» »

Izddaja računa za neplačane storitve - Birotehna

Izddaja računa za neplačane storitve - Birotehna

antilopa ::

Živjo,

Jst ne vem ampak meni se zdi to kraja:

V začetku leta 2008 se mi je pokvaril multifunkcijski tiskalnik. Tiskalnik je imel display z menijem, ki je bil ob vklopu tiskalnika zabrisan in ni deloval. Odločil sem se da tiskalnik odnesem v popravilo v podjetje Birotehna. Tam sem jim podrobno razložil napako, da ne deluje meni posledično temu pa je display na tiskalniku zabrisan. Tiskalnik so v podjetju prevzeli, da preverijo ali se ga da popraviti. Čez kakšnih deset dni so me iz podjetja Birotehna klicali, da se je pokvarila nadzorna plošča in da je zamenjava tega elementa predraga (kar bi mi lahko povedali že takoj, saj sem jim sam rekel da je pokvarjen meni, ki je vezan na nadzorno ploščo).
Za napako, ki sem jo poznal in informacijo da se tiskalnika ne splača popraviti so mi čez nekaj dni poslali račun za cca. 18 EUR in obvestilo da lahko pokvarjeni tiskalnik prevzamem.

Zanima me ali mi lahko in na kakšni osnovi podjetje izdda račun za neopravljeno storitev oz. samo za informacijo da se tiskalnika ne splača popravljati?

Račun, ki sem ga od podjetja prejel v začetku julija ima obračunane obresti zaradi neplačila računa.

To je tako kot če bi nesel zapacano obleko v čistilnico, kjer bi obleko z madežem videli in mi ko bi prišel obleko iskati rekli, da se madeža ne da očistiti ob tem pa bi mi zaračunali par EUR-ov ter vrnili omazano obleko.

Ne vem meni se zdi to pokvarjeno in nenormalno?????
LP

opeter ::

Jaz bi na tvojem mestu to plačal in pozabil na vse skupaj. Si prišparaš glavobol (pa še marsikaj), verjemi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Yossarian ::

So upravičeni do tega denarja, saj so morali pregledati tvoj računalnik, kar jim je vzelo nekaj časa, in delavec, ki je to delal, bo dobil plačo tudi za tisti čas, ko je pregledoval in ugotovil, da se ne splača popravljat.

To je malo poenostavljeno, zakaj moraš plačat.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ja, to je pa tisti pravi kapitalizem, ko se za vsako še tako malo storitev zaračuna. Tisti, ki tega še ne delate, se čimprej naučite, da boste v takem sistemu lahko shajali. Sam težim k temu, da čimveč stvari znam sam narest, kar pa ne pa sprašujem po forumih - tukaj so zaenkrat besede še zastonj.

Računali so ti storitev pregleda in tega so opravili, torej si dobil račun zato, ker je nekdo zadevo prijel v roke, odvil par vijakov (ali pa tudi ne) in zato si je vzel čas.

Torej, plačaj in naj ti bo to poceni (18 evrov) šola za nadalne zadeve, lahko bi ti vzeli uro dela, ki pa je danes ponavadi 25 evrov in več, če je pa stručko (strokovnjak iz področja) na delu pa dobiš komot račun za 150 evrov samo zato, ker je stvar vzel v roke, da bi pa odprl in se orenk poglobil v zadevo, pa še 3x več.

WyattEarp ::

če računalnika ne misliš prevzet (ker ti nič ne nuca če je fuč), in če nisi nič podpisal ko si ga nesel tja, pol jaz ne bi plačal. sej nisi pogodbe podpisal, kupil tudi nič, in sploh nič. poklič jih pa reč da računalnika ne boš prevzel niti plačal. sej ti ni treba! če nisi nič podpisal ko si ga prinesel.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

Brane2 ::

Najslabša stvar, ki jo lahko narediš, je da podležeš refleksu bežanja.


18EUR ni toliko da bi šel kdo komplicirat zaradi tega na sodišču ampak nikoli ne veš.

In če se greš na to "ko jih jebe, saj nimajo ničesar podpisanega v roki" se da na to verejtno gledai tudi kot na poskus prevare.

