Forum » Loža » Cip v Avtu?
Cip v Avtu?
AnWar ::
Imam eno vprašanje glede menjava čipov ( v avtu ), kakšne so vaše izkušnje in kaj menite? Rad bi ga zamenjal, ali se splača ali ne? Imam namreč Seat Leona 1.4/16V 75 konjev.
[Asus ROG Strix SCAR III]
DJroky ::
Z menjavo elektronike se da doseči marsikaj ali pa tudi nič. Vse je odvisno od avtomobila (prejšnje elektronike - kako omejuje moč motorja). Spet je pa odvisno kaj boš vgrajeval. Vedeti moraš da so te zadeve delno škodljive za avto predvsem za motor, ker mu povečaš moč in s tem obrabo. Najbolje je da se pozanimaš pri kakšnemu strokovnjaku, ki po možnosti ne prodaja te zadeve, ker ti bo on pač hotel prodati. Drugače pa malo prebrskaj internet.
AnWar ::
Vgrajeval bi, športni filter, remus ter čip, to naj bi pridobil 25 konjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AnWar ()
Asgard ::
pol boš pa frika ane !!!
Dej tip ne seri ga s takmi predelavami. vse to škoduje avtu pa naj reče kdorkoli kar hoče.
Dej tip ne seri ga s takmi predelavami. vse to škoduje avtu pa naj reče kdorkoli kar hoče.
Brane2 ::
75 konjev je kar solidna moč za 1.4 mashino.
Jaz se ne bi spuščal v to. Kolega, ki resno predeluje te stvari, dela to predvsem na highend TD mashinah, predvsem AUDIjih, pa tudi tam tovrstne predelave ne gredo brez 10 kDEM, ker so dostikrat potrebne ustrezne zamenjave na motorju.
Tip pravi, da je v nemških turbodizel motorjih zadosti rezerve v materialu, pa še tam se zgodi, da kaka glupa stranka zariba motor.
Pri bencinarjih so rezerve veliko manjše. Zato se preden se spustiš v te bedarije, pozanimaj kolk stane:
- nova mashina za tvoj avto
-generalka za tvojo mashino
Mislim, da bosh videl, da je ze generalka na meji izplačljivosti in da se ne splača zajebavat s temi stvarmi. Če hočeš več, plačaj več-ne išči hitre bližnjice.
Druga stvar je smiselnost tega početja nasploh, a ne bi o tem zdaj.
Vsakomur svoje veselje.
Jaz se ne bi spuščal v to. Kolega, ki resno predeluje te stvari, dela to predvsem na highend TD mashinah, predvsem AUDIjih, pa tudi tam tovrstne predelave ne gredo brez 10 kDEM, ker so dostikrat potrebne ustrezne zamenjave na motorju.
Tip pravi, da je v nemških turbodizel motorjih zadosti rezerve v materialu, pa še tam se zgodi, da kaka glupa stranka zariba motor.
Pri bencinarjih so rezerve veliko manjše. Zato se preden se spustiš v te bedarije, pozanimaj kolk stane:
- nova mashina za tvoj avto
-generalka za tvojo mashino
Mislim, da bosh videl, da je ze generalka na meji izplačljivosti in da se ne splača zajebavat s temi stvarmi. Če hočeš več, plačaj več-ne išči hitre bližnjice.
Druga stvar je smiselnost tega početja nasploh, a ne bi o tem zdaj.
Vsakomur svoje veselje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
IceIceBaby ::
Mam obcutek da noben tuki neve kaj pise. Brez zamere, ampak ce bi mal prebrali o tem bi videli kako je s tem.
Cip tuning se ponavadi uporablja na Turbo masinah (nima veze al je bencin al dizl). Fora je v tem da se poveca tlak turbine in s tem pride v motor vec zraka. Obenem je treba povecati tudi kolicino bencina. Pri sodobnih motorjih vse te stvari kontrolira racunalnik, in ce ta racunalnik preprogramiras ali zamenjas se to veliko pozna na moci.
Pri neturbo motorjih je stvar drugacna. Povecamo lahko le kolicino bencina, ker pac motor ni prisilno polnjen z zrakom. S tako nastavitvijo pa se ne pridobi prav veliko. Sicer odvisno od motorja ampak vec kot 5 konjev ne pricakovat na 1.4 masini. Stane pa to pribljizno 100, 150k sit.
