bit-tech.net - World of Goo, igra, kjer s pomočjo živih kepic sluzi gradite stolpe, mostove in podobno, je zabavna igra neodvisnih razvijalcev 2D Boy, ki je z DRMjem bogat svet presenetila prav zaradi pomanjkanja le-tega. Ko igro namreč kupite, dobite povezavo do inštalacijskih datotek, s katerimi namestite igro in jo igrate, brez registriranja, vnašanja serijskih kod in podobnih protipiratskih omejitev. Tako vam popolnoma nič (razen slabe vesti) ne omejuje, da teh istih datotek ne bi poslali prijatelju. Prav zato niti ni presenetljiv visok odstotek piratstva.
Do te številke so prišli razvijalci sami, saj ima igra poleg 5 svetov, kjer morate za napredovanje premagati ovire in rešiti določeno število kepic, tudi poseben svet, kjer se zbira presežek rešenih kepic, z njimi pa gradite svoj stolp v višino. Če želite svoj rezultat objaviti na internetu in ga primerjati z ostalimi igralci, opravite kratko registracijo, prek vseh poslanih rezultatov pa so razvijalci prišli do števila uporabnikov igre, ki so jih primerjali z številom prodanih licenc.
Do napak je lahko prišlo zaradi dinamičnih IP naslovov, zaradi uporabe iste igre na več IP naslovih (prenosniki doma, na delu, v šoli itd.), ki so številko povečali, obenem pa je recimo obilica rezultatov z istega IP naslova (veliko uporabnikov za usmerjevalnikom, denimo v večjih pisarnah) to številko obenem tudi znižala. Oba faktorja naj bi se približno izenačila in naredila procent piratstva precej točen.
Po besedah razvijalcev podobno uspešne neodvisne igre Ricochet Infinity, ki pa uporablja DRM, preprečevanje piratiziranja 1000 uporabnikom prinese le 1 prodan izvod igre več. Končni rezultat je za obe igri enak, saj naj bi bil tudi Ricochet Infinitiy spiratiziran v okrog 90%, fantje pri 2D Boy pa še pravijo, da od tisočih piratov, ki igre ne bi dobili zastonj, velika večina igre v vsakem primeru ne bi kupila.
Druga opcija pa je oglaševanje v igrah, ki so ponujene zastonj. S pravilno implementacijo le-to sploh ne bi bilo moteče.
Igro sem sicer spiratiziral vendar močno razmišljam o nakupu. Ravno zaradi podpore razvijalcem. Ena redkih iger, ki je nisem predčasno končal zaradi dolgočasja.
Super
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo
Igro sem sicer spiratiziral vendar močno razmišljam o nakupu. Ravno zaradi podpore razvijalcem. Ena redkih iger, ki je nisem predčasno končal zaradi dolgočasja.
Super
Enako, za WoG in Audiosurf, še ena izmed hudih addictiv indie špilov.
Ja, od priatla dobiš par priatskih igerc, pa si jih inštaliraš đabe ne? No, za kak pir.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Tega špila ne bom kupu k sm ga že obrnu, ampak bi pa mogoče kšnga naslednjga njihovga pod pogojm da dnar recmo preko klika nakažm in to je to :) drgač je prekompliciran
Druga opcija pa je oglaševanje v igrah, ki so ponujene zastonj. S pravilno implementacijo le-to sploh ne bi bilo moteče.
tole mi pa sploh ni všeč, ne vem zakaj zagovarjate to? to diši po oglasih, ki so jih vrteli v prejšnjem stoletju po televiziji, kamor so na vsaki 25 "frejm" nekega oglasa prikazali en "frejm", na katerem je bila slika izdelka, in se je ta uporabnikom podzavestno utisnila v podzavest. takšno oglaševanje je danes prepovedano. na to pa me spominja takšna "neopazna" uporaba reklam v igrah.. vtisne se ti v podzavest, pa tega sploh ne veš. vsekakor mi ni všeč ideja. raje vidim 5 ali 10 sekundno reklamo pred začetkom igre ali med nalaganjem novega levela, kjer pač gledam reklamo in vem za kaj se gre, ne pa da se mi sama priplazi v spomin..
