.org

Stran Prevoz.org

FTad ::

Recordman je izjavil:

Jaz podpiram opcijo, kot jo ima blabla - ali voznik garantira max 2 osebe zadaj.

Sam jemljem sopotnike za vožnjo do Dunaja in nazaj, preko avstrijske FB skupine in vedno vzamem max 3 ljudi v avto.

Sem pa pred kratkim uporabil prevoz.org za sedež Lj- Dunaj. In se je zgodilo točno to: tip je v golfa nabasal 4 sopotnike. Oseba za katero sem opravil rezervacijo je seveda dobila zadnji srednji sedež in bila precej nezadovoljna.

Moja napaka, nisem vprašal, ampak en checkbox bi precej omilil takšne težave in nesporazume.



Ja v golfa tudi jaz ne bi rinil 3 ljudi zadaj, sploh ne za 4-4.5 ure voznje. V karavana mogoce ze.

stara mama ::

chrush je izjavil:

Sam veliko koristim stran in aplikacijo kot ponudnik prevoza in nikoli zadaj ne peljem več kot dva, razen na izrecno željo, če pride skupina treh in jih to ne moti. To se mi je zgodilo enkrat, ko so po prekrokani noči nujno rabli prevoz in sem pač imel prosto, sicer pa jaz nebi več dodajal drugih funkcionalnosti, ker je itak vsega dovolj. Kar se tiče ocenjevanja, pa verjamem, da bi ocene in komentarje oddajala konkurenca in ne sopotniki. Zgodilo se mi je že, da mi je dvakrat nekdo, ki je v istem času ponujal prevoz kot jaz rezerviral dva sedeža. Ob dogovorjeni uri pa se ni javljal. Poleg tega je kar nekaj takih, ki si prevoz rezervirajo pri večih in potem ostale pustijo na cedilu - se ne javljajo ali pa se v zadnjem hipu opraviči. Ampak kot rečeno, aplikacija in stran ne potrebujeta drugih opcij.

Se strinjam, je problem.
Približno polovico prevozov ki jih sprejmem se odpove ali se ne zgodijo. Zaradi tega sem nekaj časa sploh nehal ponujat prevoze.
Potem so tisti, ki objavijo 16 oglasov za enako furo.
Potem je tist, ki je peljal 4 ljudi v cliotu iz kopra do celja poleti brez klime kjer dobesedno ni bilo prostora za prtljago.
Pa še en primerek zadnjič (ki je bil pač edini takrat), čakalo se ga je uro in pol s stalnimi izgovori, ko je končno prišel pa je baje bil mal zadet, vozil pa kot budala. Si ga je moja shranila v imenik samo zato, da ga slučajno ne sreča nikoli več.
Ampak to je bolj kot ne pač kultura ljudi, ki je marsikdaj na psu.

Sama stran takšna kot je, je enostavna za uporabo, in še vseeno boljše da je tako kot pa nič.
Ekologija™ in Trajnost™

DuleKrtola ::

Se pravi, ticket za feature request je zaprt in zaključek je:

1. Dodaten checkbox bi popolnoma zakompliciral uporabniško izkušnjo in s tem naredil stran neuporabno.

2. Upravljalcem strani se ne da.

;((

WarpedGone ::

Smešna je tale glede "samo 2 zadaj"...
V avto gre tolk folka kolikor to dovoljuje registracija vozila.
Kdor si želi dodaten sedež za svoj širok ego, ga komot dobi.
Plačaj duplo in boš mel dva sedeža zase in za svoj ego.
Js mam uradno samo 2 zadaj, to pomeni da bi si želili bit zadaj solo? Komot ...

Enako smešna kot tista, "js grem s tabo samo del poti, kolk ceneje bo?".
Točno nič ceneje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

WarpedOne. Kaj sedaj, dva ali tri sedeče potnike zadaj?

Gledano z vidika voznika in primer z vidika potnika. Izjasni se.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

FTad ::

stara mama je izjavil:

chrush je izjavil:

Sam veliko koristim stran in aplikacijo kot ponudnik prevoza in nikoli zadaj ne peljem več kot dva, razen na izrecno željo, če pride skupina treh in jih to ne moti. To se mi je zgodilo enkrat, ko so po prekrokani noči nujno rabli prevoz in sem pač imel prosto, sicer pa jaz nebi več dodajal drugih funkcionalnosti, ker je itak vsega dovolj. Kar se tiče ocenjevanja, pa verjamem, da bi ocene in komentarje oddajala konkurenca in ne sopotniki. Zgodilo se mi je že, da mi je dvakrat nekdo, ki je v istem času ponujal prevoz kot jaz rezerviral dva sedeža. Ob dogovorjeni uri pa se ni javljal. Poleg tega je kar nekaj takih, ki si prevoz rezervirajo pri večih in potem ostale pustijo na cedilu - se ne javljajo ali pa se v zadnjem hipu opraviči. Ampak kot rečeno, aplikacija in stran ne potrebujeta drugih opcij.

