» »

Vista in 2GB po aplikaciji

Vista in 2GB po aplikaciji

r0b3rt ::

LP, zasledil sem podatek, da ima visto omejen pomnilnik na 2GB na aplikacijo...pa me zanima: sta ta 2GB omejena kot celoten pomnilnik z virtual memory-jem, ali je to limit na ramu in kar je več gre na virtual?...se dobijo kakšni pachi oz. če se da to spremeniti?
  • spremenil: r0b3rt ()

Mr.B ::

Greš na 64 bitno Visto , pa na 64 bitne aplikacije.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

r0b3rt ::

to že uporabljam, koliko je 64b aplikacij je pa druga tema...

moowy123 ::

Zakaj pa potrebuješ več kot 2gb na aplikacijo ?

BigWhale ::

Na temo rama bi potrebovali eno sticky temo. Dandanes to ze vsak sprasuje... ugh...

r0b3rt ::

konkretnega primera trenutno nimam, me pa zanima kako je s tem...dandanes se 2GB hitro porabi

r0b3rt ::

evo imam konkretni primer, imam ssd za sistem za katere sem slišal da ni ravno ql virtual memory, zato sem le tega izklopil...imam 8g rama pa me zanima, sta ta 2g omejena na ram ali na celotno z virtualom? če je omejitev na ram potem bi potreboval način da se ta 2g poviša

Mavrik ::

To je omejitev 2 GB po procesu. Namreč, 32-bitne aplikacije imajo 32-bitne kazalce, kar pomeni, da lahko vidijo največ 4 G naslovov po 1B. 2GB od tega je preslikano v kernel-space za skupno uporabno, ostalih 2GB pa ima aplikacija zase. To nima veze s skupno količino pomnilnika v računalniku, saj za slikanje iz pomnilniškega prostora aplikacije v fizični pomnilnik itak skrbi memory-manager v operacijskem sistemu.

Torej... če maš 8GB RAM-a in 64-biten OS, to sicer še vedno pomeni da bo vsaka 32-bitna aplikacija lahko zase porabila največ 2 GBrama, lahko pa jih več porabi seveda ves pomnilnik na voljo.
The truth is rarely pure and never simple.

r0b3rt ::

jasno mi je da ima 32b os maximalni naslovni prostor 4g...zanima me, ali je maximalni pomnilnik kateri je na voljo 2GB ne glede ali je to navidezni ali fizični in ne glede ali je to 32 ali 64 bitna aplikacija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r0b3rt ()

Mavrik ::

to mi je vse jasno...zanima me, ali je maximalni pomnilnik kateri je na voljo 2GB ne glede ali je to navidezni ali fizični in ne glede ali je to 32 ali 64 bitna aplikacija?


Očitno ti ni nič jasno ko take sprašuješ. Jasno je da se gre za navidezni pomnilnik vsake aplikacije, in to samo če uporablja 32-bitne pointerje (torej je aplikacija 32-bitna).

S fizičnim pomnilnikom nima to nobene veze, saj s fizičnim pomnilnikom upravlja izključno in samo memory manager od operacijskega sistema in aplikacije z njim direktnega stika nimajo.
The truth is rarely pure and never simple.

r0b3rt ::

sedaj mi pa res ni jasno....hočeš reči da 64b ap ne uporablja navideznega pomnilnika?...kakšna je vloga kernel-space-a?

moowy123 ::

Tudi 64 bitna aplikacija uporablja navidezni pomnilnik :). Na 32 bitnih sistemih ne delajo 64 bitne aplikacije.

r0b3rt ::

to vem, hvala za objasnilo...karkoli že ima omejeitev,izklopil sem virtual memory, gta4 ne vem koliko je bitna ap, če je to sploh pomembno...ali je ta ap omejena na 2GB fizičnega pomnilnika? kaj če bi ga rabila več? ga ne more dobiti ker imam navidezni izklopljen? ali sploh ne bi dobila več prostora?

Mr.B ::

Ne mešati navidezni pomnilnik (AK Toporišič) s swap filom !
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

r0b3rt ::

ne to ne uno...kaj pa če bi kdo kaj lahko in kako?

Mr.B ::

V glavnem aplikacija mora biti zelo pametno napisana, da lahko prenaslavlja nad 32 bitno bariero (SQL AWE). Toda igrice tak program niso. Max omejitev je ševedno tam nekje 3 GB. PRoblem lahko pride recimo grafična z 2 GB spomina, ter 32bit OS, z igrico, ki bi izkoristila 2 GB spomina grafične ter 3 GB spomina sistema.... Kako je to rešeno ?, verjetno ločeni thredi..
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Mavrik ::

to vem, hvala za objasnilo...karkoli že ima omejeitev,izklopil sem virtual memory, gta4 ne vem koliko je bitna ap, če je to sploh pomembno...ali je ta ap omejena na 2GB fizičnega pomnilnika? kaj če bi ga rabila več? ga ne more dobiti ker imam navidezni izklopljen? ali sploh ne bi dobila več prostora?