Sportni filter sam od sebe ne pomaga glih pri moci motorja. Ob ustrezni vgraditvi pridobis nekaj malega moci v zgornjem obmocju obratov. Izpuh je pa cist odvisno. Ce bos menjal zadnji lonec nebos dobil na moci skor nic. Samo glas bo drugacen. Ce hoces da se pozna na moci in proznosti mors menjat komplet izpuh, od masine do lonca, in seveda katalizator odstranit. To zna bit drago, 25konjev pa verjetno nebos dobil ven.
Ce mas denar raj namesto cipa kupi sportne odmicne gredi, ali pa amortizerje in fedre, pa boljse gume, boljse zavore... Ni vse v konjih.
Kar se pa obrabe motorja tice. Ce bos skrbel za avto ga bos lahko v nulo predelal pa bo vseeno zdrzal. Se pravi, redni servisi, najboljse olje in redna menjava olja, ce ga ne teras hladnega in podobno.
Cip tuning se ponavadi uporablja na Turbo masinah (nima veze al je bencin al dizl). Fora je v tem da se poveca tlak turbine in s tem pride v motor vec zraka. Obenem je treba povecati tudi kolicino bencina. Pri sodobnih motorjih vse te stvari kontrolira racunalnik, in ce ta racunalnik preprogramiras ali zamenjas se to veliko pozna na moci.
Pri neturbo motorjih je stvar drugacna. Povecamo lahko le kolicino bencina, ker pac motor ni prisilno polnjen z zrakom. S tako nastavitvijo pa se ne pridobi prav veliko. Sicer odvisno od motorja ampak vec kot 5 konjev ne pricakovat na 1.4 masini. Stane pa to pribljizno 100, 150k sit.
Sportni filter sam od sebe ne pomaga glih pri moci motorja. Ob ustrezni vgraditvi pridobis nekaj malega moci v zgornjem obmocju obratov. Izpuh je pa cist odvisno. Ce bos menjal zadnji lonec nebos dobil na moci skor nic. Samo glas bo drugacen. Ce hoces da se pozna na moci in proznosti mors menjat komplet izpuh, od masine do lonca, in seveda katalizator odstranit. To zna bit drago, 25konjev pa verjetno nebos dobil ven.
Ce mas denar raj namesto cipa kupi sportne odmicne gredi, ali pa amortizerje in fedre, pa boljse gume, boljse zavore... Ni vse v konjih.
Kar se pa obrabe motorja tice. Ce bos skrbel za avto ga bos lahko v nulo predelal pa bo vseeno zdrzal. Se pravi, redni servisi, najboljse olje in redna menjava olja, ce ga ne teras hladnega in podobno.
IceIceBaby ::
"Mislim, da bosh videl, da je ze generalka na meji izplačljivosti in da se ne splača zajebavat s temi stvarmi. Če hočeš več, plačaj več-ne išči hitre bližnjice.
Druga stvar je smiselnost tega početja nasploh, a ne bi o tem zdaj.
Vsakomur svoje veselje."
Zakaj pa ti navijas procesorje pa graficne ?
Druga stvar je smiselnost tega početja nasploh, a ne bi o tem zdaj.
Vsakomur svoje veselje."
Zakaj pa ti navijas procesorje pa graficne ?
AnWar ::
kst : Hvala
Jst sem kupil čist nov avto, tako da je motor nov. Jst enga poznam ki dela v veliki firmi z predelavo cipov pa tega sranja, pa mi je rekel da imaš različne čipe, lahko ti da 5, 10, 15,.... konjev in še več.Več jih daš slabše je za motor. Rekel mi je da mi vgradi čip in mi ga da na sprobo 1 teden če je dober, ter 1 leto garancije imam na čipu. Koliko pa stane celoten izpuh od lonca do mašine, ter športni filter? Katere znamke so dobre za izpuh ter filter?
Jst sem kupil čist nov avto, tako da je motor nov. Jst enga poznam ki dela v veliki firmi z predelavo cipov pa tega sranja, pa mi je rekel da imaš različne čipe, lahko ti da 5, 10, 15,.... konjev in še več.Več jih daš slabše je za motor. Rekel mi je da mi vgradi čip in mi ga da na sprobo 1 teden če je dober, ter 1 leto garancije imam na čipu. Koliko pa stane celoten izpuh od lonca do mašine, ter športni filter? Katere znamke so dobre za izpuh ter filter?
[Asus ROG Strix SCAR III]
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AnWar ()
Brane2 ::
Zakaj pa ti navijas procesorje pa graficne ?