Se strinjam, je problem.
Približno polovico prevozov ki jih sprejmem se odpove ali se ne zgodijo. Zaradi tega sem nekaj časa sploh nehal ponujat prevoze.
Potem so tisti, ki objavijo 16 oglasov za enako furo.
Potem je tist, ki je peljal 4 ljudi v cliotu iz kopra do celja poleti brez klime kjer dobesedno ni bilo prostora za prtljago.
Pa še en primerek zadnjič (ki je bil pač edini takrat), čakalo se ga je uro in pol s stalnimi izgovori, ko je končno prišel pa je baje bil mal zadet, vozil pa kot budala. Si ga je moja shranila v imenik samo zato, da ga slučajno ne sreča nikoli več.
Ampak to je bolj kot ne pač kultura ljudi, ki je marsikdaj na psu.

Sama stran takšna kot je, je enostavna za uporabo, in še vseeno boljše da je tako kot pa nič.


Ocenjevanje se da resiti samo v primeru, da se implementira ocenjevanje voznikov in vozacev. Ampak ne nekaj na hojladri, temvec na nivoju blablacar-a. Verjamem pa, da so za to potrebni resursi za razvijalca. V tem primeru bi se razni opisi folka ki zamuja, se ne javlja itd hitro poznali in folk ne bi dobival vec prevozov.

WarpedGone je izjavil:

Smešna je tale glede "samo 2 zadaj"...
V avto gre tolk folka kolikor to dovoljuje registracija vozila.
Kdor si želi dodaten sedež za svoj širok ego, ga komot dobi.
Plačaj duplo in boš mel dva sedeža zase in za svoj ego.
Js mam uradno samo 2 zadaj, to pomeni da bi si želili bit zadaj solo? Komot ...

Enako smešna kot tista, "js grem s tabo samo del poti, kolk ceneje bo?".
Točno nič ceneje.


Hja, tukaj je vprasanje, do kje tocno zeli it. Ce je npr relacija Graz - LJ (standardna tarifa 10€) in zeli izstopiti v Celju je potem tipicna cena 7€, ce pa zeli izstopiti v Domzalah, pa nima smisla preracunavat.

WarpedGone ::

Ne, js grem celo pot, če mi on sedi del poti v avtu, in mi plača samo del cene, js zarad njega nism mogu peljat enega, ki bi mi dal cel prispevek. Zarad usluge sm na zgubi. No go.

Nism prevoznik ampak nekam grem. Usluga se konča pri ovinarjenju po ljubljanu da človeka najdem in potem na cilju da ga oddam nek, kjer bo vedu kako naprej. Brezplačno.

V avtu mam 4 sedeže, ergo lahko v avto zbašem 4 osebe. Če bi imel 7 sedežev, pa 7 oseb. Ostalo je 'nadstandard'.
Zbogom in hvala za vse ribe

FTad ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, js grem celo pot, če mi on sedi del poti v avtu, in mi plača samo del cene, js zarad njega nism mogu peljat enega, ki bi mi dal cel prispevek. Zarad usluge sm na zgubi. No go.

Nism prevoznik ampak nekam grem. Usluga se konča pri ovinarjenju po ljubljanu da človeka najdem in potem na cilju da ga oddam nek, kjer bo vedu kako naprej. Brezplačno.

V avtu mam 4 sedeže, ergo lahko v avto zbašem 4 osebe. Če bi imel 7 sedežev, pa 7 oseb. Ostalo je 'nadstandard'.



Dobro, to se strinjam, da das prednost nekomu, ki se pelje do tvojega koncnega cilja, sploh ce si casovno omejen, da bi se kje po poti spuscal/pobiral. Osebno tudi raje tako pobiram/oddlagam, ampak se vcasih prilagodim, odvisno od casa.

Kar se tice pa raznega fehtanja, kje koga pobrati/odlagati, se pa v osnovi ne prilagajam. Ce pise, da poberem tam, potem naj me pocakam tam (seveda, spet z majhnimi izjemami)

Heavy ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, js grem celo pot, če mi on sedi del poti v avtu, in mi plača samo del cene, js zarad njega nism mogu peljat enega, ki bi mi dal cel prispevek. Zarad usluge sm na zgubi. No go.

V avtu mam 4 sedeže, ergo lahko v avto zbašem 4 osebe. Če bi imel 7 sedežev, pa 7 oseb. Ostalo je 'nadstandard'.



Lahko bi avto prodal, pa bi se sam preko prevozov vozil. Bi bil ful na profitu, ker ne bi registracije/zavarovanja/vinjete/avta rabil.