@ALT: Za ne moteče oglase v igrah načeloma ni point da jih nebi opazil, ampak da ne izstopajo iz zgodbe. Recimo se voziš po cesti in so na plakatih prave raklame (se mi zdi da je naki takega že blo v vice city z nekim modom, ampak bolj kot eksperiment), ali pa recimo tiste raklame ob tribunah pri moštvenih športih, ali rakleme na smučeh pri snežnih športih, ali recimo da tvoj lik vzame en čik iz marlboro škatle, itd. itd.
Zame bi to bila zelo smiselna opcija, samo pod pogojem da konkretno zniža cene špilov, oz. da so te špili zastonj.
(aja neki takega je že blo z našim ski challengem v kombinaciji z nagradam, al ne?)
Zato pa kmalu za PC ne bo nobenih iger. Ker vsevprek piratizirajo. Takšnim malim razvijalcem še najbolj splača prodajat svoje igre na WiiWare, Xbox-ovem Liveu itn.
Sicer pa sem mnenja, da kdor nima denarja, naj se ozira za brezplačnimi zadevami (kar nekaj starejših komercialnih iger so avtorji izdali kot freeware) oz. kakšnimi cenejšimi špili, ali pa kupuje poceni rabljene (Mantis, 3Dsvet itn.).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Men pa je kul če so v igri na plakatah prave reklame, nekako dajo bolj realni domač občutek, recimo v gta 4 je moteče ko so izmišljeni avti in reklame raje bi videl če bi ble prave not recimo od nokije, pol pa bi lahk kupo en njihov telefon v igri. Jaz bom probal to igro mogoče kr nekak na spore mal spominja, sicer če kdo igra naj mal pove kaj o gameplayu pa o igri.
Najboljša zaščita proti piratiziranju je še vedno MMORPG ala WOW. Sam špil lahko potegneš dol zastonj, lahko špilaš na private serverjih ampak kaj ko so tak crap, da je veliko oblje biti na plačljivih. Tam pa itak lepo mastno kasirajo... Hkrati pa je to boljše za uporabnike, saj morajo razvijalci znova in znova razvijati naprej (dajati ven dodatke) in hkrati popravljati stvari, da ne izgubijo uporabnikov. Čeprav blizz je dost daleč od tega koncepta, ker imajo support bolj na podnu ampak vseeno zadeva deluje. Koliko so že zaslužili s tem? Prav tako špili MMOG ala travian in podobne... Lahko špilaš zastonj a če plačaš igraš lažje/bolje. Drugače pa v motoGP serijah že nekaj časa opažam reklame ob progi, ki me niti ne motijo v bistvu dajo tudi bolj realen pridih igri. Samo sama cena iger s tem ni nič nižja. S tem samo razvijalci in ostali posredniki lahko zaslužijo več. No ker ravno vem za tanov woltk koliko so zaslužile slovenske štacune: v tujini je bila cena 29€, pri nas pa skoraj 36-40€...
To ni špil kot špil in ni nii mau podobn spore. Razn mogoče kšnih glasov. Pač ti maš neko število kuglc in z njimi morš iz enga konca pridt na drug konc(gradiš most,stolp,...), maš pa seveda take k jih lahko premakneš in take k jih enkrat postavš tko ostanejo. Pol maš pa razne prepreke pa razne stvari k ti otežujejo delo(recmo kšni zobniki ti razstavjo un deu mosta če se dotaknejo), oz. če se kšnga ogna dotaknš ti vse zgogri, pa pol maš razne balone da ti stvar dodatno gor držijo itd itd....Prej mau na TIM spominja, po principu..kot kej druzga :P
Tej igri je še najbolj podoben koncept tastarih Lemmingsov.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Recimo kak? Tak da delajo zastonj da se vi lahko zastonj zabavate? Al da delajo sam še MMORPGje, kjer moraš namesto zabave prenašati ostale prizadete debile?
Mislim res? Kakšen poslovni model lahko vključuje zraven tudi dejstvo, da bo čez 90% produktov pokradenih?
