Forum » Pomoč in nasveti » ne zazna 3 G ramov ampak 2558 zakaj ??
ne zazna 3 G ramov ampak 2558 zakaj ??
Alessio983 ::
Hay
Torej danes sem dokupil 1 G ramov zraven , vendar namesto da bi jih zaznalo 3 G ,jih 2558 , ima gdo kakšno idejo zakaj. Imam pa visto 32 bitno , prej sem imel 2 G in jih je normalno zaznalo , rame lahk obrnem kkrkol ne zazna 3G , 2 G pa če dam 2 palci not , kot bi bile 2 po 1 G , ena palca pa 512 Mb.
Lp
Torej danes sem dokupil 1 G ramov zraven , vendar namesto da bi jih zaznalo 3 G ,jih 2558 , ima gdo kakšno idejo zakaj. Imam pa visto 32 bitno , prej sem imel 2 G in jih je normalno zaznalo , rame lahk obrnem kkrkol ne zazna 3G , 2 G pa če dam 2 palci not , kot bi bile 2 po 1 G , ena palca pa 512 Mb.
Lp
- spremenil: Alessio983 ()
Blinder ::
rame lahk obrnem kkrkol ne zazna 3G , 2 G pa če dam 2 palci not , kot bi bile 2 po 1 G , ena palca pa 512 Mb.
to si malo nerazlocno napisal.
A ni tistih 3.5 gb ram + ram grafične?
Pa zakaj glih 3.5 gb. 2³² je več ko 4gb al niti ne?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
c00L3r ::
232 = 4294967296 b, 4294967296 / 1024 = 4194304 kb, 4194304 / 1024 = 4096 mb, 4096 / 1024 = 4 gb, Tako lahko 32 bitni procesor naslavlja vseka skupaj točno 4 gb pomnilnika. Naslovi na koncu so rezervirani za strojno opremo, katere del je tudi grafična kartica. Pri različnih računalnikih je količina pomnilnika rezervirana za strojno opremo. Nekaterim preozna Vista/XP do 3,5gb ram-a, nekaterim pa tudi manj kot 3gb. Meni od skupno 3 gb rama prepozna točno 2,747gb. Če bi rad da ti prepozna celi ram, boš moral preit na 64 bitno Visto/XP. Zna pa bit, da tam ne bo vseh gonilnikov...
Senitel ::
232 je točno 4GB, oziroma 4GiB v oznakah tega tisočletja.
Sicer: paketek, ti matična podpira 3GB rama?
Sicer: paketek, ti matična podpira 3GB rama?
Izi ::
To eno in isto vprašanje se pojavlja čisto vsak teden. Dajte no malo pobrskati nazaj.
Ne glede kateri sistem ti uporabljaš, ta vidi cel RAM, samo nasloviti ga ne more, ker mu zmanjka naslovov.
32-bitni sistem ima za 4 GB naslovov. Ti naslovi se najprej razdelijo med periferne naprave računalnika, kot so tipkovnica, miška, grafična kartica, zvočna kartica, mrežna kartica in še vse kar imaš priklopljeno. Čisto na koncu pa se preostanek naslovov dodeli še sistemskemu RAMU, za katerega ponavadi zmanjka naslovov.
Periferne naprave danes povprečno porabijo med 0,5 do 2,5 GB naslovov, tako da za sistemski RAM ostane nekje med 1,5 in 3,5 GB naslovov.
Največ naslovov ponavadi porabi grafična kartica in sicer za ves svoj VRAM. Če imaš torej 2 grafični z 1 GB VRAMA, si takoj izgubil 2 GB naslovov, potem ti še ostala periferija pobere 0,5 GB in za sistemski RAM ti tako lahko ostane samo še ubogih 1,5 GB naslovov.
Zato se dandanes 32-bitni sistem pospešeno poslavlja in vsak, ki ima pošteno grafično kartico in vsaj 3 GB RAMA je primoran uporabljati 64-bitni sistem.
Ne glede kateri sistem ti uporabljaš, ta vidi cel RAM, samo nasloviti ga ne more, ker mu zmanjka naslovov.
32-bitni sistem ima za 4 GB naslovov. Ti naslovi se najprej razdelijo med periferne naprave računalnika, kot so tipkovnica, miška, grafična kartica, zvočna kartica, mrežna kartica in še vse kar imaš priklopljeno. Čisto na koncu pa se preostanek naslovov dodeli še sistemskemu RAMU, za katerega ponavadi zmanjka naslovov.