Pa torbe in kovčke? To računaš na kos ali po tarifi na kilogram? Kvadratni meter kofane je le treba zasesti :))
#TeamFelix

Mare2 ::

Heavy je izjavil:


Pa torbe in kovčke? To računaš na kos ali po tarifi na kilogram? Kvadratni meter kofane je le treba zasesti :))


On jemlje samo ljudi, ki imajo s sabo velike kovčke. Da pač več zasluži. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

WarpedGone ::

Js jemljem predvsem normalne ljudi.
Pacientov, ki mi grozijo s policijo, ker jim ne dam popusta, ne mislim vozit okrog. Resnična izkušnja.
Zbogom in hvala za vse ribe

otago ::

To me spomni na na en karakter, voznja Maribor-Slovenska Bistrica. V sporocilu je napisal, ce bi ga lahko za dva cekina peljal. Se mi je zdelo, da gre za frazo. In ko sem ga res odlozil, mi je dal dva evra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

mikhail ::

Prevozi.org je po svoje res odlična ideja. Sam sem večkrat koristil prevoz, celo do Milana in Dunaja. Imel sem večinoma odlične izkušnje z ljudmi, zgodilo se je 2x da je voznik celo vztrajal da plačam manj, ker sem šel samo pol poti. Pogovori so zanimivi ali bežni, nič ne de. Dosti zanimivih zgodb. Ena ženska me je peljala na obalo. Zadaj je bila še ena mlajša punca ampak popolnoma tiha. Voznica, nekje blizu 40 let mi začne pripovedovati precej cinične detajle iz njenega zakona. Nato monologe o bistvu odnosa moški-ženska in lekcije. Potihem sem se smejal situaciji in kaj vse naključja v življenju prinesejo.

Sicer pa sem bil vedno pod vtisom, da Prevozi ni sistem, preko katerega bi človek služil, in taki ljudje so mi precej odvratni. Že tako imaš poplačan bencin, družbo in še kak tringelt več ti ostane, potem pa nekateri hočejo še dodatnih 5 eur za moj ruzak (ne potovalke za 2 mesca potapljanja na Karibih), ki ga itak držim v naročju. Ali pa eden, s katerim se zmeniva da pelje do Kopra, potem pa se sredi poti premisli in reče, da gre po neki stari cesti do Portoroža in da naj izstopim v Sežani. Hvala res. Sicer pa je takih slabih izkušenj zelo malo, večinoma me skrbijo ljudje, ki vozijo zelo hitro in dajejo občutek, da nad vozilom pri teh hitrostih nimajo ravno nadzora.

zrataj4201 ::

Jaz sem za mojo kolegico našel prevoz do Benetk. Ob 2 zjutraj jo je odložil v Mestrah pred žel. postajo in ji zatrdil da je v Benetkah na postaji Santa Lucija. Ker je tujka, mu je jo uspelo prevarati. Kasneje je imela kar nekaj težav, saj se ta postaja odpre šele ob 6 zjutraj, na ulici pa je imela težave z nelegalci. Zelo neprijetna izkušnja. Gre za ponujalca prevozov Tadeja, ki ima precej objav na prevozi.org in vozi na letališča, ter očitno s tem služi. Upam, da ostali z njim ne boste imeli težav, lahko pa je šlo za izživljanje nad tujcem, v stilu: saj me tako ali tako ne pozna. Torej takšni prevozi lahko ob nepravi osebi naredijo precej neprijetnosti.

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

Jaz se do potnikov obnašam, kot bi želel, da se oni do mene (2 zadaj, vozim po predpisih oz. na način da ne premetava potnikov, odložim tudi kaj naprej od mojega cilja, če imam čas...), pa sem kmalu dobil bazo stalnih strank. Začuda je bila velika večina ženskega spola :)

Občasno dobiš par zateženih, ampak njihove SMSe imaš zabeležene, da se jih v naprej izogibaš.
#TeamFelix

FTad ::

Heavy je izjavil:

Jaz se do potnikov obnašam, kot bi želel, da se oni do mene (2 zadaj, vozim po predpisih oz. na način da ne premetava potnikov, odložim tudi kaj naprej od mojega cilja, če imam čas...), pa sem kmalu dobil bazo stalnih strank. Začuda je bila velika večina ženskega spola :)

Občasno dobiš par zateženih, ampak njihove SMSe imaš zabeležene, da se jih v naprej izogibaš.


Tocno zato vedno recem, naj mi posljejo se sms in napisejo tudi ime. Enkrat se mi je na isti dan zgodilo, da sem eno cakal na zel. postaji v Lj, kjer jo potem ni bilo (niti se ni javila na telefon) prav tako potem se enega po poti pri Celju. Napako sem naredil, ker sta me poklicala po telefonu in si nisem niti imen zapomnil, da bi ju dodal na crno listo pa objavil na kaki fb grupi.

mikhail je izjavil:


Sicer pa sem bil vedno pod vtisom, da Prevozi ni sistem, preko katerega bi človek služil, in taki ljudje so mi precej odvratni. Že tako imaš poplačan bencin, družbo in še kak tringelt več ti ostane, potem pa nekateri hočejo še dodatnih 5 eur za moj ruzak (ne potovalke za 2 mesca potapljanja na Karibih), ki ga itak držim v naročju. Ali pa eden, s katerim se zmeniva da pelje do Kopra, potem pa se sredi poti premisli in reče, da gre po neki stari cesti do Portoroža in da naj izstopim v Sežani. Hvala res. Sicer pa je takih slabih izkušenj zelo malo, večinoma me skrbijo ljudje, ki vozijo zelo hitro in dajejo občutek, da nad vozilom pri teh hitrostih nimajo ravno nadzora.