No ja se strinjam wow ima eno najbolših strategij glede zaščite in kako privlačiti igralca da igra neprestano... Sam morajo pa igro tudi stalno razvijati in popravlati, kar je odlično za vse. Meddrugim ima wow tudi možnost personalizacije igralskega okna in mnogih stvari, podobno kot firefox, kar mu resnično stejem v dobro. Po drugi strani pa so igre ki pridejo take kakor so, pač brez dodatkov popravkov in podobno, ki služijo samo na enkratni prodaji. Glede na to da 90 odstotkov ogromna št. Pa mislim da glede na to da se tako tudi izvaja promocija, 10 procentov kupljenih ni tako malo kot bi si človek mislil. Seveda pa to deluje samo pri dobrih špilih. Me resnično zanima koliko bodo zaslužili na račun popularnosti ki jo povzroča masivno igranje igre.
TO oglaševanje je bilo mišljeno v stilu dirkačin (na progah), ekinih športov, Vice city, iger v mestnih okoljih, kjer je že itak prisotno 'reklamiranje' in so mogoče uporabljene izmišljene firme oz. razvijalci sami. Pri LFSju je že tako, saj so resnični samo Castrol, Intel in BMW (slednja zaradi 2006 Sauberja in FOrmule BMW). So pa to izkoristili organizatorji večjih lig, ki jih prenašajo prek interneta in oglase zamenjali s svojimi sponzorji.
In spet, pomembna je rpavilna implementacija. Mislim, da smo na splošno tečni, ko pride do reklam, zaradi glupih reklam na slovenski televiziji. Če bi bilo 5 minut Mobitelovih oz. Sony Bravia in podobnih oglaov, ne bi imel (skoraj) nič proti. Razne 'prijazen do želodca, prijazen do srca' reklame pa povzročijo ravno obraten efekt - stiskanje pri srcu in v želodcu.
Quake live cilja na oglaševanje v igri. Sama igra bo zastonj, v vsaki mapi pa imaš po več jumbo plakatov, kamor bodo dajali prave reklame. Meni se zdi ideja odlična in upam da jim poslovni model uspe :) Prav tako pa mislijo igro neprestano nadgrajevat, podobno kot WoW, v primeru da bodo imeli dovolj uporabnikov, kar tudi kaže na to, da je za razvijalce to tudi prihodnost. Manj iger vendar se te stalno nadgrajujejo.
Mislim res? Kakšen poslovni model lahko vključuje zraven tudi dejstvo, da bo čez 90% produktov pokradenih?
Kakšen bo poslovni model je stvar producentov. Dejstvo je da je procent piratiziranja na zaDRMjanih igrah enak procentu piratiziranja na NEzaDRMjanih igrah, kar pomeni da je denar ki ga proizvajalci mečejo v zaščite vržen stran, razen tega pa imajo lastniki zaDRMjanih originalov običajno težave, ki jih povzroča zaščita (rootkiti in podobna navlaka). Ena od možnosti so tudi realne reklame v igri, pri online igrah se lahko reklame menjajo iz dneva v dan, plačljive prijave na strežnike pri multiplayer variantah in podobno. Zaščite ki delajo težave so najslabša možnost za producente, žal pa so za poslovno plat najveškrat zadolženi tisti, ki so popolnoma izgubili stik s tehnologijo in kot rešitev poznajo samo prepovedi in omejitve. Producenti morajo pri sebi narediti miselni preskok na možnosti ki jih ponuja tehnologija kot tudi zahteve ki jih postavlja življenje. Na primer, ob treh zjutraj vidim reklamo za novo igro in jo želim kupiti. Kje pa lahko to storim tako da jo dobim takoj? Nikjer, čeprav tehnologija to omogoča! Naslednji dan se odpravim v tri bližnje trgovine, kjer mi povejo, da je iger pravkar zmanjkalo in naj pokličem prihodnji teden... Ob stanju tehnologije 21. stoletja teče prodaja izdelka visoke tehnologije kot pred 200 leti. Kdo je tu bedak???
