» »

če serviser nič ne reši - kdo plača

če serviser nič ne reši - kdo plača

slovencl ::

Prfimer: Nesem tiskalnik na servis, serviser ugotovi, da je napaka takšna, da se je ne splača popravljat, in za to porabi eno uro. Mu jo moram plačat? Koristil mi ni nič.

volkec ::

In zakaj nisi sam ugotovil, da je napaka takšna, da se je ne splača popravljat in bi prihranil serviserju 1h dela?

#000000 ::

Normalno jo moraš plačat, sej on je delal, sicer ga ni popravil, vendar je porabil čas da je pogruntal da se ga ne splača popravljat.

Seveda ti je koristil, bolš plačat eno urco dela, kot plačat popravilo več kot je nov tiskalnik, pri tem pa še vedno imet stara jajca.

Glede na situacijo se probi zment da mu plačaš polovični znesek.

edit: ops me je že en prehitu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

hamax ::

Včasih se da zment, da mu pac pustis pokvarjeno zadevo, pa ti nc ne racuna. On pa potem to uporabi za rezervne dele.
Drugace si pa dolzen placati!

Brane2 ::

Odvisno od dogovora.
V veliki večini primerov je tako,d a popravnino vsekakor plačaš.

Drugače bi bili servisi zatrpani s starimi jajci, ki bi jih lastniki zaradi kančka upanja nosili na servis.

Zakaj bi se sekiral za delovno uro nekoga drugega, če je ne plačaš ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

kekz ::

Super, dobra poslovna priložnost, hvala za idejo.

Odprl bom servis, vendar ne bom nobene stvari popravil. Samo vsakemu bom računal 1 uro dela in pri tem ugotovil, da se ne da ali splača popraviti. :D

AndrejS ::

Samo ta tvoj servis bo zelo hitro na slabem glasu ....

opeter ::

Niti ne... razen, če nekateri ne bodo pisali slabe stvari o kekzovem servisu ravno tukaj na ST-ju. :\
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Scarface ::

Mi kot firma takih ur ne plačujemo podjetju, ki nam nudi računalniško podporo oz. servis....v primeru, da pokvarjeni del popravijo ni problema, napiše delovni nalog in je problem rešen, če pa je popravilo nesmiselno pa pač kupimo novega in zagotovo ne bomo plačevali še pregled starega tiskalnika.
Been there, done that....

Matek ::

Kot firma imate najbrz tudi neke dogovore glede tega, s posamezniki je drugace. Meni se zdi povsem smiselno, da se taksna ura placa. Ce peljes star avto k mehaniku, ker nekam cudno ropota, mehanik pa porabi nekaj ur, da razstavi motor in ugotovi, da je nek eksoticen del crknil, mu bos te ure najbrz placal, pa cetudi se odlocis, da ne bos menjal dela, ker je predrag. On jih je porabil in delodajalec mu jih mora od nekje placati.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

LuGi ::

Jst mam podobn primer z istylu.. Pred oddajo je blo rečeno, da se ipod ne polni in bedak na servisu je updejtu software in zakasiru 20EUR zadeva se seveda ne polni..danes grem tja popenit.

A ni tko, da te morejo prej vpraati če sploh hočem to? Ker bi definitvno rekel NE! Ker nekak znam stisnat gumbek UPDATE/RESTORE v itunes grrr če bi ga jst prevzel ziher nebi plačal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LuGi ()

Scarface ::

Res je, da je čas denar ampak meni osebno se zdi nesmiselno plačati, če nesem nekaj pokvarjenega na servis in dobim to prav tako pokvarjeno, kot je bilo, nazaj.... nobenega efekta, plačaš pa vseeno....
Been there, done that....

#000000 ::

Pa sej ni od delavca odvisno a bo tako porabljeno uro računal al ne, to je odvisno od lastnika oz. politike podjetja.

Druga pesem je če mi gre mehanik brez da vpraša menjat sklopko, in zanjo zahteva plačilo.

Keyser Soze ::

IMO ni tako preprosto ala, če je pregledal in ni popravil se pač plača oz. se pač ne plača.
Vprašanje je če je servis opravil tisto storitev, za katero ti računa, oz. če je opravil tisto storitev katero si zahteval.