Tocno takim primerom bi se izognili v primeru, da bi stran imela moznost review-a po voznji. Ob prvi taki pizdariji bi ponudnik izgubil vse potencialne potnike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

Samael ::

FTad je izjavil:


Tocno zato vedno recem, naj mi posljejo se sms in napisejo tudi ime. Enkrat se mi je na isti dan zgodilo, da sem eno cakal na zel. postaji v Lj, kjer jo potem ni bilo (niti se ni javila na telefon) prav tako potem se enega po poti pri Celju. Napako sem naredil, ker sta me poklicala po telefonu in si nisem niti imen zapomnil, da bi ju dodal na crno listo pa objavil na kaki fb grupi.


Manjša neprijetnost (razen, če živiš od tega), ki se tu pa tam v tem "poslu" zgodi, podobno kot se človeku zgodi da debelo uro ali več iz nekega razloga čaka dogovorjeni prevoz, ki ga kar ni in ni (kar vemo, kaj dandanes, ko smo tempirani na čas pomeni) ampak zaradi tega težkega "zločina", ki se mu reče neodgovornost, bi ti osebne podatke tvojih nesojenih strank objavljal naokoli po netu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Heavy ::

FTad je izjavil:

Tocno takim primerom bi se izognili v primeru, da bi stran imela moznost review-a po voznji. Ob prvi taki pizdariji bi ponudnik izgubil vse potencialne potnike.



Ne vem, kot je bilo že napisano bi se tak sistem lahko zlorabljalo. Nek lahko reče vsem svojim kolegom, da naj delajo slabe ocene za konkurenčnega voznika. Že sedaj se najdejo nekateri, ki kličejo druge voznike, ter rezervirajo sedeže, da potem sami imajo več šans dobiti vozače.

Če bi se tega lotil, bi moral imeti telefonski app, preko katerega bi se dogovarjal in potrjeval opravljene prevoze. Ampak to je že kompliciranje.
#TeamFelix

Mare2 ::

zrataj4201 je izjavil:

Zelo neprijetna izkušnja. Gre za ponujalca prevozov Tadeja, ki ima precej objav na prevozi.org in vozi na letališča, ter očitno s tem služi.


Mi lahko pojasniš, kako se lahko s prevozi služi? Jaz mislim, da če gre človek že "mimogrede" npr. iz Ljubljane v Celje, vzameš s sabo še 3 potnike. Matematično gre le za pokritje stroškov prevoza, pa še voznik mora nekaj dodat. :)

Za letelišče je isto.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

Dobro vedet, da vsi ti vozniki, ki dnevno vozijo na okoliska letalica in podobno to pocnejo zaradi pokrivanja stroska bencina...

DuleKrtola ::

Mi lahko pojasniš, kako se lahko s prevozi služi?


A seštevanje in množenje ti ne gre? Od Ljubljane do benetk je strošek EUR44.13 glede na via michelin. Zdej pa poglej na prevoze koliko se računa za to pot. Prazaprav, točno na tej relaciji je po mojih izkušnjah večina takih, ki furajo za profit, od tega se mogoče 2 ponudnika oglašujeta kot shuttle. Ostali skenslajo dogovor kadar ne naberejo dovolj potnikov - izkušeno.

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

Pot Ajdovščina - Ljubljana je 5€. Nabašeš 4 v avto, 5€ na glavo. 20€ na pot, 40€ na dan. Z 55 literskim tankom nafte (cca 60-70€) pa se voziš celi teden.

Tudi na take relacije nekateri mastno služijo, še posebej če so zaposleni v javni upravi.
#TeamFelix

St235 ::

Al pa ce so persone non grate, pol jim se za nizek iq bonus nakazejo.

mikhaair ::

Relacija NG-LJ, je nemogoce opravit prevoz, ne da bi vsaj eden odpovedal. Baje si marsikateri uporabnik rezervira vec prevozov in potem odpove ostale 2 ali 3. Na zivce mi gredo tudi idioti, ki ne znajo prebrat kje se pobira, kam se pelje in kaksen avto je. Pol pa 10 smsov za se zmenit nekaj, ker so nesposobni...vcasih je zabavno, pol pa postane nadlezno.
Relacija na korosko pa...cisto drugi ljudje, sicer manj prevozov in povprasevanja, ampak ljudje so bolj posteni, vljudni in korektni.