Periferne naprave danes povprečno porabijo med 0,5 do 2,5 GB naslovov, tako da za sistemski RAM ostane nekje med 1,5 in 3,5 GB naslovov.
Največ naslovov ponavadi porabi grafična kartica in sicer za ves svoj VRAM. Če imaš torej 2 grafični z 1 GB VRAMA, si takoj izgubil 2 GB naslovov, potem ti še ostala periferija pobere 0,5 GB in za sistemski RAM ti tako lahko ostane samo še ubogih 1,5 GB naslovov.
Zato se dandanes 32-bitni sistem pospešeno poslavlja in vsak, ki ima pošteno grafično kartico in vsaj 3 GB RAMA je primoran uporabljati 64-bitni sistem.
OZZY ::
zato ker maš 32 bitno visto
Podrobno preberi in ne piši neumnosti. 32bit vista ali xp brez problem prebere tako 3 kot 4gb samo če maš 4gb ti pokaže okoli 3.5-3.6gb. Sam mam na XPjih 4gb in stvar pokaže 3.65gb. Del rama porabijo ostala sredstva-tudi pri 3gb.
Go with the flow.
OZZY ::
Zato se dandanes 32-bitni sistem pospešeno poslavlja in vsak, ki ima pošteno grafično kartico in vsaj 3 GB RAMA je primoran uporabljati 64-bitni sistem.
bla bla bla....mam 4gb in XPje pa stvar super špila. In ne samo meni še komu drugemu tudi. Zakaj bi bila bljša grafika in 3gb pogoj za uporabo 64bit sistema???
Go with the flow.
DustWolf ::
Joj na trenutke se tle tok pametuje da je groza.
1. 2558 MB = 2,5 GB: poglej na čip če si res kupil kar misliš da si kupil... meni so že kdaj prodali 512 MB kot 1GB, pa sem jih ujel. Pač črkice so male in uni ne gledajo kaj jemljejo z polic.
2. Izi: RES bi rad videl kako se ram dodeljuje tipkovnici (ki ima v praksi vsega dva skromna I/O porta že od AT PC standarda in to je vse)!
3. Ena moderna 32bitna platforma brez težav podpira do 12 GB, problem je v tem da so Windowsi retardiran operacijski sistem, ali naj rečem bizarna kaskada vseh možnih napak v designu operacijskih sistemov in lahko uporablja največ okrog 3 do 4 GB. Različno pa je zato ker je se omejitve začnejo pri 4 GB, potem pa so še dodatne omejitve odvisno od kje gledaš. Če pogledaš v Microsoftovo dokumentacijo tega problema najdeš vse te številke.
4. Polek tega pa je še za upoštevat, da če imaš integrirano grafično kartico, ta nima lastnih RAMov amapk uporablja sistemske in seveda spomin rezerviran za to ni na voljo za splošno uporabo programom... to ti piše že ob bootu.
5. Je res da minimalne količine rama uporabljajo tudi druge naprave (poglej v device managerju, view by resources, če to še obstaja v Visti), ampak ne v velikostnem redu megabyta (beri: se nikjer ne pozna).
1. 2558 MB = 2,5 GB: poglej na čip če si res kupil kar misliš da si kupil... meni so že kdaj prodali 512 MB kot 1GB, pa sem jih ujel. Pač črkice so male in uni ne gledajo kaj jemljejo z polic.
2. Izi: RES bi rad videl kako se ram dodeljuje tipkovnici (ki ima v praksi vsega dva skromna I/O porta že od AT PC standarda in to je vse)!
3. Ena moderna 32bitna platforma brez težav podpira do 12 GB, problem je v tem da so Windowsi retardiran operacijski sistem, ali naj rečem bizarna kaskada vseh možnih napak v designu operacijskih sistemov in lahko uporablja največ okrog 3 do 4 GB. Različno pa je zato ker je se omejitve začnejo pri 4 GB, potem pa so še dodatne omejitve odvisno od kje gledaš. Če pogledaš v Microsoftovo dokumentacijo tega problema najdeš vse te številke.
4. Polek tega pa je še za upoštevat, da če imaš integrirano grafično kartico, ta nima lastnih RAMov amapk uporablja sistemske in seveda spomin rezerviran za to ni na voljo za splošno uporabo programom... to ti piše že ob bootu.