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Zato pa kmalu za PC ne bo nobenih iger. Ker vsevprek piratizirajo. Takšnim malim razvijalcem še najbolj splača prodajat svoje igre na WiiWare, Xbox-ovem Liveu itn.
Točno to. Običajno nastopa argument, da "bi pa igro kupil, če ne bi stala 50 evrov". Goo je precej cenejši, pa se vseeno piratizira. Vidim dva možna scenarija... Vse bolj (uspešno) zaprte platforme (naslednja generacija konzol, recimo) ali pa obilica reklam za zadeve, ki jih folk ne gre sunit (10 minut igranja, 5 minut reklam za tampone, v ceni katerih je vštet potem še strošek razvoja igre, produkcije soap opere itd.).
Drugače pa ne bi iz tega Goo bloga izpeljeval, da ni razlike v piratiziranosti DRMjanih in ne-DRMjanih iger. Uspešen DRM PMSM še kako zmanjša piratiziranje. Seveda pa nič ne pomaga nadležen DRM, če sta igra in crack že 10 dni pred izidom že na torrentih.
Kje pa lahko to storim tako da jo dobim takoj? Nikjer, čeprav tehnologija to omogoča! Naslednji dan se odpravim v tri bližnje trgovine, kjer mi povejo, da je iger pravkar zmanjkalo in naj pokličem prihodnji teden... Ob stanju tehnologije 21. stoletja teče prodaja izdelka visoke tehnologije kot pred 200 leti. Kdo je tu bedak???
Upam, da mi bo Valve kaj plačal, če še enkrat spomnim na Steam? (Vedno več novih iger različnih firm je gori v trenutku izida).
Reklamo, recimo da bi v Crysis okolju jo lahko potem sežgal, vrgel granato, prerešetal itd... Samo potem bi Pametni Gospodje rekli, da igra spodbuja k splošni anarhiji in jo prepovedali.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Kje pa lahko to storim tako da jo dobim takoj? Nikjer, čeprav tehnologija to omogoča! Naslednji dan se odpravim v tri bližnje trgovine, kjer mi povejo, da je iger pravkar zmanjkalo in naj pokličem prihodnji teden... Ob stanju tehnologije 21. stoletja teče prodaja izdelka visoke tehnologije kot pred 200 leti. Kdo je tu bedak???
Upam, da mi bo Valve kaj plačal, če še enkrat spomnim na Steam? (Vedno več novih iger različnih firm je gori v trenutku izida).
Sorry, spregledal. Ja, to je korak v pravo smer, le še plačevanje je treba urediti na prijaznejši način. Nekako nimam veselja dajati številke kartice na net.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Najbolj absurdno je to, da ljudje se vedno kar kradejo zadeve in za vse skupaj krivijo proizvajalce. Nehajte krasti in uporabljati. Pa bodo cene padle. Eno leto se vzdrzite cesarkoli. Zalozniki se bodo razjokali in spustili cene.
Sorry, spregledal. Ja, to je korak v pravo smer, le še plačevanje je treba urediti na prijaznejši način. Nekako nimam veselja dajati številke kartice na net.
Koliko prijazneje kot klik na "Buy", prepis številke kartice, klik na "Confirm" pa je še lahko? Daj nehaj iskati idiotske izgovore no.
Zato pa kmalu za PC ne bo nobenih iger. Ker vsevprek piratizirajo. Takšnim malim razvijalcem še najbolj splača prodajat svoje igre na WiiWare, Xbox-ovem Liveu itn.
Sicer pa sem mnenja, da kdor nima denarja, naj se ozira za brezplačnimi zadevami (kar nekaj starejših komercialnih iger so avtorji izdali kot freeware) oz. kakšnimi cenejšimi špili, ali pa kupuje poceni rabljene (Mantis, 3Dsvet itn.).
Ja pa kaj še, pa se ti sploh sanja koliko $$$ stane test, ki ga mora vsaka igra opraviti da je sploh lahko njihovih sistemih?!? Malo se pozanimaj, pa boš videl, da si mali neodvisni sploh ne morejo privoščiti tega.