Gandalfar ::

iPhone mobilna aplikacija nima čisto vseh polj iz spletne aplikacije (car info manjka)

FTad ::

Heavy je izjavil:

FTad je izjavil:

Tocno takim primerom bi se izognili v primeru, da bi stran imela moznost review-a po voznji. Ob prvi taki pizdariji bi ponudnik izgubil vse potencialne potnike.



Ne vem, kot je bilo že napisano bi se tak sistem lahko zlorabljalo. Nek lahko reče vsem svojim kolegom, da naj delajo slabe ocene za konkurenčnega voznika. Že sedaj se najdejo nekateri, ki kličejo druge voznike, ter rezervirajo sedeže, da potem sami imajo več šans dobiti vozače.

Če bi se tega lotil, bi moral imeti telefonski app, preko katerega bi se dogovarjal in potrjeval opravljene prevoze. Ampak to je že kompliciranje.


Se enkrat bom razlozil na primeru blablacar spletne strani (in seveda tudi aplikacije):
- ce zelis rezervirati sedez, moras imeti potrjen uporabniski racun. Ko najdes ponudbo, ki ti ustreza, kliknes na gumb za rezervacijo (nekateri imajo takojsnjo potrditev rezervacije, nekateri te morajo potrditi) - lahko rezerviras tudi vec sedezev. Ko to naredis, se oglas osvezi in napisano je novo stanje prostih sedezev. Prav tako ti potem trgajo iz kreditne kartice znesek in ti dobis kodo, ki jo potem ob koncu voznje das vozniku. Spletna stran pa potem nakaze vozniku. V primeru, da se iskalec prevoza ne pojavi in ni ustreznega pojasnila zakaj ne, ima spl. stran dolocene mehanizme, kjer sofer vseeno dobi nakazan denar (s tem se ze zavarujes proti dolocenimi zlorabami).

- ko je iskalec prevoza rezerviral sedez in v primeru, da zeli rezervirati se en sedez pri drugem vozniku ob istem ali dosti podobne casu. Npr. prva rezervacija je za prevoz ob 1h druga ob 1:30, te sistem opozori, da to ni mozno. ---> ze druga varovalka

- na koncu se da review. Sicer se nisem dozivel oz videl primera, da bi iskalec prevoza bil en faliran model, kako se pizdarije sankcionirajo v bodoce, ampak se vsak potrudi, da se pojavi na dogovorjenem mestu ali pa javi razlog, ce/da ga ne bo

Samael je izjavil:

FTad je izjavil:


Tocno zato vedno recem, naj mi posljejo se sms in napisejo tudi ime. Enkrat se mi je na isti dan zgodilo, da sem eno cakal na zel. postaji v Lj, kjer jo potem ni bilo (niti se ni javila na telefon) prav tako potem se enega po poti pri Celju. Napako sem naredil, ker sta me poklicala po telefonu in si nisem niti imen zapomnil, da bi ju dodal na crno listo pa objavil na kaki fb grupi.


Manjša neprijetnost (razen, če živiš od tega), ki se tu pa tam v tem "poslu" zgodi, podobno kot se človeku zgodi da debelo uro ali več iz nekega razloga čaka dogovorjeni prevoz, ki ga kar ni in ni (kar vemo, kaj dandanes, ko smo tempirani na čas pomeni) ampak zaradi tega težkega "zločina", ki se mu reče neodgovornost, bi ti osebne podatke tvojih nesojenih strank objavljal naokoli po netu?


- ja glej, take neodgovornosti jaz ne toleriram prav tako v updejtanem sistemu (model blablacar) do tega ne bi prihajalo brez utemeljenega razloga.

zrataj4201 ::

Mare2 je izjavil:

zrataj4201 je izjavil:

Zelo neprijetna izkušnja. Gre za ponujalca prevozov Tadeja, ki ima precej objav na prevozi.org in vozi na letališča, ter očitno s tem služi.


Mi lahko pojasniš, kako se lahko s prevozi služi? Jaz mislim, da če gre človek že "mimogrede" npr. iz Ljubljane v Celje, vzameš s sabo še 3 potnike. Matematično gre le za pokritje stroškov prevoza, pa še voznik mora nekaj dodat. :)

Za letelišče je isto.



Seveda klahko pojasnim, da v kombi 7+1 gre torej 7 potnikov.S takšnim vozilom je tudi prišel. Pa tudi sam s svojim naredim profit, če jih vzamem s seboj, pa ne potrebujem 7 potnikov..

Mare2 ::

Eno je govoriti o profitu (čisti dobiček) drugo pa, če greš mimogrede v neko vas in zraven pelješ 3 študente, vsak ti da 3 EUR.

Profit bi po mojem vseboval prigodke: Npr. 3 x 3 EUR od Ljubljane do Žalca
Ko odbiješ: bencin ali nafta (diesel), olje, redni servisi, amortizacija avta, provizija šoferju za vožnjo.