SPloh če potegnejo ven kak drugi dokaz, recimo videoposnetek tvojega obiska iz varnaostne kamere ali kaj podobnega.

Kar se stroška tiče, se meni v tem ne zdi nič spornega, _razen_ če ste se zmenili drugače ali če so ti rekli da popravnine ni.

18 EUR ni veliko, če všteješ vse. Ne samo tipa, "ki je odvil tri vijake" ampak tudi stroške objekta, izdelave dokumentov itd.

Zakaj bi serviser po defaultu delal zastonj, če je stvar brezupna ? Saj ni solastnik tvoje stvari, le nekdo ki opravi storitev.

Če bi bil to del deala, potem prav. Drugače pa je normalno, da plačaš popravnino.

A odvetniku plačaš samo če zmagaš v postopku, pa zdravniku samo če zdravila pomagajo ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

filtr ::

kurba ste smešni, jokaš za 18€...odvetnik samo za dober dan računa 100€.
jah takle mamo, talke se gremo, pa nkar ne porajtj:)

AlienGT ::

Jaz sem pred kratkim nesel v Birotehno (lahko bi veljalo tudi za drug servis) tiskalnik v okvari. Pri prevzemu sem podpisal dokument o prevzemu z naročilom servisa in opisa napake, kar menim da si moral narediti tudi ti. Ker je bila zadeva v garanciji mi za pregled naprave ni bilo potrebno plačati nič, kjub temu da zadeve potem niso servisirali saj napaka ni bila popravljiva (ali pa neekonomična, vseeno).

V kolikor tiskalnika nimaš več v garanciji ti jasno piše pri pultu na sprejemu (mislim pa da tudi na sprejemnem dokumentu, zdajle ne bom šel preverjat), da moraš za ogled naprave plačati teh 18 EUR, s čimer se popolnoma strinjam, saj so oni s tem za tebe opravili storitev ki ima to ceno. Zato ne drži kar praviš, da niso naredili nič. Ogled je bil opravljen, nadaljnji servis pa glede na ugotovljeno napako posledično ne. Še kaj ni jasno?
Važno je da se dela, pa četudi škoda.

WyattEarp ::

tle se kot jaz zastopm ne gre, al boš plačal teh 18€ al ne. on je reku poglejte če se splača popravt. in če mu oni niso rekl da bo to za plačat in ni nič tam dal, potem ni dolžan plačat. prideš u trgovino, pogledaš in vidš da nimajo kar bi hotu. na blagajni reče, plačej 10€, ker si pršu not pogledat. al stane objekt, in vse. in recimo cujne se obrabijo če jih probaš... tako da to ni to.
brane2 in kaj pol če majo kamere? bodo rekl si pršu pa si nam neki dal in zdej nočeš plačat, sej nisi se z njimi zmenu da boš plačal in da naj pogledajo za dnar. če si se pol ok, če pa ne pol pa nimajo niti zakonske podlage. odvetnik stane 100€ na dak, ok, samo sej ga plača tist ki popuši pol na konc, in to bo ta ferma k nimajo podlage sploh (razen če se ni zmenu prej kot sem že reku da bodo pogledal in da bo plačal).
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

WyattEarp ::

AlienGT - moj post sm pred tvojim začel samo nisem natipkal, tako da sem šele sedaj prebral tvojega. če tam piše na sprejemnem dokumentu to, pol itak nimaš kej. to je cena da pogledajo in to je to.
to stane 20€ in to je to (18€ to in 2€ pivo, da se pomiriš, kako so te nategnil).
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

Brane2 ::

tle se kot jaz zastopm ne gre, al boš plačal teh 18€ al ne. on je reku poglejte če se splača popravt. in če mu oni niso rekl da bo to za plačat in ni nič tam dal, potem ni dolžan plačat. prideš u trgovino, pogledaš in vidš da nimajo kar bi hotu. na blagajni reče, plačej 10€, ker si pršu not pogledat. al stane objekt, in vse. in recimo cujne se obrabijo če jih probaš... tako da to ni to.
brane2 in kaj pol če majo kamere? bodo rekl si pršu pa si nam neki dal in zdej nočeš plačat, sej nisi se z njimi zmenu da boš plačal in da naj pogledajo za dnar. če si se pol ok, če pa ne pol pa nimajo niti zakonske podlage. odvetnik stane 100€ na dak, ok, samo sej ga plača tist ki popuši pol na konc, in to bo ta ferma k nimajo podlage sploh (razen če se ni zmenu prej kot sem že reku da bodo pogledal in da bo plačal).