Če jaz prinesem neko napravo na servis v popravilo, jo oni pregledajo in rečejo da je ne znajo popravit(se je ne da), potem te storitve IMO ni treba plačati. Ker ni bila opravljena (popravilo).

Če pa jaz prinesem napravo na servis in mi oni zadevo pregledajo, nato pa me obvestijo, da pride popravilo dražje kot nova stvar oz. zelo drago in da je "up to me" če se popravilo tudi izvrši, potem mi je nekako logično, da moram plačati tudi pregled oz. diagnostiko (kakorkoli že). Oz. samo pregled, če se odločim da ne bom popravil zadevščine.
OM, F, G!

noraguta ::

mislim da se storitvi reče diagnostika(nekateri jo nudijo zastonj), seveda jo lahko izvede že naročnik.

vsaj z ibm-om imam izkušnje ,da vnaprej povedo koliko stane sama diagnostika(če je zadeva izven garancijskega roka seveda).
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Hammer123 ::

Sam imam drugačen primer:
Nekaj časa mi je avto začel crkvat sredi vožnje oz. avtomobilska elektronika sama našopa obrate do konca. Avto je bil na servisu v povprečju 2x na mesec zadnje 4 mesece. Tam pravijo da avta ne znajo popraviti. Povedali so samo, da se je pregledal že cel avto. Kdo plača račune zdaj?

Calligulla ::

papica, zagrozi z inspekcijo zaradi stvarnih napak ali kaksnih ze..

slovencl ::

Pri avtu je zadeva bolj zoprna, ker če ti nočeš plačat, oni lahko rečejo, da ti ne bodo dali avta nazaj, če gre pa za printer, jim ga pa lahko vržeš v glavo :D

Zakaj bi jaz plačal za to, da se bodo oni učili, če se zadeva da popravit - ne bom jim jaz plačeval šolanja. Če bi bil usposobljen, bi to takoj vedel. Isto v fotokopirnici, mu rečem naj skorpira na na en list...on kopira, in polovico zadeve na listu manjka. Potem poskusi še enkrat, ampak tist list, ki ga je zaj... mi pa ravno tako računa :\

To bi bilo treba zakonsko rešit (če še ni)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slovencl ()

Chessman ::

Prfimer: Nesem tiskalnik na servis, serviser ugotovi, da je napaka takšna, da se je ne splača popravljat, in za to porabi eno uro. Mu jo moram plačat? Koristil mi ni nič.


Tudi iskanje napake je popravilo, saj ti ni rekel da ga ne zna popravit, povedal je da se ti popravilo ne izplača Torej ti je samo pomagal kako z manj stroški končati primer. Je pa res da ko sem bil še pri enem servisu smo imeli dosti problemov prav zaradi takih primerov. Ponavadi sem jih reševal tako da sem vsaki stranki razložil kaj ga čaka če pusti printer na servisu. Če je hotel je pač moral plačati. Problem pa je v tem da bi ljudje popravljali tiskalnike katere so dobil zraven vedra riža. Že nakup novih kartuš je prišel dražje kot cel tiskalnik. Potem pa si dokler je bil v garanciji pač printer zamenjal ko pa si ga hotel popraviti izven garancije pa se seveda ni splačalo poraviti.

Včasih se da zment, da mu pac pustis pokvarjeno zadevo, pa ti nc ne racuna. On pa potem to uporabi za rezervne dele.


Tudi v takšnem primeru ne boš dosegel kaj veliko, Ker v primeru da vzame tvoj tiskalnik delov ne more prodati, prav tako mora potem še sam plačati posebne odpadke ker tega ne more kar v kanto za smeti vreči. Pa ponavadi če crkne tak gre elektronika, tako da če je crknila v enem je tudi v drugem nimaš. Če pa bi ti šel ugotavljati kaj je z elektroniko narobe mu boš pa tak moral plačati 5ur in ne 1.

Super, dobra poslovna priložnost, hvala za idejo. Odprl bom servis, vendar ne bom nobene stvari popravil. Samo vsakemu bom računal 1 uro dela in pri tem ugotovil, da se ne da ali splača popraviti.