5. Je res da minimalne količine rama uporabljajo tudi druge naprave (poglej v device managerju, view by resources, če to še obstaja v Visti), ampak ne v velikostnem redu megabyta (beri: se nikjer ne pozna).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DustWolf ()
Zheegec ::
3. Ena moderna 32bitna platforma brez težav podpira do 12 GB, problem je v tem da so Windowsi retardiran operacijski sistem, ali naj rečem bizarna kaskada vseh možnih napak v designu operacijskih sistemov in lahko uporablja največ okrog 3 do 4 GB. Različno pa je zato ker je se omejitve začnejo pri 4 GB, potem pa so še dodatne omejitve odvisno od kje gledaš. Če pogledaš v Microsoftovo dokumentacijo tega problema najdeš vse te številke.
32-bit operacijski sistem podpira 4GB skupnega pomnilnika (Windows, Linux, MacOS,...) in PIKA. Obstajajo sicer varijante, da se naslavlja več skupnega pomnilnika, ampak tega se poslužujejo bolj ali manj samo v serverskih OS (zato Windows Server 2003 zazna več, kot 4GB RAM, WinXP pa recimo ne), ker malo zmanjša performance. Se pa pod "skupni pomnilnik" štejejo vse možne rezervacije sistema, pomnilniki grafične kartice itd. Če imaš v sistemu Crossire sistem dveh HD4880 1GB ti zna sistem zaznati manj, kot 2GB RAM! Zato potrebuješ 64-bit operacijski sistem.
4. Polek tega pa je še za upoštevat, da če imaš integrirano grafično kartico, ta nima lastnih RAMov amapk uporablja sistemske in seveda spomin rezerviran za to ni na voljo za splošno uporabo programom... to ti piše že ob bootu.
Moderne integrirane grafične kartice pomnilnik pobirajo dinamično, torej ti namizje Windows pobere tam 30MB RAM, kaj več pa ne, zato je ta razlika bolj zanemarljiva. Pri starih je bilo to statično.
Zato je (kot že piše zgoraj) vse težave rešil 64-bit OS. Case closed.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Izi ::
Izi: RES bi rad videl kako se ram dodeljuje tipkovnici
A si ravnokar prišel iz gostilne?
Še enkrat si počasi preberi o čem sem pisal.
Jaz nisem pisal o nobenem ramu, ki se dodeljuje tipkovnici. Od kje ti to nimam pojma?
O ramu posebej sploh nisem nič pisal, saj je samo ena izmed komponent računalnika. Govoril sem o NASLOVIH preko katerih lahko procesor z napravami sploh upravlja.
Prav VSAKA komponenta v računalniku rabi dodeljene naslove, da lahko procesor sploh komunicira z njo.
Od tipkovnice in miške pa do rama.
In kot je bilo že omenjeno lahko 32-bitni sistem naslavlja in upravlja z točno 2^32 naslovi in popolnoma nič več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
DustWolf ::
Daj se zdaj ven vlečt, rekel si 4 GB naslovov. Nobeni drugi naslovi z katerimi upravlja procesor se ne merijo v gigabytih. In teh tipkovnica pač nima.
In tudi to drugo ni res, moderni 32-bitni sistemi niso omejeni na 4 GB (oziroma mojih 12 GB je bilo premalo, zdaj gledam in vidim da je dejansko še več; narobe sem napamet ocenil koliko bitov uporablja PAE), vem o čem govorim: preberi.si.
In tudi to drugo ni res, moderni 32-bitni sistemi niso omejeni na 4 GB (oziroma mojih 12 GB je bilo premalo, zdaj gledam in vidim da je dejansko še več; narobe sem napamet ocenil koliko bitov uporablja PAE), vem o čem govorim: preberi.si.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DustWolf ()
Zheegec ::
To uporablja recimo Windows Server (o tem sem govoril prej), Vista SP1 pa ima isti kernel, ampak PAE nima... Zakaj sem že napisal.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
DustWolf ::
Zato je (kot že piše zgoraj) vse težave rešil 64-bit OS. Case closed.
Če bolje pogledaš boš videl da naj bi bil on pri 3 GB, ki je v praksi 2.5 GB. Niti blizu omejitvam 32-bit OS. Kaj gremo stavit da z 64-bit OS ne bi bilo nič drugače?