Ne sanjaj. Birotehna _zagotovo_ tega ni vzela brez neke papirne sledi -prevzemnice v servis ali karkoli drugega. Ziher ni blo to "đe si care, dej poglej mi tole pa povej kaj je narobe."
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

brane2 in kaj pol če majo kamere? bodo rekl si pršu pa si nam neki dal in zdej nočeš plačat, sej nisi se z njimi zmenu da boš plačal in da naj pogledajo za dnar. če si se pol ok, če pa ne pol pa nimajo niti zakonske podlage.


Ja, seveda. In če te dobijo pri kraji v trgovini, potem ti ne morejo nič, če se pred vstopom nisi eksplicitno zmenu, da lahko vzameš robo samo če jo plačaš.
Če si vstopu, ne da bi se to zmenu, potem ti ne morejo nič. Valjda. ;o)


odvetnik stane 100€ na dak, ok, samo sej ga plača tist ki popuši pol na konc.



Če se tako dogovorijo, O.K. Drugače ga po defaultu plača tisti, ki je naročil njegove storitve.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Ne bom trdil,d aje default pri servisu zagotovo to, da plačaš popravnino.

Sem pa opazil, da imajo mnogi, če ne kar vsi nekje napisano, koliko stane popravnina.

Na prevzemnici ali kje na večjem listu na steni, v cenikih, ki so na voljo itd.
On the journey of life, I chose the psycho path.

WyattEarp ::

Brane2. kraja v trgovini je eno, to je čist, čist drugač! sej sem napisal, da če so pa paper en dal in ma to podpisano, pol itak nima kej. dan danes je tako, če nisi podpisal neki ti ne morjo kar neki zaračunat, lahko ti ne vrnejo ( v tem primeru printerja) in to je vse. ne morejo te pa na suho. upraš še kjerga druzga pravnika pa ti bo povedu. to je prvo k naučiš ko delaš v pravu. na suho ni nič. vse se lahko spodbije. recmo da neki o pravu vem če sm študeral, in tle me ne boš prepričal drgač. potrošnik je dobro zaščiten, samo večina ljudi tega ne ve in pol jih nategujejo trgovine, k pošljejo neke račune in ne vem kaj vse... eni misljo da če soferma da lahko ne vem kaj vse kaserajo, 99,8% ljudi pa itak plača k misl da nima šans proti fermi in da oni že vejo! ne vejo! no, vejo, pa te vseen hočjo nategnt.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

antilopa ::

Kot pravte je treba plačati delavca, vendar za napako, ki je znana in ne morejo takoj podati kakršnekoli informacije, ampak ti vsseno vzamejo napravo v pregled, da ti lahko potem zaračunajo tisto kar si vedel je mal smešn.

Ja sej mate vsi posvoje prov, tudi ti filtr. Sam če si lahko kr vsak postavi svojo tarifo,za prazen nič, pa mi vsi to plačujemo smo pač idioti. Vse gre v tej smeri, da za vska prazen nič, računajo ampak mi to plačamo, al gre za 5 EUR al pa za 1000 EUR. Sej 18 EUR ni veliko sam da te pa vsak obere za tak dnar "mi" pa vsakmu plačamo, smo tisti ki plačujemo za "sirove lukne" pač nevedni ali idioti.

LP

Brane2 ::

Gospodar:

Pa saj ti si navedel trgovino kot primer.

Če je s trgovino "čist čist drgač", zakaj si jo potem omenjal ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

Kot pravte je treba plačati delavca, vendar za napako, ki je znana in ne morejo takoj podati kakršnekoli informacije, ampak ti vsseno vzamejo napravo v pregled, da ti lahko potem zaračunajo tisto kar si vedel je mal smešn.