Jaz sem navil procesorje %% tolk, kot ti motorja najbrz ne bos nikoli.
Skozi proces sem ze zajebaval s čipi, vrednimi največ 300DM in nobenega nisem skuril z navijanjem.
GRafične ne navijam, ker so dobitki premajhni zame in ker so lahko škodljive posledice.
Težko to trdiš za avtomobilski motor. Te rešitve ga neizogibno približajo mejam materiala. Za razliko od procesorjev, kjer so vsi podatki na voljo na straneh proizvajalca, za motor ne boš našel praktično ničesar.
Folk se dela jako pameten zato, ker je zamenjal tam nek EPROM ali FLASH z drugimi delovnimi tabelami a to je v veliki večini primerov škoda denarja, v mnogih tudi idiotizem.
Če se greš to, potem resno domnevaš, da ti bolje razumeš delovanje motorja od proizvajlca, ki ga je naredil.
Lahko tudi rečeš, da ga verjetno ne, a ker avto rabiš za rally in boš itak investiral v dodatni gear (odmične gredi, glava, ležaji), si seznanjen s stroški in riziki in v tem primeru je to lahko racionalna rešitev.
To, da si nekje fasal neko zaporedje byteov s katerim misliš posilit motor in videt kaj se bo zgodilo ni ravno početje profija ali vsaj nekoga, ki ve kaj počne...
R0K ::
Hmm.
A mogoče kdo ve če obstajajo takšni čipi tudi za skuterje (125ccm)?
Ker tole je prec zanimivo. Polini Kit mi je predrag, za dobro resonanco pa nebom dal 50k sit ...
Hvala.
A mogoče kdo ve če obstajajo takšni čipi tudi za skuterje (125ccm)?
Ker tole je prec zanimivo. Polini Kit mi je predrag, za dobro resonanco pa nebom dal 50k sit ...
Hvala.
Reso ::
Preden se v to spuščaš še informacija da je v domačmu avdiju a6 2.5 diesel šla turbina najbrž sam zarad čipa. Pač enkrat na avtocesti več avto nikamor ni šov :/
Brane2 ::
Jst sem kupil čist nov avto, tako da je motor nov. Jst enga poznam ki dela v veliki firmi z predelavo cipov pa tega sranja, pa mi je rekel da imaš različne čipe, lahko ti da 5, 10, 15,.... konjev in še več.Več jih daš slabše je za motor. Rekel mi je da mi vgradi čip in mi ga da na sprobo 1 teden če je dober, ter 1 leto garancije imam na čipu. Koliko pa stane celoten izpuh od lonca do mašine, ter športni filter? Katere znamke so dobre za izpuh ter filter?
Glavno vprašanje ni garancija na čip (ker gre za EPROM ali FLASH čip, ki itak stane par DEM) ampak garancija na motor. A ti je pripravljen kdo garantirat za tako uštiman motor ?
IceIceBaby ::
Reso mocno dvomim da je turbina sla zaradi cipa. Verjetno bo prej nacin voznje kriv. Sicer nevem kako vozis, ampak ravno pri TDIjih in podobnih je najvec okvar zaradi lastnikov ki niso navajeni ali seznanjeni s tem kako se vozi avto s turbino.
Nima veze al je audi, porse ali pa turbo ficko, ce ga hladnega gonis, ce ugasnes vroc motor, ce ne menjas olja bo sla vsaka turbina kmalu u qrac.
Dejstvo je da materiali zdrzijo VELIK vecjo moc kot je serijska. Za info. Nissan skyline se da brez posegov v motor iz 280 naviti na vec kot 600 konjev. Torej samo z menjavo turbine, spremenjeno krmilno elektroniko, izpuhom ...
Drugace pa najboljse ce pogledas malo po netu in preberes par stvari. Bos tudi videl kaksni so postopki, zakaj to nardit, zakaj ne itd. Ni pa dobro to nardit na novem motorju. Pocakaj najprej da se utece motor. Vsaj 2, 3k km.
Jaz ne navijam PCjev toliko zarad pohitritve. Bolj mi je pomemben sam rezutat navitja in uzitek ki ga mam pri tem ko gor limam 3 kilske coolerje in ogromne ventilatorje. Verjetno je pri tunerjih avtomobilov podobno. Ne gre toliko za same zmogljivosti kot za uzitek.
Nima veze al je audi, porse ali pa turbo ficko, ce ga hladnega gonis, ce ugasnes vroc motor, ce ne menjas olja bo sla vsaka turbina kmalu u qrac.