Zheegec ::
paketek :: včeraj, 09:35:00
no uglavnem , naložil sem 64 bitno visto in deluje BP , ter zazna 3 G ramov .
LP
Zato je (kot že piše zgoraj) vse težave rešil 64-bit OS. Case closed.
Če bolje pogledaš boš videl da naj bi bil on pri 3 GB, ki je v praksi 2.5 GB. Niti blizu omejitvam 32-bit OS. Kaj gremo stavit da z 64-bit OS ne bi bilo nič drugače?
Saj nismo govorili o RAM, ampak o maksimalnem pomnilniku, ki ga sistem lahko naslavlja. Ta je točno 2^32, del tega je seveda tudi RAM.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
yanez666 ::
moj pc na visti 32-bit zazna natanko 4.00Gb rama :))
imam 2x 2gb corsair dominator 1066mhz :))
no problem je pa me zato skrbelo če bo preko 3gb :)
(ASUS P5Q-PRO, corsair 4gb 1066mhz , power color hd 4870x2 2gb, sata2 500gb 32mb , corsair 750w)
imam 2x 2gb corsair dominator 1066mhz :))
no problem je pa me zato skrbelo če bo preko 3gb :)
(ASUS P5Q-PRO, corsair 4gb 1066mhz , power color hd 4870x2 2gb, sata2 500gb 32mb , corsair 750w)
Zheegec ::
moj pc na visti 32-bit zazna natanko 4.00Gb rama :))
imam 2x 2gb corsair dominator 1066mhz :))
no problem je pa me zato skrbelo če bo preko 3gb :)
(ASUS P5Q-PRO, corsair 4gb 1066mhz , power color hd 4870x2 2gb, sata2 500gb 32mb , corsair 750w)
Kot že 1000x povedano - Vista SP1 napiše, koliko RAM je v sistemu (kar DRASTIČNO zniža število reklamacij in je super rešitev), Vista brez SP1 pa napiše, koliko RAM lahko dejansko uporablja... Nisi pogledal release notes, ko si nameščal SP1
DustWolf, kaj ti še ni jasno?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Senitel ::
DustWolf daj vsaj svoje linke, ki jih postaš sem prej PREBERI!!
Da, sistem lahko vidi več kot 4GB rama! Posamezna aplikacija pa ne more videti več kot 4GB rama. In ker se zraven v isti virtualni prostor preslikajo še vse mogoče naprave (predvsem so tukaj že omenjene grafične kartice, ki takoj požrejo 512MB+ naslovov) normalna 32 bitna aplikacija nima nikoli dostopa do vseh 4GB rama! V bistvu na Windowsih je ves ram nad 2GB, ki ga aplikaciji uspe naslovit bonus. Načeloma imaš 2GB virtualnega naslovnega prostora za kernel stvari (in grafična z 1GB rama ti takoj zasede polovico), ki so skupne vsem pognanim aplikacijam in rezervacije pomnilnika s strani aplikacije same.
This increases maximum physical memory size from 4 GB to 64 GB. The 32-bit size of virtual address is not changed, so regular application software continues to use instructions with 32-bit addresses and (in a flat memory model) is limited to 4 gigabytes (GB).
Da, sistem lahko vidi več kot 4GB rama! Posamezna aplikacija pa ne more videti več kot 4GB rama. In ker se zraven v isti virtualni prostor preslikajo še vse mogoče naprave (predvsem so tukaj že omenjene grafične kartice, ki takoj požrejo 512MB+ naslovov) normalna 32 bitna aplikacija nima nikoli dostopa do vseh 4GB rama! V bistvu na Windowsih je ves ram nad 2GB, ki ga aplikaciji uspe naslovit bonus. Načeloma imaš 2GB virtualnega naslovnega prostora za kernel stvari (in grafična z 1GB rama ti takoj zasede polovico), ki so skupne vsem pognanim aplikacijam in rezervacije pomnilnika s strani aplikacije same.
luky ::
Senitel prosim pa opiši kako pa potem porabi 64 bitna Vista Ram in če koristi vsega, ki ga ima na razpolago, napr. 4 Gb.
lp.
lp.
luky!
Senitel ::
Dajmo rajši rečt, da imamo na razpolago 16GB rama... Recimo da ti uspe namestit 32bit WinXP na tako mašino. OS bo videl 4GB rama. Aplikacija ga bo imela na razpolago 2GB+ (odvisno koliko je kernela). Lahko pa brez problema poženeš 4 aplikacije, kjer vsaka zasede 1GB rama in bodo vse skupaj živele v tistih 4GB rama.