Zatorej je še zmeraj najboljša izbira za indie PC platforma in distribucijske platforme, kot je Steam in drugi podobno. Tokrat bo na PC trg udaril tudi M$ z svojim prenovljenim Live sistemom (in obžalovanjem ker ni tega že prejle storil), saj ve da digitalna distribucija ni "kar nekaj".
Sorry, spregledal. Ja, to je korak v pravo smer, le še plačevanje je treba urediti na prijaznejši način. Nekako nimam veselja dajati številke kartice na net.
Koliko prijazneje kot klik na "Buy", prepis številke kartice, klik na "Confirm" pa je še lahko? Daj nehaj iskati idiotske izgovore no.
A se ti hecaš, a si sploh veš, da za večino evropskega trga sploh ne obstaja Slovenija in poleg tega da imaš Mastercard ali Maestro, tudi s to ne moreš plačevat ker v večini online trgovinah ni podprta Slovenska bančna kartica. Toliko o enostavnosti. Tudi Diners ni prijela. Res dober, hiter, varen in prijazen sistem ni kaj.
Ja pa kaj še, pa se ti sploh sanja koliko $$$ stane test, ki ga mora vsaka igra opraviti da je sploh lahko njihovih sistemih?!? Malo se pozanimaj, pa boš videl, da si mali neodvisni sploh ne morejo privoščiti tega.
Microsoft bo kmalu ponudil brezplačno distributiranje XNA izdelkov čez svoj Live servis. Potem recimo poglej igro Braid (ena res najboljših iger tega leta), ki so je naredil en sam avtor in jo brez posebnih težav prodajal na Xbox Live servisu, kjer se je tudi prodala v rekordnih količinah (naj te opomnim da se XBLA iger ne da piratizirati). Me zanima če se bo prodala sploh v 10% količine, ko jo bo prenesel na PC.
A se ti hecaš, a si sploh veš, da za večino evropskega trga sploh ne obstaja Slovenija in poleg tega da imaš Mastercard ali Maestro, tudi s to ne moreš plačevat ker v večini online trgovinah ni podprta Slovenska bančna kartica. Toliko o enostavnosti. Tudi Diners ni prijela. Res dober, hiter, varen in prijazen sistem ni kaj.
Spet nakladaš. Slovenija za Steam seveda jasno obstaja. Prav tako jemljejo brez težav slovenski Mastercard (izkušnje s prve roke) kot tudi Viso. Da ne govorim da je za vse ostale kartice tu poleg še podpora PayPala. Če pa ne moreš plačevati s PayPalom potem pa je res čas da se spraviš ven s srednjega veka.
Microsoft bo kmalu ponudil brezplačno distributiranje XNA izdelkov čez svoj Live servis. Potem recimo poglej igro Braid (ena res najboljših iger tega leta), ki so je naredil en sam avtor in jo brez posebnih težav prodajal na Xbox Live servisu, kjer se je tudi prodala v rekordnih količinah (naj te opomnim da se XBLA iger ne da piratizirati). Me zanima če se bo prodala sploh v 10% količine, ko jo bo prenesel na PC.
Podpis pod tole!
Ja pa kaj še, pa se ti sploh sanja koliko $$$ stane test, ki ga mora vsaka igra opraviti da je sploh lahko njihovih sistemih?!? Malo se pozanimaj, pa boš videl, da si mali neodvisni sploh ne morejo privoščiti tega.
Zatorej je še zmeraj najboljša izbira za indie PC platforma in distribucijske platforme, kot je Steam in drugi podobno. Tokrat bo na PC trg udaril tudi M$ z svojim prenovljenim Live sistemom (in obžalovanjem ker ni tega že prejle storil), saj ve da digitalna distribucija ni "kar nekaj".
Mogoče res, ampak kolikor vem, ni tako zelo težko dobiti dovoljenje pri Nintendu za Wiiware. Sicer pa igra, ki se pojavi na Wiiware, Xboxov Live ipd. ne rabiš testirat na 1000 različnih konfiguracijah, ampak samo ne enem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
@Mavrik XLBA še ni zastonj, kaj ti ni jasno? Ko bo pa bo ta sistem nedvomno najboljša izbira.