Ti kar izvoli, samo stranki boš dal delovni nalog na katerem piše da zadeve ne gre popraviti, pa vsi primeri niso nepopravljivi takrat boš pa imel probleme. Če boš šel k kakšnemu nepooblaščenem serviserju si tak nič ne moreš kaj pa si bil tako naiven in si šel tja kjer ni znanja, pri pooblaščenih serviserjih pa ti ne bodo povedali da nekaj ne gre popravit če res ne gre, lahko prehitro izgubi status pooblaščenega serviserja.

Mi kot firma takih ur ne plačujemo podjetju, ki nam nudi računalniško podporo oz. servis....v primeru, da pokvarjeni del popravijo ni problema, napiše delovni nalog in je problem rešen, če pa je popravilo nesmiselno pa pač kupimo novega in zagotovo ne bomo plačevali še pregled starega tiskalnika.


Ja samo imate pa pogodbo o vzdrževanju opreme, po kateri plačujete pavšal če je kaj narobe ali ne. Seveda se serviser zavezuje da bo naredil diagnostiko, ker če je nebi potem pač pogodbe z vami več ne bo imel.

Jst mam podobn primer z istylu.. Pred oddajo je blo rečeno, da se ipod ne polni in bedak na servisu je updejtu software in zakasiru 20EUR zadeva se seveda ne polni..danes grem tja popenit. A ni tko, da te morejo prej vpraati če sploh hočem to? Ker bi definitvno rekel NE! Ker nekak znam stisnat gumbek UPDATE/RESTORE v itunes grrr če bi ga jst prevzel ziher nebi plačal


Preveč je uporabnikov kateri pač tistih tipk za update ne stiskajo, čeprav bi jih morali. Če si ne narediš update ti ga pač drugi naredijo. Tudi SW problemi so že reševali takšne stvari kot je polnjenje baterije. Res pa je da ni upravičen računati da ti je naredil update in da potem zadeva še vedno ne deluje kot je bilo v tvojem primeru. Če pa update napako popravi si pa sam kriv, ker se nisi držal pravil in si napravo nestrokovno uporabljal.

Res je, da je čas denar ampak meni osebno se zdi nesmiselno plačati, če nesem nekaj pokvarjenega na servis in dobim to prav tako pokvarjeno, kot je bilo, nazaj.... nobenega efekta, plačaš pa vseeno....


Saj si se sam odločil da ne boš popravljal, če bi se odločil za popravilo bi pa ti popravili.

Če jaz prinesem neko napravo na servis v popravilo, jo oni pregledajo in rečejo da je ne znajo popravit(se je ne da), potem te storitve IMO ni treba plačati. Ker ni bila opravljena (popravilo).


Razlika je med se ne da popravit in neznajo poravit. Če neznajo ti sigurno nebodo računali popravila, Če pa se ne da popravit je pa dejstvo da je popravilo predrago da bi se splačalo.

Zakaj bi jaz plačal za to, da se bodo oni učili, če se zadeva da popravit - ne bom jim jaz plačeval šolanja. Če bi bil usposobljen, bi to takoj vedel. Isto v fotokopirnici, mu rečem naj skorpira na na en list...on kopira, in polovico zadeve na listu manjka. Potem poskusi še enkrat, ampak tist list, ki ga je zaj... mi pa ravno tako računa


Če je napaka tako očitna da bi ti takoj lahko rekel da se ne da popraviti bi ti to sigurno povedal, Ti pa povem iz lastnih primerov da vedno ni tako. Vsak ko prinese printer v servis pač pod opis napake reče ne dela. v 50% priklopljenih tiskalnikov pač nadeš potem napako na strani uporabnika, slab driver, crkjene kartuše in še marsikaj drugega. Torej imam dve možnosti ali printer priklopim in porabim čas da ugotovim kaj je narobe ali pa ti rečem da se popravilo ne splača in ga ti takoj odneseš brez da kaj naredim.
Pri fotokopiranju je pa problem čisto drugje, ker je bil pač nesposoben in ti ni prav naredil kopije je to problem prodajalca, v takem primeru mu sigurno ne rabiš plačati.