Recimo sedaj da imaš 32 bitni Windows Server 2003. Ta bo videl vseh 16GB rama. Posamezna aplikacija ga bo imela pa še vedno na razpolago zgolj 2GB+ (odvisno od kernela). Lahko pa poženeš 16 aplikacij, kjer bo vsaka zasedla 1GB rama brez problema (brez swapanja).
Tako v primeru WinXP, kot Windows Server 2003 imaš switch /3GB, ki omeji to koliko naslovnega prostora si lahko vzame kernel na 1GB in imajo zato posamezne aplikacije na razpolago 3GB+.
Če imaš pa 64 bitno Visto, bo ta jasno videla vseh 16GB rama. Obenem je ves sistem in vsi driverji v 64 bitnem naslovnem prostoru in ko poženeš 32 bitno aplikacijo lahko ta dostopa do vseh 4GB rama, kolikor jih pač zna naslovit (kernel v tem primeru ničesar ne odžre aplikacji).
Če pa imaš 64 bitno Visto in 64 bitno aplikacijo, potem pa lahko posamezna aplikacija zasede vseh 16GB rama (in še več zaradi swapa).
V nobenem primeru pa 32 bitna aplikacija ne more (sočasno) dostopat do več kot 4GB naslovov. Torej ne moreš rezervirat 4GB rama in potem nekaj kopirat na grafično kartico z 1GB rama. Edini primer, da lahko nek program sam dejansko vidi več kot 4GB - kernel space pomnilnika je, da si ga sam preslika. Torej delaš na 2GB velikem bloku, potem to sprostiš in vzameš drug 2GB blok (ista štorija kot je bila pri prehodu iz 16 bitov na 32 bitov).
Ti programi, ki ti povedo koliko je rama na razpolago so pa spet čisto navadne aplikacije. In jasno vprašajo sistem, koliko rama si lahko rezervirajo in ta jasno vrne nazaj 4GB - kernel space. Razen, kot je že ALIEn3001 omenil, 32bitna Vista z SP1, ki pač vrača koliko je fizično pomnilnika v kišti.
P.S.: Ne navaden Windows Server 2003 ampak Enterprise Edition ali Datacenter Edition.
Recimo sedaj da imaš 32 bitni Windows Server 2003. Ta bo videl vseh 16GB rama. Posamezna aplikacija ga bo imela pa še vedno na razpolago zgolj 2GB+ (odvisno od kernela). Lahko pa poženeš 16 aplikacij, kjer bo vsaka zasedla 1GB rama brez problema (brez swapanja).
Tako v primeru WinXP, kot Windows Server 2003 imaš switch /3GB, ki omeji to koliko naslovnega prostora si lahko vzame kernel na 1GB in imajo zato posamezne aplikacije na razpolago 3GB+.
Če imaš pa 64 bitno Visto, bo ta jasno videla vseh 16GB rama. Obenem je ves sistem in vsi driverji v 64 bitnem naslovnem prostoru in ko poženeš 32 bitno aplikacijo lahko ta dostopa do vseh 4GB rama, kolikor jih pač zna naslovit (kernel v tem primeru ničesar ne odžre aplikacji).
Če pa imaš 64 bitno Visto in 64 bitno aplikacijo, potem pa lahko posamezna aplikacija zasede vseh 16GB rama (in še več zaradi swapa).
V nobenem primeru pa 32 bitna aplikacija ne more (sočasno) dostopat do več kot 4GB naslovov. Torej ne moreš rezervirat 4GB rama in potem nekaj kopirat na grafično kartico z 1GB rama. Edini primer, da lahko nek program sam dejansko vidi več kot 4GB - kernel space pomnilnika je, da si ga sam preslika. Torej delaš na 2GB velikem bloku, potem to sprostiš in vzameš drug 2GB blok (ista štorija kot je bila pri prehodu iz 16 bitov na 32 bitov).
Ti programi, ki ti povedo koliko je rama na razpolago so pa spet čisto navadne aplikacije. In jasno vprašajo sistem, koliko rama si lahko rezervirajo in ta jasno vrne nazaj 4GB - kernel space. Razen, kot je že ALIEn3001 omenil, 32bitna Vista z SP1, ki pač vrača koliko je fizično pomnilnika v kišti.