In glede kreditnih karticah, kaj ti spet ni jasno, govorilo smo o enostavnosti, vendar to ni res, večino kartic ne prime, najbolj smešno pa je da se opiraš na Steam in delček online trgovin, ki Slovenijo podpirajo, medtem pa večino Evrope za Slovenijo še slišala ni in če trdiš drugače si hudo nerazgledan. In še glede PayPal, večino online trgovin "še slišala ni" za PayPal.
Če se ne strinjaš mi napiši več kot 100 EU online trgovin, ki podpirajo paypal in Slovensko Maestro ali Mastercard kartico. In tega ne boš mogel, ker ne obstaja.
Mastercard gre povsod kjer je njihov logotip. Ni bistveno kje je bila kartica izdana. Bistvo mastercarda in podobnih je to, da delajo povvsod kjer je njihov logotip.
Edini problem do sedaj sem imel z nekaterimi ameriškimi trgovinami, ki pa itak ne oglašujejo da NE pošiljajo izven USA (bojda zato ker ne morejo procesirat internacionalnih naročil - kar je pa bolj njihova lenoba kot resnica: če jim kartico daš na licu mesta seveda ni problemov s procesiranjem).
Če se ne strinjaš mi napiši več kot 100 EU online trgovin, ki podpirajo paypal in Slovensko Maestro ali Mastercard kartico. In tega ne boš mogel, ker ne obstaja.
Naštevat se mi ne da... lahko pa mirne duše prebrskaš ebay, billiger.de, kelkoo... google... Jih je malček več kot 100. Lahko komot dodaš še kakšno ničlo al pa dve zraven.
Maestro ti pa lepo piše da ni mednarodna kartica. Razen v nekih hudih izjemah (ponovno, kjer je logotip jo pač sprejmejo, kjer me pa pač ne).
Glede na to, da je tukaj govora o igrah in piratstvu le-teh, ti povem, da natanko vsi online servisi, ki prodajajo igre za PC (Steam,EADM,GoG,GameTap,...) sprejemajo kreditne kartice, izdane v Sloveniji. Holy shit, ane? -.-
Zatorej je še zmeraj najboljša izbira za indie PC platforma in distribucijske platforme, kot je Steam in drugi podobno. Tokrat bo na PC trg udaril tudi M$ z svojim prenovljenim Live sistemom (in obžalovanjem ker ni tega že prejle storil), saj ve da digitalna distribucija ni "kar nekaj".
PC je za indije problem ravno zaradi prodaje/piratiziranja. Steam seveda precej pomaga.
Sicer pa MS čez par dni starta z XBOX Live community games. Strošek objave igre: $100 (letna "gold" članarina za XBOX live). Najbrž najcenejši vstop v distribucijo iger.
Aja, še nekaj glede steama, kartic, itd... Na Steamu lahko plačuješ tudi s PayPalom (je hitreje... samo trije kliki, pa se igra že pretaka). Če nimaš mastercarda ali česa podobnega, lahko na svoj PayPal račun denar preneseš z bančno nakaznico...
Sorry, spregledal. Ja, to je korak v pravo smer, le še plačevanje je treba urediti na prijaznejši način. Nekako nimam veselja dajati številke kartice na net.
Koliko prijazneje kot klik na "Buy", prepis številke kartice, klik na "Confirm" pa je še lahko? Daj nehaj iskati idiotske izgovore no.
Ma dej ne seri. Ni vse tako enostavno. Dostikrat težijo s preverjanjem naročila, podatkov, itd... Jebeš tako nakupovanje, ko pa moraš potem imeti doma stacionarni telefon (ker te na mobitel pač ne kličejo) in skenirane vse osebne dokumente da lahko spraviš naročilo skozi. Še najbolj easy je nakup preko neta in plačilo po povzetju ampak kaj ko pri nas dostikrat nimajo željenih stvari, ali pa je cena skoraj 50% višja kot v tujini!
Jaz sem tudi kupil že kar veliko stvari prek neta in ko sem izbral plačilo z Viso, problemov nisem imel. Seveda si prej prebereš pravila na strani.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|