Ti maš tu nekaj hudo pomešane pojme. Navideznega pomnilnika ne moreš izklopiti, ker preprosto noben moderen OS brez njega ne more delati, saj je kritičen za zagotavljanje laufanja večih aplikacij hkrati.
Kar dela navidezni pomnilnik je to, da vsaka aplikacija zase misli, da je popolnoma sama na računalniku. Ne glede na to, kolikor imaš ti dejanskega fizičnega pomnilnika v kišti, vsaka 32-bitna aplikacija vedno misli, da ima na voljo 4GB skupnega pomnilnika. V ozadju pa MMU v procesorju v kombinaciji z OS upravljalnikom pomnilnika vse kar aplikacija zaseda, dejansko preklada v RAM, ki je na voljo in v izmenjalno datoteko na disku (swap file).

sedaj mi pa res ni jasno....hočeš reči da 64b ap ne uporablja navideznega pomnilnika?...kakšna je vloga kernel-space-a?


Fora je... aplikacija kot taka navideznega pomnilnika ne uporablja, ker tehnično je niti to ne briga. Ona podaja zahtevke za podatke, OS/MMU v procesorju pa že s pravega konca to dostavi. Imajo pa 64-bitne aplikacije večje kazalce, zato lahko naslavljajo do 16EB podatkov, in je razdelitev namesto 2G/2G tam 8E/8E (pri Windowsih). Kernel space pa je preprosto en kos pomnilnika, ki je last operacijskega sistema, in preko kerega lahko aplikacija si deli podatke z drugimi aplikacijami (kernel del je vsem aplikacijam skupen) oz. komunicira z OSom.

V glavnem aplikacija mora biti zelo pametno napisana, da lahko prenaslavlja nad 32 bitno bariero (SQL AWE). Toda igrice tak program niso. Max omejitev je ševedno tam nekje 3 GB. PRoblem lahko pride recimo grafična z 2 GB spomina, ter 32bit OS, z igrico, ki bi izkoristila 2 GB spomina grafične ter 3 GB spomina sistema.... Kako je to rešeno ?, verjetno ločeni thredi..


AWE se res uporablja za to, da zamenjaš "okno", ki ga vidiš v tistem 2G kosu pomnilnika in tako lahko uporablja aplikacija tudi več kot 2G na 32-bitnem sistemu. Ločeni threadi pa ne dobijo svojega naslovnega prostora, zato bi kvečjemu tu lahko okoli prišel z ločenim procesom... sam to v času 64-bitnosti nima smisla delati.

Kar se pa tiče tvojega primera... zaj trenutno ne znam točno povedati, samo se mi močno zdi da same aplikacije direktno nikoli ne naslavljajo pomnilnika grafične, zato bi komot lahko aplikacija dobila vseh svojih 2 GB RAMa. Je pa res, da OS ne bi mel dostopa do kaj več kot 1 GB fizičnega pomnilnika, in bi polovico tistega zbasal v izmenjalno datoteko.
The truth is rarely pure and never simple.

r0b3rt ::

ok...system properties->advanced:performance>settings->advanced:virtual memory->change->no paging file....wtf, lahko potem nekdo razloži kaj je kaj in kako zadeva deluje in katera stavr je dejansko omejena na 2GB in kaj je drugače če sm izklopil to karkoli že sem (virtual,paging...) in zakaj naj bi bilo to bolje za ssd

Senitel ::

Izklopil si paging file, kar pomeni, da če boš zesedel vseh 8GB rama in boš potem pognal Notepad, bo zadeva crknila. Za SSD je to "bolje", ker se prihrani dosti branj/pisanj ki uničujejo celice.

Igra/aplikacija nima pojma ali je dobila pomnilnik v fizičnem pomnilniku ali v swap file-u. Aplikacije vedno uporabljajo virtualne naslove. 32 bitna aplikacija lahko sočasno naslovi maksimalno 4GB pomnilnika in pika. Nima nikakršne veze ali je ta pomnilnik fizični pomnilnik, grafična kartica, PTE tebela, disk.

Na windowsih je 2GB za samo aplikacijo in 2GB za kernel. 2GB ostaja omejitev tudi na 64 bitnih windowsih za 32 bitne aplikacije (umetna omejitev za kompatibilnost). Kar pomeni, da aplikacija še vedno ne more rezervirat več kot 2GB zase. Razen če je označena kot LARGE_ADDRESS_AWARE, potem lahko naslovi vseh 4GB.

r0b3rt ::

Senitel hvala


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj imam samo 3GB namesto 4GB rama? (strani: 1 2 )

Oddelek: Operacijski sistemi
8917217 (7302) bobi1992
»

Pomnilnik v Windows: 2. del

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
355563 (3636) Jst
»

Pomnilnik v Windows: 1. del (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
507906 (5490) Jst
»

ne zazna 3 G ramov ampak 2558 zakaj ??

Oddelek: Pomoč in nasveti
282311 (1773) Zheegec
»

Swap ali pagefile?

Oddelek: Operacijski sistemi
493020 (1822) MrStein

Več podobnih tem