Za profit vozijo npr. taksisti ali pa drugi prevozniki, seveda po drugih cenah.

Poglej na prevoz org, niti enega ponujenega prevoza Ljubljana Brnik, niti za nazaj ne.

Očitno je dotični že dovolj zaslužil.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Gandalfar ::

> Se enkrat bom razlozil na primeru blablacar spletne strani (in seveda tudi aplikacije):

Tudi, če bi se to šli bi zahtevalo med 1 in 2 EUR dodatka na transakcijo. Torej, če te zdaj prevoz stane 5 EUR, bi bil potem 6 ali 7 EUR. Od kod ta cena? Transakcija stane fiksnih 20-40 centov, odvisno od števila potnikov. Ostali denar se rabi za druge stroške (bolj kompleksen IT sistem, payement merchant, ki si vzame svoj sistem, stroški nakazovanja denarja, zalaganja denarja, poročanja in hranjenje podatkov).

Vprašanje za voznika - ali bi bil pripravljen vzeti 5 EUR nakazila na tvoj račun (ter seveda poročanje vseh podatkov na FURS za tvojo davčno številko) ter pri tem potnik plača 6-7 EUR.

Pri tem znesku upravljalci strani, še vedno nič ne zaslužijo. Postane pa sistem bistveno bolj kompleksen in hkrati preprečiš njegovo uporabo vsem, ki jim delo s kreditnimi/plačilnimi karticami ni blizu.

(obstaja razlog zakaj blablacar daje provizijo predvsem na višje zneske - na nižjih se ne splača)

FTad ::

Tega se zavedam, da se za vsako transakcijo pobere dolocen %. Saj, ko sem ponujal prevoz za na Munich je bila cena za voznika 22€ v oglasu, jaz sem dobil 20€.

Sam pa ne vidim druge ucinkovite resitve oz alternative, kako bi se voznik zavaroval pred vozaci, ki se ne pojavijo ob dogovorjenem prevozu.

No, nekaj casa je takrat stran delovala sicer se vedno brez placila s karticami, je bila pa ostala funkcionalnost nacina prijave na prevoz ista. Tukaj se se vedno zavarujes pred uporabniki, ki za en prevoz rezervirajo mesta pri vecih prevoznikih. Ceprav tega sam se nisem dozivel.

Se vedno sem pa mnenja, da bi prihajalo do manj zlorab, ko bi enkrat imeli za vse profile, brez katerih se ne bi mogel prijaviti na prevoz.

In se enkrat, vem, da so potrebni resursi za razvijalce strani za spremembo funkcionalnosti v tako obsezni meri.

otago ::

@FtTad
sem koristil po Nemciji. Razdalje zneska 5-15eur je slo vedno s kreditno/paypal, vec kot 20 eur je bilo ze 50-50. Ce sem koristil prevoz, hrvaskega uporabnika (blablacar.hr), je v vecini slo poslati stevilko preko sporocil oz. celo sam sistem je posredoval stevilko in izpisal strosek 0.

Najbolj simpl varianta bi bila letna clanarina, s katero lahko ponudis ali isces omejeno stevilo prevozov. Recimo znesek za 5-10eur/leto (ali veckratnik za ponudnike dnevnih prevozov). Pri bazi vsaj 10.000 uporabnikih to ze predstavlja nek prihodek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

WarpedGone ::

Sam pa ne vidim druge ucinkovite resitve oz alternative, kako bi se voznik zavaroval pred vozaci, ki se ne pojavijo ob dogovorjenem prevozu.


Rešitve, ki nebi nardila več slabka kot dobrega, nimaš.
Na isto lokacijo si naroči več kot eno osebo, pomeni da boš manj skakal okrog in če tudi koga ni, nisi stran vrgu poti/časa.

In ne čakat, če osebka ni ob dogovorjeni uri, gas.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

A lahko uredite, da lahko ima vsak samo en oglas ob doloceni uri oz. ob doloceni uri +- 1h. Nekateri pacienti dajo kar kup oglasov ob rahlo razlicnih urah, zato da imajo vec moznosti, da bo iskalec prevoza kliknil ravno na njihov oglas.

Ko isces prevoz pa je tudi problem, pogledas oglas, vidis da je nategun, okej next one, tale ima zasedeno, naslednji, spet isti nategun od prej!
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mitoess ::

Meni pa se zdi (kot prevozniku) da to pride včasih prav. Ker če štartaš v črnučah in greš čez center, boš tistega v črnučah vzel ob npr polni uri, tistega na koncu tržaške pa pobral čez pol urce.

FTad ::

@mitoess

se sploh ne strinjam. Blinder je kar prav napisal. Sicer nisem nikoli se imel take izkusnje ampak, tudi ce bi napisal, da startam v Crnucah npr ob uri X, bi osebi ze povedal, da bom malo kasneje se na njegovi lokaciji, ce ze grem v isti smeri, ne pa da zaradi tega vpisujem 2,3,4... oglase.

stara mama ::

Zaradi tega je opcija - z veseljem poberem na bližnjih lokacijah -
Lahko dodaš možne lokacije celo pod komentar, iskalnik ti pa tudi vrne bližnje kraje.

