» »

Ohlapnejše zahteve za Xbox 360 igre

Ohlapnejše zahteve za Xbox 360 igre

bit-tech.net - Konzole so pri neodvisnih razvijalcih iger v primerjavi z osebnimi računalniki vedno bolj popularne, saj močno otežijo piratiziranje iger, kar pomeni več pomembnega zaslužka za manjše in neodvisne razvijalce. A v preteklosti je Microsoft od razvijalcev iger zahteval, da vse podpirajo vsaj najnižjo HD ločljivost, 1280 x 720, skupaj z nekaj celozaslonskega mehčanja robov. Po besedah tehničnega direktorja Black Rock Studia, ki stoji za igro Pure, Davida Jeffriesa, je Microsoft že v začetku leta močno omilil grafične zahteve za igre.

Za to so se odločili, ker LCD televizorji, ki so zgolj HD ready (podpora ločljivosti 720p) pravzaprav uporabljajo matriko s 1366 x 786 pikami. Tako tudi v 720p načinu pride do avtomatske pretvorbe slike v višjo ločljivost, kar načeloma (negativno) vpliva na kakovost slike. Z bolj ohlapnimi zahtevami bodo razvijalci lahko vključili več vizualnih bonbončkov in v primeru prenizkega števila sličic na sekundo znižali ločljivost igre. Obenem je David Jeffries povedal, da bo s standardizacijo FullHD televizorjev z ločljivostjo 1920 x 1080 pik zmede okrog ločljivosti vedno manj.

14 komentarjev

ZaOstali ::

Kako pa je s temi zahtevami za PS3? Imajo pri Sonyu še višje zahteve ali nižje?

Mavrik ::

Sonyu ma precej nižje, zato tudi kvaliteta iger na PS3 veliko bolj niha. Ni nič čudnega da recimo igre na PS3 tečejo v nižji ločljivosti kot na 360ki (Ghostbusters recimo je tak primer).
The truth is rarely pure and never simple.

PrimozR ::

Sonyu ma precej nižje, zato tudi kvaliteta iger na PS3 veliko bolj niha. Ni nič čudnega da recimo igre na PS3 tečejo v nižji ločljivosti kot na 360ki (Ghostbusters recimo je tak primer).

A ni to bolj zaradi slabšega grafičnega čipa? :)

T_F_7 ::

A ni to bolj zaradi slabšega grafičnega čipa? :)

PS3 ima kvečjemu boljše zmogljivosti, je pa težje spisat kodo za špile.

Mavrik ::

A ni to bolj zaradi slabšega grafičnega čipa? :)


To tudi, grafični čip ni med najhitrejšimi. S tem da je fora da recimo če zahtevaš resolucijo 720p, potem zbijaš podrobnosti, medtem ko pri PS3 raje obdržijo podrobnosti in malo zbijejo ločljivost, kar da na koncu baje boljši efekt. Pa zastonj anti-ailiasing, ki ga PS3 nima vsiljenega za razliko od Xbox 360, kjer imajo vse igre AA.
The truth is rarely pure and never simple.

Jst ::

Jaz res ne vem, kaj je Sony mislil, ko so imeli PS3 - raje Cell, pa dodajmo še IBM in Toshibo - na drawing board-u. Od programerjev še sedaj slišiš, po tolikem času Cella na trgu, da je čip nemogoče izkoristiti.

Ob temu še slabši GPU kot konkurenčna konzola... in po razmisleku me res čudi, da se zadeva sploh tako prodaja. Je pa res, da ko si kupim FullHD TV, bi bilo dobro imeti tudi BlueRay predvajalnik. In PS3 zgleda kar naenkrat dosti bolje. Verjetno podobno razmišlja še veliko ljudi v takšni/podobni situaciji... Hm..
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

*cough*HTPC z mkvji*cough* ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Mavrik ::

Ob temu še slabši GPU kot konkurenčna konzola... in po razmisleku me res čudi, da se zadeva sploh tako prodaja. Je pa res, da ko si kupim FullHD TV, bi bilo dobro imeti tudi BlueRay predvajalnik. In PS3 zgleda kar naenkrat dosti bolje. Verjetno podobno razmišlja še veliko ljudi v takšni/podobni situaciji... Hm..


Še boljša fora: Xbox je praktično ista arhitektura, razvita v istih pisarnah kot PS3 Cell. S tem da se je MS odločo da bo raje mel tri-core in so v bistvu jedra v Xboxu hudo podobna PS3jevemu PPEju ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Jst ::

Jep, PPE v PS3 je zmožen poganjati dve niti, a njegova naloga je kontrola nad SPEji. Xenon v X360 je 3 krat PPE, torej tri-core, ki lahko poganja šest niti. PPE je pa PowerPC-based, ki je znana arhitektura za programiranje. Xenon v X360 je pa dejansko PowerPC, zato programerji nimajo težav pri izkoriščanju zmogljivosti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Mavrik ::

No, ne spet it v to nakladanje z "izkoriščanjem". Tole je nekaj kar fanboyi razlagajo ko nimajo pojma o programiranju. AMPje poznamo že precej dlje kot obstajajo konzole in so tudi "znana platforma za izkoriščanje".

Inženirji ko so delali na Xenonu so priznali da so se kar precej zgledovali po tistih, ko so delali na Cellu.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Jst ::

Kaj ti naj tukaj napišem nekaj programov za različne arhitekture, da mi boš verjel, da jaz dejansko razumem potek "izkoriščanja" Cella?

Programiranje za Xenon (PowerPC) je pa dejansko enako kot za x86.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Aja, vem kaj si mislil: Fanboyi PS3 mislijo, da se bo kar naenkrat magično začelo bolj izkoriščati PS3. Like magic switch goes on and PS3 flies on its wings.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Mavrik ::

Kaj ti naj tukaj napišem nekaj programov za različne arhitekture, da mi boš verjel, da jaz dejansko razumem potek "izkoriščanja" Cella?


Please do. Skupaj s tem kaj je potem tako kritično različno pri Cellu, če je PPC programiranje "enako kot x86". Razen seveda tega da so Sonyeva razvojna orodja drek.
The truth is rarely pure and never simple.

Jst ::

Pri Cellu nujen DMA za ulitizacijo SPE in potreba po single precision, ker drugače - double - si takoj na 5kratnem počasnejšem teritoriju. To je za Cell v PS3. V Power8i so to porihtali oziroma ni takšnih penalov.


>Razen seveda tega da so Sonyeva razvojna orodja drek.

Zato me pa čudi ukinitev podpore za linux, ker sta IBM in Sony imela dogovor glede razvoja za linux. Kot sem omenil: IBM bi naj vzdrževal kernel, Sony pa razvoj GCC in GNU binutils.

Anyway, a ti ne verjameš niti Carmacu, ki pravtako pravi, da je programiranje za Cell PITA?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2811896 (8563) Tr0n
»

Naprodaj tretji Humble Indie Bundle (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5112706 (11198) rdecaluc
»

Naslednika PS3 in Xbox 360 prihajata šele leta 2014? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
9017377 (15301) revvs
»

IGN bo izdatno podprl neodvisne razvijalce iger

Oddelek: Novice / Igre
204235 (3608) T-h-o-r
»

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Oddelek: Novice / Konzole
454612 (2223) MrStein

Več podobnih tem