Ja sej mate vsi posvoje prov, tudi ti filtr. Sam če si lahko kr vsak postavi svojo tarifo,za prazen nič, pa mi vsi to plačujemo smo pač idioti. Vse gre v tej smeri, da za vska prazen nič, računajo ampak mi to plačamo, al gre za 5 EUR al pa za 1000 EUR. Sej 18 EUR ni veliko sam da te pa vsak obere za tak dnar "mi" pa vsakmu plačamo, smo tisti ki plačujemo za "sirove lukne" pač nevedni ali idioti.

LP



Nič ne rečem, mogoče bi te tip moral s tem seznaniti. Saj mogoče te je ( pisalo na prevzemnici itd) ampak zakaj se tebi zdi tako samoumevno da pustiš robo na servisu in ne pričakuješ popravnine ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

WyattEarp ::

Brane2. kraja v trgovini ni isto. samo to.
kdaj prneseš u kakšno trgovino pa pogledajo zastonj. so mi že parkrat, pol ti povejo pa kuk stane za popravilo. pr elektronki se itak velikrat ne splača, še posebi pr teh stvareh k so nove 50€... popravilo je prec 50€ k je skor tuk ura serviserja (drago). če hočeš met dobro ime pri strankah, kdaj tud pogledaš zastonj na hitro, če je več itak takoj vidiš da se ne da, pa 5 minut zgubiš, stranki se pa dobr zdi da si se z njim ukvarjal da si mu zrihtal in to zastonj, pa pol še kdaj prideš pa še komu rečeš. sej pri nas je se veliko spremenilo po trgovinah in to. včasih si bil nula, zdej smo pa že kar pomemni, k je miljon trgovin in vsak se grebe da bi te meu. sej je prou.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

Brane2 ::

Pa ne mislim, da je nevljudno pričakovati zastonj delo.

Le da bi sam _vsekakor_ prej vprašal koliko me bo stal pregled.

Sam sem dal recimo par tednov nazaj fotoobjektiv v servis. Tip me je vprašal, če hočem naj mi prej pove napako in oceno stroškov, preden izvrši pregled.
Vprašal sem kaj to poemni zame in ali me uvodni pregled kaj stane.

Odgovor je bil da ne v denarju, le začetek popravila se lahko nekaj zavleče.

Rečeno mi je bilo da bo to opravljeno zelo verjetno v sklopu garancije.

Se pravi, pričakujem 0€ za popravnino in verjetno zastonj servis. Če se bo tisti "zastonj" spremenil, pričakujem telefonski klic pred tem za mojo odločitev.

Če se o tem ne bi pozanimal, ne bi sedaj imel osnove za pritožbo v nasprotnem primeru.
On the journey of life, I chose the psycho path.

antilopa ::

Brane 2:
"popravnine"!!! Če jaz mislim da mi v avtu nekaj šklopota in ga peljem na servis mi majster če ve da gre za malo napako npr. plastika udarja ob gred, pogleda in pribije nazaj na pozicijo, pa mi zato nič ne zaračuna, mu pa pol seveda dam za pir.
Kaj bo ko bo folk za čisto vsako stvar postavil svojo tarifo (že tko jo skoraj). Res sam še to manka da bo vstopnina v trgovinah sej mora itak vsak po kruh, z vstopnino pa bi trgovina krila stroške čiščenja strank, energije ki jo trošjo za kupce itd.
Mi smo na žalost padl v čist neko materialno sfero, k nam je zameglila razumen um.

Brane2 ::

Brane2. kraja v trgovini ni isto. samo to.


Saj v tvojem primeru PO TVOJI LOGIKI TO NI KRAJA.

Prišel si v štacuno in z nikomer se pred vhodom nisi zmenil, da to ni zastonj. Vzel si robo in po možnosti z njo odkorakal, nakar so za tabo poslali policijo, ki te je obiskala doma in sedaj nekaj teži. Ti pa nisi naredil nič takega. Odkorakal si mirno do placa, kjer se robo dobi in nihče ti ni težil da je to treba plačat.