Dejstvo je da materiali zdrzijo VELIK vecjo moc kot je serijska. Za info. Nissan skyline se da brez posegov v motor iz 280 naviti na vec kot 600 konjev. Torej samo z menjavo turbine, spremenjeno krmilno elektroniko, izpuhom ...
Drugace pa najboljse ce pogledas malo po netu in preberes par stvari. Bos tudi videl kaksni so postopki, zakaj to nardit, zakaj ne itd. Ni pa dobro to nardit na novem motorju. Pocakaj najprej da se utece motor. Vsaj 2, 3k km.
Jaz ne navijam PCjev toliko zarad pohitritve. Bolj mi je pomemben sam rezutat navitja in uzitek ki ga mam pri tem ko gor limam 3 kilske coolerje in ogromne ventilatorje. Verjetno je pri tunerjih avtomobilov podobno. Ne gre toliko za same zmogljivosti kot za uzitek.
webcreator ::
fantje pri navijanju avtomobilov sploh ne gre za to, da potem ko dobiš gor 5,10, 15, 50 konjev voziš k norc, ampak za čisti užitek med delanjem in potem ko ti neki uspe ... Sploh pa ne samo motor, tud podvozje, ICE, kozmetika ... Vse to je bol za dušo kot kej druzga.
Sploh pa poglejte si mal tele tuninge in naj potem nekdo reče, da ga ne drži, da bi predelal svojo lubico ...
LINK + probaje še ostale povezave na tej strani
Sploh pa poglejte si mal tele tuninge in naj potem nekdo reče, da ga ne drži, da bi predelal svojo lubico ...
LINK + probaje še ostale povezave na tej strani
To all the virgins: "Thanks for nothing!"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: webcreator ()
dex ::
ups, I take it back
Zapovrh so pa zadevo vrgl že na 50cc sesalca, hudoooooo... Mi pa ne diši preveč vsa ta elektronika. Sicer jo hvaljo, samo v avtomobilih ravno elektrika najraje crkne. Fergazar na svete cajte poštelat pa tud ni tak problem?
Zapovrh so pa zadevo vrgl že na 50cc sesalca, hudoooooo... Mi pa ne diši preveč vsa ta elektronika. Sicer jo hvaljo, samo v avtomobilih ravno elektrika najraje crkne. Fergazar na svete cajte poštelat pa tud ni tak problem?
vem, da nič ne vem...
R0K ::
dex : sam baje je hud motor. Baje leti ko pr...a ... sam enmal drag je .. skor 600k Sit ... raj kupim Troy Corser SBK model za skor 100k sit ceneje in jebem ta DiTech
Brane2 ::
Car tuning... hehe
Sem mislu, kaj bojo zdej ustvaril, pa je 92% vsega v montaži sprednjega spojlerja, 1kW avtoaradiu in spuščanju avta.
Mislim, sam še plave LEDice jim manjkajo.
Jaki mojstri, ni kaj.
Sem mislu, kaj bojo zdej ustvaril, pa je 92% vsega v montaži sprednjega spojlerja, 1kW avtoaradiu in spuščanju avta.
Mislim, sam še plave LEDice jim manjkajo.
Jaki mojstri, ni kaj.
webcreator ::
stari, pragovi, blatniki, spojlerji => vse delano na roke. Pa da te pol vidim ... Pa poglej si še na french-tunning. Tam boš vidu par Focusov z jakimi mašinami (nitro & shit ...).Al pa RSPortcar al neki tazga maš golfa z 900 KM. Nek šved prefukava ... Freakov maš dost uglavnem ...
To all the virgins: "Thanks for nothing!"
Jaxx ::
Holly shit... 900 KM v golfu... Nisem verjel dokler nisem vidu. "Impossible to attain traction above 5800 r/min during the test."
Bx ::
evo tuki je ena slo firma ki ma tudi chip tuning
Meteor-Tuning
lp
evo pa še tukaj si lahko pogledate o tunningu
Meteor-Tuning
lp
evo pa še tukaj si lahko pogledate o tunningu
Bx
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bx ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 64922 (43052) | cebelar123 |
» | Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20409 (17560) | Unknown_001 |
» | Športni vgradni filterOddelek: Loža | 8578 (8268) | DragonHeart |
» | Super supra :) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5540 (3757) | Stallone |
» | Avtomob čipOddelek: Na cesti | 4470 (4073) | Dr_M |