Unity močno razburil s spremembo načina licenciranja
vir: Unity
Slo-Tech - Pri Unityju so se odločili korenito spremeniti način licenciranja istoimenskega grafičnega pogona, in sicer v smeri dajatve na število namestitev igre. Odločitev je povzročila enega največjih hudournikov gneva v zgodovini igričarske industrije.
Tako za večje kot manjše razvijalce iger je zelo elegantno, če se jim ni treba ukvarjati z razvojem lastnega grafičnega pogona za igre, temveč lahko od drugod licencirajo spodobno rešitev. Na tržišču v tem oziru še vedno v glavnem vlada dvoboj med dvema izdelkoma, Epicovim Unrealom in pa Unityjem. Slednji je od svojih začetkov nosil sloves priljudnosti za neodvisne studije, katerim je ponujal prilagodljive in hvaležne načine licenciranja, tako z razmeroma nizkim vstopnim pragom kakor odsotnostjo dajatev na količino prodanih izvodov igre pri cenejših vrstah licenc. Takšno politiko je na štartu odločno nadaljeval tudi John Riccitiello, nekdanji direktor Electronic Artsa, ki je na vrh Unityja stopil leta 2014. In dolgo je pristop dobro...
Tako za večje kot manjše razvijalce iger je zelo elegantno, če se jim ni treba ukvarjati z razvojem lastnega grafičnega pogona za igre, temveč lahko od drugod licencirajo spodobno rešitev. Na tržišču v tem oziru še vedno v glavnem vlada dvoboj med dvema izdelkoma, Epicovim Unrealom in pa Unityjem. Slednji je od svojih začetkov nosil sloves priljudnosti za neodvisne studije, katerim je ponujal prilagodljive in hvaležne načine licenciranja, tako z razmeroma nizkim vstopnim pragom kakor odsotnostjo dajatev na količino prodanih izvodov igre pri cenejših vrstah licenc. Takšno politiko je na štartu odločno nadaljeval tudi John Riccitiello, nekdanji direktor Electronic Artsa, ki je na vrh Unityja stopil leta 2014. In dolgo je pristop dobro...