Videl si da sicer ljudje nekaj plačujejo pri blagajnah, videl pa si tudi prosti prehod. In če ti že dajo na izbiro, si pač izbral prosti prehod ven. NIhče te ni zadrževal ali ti rekel, da ga ne smeš uporabit. Po tvoji definiciji take stvari niso kraja.


kdaj prneseš u kakšno trgovino pa pogledajo zastonj. so mi že parkrat, pol ti povejo pa kuk stane za popravilo. pr elektronki se itak velikrat ne splača, še posebi pr teh stvareh k so nove 50€... popravilo je prec 50€ k je skor tuk ura serviserja (drago).


Trgovec se mogoče lahko ukvarja z domnevami kaj se tebi splača. ni se mu pa verjetno treba. To verjetno vpliva na dobro ime ali kaj takega, nima pa zveze s pravicami.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Vuli ::

Vsak servis nekaj stane, tako da za unih 18E se nebi sekiral.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Brane2 ::

Brane 2:
"popravnine"!!! Če jaz mislim da mi v avtu nekaj šklopota in ga peljem na servis mi majster če ve da gre za malo napako npr. plastika udarja ob gred, pogleda in pribije nazaj na pozicijo, pa mi zato nič ne zaračuna, mu pa pol seveda dam za pir.
Kaj bo ko bo folk za čisto vsako stvar postavil svojo tarifo (že tko jo skoraj). Res sam še to manka da bo vstopnina v trgovinah sej mora itak vsak po kruh, z vstopnino pa bi trgovina krila stroške čiščenja strank, energije ki jo trošjo za kupce itd.
Mi smo na žalost padl v čist neko materialno sfero, k nam je zameglila razumen um.



Mogoče je DEL tega v tem, da podcenjuješ tovrstne sposobnosti, sploh pa vidiš selektivno- samo to kar bi rad videl.
Vidiš serviserja ki je neakj končal v 5 minutah, ne vidiš pa ga, ko je prevzel stvar s komplicirano okvaro, ki je niti slučajno ne bo mogel ustreznpo zaračunati in je vložil brdo dela in rizika, ven bo pa dobil malo nad materialom.

Čisto tko da dobiš feeling za te "tri vijake"probaj sam razstaviti in sestaviti svoj tiskalnik iz primera, ne da bi poškodoval ali opraskal karkoli.

Že pri teh poceni Epsonih je to umetnost.
On the journey of life, I chose the psycho path.

MadMax ::

Zakaj pa si nosil na servis, če si že vse vedel?
Zahteval bi ponudbo/predračun za tainta del/modul ter ga potem po želji naročil/kupil in ga doma sam zamenjal.

Ko pa si zadevo odnesel tja, so imeli s tabo najprej delo okrog prevzema, nato je serviser moral diagnosticirat napako in napisat poročilo o ugotovitvah, administracija ti je poslala dopis in še čas ter živce jim boš odžiral, ko boš prišel po zadevo.
Torej skupno vsaj 1.5h zaposlenih, + vse kar spada zraven (prostor, elektrika, ....).

O tvoji strokovnosti glede podajanja diagnoze ne mislim razpravljat, lahko pa verjameš, da če bi oni verjeli vsakemu "sej je sam malenkost, zihr je sam varovalka fuč" in ne postavljali neodvisne diagnoze, bi že zdavnaj propadli.

Glede tarif si pa lahko poiščeš na strani Obrtno-podjetniške zbornice, kjer so seveda le priporočeni ceniki, a za lažjo predstavo bo zadostovalo.

Hja, nič ni več zastonj....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Wox ::

Jep... Čas je denar. Na to se bo treba čim prej navadit.
Commodore 64

Ziga Dolhar ::

Ampak so pa frajerji teli na Birotehni.

Ni on nič podpisoval al pa kej - AMPAK, so ga poklicali na telefon, in so mu očitno po pošti poslali račun ...

Ej, Matthai, a takole jasnovidstvo tut predstavlja posege v zasebnost? :P

Gospodar:

recmo da neki o pravu vem če sm študeral, in tle me ne boš prepričal drgač.