Se strinjam z omejitvijo, nekateri res grejo preko vseh mej!
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

Tudi če bi bila omejitev. Jaz imam dve telefonski (eno SIM-ko na uri, eno na GSM) in dva emaila. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Heavy ::

mitoess je izjavil:

Meni pa se zdi (kot prevozniku) da to pride včasih prav. Ker če štartaš v črnučah in greš čez center, boš tistega v črnučah vzel ob npr polni uri, tistega na koncu tržaške pa pobral čez pol urce.



Rešiš tako, da napišeš uro, ko boš v centru. Prevozu pa poveš, da boš 15min zgoden ali pozen.
#TeamFelix

mikhaair ::

Ljudje smo si razlicni, nekomu je jasno, da ce gre ob 15.00 iz GR da bo prevoz do tja lahko obtical v prometu. Spet drugi bo ob 15.03 zganjal paniko, da kje si. Procent tezavnih je pac isti kot povsod v lajfu. Verjetno nas vcasih tudi nas tja kdo mece. :) Upam le, da se pac z zlorabami ne sesuje sistem prevoz.org, ker bi ga bilo skoda.
Jaz bi mu dodal osebno registracijo z ocenami, nacin da bi se izognil izigravanju z overbookingom pa bi resil le sistem predplacil, kar pa je nerealno.

mitoess ::

FTad je izjavil:

@mitoess

se sploh ne strinjam. Blinder je kar prav napisal. Sicer nisem nikoli se imel take izkusnje ampak, tudi ce bi napisal, da startam v Crnucah npr ob uri X, bi osebi ze povedal, da bom malo kasneje se na njegovi lokaciji, ce ze grem v isti smeri, ne pa da zaradi tega vpisujem 2,3,4... oglase.


Potem ti pa ta oseba napiše, da kako imam prevoz ob 9.00, če ga lahko šele ob 9.30 poberem. In da mu je to prepozno.

rezator ::

Največji problem strani je, ker ni nobenih referenc. Blablacar lahko takoj vidiš ali je nekdo resen ali ne. Še nikoli ni nobeden odpovedal.

Tukaj si pa ljudje rezervirajo dva prevoza (ne govorim za po Sloveniji, ampak za tujino, daljše razdalje). Se pač bojijo, da jih bo prevoznik zadnji čas odpovedal. In pol pač enemu izmed rezervacij zadnji čas odpovedo. Sam sem že nekaj krat dobil sms ob 1 ponoči ali pa 10 minut pred odhodom, da je pač nekaj prišlo vmes in da ne gredo z mano. In posledica? Jaz imam lahko prazen avtomobil za do Dunaja. Njim se pa ne more nič.

Po drugi strani si je pa Blablacar začel izplačevati prevelike provizije. Prevoz Ljubljana - Dunaj, ki ga daš ti za 20 evrov, ga oni zvišajo na 24 in 4 evre gre njim.
Some people feel the rain. Others just get wet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rezator ()

Mare2 ::

rezator je izjavil:

Sam sem že nekaj krat dobil sms ob 1 ponoči ali pa 10 minut pred odhodom, da je pač nekaj prišlo vmes in da ne gredo z mano. In posledica? Jaz imam lahko prazen avtomobil za do Dunaja. Njim se pa ne more nič.


Govorim za Slovenijo. Dogaja se, ja, da kdo odpove prevoz, verjetno tako prevoznik kot koristnik prevoza. Posledice niso tako hude kot če gre za daljše razdalje.
Je pa težko priporočat, naj si še voznik rezervira še dva potnika za vsak slučaj, če kdo odpove prevoz. Torej ne.
Zaenkrat lahko še vedno računamo vsi na korektnost vseh.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mitoess ::

Dejstvo je, da po določenem času (če se voziš na isti relaciji) oblikuješ bazo n potnikov oz prevoznikov, katerim zaupaš. Tako, da imam sam kot prevoznik vedno vsaj 2-3, ki jih poznam ... 1-2 pa sta taka, kjer je velika verjetnost, da bosta odpovedala,vendar se zaradi tega ne obremenjujem...

Kenpachi ::

Se vedno je imo bolje, da odpove, cetudi 10 minut prej, kot da se potem sploh ne oglasa na telefon.
Zaraki Kenpachi.