Je pa res da se vičina tiskalnikov ne popravlja, pa ne zaradi tega ker se ne bi dalo popraviti ampak ker te Rezervni deli preveč stanejo. Tako potem proizvajalec menjuje kar cele mehanizme. Žal pa je cena celega mehanizma dražja kot nov tiskalnik. Če bi dele dobil bi ti lahko tako serviser pač tiskalnik popravil. Vedite pa da zato ker ti recimo en serviser v SLO zaračuna 20€ na uro in recimo zraven še kakšen zobnik da se bo recimo HP trudil ta zobnik dobavljati, njega pride ceneje da kar celi printer menja. Žal je pač HP servisna ura v tujini predraga da bi se popravilo izplačalo. HP pooblaščeni tehnik v tujini računa cca 150€ pa se nobeden ne pritužuje. Če pa neseš v servis izven garancije predmet kateri je vreden recimo 200€ si pa sam kriv če ne znaš zračunati da bo servis dražji od nakupa novega. Žal ampak naprave so nažalost prepoceni da bi se popravljale.

kekz ::

> Pri avtu je zadeva bolj zoprna, ker če ti nočeš plačat, oni lahko rečejo, da ti ne bodo dali avta nazaj, če gre pa za printer, jim ga pa lahko vržeš v glavo :D
> To bi bilo treba zakonsko rešit (če še ni)...

Tole vsekakor je zakonsko rešeno in noben servis nima najmanjše zakonske podlage za to, da ti samovoljno zadrži avto, če ne plačaš računa servisa.
Jaz bi si najel dobrega odvetnika in rent-a-car, na koncu bi še te stroške oni plačali.

Hammer123 ::

Nene, nism se razumeli. Avto sem vedno dobil nazaj, v popolnoma enakem stanju kot prej, a z izstavljenim računom. Se pravi so mi zaračunali popravilo, ki pa ga ni bilo.

kekz ::

> Ti kar izvoli, samo stranki boš dal delovni nalog na katerem piše da zadeve ne gre popraviti, pa vsi primeri niso nepopravljivi takrat boš pa imel
> probleme. Če boš šel k kakšnemu nepooblaščenem serviserju si tak nič ne moreš kaj pa si bil tako naiven in si šel tja kjer ni znanja, pri
> pooblaščenih serviserjih pa ti ne bodo povedali da nekaj ne gre popravit če res ne gre, lahko prehitro izgubi status pooblaščenega serviserja.

Tile pooblaščeni servisi so en velik bav bav pri nas.
Če ti nepooblaščen servis opravi poseg strokovno (tudi na avtu, ali čemerkoli), je ves bav bav okoli garancije iztožljiv v korist uporabnika.
Za to skrbi proti monopolna zakonodaja EU!

Edino česar nepooblaščeni servisi ne morejo delati, je garancijsko (=brezplačno) popravilo.

šernk ::

papica tvoj avto pelji h kakšnemu drugemu mehaniku, ki bo najbrž takoj ugotovil kje je napaka. na pooblaščenih servisih te pa itak samo nategujejo. dvomim da je že kdo menjal zavorne ploščice in uveljavljal garancijo na njih. serviser nam jih je najprej hotel zaračunati, vendar le dvakrat je bilo potrebno reči da morajo upoštevat garancijo, potem jim ni bil problem to naredit (ni bilo zaradi obrabe). prav tako smo morali avto peljati na pregled 2x ker ni vžigal, ko smo jim omenili da bomo naslednjič ko ne vže poklicali avtovleko na njihove stroške so takoj poštimali zadevo in zamenjali program v računalniku. če zadeva nima več garancije so pooblaščeni servisi zadnje kar je za obiskat
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Hammer123 ::

Sem že spraševal pri raznih "domačih" mehanikih, vendar ker je problem v elektroniki tudi oni niso rešili problema. Jebiga, očitno se bo treba zaletet v steno na parkirišču, da uveljavljam kasko.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13624899 (19590) St235
»

Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9412959 (10036) smacker
»

pred prodajo vozila pooblaščeni servis prikril napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
567454 (6083) Alec999
»

Izddaja računa za neplačane storitve - Birotehna

Oddelek: Strojna oprema
433021 (2208) Thagirion
»

Problem o popravilu Monitorja!

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
91961 (1799) Jaka57

Več podobnih tem