Aha - študiral. Tudi doštudiral in danes delaš v praksi?
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

WyattEarp ::

doštudiral. seveda. nekaj let nazaj.

drgač pa. sem enkrat nesu foto na servis. isto so pogledali - zastonj. in ugotovil da naj vržem stran. in to je to. in pol prideš v tako trgovino še kdaj in kupiš recmo nov foto, k veš da so mel delo s tem (razen če so ti rekl da se ne da pa niso nič pogledal :) ) pr njih.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

Ice-Heki ::

Če se ne motim, je pred nekaj časa na Birotehni pri vratih visel en papir, kjer je pisalo, da če stvar ni v garanciji in če oni pogledajo in ne popravijo, da si dolžan plačati "ogled" mašine.
Sam do sedaj sem še vedno moral podpisati vsaj 3 papirje preden sem jim tam kaj pustil / oz. kaj odnesel ...

solatko ::

Ste pa umetniki. Če nekaj ne dela in ne veš kaj je to, tudi servisant ne more iz aviona vidit, kaj je narobe, če druzga ne, je moral razdret in stvar, ki ne dela stestirat (vsaj priklop na drugo podobno mašino). Račun za €18 niti slučajno ni velik. Če pripelješ avto na servis, da ti ga pregledajo je cca 100€ (priklop na računalnik .....), brez, da bi kaj vidnega naredili. Če hočeš pregled naprave zastonj, je najbolje imeti dve enaki napravi in potem preizkušat zadeve, ki na eni zadevi crknejo.

kmetek ::

Ura dela je cca 30-35€ povsod.

bobby ::

na sprejemu je podpisal prevzemni papir, nepodpisano kopijo, s katero dokazje, da je nekaj prinesel na servis, je pa dobil v last in s tem papirjem je lahko prevzel napravo. Ali na papirju piše, da se diagnostika računa??

dobil si račun, in kaj piše na računu, kaj so ti fakturiral, katero postavko?

fantje moji, kot so že omenil, znanje se plača ne pa fizično delo. če si vedel kaj je narobe, ka si pa nesu na servis. torej potreboval si potrditev tvoje hipoteze, ker ti očitno nimaš znanaj, oni ga pa imajo.

poleg tega, spet na tistem nalogu papirrju imaš najbrž tud napisan tvoje kontasktne podatke, ime, priimek, naslov in stavim, da se nekje najde tud tel številka, kamor so te klicali.ž

kaj ti ni jasno??
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

bobby ::

aja pa še to. oni so storitev opravili, po vsej verjetnosti neko diagnozo in to boš plačal. enota pa če ga prevzameš al pa ne, in spet, sigurno na nalogu piše, po kolikem času je enota last firme, v tem primeru birotehne. vSE to mora pisati na nalogu, v nasprotnem primeru, če ni, se lahko žališ,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Ice-Heki ::

@bobby-na mojih papirjih navadno piše, da če ne vzamem v 10 dneh, da moram plačati še stroške, ker so imeli oni to v skladišču

bobby ::

to so tvoji papirji-tvoj problem. mene zanima, kaj na tistih paperjih piše, tvoji me ne zanimajo ker se pač ti ne "pritožuješ" in rešujemo oz debatiramo o antilopinem problemu.

Lahko da to tudi na njegovih papirjih piše, torej še extra stroški, ki lahko nastanejo k temu, če antilopa ne prevzame enote!! hmmmm, maš prou.

Antilopa, še enkat veliko bolj podrobno preber, kaj piše na papirju!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Šimpanz ::