P.S.: Ne navaden Windows Server 2003 ampak Enterprise Edition ali Datacenter Edition.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
ender ::
32-bit operacijski sistem podpira 4GB skupnega pomnilnika (Windows, Linux, MacOS,...) in PIKA. Obstajajo sicer varijante, da se naslavlja več skupnega pomnilnika, ampak tega se poslužujejo bolj ali manj samo v serverskih OS (zato Windows Server 2003 zazna več, kot 4GB RAM, WinXP pa recimo ne), ker malo zmanjša performance.XPji so včasih podpirali do 4GB RAMa s pomočjo PAE, samo je Microsoft to ukinil v enem od service packov (mislim da že v SP1), ker preveč gonilnikov ni pravilno delovalo če je bil PAE vklopljen.
Mimogrede, kaj vse porablja naslovni prostor se vidi v Device Managerju, če klikneš View -> Resources by type in potem razpreš vejo Memory.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ender ()
DustWolf ::
Da, sistem lahko vidi več kot 4GB rama! Posamezna aplikacija pa ne more videti več kot 4GB rama. In ker se zraven v isti virtualni prostor preslikajo še vse mogoče naprave (predvsem so tukaj že omenjene grafične kartice, ki takoj požrejo 512MB+ naslovov) normalna 32 bitna aplikacija nima nikoli dostopa do vseh 4GB rama! V bistvu na Windowsih je ves ram nad 2GB, ki ga aplikaciji uspe naslovit bonus. Načeloma imaš 2GB virtualnega naslovnega prostora za kernel stvari (in grafična z 1GB rama ti takoj zasede polovico), ki so skupne vsem pognanim aplikacijam in rezervacije pomnilnika s strani aplikacije same.
Pa saj nisem nikoli rekel da posamezna aplikacija... :)
Sicer za igričarje bistven podatek, ker so vse igre en sam proces, ampak jaz sem samo trdil da moderna 32bitna platforma podpira več kot 4 GB rama (s tem sem imel v mislih Intelovo, ne kakšno Motorolino, tega nisem omenil). Seveda je problem Windowsov da se ne more nudit svojim aplikacijam več kot toliko rama, ker je čisto stvar memory managerja (ki je del Windowsov) da programom omogoči ta dostop (to da se naslov nahaja v več kot enem registru, da je lahko dovolj dolg je čisto postranskega pomena).
c00L3r ::
ampak jaz sem samo trdil da moderna 32bitna platforma podpira več kot 4 GB rama (s tem sem imel v mislih Intelovo, ne kakšno Motorolino, tega nisem omenil). Seveda je problem Windowsov
Seveda je problem Windowsov? Te pa prvo prosim pokaži 1 matično ploščo ki podpira 32-bitni procesor in več kot 4gb ram-a? Pa prosim ne nekih zelo, zelo dragih strežniških. Tukaj se pogovarjamo o domačih namiznih PC-ih
PAE in podobni "heci" so bili narejeni, ker še ni bilo 64-bitne platforme. Določeni strežniki pa so potrebovali 4gb+ rama. V osnovi pa 32 bitni procesor ne more naslovit več kot 232B rama. Zdaj je prehod na 64 bitno platformo smiseln tudi za domače računalnike.
ender ::
c00l3r: katerakoli matična plošča narejena na osnovi Intel 965 in novejših čipovij podpira več kot 4GB RAMa (pa kolikor vem, isto velja tudi za vse plošče za 64-bitne AMDjeve procesorje).
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Zheegec ::
Vprašanje je bilo - katera matična plošča podpira 4GB RAM in NE podpira 64-bit procesorja :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj imam samo 3GB namesto 4GB rama? (strani: 1 2 )Oddelek: Operacijski sistemi | 20450 (10535) | bobi1992 |
» | Vista in 2GB po aplikacijiOddelek: Operacijski sistemi | 1970 (1680) | r0b3rt |
» | 4GB rama na operacijskem sistemu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Operacijski sistemi | 9094 (7903) | opeter |
» | 4GB rama v win XP 32 bitOddelek: Pomoč in nasveti | 2632 (2394) | Jst |
» | Dell za 4.600 evrov nudi računalnik za (interaktivno) zabavo - XPS 720 H2COddelek: Novice / Modifikacije | 5354 (3931) | MrStein |