Apple ::

Manjka dajanje feedbackov. Nekateri (ponudniki prevozov) se sploh ne oglasajo na klice/SMSje, nekateri pa sploh niso resni kljub dogovoru: prejsnji cetrtek se mi je zgodilo, da mi je prevoznik, s katerim sva se 2 dneva nazaj dogovorila za prevoz, odpovedal prevoz 10 min pred odhodom. Tako sem lahko ostal v LJ, ker drugega prevoza vec nisem imel.
LP, Apple

black ice ::

Nekateri iskalci prevozov se sploh ne oglasajo na klice/SMSje, nekateri pa sploh niso resni kljub dogovoru: prejsnji cetrtek se mi je zgodilo, da mi je iskalec prevoza, s katerim sva se 2 dneva nazaj dogovorila za prevoz, odpovedal 10 min pred odhodom.

Funkcionira v obe smeri.

Mare2 ::

V vsaki družbi, skupnosti obstaja nek procent ljudi, ki nimajo smisla za odgovornost, korektnost. K sreči je ta odstotek majhen.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

sandmat ::

Imate kakšne nasvete za nekoga, ki bi se prvič odločil nuditi prevoz? na kaj biti pozoren (potencialni problemi)?

Also, zakaj je na seznamu oglasov napisano "imam nezgodno zavarovanje za potnike"? glede na lastne zavarovalne police sklepam, da ima to vsak, ki registrira vozilo v Sloveniji?

jukoz ::

Nasveti za vožnjo na daljše razdalje oz v tujino:

Najprej takole - če nimaš časa čakati ali si poti brez sopotnikov ne moreš privoščiti, potem ne iti na pot oz je ne ponujaj. Kadarkoli se ti lahko zgodi, da boš moral koga odlagati/pobirati kje drugje, da ti odpovedo, ne morejo plačat, ...

Če greš na daljšo razdaljo, dodaj tudi vmesne postanke. Npr - greš v Zurich - dodaj Kranj, Celovca, Salzburg, Muenchen, Sankt Galen, ... Tako boš dobil več prevozov. Zelo malo verjetno je, da se bo nekdo peljal ravno iz tvojega štarga na tvoj cilj. Seveda poglej kam se ti splača peljat.
Če recimo voziš v Švico, potem si ne napolni avta s potniki, ki gredo samo do Kranja ali Celovca, Salzburg ali Muenchen je že bolje, boš nekaj profitiral.

Cene poglej kakšne imajo drugi. Potniku je načeloma vseeno ali se vozi v Volvotu ali Cliotu, ker če bi imel denar bi vzel svoj avto ali avion. Če želiš hitri nabrati potnike, znižaj ceno. Če voziš na kakšno letališče, jim lahko malo dvigneš ceno - primer, greš na letališče v Muenchen. Bus je 24EUR z WiFijem, optimalno vozi 5-6 ur. Ti boš prav tako vozil 5-6 ur do letališča, če ne bo zastojev. Cena metroja od centra Muenchna do letališča je 10 EUR, tako da jim lahko mirno zaračunaš 25EUR za direktno pot. Več boš dobil težko, saj je bus bolj udoben kot tvoj avto, pa še pogovarjati se ni treba s tabo in gledati ali voziš na smrt utrujen/pijan/zadet/...

Če voziš v tujino, potnike povprašaj ali vozijo s sabo kakšen alkohol, droge, ... Ker bodo na meji težili vozniku, ne potnikom.

Imej dober GPS in naj ti potniki cilj pokažejo na zemljevidu. Sem že vozil v Budimpešto in pristal v napačnem okrožju, ker so imena ulic enaka, okrožje pa drugo. Svetujem da s potnikom pogledata kje je kakšna bus/metro postaja, ki bi odgovarjala obema. Če vzamemo primer poti v CH - nekoga odlagaš v Muenchnu in zaradi tega izgubiš 1 uro, čaka ta pa še 5 ur vožnje. Tista ura se hudičevo pozna.

Ne bodi seksist, rasist ali kreten.

Aja, pa če ti kdo teži za popust, da nisi zapravil toliko, ... Avto je tvoj, ti ga vzdržuješ. Cena ki jo plača vključuje tudi dobre gume, vinjeto, zavore, olje, čiščenje za potnikom ki ti posvinja cel avto ker žre čips celi pot, ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

Mare2 ::

jukoz je izjavil:

čiščenje za potnikom ki ti posvinja cel avto ker žre čips celi pot, ...


Po mojem lahko žretje čipsa prepoveš. Če je dolga pot, se nekje ustavite in bo takrat počipsal...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uber dela izgubo

Oddelek: Novice / Rezultati
4714915 (12164) BigWhale
»

Uber kaznovan v Franciji, Nemčija zavrnila pritožbo

Oddelek: Novice / Ostale najave
4215955 (13408) nekikr
»

Odgovornost voznika pri prevoz.org (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5314236 (11859) neon21
»

Uber v Nemčiji dosegel manjšo zmago

Oddelek: Novice / Ostale najave
3813555 (11863) AndrejO
»

Spletna stran Prevoz.org ugasnjena zaradi domnevno nezakonitega oglaševanja dela na č (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Novice / NWO
38584171 (69252) BlueRunner

Več podobnih tem