Enkrat smo v našem servisu delali neke preglede in ugotovili da dobimo vsak dan 2-3 artikle, ki so izven garancije in katere se ne da popraviti, oziroma bi bilo popravilo predrago. To pomeni da en delavec dela pol dneva zastonj. Zato smo tudi mi uvedli plačljive preglede če popravilo ni možno.
Pred mesecom dni smo imeli stranko kateri je crknil računalnik (se ni prižgal) star več kot tri leta. Po pregledu smo ugotovili da je napaka na napajalniku in stranki ponudili novega (okrog 20 eur). Model tega ni hotel, ker mu je kolega stručko zagotovil da ga hočemo nategniti in da se mora v napajalniku samo zamenjati varovalka, kar bi morali narediti zastonj??????.
Ko sem mu povedal da to ne bo rešitev, poleg tega pa je napajalnik star, da je ventilator glasen itd se ni dal zahteval je zamenjavo varovalke. To smo naredili in seveda je bila napajlanik še naprej crknjen. Nato je prišel model v servis da mu pokažemo da je bila varovalka res zamenjana in po 15 minutah dela je privolil v nov napajalnik. Ko pa sem mu povedal da mu bom računal dodatno delo, ki smo ga imeli z njegovo varovalko mu je počilo. Ni si dal dopovedat da smo imeli z njegovim popravilom napajalnika 1 dodatno uro dela.

WyattEarp ::

sej je on reku da mu zamenjite varovalko. itak da mora plačat. prvu ste mu pregledal da je napajalnik kriv, in bi kupu novga in mu ne bi nič računali da ste pogledal napajalnik. je tako? in to je to. če je pa pol hotu varovalko menat...
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

opeter ::

Zanimivo. Folk se na eni strani pritožuje, če treba plačat 5, 10, 20 €, na drugi strani pa kupujejo računalnike za 1000 in več €. Da grafične niti ne omenjam. Potem pa javkajo pri elektroju, da koliko elektrike je treba plačat, pa, da oni ne bodo itn.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

BigWhale ::

Ce ves kaj je narobe s tiskalnikom, ga ne nosi na servis. Ce te zanima koliko stane neka stvar, potem jih to vprasaj po telefonu.

Ce odneses tiskalnik na servis, potem bos placal to, da so se z njim ukvarjali. A ti ves kaj je z njim narobe ali ne, je popolnoma vseeno.

Madez na obleki je lahko od trave, strojnega olja, krvi (OJ suit), barve, laka za nohte, sminke. Nekatere izmed teh stvari se ne da ocistiti. Katere niti ne mores vedeti tocno, dokler ne probas. To da probas nekaj stane. To bi ti tudi cistilni servis zaracunal. Ce ti ne, so oni na zgubi.

Zamudne obresti so zakonsko dolocene in jih ima vsak pravico zaracunati, ce jih ne, je to zgolj njihova dobra volja. Vso pravico ti imajo zaracunati tudi skladiscenje za tiskalnik, ce imajo kje kako obvestilo o tem koliko stane en dan lezanja na njihovem servisu.

poweroff ::

Hja, kaj naj rečem - očitno te boo obrali do kosti.

Kaj pa če bi šel na banko po kredit za teh 18 EUR?
sudo poweroff

c3p0 ::

Vso pravico ti imajo zaračunati ogled. Drugič pa vprašaj prej, ali pa pojdi kam drugam. Saj niso edini?

Thagirion ::

Sam sem bil včeraj na birotehni, sem hodil prevzemat en tiskalnik in sem na mizi lepo prebral "navodila", ki so sicer takšna, da če prineseš tiskalnik na servis, stane pregled 15€ (če se ne motim),to v primeru ko ga NE daš servisirat tam(da ti samo preverijo v čem je težava), če pa ga daš tam servisirat, pa ti diagnostike tiskalnika ne obračunajo oz.imaš to takrat for free =)

solatko ::

15+DDV

Ice-Heki ::

@bobby: Hočem samo pomagat - in povedat svoje izkušnje. Moj prvi post govori točno o tem, kar je napisal Thagirion.

Thagirion ::

no, ne vem točno če z DDV ali ne, nisem tak natančno prebral =) vglavnem tako piše na listu.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Neoriginal toner

Oddelek: Pomoč in nasveti
271976 (1290) mat xxl
»

Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9921705 (18403) RejZoR
»

HP Garancija - servis - račun plača stranka

Oddelek: Pomoč in nasveti
255841 (5083) Hardstyle
»

če serviser nič ne reši - kdo plača

Oddelek: Loža
232768 (1773) Hammer123
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19712718 (7227) Yossarian

Več podobnih tem